Show Recent Likes

!!

Καλώς ήρθατε

Η εγγραφή και η χρήση του φόρουμ είναι εντελώς δωρεάν και σας δίνουν πρόσβαση σε όλα τα τεχνικά θέματα του
http://mymx5.gr/forum/index.php?action=register

Author Topic: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]  (Read 280427 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

August 18, 2012, 05:28:06 PMReply #285

Offline king of the road

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #285 on: August 18, 2012, 05:28:06 PM »
η βαρκούλα είναι μια εξαιρετική λύση μιας εποχής όπου τα ιταλικά συναγωνίζονταν τα γαλλικά στην απολαυστική οδηγική συμπεριφορά μπροστοκούνας (αφήνω γκάζι ή τσιμπάω φρένο - γυρνάει προς τοποθέτηση με τη μούρη μέσα- πάτημα γκαζιού και ανάποδο με την ελπίδα να μην κάνει διαφορικό...). Μια χαρά ... καμιά σχέση όμως με mx5...
King of the road says you move too slow!

August 19, 2012, 12:43:48 AMReply #286

Offline Skyggedans

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #286 on: August 19, 2012, 12:43:48 AM »

 για rollbar είχαν φτιάξει κ εν Ελλάδι από παραγγελία από το αντίστοιχο forum, περίπου 14 κομμάτια αν δεν κάνω λάθος.

August 19, 2012, 10:36:52 AMReply #287

Offline ELTASSOS

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #287 on: August 19, 2012, 10:36:52 AM »

 για rollbar είχαν φτιάξει κ εν Ελλάδι από παραγγελία από το αντίστοιχο forum, περίπου 14 κομμάτια αν δεν κάνω λάθος.

1. προσπαθησα να γραφτω στο σχετικο φορουμ αλλα μου στελνει αυτοματο μηνυμα οτι ΘΑ ενεργοποιηθει....αλλα ΔΕΝ.
    Δεν ειναι μονο οι προσφατες προσπαθειες, αλλα εδω και καιρο, διοτι για εμενα η ΜΠΑΡΚΕΤΤΑ ηταν παντα επιθυμητη

2. αν εχεις καμμια πληροφορια φιλε μου η λινκ για τα ελληνικης κατασκευης ρολκειτζ θα ειμαι ευγνωμων

August 21, 2012, 05:11:12 PMReply #288

Offline ELTASSOS

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #288 on: August 21, 2012, 05:11:12 PM »
barchetta εκανε το σερβισακι της στον ALFISTI με ολους τους ιμαντες μεσα + εντατηρες + αντλια και μεταβλητο + τσιμουχες-φλατζες μια που το ανοιξε, ολα καινουργια (οχι συμπληρωματα)  σε μπουζια βαλβολινες λαδια και υγρα ψυγειου και φρενων + φιλτρα. Φρενα + δισκους ηταν κομπλε. Τζαμπα δεν ηταν,  αλλα δεν μου πηρε και το κεφαλι, καθοτι ο προηγουμενος τοχε 3 χρονια κλειστο-παρατημενο στην αποθηκη του.

Συνολικα 800 ευρω με φπα μεσα και εργασια (ολα οριτζιναλ). Μου τοδωσε να το οδηγησω μερικες μερες και οτι παρατηρησω επι πλεον να του το ξαναπαω για ρεγουλαρισμα. Πολυ καλη συνεργασια ο Τακης.

Το αμαξακι ειναι μια χαρα τωρα,  αλλα χρειαζεται και κατι ψιλολογια οπως καθρεφτη κεντρικο οδηγου με βαση, τζαμακι πλαφονιερας, γρυλο στο παραθυρου οδηγου που τριζει, ενισχυση φωτων, ισιωμα ζαντων και ενα ψιλομονταρισμα ο προφυλακτηρας μπρος που εχει ψιλο πεσει (1-2 εκατοστα). Με αυτα θα ασχοληθω εγω μεμονωμενα, αναλογα με τα κεφια και τα οικονομικα μου. Προεχουν καθρεφτης και ζαντες.

Ευχαριστω ολα τα παιδια στο φορουμ για υποδειξεις τους....να ειστε καλα

August 21, 2012, 07:14:37 PMReply #289

Offline Ξάδελφος

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #289 on: August 21, 2012, 07:14:37 PM »
Το Νiva που ειχες,τι ελεγε σαν αμαξι?
Τι μοντελο ηταν?
Παντα ηθελα να παρω ενα αλλα με φοβιζε η υποψια υψηλης καταναλωσης και οι βλαβες.
Στο nivaforum που μπηκα δεν πηρα απαντησεις μιας και καποιοι μιλανε για καταναλωση 7.5 λιτρα στα 100   :hilarious: αλλοι για 17/100 ,αλλοι τα λενε ασπαστα αλλοι βλαστημανε για τις απειρες ζημιες.

August 21, 2012, 11:27:17 PMReply #290

Offline xenos

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #290 on: August 21, 2012, 11:27:17 PM »
Γιώργο, είχαμε παει με νιβα 1.7 (καινούριο σχετικά) Μεγαλοπολη κ πίσω, 4 άτομα για να μοιράσουμε τη βενζίνη. Ε, πιο πόλυ με συμφερε να πάρω άλλον ένα κ να πάω με το μαζντα! Καίει απίστευτα πολυ κ με 120 χλμ, μην φανταστείς. Επίσης είναι τρέλα άβολο για τους πίσω κ ανεβαίνοντας προς το αρτεμισιο, ήθελε 3η για να παει. Εφιάλτης!

Για offroad βέβαια όλοι λένε τα καλύτερα.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Το μεγάλο πρόβλημα του κόσμου είναι ότι οι βλάκες είναι γεμάτοι αυτοπεποίθηση και οι έξυπνοι είναι γεμάτοι αμφιβολίες...

August 22, 2012, 08:35:20 AMReply #291

Offline king of the road

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #291 on: August 22, 2012, 08:35:20 AM »
Γιώργο, είχαμε παει με νιβα 1.7 (καινούριο σχετικά) Μεγαλοπολη κ πίσω, 4 άτομα για να μοιράσουμε τη βενζίνη. Ε, πιο πόλυ με συμφερε να πάρω άλλον ένα κ να πάω με το μαζντα! Καίει απίστευτα πολυ κ με 120 χλμ, μην φανταστείς. Επίσης είναι τρέλα άβολο για τους πίσω κ ανεβαίνοντας προς το αρτεμισιο, ήθελε 3η για να παει. Εφιάλτης!

Για offroad βέβαια όλοι λένε τα καλύτερα.


Sent from my iPhone using Tapatalk
είναι απολύτως φυσιολογικό ένα αμάξι με κακή αεροδυναμική και φορτωμένο να καίει τόσο. Είναι καλό αυτοκίνητο για off road, το τζιπ του στρατού της ΕΣΣΔ (για τόσο παλιά μιλάμε)
King of the road says you move too slow!

August 22, 2012, 01:43:54 PMReply #292

Offline Liakos

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #292 on: August 22, 2012, 01:43:54 PM »
Eνα οποιοδηποτε συγχρονο αγροτικο 4x4 ειναι απειρως πιο γρηγορο,οικονομικο,ασφαλες,πρακτικο κ ανετο με εξισου καλες offroad δυνατοτητες. Σιγουρα ακομα κ μτχ ομως κοστιζουν πολυ περισσοτερο. To niva ειναι απλα "κολλημα" συγκεκριμενων ανθρωπων. Το γουσταρουν κ καλα κανουν. ;)

MyMx5:
1.8 Copper Red NC High

-Tochigi Fuji LSD,4.778 FGR
-ΒC Racing BR type RS coilovers,Cosmo RX8 sways
-CCR rollbar,IL PPF brace
-GW 4-1 Headers,GW Street Single,Mazdaspeed CAI
-RX7 FD 16x8,Hankook RS2 225/50/16
-Hawk HP+, Stoptech SS lines


August 22, 2012, 06:12:04 PMReply #293

Offline ELTASSOS

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #293 on: August 22, 2012, 06:12:04 PM »
επειδη ειχα 5 νιβα μεχρι τωρα επιτρεψτε μου...

ειναι ενα αμαξι που με στοιχειωδη συντηρηση που ειναι τσαμπα σε ανταλλακτικα δεν θα σε αφησει
δεν κανει για καθημερινο αμαξι σε αστικα κεντρα..
αν το περιποιηθεις κανει παπαδες με λιγο σηκωματακι ενα μπλοκε και εργατη.
δεν το λυπασαι να το σκισεις και αν παθει μεγαλη ζημια να το παρατησεις εκει...
(ειχα και 2 λαντ κρουιζερ, και τζιμνη και γκρανβιταρα κα αγροτικο Β2600)..τα νιβα ηταν τα μονα που ευχαριστηθηκα
σε εκτος δρομου, τα αλλα τα λυπομουν.

καταναλωση,  εξαρταται απο τα λαστιχα και ταχυτητα..εγω με 100% οφφ λαστιχα FEDIMA αναγωμοσης με σιδερενιες ζαντες και σαμπρελλες (αυξημενο βαρος) εκαιγα εθνικη 9-12 λιτρα και ταχυτητα μεχρι 90-130 το πολυ. Στην εο σου βγαζει την ψυχη. Σε ανταμοιβει στο χωμα. Εχει εξαιρετικα υποδειγματικη αναρτηση και γεωμετρια....δεν κολλησα ποτε..δεν βρηκα ποτε. Εχει μονιμη 4κινηση με κοντο και καρο..και με ενα αιρλοκ πισω σε ψαχνουν στο δασος.

Εγω το ειχα μονιμα παρκαρισμενο παρνασσο...ανεβαινα με τραινο 10 ευρω (ανεβα κατεβα) και στο σταθμο επαιρνα το νιβα και τα εκανα ολα....αν το δεις ετσι 500 χλμ σε ενα σ/κ σαν εξοδα μετακινησησ = 30 ευρω. Ενδεικτικα σου λεω οτι με συντηρητικη οδηγηση πηγα αγ.στεφανο-παρνασσο-εκανα τα τοπικα χλμ και γυρισα με ενα τεποζιτο (450 χλμ με 40 λιτρα)

1 φορα σε 20 χρονια εμεινα, προ 4ετιας απο σαζμαν διοτι ο τοπικος μαστρο-μηχανικος ειχε πιει τσιπουρα και μου το εδωσε χωρις λαδια-βαλβολινες.

Ειναι τσαμπα η αγορα τους και η συντηρηση τους και το πουλας σχετικα ευκολα σαν μεταχ και παληο. Πολλοι κυνηγοι εκδρομεις ψαραδες..κλπ το γουσταρουν για αυτο. επισησ πολλοι που εχουν εξοχικα σε νησια..αφηνουν ενα εκει και δεν πανε το σ.κ με το αμαξι και το φερρυ που ειναι πανακριβο. Καποι τα εχουν για βαρκα και τρειλερ μονο. Εγω ενα το εδωσα σε 2 ονοματα (φιλοι) και το ειχαν για το κυνηγι συνεταιρικα για να μη χαλανε τα αγροτικα τους.

ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΧΑΛΑΣΕΙΣ.

τα αγροτικα-επαγγελματικα  δεν μπορει να τα παρει ο καθενας και η πωληση ειναι πιο δυσκολη.
το τζιμνη ειναι στενο και στον δρομο το νιβα καθεται πολυ πιο καλα...για εκτος δεν συζητηται.
Ειναι σχεδον το ιδιο με τα παληα βιταρα και καλυτερο απο μιτσουμπισι πατζερο..(το παληο εεε)

εχει καδενα οχι ιμαντα. Υπαρχουν 2-3 στην αθηνα που ασχολουνται μονο με σερβις ΝΙΒΑ και φερνουν ανταλλακτικα απ ευθειας απο Ρωσσια

εγω το εδωσα διοτι η συζυγος τωρα εχει ιμπρεζα ενα 4χ4 με κοντα, οποτε για ταξειδι χιονι λασπη ειμαι καλυμενος
και λογω κρισης σπανια παω στο εξοχικο στον παρνασσο. Δεν βγαινω εκτος δρομου πλεον διοτι οι φιλοι που πηγαιναμε παρεα, εχουν παροπλισει τα τερατα τους και στην εθνικη ευκολα θελουν 120 ευρω ανεβα κατεβα.

Αξιζει μονο αν εχει συγκεκριμενο εργο-χομπυ  να επιτελεσει...καλα για τιμη αγορας δεν το συζηταμε..το πολυ μεχρι 3500 για ενα καλο.

υγ επειδη το κλιματιστικο ειναι αφτερ μαρκετ κοβει απο την ψυξη του αυτοκινητου και ανεβαζει θερμοκρασια
    οπως και το "υδραυλικο" τιμονι παιρνει δυναμη με ιμαντα απο τον κινητηρα και κοβει δυναμη ενω αυξανει τις
    πιθανοτητες να μεινεις απο κομμενο ιμαντα (μιλαω για μοντελλα 10-ετιας)

August 22, 2012, 06:14:11 PMReply #294

Offline ELTASSOS

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #294 on: August 22, 2012, 06:14:11 PM »

Τι μοντελο ηταν?
 


του 99 χωρισ υδραυλικο χωρις αιρκοντισιον με 16-αρες ζαντες μαμα (τις στενες) για οφφ χρηση

August 22, 2012, 06:15:55 PMReply #295

Offline ELTASSOS

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #295 on: August 22, 2012, 06:15:55 PM »
κ ανεβαίνοντας προς το αρτεμισιο, ήθελε 3η για να παει. Εφιάλτης!

Για offroad βέβαια όλοι λένε τα καλύτερα.


Sent from my iPhone using Tapatalk

για αυτο εχει και το κοντο κιβωτιο...για ειδικες περιπτωσεις

August 22, 2012, 06:20:20 PMReply #296

Offline ELTASSOS

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #296 on: August 22, 2012, 06:20:20 PM »
To niva ειναι απλα "κολλημα" συγκεκριμενων ανθρωπων. Το γουσταρουν κ καλα κανουν. ;)

ναι ειναι kollhma το ατιμο....
και παρκαρει οπου θελεις, χωραφια χαντακια κοτρωνες γιαπια..κλπ
το βοηθαει και το μεγεθος του.
Βρε μπας και ειναι ενα city car?

August 22, 2012, 06:32:59 PMReply #297

Offline ELTASSOS

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #297 on: August 22, 2012, 06:32:59 PM »
Eνα οποιοδηποτε συγχρονο αγροτικο 4x4 ειναι απειρως πιο γρηγορο,οικονομικο,ασφαλες,πρακτικο κ ανετο με εξισου καλες offroad δυνατοτητες. . ;)
το αγροτικο με 5 μετρα καροτσα, μεγαλο μεταξονιο και προβολους 70 εκατοστα δεν το λες και ικανο για οφφ...και για να σηκωσεις διαφορικο (αυτο μετραει οχι το υψωμα της καροτσας) το κοστος θα παει στο θεο,  και παυει να ειναι πλεον ασφαλες, ανετο, γρηγορο, στην ασφαλτο.  (και αντε να ελιχθει μεσα στα λαγκαδια.). Σαν καταναλωση βενζινης και το αγροτικο τα καιειι τα λιτρακια του λογω μεγεθους κινητηρα.

με το αφαλες αγροτικο μαζντα Β2600 πισωκινητο-βασικα το τετακε τοχα στην ημερησια διαταξη σε κλειστα κομματια..και για αυτο το εδωσα.

Στον ευθυ δρομο ουδεμια συγκριση βεβαια...με το αγροτικο εισαι αρχοντας,  αν και μου εκαιγε 11-13 λ/100

September 03, 2012, 01:38:36 PMReply #298

Offline Basilmx5

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #298 on: September 03, 2012, 01:38:36 PM »
Τωρα τελευταια στριφογυριζει στο μυαλο μου η αποκτηση ενος καθαρα οικογενειακου αυτοκινητου διοτι οι χωροι ειναι ενα θεμα και καθοτι το κορσα της γυναικας μου αρχιζει να τα φτυνει...
Παντα καλοεβλεπα το c4 picasso



και τετοιου ειδους καροτσα γενικοτερα...
Εχετε αποψη περι αυτου?

September 03, 2012, 01:49:49 PMReply #299

Offline dimsabas

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #299 on: September 03, 2012, 01:49:49 PM »
Καινούριο ή μεταχειρισμένο κοιτάς, Βασίλη;
Είμαι σε ψιλοαντίστοιχη φάση και έχω ξεχωρίσει το C-Max της Ford και το Altea της Seat. Μοντέλα 2004-2006. To Touran είναι απλησίαστο, ενώ το Zafira έχει τις βλάβες του. Τα γαλλικά (Picasso και Scenic) είναι φθηνά, αλλά δεν τα εμπιστεύομαι από άποψη αξιοπιστίας. Πολύ τίμιο το Hyundai Matrix, αλλά δε βλέπεται με τίποτα. Πόθος το Mazda 5, αλλά έχουν πουληθεί ελάχιστα και είναι ακριβά.