Show Recent Likes

!!

Καλώς ήρθατε

Η εγγραφή και η χρήση του φόρουμ είναι εντελώς δωρεάν και σας δίνουν πρόσβαση σε όλα τα τεχνικά θέματα του
http://mymx5.gr/forum/index.php?action=register

Author Topic: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]  (Read 713676 times)

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

October 14, 2020, 12:31:15 AMReply #4830

Offline SkidRow

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #4830 on: October 14, 2020, 12:31:15 AM »
Επίσης η πινακίδα του είναι από νησί. Πράγμα που σημαίνει ότι μπορεί να έχει ταλαιπωρηθεί περισσότερο και από αμάξι που έχει 200Κ χλμ σε δρόμους της Γερμανίας.

Στάλθηκε από το Mi 9 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Νησί!!! Βαρκάρης* το είχε!!!

*MX5 NC=Βάρκα :finger:

Τα κουπια τα αγορασα, περιμενω και την βαρκα τωρα.

October 14, 2020, 12:33:00 AMReply #4831

Offline iliasfyntanidis

  • pure velocity
  • *******
  • Posts: 3921
  • Total likes: 4542
  • Gender: Male
  • "What one man can do, another can do"
Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #4831 on: October 14, 2020, 12:33:00 AM »
Με το καλό. Να πάμε και για ψάρεμα!
Είσαι μεγάλο μούτρο.....Φιλάκια

Υπό αιματηρή ανακατασκευή....Έλαβε τέλος.

Καλησπέρα και καλή βραδιά...
12/11/1953 - 24/12/2023

October 14, 2020, 12:36:00 AMReply #4832

Offline jSkyline

  • light speed
  • ********
  • Posts: 6854
  • Total likes: 1689
  • Gender: Male
  • Mess with the best, now get lost like the rest
Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #4832 on: October 14, 2020, 12:36:00 AM »
Έλα να πάμε στο NC η μάνα σου εγώ και εσύ?! ...ώπα, ώπα, διθέσιο είναι, η μάνα δεν χωράει!

Κοίτα να δεις το καλύτερο είναι αυτό που είπες και εσύ, ένας έλεγχος και θα σου λυθούν οι απορίες. Απουλητο μπορεί να μείνει ένα αμάξι για καιρό για διάφορους λόγους, όχι απαραίτητα επειδή δεν είναι καλό.

Στάλθηκε από το Mi 9 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

ΜyMX5
Type :
NB (FL 2001-2003)
Engine Size : 1600cc
Color : Brilliant Black
Engine Modifications : Completely Stock and nothing to expect for :)
Exterior - Interior :High Tan Interior, Il Motorsport Clear Side Repeaters , StyleBar, MS Look , Mazda Unplugged 16" Wheels, Pioneer 2DIN Audio

October 14, 2020, 12:48:03 AMReply #4833

Offline iliasfyntanidis

  • pure velocity
  • *******
  • Posts: 3921
  • Total likes: 4542
  • Gender: Male
  • "What one man can do, another can do"
Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #4833 on: October 14, 2020, 12:48:03 AM »
Ένας έλεγχος δεν βλάπτει. Ένα τηλέφωνο στον ιδιοκτήτη σε πρώτη φάση να δεις τι θα σου πει. Τα χιλιόμετρα όντως είναι λίγα αλλά και εγώ λίγα κάνω οπότε δεν μου φαίνεται παράξενο. Σε λίγο καιρό θα πωλούνται οχήματα λόγω ακινησιας και Covid 19 έτσι όπως πάει αυτή η ιστορία

Το τι πρέπει να δεις τα έχουμε πει, είναι εύκολο αμάξι στον έλεγχο και όπως σε όλα τα αυτοκίνητα σε αυτό περισσότερο ρίξε βάση στην καρότσα, φανοποιΐα.
Είσαι μεγάλο μούτρο.....Φιλάκια

Υπό αιματηρή ανακατασκευή....Έλαβε τέλος.

Καλησπέρα και καλή βραδιά...
12/11/1953 - 24/12/2023

October 14, 2020, 12:56:51 AMReply #4834

Offline SkidRow

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #4834 on: October 14, 2020, 12:56:51 AM »

Επισης θα ηθελα να ρωτησω και κατι αλλο. Οι ιδιωτες-πωλητες δεχονται την σημερον ημερα, γραμματια; Οχι φυσικα ολη την αξια του αυτοκινητου με γραμματια, αλλα το 20-25% της αξιας ας πουμε, να πληρωθει σε λιγες και μεγαλες δοσεις.
ΝΟΜΙΖΩ οτι υπαρχει ενα ταμπου γυρω απο τα γραμματια, αλλα επειδη δεν εχω προσωπικη εμπειρια δεν ξερω αν θα το παρει στραβα ο αλλος οταν κανω μια τετοια προταση!
[/quote]

Επανερχομαι λιγο στη τελευταια ερωτηση που εκανα στην προηγουμενη σελιδα, αφου ειναι ενα ερωτημα που με ενδιαφερει αλλα και με εχει απασχολησει σαν σκεψη, αν γνωριζει καποιος ή εχει εμπειρια πανω στο θεμα.
Οποτε μιας και σκεφτομαι να κανω την υπερβαση απο το αρχικο μου budget, ψαχνω σιγουρα κατι μαμα στο οποιο θα ξερω εγω τι θα βαλω και σε ποιον, αλλα και με λιγα χιλιομετρα.

@iliasfyntanidis Γνωριζω τα σημεια του αυτοκινητου που θελουν ελεγχο μιας και εχω ξεψαχνισει τις συζητησεις σας ολον αυτον τον καιρο και σε ευχαριστω για την επισημανση.
Να πω την αληθεια, το mx-5 ηταν μια ιδεα που μου μπηκε πριν 1 χρονο σαν δευτερο αυτοκινητο, και δεν βγηκε ποτε, οποτε καταλαβαινετε ποσο ανυπομονω (χωρις βιαστικες κινησεις) να παρω ενα στα χερια μου.

October 14, 2020, 12:58:24 AMReply #4835

Offline gianic

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #4835 on: October 14, 2020, 12:58:24 AM »
Αν το δικαιολογεί η εφορία σου και μπορείς να το δικαιολογήσεις ως έξοδο (σε κάποια χ,ψ επιχείρηση), η AVIS (φαντάζομαι και οι υπόλοιπες) ξεκίνησαν να δίνουν ND με leasing σε πάρα πολύ καλή τιμή.

Το παίρνεις, το κρατάς μία 3ετία, βγάζεις τα γούστα σου, και αν το βαρεθείς το δίνεις για κάτι άλλο ή αν το ερωτευτείς το αγοράζεις.

Χοντρικά σαν πακέτο νομίζω βγαίνει στα 4-5k η προκαταβολή και στα 200κατι ευρώ ο μήνας για 3ετία. (με πληρωμένα τέλη, ασφάλειες, σέρβις, τα πάντα όλα)

Επειδή παίζω μπάλα με leasing δεν πρόκειται να του το περάσουν γιατί δεν έχει παραγωγική αξία σαν έξοδο το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Δεν χρειάζεται να είναι επαγγελματικού τύπου αλλά sport διθέσιο είναι κλασικό έξοδο που στον έλεγχο το πετάνε έξω και τελείωσε.
Περνάει κανονικά

Στάλθηκε από το Redmi Note 9 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


2.5l NC Turbo
Completely stock internals
Garrett GT28
Custom tubular exhaust manifold
Bosch 850cc EV14 Injectors
FMIC
Custom 80mm exhaust
Stock ECU reflash
EVO VIII 17x8 wheels 235/40/17
Koni Yellow shocks w/progress springs
320hp




#breakingtherodbreakingtherod
NA engines - The engines with never-ending lag

October 14, 2020, 01:04:34 AMReply #4836

Offline gianic

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #4836 on: October 14, 2020, 01:04:34 AM »

Επισης θα ηθελα να ρωτησω και κατι αλλο. Οι ιδιωτες-πωλητες δεχονται την σημερον ημερα, γραμματια; Οχι φυσικα ολη την αξια του αυτοκινητου με γραμματια, αλλα το 20-25% της αξιας ας πουμε, να πληρωθει σε λιγες και μεγαλες δοσεις.
ΝΟΜΙΖΩ οτι υπαρχει ενα ταμπου γυρω απο τα γραμματια, αλλα επειδη δεν εχω προσωπικη εμπειρια δεν ξερω αν θα το παρει στραβα ο αλλος οταν κανω μια τετοια προταση!

Επανερχομαι λιγο στη τελευταια ερωτηση που εκανα στην προηγουμενη σελιδα, αφου ειναι ενα ερωτημα που με ενδιαφερει αλλα και με εχει απασχολησει σαν σκεψη, αν γνωριζει καποιος ή εχει εμπειρια πανω στο θεμα.
Οποτε μιας και σκεφτομαι να κανω την υπερβαση απο το αρχικο μου budget, ψαχνω σιγουρα κατι μαμα στο οποιο θα ξερω εγω τι θα βαλω και σε ποιον, αλλα και με λιγα χιλιομετρα.

@iliasfyntanidis Γνωριζω τα σημεια του αυτοκινητου που θελουν ελεγχο μιας και εχω ξεψαχνισει τις συζητησεις σας ολον αυτον τον καιρο και σε ευχαριστω για την επισημανση.
Να πω την αληθεια, το mx-5 ηταν μια ιδεα που μου μπηκε πριν 1 χρονο σαν δευτερο αυτοκινητο, και δεν βγηκε ποτε, οποτε καταλαβαινετε ποσο ανυπομονω (χωρις βιαστικες κινησεις) να παρω ενα στα χερια μου.
Αν έχει όντως 26000 φαίνεται από τα πρώτα 10 μέτρα οδήγησης το αμάξι είναι τούβλο από το εργοστάσιο μετά από καιρό νιώθεις τους τζόγος σε τιμόνι ψαλίδια κλπ  και φυσικά στο εσωτερικό τους. Μοκέτα τιμόνι δέρματα . Φαίνεται η ταλαιπωρία και η κακή χρήση .


Στάλθηκε από το Redmi Note 9 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

« Last Edit: October 14, 2020, 07:00:37 AM by Liakos »

2.5l NC Turbo
Completely stock internals
Garrett GT28
Custom tubular exhaust manifold
Bosch 850cc EV14 Injectors
FMIC
Custom 80mm exhaust
Stock ECU reflash
EVO VIII 17x8 wheels 235/40/17
Koni Yellow shocks w/progress springs
320hp




#breakingtherodbreakingtherod
NA engines - The engines with never-ending lag

October 14, 2020, 01:23:00 AMReply #4837

Offline fylpa17

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #4837 on: October 14, 2020, 01:23:00 AM »
Αν το δικαιολογεί η εφορία σου και μπορείς να το δικαιολογήσεις ως έξοδο (σε κάποια χ,ψ επιχείρηση), η AVIS (φαντάζομαι και οι υπόλοιπες) ξεκίνησαν να δίνουν ND με leasing σε πάρα πολύ καλή τιμή.

Το παίρνεις, το κρατάς μία 3ετία, βγάζεις τα γούστα σου, και αν το βαρεθείς το δίνεις για κάτι άλλο ή αν το ερωτευτείς το αγοράζεις.

Χοντρικά σαν πακέτο νομίζω βγαίνει στα 4-5k η προκαταβολή και στα 200κατι ευρώ ο μήνας για 3ετία. (με πληρωμένα τέλη, ασφάλειες, σέρβις, τα πάντα όλα)

Επειδή παίζω μπάλα με leasing δεν πρόκειται να του το περάσουν γιατί δεν έχει παραγωγική αξία σαν έξοδο το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Δεν χρειάζεται να είναι επαγγελματικού τύπου αλλά sport διθέσιο είναι κλασικό έξοδο που στον έλεγχο το πετάνε έξω και τελείωσε.
Περνάει κανονικά

Στάλθηκε από το Redmi Note 9 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Οι δαπάνες συντήρησης, λειτουργίας επισκευής, κυκλοφορίας και αποσβέσεων Ε.Ι.Χ. αυτοκινήτων. Προϋπόθεση για την αναγνώριση προς έκπτωση των ανωτέρω δαπανών είναι η χρησιμοποίηση των Ε.Ι.Χ. αυτοκινήτων για την εξυπηρέτηση των επαγγελματικών αναγκών. Συνεπώς στην περίπτωση που τα Ε.Ι.Χ. αυτοκίνητα εξυπηρετούν ατομικές και οικογενειακές ανάγκες αυτού, κανένα ποσό από τις ανωτέρω δαπάνες των αυτοκινήτων δεν θα εκπίπτει από τα ακαθάριστα έσοδα. Η διαπίστωση αν τα Ε.Ι.Χ αυτοκίνητα χρησιμοποιούνται για τις επαγγελματικές ανάγκες του επιχειρηματία και σε ποια έκταση είναι θέμα πραγματικό και σε κάθε συγκεκριμένη περίπτωση θα εξετάζεται με την επιβαλλόμενη αντικειμενικότητα από το λογιστή.
Μισθώματα Leasing (με ιδιαίτερο χειρισμό)

Γενικά άντε δικαιολόγησε εσύ το δίθυρο κάμπριο στον έλεγχο κι αν το κάνεις πες μας τα αποτελέσματα

October 14, 2020, 01:27:52 AMReply #4838

Offline gianic

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #4838 on: October 14, 2020, 01:27:52 AM »
Αν το δικαιολογεί η εφορία σου και μπορείς να το δικαιολογήσεις ως έξοδο (σε κάποια χ,ψ επιχείρηση), η AVIS (φαντάζομαι και οι υπόλοιπες) ξεκίνησαν να δίνουν ND με leasing σε πάρα πολύ καλή τιμή.

Το παίρνεις, το κρατάς μία 3ετία, βγάζεις τα γούστα σου, και αν το βαρεθείς το δίνεις για κάτι άλλο ή αν το ερωτευτείς το αγοράζεις.

Χοντρικά σαν πακέτο νομίζω βγαίνει στα 4-5k η προκαταβολή και στα 200κατι ευρώ ο μήνας για 3ετία. (με πληρωμένα τέλη, ασφάλειες, σέρβις, τα πάντα όλα)

Επειδή παίζω μπάλα με leasing δεν πρόκειται να του το περάσουν γιατί δεν έχει παραγωγική αξία σαν έξοδο το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Δεν χρειάζεται να είναι επαγγελματικού τύπου αλλά sport διθέσιο είναι κλασικό έξοδο που στον έλεγχο το πετάνε έξω και τελείωσε.
Περνάει κανονικά

Στάλθηκε από το Redmi Note 9 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Οι δαπάνες συντήρησης, λειτουργίας επισκευής, κυκλοφορίας και αποσβέσεων Ε.Ι.Χ. αυτοκινήτων. Προϋπόθεση για την αναγνώριση προς έκπτωση των ανωτέρω δαπανών είναι η χρησιμοποίηση των Ε.Ι.Χ. αυτοκινήτων για την εξυπηρέτηση των επαγγελματικών αναγκών. Συνεπώς στην περίπτωση που τα Ε.Ι.Χ. αυτοκίνητα εξυπηρετούν ατομικές και οικογενειακές ανάγκες αυτού, κανένα ποσό από τις ανωτέρω δαπάνες των αυτοκινήτων δεν θα εκπίπτει από τα ακαθάριστα έσοδα. Η διαπίστωση αν τα Ε.Ι.Χ αυτοκίνητα χρησιμοποιούνται για τις επαγγελματικές ανάγκες του επιχειρηματία και σε ποια έκταση είναι θέμα πραγματικό και σε κάθε συγκεκριμένη περίπτωση θα εξετάζεται με την επιβαλλόμενη αντικειμενικότητα από το λογιστή.
Μισθώματα Leasing (με ιδιαίτερο χειρισμό)

Γενικά άντε δικαιολόγησε εσύ το δίθυρο κάμπριο στον έλεγχο κι αν το κάνεις πες μας τα αποτελέσματα
Και επαναδιατυπωνω.
Σε ΑΕ ΙΚΕ κλπ περνάει κανονικά σαν έξοδο.  Στις ατομικές εε κλπ δεν ξέρω δεν απαντώ

Στάλθηκε από το Redmi Note 9 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


2.5l NC Turbo
Completely stock internals
Garrett GT28
Custom tubular exhaust manifold
Bosch 850cc EV14 Injectors
FMIC
Custom 80mm exhaust
Stock ECU reflash
EVO VIII 17x8 wheels 235/40/17
Koni Yellow shocks w/progress springs
320hp




#breakingtherodbreakingtherod
NA engines - The engines with never-ending lag

October 14, 2020, 02:12:09 AMReply #4839

Offline fylpa17

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #4839 on: October 14, 2020, 02:12:09 AM »
Αν το δικαιολογεί η εφορία σου και μπορείς να το δικαιολογήσεις ως έξοδο (σε κάποια χ,ψ επιχείρηση), η AVIS (φαντάζομαι και οι υπόλοιπες) ξεκίνησαν να δίνουν ND με leasing σε πάρα πολύ καλή τιμή.

Το παίρνεις, το κρατάς μία 3ετία, βγάζεις τα γούστα σου, και αν το βαρεθείς το δίνεις για κάτι άλλο ή αν το ερωτευτείς το αγοράζεις.

Χοντρικά σαν πακέτο νομίζω βγαίνει στα 4-5k η προκαταβολή και στα 200κατι ευρώ ο μήνας για 3ετία. (με πληρωμένα τέλη, ασφάλειες, σέρβις, τα πάντα όλα)

Επειδή παίζω μπάλα με leasing δεν πρόκειται να του το περάσουν γιατί δεν έχει παραγωγική αξία σαν έξοδο το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Δεν χρειάζεται να είναι επαγγελματικού τύπου αλλά sport διθέσιο είναι κλασικό έξοδο που στον έλεγχο το πετάνε έξω και τελείωσε.
Περνάει κανονικά

Στάλθηκε από το Redmi Note 9 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Οι δαπάνες συντήρησης, λειτουργίας επισκευής, κυκλοφορίας και αποσβέσεων Ε.Ι.Χ. αυτοκινήτων. Προϋπόθεση για την αναγνώριση προς έκπτωση των ανωτέρω δαπανών είναι η χρησιμοποίηση των Ε.Ι.Χ. αυτοκινήτων για την εξυπηρέτηση των επαγγελματικών αναγκών. Συνεπώς στην περίπτωση που τα Ε.Ι.Χ. αυτοκίνητα εξυπηρετούν ατομικές και οικογενειακές ανάγκες αυτού, κανένα ποσό από τις ανωτέρω δαπάνες των αυτοκινήτων δεν θα εκπίπτει από τα ακαθάριστα έσοδα. Η διαπίστωση αν τα Ε.Ι.Χ αυτοκίνητα χρησιμοποιούνται για τις επαγγελματικές ανάγκες του επιχειρηματία και σε ποια έκταση είναι θέμα πραγματικό και σε κάθε συγκεκριμένη περίπτωση θα εξετάζεται με την επιβαλλόμενη αντικειμενικότητα από το λογιστή.
Μισθώματα Leasing (με ιδιαίτερο χειρισμό)

Γενικά άντε δικαιολόγησε εσύ το δίθυρο κάμπριο στον έλεγχο κι αν το κάνεις πες μας τα αποτελέσματα
Και επαναδιατυπωνω.
Σε ΑΕ ΙΚΕ κλπ περνάει κανονικά σαν έξοδο.  Στις ατομικές εε κλπ δεν ξέρω δεν απαντώ

Στάλθηκε από το Redmi Note 9 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Δεν υπάρχει πλέον διαφορά στον χειρισμό εξόδων από την φορολογική αρχή στις δεύτερης και τρίτης κατηγορίας βιβλίων επιχειρήσεις.
Σε ρωτάω ξανά είναι όχημα εργαλείο το mx5; Tool car; Υπόψιν ότι αν δεν είναι όχι απλά δεν εκπίπτει αλλά είναι φορολογήσιμη παροχή σε είδος.
Οι εποχές που ΑΕ κλπ πέρναγαν ότι ήθελαν στα έξοδα έχουν τελειώσει εδώ και μια πενταετία

October 14, 2020, 02:15:05 AMReply #4840

Offline fylpa17

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #4840 on: October 14, 2020, 02:15:05 AM »
Στην τελική ο καθένας ας αναλάβει τις ευθύνες του και ας ρωτήσει τον λογιστή του. Απλά εμπεριστατωμένα με πρόσφατες συμβάσεις leasing ξέρω τι ρώτησα και έμαθα εγώ.
Anyway αν μπορεί κάποιος ας πάρει το leasing αξίζει πιθανώς έτσι κι αλλιώς και χωρίς να είναι έξοδο.

October 14, 2020, 08:31:24 AMReply #4841

Offline jSkyline

  • light speed
  • ********
  • Posts: 6854
  • Total likes: 1689
  • Gender: Male
  • Mess with the best, now get lost like the rest
Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #4841 on: October 14, 2020, 08:31:24 AM »
Λέτε διαφορετικά πράγματα και δεν το έχετε καταλάβει. Το leasing δεν περνάει όντως. Αλλά αν έχεις ένα τέτοιο όχημα στην κατοχή σου και ταυτόχρονα έχεις ΑΕ, ΙΚΕ, ΕΠΕ, τότε μόνο ένα όχημα έχει σημασία για την εταιρεία, αυτό με τα περισσότερα κυβικά... Που πολλές φορές μπορεί να είναι κάποιο φορτηγό, επαγγελματικό όχημα.

Στάλθηκε από το Mi 9 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

ΜyMX5
Type :
NB (FL 2001-2003)
Engine Size : 1600cc
Color : Brilliant Black
Engine Modifications : Completely Stock and nothing to expect for :)
Exterior - Interior :High Tan Interior, Il Motorsport Clear Side Repeaters , StyleBar, MS Look , Mazda Unplugged 16" Wheels, Pioneer 2DIN Audio

October 14, 2020, 12:38:22 PMReply #4842

Offline harisport

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #4842 on: October 14, 2020, 12:38:22 PM »
Το συγκεκριενο nc, πριν απο 2 χρονια που εψαχνα, κατα 99,9% ηταν σε ενα νησι, νομιζω Συρο. Το ειχε ενας ακριβως ετσι, 16αρες ultraleggera και τελικο roadster race single. Το αυτοκινητο ηταν base, χωρις ac και με πλαστικο τιμονι δηλαδη. Ειμαι σχεδον σιγουρος γι αυτο, εκτος αν υπαρχει αλλο nc, με 25κ χλμ, απο νησι κυκλαδων, με ιδια ζαντα και ιδιο τελικο. Αν ειναι αυτο, καποιος απλα εβαλε τιμονι απο mid ή high και  ή εβαλε a/c που το βλεπω χλωμο, ή χειριστηρια με σημα a/c, χωρις να εχει το αμαξι. :P

October 14, 2020, 12:46:45 PMReply #4843

Offline Reverant

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #4843 on: October 14, 2020, 12:46:45 PM »
Πριν πολλά χρόνια κοίταγα ένα NBFL από Χίο ή Σάμο, δεν θυμάμαι. Το αμάξι ήταν 5 ετών τότε (2004 το αμάξι, 2009 που το κοίταγα) και ήταν ΟΛΟ άχρηστο από τη σκουρια από κάτω και στο μηχανοστάσιο. Ο πωλητής έλεγε άψογο και προσπαθούσε με κάθε τρόπο να μην μου στείλει φωτό από μηχανοστάσιο και απο κάτω. Δεν έχω ξαναδεί ποτέ MX-5 να έχει σκουριά στον καθρέφτη του μηχανοστασίου, πίσω από το μοτέρ.
You can't imagine the power of the Dark Side.

October 14, 2020, 12:49:17 PMReply #4844

Offline steliosmk1

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #4844 on: October 14, 2020, 12:49:17 PM »
Πριν τρία τέσσερα χρόνια όταν έψαχνα για nc, πουλιόταν ένα με 50.000 km σε μία μάντρα ανάμεσα στο Γαλάτσι και στο Χαλάνδρι, εγώ έχω κατέβει στις γιορτές Αθήνα και λέω κάτσε να πάω να ρίξω μία ματιά.
τέτοιο πράγμα δεν έχω ξαναδεί το αμάξι ήταν από κάποιο νησί το ταμπλό είχε ξεθωριάσει η οθόνη στο ράδιο έχει γίνει κίτρινη και ο χώρος μηχανής ήτανε όλος μες στη σκουριά, είχε και ένα σκίσιμο το κάθισμα του οδηγού λογικά λόγω ηλίου αυτός πρέπει να το άφηνε έξω, και κάπου κοντά στη θάλασσα.
τα χιλιόμετρα ήταν πραγματικά αλλά το αμάξι ήταν άχρηστο.