Show Recent Likes

!!

Καλώς ήρθατε

Η εγγραφή και η χρήση του φόρουμ είναι εντελώς δωρεάν και σας δίνουν πρόσβαση σε όλα τα τεχνικά θέματα του
http://mymx5.gr/forum/index.php?action=register

Author Topic: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]  (Read 280350 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

June 28, 2012, 03:15:44 PMReply #210

Offline iliasbak

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #210 on: June 28, 2012, 03:15:44 PM »
Πάει ο renesis  είναι το σωστό .  Ο WANKEL  δεν πρόκειται να πεθάνει .  Κάτι θα κάνουν για να τον βελτιώσουν και θα το δούμε σε μερικά χρόνια στο καινούργιο κουπέ της mazda είτε rx9  η όπως αλλιώς θα λεγεται .  :yeah:

June 28, 2012, 07:10:28 PMReply #211

Offline dimsabas

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #211 on: June 28, 2012, 07:10:28 PM »
Στο αγγλικό EVO (τελευταίο τεύχος) έχει πρώην οδηγό F1 και νικητή στο Le Mans, ο οποίος συμπλήρωσε 402Κ μίλια (646Κ χλμ  :zalistika: ) με το Peugeot 405 Estate 1.6 (βενζίνη). Είναι ακόμα με το ίδιο μοτέρ, σασμάν και συμπλέκτη.  :excited:
Όχι παίζουμε...

June 28, 2012, 07:23:52 PMReply #212

Offline nikosmk1

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #212 on: June 28, 2012, 07:23:52 PM »
Λαδι καιει η οχι ακομα?? :P :P

June 28, 2012, 07:29:21 PMReply #213

Offline king of the road

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #213 on: June 28, 2012, 07:29:21 PM »
Πάει ο renesis  είναι το σωστό .  Ο WANKEL  δεν πρόκειται να πεθάνει .  Κάτι θα κάνουν για να τον βελτιώσουν και θα το δούμε σε μερικά χρόνια στο καινούργιο κουπέ της mazda είτε rx9  η όπως αλλιώς θα λεγεται .  :yeah:
δύσκολα το βλέπω...
King of the road says you move too slow!

June 28, 2012, 11:34:59 PMReply #214

Offline simkoz

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #214 on: June 28, 2012, 11:34:59 PM »
Στο αγγλικό EVO (τελευταίο τεύχος) έχει πρώην οδηγό F1 και νικητή στο Le Mans, ο οποίος συμπλήρωσε 402Κ μίλια (646Κ χλμ  :zalistika: ) με το Peugeot 405 Estate 1.6 (βενζίνη). Είναι ακόμα με το ίδιο μοτέρ, σασμάν και συμπλέκτη.  :excited:
Όχι παίζουμε...
Μοτέρ και σασμάν, ΟΚ το καταλαβαίνω αλλά και συμπλέκτη???
Εκτός και αν τα έκανε όλα σε ατελείωτα ταξίδια χωρίς κίνηση
Brilliant Black NC 2.0 ->Presentation
RX-8 sway bars
Goodwin RoadsterSport II Duals
BC RS Coilovers
I.L. Aluminium Strut Brace kit
Rear upper Strut Bar
Daylight lights

July 10, 2012, 09:40:03 AMReply #215

Offline dimsabas

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #215 on: July 10, 2012, 09:40:03 AM »
Το ΣΚ οδήγησα μπόλικο (κάπου 370 χλμ) ένα Golf TSi 122 ίππων, το σημερινό μοντέλο, με χειροκίνητο σασμάν. Το AC ήταν συνεχώς σε λειτουργία, 3 ενήλικες μέσα στο όχημα. Διαδρομή: η μισή αυτοκινητόδρομος, η άλλη μισή σβέλτος επαρχιακός.

Μου φάνηκε πολύ ποιοτικό και προσεγμένο, σου δίνει την αίσθηση ότι δε χρειάζεσαι τίποτα περισσότερο σε ποιότητα ή πολυτέλεια. Πλήρης εξοπλισμός, πολύ ποιοτική αίσθηση σε όλα τα χειριστήρια. Φρένα και ανάρτηση δίνουν σιγουριά, γενικώς είναι ένα όχημα που ο μέσος οδηγός θα το βρει αψεγάδιαστο.
Στα αρνητικά η υπερβολική υποβοήθηση του τιμονιού στις μικρές ταχύτητες, καθώς και η διαπίστωση πως όντως είναι η έκδοση των 122 ίππων. Εξηγούμαι: μέσα στην πόλη, η πλούσια ροπή από πολύ χαμηλά σε κάνει να πιστεύεις ότι το Golf είναι πιο δυνατό από ό,τι πραγματικά είναι. Στον ανοιχτό δρόμο, βλέπεις ότι κάτι τέτοιο δεν ισχύει. Αυτό δε σημαίνει ότι δεν προσπερνά καλά για το βάρος του, απλώς δεν είναι το πυραυλάκι που σε κάνει να πιστεύεις. Ίσως να φταίω απλώς εγώ, που δεν έχω συνηθίσει από τουρμποροπές και να ξεγελάστηκα. Πάντως, για εκείνες τις στιγμές που θες το κάτι παραπάνω, ένα 160άρι θα ήταν ιδανικό.  :giveheart:

Γενικώς οδηγούσα πάρα πολύ οικονομικά και ο υπολογιστής ταξιδίου με επιβράβευσε: 5.4 λίτρα/100 στο πήγαινε και 5.3 στην επιστροφή. Πάντα με 3 ενήλικες και AC. Δε φουλάραμε όμως για να διαπιστώσουμε πόσο (και αν) κλέβει ο υπολογιστής. Και βέβαια, η VW θα μπορούσε να έχει εξοπλίσει το μοντέλο της με μεγαλύτερη ακρίβεια αναφορικά με την κατανάλωση. Στο πρώτο σκέλος της διαδρομές (370/2=185 χλμ), η βελόνα είχε πέσει στην πρώτη γραμμούλα από το τέλος, δηλαδή στα 19/20 του ντεπόζιτου. Στο δεύτερο (ίδιο) σκέλος, με ακόμα καλύτερη κατανάλωση, έπεσε τρεις. Μάιστα...

Επίσης, όταν ξεκινήσαμε φουλαρισμένοι, η αυτονομία ήταν 470 χλμ. Όσο προχωρούσαμε, η αυτονομία αυξανόταν. Ξεπέρασε τα 600, τα 700 και λίγο πριν φτάσουμε στον προορισμό μας, είχε ξεπεράσει τα 800 χλμ. Μακάρι να μπορούσα να πουλήσω το περίσσευμα βενζίνης να θησαυρίσω...  :P :P :P

Γενικώς, μια χαρά αμαξάκι, χωρίς όμως να έχω οδηγήσει έστω κι ένα ανταγωνιστικό του.
« Last Edit: July 10, 2012, 09:42:16 AM by dimsabas »

July 10, 2012, 09:57:35 AMReply #216

Offline VasmaV

  • Administrator
  • ******
  • Posts: 3299
  • Total likes: 392
  • Gender: Male
  • '100% of the shots you don't take, don't go in' WG
    • my cardomain
Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #216 on: July 10, 2012, 09:57:35 AM »
αυτό είναι λογικό πάντως Δημήτρη και στο φιέστα μου το κάνει. Η αυτονομία υπολογίζετε συνέχεια ανάλογα με την κατανάλωση σου. Αν φουλαρες λίγο πριν βγεις ΕΟ, την υπολόγισε με την κατανάλωση που είχες μέσα στην πόλη, όσο ταξίδευες η μέση κατανάλωσή σου έπεφτε και η αυτονομία ανέβαινε ;)
(Sorry, but you are not allowed to access the gallery)
myex -> MX-5 NC 1.8 SVP R.E.M.
Tochigi-Fuji LSD & FGR 4.44
MAZDASPEED Stabilizer Kit
MAZDASPEED Sport Springs (Jap-Spec)
Koni ADJUSTABLE Sport Shocks
Racing Beat Header, RSport GW Midpipe
Rota Fighter 16x7 ET40 6.4Kgrs
Goodyear EfficientGrip Performance
Front&Rear Airdam Skirts, MS Sideskirts

Topless is always better...

July 10, 2012, 10:06:35 AMReply #217

Offline dimsabas

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #217 on: July 10, 2012, 10:06:35 AM »
Να δεχτώ ότι μόλις φουλάραμε, υπολόγισε την αυτονομία με βάση τα πώς έκαιγε το αυτοκίνητο τις προηγούμενες μέρες.
Όμως, από την αρχή οδηγούσα πολύ ήπια, θα έπρεπε να έχει εναρμονιστεί με τη νέα μέση κατανάλωση αμέσως. Δε χρειαζόταν 180 χλμ για να φτάσει στα 800+.

July 10, 2012, 10:32:14 AMReply #218

Offline SIMOS

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #218 on: July 10, 2012, 10:32:14 AM »
Δηλαδή με ένα γέμισμα θα έκανε 800+ χιλιόμετρα  :zalistika:? Τι ρεζερβουάρ έχει, 120 lt ?
Q: Ari, what is the secret to Finnish drivers being so quick?
Ari: I think we all have the same problem, empty head and heavy right foot
Ari Vatanen

July 10, 2012, 10:44:35 AMReply #219

Offline dimsabas

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #219 on: July 10, 2012, 10:44:35 AM »
Μετά από 180 χλμ, έλεγε ότι είχα άλλα 830. Κοίτα, δεν είναι παράλογο. Με 5.4 μέση κατανάλωση, ένα ντεπόζιτο 60 λίτρων βγάζει περισσότερα από 1.000 χλμ.

July 10, 2012, 10:54:41 AMReply #220

Offline teopoulos

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #220 on: July 10, 2012, 10:54:41 AM »
Η Τουοτα πάντως δουλεύει με άλλο σύστημα! Φουλάρεις, σου δίνει ένα υπόλοιπο χιλιομέτρων και στη συνέχεια αν πας πιο οικονομικά απο ότι πριν, η τιμή αυτή δε μειώνεται παράλληλα με τα χιλιόμετρα τα οποία διανύεις! Πχ κάθε 2 που κάνεις αυτό μειώνει κατα 1! Κι αυτό βλακεία είναι πάλι!
2001 NBfl Super Marine Blue
Almost Sporty

July 10, 2012, 11:06:51 AMReply #221

Offline Uma_chikara

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #221 on: July 10, 2012, 11:06:51 AM »
Μου φάνηκε πολύ ποιοτικό και προσεγμένο, σου δίνει την αίσθηση ότι δε χρειάζεσαι τίποτα περισσότερο σε ποιότητα ή πολυτέλεια. Πλήρης εξοπλισμός, πολύ ποιοτική αίσθηση σε όλα τα χειριστήρια.

Βρε Δημήτρη, μετά το mx5 σου, όπου και να μπεις, θα σου φαίνεται υπερπολυτελές και ποιοτικό..  ;D

July 10, 2012, 01:05:48 PMReply #222

Offline dimsabas

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #222 on: July 10, 2012, 01:05:48 PM »
Κακιούλες... ;D
Έχω παραστάσεις από άλλα μοντέρνα αμάξια. Για παράδειγμα, το πιο κοντινό είναι Civic IMA του 2008, το οποίο οδήγησα κάμποσο χτες Δευτέρα και ήταν σαφέστατη η διαφορά στα υλικά της καμπίνας, αλλά και η ποιότητα κύλισης και η ηχομόνωση. Όλα υπέρ του Golf.

July 10, 2012, 01:06:58 PMReply #223

Offline SIMOS

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #223 on: July 10, 2012, 01:06:58 PM »
Μετά από 180 χλμ, έλεγε ότι είχα άλλα 830. Κοίτα, δεν είναι παράλογο. Με 5.4 μέση κατανάλωση, ένα ντεπόζιτο 60 λίτρων βγάζει περισσότερα από 1.000 χλμ.

Εντάξει, μαθηματικά βγαίνει ... όμως τα 5.4 l/100 km μου φαίνονται απίθανο νούμερο, όταν μιλάμε για ένα αυτοκίνητο βάρους 1300+ κιλών + 3 άτομα + A/C.  Στιγμιαία να το δεις στο trip computer μπορεί ...  Επίσης, έχω την εντύπωση, ότι για να σου κάνει σωστούς υπολογισμούς πρέπει να μηδενίζεις το χιλιομετρητή όταν γεμίζεις με βενζίνη ή όταν ξεκινάς ταξίδι.  Στα Mercedes, για παράδειγμα, αυτό το κάνει αυτόματα σε κάθε εκκίνηση μετά από μακρόχρονη στάση του οχήματος.
Q: Ari, what is the secret to Finnish drivers being so quick?
Ari: I think we all have the same problem, empty head and heavy right foot
Ari Vatanen

July 10, 2012, 01:39:26 PMReply #224

Offline gianic

Re: Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #224 on: July 10, 2012, 01:39:26 PM »
Βασικα επιβεβαιωνω τον Σαμπα. Εος της κοπελας μου σε ταξιδακι και πισω 4ωρο ειχα 5.2 μεση καταναλωση. Αλλα με ταχυτητες 120-140 + a/c. Direct injection FTW.

2.5l NC Turbo
Completely stock internals
Garrett GT28
Custom tubular exhaust manifold
Bosch 850cc EV14 Injectors
FMIC
Custom 80mm exhaust
Stock ECU reflash
EVO VIII 17x8 wheels 235/40/17
Koni Yellow shocks w/progress springs
320hp




#breakingtherodbreakingtherod
NA engines - The engines with never-ending lag