Show Recent Likes

!!

Καλώς ήρθατε

Η εγγραφή και η χρήση του φόρουμ είναι εντελώς δωρεάν και σας δίνουν πρόσβαση σε όλα τα τεχνικά θέματα του
http://mymx5.gr/forum/index.php?action=register

Author Topic: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]  (Read 713201 times)

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

May 09, 2018, 11:43:57 AMReply #3885

Offline philosopher

Αν και αυτό θα έπρεπε να πάει στο νήμα της κατανάλωσης.
Δεν ανέφερε πουθενά ότι το δίλιτρο καίει 6 λίτρα και αν το υπονόησα, έδωσα λάθος εντύπωση.
Οι συνθήκες ήταν συγκεκριμένες, (απειλή κώφωσης  :tease: ), δρόμος κατηφορικός, καθόλου κίνηση και μέγιστη ταχύτητα 80χαω. Και ναι κάπου στο 6 έπαιξε η κατανάλωση, τώρα αν ήταν 6.1 ή 6.4 δε μπορώ να πω αλλά 7 δεν ήταν.
@kostasmito H διαδικασία στο στρώσιμο δε μπορεί να βγάλει ασφαλή συμπεράσματα για τη κατανάλωση.
Κατανάλωση έχω μέσο όρο 8-8.5 και μέγιστες έχω δει 10 σε καθημερινή χρήση. Σήμερα που μιλάμε, πραγματικά με τόσο λίγη χρήση, έχω σταματήσει να ασχολούμαι με το θέμα κατανάλωση.

Miata NC 2.0
Simplicity is all that matters.



May 09, 2018, 01:44:29 PMReply #3886

Offline gosta100

Πήγα και είδα αυτό της spotawheel. Έχει κάποιες μικρές γρατσουνιές, αλλά είναι σαν καινούριο. Δυστυχώς, το πρόλαβε άλλος.
Ένα θέμα που παρατήρησα είναι ότι αν και δεν είμαι ψηλός (1.81), σχεδόν βρίσκει το κεφάλι μου στην κουκούλα, που είναι αρκετά ενοχλητικό.
Επίσης, αρκετά δύσκολο να βρω την κατάλληλη θέση οδήγησης, μάλλον το πιο σωστό είναι το κάθισμα τέρμα χαμηλά, όχι πολύ μακριά από το τιμόνι και πλάτη κάπως ξαπλωτή. Κατά τα άλλα, με ανοικτή κουκούλα φοβερή αίσθηση...

May 09, 2018, 02:04:14 PMReply #3887

Offline topetwrx

Πήγα και είδα αυτό της spotawheel. Έχει κάποιες μικρές γρατσουνιές, αλλά είναι σαν καινούριο. Δυστυχώς, το πρόλαβε άλλος.
Ένα θέμα που παρατήρησα είναι ότι αν και δεν είμαι ψηλός (1.81), σχεδόν βρίσκει το κεφάλι μου στην κουκούλα, που είναι αρκετά ενοχλητικό.
Επίσης, αρκετά δύσκολο να βρω την κατάλληλη θέση οδήγησης, μάλλον το πιο σωστό είναι το κάθισμα τέρμα χαμηλά, όχι πολύ μακριά από το τιμόνι και πλάτη κάπως ξαπλωτή. Κατά τα άλλα, με ανοικτή κουκούλα φοβερή αίσθηση...
Περίεργο αυτό που λες να βρίσκεις δηλαδή! Ρυθμιζότανε στο ύψος το κάθισμα; Μάλλον ισχύει στα πιο καινούρια μοντέλα... Από ότι διάβασα σε αυτά που ρυθμίζεται κάθεσαι λίγο πιο ψηλά. Παρόλα αυτά εγώ που είμαι 1,85 και αδύνατος κάθομαι πολύ άνετα και έχω αέρα από την κουκούλα.
Απόστολος Κοζάνη
MAZDA LSD & Öhlins Road & Track DFV

May 09, 2018, 03:06:19 PMReply #3888

Offline gosta100

Περίεργο αυτό που λες να βρίσκεις δηλαδή! Ρυθμιζότανε στο ύψος το κάθισμα; Μάλλον ισχύει στα πιο καινούρια μοντέλα... Από ότι διάβασα σε αυτά που ρυθμίζεται κάθεσαι λίγο πιο ψηλά. Παρόλα αυτά εγώ που είμαι 1,85 και αδύνατος κάθομαι πολύ άνετα και έχω αέρα από την κουκούλα.

Ναι ρυθμιζότανε σε ύψος. Δεν έβρισκα ακριβώς, αλλά ήταν οριακά. Εσύ έχεις το κάθισμα κάπως ξαπλωτό;

May 10, 2018, 12:06:30 AMReply #3889

Offline gmat

Στα πρώτα facelift που το κάθισμα είναι ρυθμιζόμενο κατά υψος το πας τέρμα κάτω και όχι τέρμα πίσω ώστε να κερδίσεις κλίση στη μέση. Εγώ είμαι 1.86 και παχουλές πλέον... Όταν ήμουν αδύνατος δεν είχα πρόβλημα κανένα. Τώρα ζορίζομαι λίγο λόγω κοιλίτσα και γονάτων. Μέχρι 1.90 το nc είναι σχετικά νορμάλ. Μετά αρχιζουν τα σκίσε κουκούλα και κεφάλι έξω...
Nc rc 1.8

May 10, 2018, 12:08:04 AMReply #3890

Offline kostasmito

1.85 κάθισμα τέρμα πίσω, πλάτη σχεδόν κάθετα, κάθισμα τέρμα κάτω (+1cm χαμηλωμα της βάσης του καθίσματος). Δεν έχω άπλα, αλλά δεν ειμαι και οριακά. Οριακά οδηγώ και με κράνος και κλειστή κουκούλα.

2.0lt sport / Larini Muffler / HKS Airfilter
Exedy lightweight flywheel & stage 1 clutch / Moss short shift
MeisterR CRD+ coils  / AutoExe Tie rod end / Cobalt FSTB / BBS EVO IX 17x8 ET+38 wheels / 215-45-17 AD08R
Wood Interior / Autoexe steering wheel / Honda Jazz antenna

May 10, 2018, 08:05:40 AMReply #3891

Offline topetwrx


Ναι ρυθμιζότανε σε ύψος. Δεν έβρισκα ακριβώς, αλλά ήταν οριακά. Εσύ έχεις το κάθισμα κάπως ξαπλωτό;
Εγώ δεν κάθομαι τέρμα πίσω και την πλάτη την έχω σχετικά όρθια, ειδικά όταν τρέχω. Ο αέρας από την κουκούλα είναι μια χαρά και δεν απασχόλησε ποτέ.
Δεν ξέρω πόσα κιλά είσαι, αλλά από αυτά που διαβάζω (αν και δεν περίμενα να κάνει τόση διαφορά) κατάλαβα ότι το πρόβλημα το έχουν κυρίως όσοι έχουν περιττά κιλά, τα οποία πάνε και στα οπίσθια τα οποία με την σειρά τους σηκώνουν πιο ψηλά τον οδηγό. Όπως είπα εγώ είμαι μεν 1,85 αλλά έχω και 81 κιλά που προφανώς παίζει μεγάλο ρόλο όπως είπα. Φυσικά για να είμαι στα 81 κιλά ή κάπου εκεί το παλεύω και δεν αφήνομαι, γιατί αν το αφήσω θα φύγω επάνω!! Να ένα κίνητρο λοιπόν για χάσιμο κιλών όσοι έχουν περισσότερα! ;)
Απόστολος Κοζάνη
MAZDA LSD & Öhlins Road & Track DFV

May 10, 2018, 12:04:43 PMReply #3892

Offline gosta100

Είμαι 1.81, 90 κιλά. Ίσως ήταν η ιδέα μου ότι ήμουν οριακά και να είχα 3-4 πόντους περιθώριο, αλλά σίγουρα όχι παραπάνω...
Επειδή δεν είχα ποτέ roadster μου φαίνεται κάπως κλειστοφοβικό και για αυτό μάλλον επηρρεάζομαι, παρολαυτά μπαίνω και βγαίνω πολύ εύκολα.
Το "κλειστοφοβικό" είναι κάτι που συνηθίζεται στην πορεία και δεν ενοχλεί;

May 10, 2018, 12:14:32 PMReply #3893

Offline luigid

Είμαι 1.81, 90 κιλά. Ίσως ήταν η ιδέα μου ότι ήμουν οριακά και να είχα 3-4 πόντους περιθώριο, αλλά σίγουρα όχι παραπάνω...
Επειδή δεν είχα ποτέ roadster μου φαίνεται κάπως κλειστοφοβικό και για αυτό μάλλον επηρρεάζομαι, παρολαυτά μπαίνω και βγαίνω πολύ εύκολα.
Το "κλειστοφοβικό" είναι κάτι που συνηθίζεται στην πορεία και δεν ενοχλεί;

Συνηθιζεται τοσο που τα "κανονικα" αυτοκινητα θα σου φαινονται τεραστια.

Ασε που γινεσαι ενα με το αμαξι μετα απο λιγο καιρο χρησης

Do it!

May 10, 2018, 12:45:52 PMReply #3894

Offline topetwrx

Είμαι 1.81, 90 κιλά. Ίσως ήταν η ιδέα μου ότι ήμουν οριακά και να είχα 3-4 πόντους περιθώριο, αλλά σίγουρα όχι παραπάνω...
Επειδή δεν είχα ποτέ roadster μου φαίνεται κάπως κλειστοφοβικό και για αυτό μάλλον επηρρεάζομαι, παρολαυτά μπαίνω και βγαίνω πολύ εύκολα.
Το "κλειστοφοβικό" είναι κάτι που συνηθίζεται στην πορεία και δεν ενοχλεί;

Οπότε δοκίμασε ξανά πως κάθεσαι. Κλειστοφοβικό δεν θα το έλεγα και είναι κάτι που μου αρέσει γενικά σαν αίσθηση! Φίλος που είχε παλιά ΜΧ 5 ΝΒ λίγο πιο κοντός από εμένα και σχετικά παχύς (το τονίζω ξανά) μου είχε πει ότι δεν θα χωρώ. Χώρεσα μια χαρά και σε ΝΒ που είναι πιο στενάχωρο για ψηλούς.
Απόστολος Κοζάνη
MAZDA LSD & Öhlins Road & Track DFV

May 10, 2018, 02:13:45 PMReply #3895

May 11, 2018, 09:21:44 PMReply #3896

Offline retro007

Καλησπέρα σε όλους,

Ψαχνω εδω και λιγο καιρο για να αγοράσω ενα mx-5. Εμφανισιακά μου αρέσει πιο πολυ το old school NA. Πιο συγκεκριμένα ψάχνομαι για:

- ΝΑ με προοπτική turbo ή 1.8 swap (VVT), μπλοκέ, roll bar και ίσως 6-speed. Στις αγγελλιες κοιταζω κυρίως τα μοντέλα μεχρι 93 και οχι τα detuned μεταγενέστερα.
- NB 1.8 μόνο, ιδανικά sporty
- NC 2.0, που όμως δεν με συγκινεί ιδιαίτερα. Το 1.8 δε θα το κοίταζα κυρίως λόγω άψυχου κινητηρα...

Μπορεί κανένας να μου πει την γνώμη του κυρίως για τα NA που κυκλογορών. Γνωρίζει κανείς κάποιο απο αυτα;
Στα NA υπάρχουν 3-4 αρκετά ενδιαφέροντα αρχικα:

  -https://www.car.gr/classifieds/cars/view/13446754/  (πήγα και το είδα, 4 χρόνια σε ακινησία... + οτι ειναι απο μαντρα κατι που δε θα το θελα.. αλλα εξωτερικά ειναι αρκετα όμορφο.. τσιμπημένη τιμη..)
  -https://www.car.gr/13532623-mazda-mx-5-eunos-roadster (αν επέλεγα τον δρομο του swap απο το turbo σε NA ) αυτό φαίνεται να εχει κανει πολυ καλη δουλεια ο ιδιοκτητης του). Δεν ξέρω αν αξίζει τα λεφτά του...
  -https://www.car.gr/13492684-mazda-mx-5-mk1 - αρκετά τίμιο για stock..

Στα NB κοιτάζω αυτα:

-

extra ενα 1.6:
https://www.car.gr/10904822-mazda-mx-5-twins-turbo

May 11, 2018, 09:28:37 PMReply #3897

Offline retro007

Καλησπέρα σε όλους,

Ψαχνω εδω και λιγο καιρο για να αγοράσω ενα mx-5. Εμφανισιακά μου αρέσει πιο πολυ το old school NA. Πιο συγκεκριμένα ψάχνομαι για:

- ΝΑ με προοπτική turbo ή 1.8 swap (VVT), μπλοκέ, roll bar και ίσως 6-speed. Στις αγγελλιες κοιταζω κυρίως τα μοντέλα μεχρι 93 και οχι τα detuned μεταγενέστερα.
- NB 1.8 μόνο, ιδανικά sporty
- NC 2.0, που όμως δεν με συγκινεί ιδιαίτερα. Το 1.8 δε θα το κοίταζα κυρίως λόγω άψυχου κινητηρα...

Μπορεί κανένας να μου πει την γνώμη του κυρίως για τα NA που κυκλογορών. Γνωρίζει κανείς κάποιο απο αυτα;
Στα NA υπάρχουν 3-4 αρκετά ενδιαφέροντα αρχικα:

  -https://www.car.gr/classifieds/cars/view/13446754/  (πήγα και το είδα, 4 χρόνια σε ακινησία... + οτι ειναι απο μαντρα κατι που δε θα το θελα.. αλλα εξωτερικά ειναι αρκετα όμορφο.. τσιμπημένη τιμη..)
  -https://www.car.gr/13532623-mazda-mx-5-eunos-roadster (αν επέλεγα τον δρομο του swap απο το turbo σε NA ) αυτό φαίνεται να εχει κανει πολυ καλη δουλεια ο ιδιοκτητης του). Δεν ξέρω αν αξίζει τα λεφτά του...
  -https://www.car.gr/13492684-mazda-mx-5-mk1 - αρκετά τίμιο για stock..

Στα NB κοιτάζω αυτα:

- https://www.car.gr/12119300-mazda-mx-5-sporty
- https://www.car.gr/12070900-mazda-mx-5-memories
- https://www.car.gr/12441545-mazda-mx-5-twins-edition

extra ενα 1.6:
https://www.car.gr/10904822-mazda-mx-5-twins-turbo  (φοράει κατα την γνώμη μου την ιδανική turbina για minimum υστερηση στο γκαζι.

Θα χαρώ να ακούσα οποιοδήποτε σχόλιο ή προταση σχετικα με τα παραπανω ή οτιδήποτε άλλο βρίσκεται στην αγορά αυτη την στιγμή..

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τον κόπο σας.

May 12, 2018, 12:34:51 AMReply #3898

Offline mx5silver

βλεπω ότι δεν θελεις απλα ένα αμαξι για καλοκαιρινες χαλαρες ξεσκεπαστες βολτες..
θελεις κατι πιο ειδικο, οποτε να ξερεις ότι θα κοστισει αναλογα... :'(

αν θελεις να βαλεις μπλοκε σε na, παρε μοντελο μετα το 94, οπου απλα αλλαζεις το μονο καβουκι
σε na 90-93 αν θελεις να βαλεις μπλοκε θελει κομπλε μετατροπή τα παντα, καβουκι αξονα ημιαξόνια από μοντελο 94+
αλλιως βαζεις μονο το μπλοκε από cusco ή kaaz τα οποια δεν είναι φθηνα

οποτε εστιασε πρωτα θελεις, τούρμπο ή ατμοσφαιρα και επιλεγεις αναλογα και μοντελο :good:


όποιο  είναι ετοιμη μετατροπή, μπορει αρχικα να σου φαινεται πιο ακριβο,αλλα σε βαθος χρονου θα καταλάβεις ότι είναι φτηνοτερο
για να φτασεις πχ το τριτο μαμα μκ1 που εχεις στις αγγελιες, στα επίπεδα του πρωτου τουρμπατου και του δευτερου ατμοσφαιρικου θα χρειαστείς χοντρικα ακομα από 4000 εως 7000 ευρα....  + τα 3500 το κοστος αγορας του
ανταλακτικα, τουρμπίνες,  δισκοπλατα, φρενα, αναρτησεις, συνεργεια, μονταρίσματα, δυναμόμετρα, προγραμματιστες θα πρεπει να τα πληρωσεις όλα από την τσεπη σου, + τον χρονο και το τρεξιμο που πρεπει να διαθεσεις και να ριξεις για όλα τα παραπανω...


η πρωτη αγγελια φαινεται καλη περιπτωση, αλλα μαλλον δεν εχει βρεθει καποιος αρκετα θαρραλεος να το αγορασει από τον μαντρά...
το παιρνεις με το σκεπτικο ότι είναι μια καλη βαση και συνεχιζεις την εξελιξη....
η δευτερη αγγελια, αρκετα πιο ψαγμενο το αμαξι με αλλον προσανατολισμο.  εδώ παει το "ότι πληρωνεις παιρνεις"


από τα nb η τελευταια αγγελια με το τουρμπατο είναι η πιο ενδιαφερουσα. τα εχει όλα (και ρολμπαρ)και συμφερει :good:




May 12, 2018, 10:40:53 AMReply #3899

Offline Hayate

Σε πρώτη φάση ξεκαθάρισε τι θέλεις. Απο το αμάξι του 90 που έχει αλλάξει 5 χέρια κ έχει ζήσει διάφορα όργια, στο 2λιτρο NC, οι διαφορές σε όλα τα επίπεδα είναι χαοτικές. Στο 2ο δεν ακουμπάς τπτ, στο 1ο θέλεις ένα χρόνο τουλάχιστον για να το φέρεις εκεί που θες και αν πετύχουν όλα. απο χρήμα θα ξεπεράσεις το nc αν θες να το κάνεις να πηγαίνει αντίστοιχα, και αυτό μάλλον είναι απίθανο έτσι κ αλλιώς.

Το 1.6 τούρμπο του Αλέξανδρου γνωρίζω ότι είναι ατρακάριστο, προσεγμένο, με καλά πράγματα κ ελάχιστα δουλεμένα. Δεν θα το σκοτώσει σίγουρα γιατί ξέρει τι έχει κ δεν βιάζεται.