Show Recent Likes

!!

Καλώς ήρθατε

Η εγγραφή και η χρήση του φόρουμ είναι εντελώς δωρεάν και σας δίνουν πρόσβαση σε όλα τα τεχνικά θέματα του
http://mymx5.gr/forum/index.php?action=register

Author Topic: Εφτασε: Μiata ΝD  (Read 257818 times)

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

November 11, 2015, 01:22:30 AMReply #555

Offline georgep800

Re: Εφτασε: Μiata ΝD
« Reply #555 on: November 11, 2015, 01:22:30 AM »
Κωστα, παντα θα υπαρχει κατι καλυτερο ή πιο νεο, κι εσυ εχεις φτιαξει ηδη ενα mx5 που για πολλους ειναι ονειρο, γνωμη μου, να το χαρεις οσο γινεται γιατι η αλλη οδος του υπερκαταναλωτισμου δεν εχει τελος... :good:

Είμαι σίγουρος ότι κατά βάθος οι λόγοι που θέλει να μεταβεί μελλοντικά σε άλλο μοντέλο είναι διαφορετικοί. Και πιο συγκεκριμένα ο πλουσιότερος ηλεκτρονικός εξοπλισμός που τότε θα έχει γίνει βασικός στα μοντέλα και θα έχει και ESP! Συνεπώς θα έχει την δικαιολογία "αφού δεν βγαίνει έκδοση χωρίς αυτό".

ΥΓ. Ο λόγος που το Caterham ΔΕΝ έχει ESP είναι προφανώς γιατί προορίζεται για άλλη δουλειά συγκριτικά με ένα DD car... ;)

November 11, 2015, 01:45:03 AMReply #556

Offline kostas_jp120

Re: Εφτασε: Μiata ΝD
« Reply #556 on: November 11, 2015, 01:45:03 AM »
Βουλωμένο γράμμα διαβάζεις :llol:

Το Cat έχει άλλη φιλοσοφία - να είναι όσο πιο απλό γίνεται μηχανολογικά που να μπορείς να το συναρμολογήσεις στο γκαράζ σου αλλά και να συντηρήσεις ακόμα και μόνος σου, αυτός είναι ο λόγος που δεν έχει ηλεκτρονικά κοκοψίνια... ε και το να είναι 100% drivers car στην πιο απλή και ελαφριά μορφή του (2ος λόγος)
1.8 Forged Engine / NC Galaxy Grey / Kraftwerks Rotrex Kit w 75mm Pulley / TDR Tune / RaceRom

http://mymx5.gr/forum/index.php/topic,7785.0.html

November 11, 2015, 01:51:57 AMReply #557

Offline kacey

Re: Εφτασε: Μiata ΝD
« Reply #557 on: November 11, 2015, 01:51:57 AM »
τα οποια δεν εχουν καμμια σχεση με το μιατα και τη χρηση του, οπως επισης με τα "εγω οδηγαω ετσι", "εγω το χρησιμοποιω ετσι (αλλα στο δρομο)" κλπ κλπ, και αυτα ειναι ο λογος που το αστειο ηταν αποτυχημενο. Εξ'ου και η φωτο στην απαντηση μου.

November 11, 2015, 01:53:44 AMReply #558

Offline georgep800

Re: Εφτασε: Μiata ΝD
« Reply #558 on: November 11, 2015, 01:53:44 AM »
Βουλωμένο γράμμα διαβάζεις :llol:

Το Cat έχει άλλη φιλοσοφία - να είναι όσο πιο απλό γίνεται μηχανολογικά που να μπορείς να το συναρμολογήσεις στο γκαράζ σου αλλά και να συντηρήσεις ακόμα και μόνος σου, αυτός είναι ο λόγος που δεν έχει ηλεκτρονικά κοκοψίνια... ε και το να είναι 100% drivers car στην πιο απλή και ελαφριά μορφή του (2ος λόγος)

Μια χαρά είναι το γράμμα που διαβάζω καθώς δεν χάνομαι στις λεπτομέρειες... ;D Παίρνοντας ένα Cat θα το κάνεις τι άλλο απο track toy όπως αναφέρεις? Δηλαδή θα το κυκλοφορείς που αλλού πέρα απο, ιδανικές, ελεγχόμενες και προβλέψιμες συνθήκες που σου προσφέρει μια πίστα;

November 11, 2015, 02:02:11 AMReply #559

Offline kostas_jp120

Re: Εφτασε: Μiata ΝD
« Reply #559 on: November 11, 2015, 02:02:11 AM »
Είπαμε για Track Toy και μόνο, όπως έφτασε τελικά να γίνει και το MX5 ... και όταν βαρεθώ, θα πουλήσω τον Rotrex στον Μάρκο :girlie: και θα πάρω ND 1.5 για να βολτάρω ξεσκέπαστος  ... για να γυρίσουμε και πίσω στο topic
1.8 Forged Engine / NC Galaxy Grey / Kraftwerks Rotrex Kit w 75mm Pulley / TDR Tune / RaceRom

http://mymx5.gr/forum/index.php/topic,7785.0.html

November 11, 2015, 02:07:04 PMReply #560

Offline VasmaV

  • Administrator
  • ******
  • Posts: 3299
  • Total likes: 392
  • Gender: Male
  • '100% of the shots you don't take, don't go in' WG
    • my cardomain
Re: Εφτασε: Μiata ΝD
« Reply #560 on: November 11, 2015, 02:07:04 PM »
δεν θυμάμαι αν έχει ξαναμπεί.
(Sorry, but you are not allowed to access the gallery)
myex -> MX-5 NC 1.8 SVP R.E.M.
Tochigi-Fuji LSD & FGR 4.44
MAZDASPEED Stabilizer Kit
MAZDASPEED Sport Springs (Jap-Spec)
Koni ADJUSTABLE Sport Shocks
Racing Beat Header, RSport GW Midpipe
Rota Fighter 16x7 ET40 6.4Kgrs
Goodyear EfficientGrip Performance
Front&Rear Airdam Skirts, MS Sideskirts

Topless is always better...

November 12, 2015, 02:04:50 AMReply #561

Offline kostas_jp120

Re: Εφτασε: Μiata ΝD
« Reply #561 on: November 12, 2015, 02:04:50 AM »
Έχουμε φρέσκα νέα για το Turbo Kit της AVO - αναφορά από το miata.net από μέλος που επισκέφτηκε το περίπτερο τους στη SEMA:

"I spent some time at the AVO booth today and they are a very interesting company that makes some great go-fast products. I spent most of my time talking to Terry Wilson, Managing director. AVO has offices in Melbourne Australia, Tokyo Japan, Chonburi Thailand, and Seattle Washington in the good old US of A. Terry lives in Thailand and has been building turbo race motors since the ‘70s.

AVO has been building turbo motors for the MX-5 since the 1600 NA. Terry says they still sell a couple of 1600 kits a week in Australia and back in the day a number of kits were sold in the US.

They have had a 1500 ND for five months and have had a turbo on it for a couple. Mechanically, the 1500 kit is done, they are still working on the tune before they call it ready for prime time. Terry didn’t want to talk about power numbers at SEMA, but expected to release dyno charts in two weeks or so. They have not done a 2.0 yet. The basic difference in the kit is the exhaust manifold and the turbo itself. All the other hardware carries over. They expect the 2.0 kit to be available in the US in the first quarter of '16.

As far as what to expect for power for the 2.0, I think their kit for the FRS, BRZ, and other variations of the GT-86 found around the planet should give us a clue. This kit pretty consistently makes about 250 HP at the wheels on low boost, so approximately 287 at the crank on the 91 goat piss most of us have to run. Running 10.7 PSI of boost they can hit 300. They are making 380 HP at the wheels with E85. The 86 twins have eight injectors, four direct and four port, the ND only four, so ND may not be able to replicate those ethanol numbers.

There are a number of things I like about the AVO ND turbo kit. The first is the exhaust manifold. The unit I took a picture of below is a prototype. The production manifold will be cast in thick wall stainless so it will be very durable. They have a lot of experience with cast stainless. The 2.0 manifold will be about 2” wider. The second thing I like is it uses the stock air box. So when you pop the hood you have to know what you are looking for to see the turbo kit. The third thing I like is the intercooler fits with no cutting. I don’t think this would be a hard kit to install."

Με λίγα λόγια το κιτ είναι έτοιμο για το 1.5 μένει μόνο ο χάρτης ... προβλέπω τρελά γλέντια :guns:
1.8 Forged Engine / NC Galaxy Grey / Kraftwerks Rotrex Kit w 75mm Pulley / TDR Tune / RaceRom

http://mymx5.gr/forum/index.php/topic,7785.0.html

November 12, 2015, 02:31:35 AMReply #562

Offline Gas21

Re: Εφτασε: Μiata ΝD
« Reply #562 on: November 12, 2015, 02:31:35 AM »
Αμαν.. με 13:1 συμπίεση προβλέπεται... πανηγύρι  :laugh:
ΜΧ-5 PRHT 1.8 turbo Brilliant Black
custom turbo kit
Karabelas full exhaust
ECU tuned by Gianic
MeisterR Zeta S  /rear PPF brace
Quaife LSD / FGR 4.625
Flyin Miata Level 1 clutch
Rota Slipstream wheels  17x8 /Nankang NS2R 225-45-17
Mazda Airdam kit / ducktail

November 12, 2015, 09:58:51 AMReply #563

Offline Liakos

Re: Εφτασε: Μiata ΝD
« Reply #563 on: November 12, 2015, 09:58:51 AM »
Με αδειες τσεπες δε προβλεπεται τιποτα. :D

MyMx5:
1.8 Copper Red NC High

-Tochigi Fuji LSD,4.778 FGR
-ΒC Racing BR type RS coilovers,Cosmo RX8 sways
-CCR rollbar,IL PPF brace
-GW 4-1 Headers,GW Street Single,Mazdaspeed CAI
-RX7 FD 16x8,Hankook RS2 225/50/16
-Hawk HP+, Stoptech SS lines


November 12, 2015, 10:07:36 AMReply #564

Offline lordin

Re: Εφτασε: Μiata ΝD
« Reply #564 on: November 12, 2015, 10:07:36 AM »
Θα κερδίσουμε το τζόκερ ρε Ηλία!

Στάλθηκε από το Nexus 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

1.8 Sunlight Silver Turbo
->TD04-19T Turbocharger
->Tochigi Fuji LSD/4.44 MotorKlasse FGR
->235/40/17 Federal RS-R / EVO 8 Enkei Wheels
->Hawk HP Plus Pads
->BC Coilover : Type RS 7/5
->RX-8 Cosmo Sway Bars

To be continued
YouTube Channel
https://www.youtube.com/user/civikakias

December 06, 2015, 04:35:34 PMReply #565

Offline giannisnaoussa

Re: Εφτασε: Μiata ΝD
« Reply #565 on: December 06, 2015, 04:35:34 PM »
Ενα σκιτσο απο  το εσωτερικο του ND απο τον Julien Montousse , Director of Design στο Design Studio της Μazda USA



December 28, 2015, 09:55:44 PMReply #566

Offline saldale

Re: Εφτασε: Μiata ΝD
« Reply #566 on: December 28, 2015, 09:55:44 PM »




MY09 - Noisy Combative Exclusive Classy

December 28, 2015, 10:28:40 PMReply #567

Offline nmwisima

Re: Εφτασε: Μiata ΝD
« Reply #567 on: December 28, 2015, 10:28:40 PM »
Το καρέ του τελικά -με τα 4 μπουλόνια- έχουμε μάθει τι είναι;

Edit: 4x100 με 54,1 κέντρο, ίδιο με ΝΑ, ΝΒ.

@saldale στο Rocket Bunny που πόσταρες θα πήγαιναν τέλεια οι 17x9 -22 Rota RKR, αλλά βγαίνουν μόνο για NC  :P
« Last Edit: December 28, 2015, 10:31:12 PM by nmwisima »

December 28, 2015, 10:33:38 PMReply #568

Offline sotos

  • 300 km/h
  • *****
  • Posts: 763
  • Total likes: 177
  • Gender: Male
  • still in love but no miata at the time
Re: Εφτασε: Μiata ΝD
« Reply #568 on: December 28, 2015, 10:33:38 PM »
^^4*100
Datsun Sunny '80
Toyota Starlet KP60 4door '84
Toyota Starlet KP60 2door '82
Mazda MX5 NB '00
BMW 318is E36 '95
Mazda MX5 NAfl '97
Accord 2.0i CB3
BMW 318I E30
Terios 1.3(ο οικογενειαρχης!!)

December 28, 2015, 10:45:40 PMReply #569

Offline selito

Re: Εφτασε: Μiata ΝD
« Reply #569 on: December 28, 2015, 10:45:40 PM »
Το καρέ του τελικά -με τα 4 μπουλόνια- έχουμε μάθει τι είναι;

Edit: 4x100 με 54,1 κέντρο, ίδιο με ΝΑ, ΝΒ.


@saldale στο Rocket Bunny που πόσταρες θα πήγαιναν τέλεια οι 17x9 -22 Rota RKR, αλλά βγαίνουν μόνο για NC  :P

ονειρεύεσαι ND με ταψιά? :P
Never dream about success, only work for it.