Show Recent Likes

!!

Καλώς ήρθατε

Η εγγραφή και η χρήση του φόρουμ είναι εντελώς δωρεάν και σας δίνουν πρόσβαση σε όλα τα τεχνικά θέματα του
http://mymx5.gr/forum/index.php?action=register

Author Topic: Διαφορές ΜΚ1 ΜΚ1,5  (Read 5031 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

July 06, 2009, 05:22:28 PMReply #15

Offline jSkyline

  • Global Moderator
  • ******
  • Posts: 6391
  • Total likes: 1330
  • Gender: Male
  • Mess with the best, now get lost like the rest
Re: Διαφορές ΜΚ1 ΜΚ1,5
« Reply #15 on: July 06, 2009, 05:22:28 PM »
Δεν εχει και πλαινα φλασακια, εχει και το σημα του Eunos...Φαινεται απο μακρια το "αμερικανακι" !!!
ΜyMX5
Type :
NBfl (2001-2003)
Engine Size : 1600cc
Color : Black
Engine Modifications : Completely Stock and nothing to expect for :)
Exterior - Interior : Il Motorsport Clear Side Repeaters , StyleBar, X-Carlink Audio Adapter, Mazda Unplugged 16" Wheels.

July 06, 2009, 05:26:01 PMReply #16

Offline option-D

Re: Διαφορές ΜΚ1 ΜΚ1,5
« Reply #16 on: July 06, 2009, 05:26:01 PM »
Όντως.. Αυτό με το τιμόνι που είναι πολύ μπαμ, δεν το σκέφτηκα..  :punish:

Οπότε είναι Γιαπωνέζα απ' το Αμέρικα..

H A R D C O R E ? 🤘  S U B S C R I B E

"Speed isn't everything, you gotta look cool on the touge too"

September 28, 2010, 10:58:37 PMReply #17

Offline harry2287

Re: Διαφορές ΜΚ1 ΜΚ1,5
« Reply #17 on: September 28, 2010, 10:58:37 PM »
Εγω παντως  το Μκ1 ηθελα απο 15 χρονων αλλα τοτε δεν γνωριζα οτι το Μκ1 εχει 115 αλογατα και μπλοκε (limited slip) οπως το ξερω!! διαφορες απο οσο ξερω το Μκ1.5 εχει διαφορετικο airflow εχει : abs,air condition,κατι μπαρες για σταθεροτητα πισω απο τις καρεκλες και 90 αλογατα στα χαρτια! Μαζι με αυτα εχω και μια απορια...το δικο μου σαν Μκ1 (Na6ce) εχει κλιματισμο (a.c) και φωτακι στο πορτμπαγκαζ kai  ανοιγει το πορτμπαγκαζ απο την εσωτερικη κονσολα ?? αυτα δεν ειναι εξτρα του Μκ1,5 (na8ce) ???   

September 29, 2010, 04:18:12 AMReply #18

Offline fotis78

Re: Διαφορές ΜΚ1 ΜΚ1,5
« Reply #18 on: September 29, 2010, 04:18:12 AM »
Εγω παντως  το Μκ1 ηθελα απο 15 χρονων αλλα τοτε δεν γνωριζα οτι το Μκ1 εχει 115 αλογατα και μπλοκε (limited slip) οπως το ξερω!! διαφορες απο οσο ξερω το Μκ1.5 εχει διαφορετικο airflow εχει : abs,air condition,κατι μπαρες για σταθεροτητα πισω απο τις καρεκλες και 90 αλογατα στα χαρτια! Μαζι με αυτα εχω και μια απορια...το δικο μου σαν Μκ1 (Na6ce) εχει κλιματισμο (a.c) και φωτακι στο πορτμπαγκαζ kai  ανοιγει το πορτμπαγκαζ απο την εσωτερικη κονσολα ?? αυτα δεν ειναι εξτρα του Μκ1,5 (na8ce) ???   
του 90'και του 91'δεν ειχαν ντιζα για να ανοιγει το πορτ μπαγκαζ εσωτερικα.το 92 και μετα ανοιγει απο μεσα με το τραβηγμα του λεβιε στην μεσαια εσωτερικη κονσολα οπως και των μκ2-μκ2,5.το a/c υπηρχε αλλα ηταν στον extra εξοπλισμο!!!!αλλα ποιος εβαζε a/c....ολοι λεγαν ' καμπριο πηρα τι να το κανω το a/c...'τωρα για το λαμπακι του πορτ μπαγκαζ δεν γνωριζω αλλα ισως ο προηγουμενος ιδιοκτητης ισως να προνοησε και να εβαλε...μηπως τι κοστος να εχει ενα λαμπακι στο πορτ μπαγκαζ....
With your mind power, your determination, your instinct, and the experience as well, you can fly very high. Ayrton Senna

September 29, 2010, 10:44:27 AMReply #19

Offline Ξάδελφος

Re: Διαφορές ΜΚ1 ΜΚ1,5
« Reply #19 on: September 29, 2010, 10:44:27 AM »
Μην ψαχνεις να βρεις ακρη με τα στοιχεια του εξοπλισμου οπως πχ λαμπακια ,φωτακια ,μπλιμπλικια,ντιζες στα πορτμπαγαζ κλπ κλπ κλπ γιατι απλα θα χασει τη μπαλα δεν εχει να κανει με τη χρονολογια .Βλεπεις αμαξια ιδιας χρονολογιας και μπορει να ναι απο εξοπλισμο παντελως διαφορετικα.
Το Μκ1.5 ειχε παντως φτωχοτερες εκδοσεις απο μπλιμπλικια κλπ ,εκδοσεις που στο ΜΚ1 δεν υπηρχαν

Τα ΜΚ1.5 σε σχεση με τα ΜΚ1 παντα στα 1600cc
Δεν εχουν μπλοκε αλλα εχουν το μεγαλο καβουκι και ολη τη μεταδοση του 1.8 και περνουν μεσα bolt on το τορσεν .Το Μκ1 ειχε μικρης εμπλοκης δισκατο το οποιο φθειροταν σε βαθος χρονου και επαβε να ειναι μπλοκε.(Το ΜΚ1.5 στα 1800 ειχε μπλοκε τορσεν)
Τα ημιαξονια στο διαφορικο ειναι χωνευτα ενω του ΜΚ1 ειναι βιδωτα.
Οι ζωνες ασφαλειας (τα σταθερα σημεια οχι οι ιμαντες) κατω ειναι διαφορετικες,του ΜΚ1.5 ειναι μικροτερες.
Εχουν μεγαλυτερα φρενα (οσα εχουν ABS)
Exoυν flash to pass λειτουργεια στα φαναρια που πολλα MK1 δεν εχουν.
Ο κεντρικος καθρεπτης ειναι κολλημενος στο παρμπριζ ενω στα Μκ1 στο τελαρο εκει που στα ΜΚ1.5 ειναι το φωτακι καμπινας.
Εχουν πιο ενισχυμενη δομικα καροτσα αλλα δεν εχουν τα εξτρα δεσιματα απο κατω εχουν ομως τις υποδοχες για να μπουν.
Εχουν λιγοτερους ιππους αλλα σε μεγαλυτερη κλιμακα στροφων  περισσοτερη αποδιδομενη ροπη.
Οι 14αρες ζαντες  ειναι πιο φαρδιες απ τις 14αρες του Μκ1 κι εχουν διαφορετικο σχεδιο.
Εχουν διαφορετικο ταμπλο το οποιο ειναι πολυ συγγενικο με των ΜΚ2 καμια σχεση με το επιπεδο ταμπλο του ΜΚ1 στα προτυπα του 323F της εποχης.
Εχουν καθισματα με προσκεφαλο οπως τα ΜΚ2 ενω τα ΜΚ1 εχουν μονοκομματα.
Εχουν σχεδον τα ιδια ηλεκτρονικα και το ιδιο AFM ,το 1.8 ειναι αυτο που εχει διαφορετικο,εχει ΜΑF.
Εχουν διαφορετικα μοτερ και κατ επεκτασιν αρκετα διαφορετικα αναλωσιμα ανταλλακτικα,πχ τρομπα νερου-καταλυτη κα.

Οσο για το αν μπορεις να ντριφταρεις με τα 89 αλογα του Μκ1.5...
Οπως ειχε πει αλλος... αν δε μπορεις με 90 δε μπορεις ουτε με 900.

September 29, 2010, 11:38:49 AMReply #20

Offline nmwisima

Re: Διαφορές ΜΚ1 ΜΚ1,5
« Reply #20 on: September 29, 2010, 11:38:49 AM »
Τα Μκ1,5 έχουν 102-105 αλογα στο δυναμόμετρο :good:

September 29, 2010, 12:01:34 PMReply #21

Offline Ξάδελφος

Re: Διαφορές ΜΚ1 ΜΚ1,5
« Reply #21 on: September 29, 2010, 12:01:34 PM »
Περαν αυτου ,στα  χαρτια εχουν 89 αλογα,αλλα επειδη ειναι βαρβατα και οχι φοραδες(συνοδευονται απο αυξημενη ροπη σ ολο το φασμα για να το πω επιστημονικα) αποδιδουν και σου δινουν την αισθηση κινητηρα  105+ ιππων...Λογικο ειναι τα δυναμομετρα να λενε αληθεια και να μην ειναι αστικοι μυθοι.85-87 ιπποι στον τροχο εχουν παντως αρκετες φορες μετρηθει.Αν προσθεσεις και τις απωλειες χαλαρα το ονομαστικο 89 καταρριπτεται.
Ενας λογος που ανακοινωθηκαν με 89 ιππους και οχι περισσοτερους ειναι για να προμοταριστη η εκδοση με τον 1.8 κινητηρα που απεδιδε 120 και κατι αλογα.

Ο κινητηρας ειναι ο ιδιος που φορουσαν τα αυτοματα 1.6 μιατα.

Ο 1.6 με το ηλεκτρονικο καρμπιρατερ στα 323 στις αρχες του 1990 απεδιδε 90 ονομαστικα αλογα. Με πολλαπλο ψεκασμο και βελτιωσεις ο ιδιος σχεδον κινητηρας στο μιατα χλωμο να απεδιδε 89.

September 29, 2010, 01:05:22 PMReply #22

Offline nmwisima

Re: Διαφορές ΜΚ1 ΜΚ1,5
« Reply #22 on: September 29, 2010, 01:05:22 PM »
Ο λόγος για τον οποίο έδιναν ονομαστική 90 έιναι για να μπορουν να αγοραστουν
από Νέους Οδηγούς στη γερμανική αγορά, εκεί όπου υπήρχε πλαφόν στην ιπποδύναμη.

Η mazda θα έχανε πολλές πωλήσεις αλλιώς.

February 17, 2011, 12:01:58 AMReply #23

Offline tursiopstruncatus

Ποιά η διαφορά μεταξυ ΝΑ 90hp και ΝΑ 115hp
« Reply #23 on: February 17, 2011, 12:01:58 AM »
Κατ' αρχην καλημέρα. θα ήθελα να ρωτήσω αν ξέρει κανείς τι διαφορές υπάρχουν στον κινητήρα μεταξύ των mx5 ΝΑ με τα 115 και αυτών με τα 90 άλογα. Έχω απευθυνθεί σε αρκετούς μηχανικούς mazda και δεν γνωρίζουν.
Το 115αρι πάει πολύ καλά και θα ήθελα αν μπορούσα να .......ξυπνήσω λίγο το δικό μου που είναι 90αρι...μουλάρι.
Αν έχει τεθεί ξανά στο παρελθον το ίδιο ερώτημα ζητώ συγνώμη, αλλά δεν βρήκα κάτι....

February 17, 2011, 12:07:38 AMReply #24

Offline nmwisima

Re: Ποιά η διαφορά μεταξυ ΝΑ 90hp και ΝΑ 115hp
« Reply #24 on: February 17, 2011, 12:07:38 AM »
Τα έχουμε γράψει ξανά. Ψάξε καλύτερα.

Είμαι βέβαιος ότι κάποιος ποιο υπομονετικός θα κάτσει να τα ξαναγράψει.

Πάντως η απάντηση που ψάχνες για "ξυπνημα" του μοτέρ σου, με τα 102 πραγματικά και όχι 90 άλογα, δεν έχει να κάνει καθόλου με το Μκ1.

Το μοντέλο 89-93 είχε πιο πουσαρισμένο αλλά και πιο αδύναμο μοτέρ, με προβληματική μύτη στροφάλου, αλλά και πιο αδύναμο σύστημα μετάδοσης, που όμως είχε πιο κοντό κορονοπήνιο και γι αυτό είναι γενικά πιο γρήγορο.

Α.

February 17, 2011, 12:26:47 AMReply #25

Offline Hayate

Re: Ποιά η διαφορά μεταξυ ΝΑ 90hp και ΝΑ 115hp
« Reply #25 on: February 17, 2011, 12:26:47 AM »
σίγουρα έχει άλλους εκκεντροφόρους, λογικά και τα εγκεφαλικά του θα έχουν διαφορά. χαμηλές-μεσαίες είναι πτώμα, ψηλά παεί πολύ καλά. ροπή νομίζω έχει μικρότερη απο το ΜΚ1,5.

February 17, 2011, 01:25:06 AMReply #26

Offline bobbylouk

Re: Ποιά η διαφορά μεταξυ ΝΑ 90hp και ΝΑ 115hp
« Reply #26 on: February 17, 2011, 01:25:06 AM »
την ιδια ερωτηση ειχα κανει οταν πηρα το δικο μου μκ1.5 απο τον ιδιοκτητη του ο οποιος ειχε και ενα μκ1 με τα 115 ταυτοχρονα ειχε και τα 2 δηλαδη...η απαντηση σου ηταν οτι αν τα οδηγησεις τωρα και τα δυο στο καπακι το συμπερασμα που θα εβγαζες ειναι οτι το μκ1 εδινε περισσοτερη δυναμη ψηλα,ενω το μκ1.5 ηταν πιο γραμικο σε ολο το φασμα των στροφων,αυτο μου απαντησε.

February 17, 2011, 08:38:52 AMReply #27

Offline Ξάδελφος

Re: Ποιά η διαφορά μεταξυ ΝΑ 90hp και ΝΑ 115hp
« Reply #27 on: February 17, 2011, 08:38:52 AM »
Κατ' αρχην καλημέρα. θα ήθελα να ρωτήσω αν ξέρει κανείς τι διαφορές υπάρχουν στον κινητήρα μεταξύ των mx5 ΝΑ με τα 115 και αυτών με τα 90 άλογα. Έχω απευθυνθεί σε αρκετούς μηχανικούς mazda και δεν γνωρίζουν.
Το 115αρι πάει πολύ καλά και θα ήθελα αν μπορούσα να .......ξυπνήσω λίγο το δικό μου που είναι 90αρι...μουλάρι.
Αν έχει τεθεί ξανά στο παρελθον το ίδιο ερώτημα ζητώ συγνώμη, αλλά δεν βρήκα κάτι....
Δεν ειναι δυνατον να μη βρηκες κατι εκτος και αν δε διαβασες τα 3-4 τελευταια ποστ .
Πηγαινε πιο πανω στην ιδια σελιδα που θετεις το ερωτημα σου.Τα χουμε γραψει αναλυτικα.

February 17, 2011, 10:13:47 AMReply #28

Offline mx5silver

Re: Διαφορές ΜΚ1 ΜΚ1,5
« Reply #28 on: February 17, 2011, 10:13:47 AM »
για τα διαφορα ψιλολογια που λεμε, εμενα μοντελο 91, εχει αναλογικο ρολοι κατω απο το ραδιοφωνο,ηλεκτρικα παραθυρα, μονοκομματα δερματινα καθισματα και abs.....
και απο κατω δεν εχει την παραμικρη υποψια δεσιματος. καποια μκ1 εχουν μια μπαρα στην πισω γεφυρα στα ψαλιδια (μαλλον τα 93 μοντελα), εμενα δεν εχει τιποτα, αλλα ουτε και υποδοχες για να βιδωθει.
ενα μκ1,5  φιλου μου 97 μοντελο,  πισω ειχε ολοκληρο το Π , μπαρα ψαλιδιων εμπρος και την μπαρα πισω απο τις ζωνες ασφαλειας......
επισης οι λασπωτηρες στα μκ1 ειναι 2 κομματια(ενα ο λασπωτηρας και αλλο ενα μικρο πανω απο τον προφυλακτηρα για να "δενει" με τη κουρμπα του θολου), ενω στα μκ1.5 ειναι μονοκομματοι.....

February 17, 2011, 10:37:44 AMReply #29

Offline lok502

Re: Διαφορές ΜΚ1 ΜΚ1,5
« Reply #29 on: February 17, 2011, 10:37:44 AM »
Η μπάρα πίσω από τα καθίσματα στα ΜΚ1.5 δεν κάνει σχεδόν καθόλου διαφορά.
Την μικρή μπάρα κάτω από το διαφορικό νομίζω την είχαν τα ΜΚ1 από το 92 και μετά.
Επίσης τα ΜΚ1.5 τουλάχιστον στην Αμερική έχουν και 5η βίδα που στηρίζει τα καθίσματα στο κεντρικό τούνελ.

Miata NA 1.6 1992

Bilstein Shocks/ Vogtland springs
Carbotech XP10 F/R
Toyo R888 195/50/15
Mythos/FM Frame Rails
    +    

Miata NA 1.8 1996

Tokico Shocks/ FM springs
Advanti Storm 15x8/ BFG Rival 205/50/15
Torsen
Mishimoto aluminum radiator
Boss Frog Clearview SH Rollbar
FM Frame Rails+Butterfly
RB Sways + Brace