Show Recent Likes

!!

Καλώς ήρθατε

Η εγγραφή και η χρήση του φόρουμ είναι εντελώς δωρεάν και σας δίνουν πρόσβαση σε όλα τα τεχνικά θέματα του
http://mymx5.gr/forum/index.php?action=register

Author Topic: Aγορα mx-5 ND RF 1.5  (Read 77230 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

December 24, 2019, 07:14:53 PMReply #75

Offline dim-mx5

Re: Aγορα mx-5 ND RF 1.5
« Reply #75 on: December 24, 2019, 07:14:53 PM »
Συνεχιζει και φετος το ιδιο βιολι αλλα μονο στο anniversary.
Το 2018 ειχε 16,900.
2019 το εβαλε 17.900
και απο προχθες το ανεβασε στα 18.900.
Δηλαδη αυτος περιμενει τωρα να του δωσουν αυτα τα λεφτα 19κ, για αυτοκινητο που κατασκευαστηκε 10 χρονια πριν, χωρις καν δερματινα, χωρις hardtop, και ενω η βασικη εκδοση του nd (με τον ιδιο για να μην πω και ακομα καλυτερο εξοπλισμο) επαιζε oλο το 2019 μολις 6000 παραπανω στα 25κ. https://www.car.gr/9198831-mazda-mx-5-20th-anniversary-facelift

Καλά τα συγκεκριμένα δυο fl  έχουν καταντήσει κομμωδία  :llol: Αγόρασα το δικό μου  fl, ιδίας κατάστασης, σε αρκετα πιο προσιτή τιμη πριν 3 χρόνια. Τα συγκεκριμένα δυο θα μείνουν για πάντα στις αγγελίες..ατυχώς.
Επίσης σχετικά με τις χρονολογίες..έτος κατασκευής και των δυο είναι πιθανότατα 2009-2010. Στην άδεια κυκλοφορίας αναγράφεται το έτος ταξινόμησης, δηλαδή η ημερομηνία που πήρε πινακίδες για πρώτη φορά. Για την εφορία και τις ασφαλιστικές, η ημερομηνία αυτή ειναι και το σημελιο μηδέν, που θεωρητικά ξεκίνησε τη "ζωή" του το αυτοκίνητο. Αν πχ το 2.0 της αγγελίας πήρε πινακίδες το 2014, θεωρείται μοντελο του 2014...άσχετα με την κατασκευή του.
Ναι ετσι οπως τα λες ειναι.Aπο οσο το εχω ψαξει τα anniversary πρεπει να ειχαν κατασκευαστει ολα απο τελος 2009 ως και το 2010.Παντως ακομα πιο κωμωδια ηταν οταν ειχα παρει τηλ. προσφατα για το anniversary.Επεμενε οτι ηταν κατασκευη 2013, και οταν τον ρωτησα για ποιο λογο ανεβασε την τιμη στα 17.900€απο 16.900 που ειχε προσφατα και 15.900 ενα χρονο πριν, δεν το παραδεχοταν και μου ελεγε οτι ισως ηταν αλλη αγγελια.Επισης οταν ρωτησα για χιλιομετρα, μου ειπε οτι εχει κανει 4,000, και τα εκανε ολα μεσα στο 2019.Βιβλιο σερβις κενο μου ειπε, αφου δεν εχει κανει ακομα σερβις. Κριμα παντως γιατι μου αρεσει το συγκεκριμενο nc

December 24, 2019, 11:41:46 PMReply #76

Offline Chris_SD

Re: Aγορα mx-5 ND RF 1.5
« Reply #76 on: December 24, 2019, 11:41:46 PM »
Ναι ετσι οπως τα λες ειναι.Aπο οσο το εχω ψαξει τα anniversary πρεπει να ειχαν κατασκευαστει ολα απο τελος 2009 ως και το 2010.Παντως ακομα πιο κωμωδια ηταν οταν ειχα παρει τηλ. προσφατα για το anniversary.Επεμενε οτι ηταν κατασκευη 2013, και οταν τον ρωτησα για ποιο λογο ανεβασε την τιμη στα 17.900€απο 16.900 που ειχε προσφατα και 15.900 ενα χρονο πριν, δεν το παραδεχοταν και μου ελεγε οτι ισως ηταν αλλη αγγελια.Επισης οταν ρωτησα για χιλιομετρα, μου ειπε οτι εχει κανει 4,000, και τα εκανε ολα μεσα στο 2019.Βιβλιο σερβις κενο μου ειπε, αφου δεν εχει κανει ακομα σερβις. Κριμα παντως γιατι μου αρεσει το συγκεκριμενο nc

Κάτι ακόμα, το 2016 η αγγελία είχε φωτογραφίες του πραγματικού αυτοκινήτου (αντίστοιχες με του 2.0). Έπετα τις κατέβασε κι έβαλε ιντερνετικες κονσέρβα. Τα χρήματα που ζητάει απο τότε ήταν παράλογα. Όσο ωραιο κι αν είναι, πλεόν τα χρήματα αυτά δε τα αξίζει. Όπως κατα τη γνώμη μου και τα 30.000+€ για το ND (RF/Soft) είναι παράλογα.
MY10 NCFL \ECU Reflash \4-1 Custom Header x 70mm Full Exhaust \Skuzzle TorqIntake \Tochigi Fuji LSD x 4.1 FGR \Tein MonoSport \ADVAN RGII 17x8.5 ET31 x 235/40 FK510 \Yellow Dot Sways \IL Motorsport Braces \HawkHP+ \OEM Front Strut Brace \Sparco Pro2000 \CarbonMiata Diffuser \Jetstream Type-2 spoiler \ΟΕΜ ΗΤ

December 25, 2019, 10:01:46 AMReply #77

Offline HarryB

Re: Aγορα mx-5 ND RF 1.5
« Reply #77 on: December 25, 2019, 10:01:46 AM »
Ειδικά αν σκεφτείς πως με 30κ παίρνεις Cayman κ έχεις κ ρέστα..


 :btp:

December 25, 2019, 10:10:43 AMReply #78

Offline steve

Re: Aγορα mx-5 ND RF 1.5
« Reply #78 on: December 25, 2019, 10:10:43 AM »
Ειδικά αν σκεφτείς πως με 30κ παίρνεις Cayman κ έχεις κ ρέστα..


 :btp:
Ευτυχώς το είπες, δε το σκέφτομαι μόνο εγώ ότι με 24,25κ παίρνεις μια καλη boxster/cayman και ας είναι το ένα καινούργιο και το άλλο μεταχειρισμένο...

Στάλθηκε από το SM-A320FL μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Mazda MX5 NC 2.0 SPORT

December 25, 2019, 02:10:50 PMReply #79

Offline kostasmito

Re: Aγορα mx-5 ND RF 1.5
« Reply #79 on: December 25, 2019, 02:10:50 PM »
Cayman παίρνεις, 11-12ετών, με τέλη 1000€ που αν βγάλει οποιοδήποτε πρόβλημα μετράς δεκαχίλιαρα...
Να λέγατε πως με 10 παίρνεις NC και με άλλα 10 βάζεις ανάρτηση & rotrex και σου μένουν και άλλα 10 για τέλη κυκλοφορίας, να το συζητούσαμε...που και πάλι η σύγκριση είναι άτοπη.
@dim-mx5 Ελλάδα δεν υπάρχει περίπτωση να βρεις RF ούτε καν softtop μεταχειρισμένο. Διαλέγεις από Γερμανία σε συννενόηση με κάποιον σοβαρό επαγγελματία και στο φέρνουν. Καινουργιο εννοείται αμ πως δεν συμφέρει να εισάγεις.

2.0lt sport / Larini Muffler / HKS Airfilter
Exedy lightweight flywheel & stage 1 clutch / Moss short shift
MeisterR CRD+ coils  / AutoExe Tie rod end / Cobalt FSTB / BBS EVO IX 17x8 ET+38 wheels / 215-45-17 AD08R
Wood Interior / Autoexe steering wheel / Honda Jazz antenna

December 25, 2019, 02:53:20 PMReply #80

Offline kantetom

Re: Aγορα mx-5 ND RF 1.5
« Reply #80 on: December 25, 2019, 02:53:20 PM »
Βέβαια, επειδή αυτές τις σκέψεις όλοι τις έχουμε, πέρα από ότι έγραψε ο kostasmito για φορολογία και φυσικά το κόστος συντήρησης/αναλώσιμων/ανταλλακτικών, είναι και τα θεματάκια με cylinder bore scoring και rms/ims που άμα σου κάτσει θες το κόστος ενός mx5 για να ξαναβγεί στον δρόμο.

December 25, 2019, 03:11:58 PMReply #81

Offline steve

Re: Aγορα mx-5 ND RF 1.5
« Reply #81 on: December 25, 2019, 03:11:58 PM »
Τα τέλη είναι 920ε ενώ του δίλιτρου mx5 690ε, δλδ σιγά τη διαφορά.. η συντήρηση αν δε πας στο εξουσιοδοτημένο αλλά σε κάποιο εξειδικευμένο δεν είναι απαγορευτική (το έψαξα λίγο..). βέβαια άλλα κόστη γενικά μιας πόρσε από τα αστεία του mx5 αλλά οκ... ό.τι μπορούμε/προτιμάμε και όλα καλά..

Στάλθηκε από το SM-A320FL μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Mazda MX5 NC 2.0 SPORT

December 25, 2019, 05:46:13 PMReply #82

Offline panos2171

Re: Aγορα mx-5 ND RF 1.5
« Reply #82 on: December 25, 2019, 05:46:13 PM »
Η τιμή κτήσης ενός αυτοκινήτου μπορεί να μεταβαλεται αλλά το κόστος συντήρησης αναλογεί πάντα στην εργοστασιακή του αξία.

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

NBFL 2002 1.6L (midnight blue)
stock engine
15'' ENKEI (phoenix) wheels
MeisterR Sportive Coilovers

December 25, 2019, 09:49:30 PMReply #83

Offline dim-mx5

Re: Aγορα mx-5 ND RF 1.5
« Reply #83 on: December 25, 2019, 09:49:30 PM »
Ναι ετσι οπως τα λες ειναι.Aπο οσο το εχω ψαξει τα anniversary πρεπει να ειχαν κατασκευαστει ολα απο τελος 2009 ως και το 2010.Παντως ακομα πιο κωμωδια ηταν οταν ειχα παρει τηλ. προσφατα για το anniversary.Επεμενε οτι ηταν κατασκευη 2013, και οταν τον ρωτησα για ποιο λογο ανεβασε την τιμη στα 17.900€απο 16.900 που ειχε προσφατα και 15.900 ενα χρονο πριν, δεν το παραδεχοταν και μου ελεγε οτι ισως ηταν αλλη αγγελια.Επισης οταν ρωτησα για χιλιομετρα, μου ειπε οτι εχει κανει 4,000, και τα εκανε ολα μεσα στο 2019.Βιβλιο σερβις κενο μου ειπε, αφου δεν εχει κανει ακομα σερβις. Κριμα παντως γιατι μου αρεσει το συγκεκριμενο nc

Κάτι ακόμα, το 2016 η αγγελία είχε φωτογραφίες του πραγματικού αυτοκινήτου (αντίστοιχες με του 2.0). Έπετα τις κατέβασε κι έβαλε ιντερνετικες κονσέρβα. Τα χρήματα που ζητάει απο τότε ήταν παράλογα. Όσο ωραιο κι αν είναι, πλεόν τα χρήματα αυτά δε τα αξίζει. Όπως κατα τη γνώμη μου και τα 30.000+€ για το ND (RF/Soft) είναι παράλογα.
Tελικα δεν ειμαι ο μοναδικος που το ειχε προσεξει αυτο 3 χρονια πριν οταν εβγαλε τις πραγματικες φωτο :good:
Τωρα για τα 30.000€ + που αναφερεις, μαλλον εννοεις το RF 1500 στο car με τα 31,990.
https://www.car.gr/12070080-mazda-mx-5-rf-131ps-full
Εννοειται πως δεν τα αξιζει.240€ επιπλεον ειχε καινουργιο μεχρι τον Σεπτεμβριο στην Αutoone και αυτο ειναι του 2017.Μπορει εξωτερικα να ειναι ολοιδιο αλλα 2017 με 2019 εχουν αρκετες διαφορες.(Ρυθμιζομενο τιμονι-καθισματα, αλλη εισαγωγη με +1 η +2 ιππους στο 2019 οι κυριοτερες που μπορω να θυμηθω).Εκτος απο αυτα, οι φωτο ειναι ενδεικτικες απο 2λιτρο με επιπλεον εξτρα.Αυτο της φωτο εχει 17αρες και recaro.Kανενα 1.5 σε καμια χωρα δεν εχει βγει απο το εργοστασιο με 17αρες.Επισης τα Reraro τα εχουν μονο οι ακριβες διλιτρες και νομιζω μονο ως εξτρα.

December 25, 2019, 10:23:57 PMReply #84

Offline dim-mx5

Re: Aγορα mx-5 ND RF 1.5
« Reply #84 on: December 25, 2019, 10:23:57 PM »
Παιδια χρειαζεται χοντρο πορτοφολι για cayman η boxster.Tο κοστος αγορας μπορει να βγει 5 η ακομα και 10 κ πιο φτηνα απο ενα καινουργιο mx.Oμως μετα τελη κυκλοφοριας,ασφαλειες σερβις λαστιχα καυσιμα, μια ζημια που μπορει να προκυψει,ολα αυτα κοστιζουν και κοστιζουν πολυ σε τετοια αυτοκινητα.Βεβαια οπως το βλεπει ο καθενας.Αν ειχα σκοπο να παρω κατι που θα το κρατησω για 1 χρονο ισως να ηταν καλη επιλογη αυτα που λετε.Προσωπικα προτιμω να παρω κατι που να μπορω να το συντηρησω σωστα,να ξερω οτι δεν θα μου ζηταει στην συνεχεια, και το κοστος θα ειναι περιππου οσο θα ηταν σε ενα συμβατικο αυτοκινητο.

December 25, 2019, 10:28:17 PMReply #85

Offline dim-mx5

Re: Aγορα mx-5 ND RF 1.5
« Reply #85 on: December 25, 2019, 10:28:17 PM »
« Last Edit: December 25, 2019, 10:31:16 PM by dim-mx5 »

December 25, 2019, 10:29:14 PMReply #86

Offline steve

Re: Aγορα mx-5 ND RF 1.5
« Reply #86 on: December 25, 2019, 10:29:14 PM »
Παιδια χρειαζεται χοντρο πορτοφολι για cayman η boxster.Tο κοστος αγορας μπορει να βγει 5 η ακομα και 10 κ πιο φτηνα απο ενα καινουργιο mx.Oμως μετα τελη κυκλοφοριας,ασφαλειες σερβις λαστιχα καυσιμα, μια ζημια που μπορει να προκυψει,ολα αυτα κοστιζουν και κοστιζουν πολυ σε τετοια αυτοκινητα.Βεβαια οπως το βλεπει ο καθενας.Αν ειχα σκοπο να παρω κατι που θα το κρατησω για 1 χρονο ισως να ηταν καλη επιλογη αυτα που λετε.Προσωπικα προτιμω να παρω κατι που να μπορω να το συντηρησω σωστα,να ξερω οτι δεν θα μου ζηταει στην συνεχεια, και το κοστος θα ειναι περιππου οσο θα ηταν σε ενα συμβατικο αυτοκινητο.
γενικά δεν έχεις άδικο, αλλά επειδή σου λεω το είχα ψάξει η ασφάλεια δεν είναι ακριβή, τα λάστιχα με τις στάνταρ 17ρες τπτ και το σέρβις όπως είπα παραπάνω ψιλο οκ. τωρα σε πιθανή ζημιά πάω πάσο. γενικά όμως να έδινα πάνω απο 30κ για nd (που δεν έχω) όσο και να.μαρέσει, δεν...

Στάλθηκε από το SM-A320FL μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Mazda MX5 NC 2.0 SPORT

December 25, 2019, 10:59:17 PMReply #87

Offline dim-mx5

Re: Aγορα mx-5 ND RF 1.5
« Reply #87 on: December 25, 2019, 10:59:17 PM »
Παιδια χρειαζεται χοντρο πορτοφολι για cayman η boxster.Tο κοστος αγορας μπορει να βγει 5 η ακομα και 10 κ πιο φτηνα απο ενα καινουργιο mx.Oμως μετα τελη κυκλοφοριας,ασφαλειες σερβις λαστιχα καυσιμα, μια ζημια που μπορει να προκυψει,ολα αυτα κοστιζουν και κοστιζουν πολυ σε τετοια αυτοκινητα.Βεβαια οπως το βλεπει ο καθενας.Αν ειχα σκοπο να παρω κατι που θα το κρατησω για 1 χρονο ισως να ηταν καλη επιλογη αυτα που λετε.Προσωπικα προτιμω να παρω κατι που να μπορω να το συντηρησω σωστα,να ξερω οτι δεν θα μου ζηταει στην συνεχεια, και το κοστος θα ειναι περιππου οσο θα ηταν σε ενα συμβατικο αυτοκινητο.
γενικά δεν έχεις άδικο, αλλά επειδή σου λεω το είχα ψάξει η ασφάλεια δεν είναι ακριβή, τα λάστιχα με τις στάνταρ 17ρες τπτ και το σέρβις όπως είπα παραπάνω ψιλο οκ. τωρα σε πιθανή ζημιά πάω πάσο. γενικά όμως να έδινα πάνω απο 30κ για nd (που δεν έχω) όσο και να.μαρέσει, δεν...

Στάλθηκε από το SM-A320FL μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Νομιζω οτι εχει να κανει πιο πολυ με αυτο που εγραψα πιο πανω, οπως το βλεπει ο καθενας.Και εγω μην νομιζεις, εχω καθησει και το εχω σκεφτει ξανα και ξανα για το 1500αρι ND.(Γιαυτο σκεφτομαι και ως εναλλακτικη NC mk 3,5 που και αυτα μαρεσουν).Αυτο που με κρατα σε σκεψη για ND ειναι οτι (θεωρητικα) ξηλωνεσαι  μονο για να το αγορασεις και οχι για να το συντηρησεις.Πχ τα 5000€-8.000€ που ειναι πολυ πιθανο να μου φαει ετσι με το καλημερα με μια ζημια μια Πορσε, γιατι να μην τα εριχνα στο καινουργιο και αξιοπιστο Mazda να το φτιαξω οπως θελω εγω.Εκτος απο αυτο, οσο και αν σου φανει παραξενο, δυσκολα θα αποφασιζα να αγορασω αυτοκινητο που να μην ειναι Γιαπωνεζικο.
« Last Edit: December 25, 2019, 11:04:31 PM by dim-mx5 »

December 25, 2019, 11:19:22 PMReply #88

Offline dim-mx5

Re: Aγορα mx-5 ND RF 1.5
« Reply #88 on: December 25, 2019, 11:19:22 PM »
Cayman παίρνεις, 11-12ετών, με τέλη 1000€ που αν βγάλει οποιοδήποτε πρόβλημα μετράς δεκαχίλιαρα...
Να λέγατε πως με 10 παίρνεις NC και με άλλα 10 βάζεις ανάρτηση & rotrex και σου μένουν και άλλα 10 για τέλη κυκλοφορίας, να το συζητούσαμε...που και πάλι η σύγκριση είναι άτοπη.
@dim-mx5 Ελλάδα δεν υπάρχει περίπτωση να βρεις RF ούτε καν softtop μεταχειρισμένο. Διαλέγεις από Γερμανία σε συννενόηση με κάποιον σοβαρό επαγγελματία και στο φέρνουν. Καινουργιο εννοείται αμ πως δεν συμφέρει να εισάγεις.
@Κostasmito εχεις να μου προτεινεις καποιον σοβαρο επαγγελματια? Καινουργιο εννοουσες συμφερει η δεν συμφερει να εισαγεις?

December 26, 2019, 09:15:19 PMReply #89

Offline kostasmito

Re: Aγορα mx-5 ND RF 1.5
« Reply #89 on: December 26, 2019, 09:15:19 PM »
Έχω, αλλά στο Ηράκλειο...
Δεν νομίζω πως θα είναι δύσκολο να βρεθεί κάποιος στην Αθήνα. Παλιότερα έφερνε ο Μπούτσης παρά εισαγωγή NC καινούργια, ίσως να ασχολείται ακόμα.
Εισαγωγή μεταχειρισμένου εννοώ. Θα βγει 23-25000€ το RF του 2017 με 20-30000km.

2.0lt sport / Larini Muffler / HKS Airfilter
Exedy lightweight flywheel & stage 1 clutch / Moss short shift
MeisterR CRD+ coils  / AutoExe Tie rod end / Cobalt FSTB / BBS EVO IX 17x8 ET+38 wheels / 215-45-17 AD08R
Wood Interior / Autoexe steering wheel / Honda Jazz antenna