Κατά το "Μετά το λύκειο, τι;" που έπαιζε παλιά στο Star για επαγγελματική ενημέρωση των μαθητών.
Τι κάνουμε μετά το ΜΧ-5 αυτοκινητιστικά;
Προφανώς ο καθένας έχει τη γνώμη του -και ξέρουμε σαν τι είναι οι γνώμες, αλλά τα φόρα είναι ακριβώς για να μπορούμε να αλλάζουμε κωλοτρι... γνώμες, ήθελα να πω.
Εγώ για παράδειγμα, μια περίοδο όπως ίσως ξέρετε, μετά το 5 πήγα σε ένα μικρό SUV, το HR-V, πολύ απλά διότι αυτό (πίστευα ότι) χρειαζόμουν εκείνο τον καιρό.
Και πράγματι, έτσι ήταν, πλην όμως, δεν το χρειαζόμουν για πολύ, και αυτό απεδείχθη από το ότι μόλις άλλαξαν οι συνθήκες απλά επέστρεψα σε ΜΧ5.
Το είχα άλλωστε ακούσει, πως όλοι επιστρέφουν σε ΜΧ5, απλά όταν έδινα το πρώτο, μετά από 6 χρόνια, το ψιλιαζόμουν, αλλά δεν το περίμενα τόσο έντονο.
Διότι πολύ απλά, όταν πούλησα και το δεύτερο ΜΧ5, και ήθελα πάλι να αλλάξω κατηγορία, πολύ-πολύ εύκολα εγκατέλειψα την ιδέα αυτή και ξαναπήρα ΜΧ5.
Και ρωτώ, άντε και δίνω το 4ο πλέον ΜΧ5 μου, τι σκατά θα έπαιρνα;
Θα σκεφτόμουν ένα ωραιότατο Cooper S -το τούρμπο- αλλά ειναι ακριβό. Επίσης, γιατί όχι ένα NC αντί γι αυτό;
Θα σκεφτόμουν ένα Type-R, αλλά είναι 2λιτρο -και άρα γιατί όχι ένα STi ή ένα 2λιτρο NC στη θέση του;
Οι περισσότεροι γνωρίζετε ότι εμπλέκομαι επαγγελματικά και δημοσιογραφικά με τα αυτοκίνητα, και με όποιο βάρος μπορεί να έχει η γνώμη μου, λέω ότι πέρα από την όποια κριτική και την όποια θεωρια, είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟ να βρεις μια εξίσου ικανοποιητική πρόταση για αγορά, όσο ειναι το ΜΧ-5.
Α.