Show Recent Likes

!!

Καλώς ήρθατε

Η εγγραφή και η χρήση του φόρουμ είναι εντελώς δωρεάν και σας δίνουν πρόσβαση σε όλα τα τεχνικά θέματα του
http://mymx5.gr/forum/index.php?action=register

Author Topic: Mazda Ελλάδας - Η νέα αντιπροσωπία.  (Read 23019 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

May 31, 2019, 12:21:18 AMReply #105

Offline Dasimo

Re: Mazda Ελλάδας - Η νέα αντιπροσωπία.
« Reply #105 on: May 31, 2019, 12:21:18 AM »
Το ND είναι ο πιο κοντινός συγγενής του ΝΑ , το ΝΒ είναι ένα premium NA , το NC είναι 2 generations leap. Δεν είναι τυχαίο ότι το ND είναι λιγότερο απολαυστικό από το NC χωρίς να το έχω οδηγήσει σύμφωνα με πολλούς που το έχουν.
Προφανώς κάποιος που δεν έχει κανένα απο τα 2 και έχει οδηγήσει και τα 2 δεν πιστεύεις οτι είναι πιο αντικειμενικός απο σένα ?

Δεν τίθεται κανένα θέμα για αυτό. Από την άλλη δεν καταλαβαίνω γιατί οι ιδιοκτήτες των ΝΒ ιδιαίτερα είναι τόσο αφοριστικοι με το ΝC όταν μάλιστα σε σχέση με το ND δεν θεωρείτε οδηγικά να υστερεί σε τίποτε.

May 31, 2019, 12:32:39 AMReply #106

Offline panos2171

Re: Mazda Ελλάδας - Η νέα αντιπροσωπία.
« Reply #106 on: May 31, 2019, 12:32:39 AM »
To NC και για μένα είναι το λιγότερο αποδεκτό ΜΧ5 εμφανισιακά, όχι ότι δεν είναι ωραίο βέβαια. Το αν είναι πιο απολαυστικό από το ΝΒ βέβαια δεν το ξέρω ωστόσο η αλήθεια είναι ότι ξέφυγε λίγο από τη φιλοσοφία ΜΧ5, μικρές διαστάσεις, χαμηλό βάρος.

Το ND από την άλλη μου φαίνεται ως το ομορφότερο ΜΧ5 και μιας και επέστρεψε στο αρχικό concept μάλλον πρέπει να είναι καλύτερο απ όλα.
NBFL 2002 1.6L (midnight blue)
stock engine
front strut brace (sporty)
15'' ENKEI (phoenix) wheels

May 31, 2019, 12:33:01 AMReply #107

Offline jSkyline

  • light speed
  • ********
  • Posts: 6496
  • Total likes: 1430
  • Gender: Male
  • Mess with the best, now get lost like the rest
Re: Mazda Ελλάδας - Η νέα αντιπροσωπία.
« Reply #107 on: May 31, 2019, 12:33:01 AM »
Και οι ιδιοκτήτες ΝΑ, ΝΒ και ND! Είναι θέμα γούστου νομίζω το NC η σου αρέσει η οχι. Οπως έγραψα και πιο πάνω το FL και ειδικότερα το 2ο ειναι πολυ καλύτερα. Απο εκεί και πέρα πάντως εμπειρικά θα σου πω οτι και εγω θεωρω το NC ελαφρώς ανώτερο απο το ND, λίγο το κιβώτιο και λίγο οι μεγαλύτερες κλίσεις, αλλά και το πιο αδύναμο 1.5 μοτερ (σε σχέση με το 1.8 ) με κάνουν να πιστεύω οτι το NC είναι λίγο πιο πανω, παραυτα ακόμα και αν υποθέσουμε οτι μπορεί και επι της ουσίας να πάει και λίγο πιο γρήγορα απο το ND η διαφορά θα είναι αμελητέα. Ακόμα και αν εξοικειωθείς με τη θέση οδήγησης του, το NC εχει μακράν τη χειρότερη ορατότητα και το μεγαλύτερο όγκο, θα σε ξενερώνει το λίγο μεγαλύτερο βάρος (το νιώθεις) και αν δεν σου αρέσει εξωτερικά όπως εμένα (υποκειμενικό αυτό), τότε ναι θα το "μισήσεις!"

Εκτός αν το NC για το οποίο μιλάμε είναι αυτό ... Είναι υπέροχο μέσα εξω!  :giveheart:

ΜyMX5
Type :
NBfl (2001-2003)
Engine Size : 1600cc
Color : Black
Engine Modifications : Completely Stock and nothing to expect for :)
Exterior - Interior : Il Motorsport Clear Side Repeaters , StyleBar, X-Carlink Audio Adapter, Mazda Unplugged 16" Wheels.

May 31, 2019, 01:24:04 AMReply #108

Offline Manolis

Re: Mazda Ελλάδας - Η νέα αντιπροσωπία.
« Reply #108 on: May 31, 2019, 01:24:04 AM »
Προς τιμήν του ο διευθυντής της auto one με πήρε ξανά τηλέφωνο όπως μου είχε πει.Με ενημέρωσε ότι θα μου στείλει
πρόσκληση στο μαιλ (την οποία θα ανεβάσω εδώ,αν τελικά την στείλει) για να παρευρεθούν όσοι θέλουν στα εγκαίνια.
Αυτοκίνητα δεν μπορούν να δεχθούν όμως λόγω περιορισμένου χώρου,στον οποίο όπως μου είπε θα υπάρχουν επιλεκτικά
κάποια νέα μοντέλα της εταιρίας.

Σε δεύτερο χρόνο είπε θα ήθελαν να κάνουμε μία φωτογράφηση με το ND και αυτοκίνητα από το φόρουμ μας.
Με ευχαρίστησε για το ενδιαφέρον κτλ.

Αυτός ήταν ο ακριβής διάλογος.Για μένα η απάντησή του ήταν η αναμενόμενη.

May 31, 2019, 01:34:45 AMReply #109

Offline Manolis

Re: Mazda Ελλάδας - Η νέα αντιπροσωπία.
« Reply #109 on: May 31, 2019, 01:34:45 AM »
Έχοντας αγαπήσει και συμβιώσει για χρόνια με τις 3 πρώτες γενιές (δυστυχώς δεν προβλέπεται να γίνει το ίδιο και με την
τέταρτη) αυτό που κατάλαβα ήταν το εξής.Το NC ήταν το ασχημότερο εκ των τριών στην εργοστασιακή του έκδοση.
Ενώ το ΝΑ και το ΝΒ ήταν κουκλιά βγαίνοντας από το εργοστάσιο,το NC ήθελε δουλίτσα και αλλαγές για να δείξει την
δυναμική του.Δεν είναι τυχαίο ότι όσα φτιάχτηκαν-χαμήλωμα,φαρδιές ζάντες,σπόιλερ-χάρντοπ κτλ είναι πανέμορφα.

Με τις μέχρι τώρα εντυπώσεις και από το λίγο που το έχω δει live μου φαίνεται ότι το ND είναι η ομορφότερη γενιά.


May 31, 2019, 10:46:22 PMReply #110

Offline Chris_SD

Re: Mazda Ελλάδας - Η νέα αντιπροσωπία.
« Reply #110 on: May 31, 2019, 10:46:22 PM »
Θα συμφωνήσω με τον Μανώλη, όντας κάτοχος NC πως, κυρίως το NC1, σε εργοστασιακή μορφή είναι παντελώς αδιάφορο εμφανισιακά. Το NC2/3 για εμένα είναι αρκετά πιο ολοκληρωμένο, γι'αυτό έκανα υπομονή μέχρι να καταφέρω να βρώ/πάρω FL. Τώρα δε που έγινε NC3, στα μάτια μου είναι ιδανικό. Βέβαια ενα λευκό NDRF πανέυκολα θα αντικαθιστούσε τον Grey Rocket μου :giveheart:

ΥΓ: Βέβαια εγώ που είμαι ανάποδος, κανένα ΜΧ5 δε θα ήθελα σε εργοσταιακή μορφή..
MY10 NCFL 1.8 \ECU Reflash \4-1 Custom Header x Full Exhaust \Skuzzle TorqIntake \Tochigi Fuji LSD x 4.1 FGR \Tein Flex Z \Rota Torque 17x8 ET35 \AD08R \Yellow Dot Sways \IL Motorsport Braces \OEM Front Strut Brace \CarbonMiata Diffuser \ΟΕΜ ΗΤ \

May 31, 2019, 11:30:01 PMReply #111

Offline harisport

Re: Mazda Ελλάδας - Η νέα αντιπροσωπία.
« Reply #111 on: May 31, 2019, 11:30:01 PM »
Εγω παλι, οχι επειδη ειμαι κατοχος NC, πιστευω οτι το συγκεκριμενο εχει φαει πολυ κραξιμο για το μεγαλυτερο του μεγεθος. Θα ειμαι αντικειμενικος εφοσον για 2-3 χρονια που ηθελα μχ5, nbfl κοιταζα μονο. Αλλα πιστευω ειναι θεμα προσωπικων αποφασεων. Ολοι κραζουν το nc οτι ειναι 'βαρκα' και 'τεραστιο' οταν μιλαμε για 50 ισως κιλα παραπανω για ενα πιο ολοκληρωμενο αυτοκινητο σαν ποιοτητα, πιο νεο, με ηχομονωσεις, με ρολλμπαρ απο εργοστασιο κλπ. Εγω για παραδειγμα πηγα σε nc αρχικα επειδη μπηκα σε nb και ενιωθα οτι θα βρω με ανοιχτη την κουκουλα στη γωνια του παρμπριζ, και ειμαι 183 . Φιλος μου που μπηκε στο δικο μου που ειναι 1.90 χωραγε οριακα καπως στα γονατα, φανταστειτε σε nb. Εγω οδηγαω με το καθισμα να απεχει απο το ρολλμπαρ 10-15 ποντους. Σε nb πιστευω αυτο δεν γινεται. Ολα εχουν τα συν τους και τα πλην τους. Το nc απλα πιστευω οτι βγηκε πολυ ψηλο και με πολυ μαλακη αναρτηση, γι αυτο και δεν ειναι αυτην την  'αλητεια' των μχ5. Με ενα χαμηλωμα μονο, πιστευω οτι γινεται ενα πολυ ομορφο αμαξι, ποσο μαλλον με μια πιο φαρδια ζαντ, εκει πιστευω οτι γινεται κυριλε και αλητεια και δειχνει ενα σοβαρο αμαξι στον δρομο, οχι μονο για εμας που ειμαστε 'καγκουρες' αλλα και απο μεγαλους ανθρωπους, αντρες και γυναικες, που το κοιτανε στον δρομο- κοινως ειναι πιο αποδεκτο στον μεσο ανθρωπο. Το ncfl το θεωρω απο τα πιο ομορφα αμαξια στον δρομο, και οχι δεν εχω fl αλλα nc1. Απο την αλλη το nd μου αρεσει απο μπροστα και πλαι και κυριως το καπο και τα εμπρος φτερα που το κανουν μυωδες, αλλα απο πισω μου φαινεται σαν kei car λιγο με τα μικρα φαναρια και το γεγονος οτι ο κωλος ειναι τοσο μικρος.
« Last Edit: May 31, 2019, 11:33:08 PM by harisport »
Mx5 NC 1.8 high
KONI STR - Eibach pro kit
Rx8 sways yellow dot
Evo 8 enkei- 215/45/17 Pilot Sport 4

May 31, 2019, 11:52:22 PMReply #112

Offline Manolis

Re: Mazda Ελλάδας - Η νέα αντιπροσωπία.
« Reply #112 on: May 31, 2019, 11:52:22 PM »
Κύριε Βλαχάκη καλημέρα

 
Με πολύ χαρά σας προσκαλούμε εσάς και τα μέλη σας στα επίσημα εγκαίνια της έκθεσης MAZDA AutoOne την ερχόμενη Πέμπτη 6/6 στις 8:30μμ .

 
Με εκτίμηση

 
Γιώργος Σακελλαρόπουλος

Διευθυντής Καταστήματος

ΑutoOne SA

Λ.Βουλιαγμένης 88

16674 Γλυφάδα Αθήνα



upload

June 01, 2019, 05:25:38 PMReply #113

Offline mononoke

Re: Mazda Ελλάδας - Η νέα αντιπροσωπία.
« Reply #113 on: June 01, 2019, 05:25:38 PM »
Λιιιγο οφτοπικ αλλα σε συνέχεια της συζήτησης περι Na,Nb, Nc, Nd. Το πρώτο ειναι ότι καλύτερο ενα εικονοκλαστικο δημιούργημα που θα μεινει στην ιστορία ακριβώς για αυτο που ειναι. Το 2ο δεν μου άρεσει καθώς έχασε την ισορροπία των γραμμών του πρώτου, ενώ η κατάργηση των popup αφαίρεσε πολλά. Το τρίτο μου άρεσε στην βασική έκδοση με τις σιδερένιες ζαντες και το τελευταίο εχει πίσω φώτα που θυμίζουν φουλβια!!! (Καρδουλες παντου)
Σε κάθε περίπτωση, μιατα χωρίς μπλοκε ειναι μισό μιατα που ελεγε και μια ψυχή όποτε ψηφίζω άτυπα ενα rf 1.5 (ποτε δεν με ενδιέφεραν τα άλογα) με μπλοκε!
“Ρε βλάκα, ρε ηλίθιε»  Κ.Τσακωνας 1987

June 01, 2019, 08:45:43 PMReply #114

Offline tzo

Re: Mazda Ελλάδας - Η νέα αντιπροσωπία.
« Reply #114 on: June 01, 2019, 08:45:43 PM »
To NC και για μένα είναι το λιγότερο αποδεκτό ΜΧ5 εμφανισιακά, όχι ότι δεν είναι ωραίο βέβαια. Το αν είναι πιο απολαυστικό από το ΝΒ βέβαια δεν το ξέρω ωστόσο η αλήθεια είναι ότι ξέφυγε λίγο από τη φιλοσοφία ΜΧ5, μικρές διαστάσεις, χαμηλό βάρος.

Το ND από την άλλη μου φαίνεται ως το ομορφότερο ΜΧ5 και μιας και επέστρεψε στο αρχικό concept μάλλον πρέπει να είναι καλύτερο απ όλα.
Υποκειμενικά φυσικά (ως κάτοχος) αλλά άσχημο δεν το λες.. :)
ΜΧ-5 NCFL/2014 PRHT 1.8 Sendo Edition,KW SC

June 01, 2019, 10:50:34 PMReply #115

Offline harisport

Re: Mazda Ελλάδας - Η νέα αντιπροσωπία.
« Reply #115 on: June 01, 2019, 10:50:34 PM »
To NC και για μένα είναι το λιγότερο αποδεκτό ΜΧ5 εμφανισιακά, όχι ότι δεν είναι ωραίο βέβαια. Το αν είναι πιο απολαυστικό από το ΝΒ βέβαια δεν το ξέρω ωστόσο η αλήθεια είναι ότι ξέφυγε λίγο από τη φιλοσοφία ΜΧ5, μικρές διαστάσεις, χαμηλό βάρος.

Το ND από την άλλη μου φαίνεται ως το ομορφότερο ΜΧ5 και μιας και επέστρεψε στο αρχικό concept μάλλον πρέπει να είναι καλύτερο απ όλα.
Υποκειμενικά φυσικά (ως κάτοχος) αλλά άσχημο δεν το λες.. :)


Κ@υλα είναι ειδικά το FL, τι λέμε τώρα  :yeah: πανέμορφο να το χαίρεσαι
Mx5 NC 1.8 high
KONI STR - Eibach pro kit
Rx8 sways yellow dot
Evo 8 enkei- 215/45/17 Pilot Sport 4

June 01, 2019, 11:52:06 PMReply #116

Offline jSkyline

  • light speed
  • ********
  • Posts: 6496
  • Total likes: 1430
  • Gender: Male
  • Mess with the best, now get lost like the rest
Re: Mazda Ελλάδας - Η νέα αντιπροσωπία.
« Reply #116 on: June 01, 2019, 11:52:06 PM »
Υποκειμενικά φυσικά (ως κάτοχος) αλλά άσχημο δεν το λες.. :)

Συμφωνω και εγώ απόλυτα! Το FL και ειδικά το 2ο ειναι εξαιρετικό.

Και επειδή είναι θέμα γούστου όλα, η προσωπική μου γνώμη είναι πως το ΝΑ,ΝΒ, NCFL1 ήταν αδιάφορο, το NC κακάσχημο και τα NCFL2, NBFL και ΝD είναι τα μοναδικά όμορφα, ξαναλέω για εμένα.
ΜyMX5
Type :
NBfl (2001-2003)
Engine Size : 1600cc
Color : Black
Engine Modifications : Completely Stock and nothing to expect for :)
Exterior - Interior : Il Motorsport Clear Side Repeaters , StyleBar, X-Carlink Audio Adapter, Mazda Unplugged 16" Wheels.

June 02, 2019, 01:58:14 AMReply #117

Online Nettos

Re: Mazda Ελλάδας - Η νέα αντιπροσωπία.
« Reply #117 on: June 02, 2019, 01:58:14 AM »
Τι να πω και εγώ που όταν αντικρίζω αυτή την εικόνα πρέπει να κρατηθώ και να μην αρχίσω να παραγγέλνω parts για facelift ή να ξηλώνω το αμαξι του γαμπρού μου .

Το nc1 σε μαμα μορφή σίγουρα του λείπει ο άγριος χαρακτήρας όμως με χαμήλωμα και πιο φαρδιά ζάντα το αυτοκίνητο αλλάζει τελείως οπτικά. Το fl και στα δικα μου μάτια είναι πολύ πιο ωραίο. (tzo φοβερό το αυτοκίνητο σου!)

Γενικά καμία γενιά δεν θεωρώ άσχημη. Καθε μια έχει τον δικό της χαρακτήρα.

Στάλθηκε από το SM-N950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk