Show Recent Likes

!!

Καλώς ήρθατε

Η εγγραφή και η χρήση του φόρουμ είναι εντελώς δωρεάν και σας δίνουν πρόσβαση σε όλα τα τεχνικά θέματα του
http://mymx5.gr/forum/index.php?action=register

Author Topic: Renesis NC Track Car  (Read 2983 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

March 18, 2009, 08:11:52 PM

Offline Liakos

Renesis NC Track Car
« on: March 18, 2009, 08:11:52 PM »
Να λοιπον ενα πολυ ενδιαφερον project το οποιο ψαρεψα στο miata.net.Oλα ξεκινησαν πισω στο '06 οταν ενας παλαβος Αυστραλος αποφασισε να κανει το ονειρο του πραγματικοτητα: να κατασκευασει ενα trackday car βασισμενο στο πλαισιο του miata το οποιο θα κινειται απο εναν rotary κινητηρα...
Η αρχη εγινε με την αγορα ενος μεταχειρισμενου 13B MSP απο Rx-8 του '03 με λιγοτερα απο 15.000χλμ στην πλατη του μαζι με το 6αρι κιβωτιο.


Επομενο βημα ηταν η επιλογη της καταλληλης καροτσας που θα φιλοξενουσε τα μηχανικα μερη.Για χωροταξικους λογους αλλα κ λογω νεοτητας/ακαμψιας η καλυτερη επιλογη ηταν το NC.Ετσι λοιπον αγοραστηκαν 2 τρακαρισμενα NC,ενα winning blue και ενα copper red,των οποιων τα υγειη κομματια συμπληρωναν ενα ολοκληρωμενο συνολο.


Eπειτα απο την συμπληρωση του "παζλ" το αποτελεσμα ηταν καπως ετσι...


Και επειτα απο τις τελευταιες πινελιες σε εμπρος προφυλακτηρα και καπω....


Μετα την ολοκληρωση των εξωτερικων εργασιων ακολουθησε το ξηλωμα του εσωτερικου ωστε να σχεδιαστει το roll-cage.


Yστερα απο καποια σχεδια για τοποθετηση ενος Eaton MP90 Supercharger τα οποια ναυαγησαν, μπηκαν ο κινητηρας και το κιβωτιο μπηκαν στο νεο περιβαλλον εργασιας τους!


Και μετα απο λιγο καιρο σειρα ειχε η τοποθετηση των Tein Flex και του νεου ψυγειου.


Επομενη εργασια η τοποθετηση του διαφορικου του RX8 στο πισω υποπλαισιο του NC και η τροποποιηση του PPF του RX8 ωστε να ενωσει σωστα διαφορικο και κιβωτιο στο κοντυτερο πλαισιο του NC.


Μετα απο τις προηγουμενες απαιτητικες εργασιες η τοποθετηση των φωτιστικων σωματων κ της μπροστινης μπαρας θολων ηταν παιχνιδακι....


Κ επειδη του ανθρωπου δεν του εφταναν τα 231 αλογα του ατμοσφαιρικου κινητηρα και ηθελε γεματη καμπυλη ροπης σε ολο το φασμα των στροφων ενω παραλληλα ηθελε να αποφυγει την πολυπλοκοτητα της τοποθετησης ενος κιτ υπερτροφοδοτησης με intercooler, αγορασε κ τοποθετησε το non intercooled supercharger kit της Blitz για το RX8, το οποιο δουλευει στα 6psi.


Aγορασθηκαν κ τοποθετηθηκαν 2 bucket της Sparco κ με την ολοκληρωση της μεταδοσης το miata ηταν ετοιμο να τεθει σε κινηση...


Η συνεχεια σε λιγο....
 :D
« Last Edit: March 18, 2009, 08:16:17 PM by Liakos »

MyMx5:
1.8 Copper Red NC High

-Tochigi Fuji LSD,4.778 FGR
-ΒC Racing BR type RS coilovers,Cosmo RX8 sways
-CCR rollbar,IL PPF brace
-GW 4-1 Headers,GW Street Single,Mazdaspeed CAI
-RX7 FD 16x8,Hankook RS2 225/50/16
-Hawk HP+, Stoptech SS lines


March 18, 2009, 08:16:13 PMReply #1

Offline Theo

Re: Renesis NC Track Car
« Reply #1 on: March 18, 2009, 08:16:13 PM »
Πραγματικα ο Αυστραλος εχει κανει φοβερη δουλεια!θελει πολυ ορεξη,μερακι λεφτα και γνωσεις για να προχωρησεις ενα τετοιο project μονος σου!
MyMx5: 
NC 1.8 High
-MS CAI/ILM Header/GW Midpipe
-Cusco RS/ 4.44 F.G.R
-Eibach Multi-Pro Coil-Over R1 /Rx-8 Sway Bars
-Custom Rollbar
-Rx7 FD wheels skatouli custom color/ Ηankook Ventus V12 evo k110 225.50.16

March 18, 2009, 08:38:38 PMReply #2

Offline Liakos

Re: Renesis NC Track Car
« Reply #2 on: March 18, 2009, 08:38:38 PM »
Aκολουθησαν η κατασκευη και η τοποθετηση ενος τελικου,η τοποθετηση μιας οχι διακριτικης θα ελεγα αεροτομης :P, η αγορα 8-πιστονων φρενων της brembo και καποια σχεδια για την υλοποιηση του roll-bar.


Στη συνεχεια αγοραστηκαν νεες ζαντες, οι RPF01 της Enkei σε 18 x 8.5 - 40P μπροστα και σε 18 x 10.5 - 15P για πισω, με Toyo R888 σε 225/40 R18 και 285/30 R18 αντιστοιχα.Για να τοποθετηθουν χρειαστηκε fender roll μπροστα, ενω πισω τα πραγματα ηταν πολυ δυσκολοτερα κ επεσε αρκετη δουλεια κ ξηλωμα...


Το project δεν εχει τελειωσει ακομα κ  βρισκεται στο σταδιο του σχεδιασμου του συστηματος πεδησης ωστε να φιλοφενησει τα 8πιστονα της brembo οπως κ στο σταδιο σχεδιασμου του roll-cage ωστε αυτο να δενει με το πλαισιο με το βελτιστο τροπο και να συνεργαζεται με το hardtop.Για οποιον θελει να δει επιπλεον λεπτομερειες, extra φωτογραφιες και να ενημερωνεται για την προοδο των εργασιων το link ειναι το ακολουθο: http://www.rx8club.com/showthread.php?t=158121

MyMx5:
1.8 Copper Red NC High

-Tochigi Fuji LSD,4.778 FGR
-ΒC Racing BR type RS coilovers,Cosmo RX8 sways
-CCR rollbar,IL PPF brace
-GW 4-1 Headers,GW Street Single,Mazdaspeed CAI
-RX7 FD 16x8,Hankook RS2 225/50/16
-Hawk HP+, Stoptech SS lines


March 18, 2009, 09:59:32 PMReply #3

Offline Konstantinos

Re: Renesis NC Track Car
« Reply #3 on: March 18, 2009, 09:59:32 PM »
Πραγματικά καταπληκτικό project! Απόδειξη ότι αρκεί να έχεις μεράκι (αλλά και αρκετές γνώσεις) για να φτιάξεις κάτι που είναι αποκλειστικά μοναδικό και δικό σου! Μπράβο στον τύπο, μπράβο και στον Ηλία που το σκάρωσε! Χρειάζεται όμως τόσο φαρδύ ελαστικό? 285? Αν και το αυτοκίνητο από δύναμη είναι super! Αναμένουμε νέα με την περάτωση των αλλαγών στην πέδηση :good:
NC 1.8 Stock/ Enkei 17*8/ Koni & Eibach/ LSD/ Blacked out

Follow up @ INSTAGRAM

March 18, 2009, 10:14:23 PMReply #4

Offline Liakos

Re: Renesis NC Track Car
« Reply #4 on: March 18, 2009, 10:14:23 PM »
Απόδειξη ότι αρκεί να έχεις μεράκι (αλλά και αρκετές γνώσεις) για να φτιάξεις κάτι που είναι αποκλειστικά μοναδικό και δικό σου!
Και απειρα λεφτα κυριως Κων/νε....

MyMx5:
1.8 Copper Red NC High

-Tochigi Fuji LSD,4.778 FGR
-ΒC Racing BR type RS coilovers,Cosmo RX8 sways
-CCR rollbar,IL PPF brace
-GW 4-1 Headers,GW Street Single,Mazdaspeed CAI
-RX7 FD 16x8,Hankook RS2 225/50/16
-Hawk HP+, Stoptech SS lines


March 18, 2009, 11:24:59 PMReply #5

Offline RoadRunner

Re: Renesis NC Track Car
« Reply #5 on: March 18, 2009, 11:24:59 PM »
ωραιος ο τυπος  :good:

Thanks Liako για το info  :good:

March 18, 2009, 11:48:29 PMReply #6

Offline dimsabas

Re: Renesis NC Track Car
« Reply #6 on: March 18, 2009, 11:48:29 PM »
Στα χρήματα αυτά αγοράζεις ένα μεταχειρισμένο αγωνιστικό Caterham για την πίστα, ένα NC 2.0 με Cosworth για το δρόμο. Με τα ρέστα πας διακοπές (ο Αυστραλός) στην Ελλάδα... κι ένας σε μπαρ της Μυκόνου σού σκοτώνει το γιο... :punish:
Για δρόμο: Cube Agree GTC Race 2014

Για παντού: Cube AMS HP Race 29 2014

http://www.light-miata.blogspot.com/

March 19, 2009, 01:06:45 AMReply #7

Offline jSkyline

  • Global Moderator
  • ******
  • Posts: 6355
  • Total likes: 1319
  • Gender: Male
  • Mess with the best, now get lost like the rest
Re: Renesis NC Track Car
« Reply #7 on: March 19, 2009, 01:06:45 AM »
Στα χρήματα αυτά αγοράζεις ένα μεταχειρισμένο αγωνιστικό Caterham για την πίστα, ένα NC 2.0 με Cosworth για το δρόμο. Με τα ρέστα πας διακοπές (ο Αυστραλός) στην Ελλάδα... κι ένας σε μπαρ της Μυκόνου σού σκοτώνει το γιο... :punish:
Αν μλαμε για Ελλαδα ναι θα χριεαστει αρκετα χρηματα, θα μπορουσε βεβαια να κανει μια ασφαλεια ζωης στον γιο του πριν τον στειλει εδω και να τα λεφτα !!! Πιστευω οτι στην αυστραλια το κοστος κτησης αλλα και οι τιμες των ανταλλακτικων ειναι πιο λογικες απο εδω.Και μαλλον για να πηρε το μπορντω μονο και μονο για να χρησιμοποιησει κομματια της μετωπης κατι μου λεει οτι το πηρε πολυ φτηνα!
ΜyMX5
Type :
NBfl (2001-2003)
Engine Size : 1600cc
Color : Black
Engine Modifications : Completely Stock and nothing to expect for :)
Exterior - Interior : Il Motorsport Clear Side Repeaters , StyleBar, X-Carlink Audio Adapter, Mazda Unplugged 16" Wheels.

March 19, 2009, 10:54:55 AMReply #8

Offline Theo

Re: Renesis NC Track Car
« Reply #8 on: March 19, 2009, 10:54:55 AM »
Στα χρήματα αυτά αγοράζεις ένα μεταχειρισμένο αγωνιστικό Caterham για την πίστα, ένα NC 2.0 με Cosworth για το δρόμο. Με τα ρέστα πας διακοπές (ο Αυστραλός) στην Ελλάδα... κι ένας σε μπαρ της Μυκόνου σού σκοτώνει το γιο... :punish:

Σε ολη αυτο το project πιστευω οτι μεγαλυτερη χαρα του προσφερει η ολη διαδικασια κατασκευης, η υλοποιηση του σχεδιου και η ολοκληρωση του με επιτυχια παρα η οποια οδηγικη ευχαριστηση που θα εχει μετα σε μια πιστα.Μιλαμε για μια διαδικασια που του εχει παρει 2 χρονια κ συνεχιζει...


Φανταστειτε να εχουν περασει 3-4 χρονια μεχρι να το ολοκληρωσει..και να μη του αρεσει στο τελος..ξενερωμα.. :tease: :tease:
MyMx5: 
NC 1.8 High
-MS CAI/ILM Header/GW Midpipe
-Cusco RS/ 4.44 F.G.R
-Eibach Multi-Pro Coil-Over R1 /Rx-8 Sway Bars
-Custom Rollbar
-Rx7 FD wheels skatouli custom color/ Ηankook Ventus V12 evo k110 225.50.16

March 19, 2009, 12:53:24 PMReply #9

Offline Basilmx5

Re: Renesis NC Track Car
« Reply #9 on: March 19, 2009, 12:53:24 PM »
Δεν γινεται να μην του αρεσει, ειναι ενα miata με wankel κινητηρα  :P

March 19, 2009, 05:26:26 PMReply #10

Offline haris_nc

Re: Renesis NC Track Car
« Reply #10 on: March 19, 2009, 05:26:26 PM »
Hansa 23R - Standing start


Kαι αυτο με wankel δεν ειναι... :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\????????????


March 19, 2009, 05:34:29 PMReply #11

Offline Liakos

Re: Renesis NC Track Car
« Reply #11 on: March 19, 2009, 05:34:29 PM »
Ναι, αλλη ιστορια αυτο...στα προσεχως....

MyMx5:
1.8 Copper Red NC High

-Tochigi Fuji LSD,4.778 FGR
-ΒC Racing BR type RS coilovers,Cosmo RX8 sways
-CCR rollbar,IL PPF brace
-GW 4-1 Headers,GW Street Single,Mazdaspeed CAI
-RX7 FD 16x8,Hankook RS2 225/50/16
-Hawk HP+, Stoptech SS lines


September 20, 2009, 09:49:18 AMReply #12

Offline option-D

Re: Renesis NC Track Car
« Reply #12 on: September 20, 2009, 09:49:18 AM »
Eίναι αρκετά παλιό το θέμα (12/'06) αλλά είμαι περίεργος γι αυτή την μετατροπή.. Κυρίως για τον κινητήρα..



Αυτό φαίνεται ως ένα απλό NC, καγκουρεμένο..

"Stefan Janssen has installed the 228bhp turbocharged engine, six-speed gearbox, brakes and steering from the four-door, four-seater into the little roadster"

Πηγή: http://www.evo.co.uk/news/evonews/204320/rotaryengined_mx5.html

Αυτά είναι τα νέα specs.. Ποιός είναι αυτός ο υπερτροφοδοτούμενος με τους 228 ίππους; Δεν έχει έρθει ποτέ Ελλάδα; Γιατί απ' όσο ξέρω δεν βγήκε ποτέ το rx8 με turbo..

Όπως και να 'χει, τα wankeled mx-5's είναι πολύ καλά για να είναι αληθινά  >:-
H A R D C O R E ? 🤘  S U B S C R I B E

"Speed isn't everything, you gotta look cool on the touge too"

September 20, 2009, 11:12:40 AMReply #13

Offline Theo

Re: Renesis NC Track Car
« Reply #13 on: September 20, 2009, 11:12:40 AM »
αυτο ειναι το hansa 23R
Hansa 23R - Standing start

Hansa 23R at 4th Sportwagenmeeting Nordheide

αλλα δεν νομιζω οτι ειναι υπερτροφοδοτουμενο.Νομιζω εχει τον κινητηρα του Cosmo που αποδιδει 231hp.
Παντως οσον αφορα το προτζεκτ στην Αυστραλια ο τυπος το προχωραει κανονικα και θα βαλει κομπρεσσορα μαζι με τον wankel...
MyMx5: 
NC 1.8 High
-MS CAI/ILM Header/GW Midpipe
-Cusco RS/ 4.44 F.G.R
-Eibach Multi-Pro Coil-Over R1 /Rx-8 Sway Bars
-Custom Rollbar
-Rx7 FD wheels skatouli custom color/ Ηankook Ventus V12 evo k110 225.50.16

November 09, 2009, 03:17:40 PMReply #14

Offline Ξάδελφος

Re: Renesis NC Track Car
« Reply #14 on: November 09, 2009, 03:17:40 PM »
ο τυπος ασχέτος αν με λιγοτερα λεφτα επαιρνε ενα caterham, το γουσταριζε και εκανε το κεφι του. ο συγχωρεμενος ο πατερας μου το 1994σε φουλ ραμενο DATSUN B310 ειχε βαλει ανακατασκευασμενο μοτερ 13Β και σασμαναπο RX7 II και πισω αξονα διαφορικο απο ΒΜW M3 του 87.τ αμαξι μετα τις πρωτες παιδικες ασθενειες που κρατησαν κανα μηνα δουλεψε για πολλα χρονια αριστα. με τα ιδια λεφτα θα μπορουσε να παρει κατι ετοιμο και να χει και ρεστα.καναμε το κεφι μας ομως και αυτο δε μπορεις να το κοστολογησεις.