Show Recent Likes

!!

Καλώς ήρθατε

Η εγγραφή και η χρήση του φόρουμ είναι εντελώς δωρεάν και σας δίνουν πρόσβαση σε όλα τα τεχνικά θέματα του
http://mymx5.gr/forum/index.php?action=register

Author Topic: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]  (Read 713681 times)

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

September 02, 2018, 12:28:48 PMReply #4140

Offline Liakos

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #4140 on: September 02, 2018, 12:28:48 PM »

Η ενυσχιση της κολλα φαινεται σε ολα, θελοντας και μη

Δεν ισχύει αυτό.
:????: θα ηθελα πολυ να μαθω σε περιπτωση που αλλαξω πως να μην βγουν σημαδια!

Οι κόλλες βγαίνουν με την έκθεση του αυτοκινήτου στον ήλιο.
Αυτο ακριβωϛ.

MyMx5:
1.8 Copper Red NC High

-Tochigi Fuji LSD,4.778 FGR
-ΒC Racing BR type RS coilovers,Cosmo RX8 sways
-CCR rollbar,IL PPF brace
-GW 4-1 Headers,GW Street Single,Mazdaspeed CAI
-RX7 FD 16x8,Hankook RS2 225/50/16
-Hawk HP+, Stoptech SS lines


September 02, 2018, 02:55:09 PMReply #4141

Offline harisport

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #4141 on: September 02, 2018, 02:55:09 PM »
Οσον αφορα το esp, τι λετε; Αξιζει και να το ψαξω σε 1.8; Ελαχιστα εχουν

September 02, 2018, 03:44:17 PMReply #4142

Offline harisport

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #4142 on: September 02, 2018, 03:44:17 PM »
Κατι ακομη. Παρατηρησα οτι καποια, στο αριστερο φαναρι, στη δεξια πλευρα του, στον κυκλο, το ερωτερικο ειναι κοκκινο ενω σε αλλα διαφανο. Παραθετω φωτο με παραδειγματα. Ειναι απο καποια εκδοση ή αλλιως τι παιζει; Ευχαριστω

https://www.carbonmiata.com/wp-content/uploads/2016/03/image-01-11-16-06-24.jpeg
https://www.carbonmiata.com/wp-content/uploads/2016/03/IMG_5656.jpg

September 02, 2018, 04:23:22 PMReply #4143

Offline Liakos

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #4143 on: September 02, 2018, 04:23:22 PM »
Οπισθεν...

MyMx5:
1.8 Copper Red NC High

-Tochigi Fuji LSD,4.778 FGR
-ΒC Racing BR type RS coilovers,Cosmo RX8 sways
-CCR rollbar,IL PPF brace
-GW 4-1 Headers,GW Street Single,Mazdaspeed CAI
-RX7 FD 16x8,Hankook RS2 225/50/16
-Hawk HP+, Stoptech SS lines


September 02, 2018, 04:43:40 PMReply #4144

Offline harisport

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #4144 on: September 02, 2018, 04:43:40 PM »
Προφανως, αλλα δεν ρωταω αυτο. Γιατι σε καποια αριστερα φαναρια ειναι η οπισθεν εκει, ενω σε αλλα φαναρια, παλι απο μχ5 δεν ειναι ετσι; Το ενα αν πρατηρησετε εχει στο αριστερο φαναρι, το εσωτερικο του κυκλου κοκκινο, ενω στο αλλο αμαξι, στο αριστερο φαναρι, το εσωτερικο ειναι λευκο.

September 02, 2018, 05:01:19 PMReply #4145

Offline mx5silver

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #4145 on: September 02, 2018, 05:01:19 PM »
το μπλε ειναι αμερικανικο, με οτι αυτο συνεπαγεται....

September 02, 2018, 05:21:35 PMReply #4146

Offline harisport

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #4146 on: September 02, 2018, 05:21:35 PM »
Εγω εχω βρει ενα εδω ομως απο αγγελια, που το αριστερο κωλοφαναρο ειναι λευκο. τρακαρισμα και ετυχε να βαλει απο το αλλο λετε;

https://www.car.gr/14214873-mazda-mx-5-high

September 02, 2018, 05:27:39 PMReply #4147

Offline Dasimo

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #4147 on: September 02, 2018, 05:27:39 PM »

Η ενυσχιση της κολλα φαινεται σε ολα, θελοντας και μη

Δεν ισχύει αυτό.


Κώστα με τον καιρό αρχίζει να φαίνεται, ιδιαίτερα δε αν είναι άπλυτο καιρό


Sent from my iPad using Tapatalk

September 03, 2018, 12:06:43 AMReply #4148

Offline spoumi

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #4148 on: September 03, 2018, 12:06:43 AM »
Εμένα πάντως μετά από 11 χρόνια δεν έχει βγάλει ιδιαίτερα κόλλες.
Και ήλιο έχει φάει και 11 χρονών είναι.

Η δικιά μου εκτίμηση είναι η περιποίηση και προστασία που κάνει κανείς στην κουκούλα του.
MY07 NCEC [SOLD]
MazdaSpeed CAI / GoodWinRacing 4-1 header / MagnaFlow 200cpsi cat / custom single exhaust
ECU remapped
Tein MonoFlex with EDFC / rx8 yellow dot sways / MazdaSpeed FTSB
Maruha Lightweight Flywheel / 5spd Short Shift / Tochigi-Fuji LSD / FGR 4.44
Rota GTR 17x9 et35 with Federal RSR-R 235-40
NC2 look / factory hardtop / super20 rollbar / CM diffuser
xenon HID 4300K / DRLs / interior led lighting / scangaugeII / Android 2din Multimedia

September 03, 2018, 09:05:04 AMReply #4149

Offline Dasimo

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #4149 on: September 03, 2018, 09:05:04 AM »
Ούτε σε εμένα αλλά είναι στεγασμένο. Αν έχω καιρό να το πλύνω , εκεί μαζεύει σκόνη .


Sent from my iPhone using Tapatalk

September 03, 2018, 04:44:20 PMReply #4150

Offline tala

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #4150 on: September 03, 2018, 04:44:20 PM »
Με τα χλμ δεν εχω τοσο θεμα, παιζουν στα 90-120κ χλμ. Ειναι ψιλοφυσιολογικα για αμαξια 10ετιας που καποιοι τα εχουν και για βολτες.Εξ αλλου φαινονται, και θα ελεγθουν απο ΚΤΕΟ και μηχανικο. Αλλη μια ερωτηση, το τωρινο μου αμαξι ειναι swift sport το οποιο το χω για στριψιμο, και το αμαξι εχει καταπληκτικο esp που θα επεμβαινειι μονο στην πολυ κακια ωρα, και σε 2-3 κακες φορες, με βοηθησε. Πιστευετε οτι σε NC, το esp ειναι απαραιτητο; Ελαχιστα 18αρια εχουν, ειναι προαιρετικο και μονο στην high εκδοση.
Καλησπέρα φίλε μου. Καλώς όρισες εδώ. Θυμάμαι το όνομά σου από το swiftclub!
Αν και δεν έχω προσωπική εμπειρία, μεταφέρω εμπειρία άλλου ο οποίος είπε ότι το ESP δεν είναι πολύ παρεμβατικό και μπορείς να οδηγήσεις γρήγορα στρωτά.
Πάντως και στο SSS η λειτουργία του ήταν χρήσιμη μόνο σε πολύ βροχερό ή ολισθηρό οδόστρωμα, με αρκετά χιλιόμετρα, πράγμα το οποίο γενικά θέλει προσοχή με πισωκίνητο αυτοκίνητο.
Αν είσαι συγκεντρωμένος όταν οδηγάς, και δεν υπερβάλλεις σε κακές συνθήκες οδήγησης εκτιμώ ότι δεν θα το χρειαστείς, είναι κυρίως θέμα ψυχολογικό.
It's not the car, it's the driver...

September 03, 2018, 04:58:10 PMReply #4151

Offline SteliosR

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #4151 on: September 03, 2018, 04:58:10 PM »
Το ESP μονο χρησιμο ειναι. Αν βρεις 2 ιδια αυτοκινητα και το ενα εχει ESP εννοειται να το διαλεξεις....!

Γενικα το Μιατα ειναι πολυ ζυγισμενο, και αν δεν εχεις βροχη, λαστιχα φυτιλια, ευθυγραμμιση κουκουρουκου, και μυαλο 15χρονου δυσκολα θα σε τρομαξει.
MY07 Brilliant Black
ECU Reflash
4-1 Custom Header 63.5 midpipe
Skuzzle TorqIntake
Tochigi Fuji LSD x 4.1 FGR
Meister CRD
Rota Titans 17x8 ET42
Federal RS-R 215/45/17
RX8 Sway Bars
RX8 Brakes- Hawk Plus pads

September 03, 2018, 05:27:44 PMReply #4152

Offline harisport

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #4152 on: September 03, 2018, 05:27:44 PM »
Tala, ολο το swiftclub εδω; Σε θυμαμαι. Και το κουκλι του billviper κλασσικα. Πως σου εχει φανει η μεταβαση απο το ενα στο αλλο αμαξι btw?Δεν με νοιαζουν οι χωροι
Σαφως. Απλα μονο αυτο το μαυρο της αγγελιας που σας εστειλα εχει εσπ. Δυσκολο να βρω σε 18αρι. Ας ειμαστε αντικειμενικοι. Το αμαξι θα το εχω για πιο χαλαρες βολτες απο το σπορτακι, εκτος αν με ψηνει να το στριψω. Το θελω να κανω μια ωραια βολτα ως αναβυσσο χειμωνα-καλοκαιρι με καμπριο, και κανα χαζοπαντηλικι οπου με παιρνει, οχι σαν χαζος. Απλα μενω Ηλιουπολη Αττικης. Οσοι ξερετε την περιοχη, εχει 52 πλατειες. 52 πλατειες εξαιρετικες για παιχνιδια οπου στις περισσοτερες εχει κακη ασφαλτο.Σκεφτειτε με ελαφρως πιο σφιχτη πισω αναρτηση στο σουιφτ, μπορω να παιξω με κωλο οσο γινεται σε προσθιοκινητο. Λαστιχα δεν θα εχω με λινα, δεν θα εχω και πολυ καλα ομως, προκειμενου να παιζω με τον κωλο. Φοβαμαι οτι με ενα τετοιο λαστιχο, αν ειμαι με νορμαλ χλμ πανω σε στροφη ή πλατεια, το κωλαρακι ισως χαρει παραπανω. Το οποιο ισως εχει ευχαριστο αποτελεσμα, ισως και οχι ομως. Ισχυει αυτο ή το αμαξι θα ειναι κομπλε;

September 03, 2018, 06:08:48 PMReply #4153

Offline Trelos7

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #4153 on: September 03, 2018, 06:08:48 PM »
Αυτά Χάρη θα τα δεις στην οδήγηση. Από μόνος σου θα μπεις σε mode 'μαθητή' στο mx-5 που θα πάρεις.

Είναι δεδομένο ότι θα προτιμήσεις αμάξι με ESP αν μπορείς, αλλά:

Παίρνοντας ως δεδομένο ότι θα πας σε 1800 κυβικά, είναι κρίμα να περιορίσεις τόσο πολύ τα διαθέσιμα αυτοκίνητα για να πάρεις ένα ντε και καλά με ESP. Δυστυχώς πολύ μικρό ποσοστό των 1800 έχουν ESP. Εγώ αν έψαχνα λοιπόν, θα άφηνα στην άκρη το ESP για να κάνω την πιο σωστή αγορά και θα έδινα τη διαφορά για ένα μπλοκέ, το οποίο θα κάνει τα πρώτα σου χαζοπαντηλίκια πιο απολαυστικά και το οποίο θα βάλεις ούτως ή άλλως κάποια στιγμή, αφού 'ψάχνεσαι'.


September 03, 2018, 06:18:50 PMReply #4154

Offline harisport

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #4154 on: September 03, 2018, 06:18:50 PM »
Αυτη τη στιγμη, ειμαι αναμεσα σε 2 αμαξια. Το ενα γκρι, mid εκδοση, υφασματινα, ελατηρια eibach, πισω αντιστρεπτικη απο ρχ8, φιμε. Τιμη 6300. 120κ χλμ
Η αλλη επιλογη, το πολυποθητο μαυρο - που ξερω, δεν πρεπει να κοιταω χρωμα, αλλα το μετανιωσα που δεν πηρα το τωρινο μου αμαξι σε ανθρακι ή μαυρο-  μαυρα δερματινα και στις πορτες και θερμαινομενα στη high εκδοση, esp, 100κ χλμ, τιμη  6700

Αυτα εχω δει και με ενδιαφερουν.Εχει σχεση ποσο θα φυγει το τωρινο μου αμαξι. Αν φυγει ως 6700 και παιρνω και τα 2, θα παρω το μαυρο. Ας δωσω 400 παραπανω, ας ειναι το μαυρο που θελω και θα του κανω detailing σωστο γιατι γουσταρω και ας ειναι και πιο κυριλε μεσα. Δεν ειμαι του κυριλε, αλλα οκ, αλλιως να ανοιξει καποιος πορτα να κατσει στα μαυρα δερματινα με τα ωραια δερματα στις πορτες, να βαλεις τα θερμαινομενα και να να ανοιξεις καμπριο στους 15 βαθμους, και να εχεις και το esp για την κακια την ωρα.
Απο την αλλη, μου λενε να περιμενω κανα μηνα γιατι ακομη ειναι οι ιδιοκτητες μεσα στην τρελα λογω καιρου και τα κρατανε, οποτε απο Οκτωβρη, θα αρχισουν καποιοι να πουλανε. Προφανως θα προτιμησω στα ιδια λεφτα ενα χωρις esp αν εχει μια coilover ή ενα μπλοκε. Αν και το τελευταιο υποδηλωνει, οτι ο προηγουμενος 100% ηταν 'καλο παιδι' με το αμαξι.