Show Recent Likes

!!

Καλώς ήρθατε

Η εγγραφή και η χρήση του φόρουμ είναι εντελώς δωρεάν και σας δίνουν πρόσβαση σε όλα τα τεχνικά θέματα του
http://mymx5.gr/forum/index.php?action=register

Author Topic: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]  (Read 280183 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

April 12, 2013, 09:16:48 AMReply #1425

Offline charchon

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #1425 on: April 12, 2013, 09:16:48 AM »
Ωραιος ο φιλος!
τοπΟΥΛΗΣΑομΑΛΑΚαςΑλλαθαξαναπαΡωΚαποιαΣτιγμηΛευκοFaceliFTNC

April 16, 2013, 12:22:19 PMReply #1426

Offline johnie7

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #1426 on: April 16, 2013, 12:22:19 PM »
Ωραιο αρθρο. Οι Ιαπωνες εχουν προσφερει αυτοκινητα στον λαο τα οποια σε αναλογια τιμης παντα υπερτερουν των γερμανων :yeah:

April 16, 2013, 06:48:24 PMReply #1427

Offline iNFiNiTy

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #1427 on: April 16, 2013, 06:48:24 PM »
Άρθρο με ψυχή. Θα μπορούσε να γράφει για τη νέα alfa 148.

April 16, 2013, 09:18:18 PMReply #1428

Offline lordin

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #1428 on: April 16, 2013, 09:18:18 PM »
Άρθρο με ψυχή. Θα μπορούσε να γράφει για τη νέα alfa 148.

Ναι αμέ! Top 10 προβλήματα που πρέπει να περιμένετε! :llol:
1.8 Sunlight Silver Turbo
->TD04-19T Turbocharger
->Tochigi Fuji LSD/4.44 MotorKlasse FGR
->235/40/17 Federal RS-R / EVO 8 Enkei Wheels
->Hawk HP Plus Pads
->BC Coilover : Type RS 7/5
->RX-8 Cosmo Sway Bars

To be continued
YouTube Channel
https://www.youtube.com/user/civikakias

April 16, 2013, 11:23:23 PMReply #1429

Offline Ξάδελφος

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #1429 on: April 16, 2013, 11:23:23 PM »
Ωραιο αρθρο.Το διαβασα πολλες φορες μηπως ξαναπιστεψω μεχρι να ξαναανεβω σε ενα τουρμπο γερμανικο αυτοκινητο και να επιστρεψω στην πραγματικοτητα.
Δε θα ξεχασω πως ο ιδιος ,αφου προηγουμενως σκιζομουν για τα πολυστροφα ιαπωνικα μοτερια(κατοχος και εγω τοτε ενος διλιτρου με κοφτη στις 7800...) λιγες ωρες μετα βρεθηκα να κανω ταξιδι με ενα audi A4 quattro 180ps... και ειπα οτι δε θα ξαναπω και δε θα επιμεινω σε λαλακιες...
Μετα απο καιρο το ξεχνουσα σκιζομουν παλι για τα πολυστροφα τζαπονια μεχρι που ο εργοδοτης μου τυχαινε να μου ξαναδωσει τα κλειδια του Α4 και να με στειλει στη Θεσσαλονικη για δουλεια και επανερχομουν παλι στα σωστα μου.

April 16, 2013, 11:43:03 PMReply #1430

Offline Reverant

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #1430 on: April 16, 2013, 11:43:03 PM »
Δεν μπορώ να βρώ κάτι ωραίο σε αυτό το άρθρο. Ίσως να έχω υψηλές προσδοκίες.
You can't imagine the power of the Dark Side.

April 17, 2013, 07:31:29 AMReply #1431

Offline king of the road

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #1431 on: April 17, 2013, 07:31:29 AM »
το άρθρο αυτό είναι παντελώς υποκειμενικό, μια ονείρωξη ενός πιστού. Έχοντας οδηγήσει για πολλά χρόνια leon 20vt4 μπορώ να πω ότι η ροπή των turbo δεν παίζεται με τίποτα. Οι γερμανοί μια χαρά αυτοκίνητα κατασκευάζουν, όπως και οι Ιάπωνες.
King of the road says you move too slow!

April 17, 2013, 09:18:13 AMReply #1432

Offline iNFiNiTy

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #1432 on: April 17, 2013, 09:18:13 AM »
Βασικά δε φταίει μόνο ο "πιστός". Αυτές τις πίπες διάβαζε στα περιοδικά (και τώρα τα αναπαράγει) για ψυχή, συναίσθημα, θρησκεία, ιερά σύμβολα. Δηλαδή οτιδήποτε ΔΕΝ έχει σχέση με αυτοκίνητο.

April 17, 2013, 11:32:23 AMReply #1433

Offline aimkara

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #1433 on: April 17, 2013, 11:32:23 AM »
Για πολλούς από εμάς, πάντως, το αυτοκίνητο ΈΧΕΙ σχέση με ψυχή και συναίσθημα  :exaclty:

Μια ζωή πίπες διαβάζουμε και ακούμε για όλα τα θέματα. Από κει και πέρα, ανάλογα με την ιδιοσυγκρασία μας, επιλέγουμε ποια θα ενστερνιστούμε.

April 17, 2013, 11:53:09 AMReply #1434

Offline Ξάδελφος

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #1434 on: April 17, 2013, 11:53:09 AM »
το άρθρο αυτό είναι παντελώς υποκειμενικό, μια ονείρωξη ενός πιστού. Έχοντας οδηγήσει για πολλά χρόνια leon 20vt4 μπορώ να πω ότι η ροπή των turbo δεν παίζεται με τίποτα. Οι γερμανοί μια χαρά αυτοκίνητα κατασκευάζουν, όπως και οι Ιάπωνες.
Το leon μαλλον ειναι το ατυχεστερο παραδειγμα .Ισπανια φτιαχνοταν αν δεν κανω λαθος.

April 17, 2013, 12:43:43 PMReply #1435

Offline SchumiMx5

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #1435 on: April 17, 2013, 12:43:43 PM »
Μια χάρα παράδειγμα είναι.Και η audi έχει εργοστάσιο κατασκευης στην Τουρκία :nod:.Δεν σημαίνει κάτι. ;)

April 17, 2013, 12:47:21 PMReply #1436

Offline Στέλιος - fess

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #1436 on: April 17, 2013, 12:47:21 PM »
Η Ισπανία δεν είχε ποτέ γραμμή παραγωγής για 4κίνητα.
Μισο-φτιαχνόταν Γερμανία και στην Ισπανία γινότανε η τελική συναρμολόγηση.
Αυτό βέβαια δεν το έκανε σε καμία περίπτωση αξιόπιστο, αν και στο δικό μου δεν χάλασε τίποτα που να γράφει πάνω seat.
Όλα audi γράφανε...  
White na 1991

il motorsport authorised dealer

www.hoods.gr    coming soon

https://www.facebook.com/mx5hoods

https://www.facebook.com/hoods.gr

April 17, 2013, 12:56:38 PMReply #1437

Offline saldale

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #1437 on: April 17, 2013, 12:56:38 PM »
Εχω την εντύπωση οτι το άρθρο "σνομπάρει" το παρόν και την αγορά όπως έχει διαμορφωθεί με τα μικρού κυβισμού turbo-κουβαδάκια, που πρώτο λανσάρισε το group VAG.

O 20vt ήταν ένα αρκετά πρωτοπωριακό μοτέρ για την εποχή του. Και μιλάμε για 15χρόνια πρίν.

Και αναφέρομαι μόνο στο μοτέρ, γιατί γύρω απο εκεί περιστρεφεται και το άρθρο.
MY09 - Noisy Combative Exclusive Classy

April 17, 2013, 01:09:25 PMReply #1438

Offline mitsos husky

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #1438 on: April 17, 2013, 01:09:25 PM »
Μια χάρα παράδειγμα είναι.Και η audi έχει εργοστάσιο κατασκευης στην Τουρκία :nod:.Δεν σημαίνει κάτι. ;)
+1
και τα typer ep3 νομιζω αγγλια..

April 17, 2013, 01:11:58 PMReply #1439

Offline king of the road

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #1439 on: April 17, 2013, 01:11:58 PM »
Εχω την εντύπωση οτι το άρθρο "σνομπάρει" το παρόν και την αγορά όπως έχει διαμορφωθεί με τα μικρού κυβισμού turbo-κουβαδάκια, που πρώτο λανσάρισε το group VAG.

O 20vt ήταν ένα αρκετά πρωτοπωριακό μοτέρ για την εποχή του. Και μιλάμε για 15χρόνια πρίν.

Και αναφέρομαι μόνο στο μοτέρ, γιατί γύρω απο εκεί περιστρεφεται και το άρθρο.
ακριβώς, γιατί και η τετρακίνηση haldex δεν είναι αμιγώς τετρακίνηση και προβλήματα βγάζαν και υψηλής τιμής ανταλλακτικά είχαν. Χάρις όμως στο group vag πολλοί πρωτοοδηγήσαμε δυνατά αμάξια σε προσιτές τιμές. Εννοείται ότι μου λείπει τώρα η ροπή, απολαμβάνω όμως κάθε μου στιγμή στο mx5.
King of the road says you move too slow!