Show Recent Likes

!!

Καλώς ήρθατε

Η εγγραφή και η χρήση του φόρουμ είναι εντελώς δωρεάν και σας δίνουν πρόσβαση σε όλα τα τεχνικά θέματα του
http://mymx5.gr/forum/index.php?action=register

Author Topic: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]  (Read 713669 times)

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

March 24, 2017, 11:29:57 AMReply #3405

Offline Ozymandias

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #3405 on: March 24, 2017, 11:29:57 AM »
O αδελφος μου οδηγαει την 3.0 (εκτος ελλαδας φυσικα :'( :'( :'() και δεν ειναι καθοοοολου κακη.

Το προβλημα απο ο,τι εχω καταλαβει ειναι το διλιτρο μοντελο

March 24, 2017, 11:32:19 AMReply #3406

Offline jason#9

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #3406 on: March 24, 2017, 11:32:19 AM »
Αυτο θα το παρω εγω να το αφησεις ησυχο. Εσυ παρε z4 φλωρατζα.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Οποιος εχει Ζ4 ειναι φλωρατζα δηλαδης ? Για πες ρε Γιαννακο.. :moutza:
Εννοειται πως οχι ρε.
Εχει το 2.5  η πρωην μου  και το 2.2 η μητερα ενος φιλου μου. Καθε αλλο παρα φλωρατζες ειναι.

Ωραια παραδειγματα.. :-\.Αν κοιταζα για miata θα εβλεπα αυτο https://www.car.gr/9642099-mazda-mx-5-anniversary

March 24, 2017, 11:51:25 AMReply #3407

Offline Ozymandias

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #3407 on: March 24, 2017, 11:51:25 AM »
Πολυ ομορφο, αλλα λιγο ακριβο.  :-[

Οχι το συγκεκριμενο που ειναι αρκετα τιμια τιμη, αλλα η ολη επετειαξη σειρα

March 24, 2017, 01:58:51 PMReply #3408

Offline kantetom

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #3408 on: March 24, 2017, 01:58:51 PM »
Στα προβλήματα δεν παίζουν ρόλο μόνο τα χλμ αλλά και η ηλικία. Ειδικά τα γαλλικά μετά τα 6-7 χρόνια έχουν τάσεις αυτοκαταστροφής!
 
Sent from my HTC One_E8 using Tapatalk

Ισχύει!
Για την ακρίβεια αυτοκαταστρέφονται στα 7 χρόνια και 20 μέρες

Όπως το rallye του 1998 που το αγόρασα το 2002 στα 18 (με ότι αυτό συνεπάγεται) και τον Aύγουστο του 2016 είχε 308k χλμ

Από τότε συνεχίζει να κάνει 6 μέρες την εβδομάδα την διαδρομή Ανθούσα - Ζωγράφου μέχρι και σήμερα χωρίς προβλήματα αλλά ας μην αφήσουμε την πραγματικότητα να χαλάσει ένα ωραίο σχόλιο.
 

 

March 24, 2017, 02:20:37 PMReply #3409

Offline Skyggedans

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #3409 on: March 24, 2017, 02:20:37 PM »

 Γελάω μόνος μου...
 Εύγε για το σχόλιο και τον τρόπο γραφής σου. Σπανίζει αυτό όσο περνάει ο καιρός.

 Φαντάζομαι το σχόλιο του Γιάννη ήταν χιουμοριστικό, αν και η δόση αλήθειας που περιέχει - και θεωρώ πως κι εσύ είσαι της άποψης σε μια πιο γενικευμένη μορφή, ότι τα γιαπωνέζικα είναι πολύ πιο αξιόπιστα απ' τα γαλλικά - ταιριάζει με την παρατήρηση πως όσο παλιώνει ένα αυτοκίνητο, τόσο περισσότερα ζητάει.

 Περιπτώσεις αξιοπιστίας ή έλλειψης της, υπάρχουν αρκετές. Και όπως έχεις το Rallye σου και το χαίρεσαι ως σήμερα, υπάρχουν πολλά παραδείγματα με μοτέρ που καίνε πολύ λάδι ή χίλια δυο ηλεκτρικά προβλήματα, όσον αφορά τα γαλλικά γενικότερα.

 Δεν υπάρχει λόγος διαφωνίας. Το έθεσες με πολύ ωραίο τρόπο και εύχομαι το Rallye να μην το πουλήσεις ποτέ αν το αγαπάς και να συνεχίζεις να το χαίρεσαι  :good:

March 24, 2017, 02:33:11 PMReply #3410

Offline Dasimo

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #3410 on: March 24, 2017, 02:33:11 PM »
Τώρα να μην γράψω και εγώ για την αξιοπιστία του πρώτου μου Saxo VTS η του σημερινού μου C4 ehdi automatic μετά από πέντε χρόνια , και οποίος θέλει το συγκρίνω και με BMW του 2008 που ξεφορτώθηκα και με BMW που απέκτησα πριν από ένα μήνα (ο ηλίθιος !). Το καινούργιο ήδη ήρθε με έξτρα ενυδρεία στα πίσω φανάρια.


Sent from my iPad using Tapatalk

March 24, 2017, 03:03:44 PMReply #3411

Offline jSkyline

  • light speed
  • ********
  • Posts: 6854
  • Total likes: 1689
  • Gender: Male
  • Mess with the best, now get lost like the rest
Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #3411 on: March 24, 2017, 03:03:44 PM »
Προφανώς και αστειεύομαι! Αν και εχει μια μικρή δόση αλήθειας κυρίως για τα ηλεκτρικά στα Renault, προσωπική εμπειρία δεν έχω ιδιαίτερη απο γαλλικά, πάντως ξέρω πχ 207 με καλή συντήρηση που οντως ηταν υπο καταρευση και άλλο με μέτρια συντήρηση που δεν είχε κανένα θέμα.

Δεν θεωρώ πάντως οτι υπάρχει αξιόπιστη η μη μάρκα στις μέρες μας. Πλέον πολλές εταιρίες έχουν συγχωνευθεί και τα αμάξια και τα προβλήματα τους μοιάζουν. Κάποιες πάντως έχουν ευνοηθεί απο αυτές τις συγχωνεύσεις αποκτώντας τεχνογνωσία σε θέματα αξιοπιστίας.

Υπάρχουν και τα VAG φυσικά που πάνε απο το κακό στο χειρότερο, εδώ δεν αστειεύομαι και η χειρότερη εκδοχή κατ' εμε ειναι τα VW, Seat, αφου Audi, Skoda δείχνουν μεγαλύτερη αξιοπιστία.
ΜyMX5
Type :
NB (FL 2001-2003)
Engine Size : 1600cc
Color : Brilliant Black
Engine Modifications : Completely Stock and nothing to expect for :)
Exterior - Interior :High Tan Interior, Il Motorsport Clear Side Repeaters , StyleBar, MS Look , Mazda Unplugged 16" Wheels, Pioneer 2DIN Audio

March 24, 2017, 03:08:32 PMReply #3412

Offline kostasmito

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #3412 on: March 24, 2017, 03:08:32 PM »
Στα προβλήματα δεν παίζουν ρόλο μόνο τα χλμ αλλά και η ηλικία. Ειδικά τα γαλλικά μετά τα 6-7 χρόνια έχουν τάσεις αυτοκαταστροφής!
 
Sent from my HTC One_E8 using Tapatalk

Ισχύει!
Για την ακρίβεια αυτοκαταστρέφονται στα 7 χρόνια και 20 μέρες

Όπως το rallye του 1998 που το αγόρασα το 2002 στα 18 (με ότι αυτό συνεπάγεται) και τον Aύγουστο του 2016 είχε 308k χλμ

Από τότε συνεχίζει να κάνει 6 μέρες την εβδομάδα την διαδρομή Ανθούσα - Ζωγράφου μέχρι και σήμερα χωρίς προβλήματα αλλά ας μην αφήσουμε την πραγματικότητα να χαλάσει ένα ωραίο σχόλιο.
 


Η εξαίρεση που επιβεβαιώνει τον κανόνα  :yeah:

2.0lt sport / Larini Muffler / HKS Airfilter
Exedy lightweight flywheel & stage 1 clutch / Moss short shift
MeisterR CRD+ coils  / AutoExe Tie rod end / Cobalt FSTB / BBS EVO IX 17x8 ET+38 wheels / 215-45-17 AD08R
Wood Interior / Autoexe steering wheel / Honda Jazz antenna

March 24, 2017, 03:41:05 PMReply #3413

Offline iliasfyntanidis

  • pure velocity
  • *******
  • Posts: 3921
  • Total likes: 4542
  • Gender: Male
  • "What one man can do, another can do"
Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #3413 on: March 24, 2017, 03:41:05 PM »
Ο άνθρωπος τα είπε όλα με μια φωτογραφία.
Ακόμα και το λαμπάκι της ρεζέρβας δουλεύει.
Τι άλλο θέλετε ;
Είσαι μεγάλο μούτρο.....Φιλάκια

Υπό αιματηρή ανακατασκευή....Έλαβε τέλος.

Καλησπέρα και καλή βραδιά...
12/11/1953 - 24/12/2023

March 24, 2017, 08:28:19 PMReply #3414

Offline kantetom

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #3414 on: March 24, 2017, 08:28:19 PM »
Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια Νότη. Γιάννη χιουμοριστικά το πήρα και απάντησα άλλωστε δεν πήγα να πάρω peugeot το 1991... miata πήρα.   ;D

Το rallye λογικά θα συνεχίσει να εξερευνά τα όρια αντοχής του σασμαν και του μοτέρ. Πέρσυ άλλαξε ιμάντες και τρόμπα νερού για 5η φορά και συνεχίζει ακάθεκτο. Με τόσα χλμ δεν νομίζω να πουλιέται και όταν η πλειοψηφία στο car έχει 100k χλμ και τα πουλάνε ένα χιλιάρικο, μάλλον πρέπει και να πληρώσω κάποιον για να το πάρει   :axe:
Προς το παρόν το κυκλοφορεί η μάνα μου που της θυμίζει τον γιο της που ξενιτεύτηκε  :llol: και βολεύει για όταν κατεβαίνω Ελλάδα. Αξία ανεκτίμητη  :llol:

Εγώ αυτό που βλέπω να συμβαίνει στα περισσότερα κράτη της ευρώπης είναι ότι πλέον έχει αλλάξει το μοντέλο πώλησης αυτοκινήτων και οι ευρωπαϊκές εταιρίες (και ειδικά οι γερμανικές) έχουν αναγάγει το leasing σε τέχνη.
Οπότε νοικιάζεις πχ το audi σου με 300 ευρώ το μήνα, αλλάζεις 1 φορά στον δεύτερο χρόνο λάδια και μετά από τρία χρόνια πουλιέται σαν audi approved ώστε να κρατήσει μεταπωλητική αξία και να είναι φθηνό το leasing. Στον τέταρτο χρόνο ξαναλλάζει λάδια και αν τύχει να σου βγάλει μεγάλη ζημιά συνήθως η τιμή επισκευής στην αντιπροσωπεία είναι τεράστια (2013 a4 γνωστού -> 12.000 ευρώ για το s-tronic). Εκεί χαίρεσαι που έχεις extended warranty και γλίτωσες ή καίγεσαι και το επόμενο είναι leasing γιατί ξαφνικά τα 300 ευρώ τον μήνα ακούγονται λίγα. Για τους επόμενους κατόχους οι εταιρίες δεν ενδιαφέρονται καν. Δεν είναι αυτοί το κοινό που απευθύνονται.
 
Όταν κοίταζα να αλλάξω βαλβολίνες στο κιβώτιο, διαφορικο, bevel gear και aoc στο xc60, η volvo τα έχει 'sealed for life'. Όπου sealed for life = sealed for warranty. Το 99% των ανθρώπων εκεί έξω δεν πρόκειται να ψαχτεί να αλλάξει πράγματα που δεν χρειάζονται στο service και στοιχίζουν.
Οι γιαπωνέζοι και τελευταία και οι κορεάτες δεν έχουν αυτό το μοντέλο για αυτό δίνουν και μεγαλύτερες εγγυήσεις. Αυτή την στιγμή εδώ είναι ελάχιστα φθηνότερο να πάρεις με leasing ένα a5 από ένα mx-5/brz/gt86  :????:

Η εξαίρεση που επιβεβαιώνει τον κανόνα  :yeah:
 
κλισέ  :llol: Στο τελευταίο service ο power boost μου είπε ότι ένας πελάτης του έχει ένα με 400+k χλμ

Θωμάς 

March 28, 2017, 02:02:10 AMReply #3415

Offline Τασος

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #3415 on: March 28, 2017, 02:02:10 AM »
Καλησπερα παιδια,νεος στο forum αναζητω το πρωτο μου  miata.Μιλαω για ενα mk2 , mk2.5 με κοστος μεχρι 3900-4000ευρω.Κοιτωντας τις τελευταιες μερες στο car ξεχωρησα τα εξης:

https://www.car.gr/7798794-mazda-mx-5-nardi-torino
https://www.car.gr/9498066-mazda-mx-5-1-6-1o-88000
https://www.car.gr/classifieds/cars/photos/9470702/
https://www.car.gr/9357446-mazda-mx-5-nardi-torino

Καλοδεχούμενες νεες προτασεις σας καθως και κριτικη στα παραπανω.Αν καποιος εχει καποια εμπειρια με καποιο απο αυτα ας την καθεσει  8)

March 28, 2017, 09:29:32 AMReply #3416

Offline steliosmk1

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #3416 on: March 28, 2017, 09:29:32 AM »
Καλησπερα παιδια,νεος στο forum αναζητω το πρωτο μου  miata.Μιλαω για ενα mk2 , mk2.5 με κοστος μεχρι 3900-4000ευρω.Κοιτωντας τις τελευταιες μερες στο car ξεχωρησα τα εξης:

https://www.car.gr/7798794-mazda-mx-5-nardi-torino
https://www.car.gr/9498066-mazda-mx-5-1-6-1o-88000
https://www.car.gr/classifieds/cars/photos/9470702/
https://www.car.gr/9357446-mazda-mx-5-nardi-torino

Καλοδεχούμενες νεες προτασεις σας καθως και κριτικη στα παραπανω.Αν καποιος εχει καποια εμπειρια με καποιο απο αυτα ας την καθεσει  8)
Καλημερα,εγω θα προτιμουσα αυτα με τα λιγα χιλιομετρα αν ειναι αληθινα αν και το μχ5 ειναι ενα αμαξι που αν ειναι καλοσυντηριμενο δεν εχει θεμα με τα χιλιομετρα

March 28, 2017, 09:40:08 AMReply #3417

Offline Skyggedans

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #3417 on: March 28, 2017, 09:40:08 AM »
 Καλησπέρα και καλώς ήρθες.
 Με το καλό να αποκτήσεις το πρώτο σου miata.
 Κράτα στο μυαλό σου πως όσο πλησιάζει το καλοκαίρι, τόσο θα αυξάνονται - άνευ λόγου - οι τιμές στα διαθέσιμα προς πώληση και επίσης θα βγει προς πώληση πολλή σαβούρα. Οπότε να είσαι αρκετά επίμονος στον έλεγχο που θα του κάνεις, όταν καταλήξεις.

 Σε αυτά που έβαλες, το 3ο είναι παράλογα ακριβό.
 Επίσης, για να μην το υιοθετήσεις, ΔΕΝ υπάρχει έκδοση Nardi Torino, πόσο μάλλον να είναι και συλλεκτική.
 
 Γενικότερα, όπως θα διαβάσεις και σε προηγούμενα posts, πρέπει να σκεφτείς και να καταλήξεις στο τι θες απ' το miata σου.
 Αν το θες μόνο για βόλτα, ένα 1.6 θα σε ικανοποιήσει στο έπακρο - για τον πρώτο καιρό τουλάχιστον.
 Αν σκέφτεσαι να το κρατήσεις και ζητάς κάτι περισσότερο οδηγικά, επιβάλλεται να κοιτάξεις για το 1.8 και ΑΝ βρεις κάποιο σωστό, Sporty.

March 28, 2017, 10:45:28 AMReply #3418

Offline Τασος

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #3418 on: March 28, 2017, 10:45:28 AM »
Καλημερα..ευχαριστω για τις απαντησεις σας.
Θα προτμουσα για φορολογικους κυριους λογους το 1.6 συν οτι η κυρια χρηση του θα ειναι μετακινηση και βολτα.
Αυτο με τις τιμες το εχω παρατηρισει και εγω καθως κοιτουσα αγγελιες απο τον δεκεμβρη ,περιμενωντας να πουλησω πρωτα την μηχανη μου ,ωστε να μπορω να συνεχησω.

Επειδη ακομη ''μαθαινω'' το μοντελο που θα προτεινατε να ελενξω το μοντελο αυτο?Περιοχη Αθηνα

Πρωτο αυτοκινητο που αγοραζω και ακομη αναρωτιεμαι πως εμπιστευεσαι καποιον οτι εχει κανει σωστη συντηριση ,αν δεν τον ξερεις ,η απο την αλλη πως εισαι σιγουρος οτι τα χιλιομετρα ειναι πραγματικα? :gl:





March 28, 2017, 10:53:34 AMReply #3419

Offline Skyggedans

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #3419 on: March 28, 2017, 10:53:34 AM »

 Δύσκολο και σπάνιο να είναι πραγματικά.
 Ευτυχώς έχεις να κάνεις με ένα αυτοκίνητο που εκτός ελαχιστότατων περιπτώσεων, έχει αλεξίσφαιρο μοτέρ που αντέχει σε κακή συντήρηση.

 Αν δεν έχεις μηχανικό/φανοποιό που να εμπιστεύεσαι να το δείτε μαζί, μπορείς να απευθυνθείς είτε σε κάποιον από τα συνεργεία που αναφέρονται στο αντίστοιχο thread και ξέρουν καλά το συγκεκριμένο μοντέλο, μηχανολογικά και από φανοποιία, είτε να επιλέξεις τη λύση της Spotmechanic, για να έχεις στη διάθεση σου και επίσημα χαρτιά για τον έλεγχο που διενεργούν.