Show Recent Likes

!!

Καλώς ήρθατε

Η εγγραφή και η χρήση του φόρουμ είναι εντελώς δωρεάν και σας δίνουν πρόσβαση σε όλα τα τεχνικά θέματα του
http://mymx5.gr/forum/index.php?action=register

Author Topic: Δύο τροχοί (Μηχανές)  (Read 181293 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

December 14, 2011, 01:26:02 PMReply #810

Offline iliasfyntanidis

  • pure velocity
  • *******
  • Posts: 3921
  • Total likes: 4542
  • Gender: Male
  • "What one man can do, another can do"
Re: Δύο τροχοί (Μηχανές)
« Reply #810 on: December 14, 2011, 01:26:02 PM »
Αυτή είναι η μαγεία της μοτοσυκλέτας...Προσαρμόζεσαι στις συνθήκες ανα πάσα ώρα και στιγμή.Για αυτό λένε ότι η μοτοσυκλέτα σε κρατάει πάντα νέοΤο μυαλό και το σώμα δουλεύν συνέχεια.Για το τρίτο πράγμα μόνο μπορείς να αισθάνεσαι υπεύθυνος 100%.Για τα άλλα δύο απλά συνυπεύθυνος.Και λέω συνυπεύθυνος διότι εσύ κρίνεις τον δρόμο και το πως θα στρίψεις,φρενάρεις,σταθείς γενικότερα ενώ εσύ συνέχεια ψυχολογείς τους οδηγούς που βρίσκονται γύρω σου και προσπαθείς να κάνεις μαντεψιά για τισ ενέργειες τους.
Είσαι μεγάλο μούτρο.....Φιλάκια

Υπό αιματηρή ανακατασκευή....Έλαβε τέλος.

Καλησπέρα και καλή βραδιά...
12/11/1953 - 24/12/2023

December 14, 2011, 01:36:14 PMReply #811

Offline aero21

Re: Δύο τροχοί (Μηχανές)
« Reply #811 on: December 14, 2011, 01:36:14 PM »
Πριν 2 χρόνια στη Θηβών πήγαινα ωραία και καλά και σε ένα στενό πετάγεται ένας ούτε στοπ ούτε τίποτα με μία clk. Το αμάξι έπαθε 5000€ ζημιά και φτηνά τη γλίτωσα. Αν ήμουν με μηχανή όσο προσεκτικός και να ήμουν 1.δε θα τον είχα δει πιο πριν γιατί βγήκε από στενό 2. η ζημιά στο scooter μπορεί να μην ήταν 5000 € επειδή κάνει λιγότερο αλλά εγώ μπορεί να πήγαινα και για ολική... Δε πα να είσαι 200% προσεκτικός θέλει να έχεις και τύχη γιατί είσαι τελείως εκτεθειμένος
« Last Edit: December 14, 2011, 01:38:39 PM by aero21 »

December 14, 2011, 01:47:21 PMReply #812

Offline Liakos

Re: Δύο τροχοί (Μηχανές)
« Reply #812 on: December 14, 2011, 01:47:21 PM »
Προσαρμόζεσαι στις συνθήκες ανα πάσα ώρα και στιγμή.Για αυτό λένε ότι η μοτοσυκλέτα σε κρατάει πάντα νέοΤο μυαλό και το σώμα δουλεύν συνέχεια.Για το τρίτο πράγμα μόνο μπορείς να αισθάνεσαι υπεύθυνος 100%.Για τα άλλα δύο απλά συνυπεύθυνος.Και λέω συνυπεύθυνος διότι εσύ κρίνεις τον δρόμο και το πως θα στρίψεις,φρενάρεις,σταθείς γενικότερα ενώ εσύ συνέχεια ψυχολογείς τους οδηγούς που βρίσκονται γύρω σου και προσπαθείς να κάνεις μαντεψιά για τισ ενέργειες τους.

Συμφωνω με τα της προσαρμογης. Οταν κυκλοφορεις βραδυ σε αγνωστο δρομο κ πατησεις λαδια ή λακουβα κ βρεθεις ξαπλα στη μεση του δρομου, ειναι κ αυτο ενα παραδειγμα προσαρμογης στις συνθηκες εκεινη τη στιγμη...  ;) Προφανως κ ειμαι υπερβολικος, αλλα φυλαω τα ρουχα μου για να εχω τα μισα. Για το 3ο φυσικα ειναι προσωπικο θεμα. Δεν πιστευω οτι θα αλλαξω τροπο σκεψης απλα καβαλωντας ενα 2κυκλο, αλλα απο την αλλη δεν πιστευω οτι ολοι αυτοι οι επικινδυνοι στο δρομο ηταν απο πριν αποκτησουν μηχανη ηλιθιοι. Κατι προκυπτει στην πορεια. Ισως σε παρασειρει η ελευθερια της μηχανης. Δεν μπορω να το εξηγησω αλλιως.  :-\

MyMx5:
1.8 Copper Red NC High

-Tochigi Fuji LSD,4.778 FGR
-ΒC Racing BR type RS coilovers,Cosmo RX8 sways
-CCR rollbar,IL PPF brace
-GW 4-1 Headers,GW Street Single,Mazdaspeed CAI
-RX7 FD 16x8,Hankook RS2 225/50/16
-Hawk HP+, Stoptech SS lines


December 14, 2011, 02:11:27 PMReply #813

Offline aero21

Re: Δύο τροχοί (Μηχανές)
« Reply #813 on: December 14, 2011, 02:11:27 PM »
Προσαρμόζεσαι στις συνθήκες ανα πάσα ώρα και στιγμή.Για αυτό λένε ότι η μοτοσυκλέτα σε κρατάει πάντα νέοΤο μυαλό και το σώμα δουλεύν συνέχεια.Για το τρίτο πράγμα μόνο μπορείς να αισθάνεσαι υπεύθυνος 100%.Για τα άλλα δύο απλά συνυπεύθυνος.Και λέω συνυπεύθυνος διότι εσύ κρίνεις τον δρόμο και το πως θα στρίψεις,φρενάρεις,σταθείς γενικότερα ενώ εσύ συνέχεια ψυχολογείς τους οδηγούς που βρίσκονται γύρω σου και προσπαθείς να κάνεις μαντεψιά για τισ ενέργειες τους.

Ισως σε παρασειρει η ελευθερια της μηχανης.

Αυτό παίζει σε μεγάλο βαθμό. Βλέπεις 2 μέτρα αριστερά και δεξιά τιποτα από το αμάξι και σκέφτεσαι πως αν ήμουν εγώ ο οδηγός του αυτοκινήτου και με προσπερνούσε ένας απο αριστερά θα τον χιλιόεβριζα που παει να αυτοκτονήσει, αλλά εκείνη την ώρα η ελευθερία που έχεις σε ξεγελάει, λες πως κάνεις προσπέραση σε χρόνο dt και υπάρχει άνεση χώρου. Κάθε φορά που περνάει κάτι τέτοιο απο το μυαλό μου προσπαθώ να σκέφτομαι όπως αν ήμουν οδηγός του αυτοκινήτου που πάω να προσπεράσω αλλιώς κάνεις στη πορεία ότι να ναι, αυτό ειναι μεγάλη αλήθεια.

December 14, 2011, 07:51:07 PMReply #814

Offline epicWin

Re: Δύο τροχοί (Μηχανές)
« Reply #814 on: December 14, 2011, 07:51:07 PM »

Το μεσο Ελληνικο δρομο, το μεσο Ελληνα οδηγο κ τριτον, το να μη γινω σαν το μεσο Ελληνα 2κυκλιστη. Ανεγκεφαλος.  ::-


O μέσος Έλληνας 2κυκλιστής είναι ανεγκέφαλος και ο μέσος Έλληνας οδηγός είναι λοβοτομημένος. Τα θέματα για μένα είναι 2, 1ον σε ποιά κατηγορία ανήκουμε ειτε ως οδηγοί είτε ως 2κυκλοι και 2ον όπως αναφέρθηκε και πρίν, οτι ο 2κυκλος αναγκαστικά έχει αυξημένη την προσοχή του και την προσήλωση στην οδήγηση, και εν γένει την αντίληψη του δρόμου πιστεύω. Δεν θα δείς ποτέ θείες να κάθονται κολλημενες στα κλιπόν τους  :P όπως κάθονται στα τιμόνια τους, ουτε μπαρμπάδες με 300 μυωπία (καλα τέτοιοι υπάρχουν μερικοι) ούτε να βάφονται/τηλεφωνουν/τρωνε/ξύνονται όταν οδηγούν μηχανή.

Ο δρόμος είναι ένα μεγάλο θέμα γιαυτό η ήδη αμυντική οδήγηση με μηχανή, γίνεται 3 φορές πιο αμυντική οταν είναι σε άγνωστο δρόμο. Η μηχανή λύνει πολλά προβλήματα, αλλα μπορεί να δημιουργήσει και άλλα μεγάλα. Διαλέγει κανεις και παίρνει
Titanium Gray 04 Sporty

December 15, 2011, 12:33:56 AMReply #815

Offline iliasfyntanidis

  • pure velocity
  • *******
  • Posts: 3921
  • Total likes: 4542
  • Gender: Male
  • "What one man can do, another can do"
Re: Δύο τροχοί (Μηχανές)
« Reply #815 on: December 15, 2011, 12:33:56 AM »
Η μοτοσυκλέτα απαιτεί έναν αναβάτη ο οποίος θα ασχοληθεί μαζί της.Το αυτοκίνητο δεν απαιτεί ουσιαστικά τίποτα.Δεν υπάρχει μέσος οδηγός μοτοσυκλέτας.Υπάρχει μέσος οδηγός αυτοκινήτου.Ο μοτοσυκλετηστής που σέβεται τον εαυτό του σπαταλάει χρόνο να μάθει πράγματα.Το οφείλει στον εαυτό του.Πως να φρενάρει σε γλίτσα,βροχή,πως να αντιδράσει σε ένα γλίστρημα μπροστινού τροχού,πως θα οδηγήσει στην βροχή που θα στέκεται μέσα στην κίνηση και χίλια δύο άλλα πράγματα....Ο οδηγός αυτοκινήτου δεν είναι αναγκασμένος να τα μάθει λόγω συνθηκών,λόγω περιορισμένου χώρου-άρα συγκεκριμένης θέσης,λόγω φύσης της αυτοκίνησης.
Όταν ένας οδηγός αυτοκινήτου μπαίνει μέσα στο όχημα του βρέξει χιονίσει,μέρα η νύχτα δεν θα σπαταλήσει και πολύ ενέργεια ...Θα ανοίξει ραδιοφωνάκι να πάρει μέρος στον διαγωνισμό για δωρεάν εισιτήρια σινεμά,θα κάνει χου-χου στα χέρια από την πρωινή πάχνη γιατί έξω έχει ψωλόκρυο και τα σχετικά....Οι πιο πολλοί δεν τσεκάρουν ούτε τα λάστιχα.Λάθος θα πείτε και όλοι συμφωνούμε με αυτό αλλά εάν ξέρει ότι αυτό μπορεί να σκοτώσειεσένα πρώτα,ε θα τα κοιτάξεις...Και αρκετοί οδηγοί μοτοσυκλέτας το κάνουν αυτό θα μου πείτε και ισχύει.Ιδίως τα τελευταία χρόνια η αλεξιπτωτιστές μοτοσυκλετιστές έχουν αυξηθεί επικίνδυνα.Αυτό είναι λάθος όμως και το ξέρουμε.Δεν εξετάζουμε αυτόν τον χρήστη όμως.At Aero21''Δε πα να είσαι 200% προσεκτικός θέλει να έχεις και τύχη γιατί είσαι τελείως εκτεθειμένος''Aero21 δεν θα σε σώνει πάντα η τύχη.Αν δεν εκπαιδευτείς σαν αναβάτης καθημερινά δεν θα την βγάζεις καθαρή πάντα και το καταλαβαίνεις.Ισχύει απόλυτα το τελευταίο,βέβαια ότι είσαι και 300% εκτεθειμένος σου λέω εγώ.....άρα πρέπει να μαθαίνεις κάθε μέρα και να εκπαιδεύεσε.Στο αυτοκίνητο πατάς μία τα φρένα(όχι εσύ αλλά ο μέσος οδηγός)και λες δεν πάει να ........στο μηχανάκι το τομάρι σου όμως το πουλάς πολύ πιο ακριβά.Γιατί η παραμικρή πτώση κοστίζει.Δεν κάνω σύγκριση επιδεξιότητας ευαισθητοποιημένου οδηγού αυτοκινήτου vs ευαισθητοποιημένου οδηγού μοτοσυκλέτας αλλά πιστεύω ότι ο μοτοσυκλετηστής και δη ο ευαισθητοποιημένος βλέπει το θέμα πιο επαγγελματικά,μόνο και μόνο λόγω συνθηκών.
Αt Liakos''Συμφωνω με τα της προσαρμογης. Οταν κυκλοφορεις βραδυ σε αγνωστο δρομο κ πατησεις λαδια ή λακουβα κ βρεθεις ξαπλα στη μεση του δρομου, ειναι κ αυτο ενα παραδειγμα προσαρμογης στις συνθηκες εκεινη τη στιγμη...''
Τι πάει να πει αυτό?
At Aero21''Ελευθερία πάνω στην μηχανή στην Αθήνα δεν νιώθω όταν περνάω ανάμεσα από οδηγούς αυτοκινήτων αλλά μόνο όταν πάω σε πυκνοκατοικημένη περιοχή και παρκάρω στο λεπτό.Αυτό είναι η έννοια της ελευθερίας την δεδομένη στιγμή δεν νομίζεις?Γενικά μέσα στην Αθήνα δεν υφίσταται ελευθερία.Αν βρεθώ σε μία στροφοδιαδρομή εκτός Αθηνών τότε τα πράγματα αλλάζουν.
Κλασική ρήση πλέον ''λαμαρίνες έιναι,ας καούν..''
Ο μοτοσυκλετιστής δεν μπορεί να το πει αυτό.
Ελπίζω να έγινα κατανοητός.
Είσαι μεγάλο μούτρο.....Φιλάκια

Υπό αιματηρή ανακατασκευή....Έλαβε τέλος.

Καλησπέρα και καλή βραδιά...
12/11/1953 - 24/12/2023

December 15, 2011, 12:55:13 AMReply #816

Offline Στέλιος - fess

Re: Δύο τροχοί (Μηχανές)
« Reply #816 on: December 15, 2011, 12:55:13 AM »
Μια χαρά τα λες.
Εγώ στα 40 μου πλεον, γυρίζοντας στο σπίτι με τη μηχανή νιώθω πτώμα.
Και όχι τόσο σωματικά, όσο εγκεφαλικά γιατί πραγματικά η μοτοσυκλέτα χρειάζεται να έχεις συγκέντρωση στην οδήγηση.
Στη βόλτα με χαλαρή κίνηση, τα πράγματα αλλάζουν. Όχι όμως όπως στο αυτοκίνητο, που μπορείς να χαθείς για λίγο στις σκέψεις σου.
White na 1991

il motorsport authorised dealer

www.hoods.gr    coming soon

https://www.facebook.com/mx5hoods

https://www.facebook.com/hoods.gr

December 15, 2011, 11:54:14 AMReply #817

Offline xenos

Re: Δύο τροχοί (Μηχανές)
« Reply #817 on: December 15, 2011, 11:54:14 AM »
Εγώ πιστεύω ότι στα μηχανάκια υπάρχουν απλά περισσότερες κατηγορίες οδηγών:

*ο πιτσριρικάς: ότι να ναι, περνάει με το παπί από παντού και νομίζει ότι είναι αθάνατος
*ο περιστασιακός: "να πάρω ένα παπάκι να πηγαίνω στο γραφείο", δεν τον νοιάζει να μάθει να οδηγεί σωστά. Αν πέσει 1-2, το παρατάει.
*ο μλκας: αυτός θα κάνει τη μλκία ότι κ να οδηγεί (αυτοκίνητο, μηχανάκι, κλπ.). Συνήθως οδηγεί ξεκράνωτος.
*εκείνος που προσπαθεί να μάθει: σέβεται τους διπλανούς του, προσπαθεί να μαθαίνει και να γίνεται καλύτερος
* ο μοτοσυκλετιστής: συνειδητοποιημένος, γνωρίζει 5 πράγματα που είτε τα διάβασε είτε εξασκήθηκε. Τον νοιάζει γιατί ακούγεται αυτό το περίεργο το "γρου γρου" από το μοτέρ και προσπαθεί να μην ενοχλεί
*κλπ κλπ κλπ

Γενικά όμως με τη μηχανή κινδυνεύεις πάντα, απλά μετά από χρόνια οδήγησης μαθαίνεις να ξεχωρίζεις στο δρόμο ποιος θα κάνει τη μλκία και αποφεύγεις καταστάσεις.  ;)
Το μεγάλο πρόβλημα του κόσμου είναι ότι οι βλάκες είναι γεμάτοι αυτοπεποίθηση και οι έξυπνοι είναι γεμάτοι αμφιβολίες...

December 16, 2011, 11:18:37 AMReply #818

Offline aero21

Re: Δύο τροχοί (Μηχανές)
« Reply #818 on: December 16, 2011, 11:18:37 AM »
Εγώ πιστεύω ότι στα μηχανάκια υπάρχουν απλά περισσότερες κατηγορίες οδηγών:

*ο πιτσριρικάς: ότι να ναι, περνάει με το παπί από παντού και νομίζει ότι είναι αθάνατος
*ο περιστασιακός: "να πάρω ένα παπάκι να πηγαίνω στο γραφείο", δεν τον νοιάζει να μάθει να οδηγεί σωστά. Αν πέσει 1-2, το παρατάει.
*ο μλκας: αυτός θα κάνει τη μλκία ότι κ να οδηγεί (αυτοκίνητο, μηχανάκι, κλπ.). Συνήθως οδηγεί ξεκράνωτος.
*εκείνος που προσπαθεί να μάθει: σέβεται τους διπλανούς του, προσπαθεί να μαθαίνει και να γίνεται καλύτερος
* ο μοτοσυκλετιστής: συνειδητοποιημένος, γνωρίζει 5 πράγματα που είτε τα διάβασε είτε εξασκήθηκε. Τον νοιάζει γιατί ακούγεται αυτό το περίεργο το "γρου γρου" από το μοτέρ και προσπαθεί να μην ενοχλεί


Εύστοχος!

December 17, 2011, 02:23:48 PMReply #819

Offline saldale

Re: Δύο τροχοί (Μηχανές)
« Reply #819 on: December 17, 2011, 02:23:48 PM »
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=lXMEoPl-2so&feature=youtu.be&hd=1[/youtube]
MY09 - Noisy Combative Exclusive Classy

December 18, 2011, 11:30:04 PMReply #820

Offline Kostas2B

Re: Δύο τροχοί (Μηχανές)
« Reply #820 on: December 18, 2011, 11:30:04 PM »
Σημερα ειπαμε με κατι φιλαρακια να παμε μεχρι Θηβα να πιουμε ενα καφε...Πιανουμε παλια εθνικη,εγω μπροστα και μεχρι την Οινοη που ξερω απ'εξω το δρομο πηγαιναμε αρκετα γρηγορα.Μετα ειπα να χαλαρωσω λιγο και στις κατηφορικες στροφες πριν τις Ερυθρες εκατσα τριτος.
Σε μια αριστερη παρατεταμενη,εχω ανοιχτει δεξια πριν την στροφη,πλαγιαζω προς το κεντρο της,αλλα εκανα το λαθος και σηκωσα τη μηχανη πριν την εξοδο της στροφης.Το αποτελεσμα ηταν να κατευθυνομαι προς την μπαριερα και λιγο απο την ολιγωρια μου και πολυ απο την απειρια μου,η στροφη με "τραβηξε" εξω στην εξοδο.Πατησε ο μπροστα τροχος το χωμα στην ακρη του δρομου μετα την ασφαλτο,επεσα εγω,και η μηχανη συρθηκε 5-6 μετρα προς το κεντρο του δρομου.
Το αποτελεσμα ηταν : γρατζουνισμενο φτερο αριστερα,φλασακι,μανιταρι,ενα μικρο ραγισμα στο φερινγκ,σπασμενη καρινα,ζημια στην εξατμιση και στραβωμενο πενταλ ταχυτητων. Εγω το μονο που επαθα ηταν να σκισω ελαχιστα το μπουφαν.

Καθαρα δικη μου μ@λακια,τα εχω βαλει με τον εαυτο μου ολη μερα.

Στο γυρισμο,εχοντας μπροστα τον ενα φιλο με ενα ΚΤΜ 690 SM,μπορεσω να παρω καποιες σωστες θεσεις οδηγησης,αφου αυτος ειναι πιο εμπειρος και αρκετα καλυτερος απο μενα.Μου ειπε οτι καθως πηγαιναμε ημουν αρκετα "σφιγμενος",παρολο που κινουμασταν γρηγορα,αλλα δεν εβγαζα γονατο,ουτε σωμα στις στροφες,παρα μονο πλαγιαζα.Αυτο και μονο με βοηθησε καπως να ξεπερασω το συμβαν.


total black NC

December 18, 2011, 11:39:49 PMReply #821

Offline Manolis

Re: Δύο τροχοί (Μηχανές)
« Reply #821 on: December 18, 2011, 11:39:49 PM »
Δυστυχώς τα οδηγικά λάθη πληρώνονται και ιδιαίτερα στις μηχανές ακριβά.
Ευτυχώς που δεν έπαθες εσύ κάτι γιατί μπροστά σ αυτό όλα τα άλλα δεν έχουν καμία σημασία.
Επίσης και με το να τα έχεις βάλει με τον εαυτό σου δεν κερδίζεις κάτι.Λάθη στην οδήγηση κάνουμε
όλοι,άλλες φορές τα πληρώνουμε και άλλες όχι.

Περαστικά (ευτυχώς σε ότι αφορά τις λαμαρίνες και τα πλαστικά)

December 19, 2011, 12:01:44 AMReply #822

Offline Kostas2B

Re: Δύο τροχοί (Μηχανές)
« Reply #822 on: December 19, 2011, 12:01:44 AM »
Ευχαριστω Μανωλη...
Αυτο που εχω αρχισει και συνειδητοποιω ειναι οτι αν δεν εισαι 100% συγκεντρωμενος στην οδηγηση μοτοσυκλετας,εισαι χαμενος...Οχι οτι μεχρι τωρα οδηγουσα σα βλακας,αλλα επειδη ειμαι σχετικα νεος οδηγος σε μοτο,πρεπει να σκεφτομαι τη παραμικρη κινηση και θεση της μηχανης αλλα και του σωματος μου,πριν απο μια στροφη,κατα τη διαρκεια της και στην εξοδο της...Ετσι ωστε ολα αυτα να αρχισουν να βγαινουν «μηχανικα» αργοτερα!

Οπως οταν αλλαζεις ταχυτητες,δε σκεφτεσαι οτι πρεπει να πατησεις συμπλεκτη αλλα το κανεις...


Τελος,πιστευω οτι θα μου εκανε πολυ καλο να περασω ενα σχολειο οπως το california superbike school!!!


total black NC

December 19, 2011, 10:07:53 AMReply #823

Offline xenos

Re: Δύο τροχοί (Μηχανές)
« Reply #823 on: December 19, 2011, 10:07:53 AM »
Αφού δεν χτύπησες εσύ, όλα τα άλλα είναι ασήμαντα.
Το μεγάλο πρόβλημα του κόσμου είναι ότι οι βλάκες είναι γεμάτοι αυτοπεποίθηση και οι έξυπνοι είναι γεμάτοι αμφιβολίες...

December 19, 2011, 10:35:38 AMReply #824

Offline el loco

Re: Δύο τροχοί (Μηχανές)
« Reply #824 on: December 19, 2011, 10:35:38 AM »
παλι καλα που δεν επαθες τιποτα κωστα!!!εχω παθει και εγω παρομοιο σκηνικο.. καθε εμποδιο για καλο. με αυτο που εγινε θα γινεις ακομα καλυτερος και πιο προσεκτικος..οταν παθαινεις,μαθαινεις...

drift it like u stole it!!!!!
mx-5..
z750...bye bye

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2676747/