Show Recent Likes

!!

Καλώς ήρθατε

Η εγγραφή και η χρήση του φόρουμ είναι εντελώς δωρεάν και σας δίνουν πρόσβαση σε όλα τα τεχνικά θέματα του
http://mymx5.gr/forum/index.php?action=register

Author Topic: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]  (Read 713276 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

March 08, 2018, 01:52:00 PMReply #3840

Offline RustRat

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #3840 on: March 08, 2018, 01:52:00 PM »
Ειναι inside joke. Το ΝΑ εβγαινε 89-93 με 115hp, και 94-97 με detuned B6 μοτέρ περίπου στο 100ρικο. Ποτέ καμία αγγελία δεν έχει δηλώσει τα κανονικά άλογα.


Sent from my iPhone using Tapatalk
https://www.instagram.com/rust_rat

‘97 Red 1.6 - soon to be back from the dead
‘92 Red 1.6 - we cool

April 07, 2018, 12:20:28 AMReply #3841

Offline ktgeorge

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #3841 on: April 07, 2018, 12:20:28 AM »
Πούλησα το δικό μου, και μάλιστα το έλεγξαν από το check your car, 2.5 ώρες. Πραγματικά πολύ χρονοβόρα διαδικασία αλλά αυτός που θα την πληρωσει σημαίνει ότι είναι αποφασισμένος να το αγοράσει. Έτσι αν ξέρεις ότι το αμαξι σου δεν έχει χοντρά τρακάρισματα και μηχανικά προβλήματα, μια φορά θα το δούνε σοβαρά και θα το αγοράσουν. Έτσι και έγινε.

Πλέον πάω σε suv, αλλά ήδη μου λείπει πολύ το mx5 μου. Χαρείτε το όσο το έχετε και όσοι το αποκτήσετε.



Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Keep it sideways ...

May 02, 2018, 10:34:27 PMReply #3842

Offline gosta100

Καλησπέρα παιδιά,

Ενδιαφέρομαι για την αγορά mx5 από 2008 και μετά, οπότε ξεκίνησα διάβασμα. Κάποια γνώμη για αυτό; https://www.car.gr/12359923-mazda-mx-5-high-edition-leather-1-8 ;

Ευχαριστώ.

May 03, 2018, 07:49:49 AMReply #3843

Offline topetwrx

Καλησπέρα παιδιά,

Ενδιαφέρομαι για την αγορά mx5 από 2008 και μετά, οπότε ξεκίνησα διάβασμα. Κάποια γνώμη για αυτό; https://www.car.gr/12359923-mazda-mx-5-high-edition-leather-1-8 ;

Ευχαριστώ.
Το αυτοκίνητο δεν το ξέρω, αλλά ξέρω ότι έχει καιρό (δεν είναι κακό σώνει και καλά) και το λέω γιατί από τότε που έψαχνα και εγώ έλεγε ότι θα το κρατήσει 10 μέρες και μετά θα το δώσει σε έμπορο. Λεπτομέρεια απλά το αναφέρω.

Επίσης έχει καλύμματα στα καθίσματα. Πρέπει να δεις πέρα από τους άλλους ελέγχους πως είναι και τα καθίσματα από κάτω.

Ρώτα αν έχει αλλάξει θερμοστάτη, μια που ΟΛΟΙ κολλάνε ανοιχτοί. Φαίνεται αν το βγάλεις στην Εθνική Οδό και ο δείκτης είναι πολύ κάτω από την μέση. Κόστος με γνήσιο κάπου στα 110-140 ευρώ με αγορά γνήσιου αντιψυκτικού FL22.

Η αλλαγή κουκούλας με τόσα λίγα χιλιόμετρα είναι λίγο περίεργη, αν κρίνω από την αντοχή που έχει σε άλλα αυτοκίνητα.

Κατά τα άλλα αν είναι καλό η τιμή είναι λογική.
Απόστολος Κοζάνη
MAZDA LSD & Öhlins Road & Track DFV

May 03, 2018, 09:05:06 AMReply #3844

Offline SteliosR

Το βασικο είναι να είναι ατρακαριστο. Τα υπολοιπα που αναφερει είναι απλα ενδείξεις.

Και για να μην γενικεύουμε δεν κολλάνε Ολοι οι θερμοστάτες. Συμφωνώ ομως πως είναι ένα συχνο πρόβλημα.

Αυτό που εμένα με χαλαει, και με κάποιους διαφωνήσαμε πιο παλια, είναι η φθορά στο τιμόνι για 54Κ χλμ. Εχω το δικο μου από 46Κ και τετοια φθορα όπως φαινεται εκει δεν εχει ουτε τωρα με 98Κ. Απλα παραθέτω την προσωπική μου εμπειρία μετα από 5 χρονια και κατι...

Η κουκουλα το ότι αλλαχτηκε δεν είναι καν περιεργο. Ισως από φθορα, ίσως να την έσκισαν, ίσως να είναι ψείρας. Τα καθίσματα είναι ένα ερωτηματικο αλλα αποτρεπτικο δεν το λες.

Καλες αναζητήσεις....
MY07 Brilliant Black
ECU Reflash
4-1 Custom Header 63.5 midpipe
Skuzzle TorqIntake
Tochigi Fuji LSD x 4.1 FGR
Meister CRD
Rota Titans 17x8 ET42
Federal RS-R 215/45/17
RX8 Sway Bars
RX8 Brakes- Hawk Plus pads

May 03, 2018, 02:13:28 PMReply #3845

Offline gosta100

Σωστά, το βασικό είναι να μην έχει τρακάρισμα.
Ποιο θα λέγατε ότι είναι ένα λογικό budget για NC;
Επίσης, επί της αναζήτησης, να κοιτάω κυρίως στο car; ή παίζουν και άλλα κανάλια;

May 03, 2018, 02:30:32 PMReply #3846

Offline panos2171

Αυτοκίνητο 50.000χλμ και μάλιστα φυλασσόμενο σε γκαράζ ούτε έχει φθορά στα καθίσματα, ούτε θέλει αλλαγή κουκουλας.
"Βρωμάει" καινουργιλα από μακριά. Αν αυτού βλέπω αλλαγμένη κουκουλα, καλύμματα στα κάθισματα, σπασμένο χερουλακι και μια εξωτερική εμφάνιση που δεν είναι βιτρίνας.
Επίσης book service 1μιση χρόνο μετά με τον ίδιο στυλό. Μικρολεπτομεριες που υποψιαζουν. Βέβαια η τιμή είναι οκ απλά πας συνειδητοποιημενος ότι δεν έχει τόσα λίγα χλμ.

Στάλθηκε από το Redmi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

NBFL 2002 1.6L (midnight blue)
stock engine
15'' ENKEI (phoenix) wheels
MeisterR Sportive Coilovers

May 03, 2018, 04:10:05 PMReply #3847

Offline SteliosR

Σωστά, το βασικό είναι να μην έχει τρακάρισμα.
Ποιο θα λέγατε ότι είναι ένα λογικό budget για NC;
Επίσης, επί της αναζήτησης, να κοιτάω κυρίως στο car; ή παίζουν και άλλα κανάλια;

εχεις pm.
MY07 Brilliant Black
ECU Reflash
4-1 Custom Header 63.5 midpipe
Skuzzle TorqIntake
Tochigi Fuji LSD x 4.1 FGR
Meister CRD
Rota Titans 17x8 ET42
Federal RS-R 215/45/17
RX8 Sway Bars
RX8 Brakes- Hawk Plus pads

May 04, 2018, 01:43:45 AMReply #3848

Offline gmat

Παιδιά εγώ θα σας πω και την εμπειρία μου στο κλάδο των οχημάτων εδώ και πολλά χρόνια. Επειδή αυτος που αγοράζει δεν είναι πάντα υποψιασμένος και δεν αναζητά καιρο (εγώ έψαχνα 1χρονο)παντα και είναι πάνω στη τουρλα και στην έξαψη ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ παραμύθι  τις περισσότερες φορες!!! Αλλιώς δεν θα υπήρχαν και δεν θα εξελισονταν πολλοί γνωστοί μαντραδες που πουλάνε με το κιλό!!! Θέλει να ακούει τις παπατζες και να πιστεύει αυτά που θέλει να ακούσει γτ φοβάται πολλές φορες την επιλογή του.

Ελέγχουμε με γνωστο μηχανικο μας η τυπου check your car ρωτάμε κανα φιλο ασφαλιστή αν μπορεί να μας βρει ιστορικο αλλιώς κοιτάμε δομικοτητα και κινητήρα... το να χει φάει μια ψιλή προφυλακτήρα φτερό δε λέει κάτι η να εχει βάψει κομμάτια... και ολο που λέει ο λόγος!!! Μιλάμε για αμαξια 10ετιας που τα τρώει ο ήλιος τα στρίβουμε τα βάζουμε τα φρεναρουμε τα προσέχουμε οι περισσότεροι αλλά ΟΚ μην μας πιανει και πανικός,,, εγώ έχω κολλημένο θερμοστάτη 1χρονο + καίω παραπάνω και οκ θα δώσω 150ευρω...

Αυτό θα το δει όταν το πάρει η θα έδινε κανένας το αμάξι για Τεστ ντραιβ 1 ωρα εθνική... εγώ δε το δίνω στο κολλητο μου,,,

Ότι λάμπει δεν είναι χρυσός... ότι είναι χρυσός δε πουλάει για σκάτα... οι τσάμπα μάγκες γιναν πολύ λίγοι με την έννοια δεν υπάρχουν πλέον πολλές ευκαιρίες... επομένως του 08 με 50000 χλμ  και έτσι όπως τα λέει έπρεπε να ζητάγε παραπάνω...

Κοιτάς ψαλίδια... άκρα τραβερσες πάτωμα από κάτω και ραμφη μπροστά... μυρίζει μοκέτα πίσω η τσεκάρει για υγρασία γτ οι υδροροες είναι θέμα και κοιτάς ιστορικό συντήρησης για πιθανές σοβαρές βλάβες και προσπαθεις να ελέγξεις δισκοπλατο και ρεταρίσματα και διαρροές λαδιών.

Φιλικά και καλή επιλογη

Nc rc 1.8

May 06, 2018, 11:21:47 PMReply #3849

Offline gosta100

Παιδιά καλησπέρα,

Σας ευχαριστώ πολύ για την μέχρι τώρα βοήθεια. Έχω μερικές ακόμα ερωτήσεις:
1. Ποια είναι πρακτικά η κατανάλωση του NC 1.6;
2. Πώς σας φαίνεται η προοπτική αγοράς από spotawheel?

May 07, 2018, 12:01:43 AMReply #3850

May 07, 2018, 12:58:25 AMReply #3851

Offline gosta100

0, γιατι δεν υπαρχει NC 1.6

 :) 1.8 συγννώμη...

May 07, 2018, 08:06:41 AMReply #3852

Offline steve

0, γιατι δεν υπαρχει NC 1.6

 :) 1.8 συγννώμη...
8 με 8,5 l/100 km σε νορμάλ ρυθμούς. απο εκεί και πέρα πόσο θα το κυνηγήσεις.
σε σταμάτα-ξεκίνα στη πόλη δε ξέρω γιατί δε το χρησιμοποιώ έτσι, αλλά δε νομίζω να πάρει κανείς nc για συχνή και έντονη χρήση στη πόλη...
Mazda MX5 NC 2.0 SPORT

May 07, 2018, 08:10:01 AMReply #3853

Offline topetwrx

Θα σου πω για την ελάχιστη κατανάλωση που έχω πετύχει με ΠΟΛΥΥΥ οικονομική οδήγηση Κοζάνη-Βόλο καμιά 450 χιλ. πηγαίνοντας με  90-110 χιλ. έκαψε κάπου στα 6,8 λίτρα/100 χιλ. όπου είχε μέσα και Βόλο-Μακρυνίτσα-Βόλο που έχει ανάβαση με στροφές ως γνωστό στους περισσότερους. Είμαι σίγουρος ότι πάει και λίγο πιο κάτω στα (6,7λίτρα), λέμε τώρα! Αυτά με αλλαγμένο θερμοστάτη μια που λένε ότι ο κολλημένος ανεβάζει λίγο την κατανάλωση.

Με πιο κανονική οδήγηση 120-130 είναι κάτω από 7,5 λίτρα/100χιλ.. Για μέγιστη δεν ξέρω, μια που δεν το σκίζω το αυτοκίνητο σε γενικές γραμμές. Πάνω από 10 θα πάει σίγουρα, αλλά θα σου πούνε και τα άλλα παιδιά καλύτερα.

Με λίγα λόγια 600-650 χιλ. αυτονομία την βγάζει αν πας οικονομικά. Δεν είναι και άσχημα νομίζω.

Steve 8-8,5 Λίτρα είναι πολύ πιο πάνω από αυτά που έχω μετρήσει, οπότε να θεωρήσω ότι δεν το πας και τόσο οικονομικά ή το νορμάλ που λες είναι αρκετά ζωηρό!! ;)
Απόστολος Κοζάνη
MAZDA LSD & Öhlins Road & Track DFV

May 07, 2018, 12:00:01 PMReply #3854

Offline SteliosR

παιδια και εγω στο 8-8.5 τεινω δεδομενου πως το αυτοκινητο εχει γενικα κοντες σχεσεις και δεν είναι ευκολο να μεινεις σε χαμηλες rpm.

Σταθη τα ειπαμε και από κοντα εμεις, το 1.8 είναι ότι πρεπει για να μαθεις και να πειραματιστείς. Επισης ότι πρεπει για να κυνηγήσεις δεκατα σε πιστες. Επισης ότι πρεπει για χαλαρη βολτα ξεσκούφωτος.

Η μονη μου ανησυχια μιας και μιλησαμε, είναι η ηλικια σου. Μην το παρεις στραβα αλλα οσο μεγαλωνουμε δεν κανουμε εκπτωσεις σε ανεση, χωρους, κλπ....

Αν με όλα αυτά εσυ νιώθεις καλα, προχωρα... το ποσο δεν είναι και τρομερο! αν δεν σου αρεσει το πουλας και ισως να μην χασεις και καθολου αν είναι καλο το αμαξι.
MY07 Brilliant Black
ECU Reflash
4-1 Custom Header 63.5 midpipe
Skuzzle TorqIntake
Tochigi Fuji LSD x 4.1 FGR
Meister CRD
Rota Titans 17x8 ET42
Federal RS-R 215/45/17
RX8 Sway Bars
RX8 Brakes- Hawk Plus pads