Show Recent Likes

!!

Καλώς ήρθατε

Η εγγραφή και η χρήση του φόρουμ είναι εντελώς δωρεάν και σας δίνουν πρόσβαση σε όλα τα τεχνικά θέματα του
http://mymx5.gr/forum/index.php?action=register

Author Topic: Μετά το Μx-5, τι;  (Read 17072 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

October 18, 2016, 11:16:44 PMReply #15

Offline spar@@

Re: Μετά το Μx-5, τι;
« Reply #15 on: October 18, 2016, 11:16:44 PM »
Εγω αυτο το ερώτημα το σκέφτομαι 2χρονια τωρα... την απάντηση δεν την εχω βρει και δεν πρόκειται να την βρω αν δεν πάω σε κατι διαφορετικό. Αυτο πάντως που ξέρω και το κατάλαβα με το Mx5 ειναι οτι πάντα θα ήθελα να εχω ένα ένα αμάξι σαν το Mx5, για "μένα"... επειδή το γουστάρω. Και σε αυτο που εχω καταλήξει ειναι οτι z3-4 και slk δεν θα έπαιρνα ποτέ ( μπορεί στα 55-60 να μου αρέσουν μόνο:p) τα εχω οδηγήσει και τα τρία και μου φάνηκε λες και οδηγούσα ενα οικογενειακο αμάξι απλά με 2 θέσεις και οροφή.

Αν λοιπόν στο μέλλον πέρα απο ένα τζιποειδές ή πιο πρακτικο αυτοκίνητο ήθελα και μπορούσα να αλλάξω το Mx5 θα το άλλαζα μόνο με s2000 ή με Elise.


Sent from my iPad using Tapatalk

Για το slk δεν εχω γνωμη...
Για ζ3-ζ4 μάλλον οδηγησες τις βασικές εκδόσεις γιατι μιλάμε για αυτοκινητα που στις μεγαλες τους εκδόσεις ειναι στα 10 πιο γρήγορα roadsters που υπαρχουν.
Οταν με ενα z3m,z4m,z4 35 μπορείς να φτανεις τα 300km/h δεν νομιζω τα αντανακλαστικά σου στα 60 να μπορούν να ακολουθήσουν.
Τα οικονομικα μας βεβαια μας τα κανουν μακρινούς στόχους απλα τα αυτοκινητα αυτα ειναι σπορ... Οι βασικές εκδόσεις παρέχουν ασφαλεια και αθορυβο ρολλαρισμα.

October 18, 2016, 11:29:58 PMReply #16

Offline Thanasis_

Re: Μετά το Μx-5, τι;
« Reply #16 on: October 18, 2016, 11:29:58 PM »
Εννοειται πως οδηγησα τις απλες εκδοσεις... Οι καλυτερες εκδοσεις το ξερω δεν εχουν επαφη αλλα προοριζονται και για αλλα πορτοφολια!

Στάλθηκε από το JY-S3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

October 19, 2016, 12:39:15 AMReply #17

Offline jSkyline

  • light speed
  • ********
  • Posts: 6854
  • Total likes: 1689
  • Gender: Male
  • Mess with the best, now get lost like the rest
Re: Μετά το Μx-5, τι;
« Reply #17 on: October 19, 2016, 12:39:15 AM »
Άμα είναι να πάω σε κορυφαίες εκδόσεις για να μη μου φαίνονται αδιάφορα τα Ζ3-4 και slk θα πήγαινα σε άλλα αμάξια. Σε αυτά τα λεφτά και κυβικα μόνο 350Z θα κοίταζα ή καμιά Πορκα. Ειλικρινά πιστεύω ότι πρέπει να είναι χαζός κάποιος έστω και για να κοιτάξει BMW σε κορυφαίες εκδόσεις.

Sent from my HTC One ME

ΜyMX5
Type :
NB (FL 2001-2003)
Engine Size : 1600cc
Color : Brilliant Black
Engine Modifications : Completely Stock and nothing to expect for :)
Exterior - Interior :High Tan Interior, Il Motorsport Clear Side Repeaters , StyleBar, MS Look , Mazda Unplugged 16" Wheels, Pioneer 2DIN Audio

October 19, 2016, 12:50:54 AMReply #18

Offline Thanasis_

Re: Μετά το Μx-5, τι;
« Reply #18 on: October 19, 2016, 12:50:54 AM »
@jSkyline εχεις δυο ποστ στο συγκεκριμένο θέμα... και στα δυο  με βρισκεις απόλυτα σύμφωνο. Άξιος!


Sent from my iPad using Tapatalk

October 19, 2016, 12:57:51 AMReply #19

Offline jSkyline

  • light speed
  • ********
  • Posts: 6854
  • Total likes: 1689
  • Gender: Male
  • Mess with the best, now get lost like the rest
Re: Μετά το Μx-5, τι;
« Reply #19 on: October 19, 2016, 12:57:51 AM »
Απλά να συμπληρώσω ότι πιθανόν μια 996 θα είναι πιο αδιάφορη από 46 μιτριο! Αλλά who the fuck cares!? Πάντως μια 993 η 964 είναι σαφώς ομορφότερη από κάθε μπρίκι που έχει βγάλει η πενβε τα τελευταία 30χρόνια, θα έλεγα και η Μερκ αλλά τα τελευταία χρόνια μας έχει αφήσει με το στόμα ανοιχτό.

Sent from my HTC One ME

ΜyMX5
Type :
NB (FL 2001-2003)
Engine Size : 1600cc
Color : Brilliant Black
Engine Modifications : Completely Stock and nothing to expect for :)
Exterior - Interior :High Tan Interior, Il Motorsport Clear Side Repeaters , StyleBar, MS Look , Mazda Unplugged 16" Wheels, Pioneer 2DIN Audio

October 19, 2016, 01:03:06 AMReply #20

Offline iliasfyntanidis

  • pure velocity
  • *******
  • Posts: 3921
  • Total likes: 4542
  • Gender: Male
  • "What one man can do, another can do"
Re: Μετά το Μx-5, τι;
« Reply #20 on: October 19, 2016, 01:03:06 AM »
993 και 964 κοστίζουν πιο πολλά από οτι καινούργιες.
Ιδιως μια NGT....
Είσαι μεγάλο μούτρο.....Φιλάκια

Υπό αιματηρή ανακατασκευή....Έλαβε τέλος.

Καλησπέρα και καλή βραδιά...
12/11/1953 - 24/12/2023

October 19, 2016, 01:51:39 AMReply #21

Offline jSkyline

  • light speed
  • ********
  • Posts: 6854
  • Total likes: 1689
  • Gender: Male
  • Mess with the best, now get lost like the rest
Re: Μετά το Μx-5, τι;
« Reply #21 on: October 19, 2016, 01:51:39 AM »
Το ξέρω Ηλία για αυτό και ανέφερα μια 996, η οποία δεν είναι πολύ όμορφη, αλλά και φτηνή είναι και αρκετά δυνατή.

Sent from my HTC One_E8 using Tapatalk
ΜyMX5
Type :
NB (FL 2001-2003)
Engine Size : 1600cc
Color : Brilliant Black
Engine Modifications : Completely Stock and nothing to expect for :)
Exterior - Interior :High Tan Interior, Il Motorsport Clear Side Repeaters , StyleBar, MS Look , Mazda Unplugged 16" Wheels, Pioneer 2DIN Audio

October 19, 2016, 07:32:51 AMReply #22

Offline mx5mk1

Re: Μετά το Μx-5, τι;
« Reply #22 on: October 19, 2016, 07:32:51 AM »
Αχιλλεα, ξερεις οτι καποια στιγμη στη ζωη σου θα εχεις NC.
Θες να το αγορασεις τωρα ή πιο μετα?


(Καλυτερα μη γραψεις απαντηση)
« Last Edit: October 19, 2016, 07:36:39 AM by mx5mk1 »

October 19, 2016, 08:32:26 AMReply #23

Offline kostas_jp120

Re: Μετά το Μx-5, τι;
« Reply #23 on: October 19, 2016, 08:32:26 AM »
Προσωπικη επιλογή GT86 ή 996 αν αντέχεις οικονομικά την αγορά και τη συντήρηση... ειδικά του 2ου

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

1.8 Forged Engine / NC Galaxy Grey / Kraftwerks Rotrex Kit w 75mm Pulley / TDR Tune / RaceRom

http://mymx5.gr/forum/index.php/topic,7785.0.html

October 19, 2016, 09:54:55 AMReply #24

Offline ted33

Re: Μετά το Μx-5, τι;
« Reply #24 on: October 19, 2016, 09:54:55 AM »
Να πω και εγω με τη σειρα μου τη γνωμη μου!!! Κατ αρχην να δηλωσω οτι κανενα Ζ3/4 κτλ οπως και SLK ΔΕΝ ειναι ΜΧ5 στην οδηγηση και στο παιχνιδι. Ενταξει οχι special εκδοσεις των 80 και 100 χιλιαδων ευρω μιλαμε για αυτοκινητα που ειναι πανω κατω στα ιδια πλαισια. Καλα ειδικα το Ζ3 τερστια μουφα εχω συμβιωση παρα πολυ μαζι του γιατι το εχει ο κολλητος μου.

Εδω αρχιζει η δικη μου ιστορια. Μολις εδωσα το ΜΚΙΙ μου το 2009 μετα απο 6 χρονια συμβιωσης στην αρχη χαρηκα λεω ουφ ενα ησυχο αυτοκινητο θελω να κλεινω παραθυρα να πηγαινω με 200 και να ακουω μουσικη. Ολα καλα τα πρωτα 2 χρονια με το scirocco μου δυνατο ωραιο (220 αλογα με προγραμμα φιλτρα κτλ) αλλα μετα κατι μου ελειπε. Να σημειωσω οτι εχω αλλαξει αρκετα αυτοκινητα απ το 2001 που γυρισα απο την Κυπρο απ το στρατο περιπου 16 η 17. Οταν εδωσα το Scirocco το 2012 πηρα ενα Audi Q5 που το εχω ακομα. Πολυ παααρα πολυ καλο αυτοκινητο για να καταλαβετε σε μια κουβεντα μου με τον Κωστη το Στεφανη(συνοδηγος Τζιγγερ και εχει εκμπομπη αυτοκινητου) χωρις να ξερει οτι εχω το Q5, του λεω ποιο αυτοκινητο θα επαιρνες μεχρι ενα λογικο ποσο, μου απαντησε το Q5 γιατι συνδιαζει τα παντα. Ελα ομως που τελικα δεν συνδιαζει τα παντα. Οκ ειναι γρηγορο σταθερο σαν διαολος ακομα και με 230-240 παταει , στριβει σαν GTI(οσο και αν σας φαινεται παραξενο) αλλα... Το MX5 με το που γυρναει το κλειδι στη μιζα αρχιζεις να χαμογελας και οταν αρχιζει και γυριζει την ουριτσα του νιωθεις απλα παιδι! Για να μην πω για της ανοιχτες (καμπλιολαδες) το καλοκαιρι και οχι μονο. Δεν εχει την ηλεκτρονικη οδηγηση οπως ολα τα αλλα, απλα μπαινεις μεσα και συμμετεχεις και αυτο ειλικρινα ειναι ολα τα λεφτα. Δεν υπαρχουν πια και ακομα περισσοτερο σε καποια χρονια αυτοκινητα που θα συμμετεχεις στην οδηγηση. Φανταστητε πολλες φορες αφηνω το Audi για να παρω το mazda  και μολις ξαναοδηγω το Audi λεω αμαν αυτα πανε μονα τους και ειναι πολυ μαλακα σαν αυτοκινητα. Τελικα το ΜΧ5 εχει εντελως μα εντελως διαφορετικα πραγματα να προσφερει που εκτιμονται μονο οταν τα χασεις. Εγω προσωπικα θα το κρατησω μεχρι να γερασουμε μαζι! Ποτε δεν την ξαναπαταω να το πουλησω

October 19, 2016, 09:57:47 AMReply #25

Offline jSkyline

  • light speed
  • ********
  • Posts: 6854
  • Total likes: 1689
  • Gender: Male
  • Mess with the best, now get lost like the rest
Re: Μετά το Μx-5, τι;
« Reply #25 on: October 19, 2016, 09:57:47 AM »
Αυτοί που προτείνετε Ζ4, 996, S2000  μάλλον δεν έχετε καν διαβάσει τι έχει γράψει ο Α. ε? Εντάξει το καταλαβαίνω συνήθως μ@λ@κι€$ γράφει άλλα εντάξει τουλάχιστον στο τοπικ αυτό μάλλον όλοι οι υπόλοιποι γράφουμε ότι να ναι!

Όταν ο άλλος γράφει δίνω ΝΑ παίρνω κάτι χωρίς λεφτά ή δεν θέλω να επωμιστω τα έξοδα του NC και εσύ του λες GT86 μάλλον κάποιος χαζεύει βαρκούλες που αρμενίζουν!

Sent from my HTC One_E8 using Tapatalk

ΜyMX5
Type :
NB (FL 2001-2003)
Engine Size : 1600cc
Color : Brilliant Black
Engine Modifications : Completely Stock and nothing to expect for :)
Exterior - Interior :High Tan Interior, Il Motorsport Clear Side Repeaters , StyleBar, MS Look , Mazda Unplugged 16" Wheels, Pioneer 2DIN Audio

October 19, 2016, 10:21:10 AMReply #26

Offline SchumiMx5

Re: Μετά το Μx-5, τι;
« Reply #26 on: October 19, 2016, 10:21:10 AM »
Τον ίδιο προβληματισμό έχω και εγώ μετά από 10 χρόνια σχεδόν με το mx.

October 19, 2016, 01:58:30 PMReply #27

Offline steliosmk1

Re: Μετά το Μx-5, τι;
« Reply #27 on: October 19, 2016, 01:58:30 PM »
Λοιπον θα σου πω και εγω την δικια μου γνωμη(ιστορια) αν και την ξερεις ,το πρωτο μου mk1 το πηρα μετα απο ενα saxo αρκετα δυνατο πριν το παρω βολτα ελεγα που παω στα 100 αλογα,μολις το οδηγησα (χαρβαλο με 404000 κοντερ) ερωτευτικα
Μετα απο λιγα χρονια και αφου ειχα μαζεψει καποια χρηματα περνω ενα s2k ap2 ΑΡΙΣΤΟ,καμια σχεση με οδηγηση με το mx5 με τα πολλα του βαζω coilover ζαντες κλπ κλπ κλπ.Τελοι 660+330 Φ.Π δεν με ενοιαζε γιατι το γουσταρα,μεχρι που μια μερα μου ερχετε η εφορια ενα τρελο ποσο λογω τεκμηριου κλπ.Ξενερωσα δεν ηθελα να τα δινω τα λευτα μου εκει,το βαζω αγγελια το πουλαω και λεω ΘΑ ΗΡΕΜΗΣΩ,παιρνω ενα golf 5ri gti με χαμηλα τελη λεω εδω ειμαι 270 αλογα ουτε φασαρια ουτε γκαπα γκουπα ουτε τιποτα,δεν αντεξα ουτε 7 μηνες μου ελειπε η χαρα που μου εδινε το πισωκινητο...
Πουλαω την γουρουνα και βρισκω ευκαιρια ενα nb supercharger το πηρα και χαμογελασα παλι  :D
Μετα εκνα ανταλλαγη το golf με το impreza και βρηκα την υγεια μου!!!

Συμπερασμα: Το mx5 δευτερο αμαξι (τον χειμωνα παραδιδω πινακιδες),και το subaru καθημερινο.

October 19, 2016, 02:41:03 PMReply #28

Offline nmwisima

Re: Μετά το Μx-5, τι;
« Reply #28 on: October 19, 2016, 02:41:03 PM »
Γενικά τα περί καινούριου κτλ, όσον αφορά εμένα, γελάμε, δεν υπάρχουν λεφτά λέμε.

Εδώ δεν υπάρχουν να συντηρηθεί NC και αν υπήρχαν, θα προτιμούσα ένα Cooper S από το 08 και έπειτα.

Τα υπόλοιπα ειναι άλλα λόγια να αγαπιώμαστε.

Πάντως, αφού και το πράσινο ΝΑ ήταν πολύ καθαρό και το μαύρο ειναι πολυ καθαρό, αυτό από μόνο του δείχνει οτι γίνεται να ξαναβρεις καλή περίπτωση.

October 19, 2016, 02:42:21 PMReply #29

Offline sfrag

Re: Μετά το Μx-5, τι;
« Reply #29 on: October 19, 2016, 02:42:21 PM »
@steliosmk1
νομιζω η πιο σωστη λυση ειναι αυτη. Το mx δεν πουλιεται, το κρατας ασχετα αν δεν χρησιμοποιεις πολυ, γιατι αν το πουλησεις παλι θα ψαχνεις να αγορασεις ενα. Κανενα αυτοκινητο δεν μπορει να σου δωσει αυτη την αισθηση.........
mx5 nc 2008 1.8
eibach prokit / kyb gas a just