Show Recent Likes

!!

Καλώς ήρθατε

Η εγγραφή και η χρήση του φόρουμ είναι εντελώς δωρεάν και σας δίνουν πρόσβαση σε όλα τα τεχνικά θέματα του
http://mymx5.gr/forum/index.php?action=register

Author Topic: MX-2  (Read 2278 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

July 05, 2009, 01:35:52 AM

Offline VasmaV

  • Administrator
  • ******
  • Posts: 3284
  • Total likes: 317
  • Gender: Male
  • '100% of the shots you don't take, don't go in' WG
    • my cardomain
MX-2
« on: July 05, 2009, 01:35:52 AM »
Αυτό κι αν είναι ενδιαφέρον...μια μικρή έκδοση του μιατα, από ότι ακούγεται στον ελληνικό και διεθνή τύπο είναι στα σκαριά. Πάντως οι φωτογραφίες είναι computer generated...




Πάντως δεν θα με χαλαγε ο κινητήρας του...1600κ.εκ 160hp υπερτροφοδοτούμενος,

Περισσοτερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στα παρακάτω links
http://www.in.gr/auto/news/article.asp?lngEntityID=64618
http://www.autoexpress.co.uk/news/autoexpressnews/237940/mazda_mx2_revealed.html
http://www.nextautos.com/mazda-mx-2-rendered
http://www.picsearch.com/pictures/cars/asian%20brands/mazda/mazda%20mx-2.html
http://throttleblips.dailyradar.com/story/mazda_mx_2_revealed/
http://www.topspeed.com/cars/car-news/mazda-mx-2-rendering-ar76214.html
http://www.caradvice.com.au/33940/2013-mazda-mx-2-rendered-speculation/

Πάντως, αν ποτέ βγει το ΜΧ-2, μάλλον θα πρέπει να ξεχάσουμε το μιάτα που ξέραμε
(Sorry, but you are not allowed to access the gallery)
MX-5 NC 1.8 SVP R.E.M.
Tochigi-Fuji LSD & FGR 4.44
MAZDASPEED Stabilizer Kit
MAZDASPEED Sport Springs (Jap-Spec)
Koni ADJUSTABLE Sport Shocks
Racing Beat Header, RSport GW Midpipe
Rota Fighter 16x7 ET40 6.4Kgrs
Goodyear EfficientGrip Performance
Front&Rear Airdam Skirts, MS Sideskirts

Topless is always better...

July 05, 2009, 01:45:31 AMReply #1

Offline GENERAL

  • pure velocity
  • *******
  • Posts: 4490
  • Total likes: 107
  • Gender: Male
  • ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΑΡΓΟΣ ΑΛΛΑ ΕΙΜΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠΟ ΕΣΕΝΑ
Re: MX-2
« Reply #1 on: July 05, 2009, 01:45:31 AM »
Το μπροστινο μερος ειναι απλα απιστευτο!!! :exaclty: :exaclty: :exaclty:
Το πισω μερος ειναι ετσι και ετσι !!!! :oops: :oops: :oops:
Λογικα εαν θα βγει θα τσακισει την ποιο μικρη κατηγορια και θα μπορει ο καθενας να εχει πισωκινητο καμπριο αμαξι! Αυτο ειναι καλο αλλα και αρκετα ....κακο!!! :btp:

July 05, 2009, 02:57:30 AMReply #2

Offline option-D

Re: MX-2
« Reply #2 on: July 05, 2009, 02:57:30 AM »
Μούτρα ίδια με pug 307 και κώλος με φανάρια στύλ Ζ1 και diffuser κόπια NC.. Στο πλάι μπαστάρδεμα NC με Ζ4.. Ό,τι να 'ναι κάνει η mazda..
Γενικά αδιάφορο.. Ίσως μια πιο φτωχή έκδοση του NC η οποία θα παραχθεί ταυτόχρονα με το ND και τότε εκτός απο αδιάφορο, θα είναι και ξεπερασμένο..
H A R D C O R E ? 🤘  S U B S C R I B E

"Speed isn't everything, you gotta look cool on the touge too"

July 05, 2009, 09:09:17 AMReply #3

Offline GENERAL

  • pure velocity
  • *******
  • Posts: 4490
  • Total likes: 107
  • Gender: Male
  • ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΑΡΓΟΣ ΑΛΛΑ ΕΙΜΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠΟ ΕΣΕΝΑ
Re: MX-2
« Reply #3 on: July 05, 2009, 09:09:17 AM »
Επισης εαν ισχυουν το οτι θα εχει και υπερτροφοδοτουμενους κινητηρες αυτο σημαινει αυτοματος οτι στο θεμα βελτιωσης θα ειναι πολυ ευκολο και τα νουμερα σχετικα μεγαλα!!!

July 05, 2009, 10:55:27 AMReply #4

Offline jSkyline

  • Global Moderator
  • ******
  • Posts: 6355
  • Total likes: 1319
  • Gender: Male
  • Mess with the best, now get lost like the rest
Re: MX-2
« Reply #4 on: July 05, 2009, 10:55:27 AM »
Tα μουτρα θυμιζουν κατι απο το Mazda Furai.Το πλαι Ζ4 και το πισω ειναι αδιαφορο. Τον λογο ομως να γινει μια τετοια κινηση δεν τον καταλαβαινω, ειδικα αν παραγεται ταυτοχρονα με το ΜΧ-5. Γιατι δλδ να μεγαλωσει το ΜΧ-5 και να δημιουργησει αυτη την βλακεια και να μην βγαλει ενα ΜΧ-6 (οπως εβγαζε και παλιοτερα σε εκδοση CC) αφηνωντας το ΜΧ-5 οπως ειναι.
Τεσπα αν αυτο αποτελει τον αντικαταστατη του NC θα ελεγα πως το μονο μειονεκτημα του ειναι πως BMW-διζει υπερβολικα και το σχημα του δεν γινεται σε καμια περιπτωση να διατηρησει την διαχρονικοτητα του οπως τα υπολοιπα ΜΧ, κατα τ' αλλα ομως ειναι σε γενικες γραμμες ομορφο.
ΜyMX5
Type :
NBfl (2001-2003)
Engine Size : 1600cc
Color : Black
Engine Modifications : Completely Stock and nothing to expect for :)
Exterior - Interior : Il Motorsport Clear Side Repeaters , StyleBar, X-Carlink Audio Adapter, Mazda Unplugged 16" Wheels.

July 05, 2009, 01:10:46 PMReply #5

Offline nmwisima

Re: MX-2
« Reply #5 on: July 05, 2009, 01:10:46 PM »
Δεν υπάρχει κάνενας λόγος να σχολιάζουμε την εμφάνιση.

Είναι όλο rendering από υπολογιστή και δνε έχει καμία απόλυτως σχέση με την πραγματικότητα.

Επίσης, από τη λίστα των σάιτ που το αναπαράγουν δεν βλέπω κανένα αξιόπιστο.

Και η αλήθεια είναι ότι τα αξιόπιστα δεν το έχουν καν.

Έκανε η Auto Express ενα illustration επειδή δεν είχε θέματα,
και απλά κάποιοι ψάρωσαν.

Αν δείτε "μουλάρι" μασκαρίσμένο να δοκιμάζεται, τότε θα συζητήσουμε. ;)

July 05, 2009, 02:28:35 PMReply #6

Offline Liakos

Re: MX-2
« Reply #6 on: July 05, 2009, 02:28:35 PM »
Θα συμφωνησω απολυτα με τον Αχιλλεα....και το λεω εγω που περιμενοντας το NC για να το αγορασω, ειδα ολες τις "πιθανες" μορφες αυτου σε ξενο κ ελληνικο τυπο κ η τελικη καμια σχεση δεν ειχε αυτες.Επισης το NC ηταν δεδομενο οτι θα βγει....το "mx2" μπορει,ισως,καποτε,καπου.... ;)

MyMx5:
1.8 Copper Red NC High

-Tochigi Fuji LSD,4.778 FGR
-ΒC Racing BR type RS coilovers,Cosmo RX8 sways
-CCR rollbar,IL PPF brace
-GW 4-1 Headers,GW Street Single,Mazdaspeed CAI
-RX7 FD 16x8,Hankook RS2 225/50/16
-Hawk HP+, Stoptech SS lines


July 05, 2009, 09:10:09 PMReply #7

Offline tsantmad

Re: MX-2
« Reply #7 on: July 05, 2009, 09:10:09 PM »
Δεν υπάρχει κάνενας λόγος να σχολιάζουμε την εμφάνιση.

Είναι όλο rendering από υπολογιστή
και δνε έχει καμία απόλυτως σχέση με την πραγματικότητα.

+1
στην κατω φωτο ξεχασαν να βαλουν το πλαϊνο φλας  :oops:
εκτος αν το στειλουν μονο Αμερικα  :llol: :llol:

July 05, 2009, 10:44:30 PMReply #8

Offline Alex

Re: MX-2
« Reply #8 on: July 05, 2009, 10:44:30 PM »
Εγώ είχα διαβάσει ότι θα πρόκειται για roadster βασισμένο στο πάτωμα του mazda 2 δηλαδή θα είναι μπροστοκίνητο...Μήπως είναι και πιο λογικό για να χτυπήσει κάτι tigra twintop,207 cc κτλ;Γιατί αν φτιάξει νέα πλατφόρμα γι αυτό μόνο,πόσα λεφτά θα κοστίζει;Για να ανταγωνιστεί ποιον;Ενώ αλλιώς την έχουν έτοιμη.Έτσι είχα διαβάσει και ακολουθώντας την αγορά είναι και πιο λογικό.Αλλιώς τι;Δημιουργεί ακόμη μια κατηγορία "μικρομεσαίου π.χ."roadster;
2.0 mx-5

July 06, 2009, 01:12:13 PMReply #9

Offline xenos

Re: MX-2
« Reply #9 on: July 06, 2009, 01:12:13 PM »
Εγώ είχα διαβάσει ότι θα πρόκειται για roadster βασισμένο στο πάτωμα του mazda 2 δηλαδή θα είναι μπροστοκίνητο...Μήπως είναι και πιο λογικό για να χτυπήσει κάτι tigra twintop,207 cc κτλ;Γιατί αν φτιάξει νέα πλατφόρμα γι αυτό μόνο,πόσα λεφτά θα κοστίζει;Για να ανταγωνιστεί ποιον;Ενώ αλλιώς την έχουν έτοιμη.Έτσι είχα διαβάσει και ακολουθώντας την αγορά είναι και πιο λογικό.Αλλιώς τι;Δημιουργεί ακόμη μια κατηγορία "μικρομεσαίου π.χ."roadster;

Αυτό έχει λίγο περισσότερη λογική γιατί αν είναι πιο δυνατό, τουρμπάτο και πισωκίνητο, τότε θα ρίξει τις πωλήσεις του μξ που είναι από τα πιο καλοπουλημένα μοντέλα της.  :o
Το μεγάλο πρόβλημα του κόσμου είναι ότι οι βλάκες είναι γεμάτοι αυτοπεποίθηση και οι έξυπνοι είναι γεμάτοι αμφιβολίες...

July 06, 2009, 01:56:17 PMReply #10

Offline Liakos

Re: MX-2
« Reply #10 on: July 06, 2009, 01:56:17 PM »
Αν,αν,αν....που δεν.... ;)

MyMx5:
1.8 Copper Red NC High

-Tochigi Fuji LSD,4.778 FGR
-ΒC Racing BR type RS coilovers,Cosmo RX8 sways
-CCR rollbar,IL PPF brace
-GW 4-1 Headers,GW Street Single,Mazdaspeed CAI
-RX7 FD 16x8,Hankook RS2 225/50/16
-Hawk HP+, Stoptech SS lines


November 09, 2009, 03:23:33 PMReply #11

Offline Ξάδελφος

Re: MX-2
« Reply #11 on: November 09, 2009, 03:23:33 PM »
Tα μουτρα θυμιζουν κατι απο το Mazda Furai.Το πλαι Ζ4 και το πισω ειναι αδιαφορο. Τον λογο ομως να γινει μια τετοια κινηση δεν τον καταλαβαινω, ειδικα αν παραγεται ταυτοχρονα με το ΜΧ-5. Γιατι δλδ να μεγαλωσει το ΜΧ-5 και να δημιουργησει αυτη την βλακεια και να μην βγαλει ενα ΜΧ-6 (οπως εβγαζε και παλιοτερα σε εκδοση CC) αφηνωντας το ΜΧ-5 οπως ειναι.
Τεσπα αν αυτο αποτελει τον αντικαταστατη του NC θα ελεγα πως το μονο μειονεκτημα του ειναι πως BMW-διζει υπερβολικα και το σχημα του δεν γινεται σε καμια περιπτωση να διατηρησει την διαχρονικοτητα του οπως τα υπολοιπα ΜΧ, κατα τ' αλλα ομως ειναι σε γενικες γραμμες ομορφο.
το MX6 δεν ηταν CC (coupe cabrio)ηταν κουπε με 2+2 κανονικες θεσεις πισω.Και τα δυο μοντελα που βγηκαν βασιζονταν στα αντιστοιχα mazda 626 και ηταν προσθιοκινητα .Παραλληλα η Ford εβγαζε τα probe που ηταν το ιδιο αμαξι με αλλες λαμαρινες ταπετσαριες.

November 09, 2009, 04:04:29 PMReply #12

Offline jSkyline

  • Global Moderator
  • ******
  • Posts: 6355
  • Total likes: 1319
  • Gender: Male
  • Mess with the best, now get lost like the rest
Re: MX-2
« Reply #12 on: November 09, 2009, 04:04:29 PM »
Nαι θυμαμαι το σχημα του ΜΧ6, απλα ειπα να το βγαλει σε μια συγχρονη μορφη CC, αλλωστε την εποχη του ΜΧ6 δεν υπηρχαν τα CC.
ΜyMX5
Type :
NBfl (2001-2003)
Engine Size : 1600cc
Color : Black
Engine Modifications : Completely Stock and nothing to expect for :)
Exterior - Interior : Il Motorsport Clear Side Repeaters , StyleBar, X-Carlink Audio Adapter, Mazda Unplugged 16" Wheels.

November 10, 2009, 09:37:28 AMReply #13

Offline Ξάδελφος

Re: MX-2
« Reply #13 on: November 10, 2009, 09:37:28 AM »
Nαι θυμαμαι το σχημα του ΜΧ6, απλα ειπα να το βγαλει σε μια συγχρονη μορφη CC, αλλωστε την εποχη του ΜΧ6 δεν υπηρχαν τα CC.
Το ΜΧ6 πρωτο ηταν το 626 του 1990 διπορτο,το Μχ6 το δευτερο εμοιαζε σαν μεγενθυμενο μιατα ΜΚ2.αμαξαρες,το πρωτο το χα 2.2turbo 4ws.στα Πεζο CC που μπηκα  206 και 307 αν δεν κοιτουσα πισω δεν καταλαβαινα οτι ηταν ξεσκεπαστο το παμπριζ εφτανε στο κουτελο μου ,για να ναι μικρη η οροφη.Εμενα προσωπικα αυτες οι transformer λυσεις δε μ αρεσουν(μ εξαιρεση τη θεικη πατεντα του ΝC) αλλιως soft-top και Ηαrdtop  ή κουπε.  Προσφατα με καναν βολτα μ ενα 350Ζ...οταν βγηκα σκεφτηκα τι μ@λ@κι3ς διαβαζα στα περιοδικα ...τ αμαξι ειναι απιστευτο!!!!

September 17, 2010, 03:02:16 PMReply #14

Offline aero21

Re: MX-2
« Reply #14 on: September 17, 2010, 03:02:16 PM »
Πάντως έχω μια διαβολική σκέψη πως όταν βγει το 2012 το mx2 και με βάση όλες τις νομοθεσίες της Ε.Ε. και αν κρίνω από την τάση το κόβω να έρχεται με μη απενεργοποιούμενο esp....όπως άλλωστε και ένα αντίστοιχο mini roadster της VW που είναι να βγεί (δε θυμάμαι πως λέγεται) για το οποίο το έλεγαν καθαρά πως θα έχει μη απενεργοποιούμενο esp.
Από θέμα marketing σίγουρα δε τους συμφέρει να βγάλουν πιο κάτω από το mx5 πισωκίνητο -πόσο μάλλον με 160 άλογα όπως λένε- εκτός κι αν μπει το mx5 στα μεγέθη της z4 οποτε το μικρό συμπληρώσει πιο κάτω το κενό. Προσθιοκίνητο μάλλον όμως είναι το πιο λογικό λόγω πατώματος που θα στηριχτουν (αποκλείεται να φτιάξουν νέο πάτωμα μόνο για ένα 0,4% κι αν της αγοράς)