Χθεσινό update
1η επίσκεψη στη Nissan Σφακιανάκης, στην Κηφισίας για Pulsar και Qashqai.
Δε μπορώ να καταλάβω τι ακριβώς έχει παιχτεί με τα εσωτερικά και των 2 και δείχνουν τόσο αποπνικτικά και μουντά. Οι χώροι τους είναι έως και αχανείς μεν, αλλά τα σκουρόχρωμα πλαστικά και τα μαύρα/γκρι καθίσματα κάνουν και τα 2 να δείχνουν μικρότερα απ' όσο είναι. Και τα 2 επίσης δείχνουν κάπως ξεπερασμένα σχεδιαστικά σε ταμπλό/κονσόλα/όργανα.
Το μεν Pulsar πρέπει να έχει ένα απ' τα πιο άνετα εσωτερικά στην κατηγορία του, αλλά χάνει πόντους στο χώρο αποσκευών με τους μεγάλους θόλους πίσω να κλέβουν αρκετά λίτρα (σύνολο 380), το δε Qashqai δείχνει τεράστιο και έχει πιο flat χώρο φόρτωσης και 50 λίτρα παραπάνω.
Η Nissan λόγω των νέων φόρων επί της λιανικής τιμής των αυτοκινήτων "δημιούργησε" μια 3η έκδοση εξοπλισμού μετά την Accenta και πριν την Tecna, ώστε να βάλει περισσότερα αξεσουάρ σε πιο προσιτή τιμή. Με ίδιο μοτέρ (1.2 DiG) και CVT, το Pulsar βγαίνει στα 20.500 στην 3η απ' τις 4 εκδόσεις, ενώ το Qashqai με ίδιο κινητήρα/κιβώτιο και στη 2η έκδοση (Accenta), 24.500€.
2η επίσκεψη στη Suzuki Στέφος στη Μεσογείων για το Vitara και το S-Cross (πρόταση του
@selito)
(Απαράδεκτη αντιπροσωπεία, τραγική εξυπηρέτηση, αν κάποιος ενδιαφέρεται για Suzuki, ας απευθυνθεί σε άλλο αντιπρόσωπο. Οι μόνοι πελάτες, 30 λεπτά για να μάθει ο ίδιος ο ιδιοκτήτης την τιμή μιας έκδοσης από άλλον μέσω τηλεφώνου, σώνει και ντε να αγοράσω ετοιμοπαράδοτο σε κινητήρα και έκδοση που δε θέλω, παρκαρισμένα 2 μηχανάκια μέσα στην έκθεση και σε θέσεις που να μη μπορείς να δεις τα εκθέματα και άλλα τέτοια γραφικά).
Το Vitara μεγάλη απογοήτευση, ειδικά σε σχέση με την τιμή αγοράς του. Ανέπνευστο εσωτερικό, μετριότατοι χώροι, μικρό ωφέλιμο ύψος για τα κεφάλια των πίσω επιβατών. Καλός χώρος αποσκευών, δεν κατάφερα να μάθω κάτι παραπάνω για δυνατότητες διαμόρφωσης του εσωτερικού.
Αντίθετα, το S-Cross ήταν αποκάλυψη. Αν κάποιος προσπεράσει την κακάσχημη μούρη του και το ίδιο εσωτερικό σχεδιασμό με το Vitara, βρίσκεται σε ένα πιο ευρύχωρο αμάξωμα, με πιο σωστή θέση οδήγησης, μεγαλύτερο χώρο για τα κεφάλια και τα γόνατα των επιβατών, ίδιους κινητήρες και με -3.500€ απ' το Vitara σε ίδια έκδοση - αν ο πωλητής τα είπε σωστά... Θα ήθελα να μάθω περισσότερες πληροφορίες για το αυτόματο κιβώτιο του, αλλά θα πρέπει να το ψάξω διαδικτυακά, γιατί αν ρωτούσα, θα ήμουν ακόμα εκεί.
3η επίσκεψη ξανά στη Βελμάρ στο Σταυρό, αυτή τη φορά για το C-Max, που δεν πρόλαβα να δω την προηγούμενη φορά.
Αυτό το αυτοκίνητο, παρόλο που δε μπορείς να το ερωτευτείς λόγω εμφάνισης, σε κάνει να νιώσεις κατευθείαν οικεία με το που θα μπεις μέσα. Είναι απείρως πρακτικό, με όλους τους διακόπτες εκεί που περιμένεις να είναι, στιβαρή κατασκευή και δείχνει ποιοτικότατο, χώροι αχανείς, με άπειρες δυνατότητες διαμόρφωσης, μεγάλο πορτ-παγκάζ και καλούς κινητήρες. Μόνο ερωτηματικό το Durashift. Η έκδοση με τον 1000άρη Ecoboost με Durashift σταμάτησε απ' την παραγωγή, οπότε μόνη επιλογή σε βενζίνη, ο 1.5 με τα 150 άλογα. Η Ford Motor Hellas δίνει ως δώρο +6 χρόνια εγγύηση στα 2 της αρχικής, καλύπτοντας - λένε - τα πάντα.
Και μετά από αυτά, σήμερα διαβάζω αυτό:
http://www.newsauto.gr/kivernisi-etimazi-afxisi-ton-timon-ton-aftokiniton/