Show Recent Likes

!!

Καλώς ήρθατε

Η εγγραφή και η χρήση του φόρουμ είναι εντελώς δωρεάν και σας δίνουν πρόσβαση σε όλα τα τεχνικά θέματα του
http://mymx5.gr/forum/index.php?action=register

Author Topic: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]  (Read 713205 times)

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

June 01, 2022, 07:27:55 PMReply #5160

Offline topetwrx

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #5160 on: June 01, 2022, 07:27:55 PM »
Δεν το έφερα από Γερμανία. Το βρήκα στην Ελλάδα, όπου κυκλοφορεί από το 2008.

Το έχω απενεργοποιημένο για να παίζω όταν δίνεται ξαφνικά η ευκαιρία σε κάποιον από τους επαρχιακούς-ορεινούς δρόμους που κάνω χαλαρές βόλτες με την γυναίκα μου! Είναι πειρασμός τα σημεία που επιτρέπουν το παιχνίδι και επειδή την έχω πατήσει με ενεργοποιημένο esp το οποίο μου έκοψε τη χαρά, το απενεργοποιώ με το που ξεκινώ. Σε Ε.Ο. όμως επειδή δεν υπάρχει περίπτωση να παίξω, το αφήνω ενεργοποιημένο.

Εκεί που είναι άκρως απαραίτητο, όση εμπειρία και να έχει κάποιος, είναι η βροχή. Ακόμη και με 4η χαλαρά και χωρίς να πας γυρεύοντας, μπορεί να γυρίσει ενώ δεν το επιδιώκεις και να αιφνιδιαστείς! Δεν λέω ότι όποιος δεν έχει (που οι περισσότεροι δεν έχουν) θα σκοτωθούν, αλλά είναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ ασφάλεια, ειδικά για νέο οδηγό.
Απόστολος Κοζάνη
MAZDA LSD & Öhlins Road & Track DFV

June 01, 2022, 07:30:05 PMReply #5161

Offline jimint

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #5161 on: June 01, 2022, 07:30:05 PM »
Το esp θα αποτελούσε και για εμενα απαραίτητη προϋπόθεση ιδίως εφόσον μιλάμε για νεο οδηγο.

Νομίζω ολα τα 2λιτρα έχουν καθως και καποια 18αρια σε συγκεκριμένες εκδόσεις.

Το δικο μου εχει και μπορω να πω οτι με βοηθάει να βρω πιο ευκολα και τα ορια του αυτοκινήτου καθως και να ειμαι πιο χαλαρός σε βροχη.

Στάλθηκε από το SM-N950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Απαραίτητη προϋπόθεση λοιπόν το ESP.
Κοιτάζω και το παρακάτω:
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/21175299-mazda-mx-5

June 01, 2022, 07:33:50 PMReply #5162

Offline topetwrx

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #5162 on: June 01, 2022, 07:33:50 PM »
Θεωρητικά έχει ESP, αλλά επειδή έχω δει πολλές αγγελίες που λένε ότι έχουν ενώ στην πραγματικότητα δεν έχουν, να στο επιβεβαιώσει δείχνοντας φωτογραφία το κουμπί και το λαμπάκι στα όργανα που δείχνει ότι είναι απενεργοποιημένο.
Απόστολος Κοζάνη
MAZDA LSD & Öhlins Road & Track DFV

June 01, 2022, 07:34:58 PMReply #5163

Offline jimint

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #5163 on: June 01, 2022, 07:34:58 PM »
Το έχω απενεργοποιημένο για να παίζω όταν δίνεται ξαφνικά η ευκαιρία σε κάποιον από τους επαρχιακούς-ορεινούς δρόμους που κάνω χαλαρές βόλτες με την γυναίκα μου! Είναι πειρασμός τα σημεία που επιτρέπουν το παιχνίδι και επειδή την έχω πατήσει με ενεργοποιημένο esp το οποίο μου έκοψε τη χαρά, το απενεργοποιώ με το που ξεκινώ. Σε Ε.Ο. όμως επειδή δεν υπάρχει περίπτωση να παίξω, το αφήνω ενεργοποιημένο.
Σε παρακαλώ γίνε λίγο ποιο συγκεκριμένος. Τι εννοείς παιχνίδι; Τι ακριβώς σου κόβει τη χαρά; Το αναφέρω για να καταλάβω και εγώ πως λειτουργεί.

June 01, 2022, 07:35:50 PMReply #5164

Offline jimint

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #5164 on: June 01, 2022, 07:35:50 PM »
Θεωρητικά έχει ESP, αλλά επειδή έχω δει πολλές αγγελίες που λένε ότι έχουν ενώ στην πραγματικότητα δεν έχουν, να στο επιβεβαιώσει δείχνοντας φωτογραφία το κουμπί και το λαμπάκι στα όργανα που δείχνει ότι είναι απενεργοποιημένο.
:good:

June 01, 2022, 07:38:13 PMReply #5165

Offline topetwrx

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #5165 on: June 01, 2022, 07:38:13 PM »
Ναι για το παιχνίδι εννοώ πάντα, εφόσον αρέσει στον οδηγό του, που θεωρώ ότι η πλειοψηφία των οδηγών ΜΧ5 αρέσκεται στο παιχνίδι και για αυτό τα παίρνει σε συνδυασμό με τα κορυφαία οδηγικά χαρακτηριστά που έχω ως γνωστό! Βέβαια αναλόγως την εμπειρία θέλει σεβασμό και εξάσκηση σε ασφαλές περιβάλλον.
Απόστολος Κοζάνη
MAZDA LSD & Öhlins Road & Track DFV

June 01, 2022, 07:40:12 PMReply #5166

Offline jimint

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #5166 on: June 01, 2022, 07:40:12 PM »
Ναι για το παιχνίδι εννοώ πάντα, εφόσον αρέσει στον οδηγό του, που θεωρώ ότι η πλειοψηφία των οδηγών ΜΧ5 αρέσκεται στο παιχνίδι και για αυτό τα παίρνει σε συνδυασμό με τα κορυφαία οδηγικά χαρακτηριστά που έχω ως γνωστό! Βέβαια αναλόγως την εμπειρία θέλει σεβασμό και εξάσκηση σε ασφαλές περιβάλλον.
Ο δικός μου ο φουκαράς είναι αρκετά νέος!!!Κάτσε να μάθεις πρώτα να οδηγεί σωστά...χαχαχα

June 01, 2022, 10:47:34 PMReply #5167

Offline steve

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #5167 on: June 01, 2022, 10:47:34 PM »
Το esp θα αποτελούσε και για εμενα απαραίτητη προϋπόθεση ιδίως εφόσον μιλάμε για νεο οδηγο.

Νομίζω ολα τα 2λιτρα έχουν καθως και καποια 18αρια σε συγκεκριμένες εκδόσεις.

Το δικο μου εχει και μπορω να πω οτι με βοηθάει να βρω πιο ευκολα και τα ορια του αυτοκινήτου καθως και να ειμαι πιο χαλαρός σε βροχη.

Στάλθηκε από το SM-N950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Απαραίτητη προϋπόθεση λοιπόν το ESP.
Κοιτάζω και το παρακάτω:
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/21175299-mazda-mx-5
είναι προς πώληση καμια 3τια...
έχει μούρη face lift, ενώ μέσα είναι pro face lift... και πανάσχημες after market 18ρες ζάντες (δεν νομίζω να έχω ξαναδεί nc με 18ρες). για αυτό το κόκκινο χρώμα οι γνώμες ειναι υποκειμενικές...

Στάλθηκε από το SM-A320FL μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Mazda MX5 NC 2.0 SPORT

June 02, 2022, 08:06:36 AMReply #5168

Offline philosopher

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #5168 on: June 02, 2022, 08:06:36 AM »
Σχετικά με το DSC, έχουν όλα τα 2.0, όλα τα 1.8 που έφερνε ο Μπούκης στη Λ. Αθηνών (πολύ ωραίες και πλούσιες εκδόσεις) και νομίζω έγινε στάνταρ στο FL.
Είναι αρκετά επεμβατικό και είναι σχεδόν αδύνατο να πας σβέλτα με αυτό ανεργοποιημένο.
Τώρα σχετικά με αυτό:
Εκεί που είναι άκρως απαραίτητο, όση εμπειρία και να έχει κάποιος, είναι η βροχή. Ακόμη και με 4η χαλαρά και χωρίς να πας γυρεύοντας, μπορεί να γυρίσει ενώ δεν το επιδιώκεις και να αιφνιδιαστείς! Δεν λέω ότι όποιος δεν έχει (που οι περισσότεροι δεν έχουν) θα σκοτωθούν, αλλά είναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ ασφάλεια, ειδικά για νέο οδηγό.

Νομίζω ότι είσαι υπερβολικός, οδηγώ πισωκίνητα από το '97 το εμεξφαι ήταν το πρώτο με DSC. Κανένα (ούτε το εμεξφαι) δε γύρισε ποτέ με 4η χωρίς να το επιδιώξω και μου ακούγεται εντελώς υποπερίπτωση της υποπερίπτωσης (αφηρημένος οδηγός σε άσφαλτο που μόλις έχει βραχεί, με ακατάλληλα λάστιχα και κακό χειρισμό). Προσωπικά πιστέυω στις ίδιες συνθήκες και χωρίς ικανότητες το ίδιο αποτέλεσμα θα είχε και το εμπροσθιοκίνητο. Ας μη τρομάζουμε το κόσμο χωρίς λόγο.
 

Miata NC 2.0
Simplicity is all that matters.



June 02, 2022, 08:49:50 AMReply #5169

Offline Oresias

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #5169 on: June 02, 2022, 08:49:50 AM »
Προσωπικά θεωρώ ότι είναι απαραίτητο το dsc. Δεν είμαι κάποιος φοβερός οδηγός , αλλά δε μπορεί να πει κανείς ότι είμαι άπειρος, όχι μόνο λόγω ηλικίας , αλλά κυρίως των εμπειριών με αγωνιστικό κάρτ ( με αγώνες ) και πολλές επισκέψεις σε πίστα. Χωρίς το DSC πρέπει να είσαι 100% συγκεντρωμένος στην οδήγηση για να οδηγήσεις σβέλτα ( όχι γρήγορα...) και θεωρώ (προσωπική άποψη) ότι αυτοκίνητα με μπλοκέ διαφορικό , γίνονται πολύ πιο δύστροπα για το μέσο οδηγό. Δεν έχω οδηγήσει ΜΧ-5 σαν το δικό μου χωρίς μπλοκέ , μου είναι δύσκολο να καταλάβω τι διαφορά θα είχε χωρίς αυτό . (πρακτικά όχι θεωρητικά...).
 Ισχύει ότι είναι υπερβολικά παρεμβατικό σε σημείο που ενοχλεί μερικές φορές. Παρ όλα αυτά εγώ σπάνια το βγάζω off στο δρόμο ( είπαμε είμαστε και κάποιας ηλικίας με κάποια κουτσούβελα να περιμένουν σπίτι ) . Στη πίστα εννοείται ούτε γύρο ζεστάματος δε κάνεις με αυτό. Φθείρει αρκετά τα πίσω κυρίως φρένα , αλλά αυτό δε με ενοχλεί καθόλου.
« Last Edit: June 02, 2022, 08:52:12 AM by Oresias »

June 02, 2022, 10:04:34 AMReply #5170

Offline panos2171

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #5170 on: June 02, 2022, 10:04:34 AM »


Σχετικά με το DSC, έχουν όλα τα 2.0, όλα τα 1.8 που έφερνε ο Μπούκης στη Λ. Αθηνών (πολύ ωραίες και πλούσιες εκδόσεις) και νομίζω έγινε στάνταρ στο FL.
Είναι αρκετά επεμβατικό και είναι σχεδόν αδύνατο να πας σβέλτα με αυτό ανεργοποιημένο.
Τώρα σχετικά με αυτό:

Νομίζω ότι είσαι υπερβολικός, οδηγώ πισωκίνητα από το '97 το εμεξφαι ήταν το πρώτο με DSC. Κανένα (ούτε το εμεξφαι) δε γύρισε ποτέ με 4η χωρίς να το επιδιώξω και μου ακούγεται εντελώς υποπερίπτωση της υποπερίπτωσης (αφηρημένος οδηγός σε άσφαλτο που μόλις έχει βραχεί, με ακατάλληλα λάστιχα και κακό χειρισμό). Προσωπικά πιστέυω στις ίδιες συνθήκες και χωρίς ικανότητες το ίδιο αποτέλεσμα θα είχε και το εμπροσθιοκίνητο. Ας μη τρομάζουμε το κόσμο χωρίς λόγο.

Ένα τελείως απείραχτο MX5 ναι κι εγώ δε νομίζω ότι θα γυρίσει με 4η χωρίς να το επιδιώξεις είτε σκόπιμα είτε κατά λάθος.
Από προσωπική μου εμπειρία όταν άλλαξα την ευθυγράμμιση σε ψιχαλα, άρα γλιτζα με 5η το πίσω μέρος έφευγε και μιλάμε για το 1.6 και φυσικά τον πρώτο καιρό ήμουν ανυποψίαστος.
Γενικά όταν διάβαζα ότι θέλει προσοχή στην βροχή πάντα αναρωτιωμουν γιατί το λενε μιας και δε κουνιόταν αλλά μάλλον αυτό ισχύει μετά από ευθυγράμμιση και αλλαγή camber.

Πάντως αν το πηγαίνεις όπως ένα οποιοδήποτε αυτοκίνητο δεν είναι καθόλου επικίνδυνο.

Στάλθηκε από το M2012K11AG μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

NBFL 2002 1.6L (midnight blue)
stock engine
15'' ENKEI (phoenix) wheels
MeisterR Sportive Coilovers

June 02, 2022, 10:34:13 AMReply #5171

Offline philosopher

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #5171 on: June 02, 2022, 10:34:13 AM »
Για να μη παρεξηγηθώ, δεν είπα ότι είναι άχρηστο, έτσι κι αλλιώς είναι ένας από τους βασικούς λόγους που επέλεξα να αγοράσω δίλιτρο και όχι 1.8.
Στάθηκα στο σημείο ότι θα σε εκπλήξει με 4η και θα γίνει δε ξέρω κ εγώ τι, το οποίο το θεωρώ πρακτικά αδύνατο (πλην πάρα πολύ ειδικών συνθηκών).  Δηλαδή αυτοί που οδηγούν σοβαρά/δυνατά πισωκίνητα στη βροχή, είναι οδηγοί αγώνων  :-\  Αν πας εντελώς νορμάλ και δε κάνεις ταρζανίες (στη βροχή), αμφιβάλω αν θα καταλαβείς ποτέ που είναι η κίνηση στο NC. 

Miata NC 2.0
Simplicity is all that matters.



June 02, 2022, 11:24:37 AMReply #5172

Offline jimint

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #5172 on: June 02, 2022, 11:24:37 AM »
Παρατηρώ ότι ND μοντέλα από το 2010 και μετά δεν πωλιούνται. Πως και έτσι; Κανα 2 μόνο με απλησίαστες; τιμές.

June 02, 2022, 01:17:03 PMReply #5173

Offline philosopher

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #5173 on: June 02, 2022, 01:17:03 PM »
Παρατηρώ ότι ND μοντέλα από το 2010 και μετά δεν πωλιούνται. Πως και έτσι; Κανα 2 μόνο με απλησίαστες; τιμές.

Υποθέτω εννοείς NC γιατί το ND κυκλοφόρησα αργότερα.
Γενικώς αν παρατηρήσεις οι χρονολογίες 2010-2014,5 έχουν πολύ λίγα αυτοκίνητα προς πώληση, τα γνωστά αυτοκίνητα της κρίσης. Στα πολυτελή, όπως είναι τα roadster, είναι πιο έντονο το φαινόμενο.

Miata NC 2.0
Simplicity is all that matters.



June 02, 2022, 01:46:32 PMReply #5174

Offline topetwrx

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #5174 on: June 02, 2022, 01:46:32 PM »


Νομίζω ότι είσαι υπερβολικός, οδηγώ πισωκίνητα από το '97 το εμεξφαι ήταν το πρώτο με DSC. Κανένα (ούτε το εμεξφαι) δε γύρισε ποτέ με 4η χωρίς να το επιδιώξω και μου ακούγεται εντελώς υποπερίπτωση της υποπερίπτωσης (αφηρημένος οδηγός σε άσφαλτο που μόλις έχει βραχεί, με ακατάλληλα λάστιχα και κακό χειρισμό). Προσωπικά πιστέυω στις ίδιες συνθήκες και χωρίς ικανότητες το ίδιο αποτέλεσμα θα είχε και το εμπροσθιοκίνητο. Ας μη τρομάζουμε το κόσμο χωρίς λόγο.
Σε βροχή το οδήγησα επίτηδες για να το δω πως συμπεριφέεται στην αρχή που το πήρα σε ορεινή διαδρομή με 2α-3η πηγαίνοντας γυρεύοντας, με λάστιχα σχετικά φθαρμένα. Γλιστρούσε σαν τρελό και ήμουνα στα όρια του τετακέ!

Με την 4η ήμουν σε χαλαρό-προσεκτικό ρυθμό, σε δρόμο με βροχή, που γνωρίζω εξαιρετικά, λίγο έξω από την πόλη! Ήμουνα  με τη γυναίκα μου πηγαίνοντας άκρως υποψιασμένος και συντηρητικά και ευτυχώς όπως αποδείχτηκε, γιατί πάνω στη στροφή με 4η πατώντας επίτηδες το γκάζι να δω τι θα κάνει με λίγα χιλιόμετρα (κάτω από 80 αν θυμάμαι καλά) έσπασε πολύ απότομα η πρόσφυση και πήγε να γυρίσει, τόσο που η γυναίκα μου τρόμαξε πολύ. Φυσικά το μάζεψε το esp και θεωρώ ότι χωρίς αυτό ίσως να μην το μάζευα εύκολα. Προφανώς γλιστρούσε κάτω πολύ, κάτι που είναι πολύ συνηθισμένο δυστυχώς στους Ελληνικούς δρόμους.

Γενικά όμως σε βροχή δεν το έχω οδηγήσει ξανά εδώ και 3-4 χρόνια, μια που το βγάζω μόνο με καλό καιρό.
Απόστολος Κοζάνη
MAZDA LSD & Öhlins Road & Track DFV