Show Recent Likes

!!

Καλώς ήρθατε

Η εγγραφή και η χρήση του φόρουμ είναι εντελώς δωρεάν και σας δίνουν πρόσβαση σε όλα τα τεχνικά θέματα του
http://mymx5.gr/forum/index.php?action=register

Author Topic: Δυο Τροχοί (Ποδήλατα)  (Read 165501 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

December 09, 2010, 02:09:30 PMReply #60

Offline Ξάδελφος

Re: Δυο Τροχοί (Ποδήλατα)
« Reply #60 on: December 09, 2010, 02:09:30 PM »
Αν αρχισω να μετακινουμαι με ποδηλατο και ξαναεπανελθουν τα ποδια μου σε καλη κατασταση,μετα θα επιστρατευτει το GT και θα κανω παλι τις 30αρες χλμ στο βουνο οπως παλια.(τα δυο χειρουργεια στα γονατα με σακατεψαν)
Εχουμε και τον Αγωνικο μαχιμο ποδηλατη υποψιν

December 09, 2010, 02:14:37 PMReply #61

Offline A1D3L

Re: Δυο Τροχοί (Ποδήλατα)
« Reply #61 on: December 09, 2010, 02:14:37 PM »
Ήμουν κι εγώ σε αναζήτηση ποδηλάτου από το Σεπτέμβριο και ταλαντευόμουν ανάμεσα σε σπαστό (λόγω του ότι για τη δουλειά μπαίνω/με εξυπηρετεί μόνο μετρό) και trekking, καθώς τα οικονομικά δεν το επέτρεπαν για να πάρω και τα δύο. Τελικα αγόρασα ένα σπαστό dahonάκι. Αυτό: http://www.dahon.gr/images/bikes_large/Mu_Uno_l.jpg

Είναι μονοτάχυτο, με "κόντρα" και μόνο μπροστινό φρένο προαιρετικά. Στη φιλοσοφία δλδ των ss/fixie. Το προτίμησα έναντι αυτών με ταχύτητες για το χαμηλότερο βάρος (9,9 kg), αφού το πιο ελαφρύ με ταχύτητες (dahon mu sl, 8,3kg) ήταν πολύ πιο βαρύ στην τσέπη (1300€!!, από Αγγλία ~900€). Το πήρα μεταχειρισμένο, σχεδόν αχρησιμοποίητο από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη. Δεν ξέρω σε τι συνίσταται το αδερφίστικο του πράγματος, πάντως είναι βολικότατο, ευέλικτο και αξιοπρεπέστατο για "καταβάσεις" από Πανόρμου και Ευελπίδων έως τον Κεραμεικό που είναι το γραφείο. To λύσε/δέσε δεν παίρνει πάνω από 20'' και κάνεις και γνωριμίες, καθότι όλο και κάποιος (κάποια  ::-) σου πιάνει κουβέντα για δαύτο...

Επίσης βρήκα δίπλα σε ένα κάδο, ένα παλιό street bike, για φούντο. Το μάζεψα, το πήγα στον Ουαλλό που έφτιαξε (μάλλον) ο pib το δικό του και μου το έφτιαξε κούκλα. Sigle speed όμως, όχι fixie, γιατί κόλωσα  :angel:. Είναι μία κούκλα και αναμένεται να εξελιχθεί σε έναν ακόμη τρύπιο κουμπαρά!!

Αυτό που με τρέλανε πάντως ήταν ότι ανακάλυψα πως πρόκειται για ένα φτηνό Peugeot, πάνω από σαράντα (40!!) ετών. Το πηρούνι του ήταν Peugeot, αλλά ο σκελετός ήταν ξαναβαμμένος στο χέρι σε κρεμ χρώμα, χωρίς άλλα στοιχεία (αυτοκόλλητα κλπ).

Μετά από search στο δίκτυο βρήκα πως πιθανότατα και ο σκελετός είναι Peugeot και πρόκειται για αυτό εδώ http://mysite.verizon.net/imagelib/sitebuilder/misc/show_image.html?linkedwidth=actual&linkpath=http://mysite.verizon.net/vzerndgo/sitebuildercontent/sitebuilderpictures/Peugeot_1966_France_Catalog_Tourisme_Retropeugeot.JPG&target=tlx_picmqkp&title=Tourisme

Ήταν σαν το κόκκινο το ανδρικό, αλλά στο πράσινο χρώμα του γυναικείου! Το έχω ερωτευτεί... Μάλιστα, για τη λίπανση της μεσαίας τριβής έχει μια μικρή τάπα, στην κορυφή του διαγώνιου σωλήνα, λίγο πριν το σημείο που ενώνεται με το λαιμό. Ετοιμάζομαι να του/μου πάρω μια Brooks και άλλα καλούδια. Σύντομα θα βγάλω και καμιά φωτογραφία να ανεβάσω, μαζί με του μωρού μου (NC) για πλήρη παρουσίαση!

Υ.Γ. Pib σε τι περιοχές κινήσε με το fixie; Θα με ενδιέφερε μια επίδειξη, να δω πώς δουλεύει το όλο σύστημα. Καβάλησα ενός παιδιού στο VCA, αλλά δεν κατάφερα να σταματήσω πειστικά. Εννοώ ότι, παρόλη την ελάχιστη ταχύτητα που κινήθηκα στο στενό, έξω από το μαγαζί, σταματώντας να κάνω πενταλ, φυσικά δεν κοκάλωνε (όπως με την κόντρα, ας πούμε). Επιβράδυνε μεν, αλλά με τη φόρα και το βάρος με "σήκωνε" όρθιο (σημειώνω ότι ήμουν καθιστός στη σέλα). Απ' ότι μου είπε κι ο Garreth για να φρενάρεις σωστά, γέρνεις μπροστά, όντας όρθιος.
Τέλος πάντων, είμαι Αγία Παρασκευή, αν θυμάμαι σωστά μένεις προς Ανθούσα. Αν θες κανονίζω να σου έρθω καμια μέρα να βολτάρουμε και να μου κάνεις μια επίδειξη.

edit: Σπάτα, λοιπόν... Καλά, δε χάθηκε κι ο κόσμος. Έρχομαι και με το mx  :llol:

December 09, 2010, 03:35:43 PMReply #62

Offline racing nick

Re: Δυο Τροχοί (Ποδήλατα)
« Reply #62 on: December 09, 2010, 03:35:43 PM »
Αν αρχισω να μετακινουμαι με ποδηλατο και ξαναεπανελθουν τα ποδια μου σε καλη κατασταση,μετα θα επιστρατευτει το GT και θα κανω παλι τις 30αρες χλμ στο βουνο οπως παλια.(τα δυο χειρουργεια στα γονατα με σακατεψαν)
Εχουμε και τον Αγωνικο μαχιμο ποδηλατη υποψιν
Το αριστερο γονατο μου εχει θεμα με μηνίσκο  . η μαγνητική και η γνωματευση του γιατρού ηταν κατηγορηματικές , μεσα για σφαξιμο . λογο δουλειας (ελευθερος επαγγελματιας ) δεν μπορω να λείψω οποτε και δεν εκανα επεμβαση ποτε . τα τελευταια 4 χρονια ξεκινησα mountain , σκι και διαδρομο , 3 από τα πιο απαιτητικά αθληματα όσο αναφορα τα γονατα . στην αρχη μονο που δεν εκλαιγα από τον πονο . με τον καιρο δυναμωσαν  τα γονατα και πλεον δεν εχω σημαντικα προβληματα και μπορω να βγαλω τον γυρο της παρνηθας 70+ km , 4-5 ωριτσες καταβασεων στο χιονοδρομικό και καμια 15αρια km τρεξιμο νουμερα που ουτε στα ονειρα μου δεν ειχα φανταστει ότι θα μπορούσα να κανω με αυτά τα γονατα . Ξαδερφε αν ξεκινησεις σταδιακα και με πρόγραμμα και φυσικα ζεσταμα παντα , πιστευω θα βελτιωσεις πολύ τα ποδια σου και την ποιότητα της ζωης σου  ;)
 4 wheels transport  the body ...2 wheels transport the soul!!!

December 09, 2010, 03:45:31 PMReply #63

Offline pib

Re: Δυο Τροχοί (Ποδήλατα)
« Reply #63 on: December 09, 2010, 03:45:31 PM »
A1D3L

αυτη την εβδομαδα το εχω Αθηνα Παγκρατι και μαλιστα σημερα θα κατεβω στον ουαλο το απογευμα  ;) εννοειται με το fixaki  :D

υγ: κινουμε η κεντρο Αθηνα παγκρατι Ν. Σμυρνη Αγ. Παρασκευη κτλ κτλ οταν το εχω Αθηνα η Λουτσα Ραφηνα Ματι Βραυρωνα κτλ οταν το εχω Λουτσα.
κανονιζουμε και βολταρουμε ;)

December 09, 2010, 06:18:28 PMReply #64

Offline Vrass!

Re: Δυο Τροχοί (Ποδήλατα)
« Reply #64 on: December 09, 2010, 06:18:28 PM »
@vrass

http://www.car.gr/classifieds/bicycles/view/916964/


Thanks! Θα το έχω υπ'όψιν.  :good: Δεν είχα σκεφτεί να ψάξω στο car για ποδήλατα... ::-


Όταν ήμουν στην αντίστοιχη φάση, είχα απλώς επισκευάσει το παλιό mountain που είχα από το Λύκειο με κάνα 40άρι ευρώ, ώστε αν έβλεπε ότι ο αρχικός ενθουσιασμός ήταν μόνο αρχικός και δε μετουσιωνόταν σε κάτι μονιμότερο, να είχα χάσει μόνο 40 ευρώ κι όχι κάμποσες εκατοντάδες. Όταν είδα ότι τράβαγε σε μάκρος η ιστορία, πούλησα το παλιό στο κόστος των μαζεμάτων και πήρα το καλύτερο.


Κάτι τέτοιο τελικά ίσως θα ήταν η σωστότερη λύση στη φάση που είμαι. Το πρόβλημα είναι ότι από το παλιό μου mountain (ενα ideal pro rider) μου έχουν κλέψει πολλά εξαρτήματα (λεβιεδάκια ταχυτήτων, φρένα, πετάλια,μπορεί και τους μηχανισμούς που αλλάζουν οι ταχύτητες, δε θυμάμαι, τουλάχιστον αφήσανε τη σέλα... Ολα αυτά μαζί είμαι σίγουρος ότι θα κοστίσουν αρκετά παραπάνω από 40€ και δεν ξέρω αν συμφέρει τελικά να μπω στη διαδικασία να το επισκευάσω. Από την άλλη με έβαλαν σε σκέψεις αυτά που γράφουν κάποια παιδιά παραπάνω για μετατροπή σε μονοτάχυτο, μήπως κάτι τέτοιο θα ήταν πιο εύκολο-οικονομικό? Είναι εφικτό κατ'αρχήν? Που μπορω να βρω στην Αθήνα τέτοια φτηνά ανταλλακτικά? Φαντάζομαι ότι αν πάω στο ποδηλατάδικο με τα specialized που πήγα τις προάλλες, οι τιμές των ανταλλακτικών θα είναι αντίστοιχα υψηλές και δεν θα συμφέρει, ε?

December 09, 2010, 07:12:44 PMReply #65

Offline Ξάδελφος

Re: Δυο Τροχοί (Ποδήλατα)
« Reply #65 on: December 09, 2010, 07:12:44 PM »
Αν αρχισω να μετακινουμαι με ποδηλατο και ξαναεπανελθουν τα ποδια μου σε καλη κατασταση,μετα θα επιστρατευτει το GT και θα κανω παλι τις 30αρες χλμ στο βουνο οπως παλια.(τα δυο χειρουργεια στα γονατα με σακατεψαν)
Εχουμε και τον Αγωνικο μαχιμο ποδηλατη υποψιν
Το αριστερο γονατο μου εχει θεμα με μηνίσκο  . η μαγνητική και η γνωματευση του γιατρού ηταν κατηγορηματικές , μεσα για σφαξιμο . λογο δουλειας (ελευθερος επαγγελματιας ) δεν μπορω να λείψω οποτε και δεν εκανα επεμβαση ποτε . τα τελευταια 4 χρονια ξεκινησα mountain , σκι και διαδρομο , 3 από τα πιο απαιτητικά αθληματα όσο αναφορα τα γονατα . στην αρχη μονο που δεν εκλαιγα από τον πονο . με τον καιρο δυναμωσαν  τα γονατα και πλεον δεν εχω σημαντικα προβληματα και μπορω να βγαλω τον γυρο της παρνηθας 70+ km , 4-5 ωριτσες καταβασεων στο χιονοδρομικό και καμια 15αρια km τρεξιμο νουμερα που ουτε στα ονειρα μου δεν ειχα φανταστει ότι θα μπορούσα να κανω με αυτά τα γονατα . Ξαδερφε αν ξεκινησεις σταδιακα και με πρόγραμμα και φυσικα ζεσταμα παντα , πιστευω θα βελτιωσεις πολύ τα ποδια σου και την ποιότητα της ζωης σου  ;)
Με ριξη μηνισκου,εκανα 30-40 χιλιομετρα ποδηλατο καθε μερα και στιβο και οτι μπορεις να φανταστεις.Τα ποδια μου ατσαλια.
Η επαναλαμβανομενη κινηση στο πεταλι συμφωνα με το χειρουργο ηταν η αιτια που κομματιαστικαν οι χονδροι στα γονατα μου.
Προσεξε το.Δε χρειαζονται υπερβολες.
Μια αρθροσκοπικη εγχειρηση|(σφαξιμο πια δε γινεται,δυο τρυπουλες ανοιγουν) θα σε κρατησει στο νοσοκομειο μια- μιαμιση μερα.Ξαπλα καμια βδομαδα και κινηση με πατεριτσες για δυο βδομαδες και μετα κανονικα βαδισμα.
Στην τελικη παρε ενα βοηθο για το διαστημα του ενος μηνα που θα χρειαστεις μεχρι να επανελθεις.Ειναι κριμα να καταστρεψεις τα γονατα σου και μετα να θες μοσχευματα,σφαξιμο αυτη τη φορα  και κανα εξαμηνο τραβηγματα στα νοσοκομεια.

December 10, 2010, 12:44:01 PMReply #66

Offline gr8


December 10, 2010, 01:00:22 PMReply #67

Offline Ξάδελφος

Re: Δυο Τροχοί (Ποδήλατα)
« Reply #67 on: December 10, 2010, 01:00:22 PM »
@ Vrass
Ολα αυτα που λες οτι σου λειπουν θα χρειαστει να ξοδεψεις  παραπανω χρηματα απο 40Ε για να τα αποκαταστησεις στο ποδηλατο σου.
Αν θες απλα να κανεις βολτες με 180Ε-200Ε αγοραζεις αντικειμενικα ενα πολυ τιμιο ποδηλατο πολης.

December 10, 2010, 06:26:44 PMReply #68

Offline Vrass!

Re: Δυο Τροχοί (Ποδήλατα)
« Reply #68 on: December 10, 2010, 06:26:44 PM »
Ακριβώς... αλλά σκέφτομαι ότι αν το κάνω μονοτάχυτο θα γλυτώσω αμέσως όλο το κόστος για τα λεβιεδάκια και τους μηχανισμούς των ταχυτήτων, που πιστεύω είναι και το σημαντικότερο. Αλλά τα γρανάζια που θα πρέπει να αλλάξω τι κόστος έχουν? Μηπως πρέπει να αλλάξω και τους βραχίονες των πεταλιών και τους άξονές τους, καθώς και τον πίσω άξονα μαζί με το γραναζάκι? Ψήνομαι, με τρώει το γνωστό σκουλήκι της πατεντοδημιουργίας τώρα, ξέρετε πως είναι... Για δώστε καμιά συμβουλή εσεις που τα κάνατε μονοτάχυτα ;D...

December 10, 2010, 08:05:06 PMReply #69

Offline dimsabas

Re: Δυο Τροχοί (Ποδήλατα)
« Reply #69 on: December 10, 2010, 08:05:06 PM »
http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=232164

 :o


Το ξέραμε αυτό για όσους έκαναν μεγάλες αποστάσεις, όχι όμως και για όσους ασχολούνται σε ανθρώπινα πλαίσια. Πάντως, ένα κολάν (να με δει με κολάν ο Α. και τι στον κόσμο... :llol:) με έξτρα ενίσχυση στην ευαίσθητη περιοχή για να μοιράζει τα φορτία είναι μαστ. :exaclty:

December 11, 2010, 04:52:49 AMReply #70

Offline Ξάδελφος

Re: Δυο Τροχοί (Ποδήλατα)
« Reply #70 on: December 11, 2010, 04:52:49 AM »
Ακριβώς... αλλά σκέφτομαι ότι αν το κάνω μονοτάχυτο θα γλυτώσω αμέσως όλο το κόστος για τα λεβιεδάκια και τους μηχανισμούς των ταχυτήτων, που πιστεύω είναι και το σημαντικότερο. Αλλά τα γρανάζια που θα πρέπει να αλλάξω τι κόστος έχουν? Μηπως πρέπει να αλλάξω και τους βραχίονες των πεταλιών και τους άξονές τους, καθώς και τον πίσω άξονα μαζί με το γραναζάκι? Ψήνομαι, με τρώει το γνωστό σκουλήκι της πατεντοδημιουργίας τώρα, ξέρετε πως είναι... Για δώστε καμιά συμβουλή εσεις που τα κάνατε μονοτάχυτα ;D...
To πιο φθηνο και απλο...αν δεν εχει σασμαν και λεβιεδακια... βαλε μια αλυσιδα και συνδιασε καποιο απο τα μπροστα γραναζια με μια απο τις ταχυτητες -γραναζια στην πισω ροδα που ταιριαζει  στις δυνατοτητες σου και καθαρισες με μονο εξοδο μια αλυσιδα.Υπαρχουν και σχετικα φθηνα φρενακια και πεταλια.
Με λιγοτερο απο 40Ε αν θες και σαμπρελες εχει φτιαξει ενα μονο ταχυτο ποδηλατο.Στην πορεια βλεπεις τι κανεις.

December 12, 2010, 08:31:25 PMReply #71

Offline Vrass!

Re: Δυο Τροχοί (Ποδήλατα)
« Reply #71 on: December 12, 2010, 08:31:25 PM »
Μερικά πολύ ωραία fixies, για να μπαίνουν ιδέες... ;D :D

http://bricklanebikes.co.uk/gallery/

December 14, 2010, 04:15:41 PMReply #72

Offline A1D3L

Re: Δυο Τροχοί (Ποδήλατα)
« Reply #72 on: December 14, 2010, 04:15:41 PM »
Μερικά πολύ ωραία fixies, για να μπαίνουν ιδέες... ;D :D


Χιλιάδες fixies και singles για ακόμη περισσότερες ιδέες --> http://fixedgeargallery.com/  ;)


December 16, 2010, 09:24:55 PMReply #73

Offline dimsabas

Re: Δύο τροχοί (Μηχανές)
« Reply #73 on: December 16, 2010, 09:24:55 PM »
Το ελαφρύτερο ποδήλατο στον κόσμο! Λιγότερα από 700 γραμμάρια ο σκελετός, τροχοί Zipp 202 (1095 γραμμάρια για τους δύο μαζί), σύνολο κάτω από τα 6 κιλά. Η Pagani των ποδηλάτων; :guns:

Χτες ήπια τρελό τσαγάκι από κουρσάκια. Με πέρασε σα σταματημένο και μετά... σηκώθηκε κι έφυγε. :zalistika: :llol:

December 16, 2010, 11:24:28 PMReply #74

Offline Basilmx5

Re: Δύο τροχοί (Μηχανές)
« Reply #74 on: December 16, 2010, 11:24:28 PM »
 :oops:λαθος τοπικ...