Το ΣΚ οδήγησα μπόλικο (κάπου 370 χλμ) ένα Golf TSi 122 ίππων, το σημερινό μοντέλο, με χειροκίνητο σασμάν. Το AC ήταν συνεχώς σε λειτουργία, 3 ενήλικες μέσα στο όχημα. Διαδρομή: η μισή αυτοκινητόδρομος, η άλλη μισή σβέλτος επαρχιακός.
Μου φάνηκε πολύ ποιοτικό και προσεγμένο, σου δίνει την αίσθηση ότι δε χρειάζεσαι τίποτα περισσότερο σε ποιότητα ή πολυτέλεια. Πλήρης εξοπλισμός, πολύ ποιοτική αίσθηση σε όλα τα χειριστήρια. Φρένα και ανάρτηση δίνουν σιγουριά, γενικώς είναι ένα όχημα που ο μέσος οδηγός θα το βρει αψεγάδιαστο.
Στα αρνητικά η υπερβολική υποβοήθηση του τιμονιού στις μικρές ταχύτητες, καθώς και η διαπίστωση πως όντως είναι η έκδοση των 122 ίππων. Εξηγούμαι: μέσα στην πόλη, η πλούσια ροπή από πολύ χαμηλά σε κάνει να πιστεύεις ότι το Golf είναι πιο δυνατό από ό,τι πραγματικά είναι. Στον ανοιχτό δρόμο, βλέπεις ότι κάτι τέτοιο δεν ισχύει. Αυτό δε σημαίνει ότι δεν προσπερνά καλά για το βάρος του, απλώς δεν είναι το πυραυλάκι που σε κάνει να πιστεύεις. Ίσως να φταίω απλώς εγώ, που δεν έχω συνηθίσει από τουρμποροπές και να ξεγελάστηκα. Πάντως, για εκείνες τις στιγμές που θες το κάτι παραπάνω, ένα 160άρι θα ήταν ιδανικό.
Γενικώς οδηγούσα πάρα πολύ οικονομικά και ο υπολογιστής ταξιδίου με επιβράβευσε: 5.4 λίτρα/100 στο πήγαινε και 5.3 στην επιστροφή. Πάντα με 3 ενήλικες και AC. Δε φουλάραμε όμως για να διαπιστώσουμε πόσο (και αν) κλέβει ο υπολογιστής. Και βέβαια, η VW θα μπορούσε να έχει εξοπλίσει το μοντέλο της με μεγαλύτερη ακρίβεια αναφορικά με την κατανάλωση. Στο πρώτο σκέλος της διαδρομές (370/2=185 χλμ), η βελόνα είχε πέσει στην πρώτη γραμμούλα από το τέλος, δηλαδή στα 19/20 του ντεπόζιτου. Στο δεύτερο (ίδιο) σκέλος, με ακόμα καλύτερη κατανάλωση, έπεσε τρεις. Μάιστα...
Επίσης, όταν ξεκινήσαμε φουλαρισμένοι, η αυτονομία ήταν 470 χλμ. Όσο προχωρούσαμε, η αυτονομία αυξανόταν. Ξεπέρασε τα 600, τα 700 και λίγο πριν φτάσουμε στον προορισμό μας, είχε ξεπεράσει τα 800 χλμ. Μακάρι να μπορούσα να πουλήσω το περίσσευμα βενζίνης να θησαυρίσω...
Γενικώς, μια χαρά αμαξάκι, χωρίς όμως να έχω οδηγήσει έστω κι ένα ανταγωνιστικό του.