Show Recent Likes

!!

Καλώς ήρθατε

Η εγγραφή και η χρήση του φόρουμ είναι εντελώς δωρεάν και σας δίνουν πρόσβαση σε όλα τα τεχνικά θέματα του
http://mymx5.gr/forum/index.php?action=register

Author Topic: Δυο Τροχοί (Ποδήλατα)  (Read 165492 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

March 26, 2012, 04:27:28 PMReply #390

Offline vagmann

Re: Δυο Τροχοί (Ποδήλατα)
« Reply #390 on: March 26, 2012, 04:27:28 PM »
Κατεληξα σε αυτα τα δυο μαλλον...
Για πειτε πιο απ τα δυο?
http://www.tsirikosbikes.gr/bikes/on-off-road-bikes/ktm-life-road.html
http://www.giant-bicycles.com/el-gr/bikes/model/roam.2/9485/50393/
σαν βαση ειναι περιπου ιδια ποδηλατα, το πρωτο υστερει σε περιφεριακα αλλα εχει τα υδραβλικα... το δευτερο ειναι πιο ολοκληρομενο αλλα δεν εχει δισκοφρενα. εγω θα επαιρνα το giant και οσο για τα φρενα με ενα καλο τακακι το v-brake σκοτωνει  :good:

Giant for me too...
To KTM εχει καλυτερα φρενα αλλα φοραει Shimano Alivio ενω το GIANT εχει την Acera που υποτιθεται οτι ειναι καλυτερη (λεω υποτιθεται γιατι εγω που την εχω στο ΜΤΒ δεν ειμαι και πολυ ευχαριστημενος). Το κακο ειναι οτι και στα 2 ειναι καπως "σπασμενες" αλλο ντεραγιερ μπροστα αλλο πισω, αλλες μανετες. Γενικα βλακιες που κανουν για να μειωσουν το κοστος! Πηγαινε και διαλεξε το ελαφρυτερο η αυτο που σου αρεσει περισσοτερο σαν φινιρισμα και ποιοτητα και τα 2 παιζει να χρειαστουν αλλαγες αναλογα με τις αναγκες σου.

Thanks παιδες! :good:
Τα δισκοφρενα ειναι το τελευταιο που κοιταζω μιας και θα μου ειναι αχρηστα...
Το KTM μου αρεσει καλυτερα εμφανισιακα,αλλα το GIANT,φαινεται καλυτερο ποιοτικα μονο που με χαλαει το μαυρο...
Βαρος στα ιδια πανω κατω ειναι...οικονoμικα ειναι στα ιδια περιπου..wtf :????:


March 26, 2012, 04:32:02 PMReply #391

Offline Ξάδελφος

Re: Δυο Τροχοί (Ποδήλατα)
« Reply #391 on: March 26, 2012, 04:32:02 PM »
Τα δισκοφρενα στα MTB ειναι κορυφαια επιλογη.
Σκεψου οτι οταν βουτας σε νερα και λασπες και η στεφανη του τροχου βρεχεται λασπωνεται και τα V brakes δε φρεναρουν οπως πρεπει.Τα δισκοφρενα ειναι ψηλα δεν εχουν θεμα.
Επισης οταν πηγαινεις αργα σε πετρες ή κανεις αργη καταβαση σε κατσαβραχο οπου η αισθηση και η ακριβεια στο φρενο ειναι απαραιτητη ,τα δισκοφρεν α περνουν παλι το πανω χερι.
Λαβε το υποψη σου  πριν κανεις την επιλογη σου;)

March 26, 2012, 06:17:38 PMReply #392

Offline vagmann

Re: Δυο Τροχοί (Ποδήλατα)
« Reply #392 on: March 26, 2012, 06:17:38 PM »
Τα δισκοφρενα στα MTB ειναι κορυφαια επιλογη.
Σκεψου οτι οταν βουτας σε νερα και λασπες και η στεφανη του τροχου βρεχεται λασπωνεται και τα V brakes δε φρεναρουν οπως πρεπει.Τα δισκοφρενα ειναι ψηλα δεν εχουν θεμα.Επισης οταν πηγαινεις αργα σε πετρες ή κανεις αργη καταβαση σε κατσαβραχο οπου η αισθηση και η ακριβεια στο φρενο ειναι απαραιτητη ,τα δισκοφρεν α περνουν παλι το πανω χερι.
Λαβε το υποψη σου  πριν κανεις την επιλογη σου;)

Μπα δεν κανω τετοια ακροβατικα ξαδερφε...γι αυτο ειπα μου ειναι αχρηστα...
...ειναι πιο μουρατα σιγουρα...
Σκατα...η λογικη λεει giant,η καρντια ktm... :moutza:

March 26, 2012, 06:35:53 PMReply #393

Offline dimsabas

Re: Δυο Τροχοί (Ποδήλατα)
« Reply #393 on: March 26, 2012, 06:35:53 PM »
Έτσι κι αλλιώς, είναι αμφότερα πολύ αξιόλογα. Τις μικροδιαφορές στην ποιότητα και στην απόδοση δε θα τις καταλάβεις στην πράξη, οπότε μην πολυσκάς. Πάρε αυτό που σου αρέσει περισσότερο εμφανισιακά, να το βλέπεις και να ανοίγει η καρδιά σου. Τι έγινε κι αν χάσεις κι ένα 5% σε απόδοση; ;)

March 26, 2012, 06:52:30 PMReply #394

Offline Ξάδελφος

Re: Δυο Τροχοί (Ποδήλατα)
« Reply #394 on: March 26, 2012, 06:52:30 PM »
Αν δεν πας κατσαβραχα αλλα κινεισαι στην ασφαλτο τα δισκοφρενα εχουν ενα μειον.
Σε μεγαλη κατηφορα,οπως πχ οταν κατεβηκα απο το καζινο μεχρι κατω στην αφετηρια του τελεφερικ,τα δισκοφρενα ειχαν βρασει!
Μην μπαινεις στο τριπακι τι ειναι μουρη τι οχι,κοιτα να παρεις οτι σε εξυοηρετει χωρις υπερβολες.
Αν τελικα αποφασισεις οτι θες να πηγαινεις σε κατσαβραχα..με την καμια μην παρεις ποδηλατο χωρις πισω αναρτηση.

March 27, 2012, 09:31:59 AMReply #395

Offline AzmO

Re: Δυο Τροχοί (Ποδήλατα)
« Reply #395 on: March 27, 2012, 09:31:59 AM »
για να παρεις ομως ποδηλατο με πισω αναρτηση θες και πανω απο 1200 euro..μην σου πω πανω απο 1500  :(
Μηχανικα δισκοφρενα δεν αξιζουν τα λεφτα τους.....υδραυλικα δισκοφρενα ειναι πολυ ακριβα και πρεπει να ξερεις γιατι τα παιρνεις(κυκλοφορεις σε λασπες και νερα)

αφου η χρηση ειναι δρομος και διασκεδαση...παρε οτι θα γουσταρεις να καβαλας  :hello:

March 27, 2012, 02:01:04 PMReply #396

Offline Ξάδελφος

Re: Δυο Τροχοί (Ποδήλατα)
« Reply #396 on: March 27, 2012, 02:01:04 PM »
για να παρεις ομως ποδηλατο με πισω αναρτηση θες και πανω απο 1200 euro..μην σου πω πανω απο 1500  :(
Μηχανικα δισκοφρενα δεν αξιζουν τα λεφτα τους.....υδραυλικα δισκοφρενα ειναι πολυ ακριβα και πρεπει να ξερεις γιατι τα παιρνεις(κυκλοφορεις σε λασπες και νερα)

αφου η χρηση ειναι δρομος και διασκεδαση...παρε οτι θα γουσταρεις να καβαλας  :hello:

Υπαρχουν και φθηνοτερα και μαλιστα πολυ καλα.
Τα μηχανικα γιατι δεν αξιζουν τα λεφτα τους?

March 27, 2012, 02:07:17 PMReply #397

Offline jSkyline

  • light speed
  • ********
  • Posts: 6854
  • Total likes: 1689
  • Gender: Male
  • Mess with the best, now get lost like the rest
Re: Δυο Τροχοί (Ποδήλατα)
« Reply #397 on: March 27, 2012, 02:07:17 PM »
Δεν ξερω αν αξιζουν τα λεφτα τους τα μηχανικα, αλλα η διαφορα στην αισθηση ειναι χαοτικη! Παντως ακομα και V-Brake υπαρχουν με εξαιρετικη αποδοση ;)

Βαγγελη χτυπα το ΚΤΜ ρε και εμενα αυτο μου αρεσει περισσοτερο, αυτο θα διαλεγα και εγω, εδω περιμενα να παρω το δικο μου στην γιορτη μου και τελικα το πηρα 3 μηνες μετα στα γενεθλια μου, μονο και μονο επειδη δεν ηθελα να το παρω σε κοκκινο αλλα σε ασπρομαυρο! Οτι σου αρεσει στο ματι ρε, ετσι και αλλιως και τα 2 εχουν αξιολογους σκελετους, τα περιφεριακα αλλαζουν ;)
« Last Edit: March 27, 2012, 02:24:21 PM by jSkyline »
ΜyMX5
Type :
NB (FL 2001-2003)
Engine Size : 1600cc
Color : Brilliant Black
Engine Modifications : Completely Stock and nothing to expect for :)
Exterior - Interior :High Tan Interior, Il Motorsport Clear Side Repeaters , StyleBar, MS Look , Mazda Unplugged 16" Wheels, Pioneer 2DIN Audio

March 27, 2012, 02:10:19 PMReply #398

Offline Ξάδελφος

Re: Δυο Τροχοί (Ποδήλατα)
« Reply #398 on: March 27, 2012, 02:10:19 PM »
Παντως δεν πιστευω οτι ενα μηχανικο δισκοφρενο ειναι κατωτερο ενος Vbrake παντα σε καλα ποδηλατα.

Εχω φαει τον κοσμο να βρω την παλια καλη σφηνα για πεταλιερα και δε μπορω να βρω πουθενα.


March 27, 2012, 03:59:43 PMReply #399

Offline AzmO

Re: Δυο Τροχοί (Ποδήλατα)
« Reply #399 on: March 27, 2012, 03:59:43 PM »
η διαφορα των μηχανικων δισκοφρενων με τα V-brakes, δεν δικαιολογει το κοστος ουτε και το βαρος που προσθετουν.
σε οσα ποδηλαταδικα πηγα οταν πριν κανω την αγορα μου, μου ελεγαν οτι δισκοφρενα χρειαζεσαι μονο οταν κινεισαι σε βροχη και λασπη........και τοτε χρειαζεσαι υδραυλικα δισκοφρενα για να δεις διαφορα....
τωρα αν σ'αρεσουν ειναι αλλο θεμα.

προς το παρον τυραννιεμαι κι εγω με ενα trekking που εχω βαλθει να το κανω Mountain (σε χρηση) και ας μην ειναι :D

March 27, 2012, 04:15:06 PMReply #400

Offline dimsabas

Re: Δυο Τροχοί (Ποδήλατα)
« Reply #400 on: March 27, 2012, 04:15:06 PM »
προς το παρον τυραννιεμαι κι εγω με ενα trekking που εχω βαλθει να το κανω Mountain (σε χρηση) και ας μην ειναι :D

Συνήθως κάνουμε το ανάποδο. :exaclty:

March 27, 2012, 04:38:26 PMReply #401

Offline AzmO

Re: Δυο Τροχοί (Ποδήλατα)
« Reply #401 on: March 27, 2012, 04:38:26 PM »
δυστηχως η επιλογη για trekking εγινε γιατι υποτιθεται οτι θα ακολουθουσε η κοπελα μου και ενας κολλητος μου..... :moutza:

κατεληξα να παιρνω τους δρομους μονος με την πρωτη ευκαιρια  :yeah: :yeah:
ελπιζω να εχω περισσοτερες συμμετοχες τωρα που φτιαχνει ο καιρος.

March 27, 2012, 04:46:40 PMReply #402

Offline paris

Re: Δυο Τροχοί (Ποδήλατα)
« Reply #402 on: March 27, 2012, 04:46:40 PM »
Εγω παλι εχω ενα Mountain των 600€ (πριν 3-4 χρονια) με V brakes και λάστιχα οσο πιο λεπτα ασφαλτινα μπορούσα να βαλω
και δεν εχω κανενα πρόβλημα. Εχω ακολουθήσει τα πάντα και συψνα πυκνα πάω Ν.Ιωνια - Βουλα - Ν.Ιωνια για cafe

Πισω αναρτησεις κλπ σε αυτους που τις χρησιμοποιούν εχει νόημα στο 95% ειναι τσαμπα λεφτα, επίσης για να ειναι αξιολογη η αναρτηση θα δωσεις 1500-2000€ (συνολικα)

Αν το εχεις μονον για ασφλατο (οπως κατεληξε εμενα) και για βολτουλες τότε δεν χρειαζεσαι ολα αυτα τα fancy υλικα κλπ κλπ
UPDATED:
Photo-shooting project: Women in Greece, and how the Greek crisis has affect their life

www.prasinosparis.com

March 27, 2012, 05:17:21 PMReply #403

Offline Ξάδελφος

Re: Δυο Τροχοί (Ποδήλατα)
« Reply #403 on: March 27, 2012, 05:17:21 PM »
Μονο για ασφαλτο, καθολου αναρτηση ,για μενα ειναι ακομη καλυτερη επιλογη.
Με το MTB μου ,ενα hard tail GT που εχω,εχει δισκοφρενα μπρος πισω,εχω βαλει δρομισια λαστιχα και  μπροστα αναρτηση 100mm RockShock μαγνησιου .Η αναρτηση δυστυχως για το δρομο, μου φαινεται περιττο βαρος.
Εχω μια κουρσα,παλια MOLVEDO. αλλαξα λαστιχα εβαλα νεου τυπου VBrakes,καινουργια τακακια αλλα κακα τα ψεματα ,μπορει σε σχεση με το MTB να ειναι πολυ πιο γρηγορο αλλα ΔΕ ΦΡΕΝΑΡΕΙ!
Τωρα ψαχνω να του βαλω λαιμο και τιμονι απο "πολης" ποδηλατο ωστε να μη σκυβω τοσο .

Απο ετσι δηλαδη:



Nα κανω το τιμονι-λαιμο καπως ετσι:



Δε μπορω πουθενα να βρω λαιμο ,τον κλασσικο με τη βιδα στο κεντρο οπως εχουν τα παλια ή τα σημερινα φθηνα ποδηλατα.

March 27, 2012, 08:32:02 PMReply #404

Offline jSkyline

  • light speed
  • ********
  • Posts: 6854
  • Total likes: 1689
  • Gender: Male
  • Mess with the best, now get lost like the rest
Re: Δυο Τροχοί (Ποδήλατα)
« Reply #404 on: March 27, 2012, 08:32:02 PM »
Μετα απο σχεδον 150χλμ με την κουρσα τα φρενα ειχαν μια μικρη βελτιωση αλλα ειναι απογοητευτικα! Σκεφτομαι αν εκανα μια αλλαγη ακομα και με τα Ultegra (τα κορυφαια της Shimano) αν θα εβλεπα καμια αισθητη διαφορα.
Απο την μεταβαση στην κουρσα η απουσια της αναρτησης δεν μου εχει λειψει καθολου. Πιστευω οτι το καρμπον πηρουνι κανει την ιδια ισως και καλυτερη δουλεια. Παντως εχω φτασει σε ενα σημειο που θα ηθελα να δοκιμασω και ενα Carbon MTB για να δω αν τελικα αυτο που μου αρεσει στην κουρσα και με βοηθαει να βγαλω αποστασεις ειναι το χαμηλο βαρος, οι λεπτοτεροι τροχοι, η τελικα παιζει ρολο ο τυπος του ποδηλατου. Τελος εχω εντυπωσιαστει απο την σελα, ειμαι υπερβολικα πιο ξεκουραστος πανω στο ποδηλατο.
Ενα Tip για αυτους που εχουν ΜΤΒ και τελικα καταληγουν να το χρησιμοποιουν μεσα στην πολη, μια σημαντικη αλλαγη, που παρατηρησα μεγαλη διαφορα ειναι η αλλαγη των ελαστικων, βλεπουμε διαφορα οχι μονο αλλάζοντάς το φαρδος τους αλλα και απο το τυπο του ελλαστικου και τα PSI αερα που μπορει να αντεξει.

Εχω ακολουθήσει τα πάντα και συψνα πυκνα πάω Ν.Ιωνια - Βουλα - Ν.Ιωνια για cafe
Οταν λες συχνα-πυκνα? Εγω εχω ζοριστει αρκετα οσες φορες εχω κατεβει (Ν.Ιωνια μενω για αυτο στο λεω). Με την κουρσα σιγουρα θα μπορω να κινηθω πιο ευκολα αλλα με τα τραγικα φρενα της δεν ο εχω ακομα δοκιμασει.
ΜyMX5
Type :
NB (FL 2001-2003)
Engine Size : 1600cc
Color : Brilliant Black
Engine Modifications : Completely Stock and nothing to expect for :)
Exterior - Interior :High Tan Interior, Il Motorsport Clear Side Repeaters , StyleBar, MS Look , Mazda Unplugged 16" Wheels, Pioneer 2DIN Audio