Show Recent Likes

!!

Καλώς ήρθατε

Η εγγραφή και η χρήση του φόρουμ είναι εντελώς δωρεάν και σας δίνουν πρόσβαση σε όλα τα τεχνικά θέματα του
http://mymx5.gr/forum/index.php?action=register

Author Topic: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]  (Read 280323 times)

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

August 05, 2012, 02:45:52 PMReply #255

Offline Ξάδελφος

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #255 on: August 05, 2012, 02:45:52 PM »
Τα προβληματα αξιοπιστιας εχουν απλά να κανουν με τους προκαταλυτες που βγαινουν. Στο οδηγικο θα ειναι ενα ωραιο challenge χωρις να ειναι ο χαρος που γραφουν και αφηνουν να εννοηθει οι διαφοροι απο δω κι απο κει. Μια χαρα ελεγξιμο ειναι το αυτοκινητο, δε θα το ελεγα δυσκολο. Απλά πιο δυσκολο απο το μιατα. (Το μιατα ομως ειναι παιχνιδι, τουλαχιστον στα ανθρωπινα χιλιομετρα και μαμα.)
Το πρωτο μου αυτοκινητο ηταν ενα Bertone X1/9 1500.Σ αυτο εμαθα οδηγηση.
Επειτα αγορασα και ενα δευτερο σε αριστη κατασταση και το πρωτο το κρατησα για ανταλλακτικα.Αμεσως μετα την αγορα του φορεθηκαν μεγαλυτερα φρενα και o κινητηρας μιας lancia beta coupe 1.8 π αγορασα τροπετο απο ενα παλιατζιδικο.Το μοτερ ετυχε να εχει δεχτει φροντιδες και εφερε εκκεντροφορ colombo barriani πολλαπλη εξαγωγης 4-1 (χταποδι) και δυο ωραιοτατα weber.
Τ αμαξι ενισχυθηκε στο πλαισιο σε καιρια σημει ααπο το μηχανολογο πατερα μου.Ειχε γινει "οπλο" .
Ηταν το πρωτο μου αμαξι και αυτο εμαθα να οδηγω.
Μετα απο δυο χρονια μου το τρακαρε και μου το κατεστρεψε  ο πατερας μου .
Το bmw 2002 bavaria το οποιο αντικατεστησα το bertone... απιστευτο αμαξι ,αλλα αλλο,διαφορετικο.Το μιατα επισης. Το κενο του κεντρομηχανου δε μου το καλυψαν.
Απο τοτε με εξαιρεση μια elise ενος φιλου που οδηγουσα ποτε ποτε ,πολυ συντηριτικα και ενα MGF με hydragas με μιας πρωην που το οδηγησα λιγο πιο "εμπνευσμενα"δεν ετυχε να ειχα στην κατοχη μου κεντρομηχανο.

Οταν αγορασα το μιατα πισω στο 2002 ,το mr2 δε μπορουσα να τ αγορασω. Ειδα και δοκιμασα διαφορα ΜGF. Επιρρεαστικα ομως απο τις μακαβριες ιστοριες βλαβων που σε καποιες ειχα γινει μαρτυρας κι ετσι με βαρια καρδια τ απεκλεισα.
Τελικα πηρα το αξιοπιστο ,αγαπημενο  μιατα που εχω μεχρι και σημερα.
Μακαρι τοτε να ειχα παρει το MGF . Τωρα ισως να το ειχα πεταξει,να ειχα βλασφημισει απο τις βλαβες ,δεν ειναι ολα τ αμαξια μιατα, θα εκανα το κεφι μου ομως για κεντρομηχανο.
Με το BMW2002 και με το μιατα(τις προ torsen εποχες)εχω κινδυνευεσει και εχω σχεδον χασει επικινδυνα τον ελεγχο τ αμαξιου απο υπερστροφη .Με το bertone δεν ειχα βρεθει σε τοσο δυσκολη θεση.

Ειναι με οτι μαθεις.Αν μαθεις το κεντρομηχανο μαθαινεις και να το πας.

Ετσι και καποιος που εμαθα στα σιχαμερα προσθιοκινητα.Αν τον βαλεις σ ενα πισωκινητο ,το προσεγγισει σαν προσθιοκινητο αφου ετσι εχει μαθει και αρχισει τις καγκουριες θα του φυγει και θα χεστει επανω του.

Αν μπορουσα θα αγοραζα τωρα ενα Mr2.
To miata για να το κρατησω δεκα χρονια ειχα τα περισσοτεα χρονια δευτερο αμαξι.Για να το πω σωστα το μιατα ηταν το δευτερο.
Κατι που μεγαλωσα και οι αναγκες αλλαξαν,κατι που δε μπορω να διατηρω δευτερο αμαξι,μαλλον δε θα παρω κεντρομηχανο ξανα ποτε.

August 05, 2012, 04:45:22 PMReply #256

Offline king of the road

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #256 on: August 05, 2012, 04:45:22 PM »
τέτοια απαισιοδοξία δεν ταιριάζει σε άνθρωπο με τέτοιο ιστορικό αυτοκινήτων. Αν θες και μπορείς οικονομικά όλο και κάποιο mr2 θα μπορέσεις να αποκτήσεις, όποτε το θελήσεις....
King of the road says you move too slow!

August 05, 2012, 05:37:31 PMReply #257

Offline konstantinos159

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #257 on: August 05, 2012, 05:37:31 PM »
@ ELTASSOS

Αν "κυνηγάς" χαμένα δέκατα στο δρόμο ή στην πίστα,αν θέλεις τέλεια εκκίνηση ακόμη και σε άσφαλτο γυαλί και άν σου αρέσει η αρμονική οδήγηση με γραμμές,το mr2 είναι σίγουρα καλύτερο απο οποιοδήποτε μιάτα.
Αν όμως δεν σε ενδιαφέρουν τόσο πολύ αυτά,μείνε με το μιάτα..Είναι παντού και πάντα πιο διασκεδαστικό.

Η εμπειρία μου με Mr2 μαμίσιο είναι μικρή και πικρή.Πικρή γιατί είναι αργό,γιατί το σασμάν του είναι θεόμακρο και η συμπεριφορά του δεν θυμίζει πουθενά πισωκίνητο.Το ιδιο Mr2 το έχω οδηγήσει αρκετές φορές μετά τη μετατροπή.(μοτέρ T-sport,εξάρι σασμάν και μπλοκέ)
Απλά ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΘΗΚΕ,προς το καλύτερο βέβαια..Μπορείς να περάσεις ότι βρεθεί στο πέρασμά σου είτε σε φανάρι είτε σε στριφτερή διαδρομή!ΟΠΛΟ!Με αποκορύφωμα να το ακούς να στροφάρει μεχρι 8200 σαλ και το λιφτ να ανοίγει στις 6000 περίπου!  :guns:

Μπορεί να μην είμαι κ ο πιο αντικειμενικός κριτής αλλά αυτη είναι η γνώμη μου.

φιλικά πάντα!  :good:

August 05, 2012, 05:46:22 PMReply #258

Offline General_lee

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #258 on: August 05, 2012, 05:46:22 PM »
Του λειπουν κατι μαιμου enkei rpf1 ομως του mr2, οποτε μαλακια. :P :P

August 05, 2012, 05:50:53 PMReply #259

Offline konstantinos159

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #259 on: August 05, 2012, 05:50:53 PM »
Τις ιμιτασιόν που έχεις εσύ λές?  :tease:  :llol:


August 05, 2012, 07:27:32 PMReply #260

Offline ELTASSOS

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #260 on: August 05, 2012, 07:27:32 PM »
ευχαριστω για πληροφοριες Ξαδελφος, dimsambas, konstantinos159, general lee...κλπ

Το MR2 το σκεφτεται φιλος μου και θα του στειλω τις αποψεις σας...Θα τον βαλω να οδηγησει το ΜΧ5 μου και αμεσως μετα τεστ ντραιβ το Μρ2. Μετα, ξανα ΜΧ5 και τελος ξανα στο ΜΡ2. ωστε οι συγκρισεις να ειναι αμεσες..

Κων/νε,  εγω  με ΜΙΑΤΑ θα μεινω ουτως η αλλως, και ισως προσθεσω την ΜΠΑΡΤΣΕΤΤΑ στο γκαραζ μου, για να το ομορφυνω λιγο,  σε ανταλλαγη με  το ΝΙΒΑ μου. Αλλωστε και η συζυγος δεν επιτρεπει να μεινουμε χωρις ΜΙΑΤΑ.
(αν θα ειναι το υπαρχον 2-λιτρο η το 1.8 δεν τη νοιαζει, αρκει να εχει ESP)

ειχα οδηγησει για λιγο καιρο μια CELICA TS 1.8 (VVTLi 192 ιππους και με κατι ψιλοεξτρα στους 204, δανεικη οχι δικια μου). Μεχρι τις 6000,  ηταν ενα μετριο 1800αρι,  μετα βεβαια γινοταν ο κακος χαμος αλλα πολυ τσιτωμα, βρε παιδι μου,  νασαι 6000+ συνεχεια. Πιστευω οτι ο απλος VVTi se συνδυασμο με το μικροτερο  βαρος και το στησιμο του ΜΡ2 θαναι επαρκης για εναν μεσο οδηγο, με τασεις ανωριμοτητος ...(αυτος ειναι ο φιλος μου)

Για την  BARCHETTA, που με ενδιαφερει προσωπικα,  εχει κανενας αλλος αποψη ?..
(ευχαριστω αυτους που ηδη την εξεφρασαν και μου εστειλαν και λινκς-μου σταθηκε αδυνατο ομως να γραφτω στο μπαρτσεττα φορουμ...)
 

August 05, 2012, 07:58:24 PMReply #261

Offline nikosmk1

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #261 on: August 05, 2012, 07:58:24 PM »
ευχαριστω για πληροφοριες Ξαδελφος, dimsambas, konstantinos159, general lee...κλπ

Το MR2 το σκεφτεται φιλος μου και θα του στειλω τις αποψεις σας...Θα τον βαλω να οδηγησει το ΜΧ5 μου και αμεσως μετα τεστ ντραιβ το Μρ2. Μετα, ξανα ΜΧ5 και τελος ξανα στο ΜΡ2. ωστε οι συγκρισεις να ειναι αμεσες..

Κων/νε,  εγω  με ΜΙΑΤΑ θα μεινω ουτως η αλλως, και ισως προσθεσω την ΜΠΑΡΤΣΕΤΤΑ στο γκαραζ μου, για να το ομορφυνω λιγο,  σε ανταλλαγη με  το ΝΙΒΑ μου. Αλλωστε και η συζυγος δεν επιτρεπει να μεινουμε χωρις ΜΙΑΤΑ.
(αν θα ειναι το υπαρχον 2-λιτρο η το 1.8 δεν τη νοιαζει, αρκει να εχει ESP)

ειχα οδηγησει για λιγο καιρο μια CELICA TS 1.8 (VVTLi 192 ιππους και με κατι ψιλοεξτρα στους 204, δανεικη οχι δικια μου). Μεχρι τις 6000,  ηταν ενα μετριο 1800αρι,  μετα βεβαια γινοταν ο κακος χαμος αλλα πολυ τσιτωμα, βρε παιδι μου,  νασαι 6000+ συνεχεια. Πιστευω οτι ο απλος VVTi se συνδυασμο με το μικροτερο  βαρος και το στησιμο του ΜΡ2 θαναι επαρκης για εναν μεσο οδηγο, με τασεις ανωριμοτητος ...(αυτος ειναι ο φιλος μου)

Για την  BARCHETTA, που με ενδιαφερει προσωπικα,  εχει κανενας αλλος αποψη ?..
(ευχαριστω αυτους που ηδη την εξεφρασαν και μου εστειλαν και λινκς-μου σταθηκε αδυνατο ομως να γραφτω στο μπαρτσεττα φορουμ...)
 

Αυτο συμβαινει επειδη εισαι γραμμενος σε ολα τα φορουμ και ειναι υπερφορτομενο το νικνειμ σου σ!!αλλαξε νικνειμ απλα!!! :girlie: :girlie: :girlie: :girlie: :girlie: :girlie: :girlie: :girlie:

August 05, 2012, 09:15:40 PMReply #262

Offline dimsabas

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #262 on: August 05, 2012, 09:15:40 PM »
Κωνσταντίνε, μου κάνει πολλή εντύπωση που βρήκες αργό το εργοστασιακό MR2. Ήταν σαφέστατα ταχύτερο (σε αίσθηση) από το 18άρι ΝΒ (είτε 5άρι είτε 6άρι, όπως το Sporty) και τα νούμερα των επιδόσεων επιβεβαίωναν την αίσθηση. Παντού ταχύτερο. Κρατάω μια μικρή επιφύλαξη για το facelift μοντέλο με το 6άρι σασμάν. Και πάλι όμως, έπαιζε στα άλογα του Miata με 100 (και σε κάποιες περιπτώσεις άνω των 100) κιλά χαμηλότερο βάρος.
Το MR2 δεν είναι μόνο για όσους θέλουν οδήγηση με γραμμές. Θεωρώ ότι αυτή η γενίκευση το μειώνει και δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Όπως έλεγαν κι οι Άγγλοι, προσφέρει το 90% της αίσθησης της Elise, στο μισό κόστος και με τη διπλάσια αξιοπιστία. (το υπογραμμισμένο είναι δικό μου) :P
Το ανάποδο δε γίνεται σε τεράστιες ποσότητες όπως στο Miata. Είναι εξαιρετικά ντελικάτο και ξέρεις ότι αν χρειαστείς παραπάνω από το ανάποδο που μπορείς να κάνεις κουνώντας μόνο τους καρπούς σου, έχεις τετακιάσει. Αυτή την αίσθηση μου είχε αφήσει.
Θα το σύστηνα ανεπιφύλακτα σε κάθε καλό οδηγό που έχει πρότερη εμπειρία από πισωκίνητα. Αν ήταν πρωτάρης ή ατάλαντος, με τίποτα. Miata και πολύ του είναι.

August 05, 2012, 11:05:26 PMReply #263

Offline General_lee

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #263 on: August 05, 2012, 11:05:26 PM »
Μια χαρα φουλ λοκ κανεις με το mr2 και καφριλες και απολα. Απλα δεν το πετας στη στροφη με την ιδια ανεση και βια που το κανεις με το μιατα που το ξαπλωνεις με οσα χιλιομετρα να ναι και πας.

Κι εμενα μου χε φανει πιο αργο απο το δικο μου το αυτοκινητο του μανου (royal) τις πρωτες μερες που το ειχε παρει. (εχει 6αρι) Και μου χε φανει και αδικαιολογητα μακρυ. απλωναν πολυ οι σχεσεις ενω ελειπε γκαζι.
Παρολα αυτα στην πραξη ακομα και τοτε πρεπει να ηταν λιγο πιο γρηγορο απο το δικο μου και μετα με ενα πρωτο σταδιο γινεται πολυ πιο γρηγορο απο το δικο μου.

Το μπαρκετα πρεπει να ειναι ωραιο για προσθιοκινητο αλλα ξενερα για roadster. ενταξει στυλατο, θα στριβει ισως και σχετικα ωραια, αλλα οχι κατι περισσοτερο.

Η τιμη των mr2 και των mx5 nbfl παντως ειναι τετοια που πρεπει οσοι δεν εχουν αμαξι που να θελουν να ξεφορτωθουν να νιωθουν πολυ τυχεροι. (αν εχουν τετοιες ανησυχιες)
Φανταστικα αυτοκινητα, με τιμη κοντα στο 5χιλιαρο το πολυ (για καποια καλη περιπτωση περιποιημενη). Απλά το 1.6 μιατα ειναι καραταφος χωρις μπλοκε και θελει βελτιωση ενω το mr2 σε ικανοποιει και μαμα.
Και τα δυο για τον πιο πορωμενο ειναι οτι πρεπει για βαση που θα της ριξει αλλα 4χιλιαρικα περιπου για μοτερ ζαντολαστιχα και αναρτηση και θα εχει ενα οπλο 200 αλογων. (ειτε τουρμπο αν ειναι μιατα ειτε 2ΖΖ αν ειναι mr2). Για μενα η δυνατοτητα να εχεις μαμα ατμοσφαιρικο μοτερ με τοση δυναμη γερνει σαφως τη ζυγαρια προς το mr2. Αλλιως να ψαχνεσαι με τουρμπινες θερμοκρασιες και μειγματα και αλλιως να ουρλιαζει το μοτερ και να ξερεις οτι ειναι μαμα τογιοτα. Απλά προσωπικα προτιμω την οδικη συμπεριφορα του μιατα εναντι του mr2. Οχι οτι εχει παραπανω κρατημα, το κρατημα βρισκεται. Βαζεις τιποτα φαρδια σεμι κλπ. Περισσοτερο η γενικη του ισορροπια μαρεσει πιο πολυ. ειναι πιο ευχαριστη και σε εμπνεει πιο πολυ. Εμενα τουλαχιστον.
Αρνητικο βεβαια οτι εχει ενα παλιο πλεον πλαισιο, δυσκολο στην ατμοσφαιρικη βελτιωση μοτερ, και βαρος που δεν πεφτει ευκολα χωρις καφριλικια στα επιπεδα ενος mr2.

August 06, 2012, 12:22:42 AMReply #264

Offline konstantinos159

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #264 on: August 06, 2012, 12:22:42 AM »
dimsabas, όπως προείπα,δεν είμαι κ ο πιο αντικειμενικός κριτής.Όμως αυτή την εντύπωση μου έδωσε..Οτι είναι αργό,ειδικά με το 5άρι!

Γενικά το θεωρώ πολύ καλό αυτοκίνητο αλλά δεν θα το εκθιάσω όπως κάνουν οι περισσοτεροι.Πάει,στρίβει,φρενάρει,είναι καλοζυγισμένο.Ok!Τα ίδια κάνει και ένα μιάτα λίγο πιο αργά αλλά πολύ πιο ευχάριστα!(για εμένα πάντα)  :good:

Κατα τα άλλα,συμφωνώ απόλυτα με τον General...Έχουμε τα ίδια γούστα  :P

August 06, 2012, 12:54:44 AMReply #265

Offline dimsabas

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #265 on: August 06, 2012, 12:54:44 AM »
...και βαρος που δεν πεφτει ευκολα χωρις καφριλικια στα επιπεδα ενος mr2.


Είχα δημοσιεύσει παλιότερα μία λίστα με ελαφρώματα που δεν κυμαίνονταν έξω από το όριο της καφρίλας. Ελαφρύτερες ζάντες και άλλα αχρείαστα. Με κουκούλα και AC στη θέση τους, ένα Sporty μπορούσε να ελαφρώσει περί τα 130 κιλά. Χωρίς να βάλεις βαθιά το χέρι στην τσέπη και χωρίς να βλέπει κανείς ένα σώβρακο. Ένα κανονικό Miata, αλλά με δύο μπακετάκια αντί για τα εργοστασιακά καθίσματα και ζώνες 4 σημείων. Τίποτα άλλο. 130 κάτω, ήτοι στα επίπεδα του εργοστασιακού MR2. Θα είχε πλάκα να μπορούσαμε να οδηγήσουμε/συγκρίνουμε ένα τέτοιο Sporty με ένα μαμά MR2. Το Miata θα ήταν πιο γρήγορο σε γκάζι (ή έστω αντίστοιχο) και πιο κοντά σε αίσθηση.

August 06, 2012, 09:15:34 AMReply #266

Offline king of the road

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #266 on: August 06, 2012, 09:15:34 AM »
ευχαριστω για πληροφοριες Ξαδελφος, dimsambas, konstantinos159, general lee...κλπ

Το MR2 το σκεφτεται φιλος μου και θα του στειλω τις αποψεις σας...Θα τον βαλω να οδηγησει το ΜΧ5 μου και αμεσως μετα τεστ ντραιβ το Μρ2. Μετα, ξανα ΜΧ5 και τελος ξανα στο ΜΡ2. ωστε οι συγκρισεις να ειναι αμεσες..

Κων/νε,  εγω  με ΜΙΑΤΑ θα μεινω ουτως η αλλως, και ισως προσθεσω την ΜΠΑΡΤΣΕΤΤΑ στο γκαραζ μου, για να το ομορφυνω λιγο,  σε ανταλλαγη με  το ΝΙΒΑ μου. Αλλωστε και η συζυγος δεν επιτρεπει να μεινουμε χωρις ΜΙΑΤΑ.
(αν θα ειναι το υπαρχον 2-λιτρο η το 1.8 δεν τη νοιαζει, αρκει να εχει ESP)

ειχα οδηγησει για λιγο καιρο μια CELICA TS 1.8 (VVTLi 192 ιππους και με κατι ψιλοεξτρα στους 204, δανεικη οχι δικια μου). Μεχρι τις 6000,  ηταν ενα μετριο 1800αρι,  μετα βεβαια γινοταν ο κακος χαμος αλλα πολυ τσιτωμα, βρε παιδι μου,  νασαι 6000+ συνεχεια. Πιστευω οτι ο απλος VVTi se συνδυασμο με το μικροτερο  βαρος και το στησιμο του ΜΡ2 θαναι επαρκης για εναν μεσο οδηγο, με τασεις ανωριμοτητος ...(αυτος ειναι ο φιλος μου)

Για την  BARCHETTA, που με ενδιαφερει προσωπικα,  εχει κανενας αλλος αποψη ?..
(ευχαριστω αυτους που ηδη την εξεφρασαν και μου εστειλαν και λινκς-μου σταθηκε αδυνατο ομως να γραφτω στο μπαρτσεττα φορουμ...)
 

Αυτο συμβαινει επειδη εισαι γραμμενος σε ολα τα φορουμ και ειναι υπερφορτομενο το νικνειμ σου σ!!αλλαξε νικνειμ απλα!!! :girlie: :girlie: :girlie: :girlie: :girlie: :girlie: :girlie: :girlie:
σαν να ζητάς από τον ... Τσακ Νόρις (ελληνιστί) να αλλάξει όνομα.... τσ τσ αυτά απλώς ... δεν γίνονται ;)
King of the road says you move too slow!

August 06, 2012, 09:22:00 AMReply #267

Offline king of the road

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #267 on: August 06, 2012, 09:22:00 AM »
...και βαρος που δεν πεφτει ευκολα χωρις καφριλικια στα επιπεδα ενος mr2.


Είχα δημοσιεύσει παλιότερα μία λίστα με ελαφρώματα που δεν κυμαίνονταν έξω από το όριο της καφρίλας. Ελαφρύτερες ζάντες και άλλα αχρείαστα. Με κουκούλα και AC στη θέση τους, ένα Sporty μπορούσε να ελαφρώσει περί τα 130 κιλά. Χωρίς να βάλεις βαθιά το χέρι στην τσέπη και χωρίς να βλέπει κανείς ένα σώβρακο. Ένα κανονικό Miata, αλλά με δύο μπακετάκια αντί για τα εργοστασιακά καθίσματα και ζώνες 4 σημείων. Τίποτα άλλο. 130 κάτω, ήτοι στα επίπεδα του εργοστασιακού MR2. Θα είχε πλάκα να μπορούσαμε να οδηγήσουμε/συγκρίνουμε ένα τέτοιο Sporty με ένα μαμά MR2. Το Miata θα ήταν πιο γρήγορο σε γκάζι (ή έστω αντίστοιχο) και πιο κοντά σε αίσθηση.
κάνε ένα link για τη λίστα Δημήτρη :please:
King of the road says you move too slow!

August 13, 2012, 06:27:49 PMReply #268

Offline ELTASSOS

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #268 on: August 13, 2012, 06:27:49 PM »
επανερχομαι να σας ενημερωσω οτι
τελικα ανταλλαξα το ΝΙΒΑ 99 μου με FIAT BARCHETTA 99
μια η αλλη, χωρις λεφτα...

η Β εχει ΑΒΣ και 1 αεροσακκο, bluetooth, mp3-usb, aloym ζαντολαστιχα 17 καινουργια, και κουκουλα υφασματινη καινουργια, με ζελατινα.

Η μπαρτσεττα θελει
1. καθαρισμα στα μπεκ η στον μεταβλητο
2. επισκευη εξατμισης η αλλαγη διοτι κτεο δεν περναει..εχει τρυπες
3. το οδομετρο δεν δουλευει..οποτε επισκευη η αλλαγη. Ειναι κολλημενο στα 56000 χλμ.
   Το εκτιμω να ειναι στα 150000 χλμ
4. βιολογικο καθαρισμο

επειδη θα ειναι ασφαλισμενη απο αυριο στις 12 το μεσημερι...δεν μπορω να εκφρασω γνωμη στο τι κανει στο δρομο και τι δεν κανει. H θεση οδηγησης πολυ καλη, για μενα,  και πολυ πιο ανετη μεσα και απο NC. Τα δερματα 2-χρωμα κοκκινα ta original της LE με φυσιολογικες φθορες.

Ειναι ομορφη αλλα με φθορες λογω της  ηλικιας της. Ειναι limited edition n.1255..αν σημαινει κατι αυτο, που δεν νομιζω

Πρωτος ιδιοκτητης Ιταλος, 2ος Ροδιτης εισαγωγη, 3ος Πατρινος που δεν της εκανε χλμ καθολου, και 4ος εγωωωωω

Βιβλιο σερβις η Οwners book,  ουτε κατα διανοια.

Αλλαγη ιμαντα πριν 2χρονια απο τον 3ο ιδιοκτητη και λιγωτερο απο 10000 χλμ (ετσι λεει αλλα θα το ελεγξω)

Το γκρι ασημι με γκρι-σιελ κουκουλα δεν με τρελλαινει,  θα ηθελα μπλε. Το μαμα χρωμα της κουκουλας ηταν μπορντω αλλα τσιγκουνευτηκε ο προηγουμενος την αυθεντικη και εβαλε οτι βρηκε σε ευκαιρια...(350 ευρω λεει)

εξωτερικη κατασταση..υποφερτη. Δεν εχει κατι ιδιαιτερο που επειγει φανοποιιας....

Τις επισκευες / ελεγχους τις αφηνω για τελη του μηνος Αυγουστου που θα ανοιξουν τα μαστορια τα μαγαζια τους.

Μολις τη φερω στα συγκαλα της,  θα την απολαυσω λιγο καιρο, και μετα στο γκαραζ για ντεκορ,  με καταθεση πινακιδων.

Το NC παραμενει το αυτοκινητο μου...

August 13, 2012, 10:11:32 PMReply #269

Offline lordin

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #269 on: August 13, 2012, 10:11:32 PM »
Με γεια! Περιμένουμε εντυπώσεις!  :good:
1.8 Sunlight Silver Turbo
->TD04-19T Turbocharger
->Tochigi Fuji LSD/4.44 MotorKlasse FGR
->235/40/17 Federal RS-R / EVO 8 Enkei Wheels
->Hawk HP Plus Pads
->BC Coilover : Type RS 7/5
->RX-8 Cosmo Sway Bars

To be continued
YouTube Channel
https://www.youtube.com/user/civikakias