Show Recent Likes

!!

Καλώς ήρθατε

Η εγγραφή και η χρήση του φόρουμ είναι εντελώς δωρεάν και σας δίνουν πρόσβαση σε όλα τα τεχνικά θέματα του
http://mymx5.gr/forum/index.php?action=register

Author Topic: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]  (Read 152504 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

November 19, 2019, 09:33:09 PMReply #2370

Online HarryB

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #2370 on: November 19, 2019, 09:33:09 PM »
Το Forester είναι εξαιρετικά ευπαθές στο υγραέριο.

+1000, απο εμπειρια πολυ κοντινων ατομων. Κατα τ' αλλα εξαιρετικο, αν το αντεχει η τσεπη σου.

November 20, 2019, 06:22:42 PMReply #2371

Offline matt21

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #2371 on: November 20, 2019, 06:22:42 PM »
Δεδομένου ότι υπάρχει μόνο το Miata πλέον, ναι με παίρνει. Αλλά Μάλλον θα συνεχίσω το ψάξιμο μετά από όσα λέτε για το αέριο.
On a given day, a given circumstance, you think you have a limit.

Emerald Mica NB 1999
- Swapped 1.8 vvti
- MS3 mini tuned by Nitroking + AEM 30-0300 wideband sensor
- Cobalt cold air intake / KN57i filter
- Toyota COPs
- Lightweight Flywheel
- Bilstein B6 + Eibach pro kit
- Tochigi Fuji LSD
- 15” JR10 (on sale) + Pirelli P1 tyres

Il Motorsport Clear Side Repeaters, StyleBar, mazdaspeed shiftknob, Pioneer Sound System, Heat & sound interior insulations

November 30, 2019, 02:34:19 PMReply #2372

Offline panos2171

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #2372 on: November 30, 2019, 02:34:19 PM »
Οδήγησα το focus 1.5 active και με ενθουσίασε. Εξαιρετικό σε όλα του, ηχομόνωση, ποιότητα (οκ δεν είναι mercedes αλλά για την τιμή του είναι καλό), εργονομία, άνεση. Οδηγικά δε το πίεσα μια και είναι ακόμα καινουργιο (ούτε 3000χλμ) αλλά δεν έχω αμφιβολία ότι θα πηγαίνει καλά, είναι και η έκδοση με τους πολλαπλούς. Μεγάλη εντύπωση πάντως μου έκανε το αυτόματο 8αρι, αλλαγές χωρίς να τις καταλαβαίνεις, αμεσότατη απόκριση όταν θες γκάζι και σωστές αλλαγές.
Σε χώρους είναι καλό, ειδικά οι πίσω κάθονται πάρα πολύ άνετα. Γενικά πολύ τίμιο αυτοκίνητο.
Ειδικά για τους κατόχους NC που το έχουν σαν 2ο το focus είναι ιδανική λύση μιας και παραμένουν στην οικογένεια της ford.  :P ;D
NBFL 2002 1.6L (midnight blue)
stock engine
front strut brace (sporty)
15'' ENKEI (phoenix) wheels

November 30, 2019, 02:42:38 PMReply #2373

Offline Liakos

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #2373 on: November 30, 2019, 02:42:38 PM »
Ειναι εξαιρετικο.

MyMx5:
1.8 Copper Red NC High

-Tochigi Fuji LSD,4.778 FGR
-ΒC Racing BR type RS coilovers,Cosmo RX8 sways
-CCR rollbar,IL PPF brace
-GW 4-1 Headers,GW Street Single,Mazdaspeed CAI
-RX7 FD 16x8,Hankook RS2 225/50/16
-Hawk HP+, Stoptech SS lines


December 02, 2019, 09:43:11 AMReply #2374

Offline jSkyline

  • light speed
  • ********
  • Posts: 6511
  • Total likes: 1442
  • Gender: Male
  • Mess with the best, now get lost like the rest
Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #2374 on: December 02, 2019, 09:43:11 AM »
Οδήγησα το focus 1.5 active και με ενθουσίασε. Εξαιρετικό σε όλα του, ηχομόνωση, ποιότητα (οκ δεν είναι mercedes αλλά για την τιμή του είναι καλό), εργονομία, άνεση.
Σαφως και δεν είναι το Γαλλικό Nissan Α-Class! Είναι πολυ ανώτερο! Παντού ανώτερο θα έλεγα. Σίγουρα βέβαια έχω οδηγήσει πολύ περισσότερο το Mercedes, αφού το είχα, αλλά από το λίγο που οδήγησα το Focus μου είχε φανεί παντού καλύτερο.
ΜyMX5
Type :
NBfl (2001-2003)
Engine Size : 1600cc
Color : Black
Engine Modifications : Completely Stock and nothing to expect for :)
Exterior - Interior : Il Motorsport Clear Side Repeaters , StyleBar, X-Carlink Audio Adapter, Mazda Unplugged 16" Wheels.

December 02, 2019, 02:14:24 PMReply #2375

Offline panos2171

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #2375 on: December 02, 2019, 02:14:24 PM »
Η αναφορά της mercedes έγινε για την ποιότητα των πλαστικών. Αλήθεια εκεί σου φάνηκε ισάξιο το focus; Αν και τουλάχιστον στην a class απ' ότι ακούω η ποιότητα είναι πεσμένη.

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

NBFL 2002 1.6L (midnight blue)
stock engine
front strut brace (sporty)
15'' ENKEI (phoenix) wheels

December 03, 2019, 07:25:30 AMReply #2376

Offline topetwrx

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #2376 on: December 03, 2019, 07:25:30 AM »
Η αναφορά της mercedes έγινε για την ποιότητα των πλαστικών. Αλήθεια εκεί σου φάνηκε ισάξιο το focus; Αν και τουλάχιστον στην a class απ' ότι ακούω η ποιότητα είναι πεσμένη.

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Θα συμφωνήσω, ότι η απτή ποιότητα της mercedes, ακόμη και στα μικρά της ξεχωρίζει. Κατά τα άλλα τα FORD τα έχω σε μεγάλη εκτίμηση από αυτά που διαβάζω, κυρίως για την συμπεριφορά τους στον δρόμο, όπου ξεχωρίζουν και αν και Γιαπωνέζος θα το σκεφτόμουνα σοβαρά. Γιαπωνέζος μόνο λόγω αξιοπιστίας, αν και τα FORD από ότι ακούω βρίσκονται σε καλό δρόμο, αλλά πάλι δυσκολεύομαι να αλλάξω στρατόπαιδο.

Την προηγούμενη Παρασκευή ο κουμπάρος μου (ΤΟΥΟΤΑκιας μεγάλος) έκανε δώρο στον τελειόφοιτο βαφτισιμιό μου (επίσης ΤΟΥΟΤΑκιας μεγάλος) FIESTA ST 2013 μοντέλο με τα 182 άλογα. Λίγο που κάναμε βόλτα, 4 άτομα και μας κολλούσε στο κάθισμα! Η ανάρτηση φαινόταν εξαιρετική, ακόμη και με τα 4 άτομα! Μπάκετ recaro και όλα καλά!! Αντικατέστησε το TOYOTA COROLLA του 98' που είχε με 650000 (!!!) ΑΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΑ χιλιόμετρα και χωρίς να καίει σταγόνα λάδι!! Δύσκολο να το πιστέψει κανείς!
Απόστολος Κοζάνη
MAZDA LSD & Öhlins Road & Track DFV

December 03, 2019, 03:59:44 PMReply #2377

Offline jSkyline

  • light speed
  • ********
  • Posts: 6511
  • Total likes: 1442
  • Gender: Male
  • Mess with the best, now get lost like the rest
Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #2377 on: December 03, 2019, 03:59:44 PM »
Τίποτα το ιδιαίτερο το εσωτερικό του A-Class, είναι σίγουρα καλής ποιότητας αλλά εν συγκρίση με το Vignale Focus, είναι κατώτερη η σχετικά καλή έκδοση urban που είχα εγώ.

Μου άρεσαν πάρα πολύ τα όργανα του Merc και τα καθίσματα οπτικά. Όμως αποδείχτηκαν ανεπαρκή σε πολύωρη οδήγηση στα λίγα ταξίδια που έκανα με αυτό. Βάζω και μια φωτό για να δείτε πως ηταν μέσα.
(Sorry, but you are not allowed to access the gallery)

Αρνητικό και για τα 2 είναι ο τρόπος που είναι τοποθετημένη η οθόνη! Με εκνευρίζει που είναι λες και έχουν φυτέψει ένα tablet εκεί πανω!

ΜyMX5
Type :
NBfl (2001-2003)
Engine Size : 1600cc
Color : Black
Engine Modifications : Completely Stock and nothing to expect for :)
Exterior - Interior : Il Motorsport Clear Side Repeaters , StyleBar, X-Carlink Audio Adapter, Mazda Unplugged 16" Wheels.

December 03, 2019, 04:07:43 PMReply #2378

Offline gleft

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #2378 on: December 03, 2019, 04:07:43 PM »
χαιρετισμοι απ την αυστρια! το rf ειδε τα πρωτα του χιονια τη δευτερα, αλλα δυστυχως δεν εχω φωτο. με την επομενη ευκαιρια θα ανεβασω το χιονισμενο rf! πηγα για ενα τεστ ντραιβ το καινουριο cx30 με τον skyactivX, σε τετρακινητη εκδοση. δε μπορω να πω πως εντυπωσιαστηκα, ουτε απ την τετρακινηση ουτε απ το μοτερ. ωραιο για ταξιδι και βολτα αλλα οχι τοσο fun to drive - ισως εδω με εχει κακομαθει το μιατα. απο χωρους, οι πισω καθονται πιο ανετα απ οτι στο 3 αλλα και παλι ειναι καπως μικρο. μου αρεσε το hud και η ποιοτητα του μπροστα μερους, αλλα το σαλονι για τους πισω μου φαινεται οτι δε σχεδιαστηκε με τον ιδιο ενθουσιασμο οπως για τους μπροστα. δεν ειναι οτι ψαχνω για αλλο αυτοκινητο αλλα ημουν πολυ περιεργος να δοκιμασω τον καινουριο κινητηρα, ο οποιος μαλλον σε ενα υβριδικο συνολο θα αποτελεσει το mainstream μοτερ της mazda για την επομενη γενια.

December 03, 2019, 10:11:52 PMReply #2379

Offline panos2171

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #2379 on: December 03, 2019, 10:11:52 PM »


Αρνητικό και για τα 2 είναι ο τρόπος που είναι τοποθετημένη η οθόνη! Με εκνευρίζει που είναι λες και έχουν φυτέψει ένα tablet εκεί πανω!

Ούτε εμένα μου αρέσει γενικά, όπως και στο ND πχ. Ωστόσο τουλάχιστον από το focus που έχω την εμπειρία από αυτό τον τρόπο τοποθέτησης οθόνης είναι στην καλύτερη δυνατή θέση για τον οδηγό. Δεν παίρνεις τα μάτια από το δρόμο και στοχεύεις πολύ εύκολα αυτό που θες να πατήσεις. Εν αντιθέσει με το C3 πχ που αν θέλεις για κάποιο λόγο να αλλάξεις τη θερμοκρασία του AC ή να το ανοίξεις (γιατί ναι από την οθόνη το χειρίζεσαι  :moutza: ) και μετά να αλλάξεις σταθμό στο ράδιο ή θα πρέπει να σταματήσεις ή απλά να είσαι τυχερός και να περάσεις ξυστά τη μπαριέρα από το να πέσεις πάνω της. Για άλλη μια φορά οι Γάλλοι κατάφεραν να αποδείξουν πόσο ανώμαλοι είναι....

Γιαπωνέζος μόνο λόγω αξιοπιστίας, αν και τα FORD από ότι ακούω βρίσκονται σε καλό δρόμο, αλλά πάλι δυσκολεύομαι να αλλάξω στρατόπαιδο.

Την προηγούμενη Παρασκευή ο κουμπάρος μου (ΤΟΥΟΤΑκιας μεγάλος) έκανε δώρο στον τελειόφοιτο βαφτισιμιό μου (επίσης ΤΟΥΟΤΑκιας μεγάλος) FIESTA ST 2013 μοντέλο με τα 182 άλογα. Λίγο που κάναμε βόλτα, 4 άτομα και μας κολλούσε στο κάθισμα! Η ανάρτηση φαινόταν εξαιρετική, ακόμη και με τα 4 άτομα! Μπάκετ recaro και όλα καλά!! Αντικατέστησε το TOYOTA COROLLA του 98' που είχε με 650000 (!!!) ΑΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΑ χιλιόμετρα και χωρίς να καίει σταγόνα λάδι!! Δύσκολο να το πιστέψει κανείς!

Έχω φύγει από αυτή τη λογική χρόνια τώρα. Το ότι κάποτε τα γιαπωνέζικα δε σπάγανε και ότι ακόμα κυκλοφορούν ''Καρίνες'' δε συνάδει με την εποχή. Έχει βγάλει ελαττωματικά μοτέρ με χοντρή ζημιά η ΤΟΥΟΤΑ και μάλιστα ενώ είδε το πρόβλημα δεν έκανε ανακλήσεις και δεν τα έφτιαξε με χρήση εγγύησης γιατί όλα εμφάνισαν το θέμα κατανάλωσης λαδιού εκτός αυτής.
Φίλος που έχει αλλάξει περίπου 40 αυτοκίνητα (έχει την οικονομική δυνατότητα να τα αλλάζει συχνά συν ότι παίρνει και leasing) έχει να το λέει ότι μόνο ΤΟΥΟΤΑ τον άφησε στο δρόμο.  :llol:

πηγα για ενα τεστ ντραιβ το καινουριο cx30 με τον skyactivX, σε τετρακινητη εκδοση. δε μπορω να πω πως εντυπωσιαστηκα, ουτε απ την τετρακινηση ουτε απ το μοτερ. ωραιο για ταξιδι και βολτα αλλα οχι τοσο fun to drive

Καλά δε γίνεται να έχεις απαιτήσεις fun to drive από ένα crossover. Αν είναι άνετο στο ταξίδι, έχει χώρους και δίνει μια αίσθηση ποιότητας νομίζω ότι πετυχαίνει το σκοπό του.
NBFL 2002 1.6L (midnight blue)
stock engine
front strut brace (sporty)
15'' ENKEI (phoenix) wheels

December 04, 2019, 10:05:58 AMReply #2380

Offline topetwrx

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #2380 on: December 04, 2019, 10:05:58 AM »

Έχω φύγει από αυτή τη λογική χρόνια τώρα. Το ότι κάποτε τα γιαπωνέζικα δε σπάγανε και ότι ακόμα κυκλοφορούν ''Καρίνες'' δε συνάδει με την εποχή. Έχει βγάλει ελαττωματικά μοτέρ με χοντρή ζημιά η ΤΟΥΟΤΑ και μάλιστα ενώ είδε το πρόβλημα δεν έκανε ανακλήσεις και δεν τα έφτιαξε με χρήση εγγύησης γιατί όλα εμφάνισαν το θέμα κατανάλωσης λαδιού εκτός αυτής.
Φίλος που έχει αλλάξει περίπου 40 αυτοκίνητα (έχει την οικονομική δυνατότητα να τα αλλάζει συχνά συν ότι παίρνει και leasing) έχει να το λέει ότι μόνο ΤΟΥΟΤΑ τον άφησε στο δρόμο.  :llol:


 Η στατιστική είναι αμείλικτη και ακόμη και τώρα τα αυτοκίνητα των σχιστομάτηδων (Ιαπώνων-Κορεατών) στατιστικά είναι τα πιο αξιόπιστα! Ενίοτε εξαιρέσεις υπάρχουν σε όλα τα στρατόπεδα, όπως αστοχίες και απροβλημάτιστη λειτουργία. Το ότι κάποιος έμεινε με Ιαπωνικό ή κάποιος με πχ ALFA 33 δεν είχε ΚΑΜΙΑ βλάβη-διαροοή δεν μου λέει τίποτε. Με λίγα λόγια ακόμη δεν με έχουν πείσει τα ευρωπαϊκά αυτοκίνητα στο θέμα αξιοπιστίας και είναι η μόνη αιτία που με δυσκολεύει να σκεφτώ την αγορά ενός κατά άλλα αξιόλογου από τα πολλά που υπάρχουν ευρωπαϊκού αυτοκινήτου. ;)
Απόστολος Κοζάνη
MAZDA LSD & Öhlins Road & Track DFV

December 04, 2019, 10:26:02 AMReply #2381

Online SteliosR

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #2381 on: December 04, 2019, 10:26:02 AM »


[/quote]

 Η στατιστική είναι αμείλικτη και ακόμη και τώρα τα αυτοκίνητα των σχιστομάτηδων (Ιαπώνων-Κορεατών) στατιστικά είναι τα πιο αξιόπιστα! Ενίοτε εξαιρέσεις υπάρχουν σε όλα τα στρατόπεδα, όπως αστοχίες και απροβλημάτιστη λειτουργία. Το ότι κάποιος έμεινε με Ιαπωνικό ή κάποιος με πχ ALFA 33 δεν είχε ΚΑΜΙΑ βλάβη-διαροοή δεν μου λέει τίποτε. Με λίγα λόγια ακόμη δεν με έχουν πείσει τα ευρωπαϊκά αυτοκίνητα στο θέμα αξιοπιστίας και είναι η μόνη αιτία που με δυσκολεύει να σκεφτώ την αγορά ενός κατά άλλα αξιόλογου από τα πολλά που υπάρχουν ευρωπαϊκού αυτοκινήτου. ;)
[/quote]

Το θέμα είναι Απόστολε πως οι στατιστικές δεν είναι διαθέσιμες για όλους. Οι περισσότεροι απο εμάς κρίνουμε απο προσωπική εμπειρία, η απο τον φίλο, του φίλου, ω φίλε!!!
MY07 2.5 Swap \ECU Reflash \4-1 Custom Header x Tomei Exhaust \Skuzzle TorqIntake \Tochigi Fuji LSD x 4.1 FGR \Meister CRD \Work Emotion T7R/ 17x7 ET35 /OEM Front & Rear Strut Brace

December 05, 2019, 09:16:53 AMReply #2382

Offline gleft

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #2382 on: December 05, 2019, 09:16:53 AM »
Καλά δε γίνεται να έχεις απαιτήσεις fun to drive από ένα crossover. Αν είναι άνετο στο ταξίδι, έχει χώρους και δίνει μια αίσθηση ποιότητας νομίζω ότι πετυχαίνει το σκοπό του.

καλα απαιτησεις δεν ειχα, αλλα περιμενα να ειναι πιο χαρουμενο απ το απλο μπροστοκινητο. θα προτιμουσα το απλο παντως, και για να μην ειμαι πειραματοζωο του skyactivX. το καλο ειναι οτι το ΜΧ5 με βολευει μια χαρα και δε χρειαζομαι αλλο αμαξι προς το παρον. επαθα πλακα επειδη κυκλοφορουσα με το ΜΧ5 συνεχεια και για ενα επαγγελματικο ταξιδι ετυχε να παρω ενα τελευταιο οκταβια, το οποιο μου φανηκε τεραστιο!

December 06, 2019, 02:55:48 PMReply #2383

Offline jSkyline

  • light speed
  • ********
  • Posts: 6511
  • Total likes: 1442
  • Gender: Male
  • Mess with the best, now get lost like the rest
Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #2383 on: December 06, 2019, 02:55:48 PM »
Πολύ πιο ενδιαφέρον πάντως απο το CX μου φαίνεται το καινούργιο ΜΧ και δεν εννοω το 5 ;)
ΜyMX5
Type :
NBfl (2001-2003)
Engine Size : 1600cc
Color : Black
Engine Modifications : Completely Stock and nothing to expect for :)
Exterior - Interior : Il Motorsport Clear Side Repeaters , StyleBar, X-Carlink Audio Adapter, Mazda Unplugged 16" Wheels.

December 07, 2019, 05:47:31 PMReply #2384

Online arvani

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #2384 on: December 07, 2019, 05:47:31 PM »
Oδήγησα σήμερα το Mazda 3 Skyactive X στην Autoone και έπαθα πλάκα.
Ήθελα το CX30 γιατί υπό προϋποθέσεις θα με ενδιέφερε η αγορά του, αλλά δεν υπήρχε διαθέσιμο για test drive.

Η φοβερή αυτή αίσθηση ήρθε όχι τόσο από τον κινητήρα αλλά από την απτή ποιότητα του αυτοκινήτου οπουδήποτε κι αν ακουμπήσεις.
Απίστευτα υλικά παντού στο εσωτερικό και μια αίσθηση premium που δεν νομίζω να την έχω ξαναδει ακόμα και σε γερμανικά αυτών των χρημάτων. Είναι απίστευτο το άλμα που έχει κάνει η Mazda στην ποιότητα των νέων αυτοκινήτων.

Κατά τα άλλα το πάτημα του φαινόταν εξαιρετικά στιβαρό με πολύ ωραία άισθηση κύλισης.

Ο κινητήρας είναι πάνω κάτω αυτό που είχα διαβάσει και online, δηλαδή αρκετά νωχελικός χαμηλά - μπορεί και να μην θυμίζει 2λτ κινητήρα πόσο μάλλον για τα 22κιλά ροπής που αναφέρει στις 3Κ - αλλά σε υψηλές στροφές (+5.5Κ) φαίνεται να αποδίδει αυτά που υπόσχεται ο κατασκευαστής.

Δεν ξέρω αν με πειράζει (φαντάζομαι πως θα ήμουν ΟΚ), αλλά δεν έχει καμία σχέση με την απόδοση του Mx5 μου (αν και η σύγκριση είναι άστοχη καθότι είναι 300 κιλά ελαφρύτερο).

Κατά τα άλλα θεωρώ ότι η τιμή του για αυτά που προσφέρει είναι πολύ καλή. Βασική έκδοση στα 29Κ και έχει τα πάντα μέσα (μέχρι και head up display).

Θέλω να δω πως θα εξελιχθούν τα τέλη ταξινόμησης και ο φόρος πολυτελείας για να καταλήξω, αλλά με έχει πριζώσει απίστευτα...

Επίσης ένα ακόμα που ρώτησα είναι αν παίζει να καταργηθούν τα τέλη ταξινόμησης για τα Hybrid μοντέλα (το CX30 είναι mild Hybrid) και μου είπε ότι θα γίνει μόνο για τα αμιγώς ηλεκτρικά. Δεν ξέρω αν θα ισχύει ή αν απλά ήθελε να μου σπρώξει 2 ετοιμοπαράδοτα που είχε...

Used to have...

NC 2.0lt Sport | Slate Gray
Custom Header 4:1 | 200cell Cat | Custom Resonator
Enthuza dual exhaust
Apollo K&N intake
ECU reflash
BC RS 7/5 Kgr | 4.1 FGR | 4kg Flywheel
Rx8 Cosmo Sway Bars | Roll Bar
OZ Ultraleggera Bronze (powdercoated) 17x8" | Yokohama Advan AD08R