Show Recent Likes

!!

Καλώς ήρθατε

Η εγγραφή και η χρήση του φόρουμ είναι εντελώς δωρεάν και σας δίνουν πρόσβαση σε όλα τα τεχνικά θέματα του
http://mymx5.gr/forum/index.php?action=register

Author Topic: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]  (Read 713364 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

August 30, 2019, 02:04:59 PMReply #4515

Offline Dimitris n

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #4515 on: August 30, 2019, 02:04:59 PM »
😁
Όχι δεν ψάχνω αμάξι, έχω

Ψάχνω mx5 😜

Όρμα τότε, με 10Κ στο χέρι, σχεδόν αποκλείω να μη βρεις καλό μιατάκι. Αν δε βρεις για τόσα θα έδινα και το δικό μου στοκ  :-\

Χαχα 👍
The miata exists because of fun
06' NC Sport 2.0

August 30, 2019, 02:13:44 PMReply #4516

Offline Dimitris n

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #4516 on: August 30, 2019, 02:13:44 PM »
Απλα κάποιες σκέψεις και απλα κουβέντα

Εαν και εφοσον δεν βρω nc 2.0 όμως βρω αξιολογοτατο 1.8
Και αποφασίσω να το αναβαθμίσω  με σκοπό γραμμική πιο γεμάτη απόδοση απόδοση χαμηλομεσαιες ώστε να ειναι δυνατόν να οδηγηθει υοερστροφικα λόγω δύναμής και οχι με κασκαντεριλικια μεταφορας βαρους χειροφρενα κτλ κτλ
Πχ bbr compressor με στοχο 150-160ps



Ενα ήπιο μπλοκε
Μια αναρτηση με ποιοτική λειτουργία με στοχο τον έλεγχο body roll και προοοδευτικη οδηγ. Συμπεριφοράς και οχι σκληρη και απόλυτη συμπεριφορά

Ολα αυτα υποθετικα αξίζουν να συμβούν σε ενα mx5 12-15 ετιας με χαρακτήρα που θελω
Η βλακειες σκέφτομαι και τον μπελα μου γυρεύω και περιμένω και είτε παίρνω 2.0 όπως το ψάχνω είτε τίποτα?
Πρέπει να αποφασίσεις τι σύνολο θες να έχεις για αρχή.
Τώρα το να πάρεις 1.8 και να ρίξεις τόσα λεφτά για να είσαι στα άλογα του 2.0 συν ότι θα πάρεις έξτρα μπλοκέ,ίσως 6αρι καλύτερα 2.0 από την αρχή.
Αλλά με τα γραφόμενα σου καταλαβαίνω ότι και εσύ δεν ξέρεις τι ακριβώς θες.


Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Θελω να παρω ενα mx5
Εχω πει λιγάκι στην γνωριμία με τα μέλη τι ειχα και πως το αποφάσισα (ξανα) να παρω το αυτοκίνητο αυτό
2.0 nc κυρίως ψάχνω και συγνώμη αν γίνομαι κουραστικός και το πλατιαζω το θέμα 😁
Απλα μου εχει πάρει το μυαλο 😁😁
The miata exists because of fun
06' NC Sport 2.0

August 30, 2019, 03:42:47 PMReply #4517

Offline steliosmk1

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #4517 on: August 30, 2019, 03:42:47 PM »
Απλα κάποιες σκέψεις και απλα κουβέντα

Εαν και εφοσον δεν βρω nc 2.0 όμως βρω αξιολογοτατο 1.8
Και αποφασίσω να το αναβαθμίσω  με σκοπό γραμμική πιο γεμάτη απόδοση απόδοση χαμηλομεσαιες ώστε να ειναι δυνατόν να οδηγηθει υοερστροφικα λόγω δύναμής και οχι με κασκαντεριλικια μεταφορας βαρους χειροφρενα κτλ κτλ
Πχ bbr compressor με στοχο 150-160ps



Ενα ήπιο μπλοκε
Μια αναρτηση με ποιοτική λειτουργία με στοχο τον έλεγχο body roll και προοοδευτικη οδηγ. Συμπεριφοράς και οχι σκληρη και απόλυτη συμπεριφορά

Ολα αυτα υποθετικα αξίζουν να συμβούν σε ενα mx5 12-15 ετιας με χαρακτήρα που θελω
Η βλακειες σκέφτομαι και τον μπελα μου γυρεύω και περιμένω και είτε παίρνω 2.0 όπως το ψάχνω είτε τίποτα?
Πρέπει να αποφασίσεις τι σύνολο θες να έχεις για αρχή.
Τώρα το να πάρεις 1.8 και να ρίξεις τόσα λεφτά για να είσαι στα άλογα του 2.0 συν ότι θα πάρεις έξτρα μπλοκέ,ίσως 6αρι καλύτερα 2.0 από την αρχή.
Αλλά με τα γραφόμενα σου καταλαβαίνω ότι και εσύ δεν ξέρεις τι ακριβώς θες.


Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Θελω να παρω ενα mx5
Εχω πει λιγάκι στην γνωριμία με τα μέλη τι ειχα και πως το αποφάσισα (ξανα) να παρω το αυτοκίνητο αυτό
2.0 nc κυρίως ψάχνω και συγνώμη αν γίνομαι κουραστικός και το πλατιαζω το θέμα
Απλα μου εχει πάρει το μυαλο
Άσχετο αλλά ειδα ότι είχες 8αρι,εγώ θέλω να δώσω το nc για ένα 8αρι με καρδιά fd,αξίζει?
Η να κάτσω στα αυγά μου?

Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


August 30, 2019, 06:12:25 PMReply #4518

Offline Dimitris n

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #4518 on: August 30, 2019, 06:12:25 PM »
Απλα κάποιες σκέψεις και απλα κουβέντα

Εαν και εφοσον δεν βρω nc 2.0 όμως βρω αξιολογοτατο 1.8
Και αποφασίσω να το αναβαθμίσω  με σκοπό γραμμική πιο γεμάτη απόδοση απόδοση χαμηλομεσαιες ώστε να ειναι δυνατόν να οδηγηθει υοερστροφικα λόγω δύναμής και οχι με κασκαντεριλικια μεταφορας βαρους χειροφρενα κτλ κτλ
Πχ bbr compressor με στοχο 150-160ps



Ενα ήπιο μπλοκε
Μια αναρτηση με ποιοτική λειτουργία με στοχο τον έλεγχο body roll και προοοδευτικη οδηγ. Συμπεριφοράς και οχι σκληρη και απόλυτη συμπεριφορά

Ολα αυτα υποθετικα αξίζουν να συμβούν σε ενα mx5 12-15 ετιας με χαρακτήρα που θελω
Η βλακειες σκέφτομαι και τον μπελα μου γυρεύω και περιμένω και είτε παίρνω 2.0 όπως το ψάχνω είτε τίποτα?
Πρέπει να αποφασίσεις τι σύνολο θες να έχεις για αρχή.
Τώρα το να πάρεις 1.8 και να ρίξεις τόσα λεφτά για να είσαι στα άλογα του 2.0 συν ότι θα πάρεις έξτρα μπλοκέ,ίσως 6αρι καλύτερα 2.0 από την αρχή.
Αλλά με τα γραφόμενα σου καταλαβαίνω ότι και εσύ δεν ξέρεις τι ακριβώς θες.


Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Θελω να παρω ενα mx5
Εχω πει λιγάκι στην γνωριμία με τα μέλη τι ειχα και πως το αποφάσισα (ξανα) να παρω το αυτοκίνητο αυτό
2.0 nc κυρίως ψάχνω και συγνώμη αν γίνομαι κουραστικός και το πλατιαζω το θέμα
Απλα μου εχει πάρει το μυαλο
Άσχετο αλλά ειδα ότι είχες 8αρι,εγώ θέλω να δώσω το nc για ένα 8αρι με καρδιά fd,αξίζει?
Η να κάτσω στα αυγά μου?

Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Ειναι αλλο αυτοκίνητο 😁 και είναι ενα εξαιρετικό fun to drive αυτοκίνητο
όμως με ιδιαιτεροτητες εχω δει να υπάρχουν στις αγγελίες διαφορά με 20-30-50000 km
Δεν ξέρω αν ειναι με αλλο μοτέρ κτλ
Επισης κατανάλωση πολυ υψηλή
Εμενα εκτός της υγρασιας στο πίσω φανάρι απο day one δεν μου παρουσιασε ουτε μου εκαψε λάδι ποσότητων που ακουγα όμως έκανε πολυ λίγα χιλιόμετρα έτσι κι αλλιώς
4 ενήλικες ταξιδεύουν
Μετα απο αυτο πηρα ενα golf gti το οποίο ήταν 3 φορές πιο γρήγορο αλλα 13 φορές λιγότερο fun to drive...😁
Μετα απο τοσα χρόνια οσο φοβερό κι αν είναι νομίζω το mx5 ειναι πιο διαχρονικό
Αλλα είναι εντελώς διαφορετικά αυτοκίνητα
The miata exists because of fun
06' NC Sport 2.0

August 30, 2019, 06:18:03 PMReply #4519

Offline Dimitris n

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #4519 on: August 30, 2019, 06:18:03 PM »
Απλα κάποιες σκέψεις και απλα κουβέντα

Εαν και εφοσον δεν βρω nc 2.0 όμως βρω αξιολογοτατο 1.8
Και αποφασίσω να το αναβαθμίσω  με σκοπό γραμμική πιο γεμάτη απόδοση απόδοση χαμηλομεσαιες ώστε να ειναι δυνατόν να οδηγηθει υοερστροφικα λόγω δύναμής και οχι με κασκαντεριλικια μεταφορας βαρους χειροφρενα κτλ κτλ
Πχ bbr compressor με στοχο 150-160ps



Ενα ήπιο μπλοκε
Μια αναρτηση με ποιοτική λειτουργία με στοχο τον έλεγχο body roll και προοοδευτικη οδηγ. Συμπεριφοράς και οχι σκληρη και απόλυτη συμπεριφορά

Ολα αυτα υποθετικα αξίζουν να συμβούν σε ενα mx5 12-15 ετιας με χαρακτήρα που θελω
Η βλακειες σκέφτομαι και τον μπελα μου γυρεύω και περιμένω και είτε παίρνω 2.0 όπως το ψάχνω είτε τίποτα?
Πρέπει να αποφασίσεις τι σύνολο θες να έχεις για αρχή.
Τώρα το να πάρεις 1.8 και να ρίξεις τόσα λεφτά για να είσαι στα άλογα του 2.0 συν ότι θα πάρεις έξτρα μπλοκέ,ίσως 6αρι καλύτερα 2.0 από την αρχή.
Αλλά με τα γραφόμενα σου καταλαβαίνω ότι και εσύ δεν ξέρεις τι ακριβώς θες.


Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Θελω να παρω ενα mx5
Εχω πει λιγάκι στην γνωριμία με τα μέλη τι ειχα και πως το αποφάσισα (ξανα) να παρω το αυτοκίνητο αυτό
2.0 nc κυρίως ψάχνω και συγνώμη αν γίνομαι κουραστικός και το πλατιαζω το θέμα
Απλα μου εχει πάρει το μυαλο
Άσχετο αλλά ειδα ότι είχες 8αρι,εγώ θέλω να δώσω το nc για ένα 8αρι με καρδιά fd,αξίζει?
Η να κάτσω στα αυγά μου?

Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Ειναι αλλο αυτοκίνητο 😁 και είναι ενα εξαιρετικό fun to drive αυτοκίνητο
όμως με ιδιαιτεροτητες εχω δει να υπάρχουν στις αγγελίες διαφορά με 20-30-50000 km
Δεν ξέρω αν ειναι με αλλο μοτέρ κτλ
Επισης κατανάλωση πολυ υψηλή
Εμενα εκτός της υγρασιας στο πίσω φανάρι απο day one δεν μου παρουσιασε ουτε μου εκαψε λάδι ποσότητων που ακουγα όμως έκανε πολυ λίγα χιλιόμετρα έτσι κι αλλιώς
4 ενήλικες ταξιδεύουν
Μετα απο αυτο πηρα ενα golf gti το οποίο ήταν 3 φορές πιο γρήγορο αλλα 13 φορές λιγότερο fun to drive...😁
Μετα απο τοσα χρόνια οσο φοβερό κι αν είναι νομίζω το mx5 ειναι πιο διαχρονικό
Αλλα είναι εντελώς διαφορετικά αυτοκίνητα
Επισης καρδιά fd?
Δεν θα εμπλεκα με υβριδια..😁
Θα εμένα εννοείται με το nc
The miata exists because of fun
06' NC Sport 2.0

August 30, 2019, 08:53:44 PMReply #4520

Offline philosopher

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #4520 on: August 30, 2019, 08:53:44 PM »
Απλα κάποιες σκέψεις και απλα κουβέντα

Εαν και εφοσον δεν βρω nc 2.0 όμως βρω αξιολογοτατο 1.8
Και αποφασίσω να το αναβαθμίσω  με σκοπό γραμμική πιο γεμάτη απόδοση απόδοση χαμηλομεσαιες ώστε να ειναι δυνατόν να οδηγηθει υοερστροφικα λόγω δύναμής και οχι με κασκαντεριλικια μεταφορας βαρους χειροφρενα κτλ κτλ
Πχ bbr compressor με στοχο 150-160ps



Ενα ήπιο μπλοκε
Μια αναρτηση με ποιοτική λειτουργία με στοχο τον έλεγχο body roll και προοοδευτικη οδηγ. Συμπεριφοράς και οχι σκληρη και απόλυτη συμπεριφορά

Ολα αυτα υποθετικα αξίζουν να συμβούν σε ενα mx5 12-15 ετιας με χαρακτήρα που θελω
Η βλακειες σκέφτομαι και τον μπελα μου γυρεύω και περιμένω και είτε παίρνω 2.0 όπως το ψάχνω είτε τίποτα?
Πρέπει να αποφασίσεις τι σύνολο θες να έχεις για αρχή.
Τώρα το να πάρεις 1.8 και να ρίξεις τόσα λεφτά για να είσαι στα άλογα του 2.0 συν ότι θα πάρεις έξτρα μπλοκέ,ίσως 6αρι καλύτερα 2.0 από την αρχή.
Αλλά με τα γραφόμενα σου καταλαβαίνω ότι και εσύ δεν ξέρεις τι ακριβώς θες.


Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Θελω να παρω ενα mx5
Εχω πει λιγάκι στην γνωριμία με τα μέλη τι ειχα και πως το αποφάσισα (ξανα) να παρω το αυτοκίνητο αυτό
2.0 nc κυρίως ψάχνω και συγνώμη αν γίνομαι κουραστικός και το πλατιαζω το θέμα
Απλα μου εχει πάρει το μυαλο
Άσχετο αλλά ειδα ότι είχες 8αρι,εγώ θέλω να δώσω το nc για ένα 8αρι με καρδιά fd,αξίζει?
Η να κάτσω στα αυγά μου?

Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Εγώ από την άλλη ήθελα να το δώσω για FD

Sent from my HRY-LX1T using Tapatalk


Miata NC 2.0
Simplicity is all that matters.



August 30, 2019, 09:31:41 PMReply #4521

Offline steliosmk1

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #4521 on: August 30, 2019, 09:31:41 PM »
Απλα κάποιες σκέψεις και απλα κουβέντα

Εαν και εφοσον δεν βρω nc 2.0 όμως βρω αξιολογοτατο 1.8
Και αποφασίσω να το αναβαθμίσω  με σκοπό γραμμική πιο γεμάτη απόδοση απόδοση χαμηλομεσαιες ώστε να ειναι δυνατόν να οδηγηθει υοερστροφικα λόγω δύναμής και οχι με κασκαντεριλικια μεταφορας βαρους χειροφρενα κτλ κτλ
Πχ bbr compressor με στοχο 150-160ps



Ενα ήπιο μπλοκε
Μια αναρτηση με ποιοτική λειτουργία με στοχο τον έλεγχο body roll και προοοδευτικη οδηγ. Συμπεριφοράς και οχι σκληρη και απόλυτη συμπεριφορά

Ολα αυτα υποθετικα αξίζουν να συμβούν σε ενα mx5 12-15 ετιας με χαρακτήρα που θελω
Η βλακειες σκέφτομαι και τον μπελα μου γυρεύω και περιμένω και είτε παίρνω 2.0 όπως το ψάχνω είτε τίποτα?
Πρέπει να αποφασίσεις τι σύνολο θες να έχεις για αρχή.
Τώρα το να πάρεις 1.8 και να ρίξεις τόσα λεφτά για να είσαι στα άλογα του 2.0 συν ότι θα πάρεις έξτρα μπλοκέ,ίσως 6αρι καλύτερα 2.0 από την αρχή.
Αλλά με τα γραφόμενα σου καταλαβαίνω ότι και εσύ δεν ξέρεις τι ακριβώς θες.


Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Θελω να παρω ενα mx5
Εχω πει λιγάκι στην γνωριμία με τα μέλη τι ειχα και πως το αποφάσισα (ξανα) να παρω το αυτοκίνητο αυτό
2.0 nc κυρίως ψάχνω και συγνώμη αν γίνομαι κουραστικός και το πλατιαζω το θέμα
Απλα μου εχει πάρει το μυαλο
Άσχετο αλλά ειδα ότι είχες 8αρι,εγώ θέλω να δώσω το nc για ένα 8αρι με καρδιά fd,αξίζει?
Η να κάτσω στα αυγά μου?

Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Εγώ από την άλλη ήθελα να το δώσω για FD

Sent from my HRY-LX1T using Tapatalk
Aυτο δεν το συζητάμε καθόλου

Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


September 06, 2019, 02:23:34 PMReply #4522

Offline gianic

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #4522 on: September 06, 2019, 02:23:34 PM »
Φιλε μου πρεπει να ξεκαθαρισεις τι θελεις και μετα αποφασισε. Οι μετατροπες που κοιτας απο ΒΒR πανε στα 3.000+ την αγορα το αυτοκινητου οπου εκει εισαι και κοντα στο NC του @steliosmk1

Λυσεις για τα αμαξια μας υπαρχουν απειρες. Αμα θες τη γνωμη μου παρε ενα με προικα γιατι αλλιως θα τα πληρωσεις διπλα και τριπλα.
Επισης στο mx5 τα εξτρα πληρωνονται γιατι το αμαξι το αγοραζουν ανθρωποι που ξερουν τι παιρνουν . Αυτο που λες ισχυε σε κατι κουβαδακια που ηταν φορτωμενα με ενα καρο μαλακιες.
Εδω να ξερεις το μπλοκε την αναρτηση και το 6αρι πχ θα τα πληρωσεις.

Επισης αυτο με τα quote μας εχει σπασει τ' @@  :moutza:  :D
 

2.5l NC Turbo
Completely stock internals
Garrett GT28
Custom tubular exhaust manifold
Bosch 850cc EV14 Injectors
FMIC
Custom 80mm exhaust
Stock ECU reflash
EVO VIII 17x8 wheels 235/40/17
Koni Yellow shocks w/progress springs
320hp




#breakingtherodbreakingtherod
NA engines - The engines with never-ending lag

September 06, 2019, 04:23:32 PMReply #4523

Offline fylpa17

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #4523 on: September 06, 2019, 04:23:32 PM »
Για να πληρωθεί το έξτρα σε οποιαδήποτε αυτοκίνητο χρειάζεται να υπάρχει κοινό που το εκτιμάει ως έξτρα και ξέρει τι παίρνει.
6αρι και μπλοκέ και αναρτήσεις και ολόσωμη και πρόγραμμα από όσους αγοράζουν mx-5 (90% άτομα που θα το δώσουν τον πρώτο χειμώνα) άντε να νοιάζεται και να ξέρει τι είναι ένα 15%.
Αυτό το 15% δεν επαρκεί για να πιέσει την αγορά ώστε να εκτιμηθούν αυτά τα έξτρα.
Να στο πω απλά ένας μέσος αγοραστής δε νοιάζεται για το 6αρι ούτε το μπλοκέ άρα είτε του το λες είτε όχι δε τον νοιάζει. Για αυτόν το αμάξι σου είναι απλά ακριβό.
Για αυτό και δε παίρνεις ποτέ τα έξτρα πίσω γιατί πουλάς στον μέσο αγοραστή κατά βάση.
Αν όλες οι αγοραπωλησίες mx-5 γινόταν μέσα σε αυτό το φόρουμ πχ αποκλειστικά, τότε οι τιμές θα ήταν εντελώς αλλιώς ανάλογα με την σπανιότητα έκδοσης (για το μέσο αγοραστή το ίδιο), έξτρα, χλμ, κατάσταση.

September 06, 2019, 04:35:26 PMReply #4524

Offline spoumi

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #4524 on: September 06, 2019, 04:35:26 PM »
Αυτοκίνητα λοιπόν σαν του Στέλιου δεν απευθύνονται στον μέσο αγοραστή.

Ο Γιάννης το λέει από την άποψη ότι οι περισσότεροι που συμμετέχουν σε αυτό το φόρουμ και όχι μόνο παίρνουν ένα "μαμά" αμάξι και μετά αρχίζουν αν του ρίχνουν λεφτά.
Το mx-5 είναι γνωστός κουμπαράς. Αυτούς λοιπόν τους αγοραστές συμφέρει να κοιτάνε αμάξια σαν του Στέλιου.
MY07 NCEC [SOLD]
MazdaSpeed CAI / GoodWinRacing 4-1 header / MagnaFlow 200cpsi cat / custom single exhaust
ECU remapped
Tein MonoFlex with EDFC / rx8 yellow dot sways / MazdaSpeed FTSB
Maruha Lightweight Flywheel / 5spd Short Shift / Tochigi-Fuji LSD / FGR 4.44
Rota GTR 17x9 et35 with Federal RSR-R 235-40
NC2 look / factory hardtop / super20 rollbar / CM diffuser
xenon HID 4300K / DRLs / interior led lighting / scangaugeII / Android 2din Multimedia

September 06, 2019, 04:47:00 PMReply #4525

Offline gianic

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #4525 on: September 06, 2019, 04:47:00 PM »
Για να πληρωθεί το έξτρα σε οποιαδήποτε αυτοκίνητο χρειάζεται να υπάρχει κοινό που το εκτιμάει ως έξτρα και ξέρει τι παίρνει.
6αρι και μπλοκέ και αναρτήσεις και ολόσωμη και πρόγραμμα από όσους αγοράζουν mx-5 (90% άτομα που θα το δώσουν τον πρώτο χειμώνα) άντε να νοιάζεται και να ξέρει τι είναι ένα 15%.
Αυτό το 15% δεν επαρκεί για να πιέσει την αγορά ώστε να εκτιμηθούν αυτά τα έξτρα.
Να στο πω απλά ένας μέσος αγοραστής δε νοιάζεται για το 6αρι ούτε το μπλοκέ άρα είτε του το λες είτε όχι δε τον νοιάζει. Για αυτόν το αμάξι σου είναι απλά ακριβό.
Για αυτό και δε παίρνεις ποτέ τα έξτρα πίσω γιατί πουλάς στον μέσο αγοραστή κατά βάση.
Αν όλες οι αγοραπωλησίες mx-5 γινόταν μέσα σε αυτό το φόρουμ πχ αποκλειστικά, τότε οι τιμές θα ήταν εντελώς αλλιώς ανάλογα με την σπανιότητα έκδοσης (για το μέσο αγοραστή το ίδιο), έξτρα, χλμ, κατάσταση.
Το εξτρα στο mx5 πληρωνεται. Εχω πουλησει 6 μεχρι τωρα. Εσυ ποσα εχεις πουλησει ;

Στάλθηκε από το SM-A705FN μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


2.5l NC Turbo
Completely stock internals
Garrett GT28
Custom tubular exhaust manifold
Bosch 850cc EV14 Injectors
FMIC
Custom 80mm exhaust
Stock ECU reflash
EVO VIII 17x8 wheels 235/40/17
Koni Yellow shocks w/progress springs
320hp




#breakingtherodbreakingtherod
NA engines - The engines with never-ending lag

September 06, 2019, 04:58:34 PMReply #4526

Offline fylpa17

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #4526 on: September 06, 2019, 04:58:34 PM »
Για να πληρωθεί το έξτρα σε οποιαδήποτε αυτοκίνητο χρειάζεται να υπάρχει κοινό που το εκτιμάει ως έξτρα και ξέρει τι παίρνει.
6αρι και μπλοκέ και αναρτήσεις και ολόσωμη και πρόγραμμα από όσους αγοράζουν mx-5 (90% άτομα που θα το δώσουν τον πρώτο χειμώνα) άντε να νοιάζεται και να ξέρει τι είναι ένα 15%.
Αυτό το 15% δεν επαρκεί για να πιέσει την αγορά ώστε να εκτιμηθούν αυτά τα έξτρα.
Να στο πω απλά ένας μέσος αγοραστής δε νοιάζεται για το 6αρι ούτε το μπλοκέ άρα είτε του το λες είτε όχι δε τον νοιάζει. Για αυτόν το αμάξι σου είναι απλά ακριβό.
Για αυτό και δε παίρνεις ποτέ τα έξτρα πίσω γιατί πουλάς στον μέσο αγοραστή κατά βάση.
Αν όλες οι αγοραπωλησίες mx-5 γινόταν μέσα σε αυτό το φόρουμ πχ αποκλειστικά, τότε οι τιμές θα ήταν εντελώς αλλιώς ανάλογα με την σπανιότητα έκδοσης (για το μέσο αγοραστή το ίδιο), έξτρα, χλμ, κατάσταση.
Το εξτρα στο mx5 πληρωνεται. Εχω πουλησει 6 μεχρι τωρα. Εσυ ποσα εχεις πουλησει ;

Στάλθηκε από το SM-A705FN μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

1 και έχω αγοράσει 2. Έχω δει όμως πολλά με hardtop/lsd/6άρι/μετατροπές σε 1.8/αναρτήσεις κλπ να πωλούνται 200-300Ε πάνω από άλλα που δεν τα είχαν αυτά (όχι όλα μαζί, ένα ή δύο, πχ συνήθως θα δεις 1.6 μαμά στα 4000-4200 και με μπλοκέ και αναρτήσεις στα 4500, ε δε τα πήρε τα λεφτά του ο άλλος πίσω σε καμιά περίπτωση).

September 06, 2019, 04:59:41 PMReply #4527

Offline fylpa17

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #4527 on: September 06, 2019, 04:59:41 PM »
Αυτοκίνητα λοιπόν σαν του Στέλιου δεν απευθύνονται στον μέσο αγοραστή.

Ο Γιάννης το λέει από την άποψη ότι οι περισσότεροι που συμμετέχουν σε αυτό το φόρουμ και όχι μόνο παίρνουν ένα "μαμά" αμάξι και μετά αρχίζουν αν του ρίχνουν λεφτά.
Το mx-5 είναι γνωστός κουμπαράς. Αυτούς λοιπόν τους αγοραστές συμφέρει να κοιτάνε αμάξια σαν του Στέλιου.

Διάβασε τι του λέει ο άλλος παραπάνω για την "μετατροπή" και κλάψε. Για ένα αυτοκίνητο που το έχω δει από κοντά και αξίζει κάθε ευρώ που ζητάει.

September 06, 2019, 05:02:11 PMReply #4528

Offline gianic

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #4528 on: September 06, 2019, 05:02:11 PM »
Ο καθενας πουλαει και αγοραζει οσο θελει . Οταν πουλας ενα ειδικο miata απευθυνεσαι σε ειδικο κοινο. Δεν θα το πουλησεις στην κομμωτρια της γειτονιάς με μπλοκε και αναρτηση.

Εχουν πουληθει απειρες φορες καλα φτιαγμενα mx5. Οχι οπου να' ναι. Σε αυτον που ξερει τι παιρνει.
 

Στάλθηκε από το SM-A705FN μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


2.5l NC Turbo
Completely stock internals
Garrett GT28
Custom tubular exhaust manifold
Bosch 850cc EV14 Injectors
FMIC
Custom 80mm exhaust
Stock ECU reflash
EVO VIII 17x8 wheels 235/40/17
Koni Yellow shocks w/progress springs
320hp




#breakingtherodbreakingtherod
NA engines - The engines with never-ending lag

September 06, 2019, 05:04:59 PMReply #4529

Offline gianic

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #4529 on: September 06, 2019, 05:04:59 PM »
Αυτοκίνητα λοιπόν σαν του Στέλιου δεν απευθύνονται στον μέσο αγοραστή.

Ο Γιάννης το λέει από την άποψη ότι οι περισσότεροι που συμμετέχουν σε αυτό το φόρουμ και όχι μόνο παίρνουν ένα "μαμά" αμάξι και μετά αρχίζουν αν του ρίχνουν λεφτά.
Το mx-5 είναι γνωστός κουμπαράς. Αυτούς λοιπόν τους αγοραστές συμφέρει να κοιτάνε αμάξια σαν του Στέλιου.

Διάβασε τι του λέει ο άλλος παραπάνω για την "μετατροπή" και κλάψε. Για ένα αυτοκίνητο που το έχω δει από κοντά και αξίζει κάθε ευρώ που ζητάει.
Μα δεν σε νοιαζει αυτο το κοινο. Στην τελικη ακομα και να μη το δωσεις στην τιμη που θες βλ. γνωστο rotrex, τα πουλας  ξεχωριστα και εισαι μια χαρα. Σιγα μη χαριζουμε φτιαγμενα αυτοκινητα. ΛοΛ

Στάλθηκε από το SM-A705FN μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


2.5l NC Turbo
Completely stock internals
Garrett GT28
Custom tubular exhaust manifold
Bosch 850cc EV14 Injectors
FMIC
Custom 80mm exhaust
Stock ECU reflash
EVO VIII 17x8 wheels 235/40/17
Koni Yellow shocks w/progress springs
320hp




#breakingtherodbreakingtherod
NA engines - The engines with never-ending lag