Show Recent Likes

!!

Καλώς ήρθατε

Η εγγραφή και η χρήση του φόρουμ είναι εντελώς δωρεάν και σας δίνουν πρόσβαση σε όλα τα τεχνικά θέματα του
http://mymx5.gr/forum/index.php?action=register

Author Topic: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]  (Read 280183 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

November 20, 2013, 04:52:10 PMReply #1695

Offline iNFiNiTy

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #1695 on: November 20, 2013, 04:52:10 PM »
Καλά τι του προτείνετε; Ο άνθρωπος θέλει να πάει στο frangelico upper class να δει λευτέρη πανταζή. Έχει πιθανότητες να μπει στην πίστα με σαξόραλα;
Κάτι τέτοιο χρειάζεται: http://www.car.gr/classifieds/cars/view/4163265/

November 20, 2013, 05:07:56 PMReply #1696

Offline alfie86

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #1696 on: November 20, 2013, 05:07:56 PM »
Frangelico πας εσυ μαλλον εγω οχι!Και εγω απλα ειπα να μου πειτε καμια ιδεα σε αμαξι σε αυτα που ειχα πει στο αρχικο ποστ!Τεσπα ολα οκ πηρα καποιες ιδεες thanx  :good:

November 20, 2013, 05:53:24 PMReply #1697

Offline option-D

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #1697 on: November 20, 2013, 05:53:24 PM »
Αφού έχεις καταλήξει από πριν, ότι θέλεις starlet (παρόλο που δεν μπορείς να ξεχωρίσεις το GT από το glanza)..
Το ίδιο είχε γίνει και όταν "σκεφτόσουν" να δώσεις το NC για κάτι πιο γρήγορο (είχαν γραφτεί 10 σελίδες για RX8 από αυτά που ρώταγες) και τελικά πήρες yaris diesel.. Λοιπόν, ποιο είναι το νόημα της κουβέντας ή πώς περιμένεις να μην σε πάρουν/πάρουμε στο ψιλό;
H A R D C O R E ? 🤘  S U B S C R I B E

"Speed isn't everything, you gotta look cool on the touge too"

November 20, 2013, 06:00:22 PMReply #1698

Offline georgee

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #1698 on: November 20, 2013, 06:00:22 PM »
Έτσι είναι...αν αφήσεις το γκάζι σε στροφή ή πέσεις στα φρένα τότε να περιμένεις το ανάποδο! Μπορεί να σου φαίνεται σαν μειονέκτημα αυτό, αλλά κάποιος που το κατέχει, παίζει με αυτό και έχει τη μούρη εκεί που θέλει! ;)
Αυτό ακριβώς εμένα με βόλεψε απίστευτα αυτή η συμπεριφορά γιατί μαθημένος σε πισωκίνητα και στο ρχ8 τα μούτρα δεν μου αρέσουν καθόλου οπότε όταν ήθελα ιδιαίτερη τοποθέτηση στην στροφή παταγα λίγο φρενο και έμπαινα....
Για πίστα φίλε είναι μια χαρά!!!

November 20, 2013, 07:04:22 PMReply #1699

Offline mx.strofas

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #1699 on: November 20, 2013, 07:04:22 PM »
Ρε παιδια ελεος, το παιδι ειναι μπερδεμενο, δεν ειναι αναγκη να τον τρολαρετε.  Αν δεν γουσταρετε μην απαντησετε καθολου.  Αφηστε καποιους αλλους να απαντανε με περισσοτερη υπομονη!  :exaclty:

Και για να ειμαι και ον τοπικ.
 
Το δικο μου τοπ 3 για πιστα και στα λ7 που θελεις, ωστε να μπορω να το αναβαθμισω και λιγο, θα ηταν:
1. Peugeot Rallye
2. Peugeot 205
3. Honda Civic 1.6 vti (τα πιο παλια), οχι τοσο απο αποψη στριψιματος σε συγκριση με 1,2 αλλα θεμα αξιοπιστιας

Σου εγραψα μονο μπροστοκινητα γιατι ειπες οτι πισω δεν θελεις.
« Last Edit: November 20, 2013, 07:08:11 PM by mx.strofas »
NbFl 1.6, LSD T2

November 20, 2013, 09:07:37 PMReply #1700

Offline VasmaV

  • Administrator
  • ******
  • Posts: 3299
  • Total likes: 392
  • Gender: Male
  • '100% of the shots you don't take, don't go in' WG
    • my cardomain
Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #1700 on: November 20, 2013, 09:07:37 PM »
Ότι είπε ο strofas!
Οποίος απλά θέλει να δουλέψει καλύτερα να μην απαντήσει καθόλου!!

Ευχαριστώ
(Sorry, but you are not allowed to access the gallery)
myex -> MX-5 NC 1.8 SVP R.E.M.
Tochigi-Fuji LSD & FGR 4.44
MAZDASPEED Stabilizer Kit
MAZDASPEED Sport Springs (Jap-Spec)
Koni ADJUSTABLE Sport Shocks
Racing Beat Header, RSport GW Midpipe
Rota Fighter 16x7 ET40 6.4Kgrs
Goodyear EfficientGrip Performance
Front&Rear Airdam Skirts, MS Sideskirts

Topless is always better...

November 21, 2013, 01:11:03 AMReply #1701

Offline option-D

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #1701 on: November 21, 2013, 01:11:03 AM »
Συμφωνώ, απλά έχω μπερδευτεί λίγο.. Δεν ξέρω ποιος δουλεύει ποιον  :????:
H A R D C O R E ? 🤘  S U B S C R I B E

"Speed isn't everything, you gotta look cool on the touge too"

November 21, 2013, 01:52:12 AMReply #1702

Offline mx5silver

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #1702 on: November 21, 2013, 01:52:12 AM »
Alfie86 χωρις να θελω να σου καταστρεψω τα ιαπωνικα ονειρα (βλεπε starlet) νομιζω οτι ενα peugeot rallye με ελαχιστες επεμβασεις θα σου δωσει τετοιο χαμογελο στην πιστα που δεν θα το πιστευεις (πρωην κατοχος).  Το σταρλετ ειναι πιο αξιοπιστο (εδω που τα λεμε μονο μια τρομπα βενζινης μου ειχε βγαλει το ραλλακι) αλλα προσωπικη αποψη (μην πεσετε να με φατε) ειναι οτι δεν στριβει οτι και να του βαλεις επανω, σε σχεση παντα με το rallye.  Ο γαλλος στο συγκεκριμενο εχει αλλη γεωμετρια, παθητικη τετραδιευθυνση και γενικα το αμαξι βγηκε απο το εργοστασιο ωστε να στριβει τον κωλο του χωρις να αλλαξεις τιποτα (ναι...ηταν επικινδυνο σε ασχετα χερια, στα καταλληλα οδηγιοταν με ακριβεια και εβαζε τα γυαλια σε πολυ δυνατοτερα και στημενα αμαξια).  
Απο την αλλη δεν θα εχεις τα αλογα και την ροπη που θα εχεις με το σταρλετ, ασυζητητη!  

Καλη συνεχεια στην αναζητηση σου!

 

Θα συμφωνήσω....100%
δεν θα συμφωνησω 100%  :P
ως νυν κατοχος σταρλετ πιστευω οτι στριβει μια χαρα για την εποχη του! βεβαια εννοειται οτι σε στοκ μορφη σταρλετ και 106, το 106 ειναι σαφως πιο στριφτερο και εχει καλυτερη γεωμετρια στην αναρτηση. το σταρλετ εχει αυτον τον μονοκομματο καρο-αξονα :llol: με 2 ροδες στις ακρες του. βεβαια την ιδια διαταξη μετα απο 20+ χρονια χρησημοποιειται ακομα. προσφατα ειχα δει σε συνεργειο auris, ibiza και  swift  1300 να φορανε αυτη την αρχαιολογια....
στην πιστα δεν νομιζω να παιζει μεγαλο ρολο, αλλα στον δρομο σε εγκαρσιες ανωμαλιες μπορει να κανει τον κωλο να χοροπηδαει.
βεβαια, απο την αλλη μπορεις να παρεις ενα 106 turbo!

στο μπροστινοκινητο ειναι διαφορετικη η θεωρια. οσο πατας το γκαζι ακομα και μεσα στην στροφη(αν εχεις και μπλοκε ακομα καλυτερα), το αμαξι στριβει. η μουρη που εχει και την κινηση σερνει, τραβαει το υπολοιπο αμαξι. αν αφησεις το γκαζι μεσα στην στροφη τοτε τα δυσκολα ερχονται....

παντως αναρτηση με ξεχωριστα υποπλαισια και διπλα ψαλιδια μπρος πισω σαν του μχ5, πολυ δυσκολα θα βρεις σε αλλο(φτηνο) αυτοκινητο :good:

November 21, 2013, 02:07:10 AMReply #1703

Offline alfie86

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #1703 on: November 21, 2013, 02:07:10 AM »
Ρε Μανο δεν δουλευω κανεναν!Το γεγονος οτι εξωτερικευω καποιες σκεψεις μου και αποριες μου σε ενα φορουμ που υπαρχουν ατομα που εχουν γνωσεις στο θεμα του αυτοκινητου δεν νομιζω οτι ειναι κακο!Οπως ειπε και ο φιλος πιο πανω οποιος εχει την υπομονη ασχολειται με τις αποριες μου!Οποιος παλι θεωρει οτι τον κοροιδευω ή εκνευριζεται απο κατι απλα δεν ασχολειται!Το θεμα με το ρχ8 δεν προχωρησε γτ αλλαξε η δουλεια μου και απο 7 χιλιομετρα πηγαινελα πλεον κανω 70 για την δουλεια μου!Αν και στο φιναλε δεν νομιζω οτι δεν εχω το δικαιωμα να αλλαξω πληρως γνωμη για κατι!Και δεν νομιζω οτι ειναι κακο που δεν μπορω να ξεχωρισω ενα glanza απο ενα gt!Σορυ κιολας!Τεσπα μν κουραζω για αλλη μια φορα το φορουμ με τις αποριες μου..Εξαλλου ηταν ο βασικος λογος που σταματησα να γραφω γτ καταλαβα οτι αυτο γινοταν!Ευχαριστω ολα τα παιδια για τις αποψεις τους και τισ γνωσεις που μοιραστηκαν μαζι μου!

November 21, 2013, 10:31:44 AMReply #1704

Offline xenos

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #1704 on: November 21, 2013, 10:31:44 AM »
Το χειρότερο είναι που κάθεσαι και απολογείσαι κιόλας.
Εγώ θα πρότεινα να δεις γενικά ποια (τέτοιου βεληνεκούς) αυτοκίνητα παίζουν στις αναβάσεις (νομίζω πιο πολύ σε peugeot/renault) και αν πραγματικά ενδιαφέρεσαι, να πας σε κάποιο συνεργείο που προετοιμάζουν αγωνιστικά και να συζητήσεις με τον μηχανικό/οδηγό. Σίγουρα θα μάθεις 5 πράγματα από τα φόρα.
Το μεγάλο πρόβλημα του κόσμου είναι ότι οι βλάκες είναι γεμάτοι αυτοπεποίθηση και οι έξυπνοι είναι γεμάτοι αμφιβολίες...

November 21, 2013, 11:38:54 AMReply #1705

Offline simkoz

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #1705 on: November 21, 2013, 11:38:54 AM »
ως νυν κατοχος σταρλετ πιστευω οτι στριβει μια χαρα για την εποχη του! βεβαια εννοειται οτι σε στοκ μορφη σταρλετ και 106, το 106 ειναι σαφως πιο στριφτερο και εχει καλυτερη γεωμετρια στην αναρτηση. το σταρλετ εχει αυτον τον μονοκομματο καρο-αξονα :llol: με 2 ροδες στις ακρες του. βεβαια την ιδια διαταξη μετα απο 20+ χρονια χρησημοποιειται ακομα. προσφατα ειχα δει σε συνεργειο auris, ibiza και  swift  1300 να φορανε αυτη την αρχαιολογια....
στην πιστα δεν νομιζω να παιζει μεγαλο ρολο, αλλα στον δρομο σε εγκαρσιες ανωμαλιες μπορει να κανει τον κωλο να χοροπηδαει.
βεβαια, απο την αλλη μπορεις να παρεις ενα 106 turbo!
Το ότι υπάρχει ακόμα αυτή η διάταξη σε σύγχρονα μοντέλα δεν σημαίνει ότι είναι καλή. Συμβαίνει γιατί είναι φτηνή και αφήνει και περισσότερο χώρο για το πορτ μπαγκαζ.
Λογικά με τα κριτήρια που έθεσε ο Αλφιε, καλύτερα να την αποφύγει θα έλεγα.
Brilliant Black NC 2.0 ->Presentation
RX-8 sway bars
Goodwin RoadsterSport II Duals
BC RS Coilovers
I.L. Aluminium Strut Brace kit
Rear upper Strut Bar
Daylight lights

November 21, 2013, 11:40:52 AMReply #1706

Offline kostasmito


2.0lt sport / Larini Muffler / HKS Airfilter
Exedy lightweight flywheel & stage 1 clutch / Moss short shift
MeisterR CRD+ coils  / AutoExe Tie rod end / Cobalt FSTB / BBS EVO IX 17x8 ET+38 wheels / 215-45-17 AD08R
Wood Interior / Autoexe steering wheel / Honda Jazz antenna

November 21, 2013, 11:53:02 AMReply #1707

Offline nmwisima

Re:
« Reply #1707 on: November 21, 2013, 11:53:02 AM »
Και, με παζαρι θα αρχίσουν να στρίβουν; Ειδικά η corolla πολύ κακο σπορ αυτοκίνητο. Η προ φεισλιφτ σελικα δεν ειχε κακο στήσιμο.

Sent from my κινητό.

November 21, 2013, 12:03:08 PMReply #1708

Offline kostasmito

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #1708 on: November 21, 2013, 12:03:08 PM »

2.0lt sport / Larini Muffler / HKS Airfilter
Exedy lightweight flywheel & stage 1 clutch / Moss short shift
MeisterR CRD+ coils  / AutoExe Tie rod end / Cobalt FSTB / BBS EVO IX 17x8 ET+38 wheels / 215-45-17 AD08R
Wood Interior / Autoexe steering wheel / Honda Jazz antenna

November 21, 2013, 12:04:46 PMReply #1709

Offline spoumi

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #1709 on: November 21, 2013, 12:04:46 PM »
Αν δεν είχει διαφορετικά ελαστικά πίσω αριστερά-δεξιά, και είχε και με σωστή φορά το μπροστινό ίσως και να ήταν καλύτερα :P
MY07 NCEC [SOLD]
MazdaSpeed CAI / GoodWinRacing 4-1 header / MagnaFlow 200cpsi cat / custom single exhaust
ECU remapped
Tein MonoFlex with EDFC / rx8 yellow dot sways / MazdaSpeed FTSB
Maruha Lightweight Flywheel / 5spd Short Shift / Tochigi-Fuji LSD / FGR 4.44
Rota GTR 17x9 et35 with Federal RSR-R 235-40
NC2 look / factory hardtop / super20 rollbar / CM diffuser
xenon HID 4300K / DRLs / interior led lighting / scangaugeII / Android 2din Multimedia