Show Recent Likes

!!

Καλώς ήρθατε

Η εγγραφή και η χρήση του φόρουμ είναι εντελώς δωρεάν και σας δίνουν πρόσβαση σε όλα τα τεχνικά θέματα του
http://mymx5.gr/forum/index.php?action=register

Author Topic: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]  (Read 280186 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

February 26, 2015, 03:48:31 PMReply #2025

Offline kostasmito

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #2025 on: February 26, 2015, 03:48:31 PM »
Εντάξει μη λέμε και ότι θέλουμε, τα golf 5,6 & 7 είναι overall τα καλύτερα αυτοκίνητα στην κατηγορία τους. Μπορεί να μην είναι τα πιο αξιόπιστα ή τα πιο sport ή τα πιο άνετα ή τα πιο ευρύχωρα, αλλά συνολικά είναι τα καλύτερα...για μένα μόνο civic & focus το πλησιάζουν.

2.0lt sport / Larini Muffler / HKS Airfilter
Exedy lightweight flywheel & stage 1 clutch / Moss short shift
MeisterR CRD+ coils  / AutoExe Tie rod end / Cobalt FSTB / BBS EVO IX 17x8 ET+38 wheels / 215-45-17 AD08R
Wood Interior / Autoexe steering wheel / Honda Jazz antenna

February 26, 2015, 03:52:20 PMReply #2026

Offline Sakis

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #2026 on: February 26, 2015, 03:52:20 PM »
Εντάξει μη λέμε και ότι θέλουμε, τα golf 5,6 & 7 είναι overall τα καλύτερα αυτοκίνητα στην κατηγορία τους. Μπορεί να μην είναι τα πιο αξιόπιστα ή τα πιο sport ή τα πιο άνετα ή τα πιο ευρύχωρα, αλλά συνολικά είναι τα καλύτερα...για μένα μόνο civic & focus το πλησιάζουν.

ξέχασες και το Corolla
Όποιος νομίζει ότι ο έρωτας είναι το μεγαλύτερο συναίσθημα..... μάλλον δεν έχει κερδίσει κόντρα

Turbo NC 1,8
http://mymx5.gr/forum/index.php/topic,8083.0.html

February 26, 2015, 04:06:07 PMReply #2027

Offline Skyggedans

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #2027 on: February 26, 2015, 04:06:07 PM »

 Auris*

 Αν και αναφερόμασταν στα θέματα των vagίτικων.

February 26, 2015, 04:11:20 PMReply #2028

Offline kostasmito

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #2028 on: February 26, 2015, 04:11:20 PM »
Μπα, στην δικιά μου λίστα το Auris βρίσκεται πολύ χαμηλά, τουλ. το 1.6 που έχω οδηγήσει. Το corolla σίγουρα μου αρέσει περισσότερο, αλλά αναφέρομαι σε αυτοκίνητα της τελευταίας δεκαετίας

2.0lt sport / Larini Muffler / HKS Airfilter
Exedy lightweight flywheel & stage 1 clutch / Moss short shift
MeisterR CRD+ coils  / AutoExe Tie rod end / Cobalt FSTB / BBS EVO IX 17x8 ET+38 wheels / 215-45-17 AD08R
Wood Interior / Autoexe steering wheel / Honda Jazz antenna

February 26, 2015, 04:25:12 PMReply #2029

Offline Vrondos

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #2029 on: February 26, 2015, 04:25:12 PM »
Εξαρτάται ποιά κριτήρια χρησιμοποιεί κανένας, αν και προφανώς το Golf είναι στα καλύτερα αυτοκίνητα της κατηγορίας.
είναι όμως σε αυτή, με τα κριτηρια της δοκιμής και περουσίασης από ενα περιοδικό του αυτοκινητιστικού Τύπου.

Εγώ συνοψίζοντας είμαι αρνητικά προκατειλημμένος (και το παραδέχομαι) κυρίως για 2 παράγοντες:

1. Για αυτοκίνητα που θέλουν να είναι στην κορυφή της κατηγορίας (και που λόγω και πρεστίζ καλείται να πληρώσει ο καταναλωτής ένα σημαντικό ποσό παραπάνω) είναι ρημάδια από άποψη αξιοπιστίας σε συνδυασμό και με το κόστος συντήρησης και επισκευών/ανταλλακτικών

2. Βάσει και πάλι των χρημάτων που πληρώνει κάποιος για να τα αποκτήσει, επειδή το προϊ'όν του παρουσιάζεται ως premium, παίρνει τελικά ένα
αυτοκίνητο (πλαίσιο, αναρτησεις, κινητήρας), που έχουν αναπτυχθεί και κατασκευαστεί και χρησιμοποιούντιαι σε ένα σκασμό αυτοκίνητα του group που είναι πολύ φτηνότερα και με καθόλου premium χαρακτήρα (π.χ. skoda, seat). Δηλαδή για ενα διαφορετικό εξωτερικό design και μία σχετικά καλύτερη ΄ποιότητα υλικών, σου πασάρεται ένα αυτοκίνητο ως premium, το οποίο θεωρώ φενάκη. Και η πλατιά μάζα αγοραστών το αγοράζει επειδή το θεωρεί premium και ασφαλες΄και με φοβερή αξία μεταπώλησης ( το μεγαλύτερο μέρος της οποίας το έχιες δώσει στην μεγαλύτερη αξία αγοράς).

Τέλος, αν και ασύγκριτα λιγότερο θελκτικό για τους περισσότερους, ακόμη και το Kia Ceed έχει φθάσει στο ίδιο επίπεδο με το Golf...
-----------------------------------------------------------------------

-Koni adjustable sport shocks
-Racing Beat springs (red)
-K&N Replacement filter panel
- "ΚΡΑΤΑ ΜΕ ΣΕ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΟΠΩΣ ΤΗΝ ΠΕΘΕΡΑ ΣΟΥ" Original sticker

February 26, 2015, 05:00:32 PMReply #2030

Offline bill_viper

  • pure velocity
  • *******
  • Posts: 2762
  • Total likes: 79
  • Gender: Male
  • In luv with my little κουμπαρά
    • Dedousis.com
Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #2030 on: February 26, 2015, 05:00:32 PM »
2. Βάσει και πάλι των χρημάτων που πληρώνει κάποιος για να τα αποκτήσει, επειδή το προϊ'όν του παρουσιάζεται ως premium, παίρνει τελικά ένα
αυτοκίνητο (πλαίσιο, αναρτησεις, κινητήρας), που έχουν αναπτυχθεί και κατασκευαστεί και χρησιμοποιούντιαι σε ένα σκασμό αυτοκίνητα του group που είναι πολύ φτηνότερα και με καθόλου premium χαρακτήρα (π.χ. skoda, seat). Δηλαδή για ενα διαφορετικό εξωτερικό design και μία σχετικά καλύτερη ΄ποιότητα υλικών, σου πασάρεται ένα αυτοκίνητο ως premium, το οποίο θεωρώ φενάκη. Και η πλατιά μάζα αγοραστών το αγοράζει επειδή το θεωρεί premium και ασφαλες΄και με φοβερή αξία μεταπώλησης ( το μεγαλύτερο μέρος της οποίας το έχιες δώσει στην μεγαλύτερη αξία αγοράς).
Mα το Golf δε θεωρείται Premium. Στην κατηγορία των hatchbacks, Premium είναι τα Α Class, A3, και 1 Series.
Δε συμφωνώ με αυτά που λες, και αυτό επειδή είμαι στην αναζήτηση (και πάλι) καινούριου αυτοκινήτου οδήγησα τα Golf Mk7 και Audi A3. Αν και τα δύο στηρίζονται στη νέα πλατφόρμα MQB δεν έχουν καμία επαφή μεταξύ τους. Το Premium το πληρώνεις (στην Audi στην προκείμενη) και είναι Premium, από την ποιότητα υλικών (βασικό γιατί όλο σου τον χρόνο σε ένα αμάξι τον περνάς μέσα στην καμπίνα), στην ποιότητα κύλισης, ακόμη και στην εξωτερική εμφάνιση.
Βye-bye my sweet Miata... :(

February 26, 2015, 05:15:37 PMReply #2031

Offline Vrondos

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #2031 on: February 26, 2015, 05:15:37 PM »
Κατά βάση δεν διαφωνούμε.
Πληρώνεις κατά βάση για υλικά καμπίνας και εξωτερική εμφάνιση. Για ποιότητα κύλισης που αναφέρεις δεν έχω άποψη, σεπιστεύω ότι μπορέι το audi να σου βγάζει πιο στιβαρή αίσθηση. Κατά βάση όμως, είναι το ίδιο αυτοκίνητο στα βασικά του συστατικά (κινητήρας-πλαίσιο-αναρτήσεις).
Θα μπορούσα να εκδώσω δε βιβλίο με τις ζημιές (και το σχετικό κόστος) που βγάζουν Audi αυτοκίνητα φίλων (A3, Α6, Q3).

Όσο για το premium, όντως, και στο "οργανόγαμμα" του group, η Audi είναι πιο premium από τη VW, αλλά πρέπει μάλλον να παραδεχθούμε ότι και το Golf εν προκειμένω (και το Passat για παράδειγμα επίσης) πλασάρεται ως premium, εξ'ου και η αυξημένη τιμά αγοράς.

Επίσης, δεν διαφωνώ ότι η αίσθηση και τα υλικά καμπίνας σε ένα premium αυτοκίνητο είναι εκ των ουκ άνευ. Στα μάτια μου όμως, δεν αρκούν μόνο αυτά σε καμία περίπτωση . Και στο τομέα της αξιοπιστίας και του exclusivity [φαντάζεσαι ένα πραγματικά premium αυτοκίνητο, π.χ. η A Class) να μοιράζεται μηχανικά μέρη με το ... Ibiza ? ] που πρέπει να έχει επίσης ένα premium αυτοκίνητο, εκει το group παίρνει πολύ χαμηλή βαθμολογία...




2. Βάσει και πάλι των χρημάτων που πληρώνει κάποιος για να τα αποκτήσει, επειδή το προϊ'όν του παρουσιάζεται ως premium, παίρνει τελικά ένα
αυτοκίνητο (πλαίσιο, αναρτησεις, κινητήρας), που έχουν αναπτυχθεί και κατασκευαστεί και χρησιμοποιούντιαι σε ένα σκασμό αυτοκίνητα του group που είναι πολύ φτηνότερα και με καθόλου premium χαρακτήρα (π.χ. skoda, seat). Δηλαδή για ενα διαφορετικό εξωτερικό design και μία σχετικά καλύτερη ΄ποιότητα υλικών, σου πασάρεται ένα αυτοκίνητο ως premium, το οποίο θεωρώ φενάκη. Και η πλατιά μάζα αγοραστών το αγοράζει επειδή το θεωρεί premium και ασφαλες΄και με φοβερή αξία μεταπώλησης ( το μεγαλύτερο μέρος της οποίας το έχιες δώσει στην μεγαλύτερη αξία αγοράς).
Mα το Golf δε θεωρείται Premium. Στην κατηγορία των hatchbacks, Premium είναι τα Α Class, A3, και 1 Series.
Δε συμφωνώ με αυτά που λες, και αυτό επειδή είμαι στην αναζήτηση (και πάλι) καινούριου αυτοκινήτου οδήγησα τα Golf Mk7 και Audi A3. Αν και τα δύο στηρίζονται στη νέα πλατφόρμα MQB δεν έχουν καμία επαφή μεταξύ τους. Το Premium το πληρώνεις (στην Audi στην προκείμενη) και είναι Premium, από την ποιότητα υλικών (βασικό γιατί όλο σου τον χρόνο σε ένα αμάξι τον περνάς μέσα στην καμπίνα), στην ποιότητα κύλισης, ακόμη και στην εξωτερική εμφάνιση.
-----------------------------------------------------------------------

-Koni adjustable sport shocks
-Racing Beat springs (red)
-K&N Replacement filter panel
- "ΚΡΑΤΑ ΜΕ ΣΕ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΟΠΩΣ ΤΗΝ ΠΕΘΕΡΑ ΣΟΥ" Original sticker

February 26, 2015, 09:06:54 PMReply #2032

Offline kostasmito

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #2032 on: February 26, 2015, 09:06:54 PM »
[φαντάζεσαι ένα πραγματικά premium αυτοκίνητο, π.χ. η A Class) να μοιράζεται μηχανικά μέρη με το ... Ibiza ? ] που πρέπει να έχει επίσης ένα premium αυτοκίνητο, εκει το group παίρνει πολύ χαμηλή βαθμολογία...


Μοιράζεται τον βασικό της κινητήρα (1,5dci) με το Clio...για την ακρίβεια η Renault δεν τους δίνει τον καλό τους κινητήρα (1,6dci) γιατί τον κρατάει για το Megane.
Καλώς ή κακώς έτσι είναι οι αυτοκινητοβιομηχανίες σήμερα, αν δεν σου αρέσει αυτό παίρνεις Honda

2.0lt sport / Larini Muffler / HKS Airfilter
Exedy lightweight flywheel & stage 1 clutch / Moss short shift
MeisterR CRD+ coils  / AutoExe Tie rod end / Cobalt FSTB / BBS EVO IX 17x8 ET+38 wheels / 215-45-17 AD08R
Wood Interior / Autoexe steering wheel / Honda Jazz antenna

February 27, 2015, 09:59:39 AMReply #2033

Offline Στέλιος - fess

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #2033 on: February 27, 2015, 09:59:39 AM »
Τα premium audi κλπ. είναι τα best seller σε επισκευές ουρανού - πλαϊνών και γενικότερα σαλονιών.
Μιλάμε για αυτοκίνητα κυρίως 10ετίας 2003 - 2004 - 2005
Ακολουθούν στενά τα opel και όλα τα υπόλοιπα γερμανοτραφή.
Datsun - mazda κλπ. δεν έχουμε δει...
White na 1991

il motorsport authorised dealer

www.hoods.gr    coming soon

https://www.facebook.com/mx5hoods

https://www.facebook.com/hoods.gr

February 27, 2015, 10:33:57 AMReply #2034

Offline jSkyline

  • light speed
  • ********
  • Posts: 6854
  • Total likes: 1689
  • Gender: Male
  • Mess with the best, now get lost like the rest
Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #2034 on: February 27, 2015, 10:33:57 AM »
Τα premium audi κλπ. είναι τα best seller σε επισκευές ουρανού - πλαϊνών και γενικότερα σαλονιών.
Μιλάμε για αυτοκίνητα κυρίως 10ετίας 2003 - 2004 - 2005
Ακολουθούν στενά τα opel και όλα τα υπόλοιπα γερμανοτραφή.
Datsun - mazda κλπ. δεν έχουμε δει...
Ναι αλλα αυτο ειναι λογικό... Επειδη ακριβως ειναι Premium οι ιδιοκτητες τους τα φροντιζουν νομιζωντας οτι εχουν το κελεπουρι! Ολοι οι αλλοι απλα αδιαφορουν...

Παντως πλεον για μενα δεν υπαρχει κανενα αμαξι που να υστερει σε ποιοτητα υλικών, οπως επισης δεν υπαρχει πλεον και αυτο που λεμε αθανατο! Συντομα και οι "κινεζιες" θα προσφερουν την ιδια ποιοτητα. Ενω με απολυτη σιγουρια μπορω να πω οτι ακομα και τα Hyundai, ΚΙΑ κτα εχουν βελτιωθει σε απιστευτο βαθμο σαν overall εικόνα. Καλα δεν χρειαζεται να πω οτι στο I20 που εχω δεν μου λειπει τιποτα απο το ΜΧ σε επιπεδο ανεσης και εξοπλισμου, αλλα μαλλον το αντιθετο, αφου μπαινω στο ΜΧ και ψαχνω θερμοκρασιες, καταναλωσεις, trip computer και χειριστήρια στο τιμονι!
ΜyMX5
Type :
NB (FL 2001-2003)
Engine Size : 1600cc
Color : Brilliant Black
Engine Modifications : Completely Stock and nothing to expect for :)
Exterior - Interior :High Tan Interior, Il Motorsport Clear Side Repeaters , StyleBar, MS Look , Mazda Unplugged 16" Wheels, Pioneer 2DIN Audio

February 28, 2015, 09:50:01 AMReply #2035

Offline ROBIN

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #2035 on: February 28, 2015, 09:50:01 AM »
Κ η απαντηση των Γερμανων. Ακομα και εδω εμείς δε κάνουμε κατι καλα. Αυτοι είναι άψογοι σε ολα. Σε΄λίγο θα βαλουν και τα παιδια απο το autotriti να τους ζητησουν κ συγγνωμη που ανεδειξαν το θεμα.. :moutza:

http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Sbhnei-stis-xamhles_123776.asp

February 28, 2015, 04:25:37 PMReply #2036

Offline sly

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #2036 on: February 28, 2015, 04:25:37 PM »
για το focus(και το φιεστα) που αναφερθηκε πιο πριν... σιγουρα πανω απο καθε πολο/γκολφ στα παντα.... αξιοπιστια , τιμη αγορας , επιδοσεις ,καταναλωση , χωρους και φυσικα πολυ πιο ενδιαφερον οδηγικα ...

March 01, 2015, 11:21:44 AMReply #2037

Offline VasmaV

  • Administrator
  • ******
  • Posts: 3299
  • Total likes: 392
  • Gender: Male
  • '100% of the shots you don't take, don't go in' WG
    • my cardomain
Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #2037 on: March 01, 2015, 11:21:44 AM »
Είχα και τα δυο για μεγάλα διαστήματα ως εταιρικά. Μοντέλα 08 το focus και 09 το fiesta. 1.4 και τα δυο. Το focus πολύ βαρύ για τον 1.4, κατα τα αλλά άνετο, με μεγάλους χώρους και αξιόπιστο. Οδηγικά σίγουρα όχι κάτι το ιδιαίτερο και λόγω του κινητήρα του δεν σου έκανε διάθεση να το πατήσεις.
Το φιέστα ήταν για τα γούστα μου καλύτερο. Σίγουρα δεν είχε τους χώρους του φοκους, αλλά ήταν εξίσου άνετο και αξιόπιστο. Στα της οδήγησης, είχε πλάκα, το πετάγες στις στροφές όπως σου ρχοταν και δεν σε πρόδιδε.

Τα προτείνω και τα δυο πάντως πολύ εύκολα
(Sorry, but you are not allowed to access the gallery)
myex -> MX-5 NC 1.8 SVP R.E.M.
Tochigi-Fuji LSD & FGR 4.44
MAZDASPEED Stabilizer Kit
MAZDASPEED Sport Springs (Jap-Spec)
Koni ADJUSTABLE Sport Shocks
Racing Beat Header, RSport GW Midpipe
Rota Fighter 16x7 ET40 6.4Kgrs
Goodyear EfficientGrip Performance
Front&Rear Airdam Skirts, MS Sideskirts

Topless is always better...

April 21, 2015, 06:57:19 AMReply #2038

Offline tonimx5

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #2038 on: April 21, 2015, 06:57:19 AM »
μια που λετε για  hatchbacks το νεο opel GTC απο εμφανιση σκιζει τουλαχιστον ποιο ωραιο απτα προαναφερθεντα.. (για τα δικα μου γουστα)  φενετε ποιο επιθετικο και ποιο μαχημο ακομα και το τετραπορτο.. τωρα απο εξιοπιστια κτλπ δεν ξερω κατι..

April 29, 2015, 09:52:02 PMReply #2039

Offline heras

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #2039 on: April 29, 2015, 09:52:02 PM »
Απο χθες τo nb μου αποτελει μια γλυκια αναμνηση και τη θεση του πηρε ενα rx8 cosmo  :hello:
ΜΚ 1,5