Show Recent Likes

!!

Καλώς ήρθατε

Η εγγραφή και η χρήση του φόρουμ είναι εντελώς δωρεάν και σας δίνουν πρόσβαση σε όλα τα τεχνικά θέματα του
http://mymx5.gr/forum/index.php?action=register

Author Topic: Eιναι το Mx5 καταλληλη βαση για drift car?  (Read 24215 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

June 09, 2010, 05:22:41 PMReply #30

Offline Akalyptos

Re: Eιναι το Mx5 καταλληλη βαση για drift car?
« Reply #30 on: June 09, 2010, 05:22:41 PM »
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=sx0BvxeMViI[/youtube]
http://www.miatamadness.gr
http://www.mazdanorthclub.gr
Θέλω την μπύρα μου παγωμένη, την γυναικα μου καυτή και το αυτοκίνητο μου γρήγορο
Μx5 mk2FL silver 1,8 Sporty Turbo GT 2560R Φτου Φτου

June 09, 2010, 06:46:12 PMReply #31

emilmx

  • Guest
Re: Eιναι το Mx5 καταλληλη βαση για drift car?
« Reply #31 on: June 09, 2010, 06:46:12 PM »
δεν είπα οτι δεν μπορεί να driftαρει
άλλα για να το κάνει σωστά θέλει πολλά λεφτά

το μιατα είναι για να σου κάνει τα κέφια λήγω παραπάνω απο το μέτριο με σχετικά λίγα χρήματά


June 09, 2010, 06:54:33 PMReply #32

emilmx

  • Guest
Re: Eιναι το Mx5 καταλληλη βαση για drift car?
« Reply #32 on: June 09, 2010, 06:54:33 PM »
δεν είναι τυχαίο που ακόμα και Σαράφης Γιώργος πουλάει την καινούρια μετατροπή απο το corolla του

SR20DET μοτέρ μαυροκάπακο με Vanos και 5-τάχυτο σασμάν με όλα τα περιφερειακά από S14a , δίσκος - πλατώ clutchMasters FX300 , καλωδίωση , εγκέφαλος ( μανίσιος ) , intercooler ( από Evo 8 ) με βάσεις για ΑΕ , σωληνώσεις intercooler με κολάρα σιλικόνης , ψυγείο λαδιού με αντάπτορα και σωληνώσεις με βάσεις για ΑΕ , ανοξείδωτο χταπόδι με external και εξατμισάκι και θερμομονωτικό , downpipe και ολόσωμη εξάτμιση μέχρι πίσω , βάσεις μοτέρ και σασμάν για ΑΕ και βενζιναντλία Walbro 255 lt/h .
Ότι χρειάζεται δηλαδή για μία κομπλέ μετατροπή ενός ΑΕ σε SR20DET .

Ο λόγος της πώλησης είναι ... περισσότεροι κύλινδροι .

Όλα τα μηχανικά είναι σε άριστη κατάσταση και μιας και θα παραμείνουν πάνω στο αμάξι μέχρι να βρεθεί αγοραστής , μπορεί να γίνει οποιοσδήποτε έλεγχος από σοβαρούς ανθρώπους ( οπτικός , ακουστικός , άνοιγμα κάρτερ , αλλά και κάποια βόλτα σε κάποια πίστα αν κριθεί απαραίτητο ) .

Υπενθυμίζω ότι στα 0,8 bar έβγαλε σε πολύ αυστηρό δυναμόμετρο 260 άλογα και στο 1 bar 280 άλογα , όπου όμως ελαφρώς στεγνώνει .
Η πίεση που έχει δουλέψει το αμάξι είναι 0,6 bar στα πρώτα του event στην Κύπρο , στα DriftWars στη Λάρισσα και στο πανελλήνιο στο Ρύσιο και 0,8 bar στην έκθεση στη Λάρισσα και στο τελευταίο North στο Ρύσιο πάλι .
Άλογα υπεραρκετά , ειδικά σε ένα ΑΕ με 14άρες , 15άρες ή και 16άρες ακόμη .
Εγώ χρησιμοποιώ 17άρες , τις οποίες δεν "σηκώνει" το μανίσιο μοτέρ , γιατί δυστυχώς έχω τη δύσκολη αποστολή να "κυνηγάω" το καλύτερο ΑΕ στην Ελλάδα .


ερώτησή απο: stelios(4_SALE)
Ρε συ Γιωργη, τα κανεις τα μοτερ να φαινονται στραγαλια...!!!! ΧΑχαχαααααα! Καλοπουλητα!


απάντησή: Σαράφης Γιώργος
Γενικά η όλη φάση με το ΑΕ ξεκίνησε ψιλοχαβαλέ , αλλά τελικά το αμάξι κατέληξε να είναι πάρα πολύ καλό , οπότε είναι κρίμα να μην ασχοληθώ λίγο παραπάνω .
Και το μόνο που του λείπει τώρα είναι ένα μοτέρ και είναι γνωστές οι απόψεις μου για το όσο το δυνατόν πιο μανίσιες μοτερικές καταστάσεις για οικονομία και αξιοπιστία , οπότε θέλω να πάω σε πιο πολλούς κυλίνδρους .

http://www.driftclub.gr/driforum/showthread.php?t=6435


June 09, 2010, 08:13:01 PMReply #33

Offline lathreos

Re: Eιναι το Mx5 καταλληλη βαση για drift car?
« Reply #33 on: June 09, 2010, 08:13:01 PM »
Ο εχθρος του καλου ειναι το καλύτερο. Καθόμαστε τωρα και συγκρίνουμε ενα αμαξι 1,6 η 1,8 λιτρων με μια Μ3, αν ειναι να συνεχίσουμε με την ιδια λογικη τότε να συγκρίνουμε την Μ3 με μια Mustang και παει λεγοντας.Με αυτο το σκεπτικό θελω να πω οτι παντα θα υπάρχει κατι καλύτερο Ειναι φυσιολογικό και αυτονόητο ενα αμαξι με τετραπλασια τιμη αρχικης αγορας απο το μιατα να βγαζει περισσότερα γουστα ασχέτως που τωρα η τιμη μιας ε30 Μ3 με ενα μιατα ειναι σχεδον ιδια.
Εχετε δικιο με το να λετε οτι το μιατα δεν ειναι το απόλυτο ντριφταμαξο αλλα δεν παύει να ειναι ενα καλο σχολειο.
Καπου ειχα διαβασει οτι ειναι αλλο πραγμα να καθεσε πανω ακριβως απο τον πισω αξονα και αλλο πραγμα να εχεις αλλο μισο αμαξι απο πισω σου
Mx5 1,6 stock
Piaggio X9 210 malossi :P
Yamaha R1 '05

June 09, 2010, 10:17:42 PMReply #34

Offline dimsabas

Re: Eιναι το Mx5 καταλληλη βαση για drift car?
« Reply #34 on: June 09, 2010, 10:17:42 PM »
 :llol: :llol: Γεια σου ρε Κώστα... κάπου είχα διαβάσει! Σιγά τη φιλοσοφία που διάβασες... :llol: :llol:
Εγώ το είχα γράψει όταν συνέκρινα την οδήγηση του Miata με του RX-8, αλλά δεν ανακάλυψα δα και τον τροχό. :exaclty: :exaclty: Το έχουν πει και γράψει πολλοί προηγουμένως και προφανώς, είναι αυτονόητο.
Όντως η αίσθηση του Miata (ή του S2000) μπορεί να είναι πολύ ανώτερη ακριβότερων και πιο δυνατών (αλλά και βαριών) προπέλων, ακόμα κι αν αυτές βγάζουν πολύ μεγαλύτερες πλαγιολισθήσεις, σε διάρκεια και γωνία. Νομίζω ότι κάπου χάσαμε την μπάλα όμως... μπαίνει κάποιος που δεν είχε ποτέ πισωκίνητο και ρωτάει αν είναι καλό το Miata και το γεγονός είναι πως πρόκειται για μια χαρά αμαξάκι που μας κάνει μάγκες. Πόσοι έχουν οδηγήσει το Sporty και μετά μου λένε "βρε δεν πας να χαθείς; Που μας το παίζεις μάγκας; Όλα μόνο του τα κάνει"... κι έχουν δίκιο. Τόσο φιλικό και αγχολυτικό παντιλίκι δεν το βρίσκεις. Μια χαρά είναι το Miatάκι, όποιος το αγόρασε, δε ζημιώθηκε.

Και κάτι άλλο Αιμίλιε: έχοντας περάσει τόσες πίστες με το Sporty, το να ακούω ότι πάρε μια Μ3 και θα αλλάζεις μέταλλα κάθε 1-2 χρόνια και δε θα έχεις ανάγκη τίποτα, μου ακούγεται σαν αστείο, δεδομένης της αξιοπιστίας στην οποία μας έχει καλομάθει η Mazda. Σκέψου πόσα υπερτροφοδοτούμενα Miata κυκλοφορούν χωρίς να έχουν ανοίξει μοτέρ και θα με παραδεχτείς. :exaclty:
Και κάτι ακόμα: πώς μια Ε36 Μ3 μπορεί να φτάσει τα 900-950 κιλά εύκολα, όπως αναφέρεις παραπάνω; Μια γρήγορη αναζήτηση τη βγάζει στα 1460 κιλά.

June 09, 2010, 10:35:51 PMReply #35

emilmx

  • Guest
Re: Eιναι το Mx5 καταλληλη βαση για drift car?
« Reply #35 on: June 09, 2010, 10:35:51 PM »


Και κάτι άλλο Αιμίλιε: έχοντας περάσει τόσες πίστες με το Sporty, το να ακούω ότι πάρε μια Μ3 και θα αλλάζεις μέταλλα κάθε 1-2 χρόνια και δε θα έχεις ανάγκη τίποτα, μου ακούγεται σαν αστείο, δεδομένης της αξιοπιστίας στην οποία μας έχει καλομάθει η Mazda. Σκέψου πόσα υπερτροφοδοτούμενα Miata κυκλοφορούν χωρίς να έχουν ανοίξει μοτέρ και θα με παραδεχτείς. :exaclty:
Και κάτι ακόμα: πώς μια Ε36 Μ3 μπορεί να φτάσει τα 900-950 κιλά εύκολα, όπως αναφέρεις παραπάνω; Μια γρήγορη αναζήτηση τη βγάζει στα 1460 κιλά.


κατο απο 900 κιλα ειναι αυτο Δημητρι με αρκετο πολιεστερα


και αυτό είναι λήγω περισσότερο απο 900 και κάτω απο 1000

μεταλα στης μπιέλες θα αλλάξει μονό αν ακολουθήσει ενα ολόκληρο πρωτάθλημα (8-10 αγώνες) πολλές προπονήσεις κτλπ

μαλών δεν με καταλαβαίνετε

θα το ξαναπώ λιπών


κάλο είναι το μχ άλλα στα λεφτά που κάνει σήμερα ειναι ακριβό για να το κάνεις driftαμαξο
για να το φέρεις σε ενα καλο ανταγωνιστικό επίπεδο θέλει πολλά λεφτά (να το αναλύσουμε με κατάλογο ανταλλακτικών???) περισσότερα απο 30,000€

οτι και να μου λέτε  τόσα θέλει


με 30,000€ θα σου φέρω E30 με V8 μοτέρ και 500 άλογά έτυμο που δεν θα χαλάσει ποτέ
με 35,000€ θα σου φέρω Μ3 Ε36 με V8 μοτέρ και 500 άλογά που δεν θα σπάσει ποτέ


ποτέ δεν είπα οτι το μιατα δεν είναι κάλο άλλα για να ασχοληθείς σοβαρά δεν αξίζει



June 09, 2010, 10:43:55 PMReply #36

emilmx

  • Guest
Re: Eιναι το Mx5 καταλληλη βαση για drift car?
« Reply #36 on: June 09, 2010, 10:43:55 PM »

τρανό παραδιγμα οι καλαματιανοί που φτου φτου 4-5 χρονιά έχουν αυτά τα μοτέρ πάνω
τρέχουν 6-10 άγονες και κάνουν και 4-6 show τι σεζόν το μονό που φτιάχνουν είναι τα μεταλα στης μπιέλες ανά δυο χρονιά

και αυτά το μοτερ βαράνε πόλους κοφτες
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=e-zG0zHPSAY[/youtube]

June 09, 2010, 10:48:45 PMReply #37

Offline x-origin

  • 200 km/h
  • ****
  • Posts: 363
  • Total likes: 0
  • Gender: Male
  • NBFL 1.6 Twins, Strato Blue...
Re: Eιναι το Mx5 καταλληλη βαση για drift car?
« Reply #37 on: June 09, 2010, 10:48:45 PM »
Αλεξίσφαιρα μοτέρ...///M Power :yeah:

June 09, 2010, 10:53:08 PMReply #38

emilmx

  • Guest
Re: Eιναι το Mx5 καταλληλη βαση για drift car?
« Reply #38 on: June 09, 2010, 10:53:08 PM »
Ο εχθρος του καλου ειναι το καλύτερο. Καθόμαστε τωρα και συγκρίνουμε ενα αμαξι 1,6 η 1,8 λιτρων με μια Μ3, αν ειναι να συνεχίσουμε με την ιδια λογικη τότε να συγκρίνουμε την Μ3 με μια Mustang και παει λεγοντας.Με αυτο το σκεπτικό θελω να πω οτι παντα θα υπάρχει κατι καλύτερο Ειναι φυσιολογικό και αυτονόητο ενα αμαξι με τετραπλασια τιμη αρχικης αγορας απο το μιατα να βγαζει περισσότερα γουστα ασχέτως που τωρα η τιμη μιας ε30 Μ3 με ενα μιατα ειναι σχεδον ιδια.


και κατι ακόμα το παλικάρι ρωτάει ξεκάθαρα: Eιναι το Mx5 καταλληλη βαση για drift car?

αν το θέλει για να παίζει χαζοπαντιλικια στης πλατιές τότε είναι τέλειο και συχωράει τα περισσότερα λάθη από ολα τα προηγούμενά που ανέφερα

άλλα αν θέλει την κατάλληλη βάση για drift car το mx δεν κάνει ΤΕΛΩΣ από έμενα πάντως νομίζω καλύτερά δεν μπορώ να το εξηγήσω απο το πληκτρολόγιο

June 09, 2010, 10:58:45 PMReply #39

emilmx

  • Guest
Re: Eιναι το Mx5 καταλληλη βαση για drift car?
« Reply #39 on: June 09, 2010, 10:58:45 PM »
Αλεξίσφαιρα μοτέρ...///M Power :yeah:


ακριβός

τα bmw Ε30 που έβαλα παραπάνω φοράνε ολα το μοτέρ απο το Μ5 Ε34 του 1992





ενα μοτερ ''πιραγμενο'' δεν θα ειναι ποτε Αλεξίσφαιρο σαν τα bmw M Power :exaclty:

June 09, 2010, 11:24:52 PMReply #40

Offline x-origin

  • 200 km/h
  • ****
  • Posts: 363
  • Total likes: 0
  • Gender: Male
  • NBFL 1.6 Twins, Strato Blue...
Re: Eιναι το Mx5 καταλληλη βαση για drift car?
« Reply #40 on: June 09, 2010, 11:24:52 PM »
συμφωνώ! μιλάμε για μοτέρ που .... :guns:

για DRIFT CAR ειναι προτιμότερο να επιλέξεις κάποιο αλλο αυτοκίνητο, οπως πχ starlet-escort-bmw κλπ. βρίσκεις οτι θες πλέον και ειναι πάμφθηνα!και θα εχεις ενα σασι που θα κάνει για τον σκοπό που θα το αγοράσεις (μεταξόνιο,ακαμψία..)

για να κάνεις το μιατα driftcar χρειάζονται αρκετά λεφτά...είμαι τις απόψεις οτι τα πάντα γίνονται αρκεί να έχεις χρήμα!
Εαν δεν θες Driftcar αλλά ένα πισωκινητο να σου βγάζει γούστα και να διασκεδάζει όσο κάθεσαι στην θέση του οδηγού τότε πάρε μιατα και δεν θα το μετανιώσεις!




June 09, 2010, 11:31:47 PMReply #41

Offline lok502

Re: Eιναι το Mx5 καταλληλη βαση για drift car?
« Reply #41 on: June 09, 2010, 11:31:47 PM »



O από πίσω τί έπαθε;

Να προσθέσω και κάτι άλλο για τα drift cars.
Είχα πάει πριν 4 μήνες σε τοπικό αγώνα ντριφτ. Αυτό που μου έκανε εντύπωση ήταν η διάρκεια και η ταχύτητα αλλά κυρίως η γωνία του ντριφτ, μιλάμε σε πολλά σημεία ήταν εντελώς κάθτετα τα αυτοκίνητα.
Ξέρετε πώς γίνονται τέτοιες γωνίες; Αν νομίζετε πως κάποιο αμάξι "απ'τη μάνα του" είναι στημένο για ντριφτ λάθος.

Ρίξτε μια ματιά στην ανάρτηση και δείτε ειδικά ψαλίδια και ράβδους που είναι ειδικά για μεγάλες γωνίες ντριφτ όπως και ειδικές πλήμνες και κρεμαγιέρες.
Από όσα αυτοκίνητα είδα στα "πιτς" κανένα δεν είχε νορμάλ ανάρτηση (όχι αμορτισέρ αλλά συνολικά ανάρτηση). Τα πιο "τσίπικα" είχαν κομμένα ή μεταποιημένα κομμάτια, τα πιο ακριβά είχαν ακριβά κομμάτια Cusco κλπ. Μιλάμε για αγωνιστικό ντριφτ πάντα με ζευγάρια, βαθμολογίες κλπ, όχι "ένα παντιλίκι στη στροφή".

Αν κάποιος ενδιαφέρεται για καθαρά αγωνιστικό ντριφτ πρέπει να ρίξει λεφτά, ό,τι αμάξι κι αν πάρει (απλά κάποια λόγω διαστάσεων που δεν αλλάζουν έυκολα πχ. μεταξόνιο είναι λίγο καλύτερα). Αν υπάρχει χρήμα οποιοδήποτε πισωκίνητο γίνεται drift car.
Αν θέλει παντιλίκια, ντριφτ, πίστα και απόλαυση στο δρόμο (όλα δηλ.) παίρνει Μιάτα.

Miata NA 1.6 1992

Bilstein Shocks/ Vogtland springs
Carbotech XP10 F/R
Toyo R888 195/50/15
Mythos/FM Frame Rails
    +    

Miata NA 1.8 1996

Tokico Shocks/ FM springs
Advanti Storm 15x8/ BFG Rival 205/50/15
Torsen
Mishimoto aluminum radiator
Boss Frog Clearview SH Rollbar
FM Frame Rails+Butterfly
RB Sways + Brace

June 10, 2010, 01:48:21 AMReply #42

emilmx

  • Guest
Re: Eιναι το Mx5 καταλληλη βαση για drift car?
« Reply #42 on: June 10, 2010, 01:48:21 AM »



1)O από πίσω τί έπαθε;

Να προσθέσω και κάτι άλλο για τα drift cars.
Είχα πάει πριν 4 μήνες σε τοπικό αγώνα ντριφτ. Αυτό που μου έκανε εντύπωση ήταν η διάρκεια και η ταχύτητα αλλά κυρίως η γωνία του ντριφτ, μιλάμε σε πολλά σημεία ήταν εντελώς κάθτετα τα αυτοκίνητα.
Ξέρετε πώς γίνονται τέτοιες γωνίες; 2)Αν νομίζετε πως κάποιο αμάξι "απ'τη μάνα του" είναι στημένο για ντριφτ λάθος.

Ρίξτε μια ματιά στην ανάρτηση και δείτε ειδικά ψαλίδια και ράβδους που είναι ειδικά για μεγάλες γωνίες ντριφτ όπως και ειδικές πλήμνες και κρεμαγιέρες.
Από όσα αυτοκίνητα είδα στα "πιτς" κανένα δεν είχε νορμάλ ανάρτηση (όχι αμορτισέρ αλλά συνολικά ανάρτηση). Τα πιο "τσίπικα" είχαν κομμένα ή μεταποιημένα κομμάτια, τα πιο ακριβά είχαν ακριβά κομμάτια Cusco κλπ. Μιλάμε για αγωνιστικό ντριφτ πάντα με ζευγάρια, βαθμολογίες κλπ, όχι "ένα παντιλίκι στη στροφή".



1) κανει show στους δυο τροχους

2)κανένα
άλλα τα bmw πάντα κόβουν περισσότερο τα τιμονιά περνούν καλύτερή γωνία ακόμα και μαμά
αλλα αυτο δεν ειναι το ερωτιμα

όσο για τα ψαλίδια και της κρεμαριερες της Cusco θα βρει ευκολότερα για ένα nissan silvia supra η ενα RX7-8  πάρα για το miata 

για πες μας και για τι κυβικά ήταν αυτά τα αμάξια ??

η ερωτηση ειναι ξεκαθαρη Eιναι το Mx5 καταλληλη βαση για drift car?

για το απολιτο drift car όχι δεν είναι

και δεν το λέω αυτό εκ του ασφαλούς

έχω διαθέσει περισσότερα απο 27,000€ για το miata και σύντομα θα διαθέσω άλλα 5,000 σε ανάρτησή μοτέρ roll bar ζώνες δεσίματα κτλπ 

αν λιπών ξανά ξεκινούσα τώρα με το αρχικό κεφάλαιο 18,000€ να έψαχνα για πισωκινητο δεν θα έπαιρνα mx5
άλλα τότε δεν μπορούσα να φανταστώ οτι θα πάρω ένα αμάξι και θα του κάνω αυτά που κάνω τώρα
βλέπεις το μικρόβιο του αγώνα πάντα το είχα
η βελτίωσή πάντα ήταν στο αίμα μου
και η διάφορα είναι οτι 3 χρονιά τώρα είχα και εξακολουθώ να έχω την τύχη να περνάνε αρκετά λεφτά από τα χέρια μου
αν δεν ήταν και η κρίσή να διάλυσή της τιμές και να μπορούσα να πουλήσω το Miata στα λεφτά που το πήρα 15,500€ θα έδινα για ένα silvia RX7-8 ένα supra η ενα bmw M5



June 10, 2010, 03:41:10 AMReply #43

Offline teopoulos

Re: Eιναι το Mx5 καταλληλη βαση για drift car?
« Reply #43 on: June 10, 2010, 03:41:10 AM »
Μιάς και βλέπω ότι έχει ανέβει πολύ το ε30 και τα μοτέρ της BMW σε εκτίμηση στο συγκεκριμένω τόπικ,
ας πώ κι εγώ τη βλακεία μου ως κάτοχος του συγκεκριμένου οχήματος!!

Συμβιώνω με το ε30 εδώ και 2,5 χρόνια! Ειληκρινά για 20 χρονών αυτοκίνητο δεν παίζεται!
Έχει τα πάντα απο εξοπλισμο,δεν τρίζει σα λατέρνα όπως άλλα αυτοκίνητα νεότερα, πάω με το πλάι σχεδόν παντού κτλ κλτ!!
Αλλά....  mx5 δεν είναι ρε παιδιά!! Και κυρίως δεν έχει Ιαπωνικό μοτέρ! Κρατήστε το αυτό καλα...!

Αν πούμε ότι το χρησιμοποιούμε κάθε μέρα και για drift χρειάζεται ένα σκασμό μετατροπές για να πέις ότι ευχαριστιέσαι κάτι
και οτι απολαμβάνεις αίσθηση και ακρίβεια!! Μιλάμε για πολλές μετατροπές όμως! Απο διαφορικό, τιμόνι,κρεμαργιέρα, ανάρτηση, μοτέρ,ελάφρωμα...
Και όλα τα παραπάνω πόσο τα κοστολογείτε??

Σε αντίθεση ένα sporty (απο αυτό έχω μια κάποια εμπειρία) δεν γέρνει σαν βάρκα, έχει τιμόνι "ξυράφι". μοτέρ αρκετά δυνατό για τα κιλά του,
είναι σύγχονο αυτοκίνητο με περισότερη παθητική και ενεργητική ασφάλεια (αν εξαιρέσουμε την τούμπα),αξιόπιστο και σίγουρα πολύ πιο οικονομικό αν το χρησιμοποιείς καθημερινά!

Όσο για τα μοτέρ της Βmw εννοείται πως παθαίνουν!! Έχω καταστρέψει ήδη 2 6ακύλινδρα! Σίγουρα έχουν πολλή καλή ροπή, αρκετή αντοχή, αλλά αν τα αφήσεις χωρίς λάδι 90% θα το πάρεις στο χέρι!Αν τουρμπίσεις σίγουρα αλλάζεις εντόστια! Δε νομίζω να συμβαίνει με πολλά απο τα δικά σας μοτέρ εδώ....!

Τέλος φυσικά αν κάποιος έχει ήδη αυτοκίνητο και απλά θέλει ένα μόνο για drift σε πίστες, εννοείται παίρνει ένα e30 και με ένα ποσό 7 με 10 χιλάδες ευρώ μπορεί να στήσει κάτι αρκετά αξιόλογο! Αλλά ως εκέι! Θα έχει ένα αυτοκίνητο ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΠΙΣΤΑ!
2001 NBfl Super Marine Blue
Almost Sporty

June 10, 2010, 09:32:40 AMReply #44

Offline pooru ni san

Re: Eιναι το Mx5 καταλληλη βαση για drift car?
« Reply #44 on: June 10, 2010, 09:32:40 AM »
Όσο για τα μοτέρ της Βmw εννοείται πως παθαίνουν!! Έχω καταστρέψει ήδη 2 6ακύλινδρα! Σίγουρα έχουν πολλή καλή ροπή, αρκετή αντοχή, αλλά αν τα αφήσεις χωρίς λάδι 90% θα το πάρεις στο χέρι!Αν τουρμπίσεις σίγουρα αλλάζεις εντόστια! Δε νομίζω να συμβαίνει με πολλά απο τα δικά σας μοτέρ εδώ....!

Σε γενικές γραμμές συμφωνώ μαζί σου αλλά το παραπάνω μάλλον από βιασύνη το έγραψες,ε; Γιατί αυτό ισχύει για όλα τα αυτοκίνητα.
Υποθέτω πως θέλεις να πεις πως χρειάζονται λίγη περισσότερη φροντίδα και συχνότερο έλεγχο της στάθμης του λιπαντικού.