Show Recent Likes

!!

Καλώς ήρθατε

Η εγγραφή και η χρήση του φόρουμ είναι εντελώς δωρεάν και σας δίνουν πρόσβαση σε όλα τα τεχνικά θέματα του
http://mymx5.gr/forum/index.php?action=register

Author Topic: Δύο τροχοί (Μηχανές)  (Read 181063 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

March 25, 2012, 04:06:10 PMReply #870

Offline iliasfyntanidis

  • pure velocity
  • *******
  • Posts: 3921
  • Total likes: 4542
  • Gender: Male
  • "What one man can do, another can do"
Re: Δύο τροχοί (Μηχανές)
« Reply #870 on: March 25, 2012, 04:06:10 PM »
Η διαδρομή είναι η αντίστοιχη Επίδαυρος της Αμερικής με πάρα πολλά θύματα.318 στροφές σε 18 χιλιόμετρα.
Είσαι μεγάλο μούτρο.....Φιλάκια

Υπό αιματηρή ανακατασκευή....Έλαβε τέλος.

Καλησπέρα και καλή βραδιά...
12/11/1953 - 24/12/2023

April 23, 2012, 05:44:09 PMReply #871

emilmx

  • Guest
Re: Δύο τροχοί (Μηχανές)
« Reply #871 on: April 23, 2012, 05:44:09 PM »
παιδιά θελω να πάρω ενα  fzr 1000 να το κάνω γυμνό (αν το βρω και γυμνό είναι καλύτερα!)

πως βάζεις fatbar τιμόνι σε αυτά!!
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/2311276/

April 23, 2012, 05:57:22 PMReply #872

Offline iliasfyntanidis

  • pure velocity
  • *******
  • Posts: 3921
  • Total likes: 4542
  • Gender: Male
  • "What one man can do, another can do"
Re: Δύο τροχοί (Μηχανές)
« Reply #872 on: April 23, 2012, 05:57:22 PM »
Ακριβή μετατροπή.Σύμφωνα πάντα και με τα λεφτά που αξίζει η μοτοσυκλέτα που θες να επενδύσεις.
Είσαι μεγάλο μούτρο.....Φιλάκια

Υπό αιματηρή ανακατασκευή....Έλαβε τέλος.

Καλησπέρα και καλή βραδιά...
12/11/1953 - 24/12/2023

April 23, 2012, 08:16:59 PMReply #873

emilmx

  • Guest
Re: Δύο τροχοί (Μηχανές)
« Reply #873 on: April 23, 2012, 08:16:59 PM »
τη είναι ακριβό ???
να πετάξεις τα φερηνκ και να βάλεις ένα τιμόνι και ένα προβολέά -φως ?
το μόνο που είναι σχετικά ακριβό είναι η τίμονοπλακα αν δεν θες να τριπισεις αυτή που έχει που δεν ξέρω αν είναι ασφαλές

τώρα για την ούρα μπορώ να τη φτιαξω και μόνος από πόλιεστερα
για τα φώτα ο κινέζος είναι φίλος μας

τώρα δεν θες να σου πω τη πραγματα εχω για το μοτερ του 95
τα πάντα από τα αγωνίστηκα που τρέχαν τότε στα σουπερ μπαικ

April 24, 2012, 04:32:52 AMReply #874

Offline gianic

Re: Δύο τροχοί (Μηχανές)
« Reply #874 on: April 24, 2012, 04:32:52 AM »
Eχουμε καμια λυση Ηλια να κανουμε το 600f4i ποιο ανετο ή να το δωσω και να παω να παρω ενα ΧΧ ;
Πολυ κουραστικο επισης και για τον πισω. Ανεβηκα συνοδηγος στο δικο μου κι ενιωθα λες και ειμαι σε τραμπαλα χωρις χερουλια.

2.5l NC Turbo
Completely stock internals
Garrett GT28
Custom tubular exhaust manifold
Bosch 850cc EV14 Injectors
FMIC
Custom 80mm exhaust
Stock ECU reflash
EVO VIII 17x8 wheels 235/40/17
Koni Yellow shocks w/progress springs
320hp




#breakingtherodbreakingtherod
NA engines - The engines with never-ending lag

April 24, 2012, 10:41:30 AMReply #875

Offline epicWin

Re: Δύο τροχοί (Μηχανές)
« Reply #875 on: April 24, 2012, 10:41:30 AM »
Eχουμε καμια λυση Ηλια να κανουμε το 600f4i ποιο ανετο ή να το δωσω και να παω να παρω ενα ΧΧ ;
Πολυ κουραστικο επισης και για τον πισω. Ανεβηκα συνοδηγος στο δικο μου κι ενιωθα λες και ειμαι σε τραμπαλα χωρις χερουλια.

Μη νομίζεις πάντως οτι το ΧΧ έχει μεγάλη διαφορά στην άνεση απο το δικο σου. Έχω πάει βόλτα με ΧΧ συνοδηγός και είναι δράμα. Γιατί δεν κοιτάς ενα Fazer800 που είναι και κουκλί?
Titanium Gray 04 Sporty

April 24, 2012, 11:42:12 AMReply #876

Offline gianic

Re: Δύο τροχοί (Μηχανές)
« Reply #876 on: April 24, 2012, 11:42:12 AM »
Δεν ηξερα οτι υπαρχει κι επισης ειναι ακριβο. Εδω μιλαμε για πωληση του δικου μου κανα 2.500€ και αγορα το αλλο max +1000.

2.5l NC Turbo
Completely stock internals
Garrett GT28
Custom tubular exhaust manifold
Bosch 850cc EV14 Injectors
FMIC
Custom 80mm exhaust
Stock ECU reflash
EVO VIII 17x8 wheels 235/40/17
Koni Yellow shocks w/progress springs
320hp




#breakingtherodbreakingtherod
NA engines - The engines with never-ending lag

April 24, 2012, 01:02:43 PMReply #877

Offline iliasfyntanidis

  • pure velocity
  • *******
  • Posts: 3921
  • Total likes: 4542
  • Gender: Male
  • "What one man can do, another can do"
Re: Δύο τροχοί (Μηχανές)
« Reply #877 on: April 24, 2012, 01:02:43 PM »
Eχουμε καμια λυση Ηλια να κανουμε το 600f4i ποιο ανετο ή να το δωσω και να παω να παρω ενα ΧΧ ;
Πολυ κουραστικο επισης και για τον πισω. Ανεβηκα συνοδηγος στο δικο μου κι ενιωθα λες και ειμαι σε τραμπαλα χωρις χερουλια.
Υπάρχουν τα  bar raisers για τον οδηγό που φέρνουν τα κλιπ ον πιο πάνω και μπορείς επίσης να αλλάξεις σέλα(ακριβή) και τις γωνίες από τα ποδωστήρια.Το αποτέλεσμα αναμφίβολο...Δεν αξίζει να επενδύσεις.Άλλαξε μηχανάκι καλύτερα.Το ΧΧ έχει σχεδόν ίδια φιλοσοφία στην τοποθέτηση αναβάτη-συνεπιβάτη.Η κατηγορία αυτή πάντως δεν προσφέρει και την τρελή άνεση στον συνεπιβάτη είναι η αλήθεια.Πρέπει να δοκιμάσεις πριν αποφασίσεις.Γιάννη γιατί το θες,ακριβώς?
Είσαι μεγάλο μούτρο.....Φιλάκια

Υπό αιματηρή ανακατασκευή....Έλαβε τέλος.

Καλησπέρα και καλή βραδιά...
12/11/1953 - 24/12/2023

April 24, 2012, 01:46:29 PMReply #878

Offline gianic

Re: Δύο τροχοί (Μηχανές)
« Reply #878 on: April 24, 2012, 01:46:29 PM »
Eχουμε καμια λυση Ηλια να κανουμε το 600f4i ποιο ανετο ή να το δωσω και να παω να παρω ενα ΧΧ ;
Πολυ κουραστικο επισης και για τον πισω. Ανεβηκα συνοδηγος στο δικο μου κι ενιωθα λες και ειμαι σε τραμπαλα χωρις χερουλια.
Υπάρχουν τα  bar raisers για τον οδηγό που φέρνουν τα κλιπ ον πιο πάνω και μπορείς επίσης να αλλάξεις σέλα(ακριβή) και τις γωνίες από τα ποδωστήρια.Το αποτέλεσμα αναμφίβολο...Δεν αξίζει να επενδύσεις.Άλλαξε μηχανάκι καλύτερα.Το ΧΧ έχει σχεδόν ίδια φιλοσοφία στην τοποθέτηση αναβάτη-συνεπιβάτη.Η κατηγορία αυτή πάντως δεν προσφέρει και την τρελή άνεση στον συνεπιβάτη είναι η αλήθεια.Πρέπει να δοκιμάσεις πριν αποφασίσεις.Γιάννη γιατί το θες,ακριβώς?

Eχω βαλει ρυθμιζομενα clipons κι εχει σηκωθει αρκετα η θεση. Κατι εκανε σιγουρα αλλα δεν ελυσα και το προβλημα μου.

Ηλια ουτε κι εγω δεν ξερω γιατι το θελω. Θελω κατι all around.(καθαρα street) Δηλαδη κατι που να συνδυαζει σκληρη αναρτηση με ανετη θεση οδηγησης, σιγουρα πανω απο 100 αλογα αν προκειται για 4κυλινδρο και να κανει κατω απο 3.500€.
Για ταξιδακι, για εκδρομη και φυσικα για μεσα στην πολη. Σκουτερ αποκλειονται.

Το fazer 600 μου φαινεται πλαδαρο. Το fz1 απο την αλλη ενδιαφερον αλλα ακριβουτσικο.
Το καινουριο hornet μου καθεται αρκετα καλα μπορω να πω αλλα δεν ειμαι σιγουρος για την ανεση του.
Καποιος μου ειχε προτεινει το vfr800. Καποιος αλλος το xx. Kαποιος αλλος αυτα τα κ@λοτρυπιδια tdm, vstrom κλπ(ΟΧΙ κατηγορηματικο)



2.5l NC Turbo
Completely stock internals
Garrett GT28
Custom tubular exhaust manifold
Bosch 850cc EV14 Injectors
FMIC
Custom 80mm exhaust
Stock ECU reflash
EVO VIII 17x8 wheels 235/40/17
Koni Yellow shocks w/progress springs
320hp




#breakingtherodbreakingtherod
NA engines - The engines with never-ending lag

April 24, 2012, 02:50:51 PMReply #879

Offline Vroutos

Re: Δύο τροχοί (Μηχανές)
« Reply #879 on: April 24, 2012, 02:50:51 PM »
Δυστυχώς all around μηχανάκια είναι αυτά που σιχαίνεσαι.. street και άνεση δε συμβαδίζουν. Έλα να σε πάω βόλτα με ktm adventure ν'αλλάξεις γνώμη!
Miata NBFL 1.6
Greddy Custom Turbo
Megasquirt 3 By Rev
Toyota Cops
Torsen T1 LSD
Sporty Braces
BC Coilovers 9/6
Hard Dog Single Diagonal Roll Bar w/ Harness Bar
Sparco Sprint Seat (Driver's Only)
15x7 +37 OZ Superleggeras w/ Toyo R888
Hawk HP+ w/ TDR SS Brake Lines
Lefkaditis Motorsport

April 24, 2012, 03:26:50 PMReply #880

emilmx

  • Guest
Re: Δύο τροχοί (Μηχανές)
« Reply #880 on: April 24, 2012, 03:26:50 PM »
πες τα σε Μάνο γιατί είναι κολλημένος
ίσος να του κάνει το ζ750

April 24, 2012, 03:56:20 PMReply #881

Offline el loco

Re: Δύο τροχοί (Μηχανές)
« Reply #881 on: April 24, 2012, 03:56:20 PM »
δες το z750s.. πιστεωυω εχει αυτα που ζητας..εν τω μεταξυ εδεινε ενας γνωστος μου ψειρας ενα φανταστικο του 2005 με λιγα χλμτρα σχετικα,και σε καλη τιμη.αν θες πεσμου να σου στειλω τηλεφωνο.
drift it like u stole it!!!!!
mx-5..
z750...bye bye

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2676747/

April 24, 2012, 03:56:57 PMReply #882

Offline iliasfyntanidis

  • pure velocity
  • *******
  • Posts: 3921
  • Total likes: 4542
  • Gender: Male
  • "What one man can do, another can do"
Re: Δύο τροχοί (Μηχανές)
« Reply #882 on: April 24, 2012, 03:56:57 PM »
....Ηλια ουτε κι εγω δεν ξερω γιατι το θελω. Θελω κατι all around.(καθαρα street) Δηλαδη κατι που να συνδυαζει σκληρη αναρτηση με ανετη θεση οδηγησης, σιγουρα πανω απο 100 αλογα αν προκειται για 4κυλινδρο και να κανει κατω απο 3.500€.
Για ταξιδακι, για εκδρομη και φυσικα για μεσα στην πολη. Σκουτερ αποκλειονται..........
Το καινουριο hornet μου καθεται αρκετα καλα μπορω να πω αλλα δεν ειμαι σιγουρος για την ανεση του.
Καποιος μου ειχε προτεινει το vfr800. Καποιος αλλος το xx. Kαποιος αλλος αυτα τα κ@λοτρυπιδια tdm, vstrom κλπ(ΟΧΙ κατηγορηματικο)
Το ΧΧ είναι βολικό για ταξίδια.Δύσκολο στο μποτιλιάρισμα*π.χ Πατησίων μέρα μεσημέρι με απεργία σε τρόλεϊ-λεωφορεία-αεροπλάνα''.Εύκολο στην μετακίνηση μέσα στην Αθήνα με χαλαρή ροή.Καλό σε στροφοδιαδρομή,τουλάχιστον για μένα.Μείον καίει περισσότερο από τον ανταγωνισμό παντού εντός-εκτός πόλης.Οι αναρτήσεις του είναι λίγες στα χαρτιά,ικανές στην πράξη.Το μπροστινό δεν παίρνει ρυθμίσεις,μόνο το πίσω.Εάν τα ταξίδια σου αρέσουν το παίρνεις με κλειστά τα μάτια.
Το vfr800 είναι οτι και το ΧΧ ένα κλικ λιγότερο άνετο και δύο κλικ εώς 3 πιο αργό.Επίσης το σέρβις του είναι πιο complex.Σε όλα τα άλλα το ίδιο
Το Hornet το παλίο,το 900άρι(το είχα 44.000 χλμ) είναι υπεράνετο στην πολή και για τους δύο,τρεις κ.ο.κ,κλασσικό,στριφτερό,γκαζερό,ροπάτο,τσάμπα απλά χάνει σε κάλυψη από τον αέρα λόγω όρθια θέσης οδήγησης και απουσίας φέρινγκ.Επίσης το παντρεύεσε.Ατάκα μαντρά που μου είπε όταν πήγα να το πουλήσω''Ρε φίλε καλό,χρυσό αλλά μου έχουν πέσει τα αρχίδι@ να το μπαινοβγάζω μέσα-έξω στο μαγαζί''Τα ταξιδάκια μου και τισ πιστούλες μου πάντως τις έκανα με αυτό.
Το καινούργιο Hornet το χιλιάρι είναι πύραυλος με ωραίες αναρτήσεις που ακούν στις ρυθμίσεις απλά είναι γυμνό(no problem for me)αλλά η πίσω σέλα είναι άνετη για γάτα(αδέσποτη που δεν ζητάει πολλά-πολλά από ανέσεις).Δλδ μικρή,σκληρή,σέλα η οποία είναι ντιζαϊνάτη και μόνο.....
Τα 600άρια δεν μου αρέσουν γιατί είναι ψοφίμια χαμηλά,πρέπει να είσαι με 8-9000 στροφές για να την ακούσεις.
Άλλα μηχανάκια που αξίζουν προσοχής και απέδειξαν ότι τα κάνουν όλα είναι τα μεγάλα on-off.TDM,XLV,GS....
Τον τελευταίο καιρό γλυκοκοιτάω το 1150GS Adventure της BMW,τα οποία τα σκοτωνουν και τα περισσότερα διαθέτουν και προίκα για ταξίδια και άνεση.Αξιόλογο μηχανάκι μόνο που έχει βάρος 274 κιλά πλήρες.Δεν το έχω καβαλήσει και διατηρώ επιφυλάξεις λόγω Telelever.Ότι άλλο θες στην διάθεση σου John.
Είσαι μεγάλο μούτρο.....Φιλάκια

Υπό αιματηρή ανακατασκευή....Έλαβε τέλος.

Καλησπέρα και καλή βραδιά...
12/11/1953 - 24/12/2023

April 24, 2012, 04:41:50 PMReply #883

Offline General_lee

Re: Δύο τροχοί (Μηχανές)
« Reply #883 on: April 24, 2012, 04:41:50 PM »
Συμφωνω με ηλια.

Το Hornet 600 που ειχα ηταν γαματο σε ολα του, αλλα σε βαραγε ο αερας. (και μου φαινοταν και λιγο μαλακο το μπροστινο του) Οκ κανενα 600αρι 4κυλινδρο δεν ξεμπαζωνει απο χαμηλα αλλα δεν πειραζει να στροφαρεις και λιγο.
Μετα το cbr600f sport ηταν πιο σπορ και πιο σκυφτο, σου κουραζε τα χερια και με τον αερα ηταν λιγο καλυτερο. Γενικα ωραια μηχανη, μου αρεσε. Δεν ενιωθα κατι να μου λειπει. Ισως προτιμουσα για βολτες με δευτερο ατομο την ενιαια μπανανοσελα.
Μετα πηρα ενα R6 Το οποιο ειναι πιο σκυφτο απο το CBR σαφως ΑΛΛΑ δε με κουραζε πολυ περισσοτερο. Και παλι ομως  στην πολη δεν ηταν ευχαριστο αν δεν ειχε αρκετη ροη ο δρομος. Το στησιμο του (με white power κιολας και καλο λαστιχο) βεβαια ηταν απιστευτο και παρολο που ηταν σφιχτο περναγε φανταστικα απο υποφερτες κακοτεχνιες.(οχι ταφρους) δευτερο ατομο υπεφερε ακομα και στην πιο μικρη αποσταση. Ουσιαστικα δεν βαζεις.

Τα δυο πιο ευχαριστα μηχανακια για πολη που εχω οδηγησει και ταυτοχρονα εχουν φανταστικη αισθηση ειναι πρωτο το Street Triple (θεικο) και μετα το GSR 600 (με πιο σφιχτες αναρτησεις ομως το οδηγησα) το οποιο για τετοιο κινητηρα ειναι πολυ ροπατο χαμηλα. Το FAzer με το φερινγκ μαρεσε σαν θεση οδηγησης και σαν προστασια απο αερα αλλα δεν πολυπηγαινε καθολου χαμηλα.

Τελικα αν μπορουσα αυτη τη στιγμη να ξαναπαρω μηχανη δε θα επαιρνα supersport. Για αλητειες θα επαιρνα street triple και αν ηθελα ταξιδια, νησια, βουνα κλπ καποιο παλιο μεγαλο εντουρο/"αντβεντσουρ" μπαικ που να μη με νοιαζει πολυ να πεσει.
Αν δε με ενοιαζαν οι βενζινες, η αξιοπιστια και τα εξοδα επισης θα γουσταρα τρελλα την προηγουμενο aprilia Tuono.. Γκαζι,ροπη και στισιμο 1000αρας σουπερσπορτ με θεση οδηγησης που δε σου πριζει τα @@ στην πολη. Ειναι φτηνες πολυ αλλα θελουν να ριχνεις χρημα.

April 24, 2012, 04:51:36 PMReply #884

Offline gianic

Re: Δύο τροχοί (Μηχανές)
« Reply #884 on: April 24, 2012, 04:51:36 PM »
To tuono το χαζευω αλλα γιατι θελει τα λεφτα που λες οτι θελει;

Ευχαριστω για τις απαντησεις σας Ηλια και  Τζενεραλ-ψ@λη.

2.5l NC Turbo
Completely stock internals
Garrett GT28
Custom tubular exhaust manifold
Bosch 850cc EV14 Injectors
FMIC
Custom 80mm exhaust
Stock ECU reflash
EVO VIII 17x8 wheels 235/40/17
Koni Yellow shocks w/progress springs
320hp




#breakingtherodbreakingtherod
NA engines - The engines with never-ending lag