Show Recent Likes

!!

Καλώς ήρθατε

Η εγγραφή και η χρήση του φόρουμ είναι εντελώς δωρεάν και σας δίνουν πρόσβαση σε όλα τα τεχνικά θέματα του
http://mymx5.gr/forum/index.php?action=register

Author Topic: Εφτασε: Μiata ΝD  (Read 52419 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

June 22, 2019, 06:05:13 PMReply #840

Offline jSkyline

  • light speed
  • ********
  • Posts: 6472
  • Total likes: 1417
  • Gender: Male
  • Mess with the best, now get lost like the rest
Re: Εφτασε: Μiata ΝD
« Reply #840 on: June 22, 2019, 06:05:13 PM »
Αυτό το "γέρνει" είναι το πρώτο που καταλαβαίνει κάποιος που έχει οδηγήσει οποιαδήποτε άλλη γενιά ΜΧ!

Κιβώτιο σου άρεσε ?
ΜyMX5
Type :
NBfl (2001-2003)
Engine Size : 1600cc
Color : Black
Engine Modifications : Completely Stock and nothing to expect for :)
Exterior - Interior : Il Motorsport Clear Side Repeaters , StyleBar, X-Carlink Audio Adapter, Mazda Unplugged 16" Wheels.

June 22, 2019, 06:33:55 PMReply #841

Offline Jhngeorgas

  • 200 km/h
  • ****
  • Posts: 476
  • Total likes: 417
  • Gender: Male
  • Old babys: 207cc 1.6T, RX8, Mx5 nc 1.8
Re: Εφτασε: Μiata ΝD
« Reply #841 on: June 22, 2019, 06:33:55 PM »
Αυτό το "γέρνει" είναι το πρώτο που καταλαβαίνει κάποιος που έχει οδηγήσει οποιαδήποτε άλλη γενιά ΜΧ!

Κιβώτιο σου άρεσε ?

Υπήρχε  μια ασάφια στις αλλαγές, μου φάνηκε λίγο μαλακό, αλλά όλες οι αλλαγές ακομα κ στις 7κ στροφές μπαίνανε έυκολα. Καμία σχέση πάντος σε αίσθηση μου του nc. 
Born to be Roadster ...
http://mymx5.gr/forum/index.php/topic,9859.0.html
MX5 NC 2.0 Sport
ENKEI  RPF1 17X9 ET45
ZESTINO Gredge 07R 235/40/17
Bc Racing coilover
Rx8 yellow dot

June 22, 2019, 06:40:28 PMReply #842

Offline jSkyline

  • light speed
  • ********
  • Posts: 6472
  • Total likes: 1417
  • Gender: Male
  • Mess with the best, now get lost like the rest
Re: Εφτασε: Μiata ΝD
« Reply #842 on: June 22, 2019, 06:40:28 PM »
Υπήρχε  μια ασάφια στις αλλαγές, μου φάνηκε λίγο μαλακό, αλλά όλες οι αλλαγές ακομα κ στις 7κ στροφές μπαίνανε έυκολα. Καμία σχέση πάντος σε αίσθηση μου του nc. 

Μου έκανε εντύπωση που δεν το ανέφερες ;) Για μένα ήταν το μεγαλύτερο αρνητικό στο αμάξι. Ίσως και το μοναδικό που δεν διορθώνεται! Κάποια στιγμή θα οδηγήσω πιστεύω και κάποιο 2λιτρο μήπως εκεί είναι καλύτερα τα πράγματα. Έχω σχεδόν ξεχάσει πως ηταν το ND, αφού πέρασαν 2+ χρόνια αλλά κιβώτιο και κλίσεις αμαξώματος δεν ξεχνιούνται!
ΜyMX5
Type :
NBfl (2001-2003)
Engine Size : 1600cc
Color : Black
Engine Modifications : Completely Stock and nothing to expect for :)
Exterior - Interior : Il Motorsport Clear Side Repeaters , StyleBar, X-Carlink Audio Adapter, Mazda Unplugged 16" Wheels.

June 25, 2019, 10:51:15 AMReply #843

Offline Pakos M

Re: Εφτασε: Μiata ΝD
« Reply #843 on: June 25, 2019, 10:51:15 AM »
Καλημέρα,
πέρασα και εγώ από την AutoOne για να δω από κοντά το RF αλλά δεν το είχαν, μου είπαν μάλιστα ότι το δημοσιογραφικό είχε ατύχημα  :oops:
Μπήκα λοιπόν στο σοφτοπ και έπαθα πλάκα γιατί ενώ η καμπίνα είναι μικρότερη από τις προηγούμενες τα πάντα είναι έτσι όπως πρέπει σε αυτή την γενιά.
Συγκεκριμένα, τα πετάλια δεν είναι αριστερά αλλά είναι μπροστά από την θέση, η θέση είναι χαμηλή και δεν νιώθεις ότι είσαι καβάλα στο αυτοκίνητο,
το τιμόνι είναι ψηλά στο ύψος που πρέπει, και γενικά όλα είναι βελτιωμένα από χωροταξική άποψη. Τα υλικά σαφώς βελτιωμένα.
Η απόσταση από την οροφή δεν έχει βελτιωθεί, θα έλεγα είναι αντίστοιχη με τα προηγούμενα. Περιμένω το RF για να δω αν χωράω (είμαι 1,85).

Στην τιμολογιακή πολιτική τώρα, πολλές εκδόσεις ξεπερνούν το φράγμα των 20Κ και τρώνε φόρο 15Κ το οποίο είναι γελοίο.
Πρέπει να βρούνε "τρόπο" να κατεβάσουν τις χονδρικές κάτω από τα 20 για να μπορέσουν να δώσουν το RF κάτω από 30Κ αν θέλουν να πουλήσουν βέβαια.
 :gl:

June 25, 2019, 11:15:00 AMReply #844

Offline topetwrx

Re: Εφτασε: Μiata ΝD
« Reply #844 on: June 25, 2019, 11:15:00 AM »
Μου φαίνεται περίεργο που λέτε παιδιά ότι το ND επιτέλους έχει χαμηλή θέση οδήγησης και δεν κάθεσαι επάνω, προφανώς σε σχέση με όλες τις προηγούμενες γενιές! Θα διαβάζει κανείς και θα νομίζει ότι τα προηγούμενα ΜΧ ήταν νταλίκες! Όλα τα ΜΧ έχουν πραγματικά χαμηλή θέση οδήγησης! Πόσο πιο χαμηλή έχει το ΝD μου είναι δύσκολο να καταλάβω! Άλλο να πούμε ότι έχει ακόμη πιο χαμηλή θέση οδήγησης και άλλο ότι επιτέλους έχει χαμηλή θέση οδήγησης!

Ούτε και τα πεντάλ νοιώθω να είναι έκκεντρα! Έχετε μπει σε παλιό Ιταλικό αυτοκίνητο να δείτε τι σημαίνει έκκεντρα πεντάλ;

Τα παραπάνω τα γράφω γιατί όποιος διαβάζει που δεν έχει ΜΧ θα δημιουργήσει λάθος εντυπώσεις!
Απόστολος Κοζάνη
MAZDA LSD & Öhlins Road & Track DFV

June 25, 2019, 03:17:30 PMReply #845

Offline Pakos M

Re: Εφτασε: Μiata ΝD
« Reply #845 on: June 25, 2019, 03:17:30 PM »
Το αυτοκίνητο είναι χαμηλό, η θέση οδήγησης όμως δεν είναι. Δοκίμασε να μπεις σε CRX, S2K, Z4, IS200, και θα καταλάβεις τι εννοούν όσοι γκρινιάζουν. Ακόμα καλύτερα δοκίμασε το ND.

June 25, 2019, 04:14:56 PMReply #846

Offline philosopher

Re: Εφτασε: Μiata ΝD
« Reply #846 on: June 25, 2019, 04:14:56 PM »
Το αυτοκίνητο είναι χαμηλό, η θέση οδήγησης όμως δεν είναι. Δοκίμασε να μπεις σε CRX, S2K, Z4, IS200, και θα καταλάβεις τι εννοούν όσοι γκρινιάζουν. Ακόμα καλύτερα δοκίμασε το ND.

Εντάξει έχει το Z4 και το IS200 χαμηλότερη θέση οδήγησης από το NC?
Εντωμεταξύ όταν είχα κάστει σε Sparco τέρμα κάτω με βάσεις Sparco, δεν έβλεπα καν να οδηγήσω και με έπιασε νευρικό γέλιο. Για την ιστορία είμαι 1.78 και η θέση του NC μου φαίνεται ιδανική, τόσο όσο.
Του ND ήταν ελάχιστα χαμηλότερη  αλλά με πολύ πιο κλειστοφοβικό εσωτερικό. Ο διάκοσμος όμως ήταν πολύ καλύτερος και ένιωθες ότι είσαι σε σύγχρονο αυτοκίνητο.
« Last Edit: June 25, 2019, 04:17:05 PM by philosopher »

Miata NC 2.0
Simplicity is all that matters.



June 25, 2019, 05:00:03 PMReply #847

Offline HarryB

Re: Εφτασε: Μiata ΝD
« Reply #847 on: June 25, 2019, 05:00:03 PM »
Το εσωτερικο του ND, ειδικα με τα Recaro ειναι επος. Ειμαι κοντος (1.73) και δεν εχω κανενα θεμα και στο NB, αλλα το ND μου φανηκε ακομα πιο ευρυχωρο. Κυριως θυμαμαι ομως ποσο "σωστα" μου πεφταν ολα τα χειριστηρια (και φυσικα τις καθισματαρες). Εκει που χανει ειναι σε λοιπους χωρους, καθ' οτι του λειπει το ντουλαπακι συνοδηγου, ενω κ το πορτ μπαγκαζ μου εμοιασε μικροτερο κ απο του ΝΒ. Επισης πρεπει να μαι ο μονος που προτιμα το soft top... :P

June 25, 2019, 05:36:59 PMReply #848

Offline Alex

Re: Εφτασε: Μiata ΝD
« Reply #848 on: June 25, 2019, 05:36:59 PM »
Το εσωτερικο του ND, ειδικα με τα Recaro ειναι επος. Ειμαι κοντος (1.73) και δεν εχω κανενα θεμα και στο NB, αλλα το ND μου φανηκε ακομα πιο ευρυχωρο. Κυριως θυμαμαι ομως ποσο "σωστα" μου πεφταν ολα τα χειριστηρια (και φυσικα τις καθισματαρες). Εκει που χανει ειναι σε λοιπους χωρους, καθ' οτι του λειπει το ντουλαπακι συνοδηγου, ενω κ το πορτ μπαγκαζ μου εμοιασε μικροτερο κ απο του ΝΒ. Επισης πρεπει να μαι ο μονος που προτιμα το soft top...
Το RF δεν βλέπεται, ούτε με τα δικά μου μάτια :)

Sent from my Nokia 3310

2.0 mx-5

June 25, 2019, 09:33:10 PMReply #849

Offline Liakos

Re: Εφτασε: Μiata ΝD
« Reply #849 on: June 25, 2019, 09:33:10 PM »
Επισης πρεπει να μαι ο μονος που προτιμα το soft top... :P

Πανεμορφο το RF, αλλα ΑΝ ημουν σε φαση αγορας θα προτιμουσα το Soft Top. Δε ξερω, αυτο φαινεται σωστο στο ματι μου. :????:

MyMx5:
1.8 Copper Red NC High

-Tochigi Fuji LSD,4.778 FGR
-ΒC Racing BR type RS coilovers,Cosmo RX8 sways
-CCR rollbar,IL PPF brace
-GW 4-1 Headers,GW Street Single,Mazdaspeed CAI
-RX7 FD 16x8,Hankook RS2 225/50/16
-Hawk HP+, Stoptech SS lines


June 26, 2019, 01:18:06 PMReply #850

Offline jSkyline

  • light speed
  • ********
  • Posts: 6472
  • Total likes: 1417
  • Gender: Male
  • Mess with the best, now get lost like the rest
Re: Εφτασε: Μiata ΝD
« Reply #850 on: June 26, 2019, 01:18:06 PM »
Χωροταξικά είναι σαφώς καλύτερο, είναι άνετο όσο ένα NC αλλά με την ορατότητα και την χαμηλή θέση οδήγησης των ΝΑ και ΝΒ. Αυτό για τα πετάλια δεν ξέρω γιατί το λέτε. Στο NC είναι μια χαρά, στο ΝΒ είναι λίγο μλκια ο συμπλέκτης αλλά και αυτό είναι λόγο της έλλειψης χώρου.

Τιμόνι σε όλα είναι άψογα τοποθετημένο. Όσο πιο καινούργιο βέβαια τόσο πιο άνετο για τα πόδια. Τι να πει και το BMW M2 που το τιμόνι είναι λες και θέλει να βγει έξω απο το παράθυρο!
ΜyMX5
Type :
NBfl (2001-2003)
Engine Size : 1600cc
Color : Black
Engine Modifications : Completely Stock and nothing to expect for :)
Exterior - Interior : Il Motorsport Clear Side Repeaters , StyleBar, X-Carlink Audio Adapter, Mazda Unplugged 16" Wheels.

July 06, 2019, 12:58:08 PMReply #851

Online mx5silver

Re: Εφτασε: Μiata ΝD
« Reply #851 on: July 06, 2019, 12:58:08 PM »
πληροφοριες για οποιον ενδιαφέρεται να αλλαξει ζαντες - λάστιχα στο nd   :good:

https://www.good-win-racing.com/Mazda-Performance-Parts/MX5ND/Wheels-Tires.html

July 06, 2019, 05:41:11 PMReply #852

Offline jSkyline

  • light speed
  • ********
  • Posts: 6472
  • Total likes: 1417
  • Gender: Male
  • Mess with the best, now get lost like the rest
Re: Εφτασε: Μiata ΝD
« Reply #852 on: July 06, 2019, 05:41:11 PM »
πληροφοριες για οποιον ενδιαφέρεται να αλλαξει ζαντες - λάστιχα στο nd   :good:

https://www.good-win-racing.com/Mazda-Performance-Parts/MX5ND/Wheels-Tires.html
Εγώ πάλι θα ήθελα να βρώ αυτόν που θα τις αλλάξει για να του πάρω της στόκ :P
ΜyMX5
Type :
NBfl (2001-2003)
Engine Size : 1600cc
Color : Black
Engine Modifications : Completely Stock and nothing to expect for :)
Exterior - Interior : Il Motorsport Clear Side Repeaters , StyleBar, X-Carlink Audio Adapter, Mazda Unplugged 16" Wheels.