Show Recent Likes

!!

Καλώς ήρθατε

Η εγγραφή και η χρήση του φόρουμ είναι εντελώς δωρεάν και σας δίνουν πρόσβαση σε όλα τα τεχνικά θέματα του
http://mymx5.gr/forum/index.php?action=register

Author Topic: Μπλα μπλα [#21]  (Read 606666 times)

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

March 10, 2015, 12:08:34 AMReply #255

Offline Gas21

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #255 on: March 10, 2015, 12:08:34 AM »
Ιδια αισθηση δινει στον οδηγο ενα σπορ σενταν με οσα αλογα κι αν εχει,με ενα τουρμπο ΜΧ5?
Καλα στην πορσε δε θα παω γιατι μιλαμε για αστρονομικα ποσα στη βελτιωση-συντηρησηαν θες να σαι σωστος.
Βρειτε ενα πιο vfm πισωκινητο διθεσιο και το συζηταμε.
ΜΧ-5 PRHT 1.8 turbo Brilliant Black
custom turbo kit
Karabelas full exhaust
ECU tuned by Gianic
MeisterR Zeta S  /rear PPF brace
Quaife LSD / FGR 4.625
Flyin Miata Level 1 clutch
Rota Slipstream wheels  17x8 /Nankang NS2R 225-45-17
Mazda Airdam kit / ducktail

March 10, 2015, 08:49:20 AMReply #256

Offline philosopher

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #256 on: March 10, 2015, 08:49:20 AM »
Αυτό που λέει ο Νίκος είναι ότι ο κατάλογος με τα πράγματα που μπορεί κάποιος να βάλει πλησιάζει το κόστος ενός αυτοκινήτου πολυ ανώτερου σε επιδόσεις από το MX5. Η βελτίωση δεν σταματά ποτέ.
Και εκεί που έχουν πάει οι τιμές στα εν λόγο αυτοκίνητα δεν απέχει και πολύ από την αλήθεια.
Προσωπικά πήρα το δικό μου 13000 ευρώ και έχω δαπανήσει ακόμα 7000 ευρώ,χωρίς να υπολογίζονται οι εργασίες που έγιναν από εμένα.

Ηλία το νούμερο που λες είναι άκρως λογικό και νομίζω αποσβένει αυτό που λέμε βελτίωση. Αλλά που κολλάνε τα 20.000 με τα 80-90 που κάνει μια 911 ? ? ?
Εκτός και αν μιλάμε για μτχ που είναι σαν να συγκρίνουμε μπανάνες με αγγούρια γιατί παίρνεις ναι μεν το πορσικό κάνα 40άρι και μπορεί να δώσεις κάνα 20άρικο ακόμα στη διετία για να το κάνεις αμάξι  :yawn:

Ιδια αισθηση δινει στον οδηγο ενα σπορ σενταν με οσα αλογα κι αν εχει,με ενα τουρμπο ΜΧ5?
Καλα στην πορσε δε θα παω γιατι μιλαμε για αστρονομικα ποσα στη βελτιωση-συντηρησηαν θες να σαι σωστος.
Βρειτε ενα πιο vfm πισωκινητο διθεσιο και το συζηταμε.

Κώστα έχεις πάει βόλτα με EVO ? Θα καταλάβεις τι αίσθηση δίνει :P Δε θα ξεχάσω ποτέ ένα γυρολόγιο με εντελώς στοκ VI Μάκινεν στα Μέγαρα. Πίστεψε με έχει να δώσει πολλάαααα

Miata NC 2.0
Simplicity is all that matters.



March 10, 2015, 09:05:47 AMReply #257

Offline Sakis

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #257 on: March 10, 2015, 09:05:47 AM »
Ρε παιδιά τι να λέμε τώρα το ΜΧ5 είναι ένα οικονομικό αμάξι απο άποψη αγοράς το οποίο σηκώνει τρομερή βελτίωση από απλά πράγματα μέχρι και τελείως φευγάτα. Η συντήρηση του δεν συγκρίνεται με της Πόρσε ή του EVO. Προσωπικά EVO 8 έχει ο κολλητός μου το φυσσάει στο 1,7 και του βγάζει 400 άλογα περίπου, δεν λέω τρομερή δύναμη και τελεια αισθηση στην επιτάχυνση αλλά μόνο οι δίσκοι του που θέλει να αλλάξει έχουν πάνω από χιλιάρικο τι συγκρίνουμε ενώ στο ΜΧ5 με 500ευρώ βάζεις Exedy. για κατανάλωση δεν το συζητάω τι καίει ένα EVO, επίσης οι πόρσε και όλα τα ομοιά τους είναι πολλά κυβικά και έχεις φόρους πολυτελείας, υψηλά τέλη και υψηλή ασφάλιση (να μην μιλήσω για τα service μιας Πόρσε) δεν συγκρίνονατι με του ΜΧ5. Επίσης αν κάτσεις μεσα σε EVO εμένα μου θυμίζει γρήγορο ταξί καμία σχέση με το σπορ στυλ που έχει το ΜΧ5 όταν κάθεσαι μέσα και μοιάζει σαν πιλοτήριο.
Τέλος μπορείς να φτιάξεις ένα ΜΧ5 να πηγαίνει καλύτερα από το EVO και να κερνάς τσαγάκια σε Πόρσε, θα μου πείτε θέλει λεφτά, ναι αλλά σε αυτήν την περίπτωση το φτιάχνεις σιγά σιγά και μέχρι εκεί που αντέχεις οικονομικά.

Καλύτερα να έχω ένα αμάξι με 180 άλογα και να το έχω φτιάξει εγώ όπως το θέλω παρά να πάρω ένα έτοιμο με 400 άλογα....
Όποιος νομίζει ότι ο έρωτας είναι το μεγαλύτερο συναίσθημα..... μάλλον δεν έχει κερδίσει κόντρα

Turbo NC 1,8
http://mymx5.gr/forum/index.php/topic,8083.0.html

March 10, 2015, 09:18:12 AMReply #258

Offline philosopher

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #258 on: March 10, 2015, 09:18:12 AM »
Σάκη, η διαφορά στα κόστη που περιγράφεις αντιπροσωπεύει ακριβώς και τη διαφορά στη φιλοσοφία των δυο  αυτοκινήτων που περιγράφουμε.
Δε συγκρίνεται η Porsche με το ΜΧ-5 πουθενά. Κάνε το ΜΧ-5 600 άλογα και πέρνα την δεν έχει να κάνει, πάλι "μπροστά" είναι η Porsche. Δε ξέρω αν με καταλαβαίνεις.

Miata NC 2.0
Simplicity is all that matters.



March 10, 2015, 09:28:48 AMReply #259

Offline kostas_jp120

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #259 on: March 10, 2015, 09:28:48 AM »
Το mx5 ειναι το απόλυτο vfm toy car με την καλή έννοια, εκτός και αν είσαι εφοπλιστής οπότε μπορείς να πάρεις την GT3 για toy car :)
Σαν επόμενο επίπεδο θα έβαζα το GT86/BRZ που και αυτο θέλει χρήμα για να φτάσει κοντά στα επίπεδα της Porsche - δε μιλάω για σαλόνι αλλα για επιδόσεις.

Η στρατηγική της TOYOTA δε, ειναι να αφήσει τους tuners να το φτάσουν εκει απο την πρώτη μέρα κυκλοφοριας του, ενω το mx5 έφτασε εκει μετα απο χρόνια και λογω δημοτικότητας του στις μεγάλες αγορές.


Sent from my iPad using Tapatalk
1.8 Forged Engine / NC Galaxy Grey / Kraftwerks Rotrex Kit w 75mm Pulley / TDR Tune / RaceRom

http://mymx5.gr/forum/index.php/topic,7785.0.html

March 10, 2015, 09:40:31 AMReply #260

Offline philosopher

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #260 on: March 10, 2015, 09:40:31 AM »
Θεούλης:

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/6103143/

Το mx5 ειναι το απόλυτο vfm toy car με την καλή έννοια, εκτός και αν είσαι εφοπλιστής οπότε μπορείς να πάρεις την GT3 για toy car :)
Σαν επόμενο επίπεδο θα έβαζα το GT86/BRZ που και αυτο θέλει χρήμα για να φτάσει κοντά στα επίπεδα της Porsche - δε μιλάω για σαλόνι αλλα για επιδόσεις.

Η στρατηγική της TOYOTA δε, ειναι να αφήσει τους tuners να το φτάσουν εκει απο την πρώτη μέρα κυκλοφοριας του, ενω το mx5 έφτασε εκει μετα απο χρόνια και λογω δημοτικότητας του στις μεγάλες αγορές.


Sent from my iPad using Tapatalk


Εγώ πραγματικά έχω μια απορία με  αυτό μιας που και εγώ ποτέ δεν αναφέρομαι σε σαλόνι και φινίρισμα. Φαντάζομαι αναφέρεσαι σε επιδόσεις σε ευθεία γιατί ούτε από πλαίσιο το GT86 αλλά ούτε και από μεταξόνια/μετατρόχια συγκρίνεται με Porsche. Εκτός και αν έχω πέσει τόσο πολύ έξω και τεχνολογικά το GT86 έχει ξεπεράσει τη Carrera4 ή τη Turbo ή τη Cayman...
Επίσης από την άλλη επειδή μιλάμε για άλλα $$$ ίσως θα έπρεπε να δούμε που μπορεί να φτάσει το GT86 και πού η Porsche, νομίζω η δεύτερη δεν έχει όριο  ;) αλλά επιβάλλεται όριο από τα $$$. Μπορείς να πεις το ίδιο για το ΜΧ-5 και το GT-86?

ΥΓ: Ναι κατά βάθος είμαι τρελός οπαδός της Porsche  :tease: :P

Miata NC 2.0
Simplicity is all that matters.



March 10, 2015, 10:16:47 AMReply #261

Offline Nitroking

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #261 on: March 10, 2015, 10:16:47 AM »
Το θεμα παιδες ειναι οτι δε φτιαχνουμε ενα αμαξι σκεπτομενοι αν αξιζει η αν συμφερει οικονομικα.. ΔΕΝ αξιζει και ΔΕ συμφερει.. Την καυλα μας κανουμε και ειναι hobby.. Πο αν λλοι αν βαλουμε κατω τα χρηματα που εχουμε επενδυσει θα αγοραζαμε Evo, Impreza, 911 και θα τα φτιαχναμε κιολας..

Το φτιαχνεις γιατι ειναι κατι ξεχωριστο, γιατι το φερνεις στα μετρα σου και γιατι τελικα το καταευχαριστιεσαι! Και μαθαινεις πανω του και αποκτας φιλους και κανεις χρησιμες γνωριμιες και ολα..

Εγω αν ειχα NC 100% θα το τουρμπιζα.. στην τελικη ενα καλο τουρμπισμα σε NC δεν παει πολυ παραπανω απο ενα καλο τουρμπισμα σε ΝΒ και υπαρχουν ατομα που τουρμπιζουν ΝΑ! Οποτε γιατι οχι? Ειναι καθαρα θεμα προτεραιοτητων στη ζωη μας και θεμα τρελας.. Το hobby μας κανουμε..!

Προσωπικά παντως αν το κόστος της βελτίωσης έφτανε μαζί με τη κτήση το κόστος απο ενα evo η μια 911 θα θεωρούσαν οτι έχω αποτύχει παραγωδως. Καλό Χρυσό και Άγιο το ΜΧ5 αλλα δε θα γίνει ποτέ porsche impreza η evo...

Πιστεψε με δε θα εχεις αποτυχει καθολου, όχι απλα παταγωδώς.. Γιατι στο τελος της μερας θα ξερεις ότι εχεις ένα οχημα το οποιο εχεις φτιαξει μονος σου, εχεις μαθει πανω του, εχεις γινει καλυτερο μυαλο, εχεις αποκτησει γνωσεις και τελικα εχεις φτιαξει κατι που ομοιο του δεν υπαρχει.. Παρομοιο του ισως, ομοιο όχι.. Και θα είναι 100% στα μετρα σου..

Προς Θεου, δε συγκρινω μια Porsche με το Miata συνολικα, αλλα σε συγκεκριμένους τομεις το μιατα υπερτερει κατά πολύ.. Και δε μιλαω για τα οικονομικα δεδομενα, εκει νταξει οι Porsche είναι βλακωδώς ακριβες στη συντηρηση τους.. Οσο για το κοστολογιο, πολλοι από εμας τα αγοράσαμε 15 και 20000Ε κι εχουν πανω τους αλλα τοσα.. Οποτε ναι, με ένα 40αρι βρίσκεις 996 Turbo.. Θα σου πω ότι κι εγω είμαι μεγαλος φαν της Porsche από πολύ μικρο παιδι, απλα με εχουν κερδισει άλλες δραστηριότητες στη ζωη και εχω αφησει αυτό το ονειρο στο χρονοντουλαπο..

Αυτό που θελω να πω και να κλεισω, είναι ότι με ένα φτιαγμενο Miata,s2000 η ότι άλλο γαμηστερο αμαξακι τελος παντων, νιώθεις σπουδαια γιατι είναι το δικο σου παιδι, το εχεις φτιαξει με δικο σου μερακι και κοπο και γνωσεις που απεκτησες και δεν εισαι απλα άλλος ενας κατοχος Porsche που είναι ότι σου πουλησαν από την αντιπροσωπεια και είναι κομπλε για ολους και όλα.. Εχει το δικο σου χαρακτήρα πανω το αμαξι και αντικατοπτριζει εσενα.. Από μικρος επισης ελεγα ότι το αμαξι ενός αντρα λεει πολλα για το ποιος είναι, τι κανει και πως πορευεται στη ζωη.. Κυριως τα φτιαγμένα βεβαια, που εχουν πινελιες του καθενος πανω, αμα ο άλλος πηρε ένα corsa για τη δουλεια του νταξει, δε θα τον πεις gay..  :P

ΥΓ: Συμφωνω απολυτα με τον Σακη, μεσα στο μυαλο μου εισαι φιλε!
Where is knowledge there is power...

Tips:
-Αν προκειται να κανεις κατι, κανε το σωστα..
-Με τα ψεματα αμαξια δε φτιαχνονται..

March 10, 2015, 10:36:13 AMReply #262

Offline Sakis

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #262 on: March 10, 2015, 10:36:13 AM »

ΥΓ: Συμφωνω απολυτα με τον Σακη, μεσα στο μυαλο μου εισαι φιλε!
[/quote]

 :good:
Όποιος νομίζει ότι ο έρωτας είναι το μεγαλύτερο συναίσθημα..... μάλλον δεν έχει κερδίσει κόντρα

Turbo NC 1,8
http://mymx5.gr/forum/index.php/topic,8083.0.html

March 10, 2015, 10:51:53 AMReply #263

Offline Sakis

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #263 on: March 10, 2015, 10:51:53 AM »
Πάντως εγώ αν ποτέ είχα λεφτά πολλά, δεν θα έπαιρνα ούτε Πόρσε ούτε EVO κτλ,
το όνειρο μου είναι ένα γκαράζ μέσα στο οποίο να υπάρχουν ένα NA πράσινο τουρμπισμένο, ένα NBfl κόκκινο τουρμπάτο, ένα NCfl ασπρο τουρμπάτο και από φέτος και ένα ND πιθανόν μαύρο και προσεχως τούρμπο  :guns:

Όλα τουμπανα και τουρμπισμένα....κομμένα και ραμμένα στα μέτρα μου
Το απόλυτο γκαραζ....
Όποιος νομίζει ότι ο έρωτας είναι το μεγαλύτερο συναίσθημα..... μάλλον δεν έχει κερδίσει κόντρα

Turbo NC 1,8
http://mymx5.gr/forum/index.php/topic,8083.0.html

March 10, 2015, 10:54:59 AMReply #264

Offline Reverant

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #264 on: March 10, 2015, 10:54:59 AM »
Εγώ πάντως που έχω οδηγήσει και ρυθμίσει πολλά MX-5 turbo (και πολλά από αυτά τούμπανα, 400++), μια χαρά θα έπαιρνα/πάρω ένα Evo 9.
You can't imagine the power of the Dark Side.

March 10, 2015, 12:59:36 PMReply #265

Offline kostas_jp120

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #265 on: March 10, 2015, 12:59:36 PM »
Θεούλης:

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/6103143/

Το mx5 ειναι το απόλυτο vfm toy car με την καλή έννοια, εκτός και αν είσαι εφοπλιστής οπότε μπορείς να πάρεις την GT3 για toy car :)
Σαν επόμενο επίπεδο θα έβαζα το GT86/BRZ που και αυτο θέλει χρήμα για να φτάσει κοντά στα επίπεδα της Porsche - δε μιλάω για σαλόνι αλλα για επιδόσεις.

Η στρατηγική της TOYOTA δε, ειναι να αφήσει τους tuners να το φτάσουν εκει απο την πρώτη μέρα κυκλοφοριας του, ενω το mx5 έφτασε εκει μετα απο χρόνια και λογω δημοτικότητας του στις μεγάλες αγορές.


Sent from my iPad using Tapatalk


Εγώ πραγματικά έχω μια απορία με  αυτό μιας που και εγώ ποτέ δεν αναφέρομαι σε σαλόνι και φινίρισμα. Φαντάζομαι αναφέρεσαι σε επιδόσεις σε ευθεία γιατί ούτε από πλαίσιο το GT86 αλλά ούτε και από μεταξόνια/μετατρόχια συγκρίνεται με Porsche. Εκτός και αν έχω πέσει τόσο πολύ έξω και τεχνολογικά το GT86 έχει ξεπεράσει τη Carrera4 ή τη Turbo ή τη Cayman...
Επίσης από την άλλη επειδή μιλάμε για άλλα $$$ ίσως θα έπρεπε να δούμε που μπορεί να φτάσει το GT86 και πού η Porsche, νομίζω η δεύτερη δεν έχει όριο  ;) αλλά επιβάλλεται όριο από τα $$$. Μπορείς να πεις το ίδιο για το ΜΧ-5 και το GT-86?

ΥΓ: Ναι κατά βάθος είμαι τρελός οπαδός της Porsche  :tease: :P


Δεν έχει χαρακτηριστεί τυχαία το GT86 ως η Porsche του "φτωχού" με την καλή έννοια πάντα. Συμφωνώ με αυτά που έγραψε ο Νίκος, αγοράζοντας μία Cayman πχ είσαι κύριος με σεα και μέα σου αλλά δεν θα έχεις την ευχαρίστηση να οδηγείς κάτι που "έφτιαξες" εσύ και είναι μοναδικό. Οπότε η ουσία συμπυκνώνεται στο τι σε κάνει να νιώθεις καλύτερα και πως - πόσο το αξιολογείς αυτό και μετά μπαίνει ο παράγων χρήμα.
1.8 Forged Engine / NC Galaxy Grey / Kraftwerks Rotrex Kit w 75mm Pulley / TDR Tune / RaceRom

http://mymx5.gr/forum/index.php/topic,7785.0.html

March 10, 2015, 02:20:48 PMReply #266

Offline xenos

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #266 on: March 10, 2015, 02:20:48 PM »
Κώστα έχεις πάει βόλτα με EVO ? Θα καταλάβεις τι αίσθηση δίνει :P

+1  :giveheart: :giveheart: :giveheart:
Το μεγάλο πρόβλημα του κόσμου είναι ότι οι βλάκες είναι γεμάτοι αυτοπεποίθηση και οι έξυπνοι είναι γεμάτοι αμφιβολίες...

March 10, 2015, 02:43:54 PMReply #267

Offline Sakis

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #267 on: March 10, 2015, 02:43:54 PM »
Εγώ πάντως που έχω οδηγήσει και ρυθμίσει πολλά MX-5 turbo (και πολλά από αυτά τούμπανα, 400++), μια χαρά θα έπαιρνα/πάρω ένα Evo 9.

Δυστηχώς σε τούρμπο ΜΧ5 δεν έχω ούτε καν μπει για να με κάνουν βόλτα οπότε δεν ξέρω πως είναι αλλά προσπαθώ να φανταστώ, όσο για EVO, έχω οδηγήσει το EVO 8 με 400 άλογα βελτιωμένο είναι του κολλητού μου, σαν γκάζι και δύναμη τρομερό αλλά από εκεί και πέρα είναι σαν ένα συμβατικό οικογενειακό αμάξι εσωτερικά καμία σχέση με το πιλοτήριο του ΜΧ5 που κάθεσαι μέσα και έχεις την αίσθηση ότι θα τους μαμήσεις όλους. Δεν συγκρίνεται η αίσθηση που δίνει το ΜΧ5 στον οδηγό όταν κάθεται στο κάθισμα, συν ότι είναι και πισωκούνα με ότι αυτό συνεπάγεται από θέμα διασκέδασης, απλά χρειάζεται ένα τουρμπάκι σε συνδιασμό με το βάρος του ώστε να γίνει 100% sports car.
Και ένα βίντεο από το EVO του κολλητού μου που οδήγησα.

https://www.youtube.com/watch?v=PB73ozeFxio
Όποιος νομίζει ότι ο έρωτας είναι το μεγαλύτερο συναίσθημα..... μάλλον δεν έχει κερδίσει κόντρα

Turbo NC 1,8
http://mymx5.gr/forum/index.php/topic,8083.0.html

March 10, 2015, 03:44:38 PMReply #268

Offline jSkyline

  • light speed
  • ********
  • Posts: 6854
  • Total likes: 1689
  • Gender: Male
  • Mess with the best, now get lost like the rest
Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #268 on: March 10, 2015, 03:44:38 PM »
Πάντως εγώ αν ποτέ είχα λεφτά πολλά, δεν θα έπαιρνα ούτε Πόρσε ούτε EVO κτλ,
το όνειρο μου είναι ένα γκαράζ μέσα στο οποίο να υπάρχουν ένα NA πράσινο τουρμπισμένο, ένα NBfl κόκκινο τουρμπάτο, ένα NCfl ασπρο τουρμπάτο και από φέτος και ένα ND πιθανόν μαύρο και προσεχως τούρμπο  :guns:

Όλα τουμπανα και τουρμπισμένα....κομμένα και ραμμένα στα μέτρα μου
Το απόλυτο γκαραζ....
Παντως και εμενα δεν θα με χαλαγε να ειναι ολα τα αμαξια στα γκαραζ μου ιδια μαρκα και ιδιο μοντελο απλα θα προτιμουσα κατι στοκ και πιο All around οποτε 4θεσιο και 4κινητο και με κωδικοποιηση που να ειναι R π.χ. R30, R31, R32, R33, R34, R35 τωρα αν αυτο συνδυαστει και με μερικα Ζ30,31,31,32,33,34 και ενα 35 επειδη ακουγεται οτι θα ειναι υβριδικο και οικονομικο!
ΜyMX5
Type :
NB (FL 2001-2003)
Engine Size : 1600cc
Color : Brilliant Black
Engine Modifications : Completely Stock and nothing to expect for :)
Exterior - Interior :High Tan Interior, Il Motorsport Clear Side Repeaters , StyleBar, MS Look , Mazda Unplugged 16" Wheels, Pioneer 2DIN Audio

March 10, 2015, 07:26:48 PMReply #269

Offline heras

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #269 on: March 10, 2015, 07:26:48 PM »
Eμενα παντως δεν θα με χαλαγε να ειχα γκαραζ βασικα  :P :exaclty:
ΜΚ 1,5