Show Recent Likes

!!

Καλώς ήρθατε

Η εγγραφή και η χρήση του φόρουμ είναι εντελώς δωρεάν και σας δίνουν πρόσβαση σε όλα τα τεχνικά θέματα του
http://mymx5.gr/forum/index.php?action=register

Author Topic: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]  (Read 713182 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

February 06, 2016, 05:22:23 PMReply #2595

Offline Liakos

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #2595 on: February 06, 2016, 05:22:23 PM »
Πάντως τελικα το nc του 06-08 ειναι λίγο πιο αργά από του 09,ειδικά σε ρεπρίζ:

Duel : Mazda MX5 1.8 vs Mazda MX5 1.8 2009


Ισχυει το αναποδο & αυτο προκυπτει διαβαζοντας & τους πινακες του link.

Ο λογος ειναι απλος. Τα ncfl εχουν 3.9 κ/π ενω τα προ fl 4.1.

Ουτε διαφορετικη κλιμακωση κιβωτιου που γραφτηκε, ουτε φιμωση κινητηρα, ουτε 140 πονυ.

MyMx5:
1.8 Copper Red NC High

-Tochigi Fuji LSD,4.778 FGR
-ΒC Racing BR type RS coilovers,Cosmo RX8 sways
-CCR rollbar,IL PPF brace
-GW 4-1 Headers,GW Street Single,Mazdaspeed CAI
-RX7 FD 16x8,Hankook RS2 225/50/16
-Hawk HP+, Stoptech SS lines


February 06, 2016, 06:06:10 PMReply #2596

Offline Dasimo

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #2596 on: February 06, 2016, 06:06:10 PM »
Η 5η των NCFL ειναι πιο μακρυά, αλλα βέβαια αυτο δεν επηρεάζει τοσο τις επιδόσεις. Απο την άλλη ειναι σίγουρο οτι το NCFL ειναι πιο φιμωμένο καθώς άγγιζε euro 5 certification ενώ τα NCFL ήταν euro 4 , πίστεψε με χω οδηγήσει το ίδιο αμάξι σε euro 4 και 5 και οι διάφορες ειναι σημαντικές. Κατα τα αλλα συμφωνώ για το βάρος καθώς και πάλι λόγω τιμών αλουμινίου , που απογειώθηκαν το 2008 στα 12 χιλιάρικα ο τόνος η Mazda άρχισε τις τσιγκουνιές με αποτέλεσμα πολύ αλουμίνιο να αντικατασταθεί με χυτοσίδηρο . Φαίνεται άλλωστε , άμα σηκώσεις 2006-2008 mx-5 απο κάτω η σκουριά ειναι ΠΟΛΥ λιγότερη απο κάποιο 2009-2010 , για αργότερα δεν μπορώ να πω καθώς δεν εχω δει . Πολλοί υποτιμούμε το vintage στα αυτοκίνητα αλλα κάνουμε ¨λαθος¨ Μπορεί να αμφισβητήσει κανεις οτι οι αλλαγές στα μέταλλα του κινητήρα των NCFL δεν ίνας προς όφελος της αξιοπιστίας, ιδιαίτερα των δίλιτρων , για παράδειγμα , η το γεγονός οτι ειναι Στάνταρντ το ESP ?


Sent from my iPad using Tapatalk

February 06, 2016, 07:26:50 PMReply #2597

Offline tk85

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #2597 on: February 06, 2016, 07:26:50 PM »
Πάντως τελικα το nc του 06-08 ειναι λίγο πιο αργά από του 09,ειδικά σε ρεπρίζ:

Duel : Mazda MX5 1.8 vs Mazda MX5 1.8 2009


Ισχυει το αναποδο & αυτο προκυπτει διαβαζοντας & τους πινακες του link.

Ο λογος ειναι απλος. Τα ncfl εχουν 3.9 κ/π ενω τα προ fl 4.1.


Ουτε διαφορετικη κλιμακωση κιβωτιου που γραφτηκε, ουτε φιμωση κινητηρα, ουτε 140 πονυ.




Ναι το ανάποδο εννοούσα  :)

February 06, 2016, 07:57:48 PMReply #2598

Offline tzagasdog

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #2598 on: February 06, 2016, 07:57:48 PM »
το συγκεκριμένο το είδα, η φθορά στο τιμόνι ίσα που φαίνεται απλά έχει σκάσει έτσι το φως στη φώτο. Ο ιδιοκτήτης το αγόρασε από την Αρτα πριν 2 χρόνια και του έχει κάνει 7κ κμ σύμφωνα με τα λεγόμενά του, επίσης όταν το είχε πάρει είχε τσεκάρει τα κμ (μέσω των σέρβις), επίσης κτεο έχει περάσει το καλοκαίρι το αμάξι (είναι 6ος του 2009 - έχει και τα χαρτιά του ΚΤΕΟ της 4ετίας).
Έχει 1 βαμμένο φτερό πίσω (του το είπαν στην αντιπροσωπεία όταν το αγόρασε) και μία μικρή γρατζουνιά αλλά αυτό που με παραξένεψε είναι ένα φούσκωμα στο χρώμα στον μπροστά προφυλακτήρα μεγέθους (3χ2cm με μικρές φουσκαλίτσες) από τι μπορεί να είναι.. 
Όταν το πήρε επίσης του άλλαξε λαδια βαλβολίνες και τακάκια.

February 08, 2016, 06:25:01 AMReply #2599

Offline vero13

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #2599 on: February 08, 2016, 06:25:01 AM »
καμια προταση γυρω στα 4000 ??????

February 09, 2016, 08:41:31 PMReply #2600

Offline vero13

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #2600 on: February 09, 2016, 08:41:31 PM »
??

February 09, 2016, 09:24:43 PMReply #2601

Offline Gas21

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #2601 on: February 09, 2016, 09:24:43 PM »
Nb-Nbfl???
ΜΧ-5 PRHT 1.8 turbo Brilliant Black
custom turbo kit
Karabelas full exhaust
ECU tuned by Gianic
MeisterR Zeta S  /rear PPF brace
Quaife LSD / FGR 4.625
Flyin Miata Level 1 clutch
Rota Slipstream wheels  17x8 /Nankang NS2R 225-45-17
Mazda Airdam kit / ducktail

February 09, 2016, 09:40:43 PMReply #2602

Offline Skyggedans

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #2602 on: February 09, 2016, 09:40:43 PM »

 Όχι ρε, καλοσυντηρημένο NCfl, με λίγα χιλιόμετρα, μαύρο ή λευκό πέρλα, με ταμπά soft top και εσωτερικό.

February 09, 2016, 10:00:31 PMReply #2603

Offline selito

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #2603 on: February 09, 2016, 10:00:31 PM »

 Όχι ρε, καλοσυντηρημένο NCfl, με λίγα χιλιόμετρα, μαύρο ή λευκό πέρλα, με ταμπά soft top και εσωτερικό.

Ευκολο...αν ζητουσε ΝΙΣΕΚΟ θα δυσκολευόταν να βρει
Never dream about success, only work for it.

February 09, 2016, 11:04:07 PMReply #2604

Offline georgep800

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #2604 on: February 09, 2016, 11:04:07 PM »

 Όχι ρε, καλοσυντηρημένο NCfl, με λίγα χιλιόμετρα, μαύρο ή λευκό πέρλα, με ταμπά soft top και εσωτερικό.

Ευκολο...αν ζητουσε ΝΙΣΕΚΟ θα δυσκολευόταν να βρει

Όσο και να δυσκολευτεί, αξίζει να ψαχτεί αρκετά και να πάρει την καλύτερη έκδοση που βγήκε ποτέ για NC! Την έκδοση NISEKO!!! :coolio:

February 09, 2016, 11:55:02 PMReply #2605

Offline selito

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #2605 on: February 09, 2016, 11:55:02 PM »

 Όχι ρε, καλοσυντηρημένο NCfl, με λίγα χιλιόμετρα, μαύρο ή λευκό πέρλα, με ταμπά soft top και εσωτερικό.

Ευκολο...αν ζητουσε ΝΙΣΕΚΟ θα δυσκολευόταν να βρει


Όσο και να δυσκολευτεί, αξίζει να ψαχτεί αρκετά και να πάρει την καλύτερη έκδοση που βγήκε ποτέ για NC! Την έκδοση NISEKO!!! :coolio:
Έχω 4Κ ζεστά, πριν λίγο βγήκαν απ'τον φούρνο...μπορώ να γίνω και εγώ ένας χαρούμενος ιδιοκτήτης αυτής της καταπληκτικής έκδοσης??? :P

Never dream about success, only work for it.

February 10, 2016, 12:12:44 AMReply #2606

Offline tzitzo

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #2606 on: February 10, 2016, 12:12:44 AM »
Λύσσα κατάντησε.
Το καταλάβαμε ότι η έκδοση Nisekο είναι η καλύτερη έκδοση που βγήκε ποτέ!! Σούπερ ουαου!!

February 10, 2016, 12:24:15 AMReply #2607

Offline georgep800

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #2607 on: February 10, 2016, 12:24:15 AM »

Έχω 4Κ ζεστά, πριν λίγο βγήκαν απ'τον φούρνο...μπορώ να γίνω και εγώ ένας χαρούμενος ιδιοκτήτης αυτής της καταπληκτικής έκδοσης??? :P

Άμα τα 4Κ είναι καυτά, σου δίνω τον μπροστά προφυλακτήρα όπως είναι μαζί με όλα τα παρελκόμενα που έχει επάνω. Έτσι για να είναι και δίκαιο το deal! 8)


Λύσσα κατάντησε.
Το καταλάβαμε ότι η έκδοση Nisekο είναι η καλύτερη έκδοση που βγήκε ποτέ!! Σούπερ ουαου!!


Καλά αυτό είναι δεδομένο. Ο λόγος γίνεται γιατί όλοι θέλουν μια τέτοια έκδοση! :coolio:

February 10, 2016, 12:42:24 AMReply #2608

Offline dimitrisz

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #2608 on: February 10, 2016, 12:42:24 AM »
εγω δεν θελω, μια χαρα ειναι και το απλο.

και για τον οποιονδηποτε καλυτερα εστω και ενα nc παρα καθολου mx5

February 10, 2016, 12:46:42 AMReply #2609

Offline selito

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #2609 on: February 10, 2016, 12:46:42 AM »


Άμα τα 4Κ είναι καυτά, σου δίνω τον μπροστά προφυλακτήρα όπως είναι μαζί με όλα τα παρελκόμενα που έχει επάνω. Έτσι για να είναι και δίκαιο το deal! 8)

Cooool, πάντα ηθελα να φτιάξω έκα τραπεζάκι υποδοχής με μούρη απο αυτοκίνητο!  :coolio:
Never dream about success, only work for it.