Show Recent Likes

!!

Καλώς ήρθατε

Η εγγραφή και η χρήση του φόρουμ είναι εντελώς δωρεάν και σας δίνουν πρόσβαση σε όλα τα τεχνικά θέματα του
http://mymx5.gr/forum/index.php?action=register

Author Topic: ΚΤΕΟ  (Read 53804 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

September 07, 2009, 09:05:49 PM

Offline option-D

ΚΤΕΟ
« on: September 07, 2009, 09:05:49 PM »
Την επόμενη βδομάδα πρέπει να πάω το ρημάδι για να περάσει ΚΤΕΟ..
Το θέμα είναι οτι τώρα τελευταία του έχω πετάξει τα μάτια έξω και θέλω τη βοήθειά σας..
1ον Επειδή έχω τα φιμέ (τελικά μήπως έπρεπε να περιμένω το ΚΤΕΟ και μετά να τα βάλω; ) θα πάω top down και παράθυρα κάτω.. Λέτε να με βάλουν να τα σηκώσω ή κάτι τέτοιο;
2ον Τα bucket (του οδηγού μάλιστα δεν έχει σιδηρόδρομο) ενοχλούν;
3ον Κάτι προφυλακτήρες, φτερά, κλπ, απο το drift την έχουν ακούσει κι είναι δεμένα με tie wraps.. Αυτά αν τα πιάσεις με το χέρι ψιλοκουνάνε..
4ον Ως γνωστόν έχω φανάρια απο fl.. Το ένα μάλιστα είναι λίγο θωλό στην άκρη (γνωστό πρόβλημα)
5ον Τα λάστιχά μου την παλεύουν και δεν την παλεύουν..

Το ερώτημά μου είναι να πάω χύμα και να δοκιμάσω μπας και περνάει ή θα φάω άκυρο με το που με δουν;
Υπ' όψιν, το starlet που είχα, ως μοναδικό αμάξι που εχω περάσει ΚΤΕΟ ήταν αστέρι, χωρίς καμία μετατροπή στο παραμικρό και πέρναγε αέρας τέτοιες δοκιμασίες και γι αυτό δεν ξέρω τί ζητάνε..
Οποιεσδήποτε πληροφορίες είναι ευπρόσδεκτες..




ΥΓ: Πάντα υπάρχει κι ο ελληνικός τρόπος για καβάτζα...
« Last Edit: September 08, 2009, 10:08:40 AM by VasmaV »
H A R D C O R E ? 🤘  S U B S C R I B E

"Speed isn't everything, you gotta look cool on the touge too"

September 08, 2009, 10:00:15 AMReply #1

Offline mx5mk1

Re: ΚΤΕΟ
« Reply #1 on: September 08, 2009, 10:00:15 AM »
Την επόμενη βδομάδα πρέπει να πάω το ρημάδι για να περάσει ΚΤΕΟ..
Το θέμα είναι οτι τώρα τελευταία του έχω πετάξει τα μάτια έξω και θέλω τη βοήθειά σας..
1ον Επειδή έχω τα φιμέ (τελικά μήπως έπρεπε να περιμένω το ΚΤΕΟ και μετά να τα βάλω; ) θα πάω top down και παράθυρα κάτω.. Λέτε να με βάλουν να τα σηκώσω ή κάτι τέτοιο;
2ον Τα bucket (του οδηγού μάλιστα δεν έχει σιδηρόδρομο) ενοχλούν;
3ον Κάτι προφυλακτήρες, φτερά, κλπ, απο το drift την έχουν ακούσει κι είναι δεμένα με tie wraps.. Αυτά αν τα πιάσεις με το χέρι ψιλοκουνάνε..
4ον Ως γνωστόν έχω φανάρια απο fl.. Το ένα μάλιστα είναι λίγο θωλό στην άκρη (γνωστό πρόβλημα)
5ον Τα λάστιχά μου την παλεύουν και δεν την παλεύουν..

Το ερώτημά μου είναι να πάω χύμα και να δοκιμάσω μπας και περνάει ή θα φάω άκυρο με το που με δουν;
Υπ' όψιν, το starlet που είχα, ως μοναδικό αμάξι που εχω περάσει ΚΤΕΟ ήταν αστέρι, χωρίς καμία μετατροπή στο παραμικρό και πέρναγε αέρας τέτοιες δοκιμασίες και γι αυτό δεν ξέρω τί ζητάνε..
Οποιεσδήποτε πληροφορίες είναι ευπρόσδεκτες..




ΥΓ: Πάντα υπάρχει κι ο ελληνικός τρόπος για καβάτζα...


Μάνο, είναι πολύ υγιεινό το λάδι στη σαλάτα :angel:
« Last Edit: September 08, 2009, 10:02:01 AM by VasmaV »

September 08, 2009, 10:02:54 AMReply #2

Offline option-D

Re: ΚΤΕΟ
« Reply #2 on: September 08, 2009, 10:02:54 AM »
Μωρέ, το ξέρω.. Απλά λέω μπας και το αποφύγω.. Ξέρεις πόσο έχει φτάσει το λίτρο...;
H A R D C O R E ? 🤘  S U B S C R I B E

"Speed isn't everything, you gotta look cool on the touge too"

September 08, 2009, 10:03:40 AMReply #3

Offline mx5mk1

Re: ΚΤΕΟ
« Reply #3 on: September 08, 2009, 10:03:40 AM »
Χρησιμοποίησε λάδι, Μάνο :angel:

September 08, 2009, 10:04:05 AMReply #4

Offline VasmaV

  • Administrator
  • ******
  • Posts: 3299
  • Total likes: 392
  • Gender: Male
  • '100% of the shots you don't take, don't go in' WG
    • my cardomain
Re: ΚΤΕΟ
« Reply #4 on: September 08, 2009, 10:04:05 AM »
επειδή είναι ένα θέμα το οποίο θα ενδιαφέρει αρκετούς αργά ή γρήγορα το μετέφερα εδώ και άλλαξα και τον τίτλο  ;)

Μάνο τα φιμέ μην τα βάλεις.
Για τα λάστιχα ανάλογα την κατάσταση τους μπορεί να υπάρξει πρόβλημα μπορεί και όχι. Για τα άλλα δεν ξέρω
(Sorry, but you are not allowed to access the gallery)
myex -> MX-5 NC 1.8 SVP R.E.M.
Tochigi-Fuji LSD & FGR 4.44
MAZDASPEED Stabilizer Kit
MAZDASPEED Sport Springs (Jap-Spec)
Koni ADJUSTABLE Sport Shocks
Racing Beat Header, RSport GW Midpipe
Rota Fighter 16x7 ET40 6.4Kgrs
Goodyear EfficientGrip Performance
Front&Rear Airdam Skirts, MS Sideskirts

Topless is always better...

September 08, 2009, 10:04:59 AMReply #5

Offline mx5mk1

Re: ΚΤΕΟ
« Reply #5 on: September 08, 2009, 10:04:59 AM »
Μωρέ, το ξέρω.. Απλά λέω μπας και το αποφύγω.. Ξέρεις πόσο έχει φτάσει το λίτρο...;



Θα ρωτήσω επειδή ο πατέρας της κοπέλας μου αγοράζει καλό κάθε χρόνο.

September 08, 2009, 10:08:01 AMReply #6

Offline option-D

Re: ΚΤΕΟ
« Reply #6 on: September 08, 2009, 10:08:01 AM »
Βασίλη, τα φιμέ μπήκαν πριν το καλοκαίρι..
Απλά λεω (και καλά) οτι μήπως θα έπρεπε να περιμένω να τα βάλω μετά το ΚΤΕΟ, γιατι ήξερα απο τότε οτι έχω να το περάσω το Σεπτέμβρη..
H A R D C O R E ? 🤘  S U B S C R I B E

"Speed isn't everything, you gotta look cool on the touge too"

September 08, 2009, 10:09:57 AMReply #7

Offline VasmaV

  • Administrator
  • ******
  • Posts: 3299
  • Total likes: 392
  • Gender: Male
  • '100% of the shots you don't take, don't go in' WG
    • my cardomain
Re: ΚΤΕΟ
« Reply #7 on: September 08, 2009, 10:09:57 AM »
ΟΚ δεν το κατάλαβα. Έχεις αυτό το περιβόητο στίκερ ή κάποιο πιστοποιητικό που δίνουν πλεόν για τα φιμέ;
Αν ναι λογικά δεν έχεις πρόβλημα.

εδιτ
παίδες με το μαλακό οι σαλάτες...δεν ξέρουμε ποιος διαβάζει και please μην γράψει κανείς τιμή στο public, με pm  ;)
« Last Edit: September 08, 2009, 10:12:34 AM by VasmaV »
(Sorry, but you are not allowed to access the gallery)
myex -> MX-5 NC 1.8 SVP R.E.M.
Tochigi-Fuji LSD & FGR 4.44
MAZDASPEED Stabilizer Kit
MAZDASPEED Sport Springs (Jap-Spec)
Koni ADJUSTABLE Sport Shocks
Racing Beat Header, RSport GW Midpipe
Rota Fighter 16x7 ET40 6.4Kgrs
Goodyear EfficientGrip Performance
Front&Rear Airdam Skirts, MS Sideskirts

Topless is always better...

September 08, 2009, 10:14:43 AMReply #8

Offline option-D

Re: ΚΤΕΟ
« Reply #8 on: September 08, 2009, 10:14:43 AM »
Ασφαλώς κι έχω.. Κι αυτοκόλλητο και χαρτί.. Μόνο που τα mx5 έχουν μόνο "μπροστά" τζάμια (οδηγού - συνοδηγου), στα οποία απαγορεύεται το φιμέ οποιασδήποτε σκουρότητας πλην του διάφανου.. Γι αυτό ανέφερα top down και τζάμια down.. Σαν tip για να μην ασχοληθούν και πολύ..
H A R D C O R E ? 🤘  S U B S C R I B E

"Speed isn't everything, you gotta look cool on the touge too"

September 08, 2009, 10:17:27 AMReply #9

Offline mx5mk1

Re: ΚΤΕΟ
« Reply #9 on: September 08, 2009, 10:17:27 AM »
ΟΚ δεν το κατάλαβα. Έχεις αυτό το περιβόητο στίκερ ή κάποιο πιστοποιητικό που δίνουν πλεόν για τα φιμέ;
Αν ναι λογικά δεν έχεις πρόβλημα.

εδιτ
παίδες με το μαλακό οι σαλάτες...δεν ξέρουμε ποιος διαβάζει και please μην γράψει κανείς τιμή στο public, με pm  ;)



έγινε! :angel: πμ
 :good:

September 08, 2009, 10:22:49 AMReply #10

Offline VasmaV

  • Administrator
  • ******
  • Posts: 3299
  • Total likes: 392
  • Gender: Male
  • '100% of the shots you don't take, don't go in' WG
    • my cardomain
Re: ΚΤΕΟ
« Reply #10 on: September 08, 2009, 10:22:49 AM »
δεν νομίζω ρε συ μάνο να μην τα κοιτάξουν, αλλά οκ μπορεί να κάνω και λάθος
(Sorry, but you are not allowed to access the gallery)
myex -> MX-5 NC 1.8 SVP R.E.M.
Tochigi-Fuji LSD & FGR 4.44
MAZDASPEED Stabilizer Kit
MAZDASPEED Sport Springs (Jap-Spec)
Koni ADJUSTABLE Sport Shocks
Racing Beat Header, RSport GW Midpipe
Rota Fighter 16x7 ET40 6.4Kgrs
Goodyear EfficientGrip Performance
Front&Rear Airdam Skirts, MS Sideskirts

Topless is always better...

September 08, 2009, 10:23:18 AMReply #11

Offline ioannis

Re: ΚΤΕΟ
« Reply #11 on: September 08, 2009, 10:23:18 AM »
Μανο, την προηγουμενη φορα που ειχε περασει κτεο το "ρημαδι"... ειχα πληρωσει 5ευρω για επανελεγχο στα λαστιχα..καταλαβαινεις και αν δεν κανω λαθος μου την ειχα πει για την κορνα που δεν δουλευε :llol: και οτι ειχε υπερβολικες τιμες ευθυγραμμισης  :moutza:

για το 4ο δεν παιζει να σου πουν κατι...
για το 3ο αρκει να ειναι ολα στην θεση τους...

less posting more drifting
http://e30drifted.blogspot.com/

September 08, 2009, 10:36:02 AMReply #12

Offline option-D

Re: ΚΤΕΟ
« Reply #12 on: September 08, 2009, 10:36:02 AM »
Ωχ, ναι.. Έχουμε και την κόρνα..  :zalistika:
Μάλλον είναι επειδή ΔΕΝ την έχουμε.. Τέσπα..
Τον κατάλαβα τον τρόπο, δυστυχώς..  :(
H A R D C O R E ? 🤘  S U B S C R I B E

"Speed isn't everything, you gotta look cool on the touge too"

September 08, 2009, 01:50:58 PMReply #13

Offline option-D

Re: ΚΤΕΟ
« Reply #13 on: September 08, 2009, 01:50:58 PM »
Λοιπόν, βρήκα τί χρειάζεται να προσέξουμε πριν το ΚΤΕΟ..

"Για την αποφυγή πιθανής ταλαιπωρίας θα σας προτείναμε να ελέγξετε ότι όλα τα φώτα, φλας κ.λ.π λειτουργούν κανονικά. Επίσης, θα πρέπει να φροντίσετε το όχημα να είναι πλυμένο καθώς και o εξοπλισμός του να συμπεριλαμβάνει τρίγωνο, πυροσβεστήρα, ρεζέρβα και φαρμακείο."

Διαδικασία

"ΣΤΑΔΙΟ 1

Οπτικός έλεγχος του οχήματος καθώς και του εξοπλισμού του.
   

ΣΤΑΔΙΟ 2

- Μέτρηση ρύπων
- Ανάλυση καυσαερίων βενζίνης
- Μέτρηση θολερότητας πετρελαίου
   

ΣΤΑΔΙΟ 3

- Συγκλισιομέτρηση
- Ζύγιση /Αναρτησιομέτρηση
- Μέτρηση απόδοσης φρένων
- Φωτομέτρηση
   

ΣΤΑΔΙΟ 4

- Έλεγχος τζόγων
- Οπτικός έλεγχος στο κάτω μέρος του οχήματος
   

Η όλη διαδικασία του τεχνικού ελέγχου διαρκεί περίπου 30’, τ’ αποτελέσματα αποστέλλονται στο ΥΜΕ μέσω του διαδικτύου, ενώ παράλληλα εκτυπώνονται στο Δελτίο Τεχνικού Ελέγχου κι ενημερώνεται ο πελάτης απ’ ευθείας από τον τεχνικό που διενήργησε τον έλεγχο για την πραγματική κατάσταση του αυτοκινήτου του."

Τα στοιχεία αυτά αντιγράφηκαν απο το site της ΚΤΕΟ Ελλάς..
H A R D C O R E ? 🤘  S U B S C R I B E

"Speed isn't everything, you gotta look cool on the touge too"

September 08, 2009, 02:16:53 PMReply #14

Offline Theo

Re: ΚΤΕΟ
« Reply #14 on: September 08, 2009, 02:16:53 PM »
Ωραιος Μανο γιατι νομιζω και εγω φετος θα περασω απο ΚΤΕΟ και καλο ειναι να ξερουμε τι μας γινεται...
My-ex-Mx5: 
NC 1.8lt. High | Galaxy Grey
MazdaSpeed CAI
IL Motorsports 4-1 Header
Goodwin Racing Midpipe
Cusco Type-RS 1.5 Way LSD
FGR 4.44
Tein Street Basis Z Coilovers
RX8 Sway Bars
Custom Rollbar
RX7 FD wheels skatouli custom color