Δεν ξέρω αν είναι όνειρο, αλλά μάλλον το GT είναι παρτάλι.. από τα πιο υποστροφικά "σβέλτα" αυτοκίνητα με κατανάλωση υπερβολική για ό,τι σου δίνει και 2000cc που δεν ξέρεις τί σου ξημερώνει..
Για να κάνει παντιλίκια, που γράφει κάποιος παραπάνω, και γενικά για να μαζέψεις λίγο τα μούτρα, πρέπει να του αλλάξεις κεντρικό διαφορικό και να βάλεις ρυθμιζόμενο (ό,τι έκανε δηλαδή η ίδια subaru στο καινούριο STI).. αλλιώς κάθε φορά που θα βρίσκεσαι σε κλειστές στροφές, φουρκέτες, κλπ, θα παρακαλάς να είχες κρατήσει το mx5..
Κάποιος που είναι "μερακλής'' και τιμόνι, θα βρει τον τρόπο του να το πλασάρει, αλλά το αυτοκίνητο σίγουρα δε θα το κάνει "αυτόματα"..
Αν είναι για 2000cc, το μόνο αυτοκίνητο που θα καίει "λογικά" για τη δυναμή του και θα είναι αρκετά οικονομικό στη συντήρηση του, αν δεν είσαι ζώο, είναι το S2000... ατμόσφαιρα, torsen, αν πάρεις και ap1, 16άρες ζάντες.. και 10 ετίας για μειωμένο τεκμήριο.. Το θέμα είναι να βρεις καλή καρότσα γιατί τα περισσότερα που κυκλοφορούν είναι τροπέτα.
Μπροστοκίνητο 2λιτρο δεν υπάρχει κανένας λόγος να πάρεις - το type-r για παράδειγμα είναι μια χαρά αυτοκίνητο αν θες χώρους, αλλά αν έχεις συνηθίσει με πισωκίνητα, θα ξενερώσεις.. άσε που δε θα καίει πολύ περισσότερο από το mx5..
Αν είναι να πάρεις 4κίνητο και δε σε πειράζουν τα 2000 cc η λύση είναι μόνο Evo, αλλά ό,τι μα ό,τι και να πάρεις σε τέτοια κατηγορία, θα γονατίσεις από τα έξοδα..
Ασφάλειες(τουλάχιστον 700 το χρόνο.. για μικτή βάλε 1300 περίπου), Τέλη (1000 ευρώ το 2012.. το 13 ποιός ξέρει ;;;
, Τεκμήρια, Βενζίνες με 2 ευρώ το λίτρο..
Μιλάμε για 30 ευρώ η βόλτα στην καλύτερη..
Αυτοκίνητα για άλλες εποχές..