Show Recent Likes

!!

Καλώς ήρθατε

Η εγγραφή και η χρήση του φόρουμ είναι εντελώς δωρεάν και σας δίνουν πρόσβαση σε όλα τα τεχνικά θέματα του
http://mymx5.gr/forum/index.php?action=register

Author Topic: Μπλα μπλα [#21]  (Read 606661 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

March 23, 2022, 08:37:40 AMReply #5220

Offline kirosport

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #5220 on: March 23, 2022, 08:37:40 AM »
Απίστευτο....η σιδερένια ζαντα τα σπάει
"One of the few genuine all-time classics you can go out and buy today, the Mazda MX-5 has earned its reputation as a near-perfect roadster."
Mazda MX-5 NB F/L 1.6
CAR TRACK PERFORMANCE
Car tuning and service by john trakatelis.
KALIVIDIS SUSPENSION
Master of suspension tuning.

April 11, 2022, 11:42:16 PMReply #5221

Offline Oresias

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #5221 on: April 11, 2022, 11:42:16 PM »
Μη μου πείτε για stl ακόμα το ψάχνω . Βάση κινητού αντί της χαζομάρας που έχει το nc μπροστά από το λεβιέ. Αύριο θα τεσταρω αν μπαίνει. Έχει τρυπα ώστε να περάσει καλώδιο φόρτισης από κάτω .

Πιθανότατα πέταξα 10+ ώρες εκτύπωσης αλλά οκ. Φαίνεται να είναι εντάξει . Κρατάει μόνο το συγκεκριμένο κινητό με τη συγκεκριμένη θήκη.

Στάλθηκε από το M2102J20SG μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


April 12, 2022, 09:35:31 AMReply #5222

Offline spoumi

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #5222 on: April 12, 2022, 09:35:31 AM »
Ωραία ιδέα αν και δεν ξέρω αν θα κάθεται καλά λόγω ύψους.
Επίσης θα σου κόψει την πρόσβαση στα χειριστηρια του κλιματισμού.

Πιστεύω θα βόλευε περισσότερο μία πιο ψηλά ωστε να μπορεί να δουλεψει και σαν GPS.
MY07 NCEC [SOLD]
MazdaSpeed CAI / GoodWinRacing 4-1 header / MagnaFlow 200cpsi cat / custom single exhaust
ECU remapped
Tein MonoFlex with EDFC / rx8 yellow dot sways / MazdaSpeed FTSB
Maruha Lightweight Flywheel / 5spd Short Shift / Tochigi-Fuji LSD / FGR 4.44
Rota GTR 17x9 et35 with Federal RSR-R 235-40
NC2 look / factory hardtop / super20 rollbar / CM diffuser
xenon HID 4300K / DRLs / interior led lighting / scangaugeII / Android 2din Multimedia

April 12, 2022, 09:54:45 AMReply #5223

Offline jSkyline

  • light speed
  • ********
  • Posts: 6854
  • Total likes: 1689
  • Gender: Male
  • Mess with the best, now get lost like the rest
Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #5223 on: April 12, 2022, 09:54:45 AM »
Γενικά μπορείς να κάνεις ωραία πράγματα με τον 3d printer, αλλά βαρέθηκα να παιδευομαι με bed level, nozzles κτλ! Άσε που δεν ξέρω πόσο ακόμα θα με άντεχαν ο @spoumi και ο @Gas21 να τους πρήζω!

Στάλθηκε από το M2101K6G μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

ΜyMX5
Type :
NB (FL 2001-2003)
Engine Size : 1600cc
Color : Brilliant Black
Engine Modifications : Completely Stock and nothing to expect for :)
Exterior - Interior :High Tan Interior, Il Motorsport Clear Side Repeaters , StyleBar, MS Look , Mazda Unplugged 16" Wheels, Pioneer 2DIN Audio

April 12, 2022, 08:24:16 PMReply #5224

Offline Oresias

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #5224 on: April 12, 2022, 08:24:16 PM »
Θέλει αλλαγές και κυρίως άλλο υλικό. Θα δοκιμάσω κάποιες αλλαγές και ΑΝ το πετυχω θα το τυπώσω με άλλο υλικό. Ήδη στραβωσε το PLA με μερικές ώρες που άφησα το αυτοκίνητο στον ήλιο..
Το σίγουρο είναι ότι κρατάει το κινητό σε ταξίδι χωρίς πρόβλημα,  οπότε πλέον μπορώ να έχω το ποτήρι με τον καφέ στη ποτηροθηκη και όχι το κινητό , ώστε να μη το ψάχνω στο διπλανό κάθισμα.

Θέλει σήκωμα η βάση του κινητού. Την έκανα πολύ χαμηλή γιατί φοβήθηκα μη καλύπτει την οθόνη σε περίπτωση που είχα ανοιχτό το gps.
Θέλει αλλαγές σε αρκετά σημεία βέβαια ώστε να κουμπώσει,  γιατί τώρα απλά μπαίνει στην εσοχή και δεν εφαρμόζει σωστά .Κλάιν Μάιν βέβαια .
Από τους διακόπτες του κλιματισμού κρύβει μόνο το μεσαίο που ρυθμίζει θερμοκρασία και την ανακύκλωση του αερα , οι άλλοι δύο διακόπτες παίζουν κανονικά , ενώ αν σηκώσω και άλλο προς τα επάνω το κινητό γιατί το καλώδιο φόρτισης ζορίζεται και θα χαλάσει , δε θα ενοχλεί ούτε το ραδιοcd.Θα φτάνει οριακά στους διακόπτες επιλογής μνήμης  σταθμού ραδιοφώνου .

Στάλθηκε από το M2102J20SG μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
« Last Edit: April 12, 2022, 08:27:10 PM by Oresias »

April 14, 2022, 12:23:19 AMReply #5225

Offline the_george

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #5225 on: April 14, 2022, 12:23:19 AM »
τριγυρναει εδώ και καιρό στο μυαλλό μου η ιδεα των ΙΤΒs (στο NC1 1.8 ).
Πιο πολύ για την αίσθηση και όχι προφανώς για το απόλυτο στο $/bhp.
Αρκετό διάβασμα σε forum και online γενικά, ειδικά για το κιτ της BBR (το οποίο μιας και είμαι Αγγλία το φέρνω και σε μία βαλίτσα να αποφυγω δασμούς!).
Για να μην είναι όμως και πεταμένα λεφτά εντελώς, εκκεντροφόροι είναι καλό ταίριασμα για να έχει καλύτερη απόδοση ψηλά όπου είναι και όλο το νόημα.
Άρα εκκεντροφόροι: Check
Για να πεις επίσης πως θα χαρείς ήχο και αίσθηση με το μοτέρ να στροφάρει αρκετή ώρα, ενώ διατηρείσαι σε περιοχή με υψηλή απόδοση γι αρκετές στροφές, ο κόφτης 6,8 είναι μεγάλο εμπόδιο.
Τα 9k (δεν έχουμε τρελά όνειρα όπως κάποιοι άλλοι εδώ..!) είναι ευσεβής πόθος και 7,500-7,800 θα ήταν σχετικά Ok.
Παραμονή σε στοκ πιστονια (και ας μη συνδιαστεί η αναβάθμηση με παραπάνω πίεση) & χταπόδι Φ:44 τουλάχιστον
Η ερώτηση όμως είναι: με εντελώς στοκ internals, έχει νόημα να γίνει όλο αυτό? Πιο πολύ από tollerance στις αυξημένες δυνάμεις από +1,000 στροφές..
Έχω τσεκάρει Connecting rods (forged), bearings, valve springs - ως σημεία που θα καταπονηθούν περισσότερο από τις υψηλότερες σαλ. Αξίζει ή είναι overkill? Τα 3 τελευταία μόνο βγαίνουν στο 1,000ρικο πάνω κάτω..

« Last Edit: April 14, 2022, 12:25:57 AM by the_george »
Tein Flex Z
Larini back box
HAWK HP+ pads

April 14, 2022, 12:27:15 PMReply #5226

Offline Nettos

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #5226 on: April 14, 2022, 12:27:15 PM »
Για το τεχνικό κομμάτι δεν μπορω να εκφράσω άποψη αλλα και για εμενα ήχος και στροφάρισμα ψηλα με ITB με δελεάζουν περισσότερο και απο κομπρέσσορα/τούρμπο.

Γενικα το μοτερ του nc δεν με ενθουσιάζει σε ηχο και "χαρακτήρα" και νομιζω οτι με ITB θα διορθώνει πολυ το πράγμα .

Το αλλο ενοχλητικο που μενει μετά ειναι τα απαράδεκτα καθισματα.

Αν προχωρήσεις τελικά, δωσε μας feedback!

Στάλθηκε από το SM-N950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


April 14, 2022, 12:41:08 PMReply #5227

Offline Liakos

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #5227 on: April 14, 2022, 12:41:08 PM »
Δεν είναι στις 6.800σαλ ο εργοστασιακος κόφτης, αλλά στις 7.100σαλ.

Αρκετοί έχουν ανεβάσει με επαναπρογραμματισμό τον κόφτη επιπλέον 200-300σαλ, χωρίς να είναι κάτι που προσωπικά θα έκανα χωρίς ελατήρια. Όχι γιατί δεν είναι safe, ίσως είναι, αλλά γιατί θα ήθελα να έχω ήσυχο το κεφάλι μου.

H BBR έχει πρόταση ITBs για 1.8 NC? Τι περιλαμβάνει το πακέτο τους?

MyMx5:
1.8 Copper Red NC High

-Tochigi Fuji LSD,4.778 FGR
-ΒC Racing BR type RS coilovers,Cosmo RX8 sways
-CCR rollbar,IL PPF brace
-GW 4-1 Headers,GW Street Single,Mazdaspeed CAI
-RX7 FD 16x8,Hankook RS2 225/50/16
-Hawk HP+, Stoptech SS lines


April 14, 2022, 01:26:02 PMReply #5228

Offline the_george

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #5228 on: April 14, 2022, 01:26:02 PM »
Δεν είναι στις 6.800σαλ ο εργοστασιακος κόφτης, αλλά στις 7.100σαλ.

Αρκετοί έχουν ανεβάσει με επαναπρογραμματισμό τον κόφτη επιπλέον 200-300σαλ, χωρίς να είναι κάτι που προσωπικά θα έκανα χωρίς ελατήρια. Όχι γιατί δεν είναι safe, ίσως είναι, αλλά γιατί θα ήθελα να έχω ήσυχο το κεφάλι μου.

H BBR έχει πρόταση ITBs για 1.8 NC? Τι περιλαμβάνει το πακέτο τους?

Έχει ΙΤΒ για 1.8/2.0 και διαφορετικό για 2.5.
Επιλογές για ντιζα και DBW (πιο ακριβο)
Δεν είναι και πολύ συνεργάσιμοι και πουλάνε και λίγο παπατζα στις απαντήσεις τους ρίχνοντας νούμερα με άλογα στον αέρα που με έκαναν να γελάω..
Αντάλλαξα κάποια email τις τελευταίες ημέρες, κυρίως ρωτώντας εαν τα camshafts που έχουν για 1.8 είναι σχεδιασμένα για να ταιριάξουν σε απαιτήσεις του ΙΤΒ τους.. χωρίς να λάβω κάποια ξεκάθαρη απάντηση & ένα ξερό ‘δουλεύουν καλα’ - όχι πως είναι specifically designed για ΙΤΒ combination. Τώρα μπορεί κι εγώ να το ψυριζω - δεν ξέρω & χωρίς να είμαι κανένας ειδικός, απλά δε θέλω να το αφήσω στην τύχη του..
Ελατήρια κλπ internals που ανέφερα πιο πάνω κυρίως για θέμα ασφαλείας κι εγώ το θίγω - για να ευχαριστιέμαι το αμάξι περισσότερο και να μη σκέφτομαι ποτέ θα μπορούσε να ‘χαιρετήσει’ σε ένα πάτημα..


Sent from my iPhone using Tapatalk
Tein Flex Z
Larini back box
HAWK HP+ pads

April 14, 2022, 01:33:06 PMReply #5229

Offline philosopher

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #5229 on: April 14, 2022, 01:33:06 PM »
...
Ελατήρια κλπ internals που ανέφερα πιο πάνω κυρίως για θέμα ασφαλείας κι εγώ το θίγω - για να ευχαριστιέμαι το αμάξι περισσότερο και να μη σκέφτομαι ποτέ θα μπορούσε να ‘χαιρετήσει’ σε ένα πάτημα..
Sent from my iPhone using Tapatalk

Αν δε βάλεις ελατήρια, και δεν ελαφρώσεις τα σωθηκά δε πρόκειται να δεις σοβαρά οφέλη. Εδώ δε βλέπουμε σε 2.0 που είναι και σχεδόν ιδανικό για 4πετάλουδο, πόσο πιθανό είναι να δεις σε 1.8 (χωρίς να πετάξεις ένα φορτηγό λεφτά πάντα). Αν σου αρέσει ο ήχος, βάλτα πάνω και ευχαριστήσου το θα κερδίσεις σίγουρα περισσότερο (αναλογικά πάντα) σε κατανάλωση παρα σε δύναμη.
Γενικώς για να δεις σε δίλιτρο πάνω από 200 τροχό Ν/Α θες στρόφαλο, μπιελοπίστονα, βαλβίδες + ελατήρια, εκκεντροφόρους και μια πολύ δυνατή ροική   :gl: Α να μη ξεχάσω και πάρα πολύ σοβαρό μάστορα.

Miata NC 2.0
Simplicity is all that matters.



April 14, 2022, 04:03:05 PMReply #5230

Offline iliasfyntanidis

  • pure velocity
  • *******
  • Posts: 3921
  • Total likes: 4542
  • Gender: Male
  • "What one man can do, another can do"
Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #5230 on: April 14, 2022, 04:03:05 PM »
Άποψή μου είναι να μην βάλεις itb για δύναμη.
Γιατί πολύ απλά δεν θα την δεις.
Εάν τα θες για αίσθηση /ήχο βάλε τα.

Εάν θες όμως δύναμη που να αξίζει τα λεφτά της σε N/A πακέτο ξεκίνα με ένα καλό σετ εκκεντροφόρων και ότι άλλο προτείνει ο κατασκευαστής. Αυτός θα σου πει εάν θες αλλά ελατήρια, retainers κλπ.

Μπιέλες πιστόνια άσε τα στην άκρη προς το παρών.

Όπως είχε πει και κάποιος παλιά η κεφαλή βγάζει την δύναμη, το μπλοκ την αξιοπιστία.
Είσαι μεγάλο μούτρο.....Φιλάκια

Υπό αιματηρή ανακατασκευή....Έλαβε τέλος.

Καλησπέρα και καλή βραδιά...
12/11/1953 - 24/12/2023

April 14, 2022, 05:24:57 PMReply #5231

Offline the_george

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #5231 on: April 14, 2022, 05:24:57 PM »
Άποψή μου είναι να μην βάλεις itb για δύναμη.
Γιατί πολύ απλά δεν θα την δεις.
Εάν τα θες για αίσθηση /ήχο βάλε τα.

Εάν θες όμως δύναμη που να αξίζει τα λεφτά της σε N/A πακέτο ξεκίνα με ένα καλό σετ εκκεντροφόρων και ότι άλλο προτείνει ο κατασκευαστής. Αυτός θα σου πει εάν θες αλλά ελατήρια, retainers κλπ.

Μπιέλες πιστόνια άσε τα στην άκρη προς το παρών.

Όπως είχε πει και κάποιος παλιά η κεφαλή βγάζει την δύναμη, το μπλοκ την αξιοπιστία.
100% για την αίσθηση - ο μόνος λόγος που κοιτάζω για μπιελες & ελατήρια (πιστόνια το αποκλείω) είναι για +500 ασφαλείς σαλ που θα δώσουν καλύτερο φάσμα μεν, αλλά κυρίως πάλι για την καλύτερη αίσθηση που θα δώσει στροφαροντας λίγο ακόμη..


Sent from my iPhone using Tapatalk
Tein Flex Z
Larini back box
HAWK HP+ pads

April 14, 2022, 07:07:23 PMReply #5232

Offline iliasfyntanidis

  • pure velocity
  • *******
  • Posts: 3921
  • Total likes: 4542
  • Gender: Male
  • "What one man can do, another can do"
Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #5232 on: April 14, 2022, 07:07:23 PM »
Έχω διαβάσει δεν ξέρω εάν ισχύει ότι τα NC2 στην Ιαπωνία έχουν κόφτη 7700.
Για 500 στροφές παραπάνω δεν θα άλλαζα μπιελες(ίσως βίδες μόνο ) σίγουρα θα άλλαζα μέταλλα εφόσον ανοίγεις το μπλοκ. Τα οποία στα NC είναι επιρρεπή.
Το ότι έχεις ένα αμάξι με κόφτη στις 7200 δεν σημαίνει ότι είναι φτιαγμένο στα όρια της μηχανολογικης του αντοχής και αυτό ισχύει σχεδόν παντού.
Είσαι μεγάλο μούτρο.....Φιλάκια

Υπό αιματηρή ανακατασκευή....Έλαβε τέλος.

Καλησπέρα και καλή βραδιά...
12/11/1953 - 24/12/2023

April 14, 2022, 10:12:30 PMReply #5233

Offline the_george

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #5233 on: April 14, 2022, 10:12:30 PM »
Έχω διαβάσει δεν ξέρω εάν ισχύει ότι τα NC2 στην Ιαπωνία έχουν κόφτη 7700.
Για 500 στροφές παραπάνω δεν θα άλλαζα μπιελες(ίσως βίδες μόνο ) σίγουρα θα άλλαζα μέταλλα εφόσον ανοίγεις το μπλοκ. Τα οποία στα NC είναι επιρρεπή.
Το ότι έχεις ένα αμάξι με κόφτη στις 7200 δεν σημαίνει ότι είναι φτιαγμένο στα όρια της μηχανολογικης του αντοχής και αυτό ισχύει σχεδόν παντού.
Ισχυει
Τα NC2 & NC3 είχαν σχετικά upgraded μοτέρ.
Δεν έχω συγκρατήσει συγκεκριμένα για Ιαπωνία (που λογικό να βάλουν υψηλότερο κόφτη για Halo effect), αλλά Ευρώπη ήταν 7,500 κόφτης στο 2.0
Είχε νέο forged crankshaft, ελαφρώς διαφορετικά σχεδιασμένα πιστόνια, πιο σκληρά ελατήρια, και forged steel connecting rods & bearings.
Εξ ου και σκεφτόμουν αρχικά swap σε NC2 2.0 αντι upgrade το 1.8 αλλά είναι σχετικά σπάνια (για Ελλάδα δεν το συζητάω που δεν κυκλοφόρησε)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Tein Flex Z
Larini back box
HAWK HP+ pads

June 03, 2022, 08:45:20 PMReply #5234

Offline iliasfyntanidis

  • pure velocity
  • *******
  • Posts: 3921
  • Total likes: 4542
  • Gender: Male
  • "What one man can do, another can do"
Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #5234 on: June 03, 2022, 08:45:20 PM »
Καμία σύναξη θα οργανώσουμε?
Είσαι μεγάλο μούτρο.....Φιλάκια

Υπό αιματηρή ανακατασκευή....Έλαβε τέλος.

Καλησπέρα και καλή βραδιά...
12/11/1953 - 24/12/2023