Show Recent Likes

!!

Καλώς ήρθατε

Η εγγραφή και η χρήση του φόρουμ είναι εντελώς δωρεάν και σας δίνουν πρόσβαση σε όλα τα τεχνικά θέματα του
http://mymx5.gr/forum/index.php?action=register

Author Topic: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]  (Read 713679 times)

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

September 06, 2019, 05:39:44 PMReply #4545

Offline gianic

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #4545 on: September 06, 2019, 05:39:44 PM »
ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ Ο ΜΕΣΟΣ ΑΓΟΡΑΣΤΗΣ. Αυτο

Στάλθηκε από το SM-A705FN μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


2.5l NC Turbo
Completely stock internals
Garrett GT28
Custom tubular exhaust manifold
Bosch 850cc EV14 Injectors
FMIC
Custom 80mm exhaust
Stock ECU reflash
EVO VIII 17x8 wheels 235/40/17
Koni Yellow shocks w/progress springs
320hp




#breakingtherodbreakingtherod
NA engines - The engines with never-ending lag

September 06, 2019, 05:40:34 PMReply #4546

Offline fylpa17

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #4546 on: September 06, 2019, 05:40:34 PM »
Φυσικα ειναι πιο δυσκολο οπως ειναι εξισου δυσκολο να πουλησω μια full μετατροπη σε 2.5L  . Αυτο τι σημαινει οτι θα την πουλησω 500ευρω επειδη δεν θα πουληθει σε μια εβδομαδα ;

Στάλθηκε από το SM-A705FN μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Όχι σημαίνει ότι 9 από τα 10 άτομα που θα σε πάρουν δε θα ξέρουν τι λες και θα δυσκολευτείς να βρεις το 10 άτομο. Πολλές φορές κάνεις μήνες να το βρεις. Σε καμιά περίπτωση δε σου λέω να το πουλήσεις 500 όπως δε θα πουλούσα κι εγώ το αμάξι μου στη θέση σου 500

September 06, 2019, 05:42:38 PMReply #4547

Offline fylpa17

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #4547 on: September 06, 2019, 05:42:38 PM »
ΔΕΝ διαφωνώ. Απλά ο μέσος αγοραστής διαμορφώνει την αγορά. Δυστυχώς.

Τα saxoραλα έχουν τη φήμη που έχουν λόγω του μέσου αγοραστή. Το miata πάει να γίνει σαξόραλο. Τέσπα καταλαβαίνω ακριβώς τι λέτε και είμαι μαζί σας.

September 06, 2019, 08:22:32 PMReply #4548

Offline Liakos

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #4548 on: September 06, 2019, 08:22:32 PM »
ΔΕΝ διαφωνώ. Απλά ο μέσος αγοραστής διαμορφώνει την αγορά. Δυστυχώς.

Τα saxoραλα έχουν τη φήμη που έχουν λόγω του μέσου αγοραστή. Το miata πάει να γίνει σαξόραλο. Τέσπα καταλαβαίνω ακριβώς τι λέτε και είμαι μαζί σας.
Μη τα βλεπεις μονοπλευρα αγαπητε. Η αγορα ρυθμιζεται και απο την προσφορα.

MyMx5:
1.8 Copper Red NC High

-Tochigi Fuji LSD,4.778 FGR
-ΒC Racing BR type RS coilovers,Cosmo RX8 sways
-CCR rollbar,IL PPF brace
-GW 4-1 Headers,GW Street Single,Mazdaspeed CAI
-RX7 FD 16x8,Hankook RS2 225/50/16
-Hawk HP+, Stoptech SS lines


September 06, 2019, 11:00:22 PMReply #4549

Offline mononoke

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #4549 on: September 06, 2019, 11:00:22 PM »
Σου πουλάω το δικό μου (not) που δεν έχει εξτρα ένα δεκάρικο
“Ρε βλάκα, ρε ηλίθιε»  Κ.Τσακωνας 1987

September 06, 2019, 11:23:38 PMReply #4550

Offline fylpa17

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #4550 on: September 06, 2019, 11:23:38 PM »
ΔΕΝ διαφωνώ. Απλά ο μέσος αγοραστής διαμορφώνει την αγορά. Δυστυχώς.

Τα saxoραλα έχουν τη φήμη που έχουν λόγω του μέσου αγοραστή. Το miata πάει να γίνει σαξόραλο. Τέσπα καταλαβαίνω ακριβώς τι λέτε και είμαι μαζί σας.
Μη τα βλεπεις μονοπλευρα αγαπητε. Η αγορα ρυθμιζεται και απο την προσφορα.

Η οποία είναι κατά βάση απαράδεκτα συντηρημένα και λιωμένα αυτοκίνητα. Αγόρασα πρόσφατα μετά από πολύμηνη αναζήτηση οπότε ξέρω. Δεν λέω ότι υπάρχει τέλειο μεταχειρισμένο κάθε άλλο, δεν παίρνεις καινούργιο αυτοκίνητο αλλά αυτή τη στιγμή γίνεται χαμός από χάλια αυτοκίνητα. Οπότε όταν έχεις συνδιασμό από άτομα που θέλουν nbfl sporty με 3500€ και NC high με 6000€ (δες δεκαπέντε μηνύματα πίσω) και πωλητές που δίνουν ότι να ναι εεε

September 07, 2019, 12:38:20 AMReply #4551

Offline panos2171

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #4551 on: September 07, 2019, 12:38:20 AM »

Όχι σημαίνει ότι 9 από τα 10 άτομα που θα σε πάρουν δε θα ξέρουν τι λες και θα δυσκολευτείς να βρεις το 10 άτομο. Πολλές φορές κάνεις μήνες να το βρεις.

Κάποιος που πουλάει ένα mx5 χρεώνοντας και τα έξτρα του ξέρει ότι δε θα το πουλήσει μέσα στο μήνα ή ακόμα και στο έτος. Είναι συνειδητοποιημένος πωλητής και άρα περιμένει τον συνειδητοποιημένο αγοραστή. Επίσης το θετικό είναι ότι το MX5 κρατάει την αξία του σε όποια κατάσταση και αν είναι. Ένα χρέπι των 2000€ σήμερα, του χρόνου πάλι στα 2000€ θα δίνεται. Ένα καλό ΝΒ μαμά των 4000€ πάλι στα 4000€ θα δίνεται κοκ. Να σου πω μόνο ότι εγώ το είχα πάρει το 2015 στα 3800€, πλέον κάποιο της δικής μου κατάστασης (με περισσότερα χλμ πλέον) δε το βρίσκεις κάτω από 4000€. Όλα αυτά τα λέω για να σου δείξω ότι κρατάει την τιμή του οπότε κάποιος που δεν έχει ανάγκη άμεσα τα €€€ μπορεί να περιμένει αυτόν που θα ξέρει τι ακριβώς θέλει να αγοράσει.

Θα σου αναφέρω μια περίπτωση με 2λιτρο Volvo S40 χρώματος οινοπνευματί το οποίο το πήρε ο άνθρωπος από ανταλλαγή στην πένα. Πρακτικά του βγήκε 5000€ και με το που το παίρνει το βάζει αγγελία 8000€ για το χαβαλέ, δε τον ένοιαζε να το πουλήσει. Έξι μήνες δε χτύπησε καν το τηλέφωνό του ώσπου το πρώτο τηλεφώνημα ήταν για την αγορά του. Ο άνθρωπος που το πήρε απλά είχε μετανιώσει όταν είχε πουλήσει το δικό του και το ήθελε σε αυτό το τραγικό κατ εμέ χρώμα. Έφυγε στα 7500€ ένα 2λιτρο Volvo με ένα όχι και τόσο εμπορικό χρώμα από κάποιον που έψαχνε στοχευμένα. Το ίδιο ισχύει και στην αγορά ενός ''φορτωμένου'' ΜΧ5.




NBFL 2002 1.6L (midnight blue)
stock engine
15'' ENKEI (phoenix) wheels
MeisterR Sportive Coilovers

September 07, 2019, 04:55:57 PMReply #4552

Offline Dimitris n

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #4552 on: September 07, 2019, 04:55:57 PM »
Διαβάσα μαζεμενα τα τελευταία μηνύματα
Ολο αυτό το διαστημα κοιταζω mx σχεδόν ολα τα διλτρα nc που υπάρχουν σήμερα στις αγγελίες και λιγότερα 1.8
Αυτή τη στιγμή διλιτρο πολυ καλο δεν υπάρχει μέχρι τα 11 και κατι, δυστυχώς
1.8 υπάρχουν αξιολογα οσο μπορεί καποιος να συμπαιρανει βλεποντας ενα αυτοκίνητο.
Πολυ σαπιλα κυριολεκτικα και μεταφορικά...
Επισης εαν δεν δεις ενα αυτοκίνητο απο κοντα μην βιαστείς να πεις κουβέντα καλη η κακή, νόμος
Οτι εχω δει μέχρι τωρα εκτός απο ενα δεν ηταν πρώτο χέρι
Κατηγορίες αγοραστών και πωλητων υπάρχουν πολλές εξαρτάται τι ζητά ο καθενας
Τωρα αν κάποιος εχει ενα mx δεύτερο χέρι του ρίξει πολλά χρήματα για μετατροπές η βελτιώσεις όπως το πάρει κανείς τις οποίες ο ίδιος βρίσκει καταπληκτικες και δεν βρίσκει να το πουλήσει δεν σημαίνει οτι δεν υπάρχει σοβαρός αγοραστής η ολοι ειναι τσιπιδες και μ@λ@κες 😁
« Last Edit: September 07, 2019, 04:59:26 PM by Dimitris n »
The miata exists because of fun
06' NC Sport 2.0

September 07, 2019, 08:32:36 PMReply #4553

Offline Delimx

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #4553 on: September 07, 2019, 08:32:36 PM »
Όλα τα αυτοκίνητα έχουν τους κατάλληλους αγοραστές τους .Τα έξτρα ΝΑΙ εκτιμώνται και πληρώνονται ,όχι από την μέση μάζα υποψηφίων κατόχων και μη αλλά πληρώνονται .Να σημειώσω κάπου εδώ πως μιλάμε για «πληρωμένα» αυτοκίνητα με αντικειμενικά (ανάλογα το project) σωστά και ακριβά parts .


Sent from my iPhone using Tapatalk
Turbo_Miata 98’

September 07, 2019, 08:56:27 PMReply #4554

Offline Dimitris n

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #4554 on: September 07, 2019, 08:56:27 PM »
να επανελθω στα πρακτικα
2 ερωτηματα

1.αυτο που διαβαζω στο διαδικτυο για τα nc του 2009 και επειτα πως τα μεταλλα των κινητηρων αναβαθμιστηκαν επειδη των προηγουμενων 05-08 δεν ηταν τα καλυτερα ειναι πραγματικοτητα και θεμα προβληματισμου?

2. αυτα που διαβαζω πως τα 1.8 nc στην πραγματικοτητα αποδιδουν περισσοτερη ιπποδυναμη απο την ονομαστικη 125ps ισχυουν?
με πηγαν μια συντομη βολτα σημερα στο πλαισιο δοκιμης με 1.8 με κοντο κ/π 4,77 κ fuji μπλοκε κ καλα λαστιχα το οποιο μου φανηκε πιο δυνατο απο οτι περιμενα και υπερστρεφε με χαρακτηριστικη ευκολια στις πολυ χαμηλες ταχυτητες που κινηθηκαμε
The miata exists because of fun
06' NC Sport 2.0

September 07, 2019, 10:29:56 PMReply #4555

Offline jSkyline

  • light speed
  • ********
  • Posts: 6854
  • Total likes: 1689
  • Gender: Male
  • Mess with the best, now get lost like the rest
Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #4555 on: September 07, 2019, 10:29:56 PM »
να επανελθω στα πρακτικα
2 ερωτηματα

Και στα 2 ερωτήματα η απάντηση σου είναι Ναι!

Οχι οτι τα αμάξια προ του 2009 είχαν απειρα προβληματα, αλλά έχουν υπάρξει περιπτώσεις...
Σχετικά με την ιπποδύναμη μπορείς να δεις και κάποιες δυναμομετρήσεις, αλλά σε τελική ανάλυση πόσο σημασία έχει ?
ΜyMX5
Type :
NB (FL 2001-2003)
Engine Size : 1600cc
Color : Brilliant Black
Engine Modifications : Completely Stock and nothing to expect for :)
Exterior - Interior :High Tan Interior, Il Motorsport Clear Side Repeaters , StyleBar, MS Look , Mazda Unplugged 16" Wheels, Pioneer 2DIN Audio

September 07, 2019, 11:10:20 PMReply #4556

Offline SteliosR

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #4556 on: September 07, 2019, 11:10:20 PM »
Το Μιατα σε στοκ μορφη δεν ηταν διασημο για την ιπποδυναμη. Ηταν ομως διασημο για το fun to drive.

Με κοντο Κ/Π, στους ελληνικους δρομους  ειναι αρκετο για να χαμογελας ολη μερα.
MY07 Brilliant Black
ECU Reflash
4-1 Custom Header 63.5 midpipe
Skuzzle TorqIntake
Tochigi Fuji LSD x 4.1 FGR
Meister CRD
Rota Titans 17x8 ET42
Federal RS-R 215/45/17
RX8 Sway Bars
RX8 Brakes- Hawk Plus pads

September 09, 2019, 09:26:01 AMReply #4557

Offline Theo

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #4557 on: September 09, 2019, 09:26:01 AM »
να επανελθω στα πρακτικα
2 ερωτηματα

Και στα 2 ερωτήματα η απάντηση σου είναι Ναι!

Οχι οτι τα αμάξια προ του 2009 είχαν απειρα προβληματα, αλλά έχουν υπάρξει περιπτώσεις...
Σχετικά με την ιπποδύναμη μπορείς να δεις και κάποιες δυναμομετρήσεις, αλλά σε τελική ανάλυση πόσο σημασία έχει ?

Όποιο αμάξι προ του 2009 ήταν να βγάλει πρόβλημα, θα το είχε βγάλει μέχρι σήμερα. Ιδιαίτερα, όταν σήμερα σχεδόν όλα τα mx5 σε αυτή την ηλικία έχουν κάνει +100Κ χλμ.

Επίσης, από τις περιπτώσεις, τουλάχιστον στην Ελλάδα, που όντως παρουσίασαν κάποιο πρόβλημα στον κινητήρα ήταν με τον "ωραίο" συνδυασμό του κάφτη οδηγού.

Σχετικά με το mx5 που οδήγησες, το Κ/Π 4.7 και το fuji σίγουρα δημιουργεί αυτή την αίσθηση που είχες και όπως είπε και ο Delimx πιο πάνω είναι από τα έξτρα που ο επόμενος ιδιοκτήτης πληρώνει γιατί δεν είναι "λαμπάκια, φωτάκια, προβολάκια κλπ".

Συμβουλή μου είναι στο 1.8 να μην μετράς ή ψάχνεις τα άλογα σε ατμόσφαιρα, γιατί δεν θα σου βγουν ποτέ πολλά (δεν αναφέρομαι σε 2.5L μετατροπή). Ψάξε πως θα το κάνεις πιο fun, και αυτό συνήθως μεταφράζεται σε K/Π, μπλοκέ και ένα καλό στήσιμο.

 :)
My-ex-Mx5: 
NC 1.8lt. High | Galaxy Grey
MazdaSpeed CAI
IL Motorsports 4-1 Header
Goodwin Racing Midpipe
Cusco Type-RS 1.5 Way LSD
FGR 4.44
Tein Street Basis Z Coilovers
RX8 Sway Bars
Custom Rollbar
RX7 FD wheels skatouli custom color

September 09, 2019, 01:14:21 PMReply #4558

Offline philosopher

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #4558 on: September 09, 2019, 01:14:21 PM »
Το κάθε πράγμα έχει τον αγοραστή του που λεν και στο χωριό μου.
Στο διάστημα που είχα και αγγελία άκουσα ότι παραλογισμό έχει ακούσει λογικά ο οποιοσδήποτε προσπάθησε να πουλήσει όχημα!
Μου έχει μείνει κάποιος που έψαχνε αποκλείστικά πρώτο χέρι και ατρακάριστο. Έρχεται, βλέπει, του αρέσει (μάλλον), λέει στη ροή του λόγου ότι το αμέσως καλύτερο που έχει δει είχε 4-5Κ+ ζημιά και ζήταγε 8Κ αδιαπραγμάτευτα. Η λογική τιμή λοιπόν για το δικό μου ξέρετε ποιά ήταν? μετρητά και ζεστά κιόλας!  :llol: :yeah:
Ψωνίστε υπεύθυνα  :yawn:

Miata NC 2.0
Simplicity is all that matters.



September 09, 2019, 06:26:49 PMReply #4559

Offline andrew_tz

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #4559 on: September 09, 2019, 06:26:49 PM »
ενδεικτικα αναφερω οτι κοιταζα ενα NC του 2007 το Φλεβάρη πριν πάρω το sporty
το εκανα βολτα σε καταρρακτωδη βροχη, ηταν η πρωτη φορα που οδηγουσα NC, οπότε εννοείται δεν το πάτησα πουθενά.
επειτα κανονισα ραντεβου να το δω σε συνεργειο, μετραμε συμπιεση και έδειξε 170,170,140,150, μετα κοιταω βιβλιο σερβις

αλλαγες λαδιων καθε 15000 χιλιομετρα, μια φορα τα κρατησε 26000 χλμ μεσα!

ειχε 170.000 χλμ και το "εκλεισα" 1800 ευρω κατω. μετα απο μια βδομαδα και ενω ειχα πληρωσει ηδη τη μεταβιβαση, με καλει ο ιδιοκτητης και λεει οτι το μοτερ ειναι οκ, μετρησε αλλου την συμπιεση και ο προηγουμενος μηχανικος τη μετρησε εσκεμμενα λαθος!

ευτυχως μετα απο μια βδομαδα ανεβηκε αγγελια το ΜΧ-5 που πηρα τελικα