mymx5
Γενικα => Γενικά => Topic started by: Ozymandias on March 29, 2016, 10:51:01 PM
-
Ξερετε αν υπαρχει καποιος ή καποια εταιρια που να ενοικιαζει καποιο NC?
Θα με ενδιεφερε να περασω μια-δυο μερες μαζι του στα πλαισια ερευνας αγορας πριν αποφασισω την αγορα του
-
Ξερετε αν υπαρχει καποιος ή καποια εταιρια που να ενοικιαζει καποιο NC?
Θα με ενδιεφερε να περασω μια-δυο μερες μαζι του στα πλαισια ερευνας αγορας πριν αποφασισω την αγορα του
Επειδή είχα ασχοληθεί κι εγώ με το θέμα και ήθελα να κάνω ένα σοβαρό τεστ-ντράιβ πριν αποκτήσω το miata μου, είχα ψάξει και είχα βρει μία εταιρεία ενοικιάσεων με ενοικίαση που περιελάμβανε απεριόριστα χλμ αν δεν κάνω λάθος.
Το σάιτ της εταιρείας είναι το http://xsplus.gr/ (http://xsplus.gr/) και είναι στην Γλυφάδα. Βέβαια το θέμα είναι ότι για να σου νοικιάσει mx5 (έχει το nc) πρέπει να έχεις κλείσει τα 25 (εγώ δεν τα είχα κλείσει) και να γίνει η κράτηση μόνο με πιστωτική γιατί σου δεσμεύουν ένα έξτρα ποσό σαν ασφαλιστική εγγύηση (έχουν δει πολλά τα μάτια τους) και αν επιστρέψεις το αυτοκίνητο ανέπαφο στο επιστρέφουν χωρίς κάποια επιβάρυνση. Αυτά τα ολίγα. Αν καλύπτεις τις προϋποθέσεις νομίζω αξίζει να το δοκιμάσεις για να έχεις μια πιο ολοκληρωμένη άποψη.
-
Αν θες να το δοκιμάσεις είναι η καλύτερη λύση πιστεύω !
-
Σε 150 μετρά θα το έχεις ερωτευτει
Sent from my Z10 using Tapatalk
-
Να ευχαριστησω τους φιλους για την αμεση ανταποκριση. Επικοινωνησα τελικα με την εταιρια και τελικα νοικιασα το ΜΧ5 για μερικες μερες.
Δυστυχως δεν ερωτευτηκα το Μιατι στα 150 μετρα, ουτε καν στα 300 χιλιομετρα, ωστοσο η επαφη μου με οδηγησε σε πολυ χρησιμα συμπερασματα για το τι τελικα μου αρεσει και τι δεν μου αρεσει στο αυτοκινητο αυτο
-
Ε πες μας και τις εντυπωσεις σου και τι γενικά αποκόμισες από την οδηγηση!
-
Να ξεκινησω λεγοντας οτι πριν το ΜΧ5 εχω οδηγησει ενα 206CC :-[ ( Το πρωτο μου αυτοκινητο. seemed like a good choice at the time) ενα Cooper, ενα Cooper S και ενα ελαφρως αναβαθμισμενο 1800αρι Α3. Το τελευταιο μου αυτοκινητο στο εξωτερικο ηταν ενα Forester
Τι μου αρεσε λοιπον στο ΜΧ5..... Υποψιν οτι ηταν ενα MIDI 1800αρι NC
Το ποσο αμεσο ειναι
Η θεση οδηγησης
Το συστημα συμπλεκτης-λεβιες-σασμαν
Η στοιβαροτητα του για ανοιχτο αυτοκινητο.
Τι ΔΕΝ μου αρεσε
Ειναι αργο και ενω σε προδιαθετει για γρηγορη οδηγηση στο τελος της ημερας δεν σε αποζημιωνει. Το παρατηρησα ειδικα στις γρηγορες επαναλλαμβανομενες στροφες, εκει που το MINI ειναι στο στοιχειο του, στο MX5 πρεπει να υπολογισεις πολυ καλα την ταχυτητα με την οποια θα μπεις στην στροφη και ποσο και που θα πατησεις φρενο γιατι στην εξοδο δεν εχει και πολλα να σου δωσει. Καταλαβαινω οτι αυτο σε κανει καλυτερο οδηγο, ωστοσο για πρωτη επαφη μου φανηκε underwhelming.
Ελλειψη ροπης χαμηλα
Επισης, στις σχετικα υψηλες ταχυτητες με την κουκουλα επανω πχ στην Εθνικη οδο, μου φανηκε υπερβολικα θορυβωδες. Οχι τοσο αεροδυναμικοι θορυβοι οι οποιοι ηταν αναμενομενοι, αλλα ο ιδιος ο κινητηρας.
Τι με αφησε αδιαφορο
Το εσωτερικο του, αλλα καταλαβαινω οτι με τις καλυτερες εκδοσεις, πολλα απο αυτα βελτιωνονται
-
Δεν μπορείς να συγκρίνεις πάντως το ΜΧ σε σχεση με το Forester και το Μινι (τα αλλα 2 ειναι ανάξια αναφοράς). Η χρήση τους ειναι τελείως διαφορετική, πιθανόν αυτά σε συνδυασμό με το ΜΧ θα μπορουσαν να αποτελουν ένα ιδανικό γκαραζ!
-
Το θεμα ειναι οτι σε πρωτη φαση και για καμποσο καιρο, το MX5 θα ειναι το μονο μου αυτοκινητο.
-
Μην το πάρεις... είναι ένα αυτοκίνητο που αν δεν ψωνίσεις με το χέρι στη καρδιά, θα σε κουράσει αφάνταστα και θα το σιχαθείς
-
Μην το πάρεις... είναι ένα αυτοκίνητο που αν δεν ψωνίσεις με το χέρι στη καρδιά, θα σε κουράσει αφάνταστα και θα το σιχαθείς
Παντως ετσι οπως το λες ειναι οτι και καλα το αγοραζεις μονο για συναισθηματικους λογους και δεν ισχυει σε καμια περιπτωση. Δεν το αγοραζεις μονο επειδη ειναι ωραιο η επειδη ειναι καμπριο, εχει πολλά να προσφέρει στον οδηγό του, ειναι σχολείο και διασκέδαση. Αλλα και εγω είμαι της γνώμης να μην το πάρει, ακόμα και τα αμάξια που είχε στην κατοχή του δείχνουν εναν ανθρωπο που δεν συμβαδίζει με το ΜΧ, ακόμα και η εκφραση το εσωτερικό του με αφησε αδιάφορο. Αν ψαχνεις φινιρισμα ειδικά στο NC δεν θα το βρείς, ειναι και χειροτερο απο ολα της εποχης του, αλλα και μάλλον λιγο πιο πλαστικό και αδιαφορο απο τα προηγουμενα, ουτε καν ποιοτητα υλικών στο εσωτερικό δεν έχει.
-
Περιεργη κριτικη, αλλα περι ορεξεως...
Ειχα στην κατοχη μου Cooper s (ο,τι πιο σιχαμερο εχω οδηγησει σε σπορ κατηγορια) RX-8 231, S2000 και Miata nbfl 300+ αλογα.
Το NC που εχω τωρα ειναι απο τα αγαπημενα μου παρολο που δεν εχει ουτε το 10% του γκαζιου των παραπανω. Γιατι; Γιατι ειναι θεμα αισθησης. Και το feedback που μου δινει το αμαξι ειναι εκπληκτικο. Ακομα και χωρις καμια τρελη δυναμη.
Οταν διαβαζες τα specs και εβλεπες 125 αλογα για το 1.8 πραγματικα πιστευες οτι θα οδηγησεις ενα γρηγορο αυτοκινητο; Αν ηθελες πιο γρηγορο γιατι δεν κοιτουσες κατευθειαν το διλιτρο με τα 160 ή ακομα και ενα s2000 ;
Ανηκεις σε αλλη κατηγορια οδηγου far away απο φιλοσοφια πισωκινητου roadster.
-
Δε λες καλα που το νοικιασε πρωτα και δεν την πατησε σαν εμας ;
Παντως περα απο την πλάκα , οταν εχεις περασει καιρο με MINI cooper,A3 το NC μπροστα τους σε ηχομονωση , ειναι καρυδοτσουφλο.
Μιλαμε για επίπεδα θορυβου καμπίνας Yaris MKI
-
Κι εγώ θα συμφωνήσω με @gianic και @jSkyline...Δεν γίνεται να συγκρίνεις το miata με cooper s, A3 κτλ.
Κι εγώ το πρώτο μου αυτοκίνητο που έμαθα να οδηγώ ήταν ένα sportage και για λίγους μήνες είχα στην κατοχή μου ένα Octavia RS 200+ hp.
Το πρώτο είχε τρελή ποιότητα κύλισης, το Rs ωραίο γκάζι και τα δυο μαζί αρκετά καλή ηχομόνωση.
Δεν συγκρίνονται όμως με το mx5. Το καθένα από αυτά είναι σε διαφορετική κατηγορία και το καθένα με διαφορετική φιλοσοφία, και οδηγική αλλά και στησίματος. Μπορεί με τα υπόλοιπα να είχα γκάζι ή περίσσεια ασφάλεια αλλά με το μίχο έχω άπειρα χαμόγελα και περιμένω πως και πως την επόμενη στροφή να μπω με πόρτα και ας με κουράζει το στριμωξίδι ή η ηχομόνωση που μετά τα 160 km/h το boeing στην απογείωση μοιάζει με γατάκι μπροστά του. Αν τα θέλω σου περιορίζονται στο γκάζι ψάξε για μίνι πύραυλο fiesta,opc,polo gti, fabia rs.
Κι εμένα αν σταματήσει να μου προσφέρει χαμόγελα η πίσω κίνηση θα κινηθώ αλλού!
-
Το nc εμένα προσωπικά μου αρέσει πολύ το εσωτερικό του. Εμένα έχει και δερμάτινα οπότε δεν ξέρω αν παίζει και αυτό ρόλο. Τώρα σε θέμα "δύναμης" ναι έχεις δίκαιο. Αλλά μπορείς να πας σε άλλα κυβικά η άλλο roadster και να σε ικανοποιεί. Εγώ πάντως όταν ήταν να αγοράσω αυτοκίνητο ήμουν ανάμεσα στο cooper s και στο nc. Δεν το έχω μετανιώσει που το επέλεξα. Δεν αποκλείεται όμως κάποια στιγμή αν το δώσω, να πάρω το άλλο.
-
Γιάννη οι συναισθηματικοί λόγοι είναι λίγο υποκειμενικό ζήτημα.
Με βάση τα δεδομένα που μας έδωσε απάντησα
- Δεν θα έχει γκάζι
- Δεν έχει φασαριόζικο μοτέρ,το σύνολο είναι θορυβώδες. Π.χ. astra 1.8 140ps έχει μοτέρ που ακούγεται λίγο καλύτερα από terios σε υψηλές ταχύτητες.
- Δεν θα έχει χώρους
- Θα έχει φασαρία
- Μπορεί να του μπει στο μυαλό ότι θα σκίσουν τη κουκούλα
- Αν παρκάρει ο διπλανός στους 25 πόντους, το μπες βγες, με το μεγαλούτσικο μαρσπιέ και το κοίλο παράθυρο θέλει κορμί λάστιχο
( έχω :P ) - Σε rollάρισμα δεν έχει τη χαμηλή κατανάλωση των turbo
Κανείς δε νομίζω να διαφωνεί ότι είναι ιδιαίτερο αυτοκίνητο. Δεν στρέφεσαι στο Mx5 ψάχνοντας κάτι σπορ γενικώς.
Θυσιάζεις αρκετά πράγματα για να ευχαριστιέσαι αμεσότητα και επικοινωνία με το αμάξι σου. Να κάνεις ευθυγράμμιση και να το φέρνεις όπου θες ακριβώς.
Αν ψάχνεις κάμπριο γενικά, ψωνίζεις peugeot, slk κτλ. Αν ψάχνεις γρήγορο ψωνίζεις hatchback. Σε γενικές γραμμές αυτά είναι τα κριτήρια.
Πριν κανα χρόνο π.χ. οδήγησα scirocco 170ps και πραγματικά είχα ξεχάσει πως είναι να οδηγείς ένα παντελώς αδιάφορο αυτοκίνητο. Νομίζω πως αν κατέβαινα για κατούρημα αυτό θα συνέχιζε μόνο του, θα ήξερε τι έπρεπε να κάνει :P :girlie: . Έλλειψη αίσθησης.
Παρεμπιπτόντως, επειδή αναφέρθηκε, μαρέσει και μένα το εσωτερικό του nc. Ήδη έχω στο μυαλό και την αλλαγή ταπετσαρίας για ανανέωση, πάλι σε ύφασμα θα πάω ασυζητητί και θα είναι κουκλί.
-
Όντως NC δε ψωνίζεις αν ψάχνεις "γρήγορο" αυτοκίνητο και αυτό στο λέει άνθρωπος που έχει δίλιτρο.
Διαπιστώνεις όμως ότι είναι αρκετά πιο γρήγορο από ότι περίμενες, φιλικό διασκεδαστικό και και και πολλά άλλα. Προσωπικά για μένα είναι αγχολυτικό.
Προς το παρόν, λόγω οικογένειας έχω και ένα Volvo S40 τέρας άνεσης, ηχομόνωσης και ασφάλειας αλλά ένα απλό, αδιάφορο μεταφορικό μέσο.
Όταν λοιπόν μετά από μέρες μπαίνω στο μιατάκι για να πάω βόλτα, κάθε μα κάθε φορά κάθομαι στη θέση λίγα λεπτά και απλώς το χαζεύω. Τα πάντα μα τα πάντα είναι φτιαγμένα για να το οδηγείς γρήγορα και αποτελεσματικά. Μου κάνει εντύπωση πάντα η θέση οδήγησης η ορατότητα και το εσωτερικό (δηλώνω οπαδός και σκέφτομαι όπως και ο από πάνω μια ανανέωση 8)).
Θα έλεγα να ρίξεις μια ματιά και σε κανένα Ζ4 ή αν μπορείς να υποστηρίξεις λίγο υπομονή για κανένα 124 ?
-
Που στεκεται το NC 2.0 συγκριτικα με το 1800αρι;
(Ουτως ή αλλως το 2λιτρο κοιταζα εξ'αρχης)
-
160 άλογα. Με εκκεντροφόρους και φουλ πρώτο στάδιο πάει 190 άνετα
Sent from my SM-A500FU using Tapatalk
-
Ειναι σγουρά πιο ψηλά μαμά απο τα επίσημα νούμερα
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Ειναι σγουρά πιο ψηλά μαμά απο τα επίσημα νούμερα
Sent from my iPad using Tapatalk
Παίξτο μιλτοντελεφερμέ διπλό
-
Σε ποια Καστοριά, στη δική μας Καστοριά;; :llol: (κ τέλος το offtopic!) :llol:
-
Χαίρεται και από εμένα παιδιά!
Δεν είμαι κάτοχος mx5 , παρόλα αυτά , επειδή ενδιαφέρομαι να γίνω θέλω να μαθω αν είναι δυνατή η ενοικίαση κάποιου NC ,χωρίς να είναι απαραίτητο να έχω κλείσει τα 25! Έψαξα σε κάποια που προαναφέρθηκαν(xsplus) παρόλα αυτά Τζιφός! >:a
-
Χαίρεται και από εμένα παιδιά!
Δεν είμαι κάτοχος mx5 , παρόλα αυτά , επειδή ενδιαφέρομαι να γίνω θέλω να μαθω αν είναι δυνατή η ενοικίαση κάποιου NC ,χωρίς να είναι απαραίτητο να έχω κλείσει τα 25! Έψαξα σε κάποια που προαναφέρθηκαν(xsplus) παρόλα αυτά Τζιφός! >:a
Καλησπερα,
Βάλε τον πατέρα σου να το νοικιάσει ή κάποιον άλλον εάν βρηκες ;)
Στάλθηκε από το Le X820 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk