Show Recent Likes

!!

Καλώς ήρθατε

Η εγγραφή και η χρήση του φόρουμ είναι εντελώς δωρεάν και σας δίνουν πρόσβαση σε όλα τα τεχνικά θέματα του
http://mymx5.gr/forum/index.php?action=register

Author Topic: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]  (Read 713790 times)

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

February 01, 2021, 09:03:50 PMReply #4920

Offline matt21

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #4920 on: February 01, 2021, 09:03:50 PM »
Μια χαρά είναι τα 7 για γνήσιο ελληνικό σπόρτι (ειδικά το συγκεκριμένο με Cusco, hardtop, ανάρτηση κ.λπ.), από δω και πέρα τέτοιες τιμές θα παίζουν.

Η εναλλακτική είναι NC 18ρι χωρίς μπλοκέ, χωρίς 6άρι και πάει λέγοντας.
On a given day, a given circumstance, you think you have a limit.

Emerald Mica NB 1999
- Swapped 1.8 vvti
- MS3 mini tuned by Nitroking + AEM 30-0300 wideband sensor
- AutoExe Ram Air Intake
- Toyota COPs - Walbro 255
- Lightweight Flywheel
- Tein Flex Z
- Tochigi Fuji LSD
- Mazdaspeed Exhaust Manifold + Autoexe 60mm exhaust + Magnaflow cat
- Enkei RPF1 15*8, Nankang NS2-R 205/50/15, Muteki Wheel Nuts

Il Motorsport Clear Side Repeaters, Custom RollBar, MazdaSpeed shiftknob, Shortshift, MazdaSpeed Strut Bar, RevLimiter Custom Gauges, Skid Nation Frame Rails

February 01, 2021, 10:00:41 PMReply #4921

Offline Oresias

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #4921 on: February 01, 2021, 10:00:41 PM »
Εγώ αγόρασα το δικό μου δίλιτρο NC πριν λίγους μηνες. Δε μπήκα καν στη διαδικασία να κοιτάξω για ΝΒ γιατί εννοείται με τις τιμές που ζητάνε για τα 1.8 πας κατευθείαν σε  MR2 με 2ΖΖ ετοιμο και στημένο.
NC 1.8 δεν ήθελα για πολλούς λόγους. Κυρίως επειδή οδηγούσα αυτοκίνητο με 230 άλογα και θα μου φαινόταν κάπως άσχημα η προσγείωση στα 130 σκάρτα .
Θεωρώ πως οτιδήποτε παραπάνω από 5Κ είναι υπερβολή για ΝΒ εκτός αν είναι κάτι ιδιαίτερο χωρίς να έχει αλλάξει πολλά χέρια.  Το αν φοράει ένα σκασμό εξτρα προσωπικά με αφήνει αδιάφορο .  Προτιμώ να πάρω ένα base model και να το κάνω όπως θέλω .

Στάλθηκε από το Redmi Note 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

February 01, 2021, 10:31:41 PMReply #4922

Offline matt21

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #4922 on: February 01, 2021, 10:31:41 PM »
Αυτό δεν αλλάζει τις συνθήκες της αγοράς και της κάθε αγοράς.

Όταν είναι διαθέσιμα το χρόνο Χ σπόρτι (που συνήθως είναι μετά βίας μετρημένα στα δάκτυλα των 2 χεριών) και τα μισά και αν είναι σε καλή κατάσταση προφανώς και οι τιμές θα διαμορφωθούν με βάση αυτό. O καθένας κρίνει αν αξίζει και τι, προσωπικά θα προτιμούσα χίλιες φορές ένα έτοιμο στημένο σπόρτι από ένα 18ρι NC που στα 150.000χλμ το μοτέρ θα με είχε πεθάνει στο τικι τικι.

H σύγκριση του σπορτι με δίλιτρο NC είναι άτοπη. Τόσο σε επίπεδο επιδόσεων όσο και σε επίπεδο συντήρησης, πάγιων εξόδων και πάει λέγοντας. Δεν το συζητάμε καν, είναι η καλύτερη λύση το δίλιτρο NC αν σε κάποιον αρέσει το ΝC και είναι εντάξει με τα έξοδά του. Oπως όμως και δεν έχουν σχέση ένα base NC με ένα Sporty παρότι παίζουν στα ίδια λεφτά.

υ.γ. το base μοντέλο για να το φέρεις θα δώσεις 3πλα. Been there done that.
On a given day, a given circumstance, you think you have a limit.

Emerald Mica NB 1999
- Swapped 1.8 vvti
- MS3 mini tuned by Nitroking + AEM 30-0300 wideband sensor
- AutoExe Ram Air Intake
- Toyota COPs - Walbro 255
- Lightweight Flywheel
- Tein Flex Z
- Tochigi Fuji LSD
- Mazdaspeed Exhaust Manifold + Autoexe 60mm exhaust + Magnaflow cat
- Enkei RPF1 15*8, Nankang NS2-R 205/50/15, Muteki Wheel Nuts

Il Motorsport Clear Side Repeaters, Custom RollBar, MazdaSpeed shiftknob, Shortshift, MazdaSpeed Strut Bar, RevLimiter Custom Gauges, Skid Nation Frame Rails

February 01, 2021, 10:48:27 PMReply #4923

Offline gianic

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #4923 on: February 01, 2021, 10:48:27 PM »
Πριν μια εβδομαδα πουληθηκε ενα φουλ πρωτο σταδιο καθαρο 1.8 nc high με μπλοκε, χταποδι ,εξατμιση καταλυτη προγραμμα , 2din android  αντιστρεπτικες rx8 προς 7300.

Οποτε θα πω οτι θελει ψαξιμο γιατι υπαρχουν καλα αυτοκινητα και φορτωμενα με καλα εξτρα κατα καιρους.

2.5l NC Turbo
Completely stock internals
Garrett GT28
Custom tubular exhaust manifold
Bosch 850cc EV14 Injectors
FMIC
Custom 80mm exhaust
Stock ECU reflash
EVO VIII 17x8 wheels 235/40/17
Koni Yellow shocks w/progress springs
320hp




#breakingtherodbreakingtherod
NA engines - The engines with never-ending lag

February 01, 2021, 10:52:03 PMReply #4924

Offline gianic

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #4924 on: February 01, 2021, 10:52:03 PM »
Λυση Νο2 παιρνεις ενα χρεπι NC 5-5.500 βαζεις αλλα 3-4κ για 2.5 μοτερ (200 αλογα 1ο σταδιο)  αντιστρεπτικες μπλοκε κλπ κι εχεις ενα s2k killer με κατω απο 10κ και τελη 1.8

2.5l NC Turbo
Completely stock internals
Garrett GT28
Custom tubular exhaust manifold
Bosch 850cc EV14 Injectors
FMIC
Custom 80mm exhaust
Stock ECU reflash
EVO VIII 17x8 wheels 235/40/17
Koni Yellow shocks w/progress springs
320hp




#breakingtherodbreakingtherod
NA engines - The engines with never-ending lag

February 01, 2021, 11:28:18 PMReply #4925

Offline torfan

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #4925 on: February 01, 2021, 11:28:18 PM »
Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας

Η αλήθεια είναι πως και εμένα δεν μου φαίνονται λίγα τα 7 για nbfl και θα τα έδινα μόνο αν το αμάξι είναι πραγματικά σε πολύ καλή κατάσταση.

Αν μπορούσα να πάω σε nc 2.0 θεωρω πως θα ήταν η επιλογή μου αλλα για τώρα είναι ένα μεγάλο βήμα που δεν θα ήθελα να κάνω.

Την λύση του 2.5 την σκέφτηκα αλλά για αρχή νομίζω πως θέλω να έχω μια εικόνα από το αυτοκίνητο σε σχετικά εργοστασιακή μορφή, να το μάθω (πρώτο με πίσω κίνηση), να δω αν μου κάνει και βλέπουμε αργότερα.

Όπως και να έχει μάλλον θα πάω να το δω μιας και είναι κοντά μου. Να δω και το θέμα του χώρου που με προβληματίζει καθώς είναι πιθανό να μην μπορώ να βολευτώ αν κρίνω από το πώς ήμουν ως συνοδηγός

February 01, 2021, 11:50:12 PMReply #4926

Offline gianic

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #4926 on: February 01, 2021, 11:50:12 PM »
Αν σε προβληματίζει η άνεση και το πώς χωρας κοιτας λάθος αμάξι

Στάλθηκε από το Redmi Note 9 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


2.5l NC Turbo
Completely stock internals
Garrett GT28
Custom tubular exhaust manifold
Bosch 850cc EV14 Injectors
FMIC
Custom 80mm exhaust
Stock ECU reflash
EVO VIII 17x8 wheels 235/40/17
Koni Yellow shocks w/progress springs
320hp




#breakingtherodbreakingtherod
NA engines - The engines with never-ending lag

February 02, 2021, 12:07:31 AMReply #4927

Offline torfan

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #4927 on: February 02, 2021, 12:07:31 AM »
Δεν είναι ότι κοιτάω την άνεση και δεν ψάχνω κάτι τετοιο αλλά αν είναι στο nb να οδηγάω και τα πόδια μου να ακουμπάνε στο τιμόνι μάλλον θα προτιμήσω να πάω σε nc. Δυο ιδιοκτήτες NB με τους οποίους μίλησα μου είπαν πως θα βολευτω σίγουρα με άλλο κάθισμα και τιμόνι γιαυτο και ο προβληματισμός

February 02, 2021, 12:53:39 AMReply #4928

Offline gianic

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #4928 on: February 02, 2021, 12:53:39 AM »
Τι ύψος βάρος έχεις ;

Στάλθηκε από το Redmi Note 9 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


2.5l NC Turbo
Completely stock internals
Garrett GT28
Custom tubular exhaust manifold
Bosch 850cc EV14 Injectors
FMIC
Custom 80mm exhaust
Stock ECU reflash
EVO VIII 17x8 wheels 235/40/17
Koni Yellow shocks w/progress springs
320hp




#breakingtherodbreakingtherod
NA engines - The engines with never-ending lag

February 02, 2021, 10:39:06 AMReply #4929

Offline jSkyline

  • light speed
  • ********
  • Posts: 6854
  • Total likes: 1689
  • Gender: Male
  • Mess with the best, now get lost like the rest
Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #4929 on: February 02, 2021, 10:39:06 AM »
Το NC είναι πιο άνετο, πιο γρήγορο (ακόμα και στα 1.8 είναι οριακά γρηγορότερο απο Sporty) και σίγουρα πιο καινούργιο σαν αμάξι, αρα "πιθανόν" θέλει και λιγότερα μαζέματα. Στα ίδια λεφτά και αν φυσικά μπορείς να αντέξεις οτι έχεις το πιο άσχημο ΜΧ, τότε απλά το παίρνεις.

Το Sporty είναι εξαιρετικό, αλλά υποδεέστερο και κρατάει τιμή λόγο σπανιότητας, ενώ τα καλά που έχουν απομείνει είναι ελάχιστα. Το NC έχει μόνο πλεονεκτήματα θεωρώ, ίσως είναι και το πιο καλοστημένο απο ολα τα ΜΧ, απλά δεν βλεπεται!
Όταν σε λίγα χρόνια θα πέσουν και άλλο οι τιμές στα ND (στο εξωτερικό) και τα NC θα διατηρούν μια σχετικά καλή τιμή, π.χ το μεν θα κάνει 5Κ το δε 7Κ, νομίζω πως δεν θα υπάρχει κανένα δίλημμα, ND με κλειστά και ανοιχτά μάτια!
ΜyMX5
Type :
NB (FL 2001-2003)
Engine Size : 1600cc
Color : Brilliant Black
Engine Modifications : Completely Stock and nothing to expect for :)
Exterior - Interior :High Tan Interior, Il Motorsport Clear Side Repeaters , StyleBar, MS Look , Mazda Unplugged 16" Wheels, Pioneer 2DIN Audio

February 02, 2021, 11:05:19 AMReply #4930

Offline topetwrx

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #4930 on: February 02, 2021, 11:05:19 AM »
Θα συμφωνήσω ότι στην παγκόσμια πλειοψηφία τα NC και ειδικά της 1ης γενιάς θεωρούνται τα πιο άσχημα! Στα μάτια μου όμως πάντα ήταν το πιο όμορφο με διαφορά. Οκ, μπροστά, ειδικά η 1η γενιά πάσχει λίγο (μου το είπε και ο γιος μου και ήταν μαχαιριά στην καρδιά....), αλλά εμένα μου δίνει τεράστιο δυναμισμό, ειδικά κάποια που είναι πολύ όμορφα φτιαγμένα,χαμηλωμένα με ωραίες ζάντες, που τα κάνει με ΔΙΑΦΟΡΑ από τα πιο μυώδη-σέξυ (στα μάτια μου τουλάχιστον) αυτοκίνητα που κυκλοφορούν! 

Επίσης τα NC είχαν μέχρι πρόσφατα (δεν ξέρω τι γίνεται με τα ND) τις περισσότερες δυνατότητες για στήσιμο και time attack από όλες τις προηγούμενες γενιές.

Πριν πάρω το δικό μου με είχαν τρομοκρατήσει φίλοι και ειδικά ένας που είχε ΝΒ μου είχε πει ότι δεν θα χωρώ με ύψος 1.85 με 82 κιλά.
Παρόλα αυτά έκατσα σε ένα ΝΒ και δεν με ενόχλησε κάτι.


Από εκεί και μετά όλα είναι θέμα γούστου και να πάρει κάποιος αυτό που του κάνει το κλικ, άσχετα από το τι λέμε όλοι εμείς.
Απόστολος Κοζάνη
MAZDA LSD & Öhlins Road & Track DFV

February 02, 2021, 12:07:28 PMReply #4931

Offline torfan

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #4931 on: February 02, 2021, 12:07:28 PM »
Τι ύψος βάρος έχεις ;

Στάλθηκε από το Redmi Note 9 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk



1.84 και 75 κιλά είμαι. Πιστεύω να μην έχω θέμα

Θα προσπαθήσω να δω κάποια από κοντά και πιστεύω πως θα γίνουν όλα πιο ξεκάθαρα. Ως πιο λογική επιλογή φαίνεται το nc είναι η αλήθεια

February 02, 2021, 01:00:47 PMReply #4932

Offline gianic

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #4932 on: February 02, 2021, 01:00:47 PM »
Ε άνετα χωρας

Στάλθηκε από το Redmi Note 9 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


2.5l NC Turbo
Completely stock internals
Garrett GT28
Custom tubular exhaust manifold
Bosch 850cc EV14 Injectors
FMIC
Custom 80mm exhaust
Stock ECU reflash
EVO VIII 17x8 wheels 235/40/17
Koni Yellow shocks w/progress springs
320hp




#breakingtherodbreakingtherod
NA engines - The engines with never-ending lag

February 02, 2021, 02:54:03 PMReply #4933

Offline Photonion

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #4933 on: February 02, 2021, 02:54:03 PM »
Καλησπέρα σε όλους και ένα μεγάλο ευχαριστώ για όλες τις πληροφορίες/θησαυρούς που βρήκα εδώ μέσα.

Εδώ και πολλούς μήνες κοιτάω αγγελίες για ένα 'σωστό' MX-5 (τουλάχιστον να μου φαίνεται προσεγμένο απ την περιγραφή/φωτογραφίες και φυσικά μετά από κουβέντα με τον ιδιοκτήτη). Συγκεκριμένα κοιτάω NC κατά προτίμηση 09 και μετά (εάν είναι δυνατόν facelift, αλλιώς προ fl αλλά hard top).
Το αυτοκίνητο θα είναι 'δεύτερο' στην οικογένεια, αφού υπάρχει 5θυρο ψηλό γενικών καθηκόντων και θα το οδηγάω κατ' αποκλειστικότητα εγώ, οπότε είπα να κοιτάξω κάτι να το χαρώ και να χαίρομαι να το βολτάρω. Εξ'ου και το NC.
Έχω δύο ερωτήσεις για εσάς που δεν βρήκα μέχρι τώρα (ίσως δεν έψαξα εκτενώς):
Εκτός των κλασσικών θεμάτων του NC (παγούρι ψυκτικού, θερμοστάτης, κλειδαριές, ζώνες) εδώ Ελλάδα ξέρουμε έαν είναι θέμα οι σκουριές; Έξω είναι μεγάλο θέμα, αλλά μιας και δεν έχουμε αλάτια εδώ δεν ξέρω ποια είναι η εμπειρία σας. Υπάρχουν σημεία με 'κρυφές σκουριές' που δεν εντοπίζονται εύκολα με μια επιτόπια αυτοψία;
Τέλος, οι εκδόσεις με hard top, υπάρχει κάτι να προσέξω στον μηχανισμό του hard top? Έχουμε αστοχίες/μπάσιμο νερών ή γενικά δουλέυει καλά η ηλεκτρική αναδιπλούμενη οροφή;;;

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων!

February 02, 2021, 06:35:56 PMReply #4934

Offline topetwrx

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #4934 on: February 02, 2021, 06:35:56 PM »
Τα αλάτια είναι μεγάλο θέμα, ειδικά στην Βόρειο Ελλάδα. Από όσο ξέρω στα ΝΑ-ΝΒ θα συναντήσει κάποιος πιο πολλές σκουριές, όπου παίζει ρόλο φυσικά και η ηλικία. Τα NC σαν πιο καινούρια έχοντας λιγότερα χρόνια στην κυκλοφορία, προφανώς θα είναι πιο καθαρά. Το δικό μου πχ του 2006 είναι σαν καινούριο από κάτω. Δεν ξέρω οι προηγούμενοι τι ακριβώς χρήση του κάνανε, αλλά εγώ το βγάζω μόνο άνοιξη-καλοκαίρι και σχεδόν ποτέ με βροχή. Πέρα από όλα τα άλλα, η χρήση είναι καθοριστικός παράγοντας, οπότε θα το δεις.
Απόστολος Κοζάνη
MAZDA LSD & Öhlins Road & Track DFV