αν το κοκκινο εχει a/c και abs όπως λεει στην αγγελια και δινει μαζι και το χαρντοπ, και 2200 συζητησιμη, τοτε σε γενικες γραμμες αξιζει.
αγνωστο σε τι κατασταση θα είναι η κουκουλα, αλλα ελπιζω να είναι σε καλη αφου εχει το χαρντοπ.
το εσωτερικο μπεζ φαινεται σε καλη κατασταση, αλλα δεν εχει βαλει καμια πιο κοντινη από το ταμπλο και τα καθίσματα, που υποθετω ότι θα είναι λιγο χαλια....
επισης η στραβη εξατμιση και οι σιδεροζαντες δεν είναι του γουστου μου, αλλα αυτό ευκολα αλλαζει....
είναι του 1992, οποτε εχει πιο πολλα αλογα από το μαυρο που είναι του 1996
και το μαυρο χρημα θελει....
εχει λαθος φαναρια πισω
η κουκουλα εχει ένα μπαλωμα 2η φωτο
η φουσκα και ο λεβιες αλλαγη επειγοντως
τα κοκκινα δερματα μεσα δεν μου αρεσουν..αλλα περι ορεξεως
όπως και οι ζαντες που είναι 16αρες και δεν εχουν κολακευτικο σχεδιο
αυτό το style bar (όχι roll bar) είναι περιπου διακοσμητικο, δεν θα σωσει το κεφαλι σου σε περιπτωση ανατροπης....
τελος παντων, και τα 2 λεφτα θελουν....
σε πρωτη αναγνωση το μαυρο φαινεται πιο μαμα, πιο απροβληματιστο, αλλα η διαφορα των 800 ευρω στην αρχικη τιμη παιζει και αυτή ρολο.
αν επαιρνα για εμενα, θα αγοραζα το κοκκινο.
αν εχεις budget 3500-4000(μαζι με μεταβιβάσεις κλπ), με ένα καλο συμμαζεμα θα γινει κουκλα.....
εννοείται πρωτα ελεγχος σε μηχανικο για μοτερ και πιθανη χοντρη στουκα, και μετα η αγορα..