Show Recent Likes

!!

Καλώς ήρθατε

Η εγγραφή και η χρήση του φόρουμ είναι εντελώς δωρεάν και σας δίνουν πρόσβαση σε όλα τα τεχνικά θέματα του
http://mymx5.gr/forum/index.php?action=register

Author Topic: Μπλα μπλα [#21]  (Read 606556 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

September 06, 2016, 09:51:08 AMReply #2430

Offline jSkyline

  • light speed
  • ********
  • Posts: 6854
  • Total likes: 1689
  • Gender: Male
  • Mess with the best, now get lost like the rest
Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #2430 on: September 06, 2016, 09:51:08 AM »
Σιγά μην είχε πλαίσιο lotus το τριμπουρδελο! Σοβαρευτείτε! Το speedster είναι αμαξάρα αλλά το GT είναι το απόλυτο 0...

Ξέρω άνθρωπο που είχε το Solstice, αδερφάκι του GT, και επειδή ζούσε Αμερική είχε μεγάλη γκάμα αυτοκινήτων, κάτι θετικό δεν μου είπε ποτέ...

Dasimo εσύ έχεις το πιο καινούριο - μεταχειρισμένο NC και σκεφτόσουν τρακαρισμένο GT?

Sent from my HTC One_E8 using Tapatalk
« Last Edit: September 06, 2016, 10:08:17 AM by jSkyline »
ΜyMX5
Type :
NB (FL 2001-2003)
Engine Size : 1600cc
Color : Brilliant Black
Engine Modifications : Completely Stock and nothing to expect for :)
Exterior - Interior :High Tan Interior, Il Motorsport Clear Side Repeaters , StyleBar, MS Look , Mazda Unplugged 16" Wheels, Pioneer 2DIN Audio

September 06, 2016, 10:10:04 AMReply #2431

Offline General_lee

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #2431 on: September 06, 2016, 10:10:04 AM »
Εγω γιατι θυμαμαι ενα συγκριτικό μεταξυ nc και solstice σε αμερικανικη πιστα απο Ιάπωνες νομιζω,  οπου τα πηγαινε μια χαρά?

Στα υπολοιπα ηθελα να σας ρωτησω ρε παιδια σχετικα με αναλωσιμα πιστας στα nc.

Στο nb πληρωνω πες καπου 250 (?)  τα hawk hp+ και αλλα 400κατι πες βαριά τα r888. Bαζω μονο φρενο λαστιχο.

Στο s2k για αντίστοιχη αποδοση φρενου θελω 400 τακακι,  800 τα 8αρια.

Στο nc που παιζουν τα καλα τακακια πιστας και λαστιχα 17αρας?(σεμι)

September 06, 2016, 10:12:18 AMReply #2432

Offline jSkyline

  • light speed
  • ********
  • Posts: 6854
  • Total likes: 1689
  • Gender: Male
  • Mess with the best, now get lost like the rest
Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #2432 on: September 06, 2016, 10:12:18 AM »
Ρε Δημήτρη είναι άδικο να το συγκρίνετε με NC έχουν 100άλογα διαφορά, αν το ΝC δεν χανόταν από το πλάνο τότε το MX είναι μια χαρά!

Sent from my HTC One_E8 using Tapatalk

ΜyMX5
Type :
NB (FL 2001-2003)
Engine Size : 1600cc
Color : Brilliant Black
Engine Modifications : Completely Stock and nothing to expect for :)
Exterior - Interior :High Tan Interior, Il Motorsport Clear Side Repeaters , StyleBar, MS Look , Mazda Unplugged 16" Wheels, Pioneer 2DIN Audio

September 06, 2016, 10:43:49 AMReply #2433

Offline General_lee

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #2433 on: September 06, 2016, 10:43:49 AM »
Δεν κατάλαβα τι εννοείς οτι τοτε το mx ειναι μια χαρα.  Οτι το NC γ@μαει στο στριψιμο το ξερουμε.  Αμα το solstice ηταν μιατα σε στριψιμο με αυτο το μοτερ θα ηταν το απολυτο μπενσμαρκ οχι ενα ετσι κι ετσι αποτελεσμα.

Δεν ξερω βεβαια τι μοτερ φοραει το solstice και αν ειναι ιδιο με του gt,  νομιζα πως οχι.  Οι αμερικανοι νομιζω δε το κραζουν αν θυμαμαι σωστα.

Δε μας νοιαζει παντως να δουμε τι κανει με το nc αλλα γενικα αν ειναι ωραιο.  Το οτι εχει 100αλογα πανω για αρχη ειναι μεγαλο συν. Μπορει στισιμο να ειναι σούπα. Στο iracing ηταν ωραιο νομιζω. Δεν ξερω μηπως ειναι βαρυ αρκετα.

Σ2κ μεγαλη πικρα το φρενο του. Δε σταματαει ποτε. Απορω πως βγαζανε τους γυρους στην τσουκουμπα και το ρινγκ στις δοκιμες στην tv.

September 06, 2016, 11:41:41 AMReply #2434

Offline johnnyR1977

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #2434 on: September 06, 2016, 11:41:41 AM »
ειχε καποτε ενα συγκριτικο ενα τευχος του EVO πολυ παλλια μεταξυ nc 2.0 & opel gt δεν θυμαμαι ακριβως τι ελεγε , για το gt οτι ειχε γκαζια 5 σασμαν νομιζω αρκετα μακρυ με χαλια αισθηση ασαφες τιμονι και χαλια εσωτερικο με φθηνα πλαστικα  σε σχεση με το nc

September 06, 2016, 11:42:04 AMReply #2435

Offline kostasmito

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #2435 on: September 06, 2016, 11:42:04 AM »
Εγω γιατι θυμαμαι ενα συγκριτικό μεταξυ nc και solstice σε αμερικανικη πιστα απο Ιάπωνες νομιζω,  οπου τα πηγαινε μια χαρά?

Στα υπολοιπα ηθελα να σας ρωτησω ρε παιδια σχετικα με αναλωσιμα πιστας στα nc.

Στο nb πληρωνω πες καπου 250 (?)  τα hawk hp+ και αλλα 400κατι πες βαριά τα r888. Bαζω μονο φρενο λαστιχο.

Στο s2k για αντίστοιχη αποδοση φρενου θελω 400 τακακι,  800 τα 8αρια.

Στο nc που παιζουν τα καλα τακακια πιστας και λαστιχα 17αρας?(σεμι)

Τα Hawk hp+ έχουν την ίδια τιμή με του ΝΒ. Τα R888 για NC έχουν ~700+€ και τα R888r ~800+€. Σε ότι αφορά τα υπόλοιπα (συντήρηση/βελτίωση) οι τιμές του NC είναι περίπου στην μέση μεταξύ ΝΒ/S2000.

2.0lt sport / Larini Muffler / HKS Airfilter
Exedy lightweight flywheel & stage 1 clutch / Moss short shift
MeisterR CRD+ coils  / AutoExe Tie rod end / Cobalt FSTB / BBS EVO IX 17x8 ET+38 wheels / 215-45-17 AD08R
Wood Interior / Autoexe steering wheel / Honda Jazz antenna

September 06, 2016, 11:44:39 AMReply #2436

Offline selito

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #2436 on: September 06, 2016, 11:44:39 AM »
Σ2κ μεγαλη πικρα το φρενο του. Δε σταματαει ποτε. Απορω πως βγαζανε τους γυρους στην τσουκουμπα και το ρινγκ στις δοκιμες στην tv.

Αν θυμάμαι καλά ο Zannos με semi και Carbotech τακάκι, καμια 100kg μείον και 4.77 fgr έκανε 1.06 Μέγαρα.

Δεν το λες και άσχημο για μαμά φρένα..

Υ.Γ. θα ψάξω το βίντεο να το βάλω σε λίγο
Never dream about success, only work for it.

September 06, 2016, 11:46:56 AMReply #2437

Offline kostasmito

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #2437 on: September 06, 2016, 11:46:56 AM »
Το speedster είναι αμαξάρα αλλά το GT είναι το απόλυτο 0...

Υπερβάλλεις λίγο??? Τότε οι Ζ3/SLK κτλ. τι είναι?
Μια χαρά αμάξι είναι το GT. Γκάζι έχει, πολύ poul mour έχει, μπλοκέ έχει. Μια τετράδα coilover χρειάζεται και θα είναι φίνο.
Σίγουρα δεν είναι τόσο απόλυτο και ταγμένο όσο το speedster που αντικατέστησε, ούτε τόσο πρακτικό & ολοκληρωμένο όσο το NC, αλλά δεν είναι και το απόλυτο 0-σκουπίδι της αυτοκίνησης κτλ.

2.0lt sport / Larini Muffler / HKS Airfilter
Exedy lightweight flywheel & stage 1 clutch / Moss short shift
MeisterR CRD+ coils  / AutoExe Tie rod end / Cobalt FSTB / BBS EVO IX 17x8 ET+38 wheels / 215-45-17 AD08R
Wood Interior / Autoexe steering wheel / Honda Jazz antenna

September 06, 2016, 11:50:52 AMReply #2438

Offline selito

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #2438 on: September 06, 2016, 11:50:52 AM »

Τότε οι Ζ3/SLK κτλ. τι είναι?


Η Ζ3 είναι καταπληκτική για αναπαλαίωση και παρακάρισμα στο σαλόνι, μπροστά στον καναπέ, αντί για την τηλεόραση.

H SLK από την άλλη είναι για παλαίωση και να την παρκάρεις στην αυλή, μπροστά από τις κότες, αντί για κοτέτσι.
Never dream about success, only work for it.

September 06, 2016, 11:51:48 AMReply #2439

Offline ted33

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #2439 on: September 06, 2016, 11:51:48 AM »

Τότε οι Ζ3/SLK κτλ. τι είναι?


Η Ζ3 είναι καταπληκτική για αναπαλαίωση και παρακάρισμα στο σαλόνι, μπροστά στον καναπέ, αντί για την τηλεόραση.

H SLK από την άλλη είναι για παλαίωση και να την παρκάρεις στην αυλή, μπροστά από τις κότε, αντί για κοτέτσι.

Πολυ σωστος ρε Γιωργο!!!

September 06, 2016, 12:17:05 PMReply #2440

Offline General_lee

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #2440 on: September 06, 2016, 12:17:05 PM »
Εγω γιατι θυμαμαι ενα συγκριτικό μεταξυ nc και solstice σε αμερικανικη πιστα απο Ιάπωνες νομιζω,  οπου τα πηγαινε μια χαρά?

Στα υπολοιπα ηθελα να σας ρωτησω ρε παιδια σχετικα με αναλωσιμα πιστας στα nc.

Στο nb πληρωνω πες καπου 250 (?)  τα hawk hp+ και αλλα 400κατι πες βαριά τα r888. Bαζω μονο φρενο λαστιχο.

Στο s2k για αντίστοιχη αποδοση φρενου θελω 400 τακακι,  800 τα 8αρια.

Στο nc που παιζουν τα καλα τακακια πιστας και λαστιχα 17αρας?(σεμι)

Τα Hawk hp+ έχουν την ίδια τιμή με του ΝΒ. Τα R888 για NC έχουν ~700+€ και τα R888r ~800+€. Σε ότι αφορά τα υπόλοιπα (συντήρηση/βελτίωση) οι τιμές του NC είναι περίπου στην μέση μεταξύ ΝΒ/S2000.

Πολυ κατατοπιστικός ευχαριστώ!
Οποτε και το nc δε το λες σουπερ φτηνο για λιωσιμο στην πιστα. Απλα θα φρεναρει τρομερα με αντοχη καλυτερη του χοντα. (αλλα με λιγοτερο γκαζι)

Φιλε selito οντως ο Κωνσταντίνος εκανε καλους χρονους με τα carbotech και λογικα συν brake ducts,  συν λιγοτερο βαρος.  Αλλα αθτο δε σημαινει και τπτ,  μπορει στον 3ο γυρο να μην ειχε φρενο. Η αντοχη ειναι το προβλημα.  Εγω με ολα μαμα στην 4η στροφή αν παω ταπα καπνίζουν τα φρενα σαν να πηρε φωτια το αμαξι και δε σταματαει. (μαμα ολα).  Τεράστιο πρόβλημα των σ2κ αυτο. Φαινεται το βαρος σε σχεση με nc/nb

September 06, 2016, 12:17:55 PMReply #2441

Offline jSkyline

  • light speed
  • ********
  • Posts: 6854
  • Total likes: 1689
  • Gender: Male
  • Mess with the best, now get lost like the rest
Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #2441 on: September 06, 2016, 12:17:55 PM »
Έλα δε μιλάς σοβαρά τώρα! Η Ζ3 παίζει να είναι ότι ασχημοτερο έχει βγάλει η BMW μαζί με την σειρά 6 !

Sent from my HTC One_E8 using Tapatalk

ΜyMX5
Type :
NB (FL 2001-2003)
Engine Size : 1600cc
Color : Brilliant Black
Engine Modifications : Completely Stock and nothing to expect for :)
Exterior - Interior :High Tan Interior, Il Motorsport Clear Side Repeaters , StyleBar, MS Look , Mazda Unplugged 16" Wheels, Pioneer 2DIN Audio

September 06, 2016, 12:23:02 PMReply #2442

Offline selito

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #2442 on: September 06, 2016, 12:23:02 PM »
Φιλε selito οντως ο Κωνσταντίνος εκανε καλους χρονους με τα carbotech και λογικα συν brake ducts,  συν λιγοτερο βαρος.  Αλλα αθτο δε σημαινει και τπτ,  μπορει στον 3ο γυρο να μην ειχε φρενο. Η αντοχη ειναι το προβλημα.  Εγω με ολα μαμα στην 4η στροφή αν παω ταπα καπνίζουν τα φρενα σαν να πηρε φωτια το αμαξι και δε σταματαει. (μαμα ολα).  Τεράστιο πρόβλημα των σ2κ αυτο. Φαινεται το βαρος σε σχεση με nc/nb

found it

https://www.youtube.com/watch?v=i-7PqN3fUmY

Δεν λέει κάτι για brake ducts, μπορεί να έχει.


Το ξέρω πως είναι μεγάλο - ίσως το μεγαλύτερο- θέμα στα s2k τα φρένα, δεν έχω οδηγήσει για να ξέρω πως είναι εκ πείρας, αλλα δεν πίστευα πως είναι τόσο τραγικά...βάλε ένα BBK και καλούς χρόνους  :exaclty:  :angel:
Never dream about success, only work for it.

September 06, 2016, 12:26:44 PMReply #2443

Offline selito

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #2443 on: September 06, 2016, 12:26:44 PM »
Έλα δε μιλάς σοβαρά τώρα! Η Ζ3 παίζει να είναι ότι ασχημοτερο έχει βγάλει η BMW μαζί με την σειρά 6 !


Shhhhh, μην μιλάς εσύ, δεν μπορείς να είσαι αντικειμενικός με τα BMW.

Το ξέρεις πως ούτε εγώ είμαι fan, αλλά η Ζ3 τουλάχιστον μου βγάζει κάτι όμορφο-retro.

Δεν θα ήθελα να την έχω για βόλτες επ'ουδενί λόγο, είναι άθλια, αλλά για το σαλόνι άνετα την έπαιρνα.

Υ.Γ. προφανώς υπάρχουν άλλα αυτοκίνητα που θα προτιμούσα να έπαιρνα για το σαλόνι, αλλά δεν είναι αυτό το θέμα μας.
Never dream about success, only work for it.

September 06, 2016, 12:30:17 PMReply #2444

Offline Vidias

  • 300 km/h
  • *****
  • Posts: 853
  • Total likes: 412
  • Gender: Male
  • τα γουστα και τα λαθη,ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ...
Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #2444 on: September 06, 2016, 12:30:17 PM »
Έλα δε μιλάς σοβαρά τώρα! Η Ζ3 παίζει να είναι ότι ασχημοτερο έχει βγάλει η BMW μαζί με την σειρά 6 !

Sent from my HTC One_E8 using Tapatalk



Z3....με πισω αξονα απο Ε30...!!!

Mαζευτειτε,διαβαζουν και μικρα παιδια.

Αν ηταν καμια Μ η ακομα καλυτερα το Μ coupe (το ''παπουτσι''),παει και ερχεται...

Μαλλον οτι πιο αθλιο εχει βγαλει η BMW.
NB SPORTY 7/2004

ENGINE: AutoExe Ram-Air Intake-AutoExe Spark Wires-Βoubis Reprofiled Cams-Koyo R-Core Radiator-Beatrush Cooling Panel-Maxim Works Header+Catalyst-Custom 57mm mid pipe-AutoExe back-box-IL Motorsport Engine Mounts.
TRANSMISSION: Exedy Flywheel-Custom 1.6 Clutch-T2 Torsen
WHEELS-TYRES-BRAKES: Enkei RPF1 15x8-Yokohama AD08R 205/50/15-Muteki lugs
SUSPENSION: Jamsport Revalved Oem Bilstein-AutoExe springs-H&R Sways-AutoExe front end links
BRACES: Frame Rails-AutoExe front+rear strut braces-Kenauto Rear Frame-Arrow in Fenders-AutoExe Front Member-Beatrush P.P.F-Hoods.gr Rollbar
INTERIOR: Thermo-Insulated Cabin-Roadster 6 O'clock Cluster-Scuff Plates-Trunk Carpet-OEM Red Stiched Steering Wheel-Handbrake-AutoExe Red Stitched Knob-IL Motorsport Pedal Set-Kenwood 2Din Head Unit .
EXTERIOR: RS Factory Stage Replica Front Lip-Clear Reflectors-Side Repeaters-Black Painted Brake Calipers.