Show Recent Likes

!!

Καλώς ήρθατε

Η εγγραφή και η χρήση του φόρουμ είναι εντελώς δωρεάν και σας δίνουν πρόσβαση σε όλα τα τεχνικά θέματα του
http://mymx5.gr/forum/index.php?action=register

Author Topic: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]  (Read 280391 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

April 17, 2013, 01:28:09 PMReply #1440

Offline vagmann

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #1440 on: April 17, 2013, 01:28:09 PM »
Ωραιο αρθρο.Το διαβασα πολλες φορες μηπως ξαναπιστεψω μεχρι να ξαναανεβω σε ενα τουρμπο γερμανικο αυτοκινητο και να επιστρεψω στην πραγματικοτητα.
Δε θα ξεχασω πως ο ιδιος ,αφου προηγουμενως σκιζομουν για τα πολυστροφα ιαπωνικα μοτερια(κατοχος και εγω τοτε ενος διλιτρου με κοφτη στις 7800...) λιγες ωρες μετα βρεθηκα να κανω ταξιδι με ενα audi A4 quattro 180ps... και ειπα οτι δε θα ξαναπω και δε θα επιμεινω σε λαλακιες...
Μετα απο καιρο το ξεχνουσα σκιζομουν παλι για τα πολυστροφα τζαπονια μεχρι που ο εργοδοτης μου τυχαινε να μου ξαναδωσει τα κλειδια του Α4 και να με στειλει στη Θεσσαλονικη για δουλεια και επανερχομουν παλι στα σωστα μου.
Ακριβως το ιδιο σκεφτομουν και γω...
Το αρθρο εντελως υποκειμενικο και κατ εμε ακυρο εφοσον συγκρινονται δυο ανομοια πραγματα,που απευθυνονται σε διαφορετικο κοινο...
Ωστοσο,αλλο να βυθιζεις το γκαζι στο  πατωμα και κανεις ενα 100-180 για πλακα,και αλλο να κατεβαζεις 2 ταχυτητες,για να μπεις στο ωφελιμο του κινητηρα σου με Kick down,για να κανεις μια γρηγορη προσπεραση...,παλια την εβρισκα με το δευτερο,τωρα με ξενερωνει...

April 17, 2013, 11:26:24 PMReply #1441

Offline billis

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #1441 on: April 17, 2013, 11:26:24 PM »
Ωραιο αρθρο.Το διαβασα πολλες φορες μηπως ξαναπιστεψω μεχρι να ξαναανεβω σε ενα τουρμπο γερμανικο αυτοκινητο και να επιστρεψω στην πραγματικοτητα.
Δε θα ξεχασω πως ο ιδιος ,αφου προηγουμενως σκιζομουν για τα πολυστροφα ιαπωνικα μοτερια(κατοχος και εγω τοτε ενος διλιτρου με κοφτη στις 7800...) λιγες ωρες μετα βρεθηκα να κανω ταξιδι με ενα audi A4 quattro 180ps... και ειπα οτι δε θα ξαναπω και δε θα επιμεινω σε λαλακιες...
Μετα απο καιρο το ξεχνουσα σκιζομουν παλι για τα πολυστροφα τζαπονια μεχρι που ο εργοδοτης μου τυχαινε να μου ξαναδωσει τα κλειδια του Α4 και να με στειλει στη Θεσσαλονικη για δουλεια και επανερχομουν παλι στα σωστα μου.
Ακριβως το ιδιο σκεφτομουν και γω...
Το αρθρο εντελως υποκειμενικο και κατ εμε ακυρο εφοσον συγκρινονται δυο ανομοια πραγματα,που απευθυνονται σε διαφορετικο κοινο...
Ωστοσο,αλλο να βυθιζεις το γκαζι στο  πατωμα και κανεις ενα 100-180 για πλακα,και αλλο να κατεβαζεις 2 ταχυτητες,για να μπεις στο ωφελιμο του κινητηρα σου με Kick down,για να κανεις μια γρηγορη προσπεραση...,παλια την εβρισκα με το δευτερο,τωρα με ξενερωνει...

Συμφωνώ και εγώ.. Εγώ τελικά προτιμώ το δεύτερο τελικά..MP62 rulezz..  ;)

April 18, 2013, 11:10:00 PMReply #1442

Offline Ξάδελφος

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #1442 on: April 18, 2013, 11:10:00 PM »
Και για να δωσω τη χαριστικη βολη στον ρομαντικο αλλα αδιαβαστο χοντακια που εγραψε το αρθρο...

CX500 Turbo
 




Honda CX500 Turbo in the Honda Collection Hall
The CX500 Turbo was released in 1982. The CX500 Turbo (also known as the CX500TC) was only produced for the 1982 model year. It was superseded by the CX650TC (CX650 Turbo) for the 1983 model year, which was itself discontinued the same year. It had a complex for the time, programmed fuel injection system with redundant fail-safe systems working in tandem with a separate ignition system. Electronic system failures were reported to the driver through two dashboard displays: an issue with the fuel injection system would light a "Fuel System" light on the dashboard and an issue with the ignition would flash the "TURBO" indicator.
 
The CX500TC powerplant was based on the water-cooled V-twin with four pushrod-operated overhead valves per cylinder configuration used in the CX500 introduced a few years earlier. The engine case was retained nearly intact from the original CX500. The turbocharger, at peak boost providing approximately 19 psi boost nearly doubles the power output of the engine. The engine case is one of the few items carried over from the original CX500 to the Turbo; the suspension, brakes, frame and fairing all differ significantly from the earlier CX500, though the Pro-Link rear suspension and TRAC (Torque Reactive Andi-dive Control) were used on subsequent models.



1989 Honda Legend

 
Honda replaced the variable length intake manifold with a variable geometry turbocharger to the C20A engine used in the Japanese Domestic Market Legend. The turbo with intercooler-equipped engine was the C20AT engine and are extremely rare. Honda pioneered variable-geometry turbo chargers. The "Wing Turbo", as Honda called them, were controlled by an 8-bit processor ECU and they were constantly adjusting. Basically, at low speeds the wings surrounding the turbine wheel inside the compressor housing on the intake side would be nearly closed to speed and direct exhaust pressure precisely on the turbine wheel. At 2000 rpm, the wings would fluctuate and it would act like a much larger turbo to increase fuel economy as needed. This car was quick and powerful, but the price premium over the slightly longer and wider Legend with the 2.7 L naturally aspirated V6 was too much for most, so the car disappeared. This was one of the only production Hondas ever turbocharged from the factory, along with the K23A1 straight-4 engine used in the Acura RDX and the ER straight-4 engine used in the first generation Honda City



 :llol: :llol: :llol: :llol: :llol: :llol: :llol: :llol: Γατακι...

April 19, 2013, 01:52:09 PMReply #1443

Offline george1.8

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #1443 on: April 19, 2013, 01:52:09 PM »
Νομίζω πως ο κύριος που έγραψε το αθρο δεν είναι υποκειμενικός, απλά πωρωμένος με τα Honda. Τα VAG προορίζονται για τελειώς διαφορετικό κοινό με τελείως διαφορετικές απαιτήσεις...
Εγώ πάντως κάθε φορά που μπαίνω στο Audi A3 1.4 Tfsi που εχω, μπορεί να είναι πιο αργό απο το NC αλλά έυχομαι να είχε και το ΝC μου ένα τετοιο μοτεράκι... Λίγα κυβικά με ωραία ροπή έκει που την θέλεις και φοβερά άνετο σε μακρινές εξορμήσεις. Ούτε κατεβάσματα, μαζευει χλμ, δεν καιει...

ΝC Mid 1.8 Brilliant Black...

April 20, 2013, 05:40:07 PMReply #1444

Offline GENERAL

  • pure velocity
  • *******
  • Posts: 4490
  • Total likes: 108
  • Gender: Male
  • ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΑΡΓΟΣ ΑΛΛΑ ΕΙΜΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠΟ ΕΣΕΝΑ

April 20, 2013, 05:41:45 PMReply #1445

Offline GENERAL

  • pure velocity
  • *******
  • Posts: 4490
  • Total likes: 108
  • Gender: Male
  • ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΑΡΓΟΣ ΑΛΛΑ ΕΙΜΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠΟ ΕΣΕΝΑ

April 20, 2013, 09:48:11 PMReply #1446

Offline Liakos


MyMx5:
1.8 Copper Red NC High

-Tochigi Fuji LSD,4.778 FGR
-ΒC Racing BR type RS coilovers,Cosmo RX8 sways
-CCR rollbar,IL PPF brace
-GW 4-1 Headers,GW Street Single,Mazdaspeed CAI
-RX7 FD 16x8,Hankook RS2 225/50/16
-Hawk HP+, Stoptech SS lines


April 20, 2013, 10:26:28 PMReply #1447

Offline billis

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #1447 on: April 20, 2013, 10:26:28 PM »
Νομίζω πως ο κύριος που έγραψε το αθρο δεν είναι υποκειμενικός, απλά πωρωμένος με τα Honda. Τα VAG προορίζονται για τελειώς διαφορετικό κοινό με τελείως διαφορετικές απαιτήσεις...
Εγώ πάντως κάθε φορά που μπαίνω στο Audi A3 1.4 Tfsi που εχω, μπορεί να είναι πιο αργό απο το NC αλλά έυχομαι να είχε και το ΝC μου ένα τετοιο μοτεράκι... Λίγα κυβικά με ωραία ροπή έκει που την θέλεις και φοβερά άνετο σε μακρινές εξορμήσεις. Ούτε κατεβάσματα, μαζευει χλμ, δεν καιει...

Συμφωνώ απολύτως. Περί ορέξεως..  ;) Αν και δεν είμαι fan του group VAG..  Για μένα, η ροπή από τις χαμηλές στροφές σε ένα αυτοκίνητο είναι απόλαυση.. 8)

May 14, 2013, 10:56:54 AMReply #1448

Offline GENERAL

  • pure velocity
  • *******
  • Posts: 4490
  • Total likes: 108
  • Gender: Male
  • ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΑΡΓΟΣ ΑΛΛΑ ΕΙΜΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠΟ ΕΣΕΝΑ
Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #1448 on: May 14, 2013, 10:56:54 AM »
Λεγετε οτι ειναι η ποιο "διεστραμενη" LAMBORGINI που εχει βγει ποτε...

http://www.highoctane.gr/sbj.aspx?sbj=3686&comp=lamborghini

May 14, 2013, 11:11:25 AMReply #1449

Offline saldale

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #1449 on: May 14, 2013, 11:11:25 AM »
Η πιο άσχημη είναι σίγουρα πάντως...
MY09 - Noisy Combative Exclusive Classy

May 14, 2013, 11:13:36 AMReply #1450

Offline GENERAL

  • pure velocity
  • *******
  • Posts: 4490
  • Total likes: 108
  • Gender: Male
  • ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΑΡΓΟΣ ΑΛΛΑ ΕΙΜΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠΟ ΕΣΕΝΑ
Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #1450 on: May 14, 2013, 11:13:36 AM »
Η πιο άσχημη είναι σίγουρα πάντως...

...και θα συμφωνησω!!!

May 14, 2013, 11:23:32 AMReply #1451

Offline Vrondos

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #1451 on: May 14, 2013, 11:23:32 AM »
Νομίζω πως ο κύριος που έγραψε το αθρο δεν είναι υποκειμενικός, απλά πωρωμένος με τα Honda. Τα VAG προορίζονται για τελειώς διαφορετικό κοινό με τελείως διαφορετικές απαιτήσεις...
Εγώ πάντως κάθε φορά που μπαίνω στο Audi A3 1.4 Tfsi που εχω, μπορεί να είναι πιο αργό απο το NC αλλά έυχομαι να είχε και το ΝC μου ένα τετοιο μοτεράκι... Λίγα κυβικά με ωραία ροπή έκει που την θέλεις και φοβερά άνετο σε μακρινές εξορμήσεις. Ούτε κατεβάσματα, μαζευει χλμ, δεν καιει...

Δεν έχω οδηγήσει αυτοκίνητο με τον συγκεκριμένο κινητήρα, αλλά φίλος που έχει το Tiguan (υποθέτω πως είναι ο ίδιος κινητήρας, αν δεν είναι διορθώστε με) λέει πως στην πόλη καίει πάρα πολύ (11,5 - 12 λ/100 χλμ) και επίσης καίει λάδι σαν να είναι ... δίχρονος.
-----------------------------------------------------------------------

-Koni adjustable sport shocks
-Racing Beat springs (red)
-K&N Replacement filter panel
- "ΚΡΑΤΑ ΜΕ ΣΕ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΟΠΩΣ ΤΗΝ ΠΕΘΕΡΑ ΣΟΥ" Original sticker

May 14, 2013, 11:24:57 AMReply #1452

Offline nmwisima

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #1452 on: May 14, 2013, 11:24:57 AM »
Λεγετε οτι ειναι η ποιο "διεστραμενη" LAMBORGINI που εχει βγει ποτε...

http://www.highoctane.gr/sbj.aspx?sbj=3686&comp=lamborghini


H ποιο οχι.

Lamborgini επίσης όχι.

Η πιο διεστραμμένη Lamborghini, ίσως. ;)

May 14, 2013, 12:44:55 PMReply #1453

May 14, 2013, 12:52:16 PMReply #1454

Offline nmwisima

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #1454 on: May 14, 2013, 12:52:16 PM »
Σαν τι να τη δουμε; Σαν κοτολέτα; :punish: