Show Recent Likes

!!

Καλώς ήρθατε

Η εγγραφή και η χρήση του φόρουμ είναι εντελώς δωρεάν και σας δίνουν πρόσβαση σε όλα τα τεχνικά θέματα του
http://mymx5.gr/forum/index.php?action=register

Author Topic: Διαφορές ΜΚ1 ΜΚ1,5  (Read 20281 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

October 22, 2015, 01:15:00 AMReply #45

Offline heras

Re: Διαφορές ΜΚ1 ΜΚ1,5
« Reply #45 on: October 22, 2015, 01:15:00 AM »
Για πειτε ρε παιδες...αν ανοιγω την κουκουλα χωρις να ανοιγω το φερμουαρ ζοριζω τη ζελατινα? Εχει και ρολ μπαρ το δικο μου και ειναι μπελας με το φερμουαρ, θελει λιγη προσπαθεια
ΜΚ 1,5

October 22, 2015, 07:31:39 AMReply #46

Offline dimsabas

Re: Διαφορές ΜΚ1 ΜΚ1,5
« Reply #46 on: October 22, 2015, 07:31:39 AM »
Τι σε νοιάζει ρε Βαγγέλη; Και ζόρικο να είναι, δε θα προλάβει να χαλάσει μέχρι να το πουλήσεις.

October 22, 2015, 11:35:10 AMReply #47

Offline mx5silver

Re: Διαφορές ΜΚ1 ΜΚ1,5
« Reply #47 on: October 22, 2015, 11:35:10 AM »
δεν είναι σωστο να μην την ανοίγεις,  γιατι τσακιζει η ζελατινα και μετα θα κανει σημαδι και δεν θα βλέπεις πισω( όχι ότι και με καλη ζελατινα βλέπεις, αλλα λεμε....)

για να ανοίξεις πιο ευκολα το φερμουάρ, ανοιξε πρωτα τα κλειστρα της κουκουλας από το τελαρο να χαλαρωσει λιγο  και μετα ανοιξε το φερμουάρ...
το αναποδο για το κλεισιμο. κλεισε πρωτα το φερμουάρ και μετα πιασε τα κλειστρα στο τελαρο :good:

October 22, 2015, 11:45:53 AMReply #48

Offline RustRat

Re: Διαφορές ΜΚ1 ΜΚ1,5
« Reply #48 on: October 22, 2015, 11:45:53 AM »
Και μιας και λέμε διαφορές μκ1 με μκ1.5, έβαλα ταμπλό μκ1 που έχει τα φωτάκια δίπλα από το ντουλαπάκι, και κάτω από τον αναπτήρα. Υπάρχει έτοιμη αναμονή στην καλωδίωση του μκ1.5 για αυτά τα φωτάκια, ή πρέπει να κάνω μόντα;

Στάλθηκε από το GT-N5100 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

https://www.instagram.com/rust_rat

‘97 Red 1.6 - soon to be back from the dead
‘92 Red 1.6 - we cool

October 22, 2015, 12:40:03 PMReply #49

Offline heras

Re: Διαφορές ΜΚ1 ΜΚ1,5
« Reply #49 on: October 22, 2015, 12:40:03 PM »
δεν είναι σωστο να μην την ανοίγεις,  γιατι τσακιζει η ζελατινα και μετα θα κανει σημαδι και δεν θα βλέπεις πισω( όχι ότι και με καλη ζελατινα βλέπεις, αλλα λεμε....)

για να ανοίξεις πιο ευκολα το φερμουάρ, ανοιξε πρωτα τα κλειστρα της κουκουλας από το τελαρο να χαλαρωσει λιγο  και μετα ανοιξε το φερμουάρ...
το αναποδο για το κλεισιμο. κλεισε πρωτα το φερμουάρ και μετα πιασε τα κλειστρα στο τελαρο :good:

Δεν ειναι οτι βαριεμαι να ανοιξω το φερμουαρ αλλα το ρολ μπαρ σαν μονοζυγο που φοραει με δυσκολευει στις κινησεις. Ουτως η αλλως δεν βλεπω και πολλα πισω... η ζελατινα, ειναι αρκετα θαμπη
ΜΚ 1,5

October 22, 2015, 01:22:46 PMReply #50

Offline luigid

Re: Διαφορές ΜΚ1 ΜΚ1,5
« Reply #50 on: October 22, 2015, 01:22:46 PM »
δεν είναι σωστο να μην την ανοίγεις,  γιατι τσακιζει η ζελατινα και μετα θα κανει σημαδι και δεν θα βλέπεις πισω( όχι ότι και με καλη ζελατινα βλέπεις, αλλα λεμε....)

για να ανοίξεις πιο ευκολα το φερμουάρ, ανοιξε πρωτα τα κλειστρα της κουκουλας από το τελαρο να χαλαρωσει λιγο  και μετα ανοιξε το φερμουάρ...
το αναποδο για το κλεισιμο. κλεισε πρωτα το φερμουάρ και μετα πιασε τα κλειστρα στο τελαρο :good:

Δεν ειναι οτι βαριεμαι να ανοιξω το φερμουαρ αλλα το ρολ μπαρ σαν μονοζυγο που φοραει με δυσκολευει στις κινησεις. Ουτως η αλλως δεν βλεπω και πολλα πισω... η ζελατινα, ειναι αρκετα θαμπη

Heras ριξε μια ματια στο βιντεακι,τα εξηγει πολυ καλα.Αξιζει η προσπαθεια κατα την γνωμη μου,αν και εφοσων η κουκουλα σου ειναι σε καλη κατασταση.

https://www.youtube.com/watch?v=vmrKCKXx9FM

October 22, 2015, 04:50:33 PMReply #51

Offline panosk

Re: Διαφορές ΜΚ1 ΜΚ1,5
« Reply #51 on: October 22, 2015, 04:50:33 PM »
δεν είναι σωστο να μην την ανοίγεις,  γιατι τσακιζει η ζελατινα και μετα θα κανει σημαδι και δεν θα βλέπεις πισω( όχι ότι και με καλη ζελατινα βλέπεις, αλλα λεμε....)

για να ανοίξεις πιο ευκολα το φερμουάρ, ανοιξε πρωτα τα κλειστρα της κουκουλας από το τελαρο να χαλαρωσει λιγο  και μετα ανοιξε το φερμουάρ...
το αναποδο για το κλεισιμο. κλεισε πρωτα το φερμουάρ και μετα πιασε τα κλειστρα στο τελαρο :good:

Δεν ειναι οτι βαριεμαι να ανοιξω το φερμουαρ αλλα το ρολ μπαρ σαν μονοζυγο που φοραει με δυσκολευει στις κινησεις. Ουτως η αλλως δεν βλεπω και πολλα πισω... η ζελατινα, ειναι αρκετα θαμπη
Να σου πω την δικη μου εμπειρια... το ειχα δωσει στον αδερφο μου να παει μια βολτα αν θυμαμαι καπου κοντα στην Πρωτοχρονια ηταν, η θερμοκρασια κατω απο 6 βαθμους... δεν προλαβε να κανει οτι ανοιγει την κουκουλα "γιατι ηθελε να το δειξει σε καποιον φιλο" και η ζελατινα εσπασε σαν τζαμι απο την μια μερια μεχρι την αλλη !!!
Το σωστο ειναι να την ριχνεις πρωτα και μετα.
NA '91 Engine 1.6, Megasquirt II Pnp, IRTB (AE111), Rx7 Fc 4piston Calipers, 300mm front disk brake, polybush complete kit, Gaz classic coilover Kit, ACT clutch, Innovate LC1 wideband, 4-2-1 Exhaust manifold,HP Garage custom stainless steel exhaust system.

October 22, 2015, 05:01:50 PMReply #52

Offline panosk

Re: Διαφορές ΜΚ1 ΜΚ1,5
« Reply #52 on: October 22, 2015, 05:01:50 PM »
Και μιας και λέμε διαφορές μκ1 με μκ1.5, έβαλα ταμπλό μκ1 που έχει τα φωτάκια δίπλα από το ντουλαπάκι, και κάτω από τον αναπτήρα. Υπάρχει έτοιμη αναμονή στην καλωδίωση του μκ1.5 για αυτά τα φωτάκια, ή πρέπει να κάνω μόντα;

Στάλθηκε από το GT-N5100 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Πετρο συμφωνα και με τον ιλ και για τα μκ1 παιρνεις ρευμα απο την δεξια μπλαφονιερα που ειναι διπλαστο ντουλαπακι και δινεις και στα 2 κατω ;) .
NA '91 Engine 1.6, Megasquirt II Pnp, IRTB (AE111), Rx7 Fc 4piston Calipers, 300mm front disk brake, polybush complete kit, Gaz classic coilover Kit, ACT clutch, Innovate LC1 wideband, 4-2-1 Exhaust manifold,HP Garage custom stainless steel exhaust system.

October 22, 2015, 05:07:36 PMReply #53

Offline mx5silver

Re: Διαφορές ΜΚ1 ΜΚ1,5
« Reply #53 on: October 22, 2015, 05:07:36 PM »
δεν είναι σωστο να μην την ανοίγεις,  γιατι τσακιζει η ζελατινα και μετα θα κανει σημαδι και δεν θα βλέπεις πισω( όχι ότι και με καλη ζελατινα βλέπεις, αλλα λεμε....)

για να ανοίξεις πιο ευκολα το φερμουάρ, ανοιξε πρωτα τα κλειστρα της κουκουλας από το τελαρο να χαλαρωσει λιγο  και μετα ανοιξε το φερμουάρ...
το αναποδο για το κλεισιμο. κλεισε πρωτα το φερμουάρ και μετα πιασε τα κλειστρα στο τελαρο :good:

Δεν ειναι οτι βαριεμαι να ανοιξω το φερμουαρ αλλα το ρολ μπαρ σαν μονοζυγο που φοραει με δυσκολευει στις κινησεις. Ουτως η αλλως δεν βλεπω και πολλα πισω... η ζελατινα, ειναι αρκετα θαμπη
για να την ξεθαμπωσεις  καθαρισε την με γυαλιστικο χρωματος αυτοκινητου.  απλωσε την κρεμα, τριψε(μην την πολυζορισεις την ζελατινα και σκιστει), ασε να στεγνωσει και καθαρισε με στεγνο πανι
μετα θα είναι 1 με 2 κλικ πιο διαφανη....

October 22, 2015, 07:47:29 PMReply #54

Offline panosk

Re: Διαφορές ΜΚ1 ΜΚ1,5
« Reply #54 on: October 22, 2015, 07:47:29 PM »
Μπορει να πιασει και το 3 κλικ αναλογα τις αλοιφές και τα νουμερα ;)
NA '91 Engine 1.6, Megasquirt II Pnp, IRTB (AE111), Rx7 Fc 4piston Calipers, 300mm front disk brake, polybush complete kit, Gaz classic coilover Kit, ACT clutch, Innovate LC1 wideband, 4-2-1 Exhaust manifold,HP Garage custom stainless steel exhaust system.

October 23, 2015, 01:52:07 AMReply #55

Offline heras

Re: Διαφορές ΜΚ1 ΜΚ1,5
« Reply #55 on: October 23, 2015, 01:52:07 AM »
Θα το κανω παιδια σας ευχαριστω !! Και το βιντεακι ειναι πολυ καλο !!
ΜΚ 1,5

November 05, 2015, 03:01:57 PMReply #56

Offline heras

Re: Διαφορές ΜΚ1 ΜΚ1,5
« Reply #56 on: November 05, 2015, 03:01:57 PM »
Δοκιμασα σημερα να καθαρισω λιγο τη ζελατινα της κουκουλας, αρχικα μ ενα νωπο πανι να φυγει η πολλη σκονη και βρωμια και στη συνεχεια απλωσα σε στεγνο πανι σπρεϋ υγρων πιατων. Το αποτελεσμα σχετικα ικανοποιητικο καθως εδειξε πιο λαμπερη και σαφως βελτιωθηκε η ορατοτητα πισω

Δεν ειχα ομως αλοιφη για γυαλισμα οπως ειχαμε πει για να δω καλυτερα αποτελεσματα οποτε μαλλον πρεπει να αγορασω μια και να δοκιμασω παλι. Παντως και το υγρο πιατων βελτιωσε αρκετα τη θαμπαδα
ΜΚ 1,5

December 09, 2015, 09:13:38 PMReply #57

Offline Trelos7

Re: Διαφορές ΜΚ1 ΜΚ1,5
« Reply #57 on: December 09, 2015, 09:13:38 PM »
Γνωρίζει κάποιος τι κορονοπήνιο φοράει το mk1,5 και τι το mk1?

December 09, 2015, 09:19:41 PMReply #58

Offline nmwisima

Re: Διαφορές ΜΚ1 ΜΚ1,5
« Reply #58 on: December 09, 2015, 09:19:41 PM »
Γνωρίζει κάποιος τι κορονοπήνιο φοράει το mk1,5 και τι το mk1?

Το Mk1 φοράει 4,3 και το 1,5 φοράει 4,1

Τα καβούκια δεν ειναι ίδια, και τα κορωνοπήνια ΔΕΝ ειναι εναλλάξιμα :good:

December 09, 2015, 09:23:47 PMReply #59

Offline Trelos7

Re: Διαφορές ΜΚ1 ΜΚ1,5
« Reply #59 on: December 09, 2015, 09:23:47 PM »
Σε ευχαριστώ Αχιλλέα. Άρα για κοντύτερο κορονοπήνιο στο μκ1,5 πάς σε aftermarket;