Show Recent Likes

!!

Καλώς ήρθατε

Η εγγραφή και η χρήση του φόρουμ είναι εντελώς δωρεάν και σας δίνουν πρόσβαση σε όλα τα τεχνικά θέματα του
http://mymx5.gr/forum/index.php?action=register

Author Topic: Μετά το Μx-5, τι;  (Read 17112 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

October 19, 2016, 11:19:15 PMReply #45

Offline jSkyline

  • light speed
  • ********
  • Posts: 6854
  • Total likes: 1689
  • Gender: Male
  • Mess with the best, now get lost like the rest
Re: Μετά το Μx-5, τι;
« Reply #45 on: October 19, 2016, 11:19:15 PM »
Άμα είναι να πάω σε κορυφαίες εκδόσεις για να μη μου φαίνονται αδιάφορα τα Ζ3-4 και slk θα πήγαινα σε άλλα αμάξια. Σε αυτά τα λεφτά και κυβικα μόνο 350Z θα κοίταζα ή καμιά Πορκα. Ειλικρινά πιστεύω ότι πρέπει να είναι χαζός κάποιος έστω και για να κοιτάξει BMW σε κορυφαίες εκδόσεις.

Sent from my HTC One ME
εχεις οδηγησει ποτε ή εχεις βρεθει συνοδηγος σε κορυφαια σπορ εκδοση της bmw ή της merc και εχεις βγαλει το συμπερασμα οτι πρεπει να εισαι χαζος για να αποκτησεις κατι τετοιο ?
SL55 AMG, M3 E46 Ε92 , 350Ζ σαν οδηγος, 350Ζ, 370Ζ, Ζ4Μ coupe, SLK 350 σαν συνοδηγός.

Μικρές Ζ4 και SLK παρά πολλές...Ζ3 έχω οδηγήσει, από τα χειρότερα αμάξια που έχω πιάσει στα χέρια μου ειδικά το 1.9!

Επιτρέπεται να έχω άποψη?! Επίσης στη λίστα βάλε και Caterham και Elise, θα με ακούσεις συχνά να εκφράζω τη λατρεία μου και για τα 2 όποτε να καταλαβαίνεις ότι έχω και λόγους που το κάνω.

Sent from my HTC One_E8 using Tapatalk
« Last Edit: October 19, 2016, 11:25:37 PM by jSkyline »
ΜyMX5
Type :
NB (FL 2001-2003)
Engine Size : 1600cc
Color : Brilliant Black
Engine Modifications : Completely Stock and nothing to expect for :)
Exterior - Interior :High Tan Interior, Il Motorsport Clear Side Repeaters , StyleBar, MS Look , Mazda Unplugged 16" Wheels, Pioneer 2DIN Audio

October 20, 2016, 12:02:03 AMReply #46

Offline dimsabas

Re: Μετά το Μx-5, τι;
« Reply #46 on: October 20, 2016, 12:02:03 AM »
Σενάρια:
1) κάνε παιδί.
2) αγόρασε Lexus IS200.
3) τα δύο παραπάνω ταυτόχρονα.

October 20, 2016, 12:50:22 AMReply #47

Offline panos2171

Re: Μετά το Μx-5, τι;
« Reply #47 on: October 20, 2016, 12:50:22 AM »
Αν μιλάμε για NB και πίσω δε νομίζω ότι υπάρχει λόγος να πουληθεί. Άλλωστε πόσα να πιάσει πλέον ώστε να αξίζει η πώληση του; Οπότε αν χρήζει αλλαγής για πρακτικους λόγους κουκουλωμα και στο γκαράζ μέχρι να γίνει κλασσικό. Για καθημερινή χρήση οτιδήποτε έχει τη δυνατότητα να σε πηγαίνει σβελτα στα στροφιλικια από το σημείο Α στο σημείο Β. Από ένα Peugeot 207 πχ μέχρι IS200 όπως αναφέρθηκε.

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

NBFL 2002 1.6L (midnight blue)
stock engine
15'' ENKEI (phoenix) wheels
MeisterR Sportive Coilovers

October 20, 2016, 12:57:17 AMReply #48

Offline Vidias

  • 300 km/h
  • *****
  • Posts: 853
  • Total likes: 412
  • Gender: Male
  • τα γουστα και τα λαθη,ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ...
Re: Μετά το Μx-5, τι;
« Reply #48 on: October 20, 2016, 12:57:17 AM »

2) αγόρασε Lexus IS200.


Ευγε δασκαλε.απο τα πιο υποτιμημενα.το ειχα στην λιστα πριν παρω το μχ

Φιλος βεβαια ψαχνει και οι επιλογες μετρωνται στα δαχτυλα ενος χεριου...
NB SPORTY 7/2004

ENGINE: AutoExe Ram-Air Intake-AutoExe Spark Wires-Βoubis Reprofiled Cams-Koyo R-Core Radiator-Beatrush Cooling Panel-Maxim Works Header+Catalyst-Custom 57mm mid pipe-AutoExe back-box-IL Motorsport Engine Mounts.
TRANSMISSION: Exedy Flywheel-Custom 1.6 Clutch-T2 Torsen
WHEELS-TYRES-BRAKES: Enkei RPF1 15x8-Yokohama AD08R 205/50/15-Muteki lugs
SUSPENSION: Jamsport Revalved Oem Bilstein-AutoExe springs-H&R Sways-AutoExe front end links
BRACES: Frame Rails-AutoExe front+rear strut braces-Kenauto Rear Frame-Arrow in Fenders-AutoExe Front Member-Beatrush P.P.F-Hoods.gr Rollbar
INTERIOR: Thermo-Insulated Cabin-Roadster 6 O'clock Cluster-Scuff Plates-Trunk Carpet-OEM Red Stiched Steering Wheel-Handbrake-AutoExe Red Stitched Knob-IL Motorsport Pedal Set-Kenwood 2Din Head Unit .
EXTERIOR: RS Factory Stage Replica Front Lip-Clear Reflectors-Side Repeaters-Black Painted Brake Calipers.

October 20, 2016, 01:02:17 AMReply #49

Offline panos2171

Re: Μετά το Μx-5, τι;
« Reply #49 on: October 20, 2016, 01:02:17 AM »
Δε νομίζω να είναι υποτιμημενο απλά δε το ξέρουν πολλοί.

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

NBFL 2002 1.6L (midnight blue)
stock engine
15'' ENKEI (phoenix) wheels
MeisterR Sportive Coilovers

October 20, 2016, 01:11:01 AMReply #50

Offline spoumi

Re: Μετά το Μx-5, τι;
« Reply #50 on: October 20, 2016, 01:11:01 AM »
Εδώ λέει ότι δεν μπορεί να συντηρήσει ένα εν σι και του λέτε για δεύτερο αμάξι.

Ρε μαλάκια @jSkyline πού οδήγησες τόσα αμάξια? Ο stig είσαι?

mx-5 DAILY εδώ και σχεδόν 10 χρόνια και άντε γεια!

Να τα χαίρεστε εσείς μια φορά το μήνα. Εγώ το χαίρομαι 2 ώρες την ημέρα μίνιμουμ.  :finger:
MY07 NCEC [SOLD]
MazdaSpeed CAI / GoodWinRacing 4-1 header / MagnaFlow 200cpsi cat / custom single exhaust
ECU remapped
Tein MonoFlex with EDFC / rx8 yellow dot sways / MazdaSpeed FTSB
Maruha Lightweight Flywheel / 5spd Short Shift / Tochigi-Fuji LSD / FGR 4.44
Rota GTR 17x9 et35 with Federal RSR-R 235-40
NC2 look / factory hardtop / super20 rollbar / CM diffuser
xenon HID 4300K / DRLs / interior led lighting / scangaugeII / Android 2din Multimedia

October 20, 2016, 01:11:15 AMReply #51

Offline HarryB

Re: Μετά το Μx-5, τι;
« Reply #51 on: October 20, 2016, 01:11:15 AM »
Το ΙS ειναι καλη φαση, αλλα ζορικο να βρεις και καλο. Για μενα, ΜΧ5 στο γκαραζ, και Forester 2ης γενιας για ντειλι.

October 20, 2016, 01:12:53 AMReply #52

Offline spoumi

Re: Μετά το Μx-5, τι;
« Reply #52 on: October 20, 2016, 01:12:53 AM »
Το ΙS ειναι καλη φαση, αλλα ζορικο να βρεις και καλο. Για μενα, ΜΧ5 στο γκαραζ, και Forester 2ης γενιας για ντειλι.

Daily forester?
Πού να το παρκάρεις και πόσα σε βενζίνες?
MY07 NCEC [SOLD]
MazdaSpeed CAI / GoodWinRacing 4-1 header / MagnaFlow 200cpsi cat / custom single exhaust
ECU remapped
Tein MonoFlex with EDFC / rx8 yellow dot sways / MazdaSpeed FTSB
Maruha Lightweight Flywheel / 5spd Short Shift / Tochigi-Fuji LSD / FGR 4.44
Rota GTR 17x9 et35 with Federal RSR-R 235-40
NC2 look / factory hardtop / super20 rollbar / CM diffuser
xenon HID 4300K / DRLs / interior led lighting / scangaugeII / Android 2din Multimedia

October 20, 2016, 01:21:06 AMReply #53

Offline HarryB

Re: Μετά το Μx-5, τι;
« Reply #53 on: October 20, 2016, 01:21:06 AM »
Α, ναι...

"Τα λεφτα για βενζινη ειναι τα καλυτερα λεφτα που μπορεις να δωσεις για το αμαξι σου"

HarryB :P

October 20, 2016, 06:39:03 AMReply #54

Offline Dasimo

Re: Μετά το Μx-5, τι;
« Reply #54 on: October 20, 2016, 06:39:03 AM »
Όσοι γράφετε για cooper s.....να σας πω οτι στην οικογενεια εχουμε ενα και εχουμε πάρει μεταξύ δεκάδων άλλων εξαρτημάτων , δυο μοτέρ στο χέρι. Το ίδιο ακριβώς πρόβλημα σε φιλο προ διμήνου.......Ήμαρτον με τα χρεπια.....


Sent from my iPad using Tapatalk

October 20, 2016, 07:31:13 AMReply #55

Offline Sakis

Re: Μετά το Μx-5, τι;
« Reply #55 on: October 20, 2016, 07:31:13 AM »
Το μόνο αμάξι που θα γούσταρα μετά το ΜΧ5, το είδα από κοντά το προηγούμενο μήνα στη Βυρητό και χάζεψα, φυσικά στη 2λιτρη έκδοση με τα 275 αλόγατα σε μαύρο χρώμα  http://www.chevrolet.com/camaro-sports-car.html
« Last Edit: October 20, 2016, 07:34:10 AM by Sakis »
Όποιος νομίζει ότι ο έρωτας είναι το μεγαλύτερο συναίσθημα..... μάλλον δεν έχει κερδίσει κόντρα

Turbo NC 1,8
http://mymx5.gr/forum/index.php/topic,8083.0.html

October 20, 2016, 09:12:35 AMReply #56

Offline option-D

Re: Μετά το Μx-5, τι;
« Reply #56 on: October 20, 2016, 09:12:35 AM »
http://www.car.gr/8498412-honda-civic-type-r


Βασικά, η λύση είναι αυτή. Εγώ του το λέω. Type-R.

Ειδικά για μένα, τα πουλάω όλα και παίρνω ένα FN  :giveheart:
H A R D C O R E ? 🤘  S U B S C R I B E

"Speed isn't everything, you gotta look cool on the touge too"

October 20, 2016, 10:00:37 AMReply #57

Offline Nitroking

Re: Μετά το Μx-5, τι;
« Reply #57 on: October 20, 2016, 10:00:37 AM »
Σενάρια:
1) κάνε παιδί.
2) αγόρασε Lexus IS200.
3) τα δύο παραπάνω ταυτόχρονα.

Kαι λεω καλα το παει.. Ξεχασες το 4!!!!!) 2JZ Single turbo!

Πραγματικα απο τα ελαχιστα projects που θα μου εκανε αισθηση να ασχοληθω τωρα..

https://www.youtube.com/watch?v=fQND-qLpsJA

Αυτο ειναι στοκ σχεδον αλλα καταλαβαινεις..
« Last Edit: October 20, 2016, 10:04:09 AM by Nitroking »
Where is knowledge there is power...

Tips:
-Αν προκειται να κανεις κατι, κανε το σωστα..
-Με τα ψεματα αμαξια δε φτιαχνονται..

October 20, 2016, 10:05:30 AMReply #58

Offline gianic

Re: Μετά το Μx-5, τι;
« Reply #58 on: October 20, 2016, 10:05:30 AM »
Βασικα εγω θα πω τη μαλακια μου αλλα σε αναλογη φαση θα το εκανα ανετα.

Αγορα rx8 με 2-2.5κ και με τα ρεστα θα εβαζα πανω τον mzr με turbo που κουμπωνει ακριβως . (Βαζεις- βγαζεις)


Sent from my SM-G935F using Tapatalk


2.5l NC Turbo
Completely stock internals
Garrett GT28
Custom tubular exhaust manifold
Bosch 850cc EV14 Injectors
FMIC
Custom 80mm exhaust
Stock ECU reflash
EVO VIII 17x8 wheels 235/40/17
Koni Yellow shocks w/progress springs
320hp




#breakingtherodbreakingtherod
NA engines - The engines with never-ending lag

October 20, 2016, 10:15:19 AMReply #59

Offline jSkyline

  • light speed
  • ********
  • Posts: 6854
  • Total likes: 1689
  • Gender: Male
  • Mess with the best, now get lost like the rest
Re: Μετά το Μx-5, τι;
« Reply #59 on: October 20, 2016, 10:15:19 AM »



Ρε μαλάκια @jSkyline πού οδήγησες τόσα αμάξια? Ο stig είσαι?

Έχω οδηγήσει και μερικά ακόμα αξιόλογα! Το ένα καλο του να έχεις φίλους μαντραδες, το άλλο καλό ειναι τα fiesta! Έχω φαγωθεί να οδηγήσω και 599 αυτές τις μέρες!



Sent from my HTC One ME

ΜyMX5
Type :
NB (FL 2001-2003)
Engine Size : 1600cc
Color : Brilliant Black
Engine Modifications : Completely Stock and nothing to expect for :)
Exterior - Interior :High Tan Interior, Il Motorsport Clear Side Repeaters , StyleBar, MS Look , Mazda Unplugged 16" Wheels, Pioneer 2DIN Audio