Show Recent Likes

!!

Καλώς ήρθατε

Η εγγραφή και η χρήση του φόρουμ είναι εντελώς δωρεάν και σας δίνουν πρόσβαση σε όλα τα τεχνικά θέματα του
http://mymx5.gr/forum/index.php?action=register

Author Topic: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]  (Read 280425 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

June 09, 2013, 09:32:58 PMReply #1500

Offline gianic

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #1500 on: June 09, 2013, 09:32:58 PM »
Μα δεν ειναι αυτο το point ρε ανθρωπε.

Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 4 Beta

2.5l NC Turbo
Completely stock internals
Garrett GT28
Custom tubular exhaust manifold
Bosch 850cc EV14 Injectors
FMIC
Custom 80mm exhaust
Stock ECU reflash
EVO VIII 17x8 wheels 235/40/17
Koni Yellow shocks w/progress springs
320hp




#breakingtherodbreakingtherod
NA engines - The engines with never-ending lag

June 09, 2013, 09:49:14 PMReply #1501

Offline lordin

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #1501 on: June 09, 2013, 09:49:14 PM »
Αν δεν είναι η s δε λέει κάτι.. αλλά με τα 3.2 κυβικά άντε πλήρωνε τέλη!
Και μη ξεχνάτε το κόστος της συντήρησης!
1.8 Sunlight Silver Turbo
->TD04-19T Turbocharger
->Tochigi Fuji LSD/4.44 MotorKlasse FGR
->235/40/17 Federal RS-R / EVO 8 Enkei Wheels
->Hawk HP Plus Pads
->BC Coilover : Type RS 7/5
->RX-8 Cosmo Sway Bars

To be continued
YouTube Channel
https://www.youtube.com/user/civikakias

June 09, 2013, 10:01:25 PMReply #1502

Offline NiTse

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #1502 on: June 09, 2013, 10:01:25 PM »
Αν δεν είναι η s δε λέει κάτι.. αλλά με τα 3.2 κυβικά άντε πλήρωνε τέλη!
Και μη ξεχνάτε το κόστος της συντήρησης!
Αυτή τη λογική με την απλή και την s boxter δεν μπόρεσα ποτέ να την καταλάβω πλήρως χωρίς βέβαια να έχω οδηγήσει καμιά από τις δύο, ειδικά όταν προέρχεται από άτομα όπως εμάς δηλαδή κατόχους του πιο αδύναμου roadster που υποτίθεται ότι δεν μας ενοχλεί πάρα πολύ η έλλειψη δύναμης λόγω των υπόλοιπων δυναμικών χαρακτηριστικών που έχει το μχ. Εκτός αν όταν παίρνεις πορσε είναι δεδομένο ότι πρέπει να "βάζει φωτιά στο δρόμο" μόνο έτσι μπορώ να το καταλάβω εγώ.
NCFL 1.8 Brilliant Black (the ex)
Ford Focus MK2 1.6 (now)

June 09, 2013, 10:05:03 PMReply #1503

Offline spoumi

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #1503 on: June 09, 2013, 10:05:03 PM »
Εγώ πάντως έχω οδηγήσει την απλή τη boxter και μου φάνηκε μια χαρά δυνατή.
Όσο για τα τέλη ίδια πρέπει να είναι.
MY07 NCEC [SOLD]
MazdaSpeed CAI / GoodWinRacing 4-1 header / MagnaFlow 200cpsi cat / custom single exhaust
ECU remapped
Tein MonoFlex with EDFC / rx8 yellow dot sways / MazdaSpeed FTSB
Maruha Lightweight Flywheel / 5spd Short Shift / Tochigi-Fuji LSD / FGR 4.44
Rota GTR 17x9 et35 with Federal RSR-R 235-40
NC2 look / factory hardtop / super20 rollbar / CM diffuser
xenon HID 4300K / DRLs / interior led lighting / scangaugeII / Android 2din Multimedia

June 09, 2013, 10:06:26 PMReply #1504

Offline Basilmx5

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #1504 on: June 09, 2013, 10:06:26 PM »
Να πω τη "κακια" μου? Αν κ η συζητηση εχει ξεφυγει λιγο απτο τοπικ...
Το 99% των κατοχων μχ5 δεν μπορουν να παρουν 911 ή βοχστερ... γιαυτο και πηραν μχ5.
Οποτε μη το ψαχνετε και πολυ.  :angel:

June 09, 2013, 11:16:22 PMReply #1505

Offline nmwisima

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #1505 on: June 09, 2013, 11:16:22 PM »
Η boxster ηταν και ειναι το καλύτερο μοντέλο της κατηγορίας με την bmw να κλείνει την ψαλίδα και τελικά να την κάνει τοσο μικρή που να ειναι δυσανάλογα ακριβοτερη η Porsche.

Κατα τ αλλα, ναι, η S ειναι πολύ πιο ολοκληρωμένη απο την απλή.

Sent from my κινητό.

June 10, 2013, 12:02:11 AMReply #1506

Offline x-origin

  • 200 km/h
  • ****
  • Posts: 363
  • Total likes: 0
  • Gender: Male
  • NBFL 1.6 Twins, Strato Blue...
Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #1506 on: June 10, 2013, 12:02:11 AM »
για να πάρει κάποιος porsche το σίγουρο είναι ότι πρέπει να έχει λεφτά και όχι να εξαρτάτε από μηνιάτικα...αυτό εξακριβωμένο..οπότε οι ιδέες του στυλ πουλάω το μιατα και με άλλα 2-3 χιλιάρικα παίρνω porsche είναι κάπως ουσιαστικά άστοχες, στην πράξη μπαίνεις σε άλλα βαλάντια συντήρησης, είναι και πολλά άλλα που πρέπει να έχεις ένα οικονομικό backround ώστε να το βολτάρεις και όχι μόνο να το έχεις στο γκαράζ για να λες έχω porsche. έτσι για την ιστορία το δεξί φλασακι του φτερού έχει 250€ μόνο το κρυσταλλάκι.  :tease:

June 10, 2013, 12:26:48 AMReply #1507

Offline nmwisima

Re: Απ: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #1507 on: June 10, 2013, 12:26:48 AM »
Προφανώς ισχύει αυτό που λες αλλα νομίζω ο Γιάννης χρησιμοποιησε απλα το παράδειγμα για να πει οτι έχουν πέσει ολες οι τιμές πολύ και με τα λεφτά από την πώληση του nc μπορείς να πάρεις κάτι που παλαιότερα στοιχιζε ακόμα περισσότερο.

Sent from my κινητό.

June 16, 2013, 01:33:46 PMReply #1508

Offline nmwisima

Re: Απ: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #1508 on: June 16, 2013, 01:33:46 PM »
Μη μου πείτε αν είναι καλό, αυτό το ξέρω,  πείτε μου τι προσέχουμε σε used τέτοιο?


http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3402432/


Sent from my κινητό.

June 16, 2013, 01:49:25 PMReply #1509

Offline iliasbak

Re: Απ: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #1509 on: June 16, 2013, 01:49:25 PM »
Μη μου πείτε αν είναι καλό, αυτό το ξέρω,  πείτε μου τι προσέχουμε σε used τέτοιο?


http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3402432/


Sent from my κινητό.


Aπο τις πινακίδες του βλέπω ότι είναι απο Φλώρινα το αμάξι οπότε να κοιτάξεις καλά για τυχόν σκουριες απο το αλάτι . Απο μηχανικά στους πολλαπλασιαστές είχαν θεματάκια τα 20vt  κατά τα άλλα το μοτέρ αυτό ειδικά μαμα  ( στα 150 άλογα δουλεύει 0,35 -0,5 overboost ) δεν καταλαβαίνει τίποτα .

June 16, 2013, 02:35:57 PMReply #1510

Offline king of the road

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #1510 on: June 16, 2013, 02:35:57 PM »
+ τον συμπλέχτη δες, που αν θέλει δίσκος - πλατό - ρουλεμάν κοστίζει αρκετά. Τα δισκόφρενα μην είναι στραβά.
King of the road says you move too slow!

June 16, 2013, 04:37:22 PMReply #1511

Offline Reverant

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #1511 on: June 16, 2013, 04:37:22 PM »
Επίσης είναι στα χλμ για τουρμπίνα.
You can't imagine the power of the Dark Side.

June 16, 2013, 06:00:49 PMReply #1512

Offline ELTASSOS

Re: Απ: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #1512 on: June 16, 2013, 06:00:49 PM »
Μη μου πείτε αν είναι καλό, αυτό το ξέρω,  πείτε μου τι προσέχουμε σε used τέτοιο?


http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3402432/


Sent from my κινητό.


περα απο αυτα που ειπαν οι αλλοι
ιμαντα οπωσδηποτε στα 60000 χλμ και να δουλευουν ολα τα ηλεκτρικα/δεικτες  στο καντραν σωστα και να μην εχει καμενα πιξελς.

Θα προσεξες βεβαια οτι το χαρντοπ ειναι φορετο..δεν ειναι το κουπε. Αυστηρα 2-θεσιο....

εξαιρετικο φαινεται αλλα στα ιδια ισως ενα κλικ παραπανω θα προτιμουσα 180/225 αλογα σε κουπε λογω χωρων 2+2
(αν θες να αλλαξεισ στυλ)

η ζαντα ειναι ενα θεμα ομως....(για μενα).
« Last Edit: June 16, 2013, 06:06:11 PM by ELTASSOS »

June 16, 2013, 06:12:59 PMReply #1513

Offline ELTASSOS

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #1513 on: June 16, 2013, 06:12:59 PM »
ξεχασα πριν να δεις το μηχανισμο της κουκουλασ να δουλευει τελεια...ειναι πανακριβο

June 17, 2013, 10:14:12 AMReply #1514

Offline Uma_chikara

Re: Απ: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #1514 on: June 17, 2013, 10:14:12 AM »
Μη μου πείτε αν είναι καλό, αυτό το ξέρω,  πείτε μου τι προσέχουμε σε used τέτοιο?


http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3402432/


Sent from my κινητό.


Είναι αυτοκίνητο που μπορεί εύκολα να σου ανεβάσει την τιμή από τα 7 στα 10-11 για πλάκα..
Προσέχεις εγκεφάλους γενικά.. ABS, Haldex στα 4κίνητα κ.ο.κ..
Δε θες να ξέρεις πόσο κάνει κάθε ένας από αυτούς και τα συνεργεία που μπορούν να τα προγραμματίσουν (τα οποία δεν είναι πολλά - γιατί οκ, το πήρες.. όμως δε μπαίνει κατ'ευθείαν πάνω για κάποιο λόγο.. θέλει προγραμματισμό) αρνούνται να βάλουν μεταχειρισμένα διότι χτυπώντας το serial number για να κατεβάσει το πρόγραμμα,αν βρεθεί ότι είναι κλεμμένο έχουν πρόβλημα με το εργοστάσιο..

Αν είναι χαμηλωμένο χωρίς ρυθμιζόμενες μπάρες ψαλιδιών, μπορεί στα καλά καθούμενα να σου φύγει κανένας τροχός , αφού με το χαμήλωμα πιάνει κάτι παλαβά νούμερα ευθυγράμμισης (-2.5 camber και +1 μοίρα και βάλε σύγκλιση) πράγμα που σημαίνει ότι λειτουργεί συνέχεια με τρελά φορτία, χωρίς να μπορείς να κάνεις κάτι γι αυτό, παρά μόνο με 400 ευρώ επιπλέον για να πάρεις τις ψαλιδόμπαρες της FORGE οι οποίες είναι οι πιο αξιόπιστες γιατί έχει παρατηρηθεί πολλές aftermarket να κόβονται.. Επειδή τέτοια αυτοκίνητα έχουν κυρίως κλαρινογαμπροί και δεν τους ενδιαφέρει η σωστή συμπεριφορά παρά μόνο το look, σπάνια θα διαθέσουν τα 400-500 για ψαλιδόμπαρες. Λόγω σχεδιασμού της ψαλιδόμπαρας, ακόμα και οι μαμά χωρίς χαμήλωμα κόβονταν επειδή έμπαινε υγρασία ανάμεσα σε αυτές και στο σινεμπλόκ του άκρου και σιγά σιγά σάπιζαν..