Show Recent Likes

!!

Καλώς ήρθατε

Η εγγραφή και η χρήση του φόρουμ είναι εντελώς δωρεάν και σας δίνουν πρόσβαση σε όλα τα τεχνικά θέματα του
http://mymx5.gr/forum/index.php?action=register

Author Topic: Μπλα μπλα [#21]  (Read 606628 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

March 12, 2015, 08:58:05 AMReply #300

Offline Sakis

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #300 on: March 12, 2015, 08:58:05 AM »
ο αγραφος εγκεφαλος μαζι με αισθητηρες πηγε πολλα λογω του οτι ειναι ηλεκτρογκαζο το nc, σφυριλατες μπιελες μπιστονια και περιμενω τον εξατμισα να μου βαλει την τουρμπινα σκαστρα ιντερκουλερ σωληνωσεις χταποδι downpipe εισαγωγη και πολλαπλη εοσαγωγης. θα παει ο κουκος αιδωνι...

Καταρχάς καλώς ήρθες.
Τι ποσό εκτιμάς ότι θα φτάσει το όλο εγχείρημα?
Όποιος νομίζει ότι ο έρωτας είναι το μεγαλύτερο συναίσθημα..... μάλλον δεν έχει κερδίσει κόντρα

Turbo NC 1,8
http://mymx5.gr/forum/index.php/topic,8083.0.html

March 12, 2015, 10:51:57 AMReply #301

Offline nmwisima

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #301 on: March 12, 2015, 10:51:57 AM »
σορυ που το ξαναγραψα... ξερεις το αμαξι μου nmwisima? χαχαχα
Δεν το ξέρω, αλλα μονο καποιος που φτιαχνει εχει τοσο σοβαρή πρεμουρα να μαθει κατι τοσο ασήμαντο ;)

March 12, 2015, 11:10:06 AMReply #302

Offline takisnb

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #302 on: March 12, 2015, 11:10:06 AM »
Το πιο δυνατό πάντως πρεπει να ειναι του mass στην Θεσσαλονίκη που είναι προς πώληση αυτή την στιγμή!!!


Sent from my iPhone

March 12, 2015, 12:01:39 PMReply #303

Offline Synteknos

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #303 on: March 12, 2015, 12:01:39 PM »
...και που σου ειπα,αν δεν τοποθετησεις,ερχομαι και σε ξελαφρωνω...  :angel:


Λυπάμαι πολύ που θα σε στεναχωρήσω αλλά - θεού θέλοντος... - σε 2 εβδομάδες θα δεις τις φωτο με το rollbar επάνω! Από το 2000 που αποφάσισα οτι θέλω ΜΧ-5, το όνειρο ήταν 1.8 μπλοκάτο με rollbar. Στην συνέχεια προστέθηκε η θεληση για δεσίματα. Προς το παρόν έχω πιάσει τα δύο από τα τρία βασικά και κάτι ψιλά από δεσίματα. Έπεται συνέχεια...
          
1.8ΝΑ engine, Fujitsubo manifold, custom exhaust, TR Lane single diagonal, Cusco strut bar, Chaseroad frame rails, underside braces, Toyo DRB

March 12, 2015, 12:23:18 PMReply #304

Offline xenos

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #304 on: March 12, 2015, 12:23:18 PM »
Βλέπω το nc με 400 άλογα να ανοίγει το μπλοκ σαν λουλούδι...  :-X :giveheart:
Το μεγάλο πρόβλημα του κόσμου είναι ότι οι βλάκες είναι γεμάτοι αυτοπεποίθηση και οι έξυπνοι είναι γεμάτοι αμφιβολίες...

March 12, 2015, 12:34:53 PMReply #305

Offline Reverant

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #305 on: March 12, 2015, 12:34:53 PM »
Να φανταστώ ότι έγραψε ότι έχει σφυρήλατα πιστόνια και μπιέλες δεν μετράει;
You can't imagine the power of the Dark Side.

March 12, 2015, 01:07:29 PMReply #306

Offline Hayate

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #306 on: March 12, 2015, 01:07:29 PM »
ξέρουμε κάποιον στην αθήνα (με προτίμηση τα βόρεια) που να πουλάει Redline SI-1 ?

March 12, 2015, 01:12:28 PMReply #307

Offline xenos

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #307 on: March 12, 2015, 01:12:28 PM »
Να φανταστώ ότι έγραψε ότι έχει σφυρήλατα πιστόνια και μπιέλες δεν μετράει;

Φυσικά και μετράει. Θα κρατήσει λογικά λίγο παραπάνω. Εσύ πιστεύεις ότι το μοτέρ του nc θα αντέξει τέτοια δύναμη, έστω και με σφυρήλατα;  ::-

(μπορεί και να κρατήσει δλδ, δεν έχω το αλάθητο, τη γνώμη μας λέμε.)
Το μεγάλο πρόβλημα του κόσμου είναι ότι οι βλάκες είναι γεμάτοι αυτοπεποίθηση και οι έξυπνοι είναι γεμάτοι αμφιβολίες...

March 12, 2015, 01:33:46 PMReply #308

Offline Reverant

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #308 on: March 12, 2015, 01:33:46 PM »
Τι να σου πω, δεν έχω δει ποτέ κανένα σφυρίλατο μοτέρ να χαιρετάει όντως σωστά ρυθμισμένο. Τα NA/NB φτάνουν 600 με πιστόνια/μπιέλες/βίδες/τρόμπα λαδιού.
You can't imagine the power of the Dark Side.

March 12, 2015, 01:43:13 PMReply #309

Offline kostas_jp120

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #309 on: March 12, 2015, 01:43:13 PM »
high risk - high return :) το σίγουρο είναι ότι θα χρειαστεί αναβαθμίσεις και σε άλλους τομείς για να μπορεί να οδηγηθεί και να είναι αξιόπιστο: Φρένα, Ανάρτηση, Ζάντες, Λάστιχα, Δίσκο-Πλατώ, βάσεις μηχανής και κιβώτιο αν είναι το 5αρι (έχουν χτυπήσει κάμποσα 5αρια έξω λόγω παραπάνω δύναμης/ροπής). Το πόσο θα αντέξουν άλλα (κινούμενα) μέρη του MX5 δεν το ξέρει κανείς - εξαρτάται και από τη χρήση που θα γίνεται.

Προσωπικά δεν θα πήγαινα σε άγραφο αλλά θα δούλευα με κάποιο από τους ECUTek tuners στην Αμερική με την ΟΕΜ Ecu - αυτό θα μείωνε το κόστος και το όποιο ρίσκο - είναι πολύ πιο σύνθετο το NC από τα ΝΑ/ΝΒ...

Αν έχει σφυρήλατα σωθικά μόνο στον στρόφαλο μπορεί να την ακούσει από ροπή - σπάνιο αλλά μπορεί να συμβεί σε ακραίες περιπτώσεις. 350-400 άλογα έχουν φτάσει 2.5 MZR τουρμπισμένα στην Αμερική.

Εύχομαι καλή επιτυχία !
1.8 Forged Engine / NC Galaxy Grey / Kraftwerks Rotrex Kit w 75mm Pulley / TDR Tune / RaceRom

http://mymx5.gr/forum/index.php/topic,7785.0.html

March 12, 2015, 01:44:33 PMReply #310

Offline nc turbo

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #310 on: March 12, 2015, 01:44:33 PM »
Στον B16 τα μηχανικά και στον dele πλεξούδες κτλ;
ναι στο β16α εγινε το μοτερ και δελε πλεξουδες! εχεις ακουσει κατι???  :angel:
mk 1.5 1997 light turbo
mk 3    2005 turbo

March 12, 2015, 01:50:50 PMReply #311

Offline Reverant

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #311 on: March 12, 2015, 01:50:50 PM »
high risk - high return :) το σίγουρο είναι ότι θα χρειαστεί αναβαθμίσεις και σε άλλους τομείς για να μπορεί να οδηγηθεί και να είναι αξιόπιστο: Φρένα, Ανάρτηση, Ζάντες, Λάστιχα, Δίσκο-Πλατώ, βάσεις μηχανής και κιβώτιο αν είναι το 5αρι (έχουν χτυπήσει κάμποσα 5αρια έξω λόγω παραπάνω δύναμης/ροπής). Το πόσο θα αντέξουν άλλα (κινούμενα) μέρη του MX5 δεν το ξέρει κανείς - εξαρτάται και από τη χρήση που θα γίνεται.

Προσωπικά δεν θα πήγαινα σε άγραφο αλλά θα δούλευα με κάποιο από τους ECUTek tuners στην Αμερική με την ΟΕΜ Ecu - αυτό θα μείωνε το κόστος και το όποιο ρίσκο - είναι πολύ πιο σύνθετο το NC από τα ΝΑ/ΝΒ...

Αν έχει σφυρήλατα σωθικά μόνο στον στρόφαλο μπορεί να την ακούσει από ροπή - σπάνιο αλλά μπορεί να συμβεί σε ακραίες περιπτώσεις. 350-400 άλογα έχουν φτάσει 2.5 MZR τουρμπισμένα στην Αμερική.

Εύχομαι καλή επιτυχία !

Προσωπικά πιστεύω ότι ο μαμά εγκέφαλος στο NC δεν είναι ότι καλύτερο για F/I, ειδικά για high power καταστάσεις. Θέλεις κάποιες δικλείδες ασφαλείας που ο μαμά εγκέφαλος δεν έχει.

Στον B16 τα μηχανικά και στον dele πλεξούδες κτλ;
ναι στο β16α εγινε το μοτερ και δελε πλεξουδες! εχεις ακουσει κατι???  :angel:

Μένω δίπλα και με τον δελε έχουμε ξεκινήσει συνεργασία σε κάποια projects.
You can't imagine the power of the Dark Side.

March 12, 2015, 02:00:07 PMReply #312

Offline nc turbo

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #312 on: March 12, 2015, 02:00:07 PM »
high risk - high return :) το σίγουρο είναι ότι θα χρειαστεί αναβαθμίσεις και σε άλλους τομείς για να μπορεί να οδηγηθεί και να είναι αξιόπιστο: Φρένα, Ανάρτηση, Ζάντες, Λάστιχα, Δίσκο-Πλατώ, βάσεις μηχανής και κιβώτιο αν είναι το 5αρι (έχουν χτυπήσει κάμποσα 5αρια έξω λόγω παραπάνω δύναμης/ροπής). Το πόσο θα αντέξουν άλλα (κινούμενα) μέρη του MX5 δεν το ξέρει κανείς - εξαρτάται και από τη χρήση που θα γίνεται.

Προσωπικά δεν θα πήγαινα σε άγραφο αλλά θα δούλευα με κάποιο από τους ECUTek tuners στην Αμερική με την ΟΕΜ Ecu - αυτό θα μείωνε το κόστος και το όποιο ρίσκο - είναι πολύ πιο σύνθετο το NC από τα ΝΑ/ΝΒ...

Αν έχει σφυρήλατα σωθικά μόνο στον στρόφαλο μπορεί να την ακούσει από ροπή - σπάνιο αλλά μπορεί να συμβεί σε ακραίες περιπτώσεις. 350-400 άλογα έχουν φτάσει 2.5 MZR τουρμπισμένα στην Αμερική.

Εύχομαι καλή επιτυχία !
το αμαξι μου δουλευει και με τους 2 εγκεφαλους οπως επισης εχει διπλους αισθητηρες και βαλαμε και traction control. φοραει aem infinity που κατα την γνωμη μου ειναι οτι καλυτερο κυκλοφορει, εχει 6-αρι σασμαν που θα μπει δισκο πλατο οργανικο με carbon δισκους, μπλοκε εχει μιας και ειναι δυλιτρο μονο αναρτησεις σκεφτομαι να βαλω για αρχη!
τελος ενα αμαξι 400+ το μονο σιγουρο ειναι οτι δεν θα παταει ουτως η αλλιως αυτο θελω..  :yeah:
mk 1.5 1997 light turbo
mk 3    2005 turbo

March 12, 2015, 02:06:32 PMReply #313

Offline nc turbo

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #313 on: March 12, 2015, 02:06:32 PM »
πολυ καλος ο δελε, οπως και το β16α...
high risk - high return :) το σίγουρο είναι ότι θα χρειαστεί αναβαθμίσεις και σε άλλους τομείς για να μπορεί να οδηγηθεί και να είναι αξιόπιστο: Φρένα, Ανάρτηση, Ζάντες, Λάστιχα, Δίσκο-Πλατώ, βάσεις μηχανής και κιβώτιο αν είναι το 5αρι (έχουν χτυπήσει κάμποσα 5αρια έξω λόγω παραπάνω δύναμης/ροπής). Το πόσο θα αντέξουν άλλα (κινούμενα) μέρη του MX5 δεν το ξέρει κανείς - εξαρτάται και από τη χρήση που θα γίνεται.

Προσωπικά δεν θα πήγαινα σε άγραφο αλλά θα δούλευα με κάποιο από τους ECUTek tuners στην Αμερική με την ΟΕΜ Ecu - αυτό θα μείωνε το κόστος και το όποιο ρίσκο - είναι πολύ πιο σύνθετο το NC από τα ΝΑ/ΝΒ...

Αν έχει σφυρήλατα σωθικά μόνο στον στρόφαλο μπορεί να την ακούσει από ροπή - σπάνιο αλλά μπορεί να συμβεί σε ακραίες περιπτώσεις. 350-400 άλογα έχουν φτάσει 2.5 MZR τουρμπισμένα στην Αμερική.

Εύχομαι καλή επιτυχία !

Προσωπικά πιστεύω ότι ο μαμά εγκέφαλος στο NC δεν είναι ότι καλύτερο για F/I, ειδικά για high power καταστάσεις. Θέλεις κάποιες δικλείδες ασφαλείας που ο μαμά εγκέφαλος δεν έχει.

Στον B16 τα μηχανικά και στον dele πλεξούδες κτλ;
ναι στο β16α εγινε το μοτερ και δελε πλεξουδες! εχεις ακουσει κατι???  :angel:

Μένω δίπλα και με τον δελε έχουμε ξεκινήσει συνεργασία σε κάποια projects.
πολυ καλος ο δελε κορυφη! θα αλλαξει και το φωτισμο μεσα σε ασπρο του παγου, μου χει βαλει οθονη πηγη εβγαλα την μαλακια τη bose
mk 1.5 1997 light turbo
mk 3    2005 turbo

March 12, 2015, 02:17:11 PMReply #314

Offline nc turbo

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #314 on: March 12, 2015, 02:17:11 PM »
ο αγραφος εγκεφαλος μαζι με αισθητηρες πηγε πολλα λογω του οτι ειναι ηλεκτρογκαζο το nc, σφυριλατες μπιελες μπιστονια και περιμενω τον εξατμισα να μου βαλει την τουρμπινα σκαστρα ιντερκουλερ σωληνωσεις χταποδι downpipe εισαγωγη και πολλαπλη εοσαγωγης. θα παει ο κουκος αιδωνι...

Καταρχάς καλώς ήρθες.
Τι ποσό εκτιμάς ότι θα φτάσει το όλο εγχείρημα?
πηγε πολλα επερνα αλλα 2 σαν το δικο μου και δεν εχω βαλει φρενα αναρτησεις. αμα θες μπορω να σου πω ποσο εχει το καθετι...
mk 1.5 1997 light turbo
mk 3    2005 turbo