Show Recent Likes

!!

Καλώς ήρθατε

Η εγγραφή και η χρήση του φόρουμ είναι εντελώς δωρεάν και σας δίνουν πρόσβαση σε όλα τα τεχνικά θέματα του
http://mymx5.gr/forum/index.php?action=register

Author Topic: Μετά το Μx-5, τι;  (Read 17069 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

October 18, 2016, 07:36:19 PM

Offline nmwisima

Μετά το Μx-5, τι;
« on: October 18, 2016, 07:36:19 PM »
Κατά το "Μετά το λύκειο, τι;" που έπαιζε παλιά στο Star για επαγγελματική ενημέρωση των μαθητών.

Τι κάνουμε μετά το ΜΧ-5 αυτοκινητιστικά;

Προφανώς ο καθένας έχει τη γνώμη του -και ξέρουμε σαν τι είναι οι γνώμες, αλλά τα φόρα είναι ακριβώς για να μπορούμε να αλλάζουμε κωλοτρι... γνώμες, ήθελα να πω.

Εγώ για παράδειγμα, μια περίοδο όπως ίσως ξέρετε, μετά το 5 πήγα σε ένα μικρό SUV, το HR-V, πολύ απλά διότι αυτό (πίστευα ότι) χρειαζόμουν εκείνο τον καιρό.
Και πράγματι, έτσι ήταν, πλην όμως, δεν το χρειαζόμουν για πολύ, και αυτό απεδείχθη από το ότι μόλις άλλαξαν οι συνθήκες απλά επέστρεψα σε ΜΧ5.

Το είχα άλλωστε ακούσει, πως όλοι επιστρέφουν σε ΜΧ5, απλά όταν έδινα το πρώτο, μετά από 6 χρόνια, το ψιλιαζόμουν, αλλά δεν το περίμενα τόσο έντονο.

Διότι πολύ απλά, όταν πούλησα και το δεύτερο ΜΧ5, και ήθελα πάλι να αλλάξω κατηγορία, πολύ-πολύ εύκολα εγκατέλειψα την ιδέα αυτή και ξαναπήρα ΜΧ5.

Και ρωτώ, άντε και δίνω το 4ο πλέον ΜΧ5 μου, τι σκατά θα έπαιρνα;

Θα σκεφτόμουν ένα ωραιότατο Cooper S -το τούρμπο- αλλά ειναι ακριβό. Επίσης, γιατί όχι ένα NC αντί γι αυτό;
Θα σκεφτόμουν ένα Type-R, αλλά είναι 2λιτρο -και άρα γιατί όχι ένα STi ή ένα 2λιτρο NC στη θέση του;

Οι περισσότεροι γνωρίζετε ότι εμπλέκομαι επαγγελματικά και δημοσιογραφικά με τα αυτοκίνητα, και με όποιο βάρος μπορεί να έχει η γνώμη μου, λέω ότι πέρα από την όποια κριτική και την όποια θεωρια, είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟ να βρεις μια εξίσου ικανοποιητική πρόταση για αγορά, όσο ειναι το ΜΧ-5.

Α.

October 18, 2016, 07:52:45 PMReply #1

Offline mx5christopher

Re: Μετά το Μx-5, τι;
« Reply #1 on: October 18, 2016, 07:52:45 PM »
Αχιλλέα είδα και το ποστ σου στο Facebook. Πέρα από κάθε πλάκα, γιατί θέλεις να το δώσεις; έτσι και αλλιώς δεύτερο δεν είναι; όσον αφορά τον mini, ο Στέλιος ο fess (δε μου δείχνει όνομα για mention) είχε πολλά θέματα. ηλεκτρολογικά και άλλα. πολύ ωραίο αμάξι, αλλά προβληματικό απο ότι έχω καταλάβει πάντα.

μου χει περάσει και μένα από το μυαλό η σκέψη αυτή. τι θα έπαιρνα αν έδινα το Mx. δεν έχω βρει ακόμα απάντηση. εάν ψάχνεις κάτι πρακτικό, το Type R είναι πιστεύω καλή λύση, και τα προηγούμενης γενιάς είναι πλέον αρκετά οικονομικά. Γιατί όχι BMW ή κάτι παρεμφερές;

αν δεν έχεις στο μυαλό σου την πρακτικότητα, τότε η απάντηση είναι NC. έχω δεί και πολλά Supra MK1 - 1.5 και αρκετά RX7 under 10K. αλλά ξεχνάς την πρακτικότητα και πας για συλλεκτικά εκεί κατά την ταπεινή μου γνώμη και όχι για Daily.

τελικά ισχύει... the answer is always MX5.
Working on a cleaner Miata build.


2000 MX-5 NB Miracle edition - NBFL swapped Front-back
- 1.8 VVTi swapped
-  MS3 tuned by AKINA
-  H&R springs
-  Koni STR. T Orange
-  Torsen T2 4.1 LSD
-  XXR 550 16*8 ET21
-  Garrett GT2860RS
-  Exedy stage 3 comp. clutch
-  RX8 injectors
-  Kraken full hotside
-  Frozenboost BOV

October 18, 2016, 08:03:22 PMReply #2

Offline jSkyline

  • light speed
  • ********
  • Posts: 6854
  • Total likes: 1689
  • Gender: Male
  • Mess with the best, now get lost like the rest
Re: Μετά το Μx-5, τι;
« Reply #2 on: October 18, 2016, 08:03:22 PM »
Το ιδιο ρώτησες και στο ΦΒ, αυτη τη στιγμή υπάρχουν πολλά αμάξια σε τιμή ευκαιρίας, αν κάποιος περάσει σε elise (και παρόμοιες μπανίερες), Opel GT, boxster, S2K, θα τολμησω να πω και RX7-8, λίγα πράγματα θα του λείψουν απο το ΜΧ. Ισως μόνο η ευκολια χρήσης που έχει, αν κάποιος βέβαια το εχει χαμηλωμένο φτιαγμένο και έχει γίνει κολλητός με το μηχανικό του, μάλλον μια χαρά θα του φανούν όλα τα παραπάνω.

Απο εκεί και πέρα κοιτάς τις ανάγκες σου, για εμένα το ΜΧ θα μπορούσε να πλαισίωθει απο ενα jeep-οειδες μεγάλο η μικρό, ανάλογα και τις δυνατότητες του καθενός. Το να πουληθεί οχι δεν παίζει σαν σενάριο γιατι θα νιώθω δυστυχισμένος, εκτός αν τη θέση του έπαιρνε κάποιο απο τα παραπάνω. Δεν θα ένιωθα ευχαριστημένος επίσης αν το πούλαγα ακόμα και για να πάρω GT-R η Ζ που προφανώς είναι το Top Priority στην οποιαδήποτε λίστα μου. Συνδυασμός του πάντως με ένα αμάξι πόλης και ένα για ταξίδια και εκδρομές στα βούνα (εκτός τον Jeep θα μπορούσε να είναι και κάποιο άλλο 4κινητο πχ Εβο - Σκουμπι) είναι σχεδόν ιδανικός.
ΜyMX5
Type :
NB (FL 2001-2003)
Engine Size : 1600cc
Color : Brilliant Black
Engine Modifications : Completely Stock and nothing to expect for :)
Exterior - Interior :High Tan Interior, Il Motorsport Clear Side Repeaters , StyleBar, MS Look , Mazda Unplugged 16" Wheels, Pioneer 2DIN Audio

October 18, 2016, 08:05:05 PMReply #3

Offline gianic

Re: Μετά το Μx-5, τι;
« Reply #3 on: October 18, 2016, 08:05:05 PM »
Θες ενα πιο ανετο και πιο καινουριο αμαξι. Εχεις κουραστει με τις παλιατζουρες. Σκεψου τα NC τωρα που εχουν πεσει , σιγουρα θα σου αρεσει .

Sent from my SM-G935F using Tapatalk


2.5l NC Turbo
Completely stock internals
Garrett GT28
Custom tubular exhaust manifold
Bosch 850cc EV14 Injectors
FMIC
Custom 80mm exhaust
Stock ECU reflash
EVO VIII 17x8 wheels 235/40/17
Koni Yellow shocks w/progress springs
320hp




#breakingtherodbreakingtherod
NA engines - The engines with never-ending lag

October 18, 2016, 08:08:06 PMReply #4

Offline iliasfyntanidis

  • pure velocity
  • *******
  • Posts: 3921
  • Total likes: 4542
  • Gender: Male
  • "What one man can do, another can do"
Re: Μετά το Μx-5, τι;
« Reply #4 on: October 18, 2016, 08:08:06 PM »
Δεν καταλαβαίνω το περιεχόμενο του ερωτήματος;
Μετά το MX5 τι;
Παραμένουμε στην ίδια κατηγορία;
Παραμένουμε στην ίδια κατηγορία(roadster) αλλα αλλάζουμε κυβισμό,1.8+(S2000,MR2) είτε RX8
Αλλαζουμε κατηγορια;
Ίσως θα έπρεπε πρώτα να προσδιοριστεί ο κυβισμός,εφόσον υπάρχει οικονομικό πλαφόν(τέλη, φόρος πολυτελείας κ.λ.π)και μετά να γίνει ο προσδιορισμός του οχήματος.
Δεν νομίζω πως υπάρχει αντικαταστάτης του MX5,χωρίς να το λέω υποτιμητικά για τα υπόλοιπα οχήματα. Και δεν εννοώ όλα τα οχήματα αλλα μόνο αυτά που μπαίνουν στο "ίδιο"τσουβάλι με το ΜΧ5(S2000,MR2,RX8)
Προφανώς σε ενδιαφέρει η οδηγικη απόλαυση, κόστος χρήσης κτήσης,και κάποιοι βασικοί χώροι.
Ε τότε το MX5 ειναι το πρώτο.
Και RX8 ίσως αλλα ο Wankel δεν μου κάθεται καλά λόγω "αλκοολισμού".
Αυτοκίνητα σαν τα παραπάνω δεν φτιάχνονται πλέον και μάρτυρας μου η παύση των παραγωγών τους.
Αλλάζουν οι καιροί και ο καταναλωτής θέλει αλλα κόλπα και ESP.
Μείνε με το MX5 ρε παιδάκι μου αφού σου πάει και τα πας.

Είσαι μεγάλο μούτρο.....Φιλάκια

Υπό αιματηρή ανακατασκευή....Έλαβε τέλος.

Καλησπέρα και καλή βραδιά...
12/11/1953 - 24/12/2023

October 18, 2016, 08:09:39 PMReply #5

Offline Gas21

Re: Μετά το Μx-5, τι;
« Reply #5 on: October 18, 2016, 08:09:39 PM »
Πάρε  ενα NC .Τόσα  χρόνια  το λες.Αυτό  θες.

ΜΧ-5 PRHT 1.8 turbo Brilliant Black
custom turbo kit
Karabelas full exhaust
ECU tuned by Gianic
MeisterR Zeta S  /rear PPF brace
Quaife LSD / FGR 4.625
Flyin Miata Level 1 clutch
Rota Slipstream wheels  17x8 /Nankang NS2R 225-45-17
Mazda Airdam kit / ducktail

October 18, 2016, 08:25:22 PMReply #6

Offline nmwisima

Re: Μετά το Μx-5, τι;
« Reply #6 on: October 18, 2016, 08:25:22 PM »
Έχει δίκιο ο @iliasfyntanidis , θέλει περισσότερα στοιχεία προσδιορισμού το ερώτημα, αλλά δεν σκόπευα να το κάνω τόσο προσωπικό, περισσότερο να ανοίξουμε κουβέντα.  ;)

Όταν πούλησα το Sporty και πήρα τελικά ΝΑ, απόλυτα συνειδητά ΔΕΝ πήρα NC.

Το NC για μένα θια γίνει ένα ακριβό μπιμπελό, απλά ακριβότερο από το ΝΑ. Δεν πήρα ΝC πριν ένα χρόνο γιατί θα έδινα όλα τα λεφτά μου από το Sporty και τα έξτρα του για να το πάρω, θα πλήρωνα περισσοτερα τέλη και ασφάλεια, και θα ήθελα άλλα 3-4 χιλιάρικα για να το κάνω όπως θα ήθελα. Αυτά τα λεφτά δεν υπάρχουν και δεν σκόπευα να τα δώσω για να κάθεται στο γκαραζ.

Το RX8 θα ήταν μια λογική επιλογή γενικά, αλλά αποκλειστικά για παιχνίδι -κάτι που κάνει το μχ5 ήδη.

Απολύτως υποκειμενικά, θα έδινα το ΜΧ5 για να δύο λόγους
-Για να κλείσω αυτή τη σελίδα στη ζωή μου.
-Για να παω σε κάτι διαφορετικού χαρακτήρα που θα εξυπηρετεί οδηγικές ανησυχίες και θα έχει αυξημένη πρακτικότητα.

Οτιδήποτε δεν εντάσσεται σε ένα από αυτά τα στοιχεία -ήτοι, άλλο ΜΧ5, άλλο roadster, άλλο μπιμπελό- δεν έχει θέση.


October 18, 2016, 08:41:08 PMReply #7

Offline spar@@

Re: Μετά το Μx-5, τι;
« Reply #7 on: October 18, 2016, 08:41:08 PM »
ο καθενας εχει το προσωπικο του στυλ οδηγησης και γουστο στην εξωτερικη εμφανιση.
Μια ζωη  διαβαζω και ακουω δεν στριβει δεν φρεναρει δεν εχει γκαζι ειναι ζημιαρικο κλπ... στο χειροτερο αυτοκινητο στα "λογια" μπορεις να "κουμπωσεις"  να "ερωτευτεις" και να κανεις τα παντα.
Λογω επαγγελματος πρεπει να εχεις οδηγησει πολλα αρα σιγουρα εχεις βρει το στυλ σου και το επομενο σου αυτοκινητο.

October 18, 2016, 08:57:15 PMReply #8

Offline nmwisima

Re: Μετά το Μx-5, τι;
« Reply #8 on: October 18, 2016, 08:57:15 PM »
ο καθενας εχει το προσωπικο του στυλ οδηγησης και γουστο στην εξωτερικη εμφανιση.
Μια ζωη  διαβαζω και ακουω δεν στριβει δεν φρεναρει δεν εχει γκαζι ειναι ζημιαρικο κλπ... στο χειροτερο αυτοκινητο στα "λογια" μπορεις να "κουμπωσεις"  να "ερωτευτεις" και να κανεις τα παντα.
Λογω επαγγελματος πρεπει να εχεις οδηγησει πολλα αρα σιγουρα εχεις βρει το στυλ σου και το επομενο σου αυτοκινητο.

Άντε πες και το έχω βρει -στη θεωρία.

Πες μου πως πουλάει κάποιος ένα ΝΑ με 64k χιλιόμετρα στο κοντέρ, που μόλις έχει δώσει ένα κάρο λεφτά για να του κάνει όλα τα σέρβις και τα κοκοκόψαρα;

Και για να σε πάω βαθύτερα, πες μου πώς κάποιος που ξέρει ότι θα ξαναγυρίσει κάποτε σε Μχ5, πουλάει αναρτήσεις/ζάντες/χαρντοπ/καθίσματα κτλ κτλ, ενώ έχει ΗΔΗ μια φορά αναγκαστεί να τα αγορασει πίσω... :(

October 18, 2016, 09:00:16 PMReply #9

Offline epicWin

Re: Μετά το Μx-5, τι;
« Reply #9 on: October 18, 2016, 09:00:16 PM »
S2000
Titanium Gray 04 Sporty

October 18, 2016, 09:17:59 PMReply #10

Offline spar@@

Re: Μετά το Μx-5, τι;
« Reply #10 on: October 18, 2016, 09:17:59 PM »
ο καθενας εχει το προσωπικο του στυλ οδηγησης και γουστο στην εξωτερικη εμφανιση.
Μια ζωη  διαβαζω και ακουω δεν στριβει δεν φρεναρει δεν εχει γκαζι ειναι ζημιαρικο κλπ... στο χειροτερο αυτοκινητο στα "λογια" μπορεις να "κουμπωσεις"  να "ερωτευτεις" και να κανεις τα παντα.
Λογω επαγγελματος πρεπει να εχεις οδηγησει πολλα αρα σιγουρα εχεις βρει το στυλ σου και το επομενο σου αυτοκινητο.

Άντε πες και το έχω βρει -στη θεωρία.

Πες μου πως πουλάει κάποιος ένα ΝΑ με 64k χιλιόμετρα στο κοντέρ, που μόλις έχει δώσει ένα κάρο λεφτά για να του κάνει όλα τα σέρβις και τα κοκοκόψαρα;

Και για να σε πάω βαθύτερα, πες μου πώς κάποιος που ξέρει ότι θα ξαναγυρίσει κάποτε σε Μχ5, πουλάει αναρτήσεις/ζάντες/χαρντοπ/καθίσματα κτλ κτλ, ενώ έχει ΗΔΗ μια φορά αναγκαστεί να τα αγορασει πίσω... :(
A. Ολοι το περάσαμε οχι με το mx-5 αλλα με κατι που ειχαμε "ερωτευτεί " , το προβλημα με το mx-5 ειναι η κατηγορια του, ειναι διθεσιο καμπριο πισωκινητο, στην κατηγορια αυτη οτιδήποτε και να παρεις οπως sti/evo/m5/rs4/ κλπ μπορει να κανεις ολη μερα "παπάδες " αλλα θα βρεθει ενα βραδάκι που θα εισαι κλειστός μεσα στο "κουτι" και θα θυμηθεις την παλια σου αγαπη.
Ξεπέρασε το mx-5 με roadster ...και μετα προχώρησε οπου θες ...
Δεν θα σου πω κρατησε το μια ζωη κλπ ειναι ωραιο να αλλάζεις αυτοκινητα και "σχολές" και κατασκευαστικά και οδηγικα,μονο ετσι εχεις άποψη.

October 18, 2016, 09:25:37 PMReply #11

Offline Alex

Re: Μετά το Μx-5, τι;
« Reply #11 on: October 18, 2016, 09:25:37 PM »
Η απάντηση είναι hot hatch ή coupe.
2.0 mx-5

October 18, 2016, 09:42:09 PMReply #12

Offline spoumi

Re: Μετά το Μx-5, τι;
« Reply #12 on: October 18, 2016, 09:42:09 PM »
BRZ  :finger:
MY07 NCEC [SOLD]
MazdaSpeed CAI / GoodWinRacing 4-1 header / MagnaFlow 200cpsi cat / custom single exhaust
ECU remapped
Tein MonoFlex with EDFC / rx8 yellow dot sways / MazdaSpeed FTSB
Maruha Lightweight Flywheel / 5spd Short Shift / Tochigi-Fuji LSD / FGR 4.44
Rota GTR 17x9 et35 with Federal RSR-R 235-40
NC2 look / factory hardtop / super20 rollbar / CM diffuser
xenon HID 4300K / DRLs / interior led lighting / scangaugeII / Android 2din Multimedia

October 18, 2016, 09:42:23 PMReply #13

Offline Thanasis_

Re: Μετά το Μx-5, τι;
« Reply #13 on: October 18, 2016, 09:42:23 PM »
Εγω αυτο το ερώτημα το σκέφτομαι 2χρονια τωρα... την απάντηση δεν την εχω βρει και δεν πρόκειται να την βρω αν δεν πάω σε κατι διαφορετικό. Αυτο πάντως που ξέρω και το κατάλαβα με το Mx5 ειναι οτι πάντα θα ήθελα να εχω ένα ένα αμάξι σαν το Mx5, για "μένα"... επειδή το γουστάρω. Και σε αυτο που εχω καταλήξει ειναι οτι z3-4 και slk δεν θα έπαιρνα ποτέ ( μπορεί στα 55-60 να μου αρέσουν μόνο:p) τα εχω οδηγήσει και τα τρία και μου φάνηκε λες και οδηγούσα ενα οικογενειακο αμάξι απλά με 2 θέσεις και οροφή.

Αν λοιπόν στο μέλλον πέρα απο ένα τζιποειδές ή πιο πρακτικο αυτοκίνητο ήθελα και μπορούσα να αλλάξω το Mx5 θα το άλλαζα μόνο με s2000 ή με Elise.


Sent from my iPad using Tapatalk

October 18, 2016, 10:33:42 PMReply #14

Offline steve

Re: Μετά το Μx-5, τι;
« Reply #14 on: October 18, 2016, 10:33:42 PM »
Εγω αυτο το ερώτημα το σκέφτομαι 2χρονια τωρα... την απάντηση δεν την εχω βρει και δεν πρόκειται να την βρω αν δεν πάω σε κατι διαφορετικό. Αυτο πάντως που ξέρω και το κατάλαβα με το Mx5 ειναι οτι πάντα θα ήθελα να εχω ένα ένα αμάξι σαν το Mx5, για "μένα"... επειδή το γουστάρω. Και σε αυτο που εχω καταλήξει ειναι οτι z3-4 και slk δεν θα έπαιρνα ποτέ ( μπορεί στα 55-60 να μου αρέσουν μόνο) τα εχω οδηγήσει και τα τρία και μου φάνηκε λες και οδηγούσα ενα οικογενειακο αμάξι απλά με 2 θέσεις και οροφή.

Αν λοιπόν στο μέλλον πέρα απο ένα τζιποειδές ή πιο πρακτικο αυτοκίνητο ήθελα και μπορούσα να αλλάξω το Mx5 θα το άλλαζα μόνο με s2000 ή με Elise.


Sent from my iPad using Tapatalk
Σωστός! Απλά το s είναι διλιτρο με μεγάλο κόστος συντήρησης και το elise έχει σπαρτιάτικο εσωτερικό (αυτό μόνο με χαλάει).

Στάλθηκε από το GT-I8200 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Mazda MX5 NC 2.0 SPORT