Show Recent Likes

!!

Καλώς ήρθατε

Η εγγραφή και η χρήση του φόρουμ είναι εντελώς δωρεάν και σας δίνουν πρόσβαση σε όλα τα τεχνικά θέματα του
http://mymx5.gr/forum/index.php?action=register

Author Topic: Διαφορές ΜΚ1 ΜΚ1,5  (Read 4940 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

February 17, 2011, 10:44:10 AMReply #30

Offline mx5mk1

Re: Διαφορές ΜΚ1 ΜΚ1,5
« Reply #30 on: February 17, 2011, 10:44:10 AM »
Oι διαφορά του ΜΚ1 σε σχέση με ΌΛΑ τα υπόλοιπα ΜΧ5 είναι ότι από αυτό ξεκίνησαν όλα, αυτό θα είναι το πιο συλλεκτικό και περιζήτητο στο μέλλον και όταν θα αναφέρονται στο ΜΧ5, πολλά χρόνια μετά, πάντα θα αναφέρονται σε αυτό...

February 17, 2011, 12:22:20 PMReply #31

Offline nmwisima

Re: Διαφορές ΜΚ1 ΜΚ1,5
« Reply #31 on: February 17, 2011, 12:22:20 PM »
Oι διαφορά του ΜΚ1 σε σχέση με ΌΛΑ τα υπόλοιπα ΜΧ5 είναι ότι από αυτό ξεκίνησαν όλα, αυτό θα είναι το πιο συλλεκτικό και περιζήτητο στο μέλλον και όταν θα αναφέρονται στο ΜΧ5, πολλά χρόνια μετά, πάντα θα αναφέρονται σε αυτό...

Ηλία, με όλη τη συμπάθεια που σου έχω, όταν όλα τα ποστ σου είναι είτε Bold, είτε τεράστια, είτε χρωματιστά, είτε όλα αυτά μαζί

α) χάνουν την αξία τους αυτά που γράφεις
β) είναι αστείο να θεωρείς ότι έχει μόνιμα πολύ σημαντικά πράγματα να πεις
γ) είναι ενοχλητικό

Φιλικά,
Α.

February 17, 2011, 12:23:21 PMReply #32

Offline Ξάδελφος

Re: Διαφορές ΜΚ1 ΜΚ1,5
« Reply #32 on: February 17, 2011, 12:23:21 PM »
Μην ψαχνεις να βρεις ακρη με τα στοιχεια του εξοπλισμου οπως πχ λαμπακια ,φωτακια ,μπλιμπλικια,ντιζες στα πορτμπαγαζ κλπ κλπ κλπ γιατι απλα θα χασει τη μπαλα δεν εχει να κανει με τη χρονολογια .Βλεπεις αμαξια ιδιας χρονολογιας και μπορει να ναι απο εξοπλισμο παντελως διαφορετικα.
Το Μκ1.5 ειχε παντως φτωχοτερες εκδοσεις απο μπλιμπλικια κλπ ,εκδοσεις που στο ΜΚ1 δεν υπηρχαν

Τα ΜΚ1.5 σε σχεση με τα ΜΚ1 παντα στα 1600cc
Δεν εχουν μπλοκε αλλα εχουν το μεγαλο καβουκι και ολη τη μεταδοση του 1.8 και περνουν μεσα bolt on το τορσεν .Το Μκ1 ειχε μικρης εμπλοκης δισκατο το οποιο φθειροταν σε βαθος χρονου και επαβε να ειναι μπλοκε.(Το ΜΚ1.5 στα 1800 ειχε μπλοκε τορσεν)
Τα ημιαξονια στο διαφορικο ειναι χωνευτα ενω του ΜΚ1 ειναι βιδωτα.
Οι ζωνες ασφαλειας (τα σταθερα σημεια οχι οι ιμαντες) κατω ειναι διαφορετικες,του ΜΚ1.5 ειναι μικροτερες.
Εχουν μεγαλυτερα φρενα (οσα εχουν ABS)
Exoυν flash to pass λειτουργεια στα φαναρια που πολλα MK1 δεν εχουν.
Ο κεντρικος καθρεπτης ειναι κολλημενος στο παρμπριζ ενω στα Μκ1 στο τελαρο εκει που στα ΜΚ1.5 ειναι το φωτακι καμπινας.
Εχουν πιο ενισχυμενη δομικα καροτσα αλλα δεν εχουν τα εξτρα δεσιματα απο κατω εχουν ομως τις υποδοχες για να μπουν.
Εχουν λιγοτερους ιππους αλλα σε μεγαλυτερη κλιμακα στροφων  περισσοτερη αποδιδομενη ροπη.
Οι 14αρες ζαντες  ειναι πιο φαρδιες απ τις 14αρες του Μκ1 κι εχουν διαφορετικο σχεδιο.
Εχουν διαφορετικο ταμπλο το οποιο ειναι πολυ συγγενικο με των ΜΚ2 καμια σχεση με το επιπεδο ταμπλο του ΜΚ1 στα προτυπα του 323F της εποχης.
Εχουν καθισματα με προσκεφαλο οπως τα ΜΚ2 ενω τα ΜΚ1 εχουν μονοκομματα.
Εχουν σχεδον τα ιδια ηλεκτρονικα και το ιδιο AFM ,το 1.8 ειναι αυτο που εχει διαφορετικο,εχει ΜΑF.
Εχουν διαφορετικα μοτερ και κατ επεκτασιν αρκετα διαφορετικα αναλωσιμα ανταλλακτικα,πχ τρομπα νερου-καταλυτη κα.

Οσο για το αν μπορεις να ντριφταρεις με τα 89 αλογα του Μκ1.5...
Οπως ειχε πει αλλος... αν δε μπορεις με 90 δε μπορεις ουτε με 900.
Την μικρή μπάρα κάτω από το διαφορικό νομίζω την είχαν τα ΜΚ1 από το 92 και μετά.
Επίσης τα ΜΚ1.5 τουλάχιστον στην Αμερική έχουν και 5η βίδα που στηρίζει τα καθίσματα στο κεντρικό τούνελ.
Tα πρωτα μοντελα (1990) αυτα με τον κοντο στροφαλο,δεν ειχαν καθολου δεσιματα απο κατω ουτε καν βιδες αναμονες.Ετσι εμπαινε μια μικρη μπαρα σαν αφτερ μαρκετ που βιδωνε πανω απο τις καμπεροβιδες.
Τα 91-93 ειχαν δεσιμο στη μπροστα γεφυρα και πισω ολοκληρα Π που επιαναν στα πισω,εμπρος ψαλιδια(της πισω γεφυρας) και φταναν μεχρι την καροτσα(μπροστα απο το φιλτρο βενζινης η μια πλευρα)
Στα ΜΚ1   1994-97 τα 1600αρια που κυκλοφορησαν Ευρωπη και σε καποια αλλα κρατη  δεν ειχαν το μπλοκε του 1.8 και ας ειχαν την ιδια μεταδοση,φρενα,καροτσα και τα δεσιματα σε μπροστα γεφυρα και πισω Π,αλλα και τη μπαρα στα B-pillar αλλα εχουν τις αναμονες για να μπουν,ολα.
Τωρα, ρολογακια,διακοπτακια , κοκοψινια κοκοψωνια που διαφερουν απο αμαξι σ αμαξι  δεν εχει να κανει με χρονολογια και κυβισμο αλλα καθαρα με παρτιδα εισαγωγης.Ηταν απειροι οι συνδιασμοι.
5 η βιδα εχει και το δικο μου που ειναι ελληνικης αντιπροσωπειας 1996 μοντ.

February 17, 2011, 12:51:20 PMReply #33

Offline bobbylouk

Re: Διαφορές ΜΚ1 ΜΚ1,5
« Reply #33 on: February 17, 2011, 12:51:20 PM »
ολα τα μχ5 ειναι ξεχωριστα οχι μονο το μκ1,καθε γενια εχει τους κρυφους της ασσους στο μανικι και την ιστορια της,το τι προτιμαει ο καθενας ειναι πανω στο προσωπικο του γουστο και στην επιλογη του.,πλακα θα χει σε λιγο να τσακωθουμε κιολλας για το ποιο ειναι το καλυτερο..δεν εχει νοημα..εγω μπορει να προτιμω το δικο μου (μκ1.5)(οχι επειδη ειναι δικο μου)αλλα επειδη την κοψια του μκ1 την θεωρω αξεπεραστη και σαν εσωτερικο πολυ ανωτερο απο το μκ1 αισθητικα αλλα και παλι δεν παυω να χαζευω την μαχιμη απλοτητα του μκ1 μεσα η την ανωτερη τεχνολογια των μεταγενεστερων και τα απειρα σημεια που εχει βελτιωθει το μχ5..ειναι λοιπον πολυ εγωιστικο να λεμε εντελως καθετα οτι ξερεις τι? μκ1 τελος... :nod: :giveheart:

February 17, 2011, 01:01:45 PMReply #34

Offline Ξάδελφος

Re: Διαφορές ΜΚ1 ΜΚ1,5
« Reply #34 on: February 17, 2011, 01:01:45 PM »
ολα τα μχ5 ειναι ξεχωριστα οχι μονο το μκ1,καθε γενια εχει τους κρυφους της ασσους στο μανικι και την ιστορια της,το τι προτιμαει ο καθενας ειναι πανω στο προσωπικο του γουστο και στην επιλογη του.,πλακα θα χει σε λιγο να τσακωθουμε κιολλας για το ποιο ειναι το καλυτερο..δεν εχει νοημα..εγω μπορει να προτιμω το δικο μου (μκ1.5)(οχι επειδη ειναι δικο μου)αλλα επειδη την κοψια του μκ1 την θεωρω αξεπεραστη και σαν εσωτερικο πολυ ανωτερο απο το μκ1 αισθητικα αλλα και παλι δεν παυω να χαζευω την μαχιμη απλοτητα του μκ1 μεσα η την ανωτερη τεχνολογια των μεταγενεστερων και τα απειρα σημεια που εχει βελτιωθει το μχ5..ειναι λοιπον πολυ εγωιστικο να λεμε εντελως καθετα οτι ξερεις τι? μκ1 τελος... :nod: :giveheart:
Εγω για παραδειγμα γουσταρω το ταμπλο του ΜΚ1 89-93 αλλα δε γουσταρω τα μικρα φρενα του ,το μικρο διαφορικο του και καποιες ελλειψης δομικες στην καροτσα.
Οταν ηθελα να παρω ΜΧ5. Κοιτουσα μονο ΝΑ , γουσταριζα τα φωτα του. Το οτι πηρα Μκ1.5 και οχι ΜΚ1 ειναι γιατι τη δεδομενη περιοδο που τ αγορασα  ετυχε αυτο που μ αρεσε περισσοτερο σφαιρικα να ειναι ΜΚ1.5.
Οπως και αν ποτε μπω στο διλλημα ΝΒ ή ΝΒFL, θα επιλεξω το πρωτο. Μου φαινεται πιο απλο σχεδιαστικα ,λιγοτερο "βαρυ" εμφανισιακα πιο λιτο και αυτο εγω το γουσταρω.
Γουστα ειναι και το τι ταιριαζει στον καθενα ειναι υποκειμενικο.


Ανωτερη τεχνολογια ?  :????:
Η ηλεκτρικη κεραια ή το ψηφιακο ραδιοφωνο ?
(Μ εξαιρεση το VVt(οπως λεγεται τεσπα αυτο)) .
Αναφερομαι σε ΝΑ-ΝΒ .Το NC ειναι αλλο εντελως αυτοκινητο.

February 17, 2011, 02:32:06 PMReply #35

Offline trabakoulas

Re: Διαφορές ΜΚ1 ΜΚ1,5
« Reply #35 on: February 17, 2011, 02:32:06 PM »
Oι διαφορά του ΜΚ1 σε σχέση με ΌΛΑ τα υπόλοιπα ΜΧ5 είναι ότι από αυτό ξεκίνησαν όλα, αυτό θα είναι το πιο συλλεκτικό και περιζήτητο στο μέλλον και όταν θα αναφέρονται στο ΜΧ5, πολλά χρόνια μετά, πάντα θα αναφέρονται σε αυτό...

Δηλ. φιλε μου θεωρεις διαφορετικο το ΜΚ1 απο ΜΚ1,5 ??? Να δω τι αλλο θα ακουσουμε εδω μεσα. Ελεος :zalistika:
Οσο για τα ΜΧ5 πρωτης γενιας ναι μεν ωραια αυτοκινητα αλλα ειναι παλια πλεον πως να το κανουμε.Και υπερτιμημενα οταν ζητανε για αμαξι 20ετιας 4-5 χιλιαρικα.Αν δεν ηταν cabrio κλπ, θα ειχανε 500 ευρω.

Και για να τελειωνουμε με τις χιλιοειπωμενες διαφορες μεταξυ ΜΚ1 και 1,5
προκειται για τα ιδια σχεδον αυτοκινητα. 8)
Αν τα δεις εξωτερικα δε προκειται να καταλαβεις διαφορά. :????:
Το ταμπλο των ΜΚ1,5 ειναι σχεδον το ιδιο απλα εχει καμπυλες κανοντας το φαινετε πιο καινουριο, και ο κινητηρας ειναι ο ΙΔΙΟΣ ακριβως με ΙΔΙΑ ολα τα ανταλλακτικα και με μονη διαφορα τα εμβολα χαμηλοτερης συμπιεσης (9/1 αντι 9.4/1 στο 90-93) με πυρους πρεσσαριστους (ενω στα 90-93 εχουν ασφαλειες) και οι πιο ηπιοι εκκεντροφοροι στα 90-97(απο τα αυτοματο) που τα κανουν να αποδιδουν 105 αλογα ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ σε σχεση με τα 115 του 90-93.Ο κοφτης στα παλια ειναι στις 7200 και στα ΜΚ1,5 στις 6750.Λιγο παραπανω ροπη στις μεσαιες λογω ηπιοτερων εκκεντροφορων για τα 94-97.
Βλεποντας καποιος τους κινητηρες, οπτικα δε θα καταλαβει καμια απολυτως διαφορα, παρα μονο απο καποιες ασημαντες λεπτομερειες οπως το σωληνακι των αναθυμιασεων του ΜΚ1 που ειναι μεταλλικο αντι λαστιχενιο που ειναι στο ΜΚ1,5 κλπ.
Αυτες λοιπον ειναι οι διαφορες καθως και το διαφορικο και καποια αλλα δεσιματα οπως προανεφεραν τα παιδια οι οποιες ειναι απειροελαχιστες αφου προκειται τελικα για τα ιδια αυτοκινητα.
Black MKI '98 turbo

GT3076R στα 2 bar και τα μυαλα στα καγκελα

Stakaman ρε, stakaman.

October 21, 2015, 12:16:13 AMReply #36

Offline nmwisima

Re: Διαφορές ΜΚ1 ΜΚ1,5
« Reply #36 on: October 21, 2015, 12:16:13 AM »
Δεν ξερω αν εχει γραφτει αλλα το Μκ1 δεν εχει σινιαλο φώτων, εχει δηλαδη, αλλα πρέπει τα φώτα να είναι ανοιχτα.

Εξ ου και το κουμπι στην κονσολα.

Στο μκ1,5 οταν αναβεις τα φωτα, ή κανει σινιαλο, τα ποπ απ ανοίγουν αυτοματα.

Στο μκ1 αν δεν πατήσεις το κουμπι και αναψεις τα φωτα φωτιζεις μεαα στον προφυλακτηρα...

October 21, 2015, 12:26:35 AMReply #37

Offline selito

Re: Διαφορές ΜΚ1 ΜΚ1,5
« Reply #37 on: October 21, 2015, 12:26:35 AM »
Δεν ξερω αν εχει γραφτει αλλα το Μκ1 δεν εχει σινιαλο φώτων, εχει δηλαδη, αλλα πρέπει τα φώτα να είναι ανοιχτα.

Εξ ου και το κουμπι στην κονσολα.

Στο μκ1,5 οταν αναβεις τα φωτα, ή κανει σινιαλο, τα ποπ απ ανοίγουν αυτοματα.

Στο μκ1 αν δεν πατήσεις το κουμπι και αναψεις τα φωτα φωτιζεις μεαα στον προφυλακτηρα...

Σίγουρα αυτό ισχύει για όλα τα μκ1?
Μήπως κάτι παίζει με τα ηλεκτρικά σου και έχει χαλάσει η επαφή των pop-ups με το σινιάλο?

Δεν έχω ιδέα από τις καλωδιώσεις του μκ1 αλλά μου φάνηκε περίεργο  :coolio:
Never dream about success, only work for it.

October 21, 2015, 01:16:47 AMReply #38

Offline nmwisima

Re: Διαφορές ΜΚ1 ΜΚ1,5
« Reply #38 on: October 21, 2015, 01:16:47 AM »
Σίγουρα. Δεν είναι μονο το σινιαλο σου λεω.

Ανοιγεις τα φαναρια με το κουμπι και μετα αναβεις τα φωτα απο το διακοπτη στην κολονα του τιμονιου.


October 21, 2015, 03:09:16 AMReply #39

Offline panosk

Re: Διαφορές ΜΚ1 ΜΚ1,5
« Reply #39 on: October 21, 2015, 03:09:16 AM »
Α. Κανεις λαθος μεγαλο... πρεπει να βγαλεις τον ρελε που είναι κάτω απο το τιμονι να τον εγχειρήσεις και να περάσεις τις κολλήσεις με ενα κολλητηρι ξανα και θα δουλεύει σαν καινούργιο. Υπαρχει και εδω μεσα αν το ψαξεις και αν θυμαμαι καλα απο τον stelio-fess ;)
NA '91 Engine 1.6, Megasquirt II Pnp, IRTB (AE111), Rx7 Fc 4piston Calipers, 300mm front disk brake, polybush complete kit, Gaz classic coilover Kit, ACT clutch, Innovate LC1 wideband, 4-2-1 Exhaust manifold,HP Garage custom stainless steel exhaust system.

October 21, 2015, 09:07:24 AMReply #40

Offline mx5silver

Re: Διαφορές ΜΚ1 ΜΚ1,5
« Reply #40 on: October 21, 2015, 09:07:24 AM »
καποιο πρόβλημα εχει το δικο σου....
το σινιαλο στα μκ1 υπαρχει και δουλευει κανονικα... :good:

October 21, 2015, 09:21:25 AMReply #41

Offline Delimx

Re: Διαφορές ΜΚ1 ΜΚ1,5
« Reply #41 on: October 21, 2015, 09:21:25 AM »
Μια χαρά δουλεύει το σινιάλο στα μκ1, άσχετα που μέχρι να σηκωθούν τα pop-up νυχτώνει  :P
1997 NA black Eunos
- 1.8 VVTi swapped
-  3D printed intake with K&N
-  Full n/a exhaust
-  MS2 tuned by Akina
-  BC Coilovers
-  Rollbar/Hardtop
-  Torsen T2 4.1 LSD
-  15x8 et36 6UL by 949 racing wheels
-  205/50r15 Bridgestone Adrenalin re002

    North Supermiata _ the projekt never ends .....

October 21, 2015, 03:36:46 PMReply #42

Offline panosk

Re: Διαφορές ΜΚ1 ΜΚ1,5
« Reply #42 on: October 21, 2015, 03:36:46 PM »
Οσο για τα περι εξοπλισμου εμενα ειναι μκ1 1991 και εχει  a/c ηλεκτρομαγνητικες, συναγερμο εργοστασιακο που οταν ξεκλειδωνεις αναβουν και τα φωτα μεσα πριν μπεις στο αυτοκινητο, abs . Δεσιμο πισω στο διαφορικο ,vlsd που τωρα πεθανε . Και το υπεροχο και διαχρονικο απλο και λυτό ταμπλο. Γιατι οπως και κάποιος ειπε πριν τα γουστα ειναι υποκειμενικά .
Τωρα γιατι ειναι υπερτιμημενα εχει να κανει με ολα τα παλια αυτοκινητα που πουλησαν πολυ ανα τον κοσμο και ποσο μαλλον γι αυτο που αναγεννησε την κατηγορια roadster .
Το πρωτο μοντελο που αρχισει να γίνεται σπανιο ανεβαζει και αξια .
Ασε που σε λιγο θα μπορει να παει ιστορικες πινακιδες ;) .
NA '91 Engine 1.6, Megasquirt II Pnp, IRTB (AE111), Rx7 Fc 4piston Calipers, 300mm front disk brake, polybush complete kit, Gaz classic coilover Kit, ACT clutch, Innovate LC1 wideband, 4-2-1 Exhaust manifold,HP Garage custom stainless steel exhaust system.

October 22, 2015, 12:02:38 AMReply #43

Offline dimsabas

Re: Διαφορές ΜΚ1 ΜΚ1,5
« Reply #43 on: October 22, 2015, 12:02:38 AM »
Άντε ρε Α., αυτό με τα φώτα το ήξερα ακόμα κι εγώ.
Για δρόμο: Cube Agree GTC Race 2014

Για παντού: Cube AMS HP Race 29 2014

http://www.light-miata.blogspot.com/

October 22, 2015, 12:30:46 AMReply #44

Offline SchumiMx5

Re: Διαφορές ΜΚ1 ΜΚ1,5
« Reply #44 on: October 22, 2015, 12:30:46 AM »
Οοο, τι του είπε.