Show Recent Likes

!!

Καλώς ήρθατε

Η εγγραφή και η χρήση του φόρουμ είναι εντελώς δωρεάν και σας δίνουν πρόσβαση σε όλα τα τεχνικά θέματα του
http://mymx5.gr/forum/index.php?action=register

Author Topic: Μπλα μπλα [#21]  (Read 606876 times)

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

May 02, 2017, 03:32:31 PMReply #3285

Offline kostasmito

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #3285 on: May 02, 2017, 03:32:31 PM »
Bασικα η ευθυγραμμιση σου ειναι ψιλο χαλια.

Συγκλιση πισω βαλε τουλαχιστον 1 μοιρα συνολο. 0 ειναι σχεδον επικινδυνο και πιο ασταθες. Κανε το ιδιο και μπροστα και βλεπεις.
Καμπερ μπρος πισω βαλε το ιδιο 1.4-1.6. 2 ειναι αρκετο.

Μπερδεύεις τις μοίρες με τα χιλιοστά και του προτείνεις να βάλεις 10+mm σύγκλισης πίσω :gl:

2.0lt sport / Larini Muffler / HKS Airfilter
Exedy lightweight flywheel & stage 1 clutch / Moss short shift
MeisterR CRD+ coils  / AutoExe Tie rod end / Cobalt FSTB / BBS EVO IX 17x8 ET+38 wheels / 215-45-17 AD08R
Wood Interior / Autoexe steering wheel / Honda Jazz antenna

May 02, 2017, 03:34:14 PMReply #3286

Offline gianic

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #3286 on: May 02, 2017, 03:34:14 PM »
Bασικα η ευθυγραμμιση σου ειναι ψιλο χαλια.

Συγκλιση πισω βαλε τουλαχιστον 1 μοιρα συνολο. 0 ειναι σχεδον επικινδυνο και πιο ασταθες. Κανε το ιδιο και μπροστα και βλεπεις.
Καμπερ μπρος πισω βαλε το ιδιο 1.4-1.6. 2 ειναι αρκετο.

Μπερδεύεις τις μοίρες με τα χιλιοστά και του προτείνεις να βάλεις 10+mm σύγκλισης πίσω :gl:

Ναι μπερδευτηκα, 1 μετρο ηθελα να πω.

2.5l NC Turbo
Completely stock internals
Garrett GT28
Custom tubular exhaust manifold
Bosch 850cc EV14 Injectors
FMIC
Custom 80mm exhaust
Stock ECU reflash
EVO VIII 17x8 wheels 235/40/17
Koni Yellow shocks w/progress springs
320hp




#breakingtherodbreakingtherod
NA engines - The engines with never-ending lag

May 02, 2017, 04:53:57 PMReply #3287

Offline LetThingsDrift

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #3287 on: May 02, 2017, 04:53:57 PM »
@Thanasis_  Εθεάθη το αμάξι σου στον Νομικό νομίζω...Το έχεις ακόμα στην κατοχή σου η το πήγε ο νέος ιδιοκτήτης για σέρβις;
Mazda Mx5 NC (2007)
Rx8 LSD Diff 4.44 FGR
Rx8 Yellow Dot Sway Bars
Rx8 Rear Brakes
Rx7 FD Wheels//Goodyear EfficientGrip Performance
MeisterR ZetaCrd+ (F:10kg/mm, R:6kg/mm)
Kensun Xenon Kit 6000k
AEM Dryflow Cold Air Intake
Tomei Expreme Ti Titanium Exhaust

~If you don't look back at your car after you park it, you own the wrong car

May 02, 2017, 07:24:23 PMReply #3288

Offline Thanasis_

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #3288 on: May 02, 2017, 07:24:23 PM »
Το εχω δωσει απο την παρασκευη. Ο νεος ιδιοκτητης θα το πηγε για σερβις.

Στάλθηκε από το Plus E μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


May 02, 2017, 11:32:11 PMReply #3289

Offline Sakis

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #3289 on: May 02, 2017, 11:32:11 PM »
Bασικα η ευθυγραμμιση σου ειναι ψιλο χαλια.

Συγκλιση πισω βαλε τουλαχιστον 1 μοιρα συνολο. 0 ειναι σχεδον επικινδυνο και πιο ασταθες. Κανε το ιδιο και μπροστα και βλεπεις.
Καμπερ μπρος πισω βαλε το ιδιο 1.4-1.6. 2 ειναι αρκετο.

Μπερδεύεις τις μοίρες με τα χιλιοστά και του προτείνεις να βάλεις 10+mm σύγκλισης πίσω :gl:

Αν κατάλαβα καλά ο Giannic εννοούσε 1mm σύγκλιση σύνολο? Μην πάω στον ευθυγραμμισά και του λέω χαζομάρες...
Όποιος νομίζει ότι ο έρωτας είναι το μεγαλύτερο συναίσθημα..... μάλλον δεν έχει κερδίσει κόντρα

Turbo NC 1,8
http://mymx5.gr/forum/index.php/topic,8083.0.html

May 02, 2017, 11:44:54 PMReply #3290

Offline xaxar

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #3290 on: May 02, 2017, 11:44:54 PM »
Σακη κανονικα για να μην ψαρευει οπως λες,δεν θα πρεπει να βαλεις αποκλιση μπροστα...θα "χασεις" ομως στο στριψιμο ετσι...
Μηπως ομως ησουν φορτωμενος στο πορτ μπαγκαζ και φουλαρισμενος καυσιμο και το αμαξι ειχε σουζαρει με αποτελεσμα να εχεις πιο ασαφες τιμονι και ασταθεια αυτοκινητου;

May 02, 2017, 11:53:13 PMReply #3291

Offline gianic

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #3291 on: May 02, 2017, 11:53:13 PM »
Bασικα η ευθυγραμμιση σου ειναι ψιλο χαλια.

Συγκλιση πισω βαλε τουλαχιστον 1 μοιρα συνολο. 0 ειναι σχεδον επικινδυνο και πιο ασταθες. Κανε το ιδιο και μπροστα και βλεπεις.
Καμπερ μπρος πισω βαλε το ιδιο 1.4-1.6. 2 ειναι αρκετο.

Μπερδεύεις τις μοίρες με τα χιλιοστά και του προτείνεις να βάλεις 10+mm σύγκλισης πίσω :gl:

Αν κατάλαβα καλά ο Giannic εννοούσε 1mm σύγκλιση σύνολο? Μην πάω στον ευθυγραμμισά και του λέω χαζομάρες...
Ακριβώς. ξεκινά με 1mm σύνολο και βλέπεις .

2.5l NC Turbo
Completely stock internals
Garrett GT28
Custom tubular exhaust manifold
Bosch 850cc EV14 Injectors
FMIC
Custom 80mm exhaust
Stock ECU reflash
EVO VIII 17x8 wheels 235/40/17
Koni Yellow shocks w/progress springs
320hp




#breakingtherodbreakingtherod
NA engines - The engines with never-ending lag

May 03, 2017, 12:29:58 AMReply #3292

Offline Liakos

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #3292 on: May 03, 2017, 12:29:58 AM »
Όσο πιο πολύ κάστερ, τόσο χειρότερο θα γίνει.

Γιατι το λες? Εγω ειμαι ευχαριστημενος.  :nod:

δεν μπορώ δηλαδή να πηγαίνω με 160+ και να είμαι χαλαρός όπως πχ ένιωσα σε ένα EVO που οδήγησα. 
Καταλαβαινεις τι συγκριση κανεις, ετσι?

MyMx5:
1.8 Copper Red NC High

-Tochigi Fuji LSD,4.778 FGR
-ΒC Racing BR type RS coilovers,Cosmo RX8 sways
-CCR rollbar,IL PPF brace
-GW 4-1 Headers,GW Street Single,Mazdaspeed CAI
-RX7 FD 16x8,Hankook RS2 225/50/16
-Hawk HP+, Stoptech SS lines


May 03, 2017, 02:02:15 AMReply #3293

Offline Sakis

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #3293 on: May 03, 2017, 02:02:15 AM »
Όσο πιο πολύ κάστερ, τόσο χειρότερο θα γίνει.

Γιατι το λες? Εγω ειμαι ευχαριστημενος.  :nod:

δεν μπορώ δηλαδή να πηγαίνω με 160+ και να είμαι χαλαρός όπως πχ ένιωσα σε ένα EVO που οδήγησα. 
Καταλαβαινεις τι συγκριση κανεις, ετσι?

Φυσικά και καταλαβαίνω τη σύγκριση αλλά δεν νομίζω τα 160χλμ να είναι τόσα πολλά ώστε το ΜΧ να παρουσιάζει τοσο εντονη αστάθεια ιδίως από τη στιγμή που θεωρείται σπορ, χαμηλό και με καλή αεροδυναμική αυτοκίνητο. Φυσικά το EVO θα είναι πολύ πιο σταθερό και στα 220+ ταχύτητες που σχεδόν δεν τις πιάνει το μιατάκι μας αλλά όχι και στα 160 χλμ !!!
Τέλος πάντων για να μην μακρηγορούμε, θα δοκιμάσω γα αρχή την ευθυγράμμιση που προτείνει ο Giannic και θα επανέλθω με τις εντυπώσεις.
Όποιος νομίζει ότι ο έρωτας είναι το μεγαλύτερο συναίσθημα..... μάλλον δεν έχει κερδίσει κόντρα

Turbo NC 1,8
http://mymx5.gr/forum/index.php/topic,8083.0.html

May 03, 2017, 08:52:16 AMReply #3294

Offline Alex

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #3294 on: May 03, 2017, 08:52:16 AM »
Το υπερευαίσθητο τιμόνι είναι ζημιά της απόκλισης. Δεν έχω δοκιμάσει σύγκλιση μπροστά αλλά από 0mm σε 1-2mm συνολική απόκλιση  είχε μεγάλη διαφορά σε ευαισθησία το τιμόνι. Διαβάζει τα πάντα και περιστρέφεται σε οποιαδήποτε ανωμαλία του δρόμου. Εμένα προσωπικά μαρέσει αυτό το φλύαρο feedback που δίνει η μπροστινή απόκλιση.

Επίσης, από αεροδυναμική το mx5 όχι απλά είναι χάλι, αν είχε έστω κανα cd 0.26 θα καίγαμε σε ταξίδι 6 λίτρα
« Last Edit: May 03, 2017, 08:56:39 AM by Alex »
2.0 mx-5

May 03, 2017, 01:35:19 PMReply #3295

Offline Reverant

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #3295 on: May 03, 2017, 01:35:19 PM »
Όσο πιο πολύ κάστερ, τόσο χειρότερο θα γίνει.

Γιατι το λες? Εγω ειμαι ευχαριστημενος.  :nod:


Όσο πιο μεγάλη η κάστερ, η δυνάμη δεν μοιράζεται μόνο στον κατακόρυφο άξονα (δηλαδή μόνο στο αμορτισέρ) αλλά και στον οριζόντιο διαμήκη άξονα, δηλαδή και στο τιμόνι.
You can't imagine the power of the Dark Side.

May 03, 2017, 02:17:40 PMReply #3296

Offline Alex

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #3296 on: May 03, 2017, 02:17:40 PM »
Αυτός δεν είναι και ο λόγος που βαραίνει με την κάστερ;

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

2.0 mx-5

May 03, 2017, 02:43:40 PMReply #3297

Offline HarryB

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #3297 on: May 03, 2017, 02:43:40 PM »
Οχι ακριβως. Δεν αλλαζει πουθενα η γωνια αμορτισερ, δεν εχουμε McPherson. Αλλαζει ο "μοχλος" της δυναμης που βλεπει το πελμα σε σχεση με τον "μοχλο" που κανει η κρεμαγιερα/ημιμπαρο.

May 03, 2017, 08:18:50 PMReply #3298

Offline Liakos

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #3298 on: May 03, 2017, 08:18:50 PM »
αλλά δεν νομίζω τα 160χλμ να είναι τόσα πολλά ώστε το ΜΧ να παρουσιάζει τοσο εντονη αστάθεια
Με αποκλιση εμπρος, μπολικη καμπερ, κουτσουρο αναρτηση και κακο οδοστρωμα ειναι λογικοτατο να το αισθανεσαι "ζωντανο" σε τετοιες ταχυτητες.

Εμενα υπαρχουν στιγμες που με τρομαζει ακομα και στο αφημα του γκαζιου στα πολλα καθως λογω της πολυ κοντης FGR το αυτοκινητο κοβει  αποτομα με αποτελεσμα να ελαφρωνει πισω...

MyMx5:
1.8 Copper Red NC High

-Tochigi Fuji LSD,4.778 FGR
-ΒC Racing BR type RS coilovers,Cosmo RX8 sways
-CCR rollbar,IL PPF brace
-GW 4-1 Headers,GW Street Single,Mazdaspeed CAI
-RX7 FD 16x8,Hankook RS2 225/50/16
-Hawk HP+, Stoptech SS lines


May 04, 2017, 08:50:58 AMReply #3299

Offline Sakis

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #3299 on: May 04, 2017, 08:50:58 AM »
Εχθές έκανα ευθυγράμμιση τελικά,
η παλιά ήταν αέρα-πατέρα, η νέες τιμές μου είναι
Εμπρός: 1mm σύγκλιση, 1 κάμπερ, και 6,2 κάστερ
Πίσω: 1mm σύγκλιση, 1 κάμπερ

Το ΣΚ θα το δοκιμάσω και θα επιστρέψω με νέο feedback από τις εντυπώσεις. Ελπίζω να είναι πιο σταθερό πλέον στα πολλά χλμ
Θα ανεβάσω κάποια στιγμή και το χαρτί με τα νούμερα τυπωμένα παλιά και καινούρια στο αντίστοιχο τοπικ εθυγραμμίσεων
Όποιος νομίζει ότι ο έρωτας είναι το μεγαλύτερο συναίσθημα..... μάλλον δεν έχει κερδίσει κόντρα

Turbo NC 1,8
http://mymx5.gr/forum/index.php/topic,8083.0.html