βλεπω ότι δεν θελεις απλα ένα αμαξι για καλοκαιρινες χαλαρες ξεσκεπαστες βολτες..
θελεις κατι πιο ειδικο, οποτε να ξερεις ότι θα κοστισει αναλογα...
αν θελεις να βαλεις μπλοκε σε na, παρε μοντελο μετα το 94, οπου απλα αλλαζεις το μονο καβουκι
σε na 90-93 αν θελεις να βαλεις μπλοκε θελει κομπλε μετατροπή τα παντα, καβουκι αξονα ημιαξόνια από μοντελο 94+
αλλιως βαζεις μονο το μπλοκε από cusco ή kaaz τα οποια δεν είναι φθηνα
οποτε εστιασε πρωτα θελεις, τούρμπο ή ατμοσφαιρα και επιλεγεις αναλογα και μοντελο
όποιο είναι ετοιμη μετατροπή, μπορει αρχικα να σου φαινεται πιο ακριβο,αλλα σε βαθος χρονου θα καταλάβεις ότι είναι φτηνοτερο
για να φτασεις πχ το τριτο μαμα μκ1 που εχεις στις αγγελιες, στα επίπεδα του πρωτου τουρμπατου και του δευτερου ατμοσφαιρικου θα χρειαστείς χοντρικα ακομα από 4000 εως 7000 ευρα.... + τα 3500 το κοστος αγορας του
ανταλακτικα, τουρμπίνες, δισκοπλατα, φρενα, αναρτησεις, συνεργεια, μονταρίσματα, δυναμόμετρα, προγραμματιστες θα πρεπει να τα πληρωσεις όλα από την τσεπη σου, + τον χρονο και το τρεξιμο που πρεπει να διαθεσεις και να ριξεις για όλα τα παραπανω...
η πρωτη αγγελια φαινεται καλη περιπτωση, αλλα μαλλον δεν εχει βρεθει καποιος αρκετα θαρραλεος να το αγορασει από τον μαντρά...
το παιρνεις με το σκεπτικο ότι είναι μια καλη βαση και συνεχιζεις την εξελιξη....
η δευτερη αγγελια, αρκετα πιο ψαγμενο το αμαξι με αλλον προσανατολισμο. εδώ παει το "ότι πληρωνεις παιρνεις"
από τα nb η τελευταια αγγελια με το τουρμπατο είναι η πιο ενδιαφερουσα. τα εχει όλα (και ρολμπαρ)και συμφερει