mymx5

Γενικά περί Mx-5 => Νέα που αφορούν το mx5 => Topic started by: lok502 on March 23, 2011, 04:30:26 PM

Title: Fastest, lightest MX-5 edition ever!
Post by: lok502 on March 23, 2011, 04:30:26 PM
Φαίνεται ότι ο dimsabas ενέπνευσε την Mazda:

http://www.autocar.co.uk/News/NewsArticle.aspx?AR=256104 (http://www.autocar.co.uk/News/NewsArticle.aspx?AR=256104)

Fastest, lightest MX-5 ever

This GT racing version of the Mazda MX-5 is the lightest and most powerful version of the iconic roadster ever built.

The Mazda MX-5 GT will race in the Britcar MSA British Endurance Championship 2011. It has been built as “an engineering challenge to get the weight as low as possible using Mazda’s gram strategy as the inspiration”.

Mazda says every last detail of the car has been examined to see where weight can be saved, before matching the power to the weight. It weighs just 850kg and is equipped with a 2.0-litre Mazda engine tuned to produce 275bhp. The engine is mated to a six-speed a sequential paddle-shift gearbox.

The build of the car took 400 hours. Lightweight features include polycarbonate windows and carbonfibre doors, while the shell was also dipped in acid to shed another 15kg in weight.

Other upgrades include race seats, a fire extinguisher and competition alloys and steering wheel, while the rear axle, suspensions, running gear and drivetrain have all been tuned for racing.

The MX-5 GT, complete with a bespoke Spirited Green metallic paintjob, will compete in the Britcar championship for the first time at Silverstone this weekend.

(http://cdn.images.autocar.co.uk/612x408FFFFFFF/NonCar/Mazda/MX-5/Mazda-MX-2331111101178081600x1060.jpg)(http://cdn.images.autocar.co.uk/612x408FFFFFF/NonCar/Mazda/MX-5/Mazda-MX-2331111101146201600x1060.jpg)

Πόσο λέτε να ζυγίζει αυτό το roll cage?
Title: Re: Fastest, lightest MX-5 edition ever!
Post by: xenos on March 23, 2011, 04:50:14 PM
Mazda says every last detail of the car has been examined to see where weight can be saved, before matching the power to the weight. It weighs just 850kg and is equipped with a 2.0-litre Mazda engine tuned to produce 275bhp. The engine is mated to a six-speed a sequential paddle-shift gearbox.

Δημήτρη έχεις δουλειά ακόμα βλέπω. Έφτασε το βαρίδι nc 850 κιλά!  :o
cw παίζει?  :????:
Title: Re: Fastest, lightest MX-5 edition ever!
Post by: lok502 on March 23, 2011, 04:59:26 PM
Πάντως αυτό το Μιάτα θα πρέπει να είναι όνειρο στην οδήγηση με τέτοιο βάρος και ιπποδύναμη..
Title: Re: Fastest, lightest MX-5 edition ever!
Post by: Liakos on March 23, 2011, 05:13:14 PM
Oνειρο ειναι... 850 κιλα, 275 αλογα, 6αρι σειριακο σαζμαν... :D Μου τρεχουν τα σαλια.

Το cage Γιωργο ζυγιζει ευκολα ενα 40αρι κιλα. Της OMP για τα ΝΑ/ΝΒ που ειναι το μισο απο αυτο, ζυγιζει 27 κιλακια. ;)
Title: Re: Fastest, lightest MX-5 edition ever!
Post by: Liakos on March 23, 2011, 05:26:46 PM
Μαλιστα.Κανουν λογο για : "0 to 60 mph (96 km/h) takes just 3 seconds and top speed is 160 mph ( 257.5 km/h)."  :o :o

Yπεραισιοδοξο το βρισκω το 0-100 αλλα ποιος ξερει?

Αναγνωριζει καποιος τις ζαντες? Φερνουν σε OZ Ultraleggera αλλα δεν πρεπει να ειναι αυτες.

Θα τρεξει σε αγωνα αντοχης οποτε δε νομιζω να ακολουθησαν το δρομο της CSW.Επισης τα extra parts της υπερτροφοδοτησης δε θα βοηθουσαν κ το να μεινει το βαρος σε τοσο χαμηλα επιπεδα. Ισως ειναι καποια τσιταρισμενη ατμοσφαιρικη εκδοση του διλιτρου MZR με τα καλουδια της CSW. :????:
Title: Re: Fastest, lightest MX-5 edition ever!
Post by: lok502 on March 23, 2011, 05:48:42 PM
Δεν υπάρχουν πολλές πληροφορίες αλλά κοιτώντας τους κανονισμούς λένε ότι μπορεί να τοποθετηθεί κινητήρας από άλλο μοντέλο της εταιρείας ή να αυξηθεί ο κυβισμός αλλά δεν αναφέρει τούρμπο πουθενά:

The engine crank case and head must be original units specified for that manufacture of car but may be modified. An alternative engine from the manufacturers range may be fitted to the car but it has to be the same make of the manufacturer of the car, for example a BMW engine in a BMW M3 may only be replaced by another BMW engine.
...
 The cubic capacity of an engine may be modified.



Το συγκεκριμένο Μιάτα το προετοίμασε η Jota Sport.
Title: Re: Fastest, lightest MX-5 edition ever!
Post by: dimsabas on March 23, 2011, 07:46:36 PM
Τέλειο! Πανέμορφο! Υπέροχο! Αψεγάδιαστο!
Όνειρο είναι το άτιμο, μου τρέχουν τα σάλια. Η Mazda παρουσίασε το τέλειο Miata, τελεία και παύλα! Όσο περισσότερο το κοιτάω, τόσο περισσότερο μου αρέσει. Φανταστικό! :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

Κάποιες απορίες: όταν λέει ότι βούτηξαν το αμάξωμα σε οξύ κι έτσι μειώθηκε το βάρος κατά 15 κιλά, τι ακριβώς εννοεί; Όχι πως θα το κάνω :llol:, απλώς θα ήθελα να ξέρω πώς λειτουργεί η ιδέα.
Επίσης, να παρατηρήσω ότι τα 850 κιλά* δεν είναι διόλου απλησίαστο για το κοτέτσι μου, αλλά όντως θα χρειαστεί λίγη δουλίτσα ακόμα. Βέβαια, το NC ξεκινά από βαρύτερη βάση, έχει βαρύτερο κλουβί, βαρύτερο μοτέρ, πίσω προφυλακτήρα... Το θέμα δεν είναι να συγκρίνω τη Mazda με μένα, αλλίμονο. Άλλωστε, το συγκεκριμένο κοστίζει πολλά χρήματα, όχι αστεία. Το θέμα είναι ότι η Mazda παρουσίασε κάτι που μας στοιχειώνει τη νύχτα και ρεφάρει με τον καλύτερο τρόπο για εκείνο το κακόγουστο ανέκδοτο (http://www.autoblog.com/photos/mazda-mx-5-speedster-concept/). Μπράβο της και πάλι και μακάρι να κυκλοφορήσει με πινακίδες κι όχι μόνο στους αγώνες.

*Αν το βάρος είναι όντως τόσο, γιατί αν είναι αντίστοιχο του "0-60 μίλια σε 3 δευτερόλεπτα"... :zalistika: :zalistika:
Title: Re: Fastest, lightest MX-5 edition ever!
Post by: lok502 on March 23, 2011, 08:36:29 PM
Το μπάνιο σε οξύ αφήνει μόνο το αμάξωμα (shell) και αφαιρεί οτιδήποτε μικρό και περιττό. Χρησιμοποιείται πολύ και σε παλιές καρότσες σε περιπτώσεις ανακατασκευής.
Υποθέτω η Μάζντα Αγγλίας δεν μπορούσε να πάρει ένα τελείως γυμνό αμάξωμα από την Ιαπωνία οπότε πήραν ένα καινούργιο το ξήλωσαν όσο μπορούσαν και το βούτηξαν σε οξύ για να μην μείνει τίποτα.

(σκεφτείτε τί γαμάτο θα ήταν να είχε κάνει τα ίδια η Μάζντα στο ΝΑ! :excited:)

Title: Re: Fastest, lightest MX-5 edition ever!
Post by: dimsabas on March 23, 2011, 09:05:46 PM
Επίσης, όταν η Mazda ετοιμάζει ένα αμάξωμα το οποίο πρέπει να είναι αρκετά στιβαρό για ένα μοντέλο 1.120 κιλών, καταλαβαίνετε ότι τα 850 κιλά τού φαίνονται αστεία. Όταν προσθέτει και τόσες ενισχύσεις, τότε το αμάξωμα έχει ακόμα πιο εύκολο ρόλο. Το βουτάει λοιπόν ολόκληρο μέσα στο οξύ κι ανάλογα το πόσο θα το αφήσει, τόσο θα οξυδωθεί. Υπολογίζει πόσο μπορεί να το αδυνατίσει χωρίς να υπάρχει αρνητική επίδραση πουθενά και το βγάζει. 15 κιλά όφελος δεν είναι καθόλου άσχημα. :exaclty: :exaclty:
Title: Re: Fastest, lightest MX-5 edition ever!
Post by: simkoz on March 23, 2011, 09:12:39 PM
Εγώ πιστεύω ότι τα 15 αυτά κιλά πρέπει να είναι από τα διάφορα στρώματα προστασίας του αμαξώματος κατά της σκουριάς, ελαστικές αποκαλύψεις για μόνωση και αδιαβροχοποίηση κλπ. Δεν νομίζω το οξύ να είναι τόσο ισχυρό που να τρώει μέταλλο
Title: Re: Fastest, lightest MX-5 edition ever!
Post by: iliasfyntanidis on March 23, 2011, 09:28:37 PM
Προς dimsaba''Έχεις σκεφτεί να βγάλεις την πίσσα που έχει το αυτοκίνητο για αντισκοριακή προστασία?Το έχω ακούσει να γίνεται σε κοντράδικο αυτοκίνητο......
Title: Re: Fastest, lightest MX-5 edition ever!
Post by: Liakos on March 23, 2011, 09:47:18 PM
Το αυτοκινητο συμφωνα με info που βρηκα σε ενα blog ειναι 17 φορες πιο στιβαρο απο την ελαχιστη απαιτηση της FIA. :o
Title: Re: Fastest, lightest MX-5 edition ever!
Post by: lok502 on March 23, 2011, 10:28:37 PM
Το αυτοκινητο συμφωνα με info που βρηκα σε ενα blog ειναι 17 φορες πιο στιβαρο απο την ελαχιστη απαιτηση της FIA. :o

Το διάβασα, εκπληκτικό... Ελπίζω ένα μέρος από ότι έχει εφαρμοστεί σε αυτό να περάσει στο νέο ND.
Φανταστείτε ένα νέο ND με βάρος 940-950 κιλά και δύο φορές πιο άκαμπτο από το NC  O0
Title: Re: Fastest, lightest MX-5 edition ever!
Post by: simkoz on March 23, 2011, 10:56:17 PM
Καλά, σίγουρα αντιγράφουν το samba. Κοιτάξτε λίγο τον μονό καθαριστήρα και τους καθρέφτες
Kawasaki
Title: Re: Fastest, lightest MX-5 edition ever!
Post by: spoumi on March 23, 2011, 11:02:36 PM
Καλά, σίγουρα αντιγράφουν το samba. Κοιτάξτε λίγο τον μονό καθαριστήρα και τους καθρέφτες
Kawasaki
Γιατί η κεντρική κονσόλα πάει πίσω? :P
Title: Re: Fastest, lightest MX-5 edition ever!
Post by: simkoz on March 23, 2011, 11:11:19 PM
Εκεί το έκανε λάθος η Mazda, έβαλε carbon αντί για σωλήνα που να επεκτείνεται στο παρμπρίζ.
Πάντως και μόνο που υπάρχει το project του Δημήτρη και τα συζητάμε είναι bonus για το φόρουμ
Title: Re: Fastest, lightest MX-5 edition ever!
Post by: george1.8 on March 26, 2011, 10:40:25 AM
Το mx5 που όλοι θα θέλαμε να είχαμε!!!!!! Απίστευτο!!!!!!
Πρέπει να σκοτώνει.... :o :o
Title: Re: Fastest, lightest MX-5 edition ever!
Post by: Nitroking on March 26, 2011, 11:52:19 PM
Το cage Γιωργο ζυγιζει ευκολα ενα 40αρι κιλα. Της OMP για τα ΝΑ/ΝΒ που ειναι το μισο απο αυτο, ζυγιζει 27 κιλακια. ;)

Εγω θα του δινα γυρω στα 20-25.. Σε τετοιες εφαρμογες βαζεις χρωμομολυβδενιο, δεν καθεσαι να ανεχτεις το βαρος του χαλυβα.. ;)
Title: Re: Fastest, lightest MX-5 edition ever!
Post by: aft3rgl0w on March 31, 2011, 11:29:33 PM
Μαλιστα.Κανουν λογο για : "0 to 60 mph (96 km/h) takes just 3 seconds and top speed is 160 mph ( 257.5 km/h)."  :o :o

Yπεραισιοδοξο το βρισκω το 0-100 αλλα ποιος ξερει?

Αναγνωριζει καποιος τις ζαντες? Φερνουν σε OZ Ultraleggera αλλα δεν πρεπει να ειναι αυτες.

Θα τρεξει σε αγωνα αντοχης οποτε δε νομιζω να ακολουθησαν το δρομο της CSW.Επισης τα extra parts της υπερτροφοδοτησης δε θα βοηθουσαν κ το να μεινει το βαρος σε τοσο χαμηλα επιπεδα. Ισως ειναι καποια τσιταρισμενη ατμοσφαιρικη εκδοση του διλιτρου MZR με τα καλουδια της CSW. :????:

και εγω για Ultraleggera τις κόβω.....γενικά θεικό σχεδιο για ζάντα αλλα τις είδα σε mx5 και δεν μπορω να πω οτι του ταιριαζε τόσο ..δε ξέρω...
anyway....δείχνουν φοβερά αυτα τα 850kg :)
Title: Re: Fastest, lightest MX-5 edition ever!
Post by: dimsabas on April 01, 2011, 12:00:42 AM
(http://www.topgear.com/uk/assets/cms/0315cdee-defa-4217-8bfc-84fdb29e1aa3/670x377Image.jpg?p=110331_12:02)

Στον 1ο αγώνα του Britcar στο Silverstone για μεγάλο μέρος του αγώνα (περίπου τον μισό) ήταν 3ο στην κατηγορία του (τα άλλα αυτοκίνητα της κατηγορίας ήταν BMW M3 E90, Μ3 E46, BMW 135, "Honda Elise" S1, Exige, Ginetta G50, Leon Supercopa κ.ά) με περίπου 2sec διαφορά σε best lap (σε χρόνους της τάξης των 2' 28") από τον μέχρι εκείνη τη στιγμή πρώτο (με Elise).
Φυσικά ο αγώνας είναι endurance οπότε τα γυρολόγια είναι ενδεικτικά μιας και δεν φανερώνουν όλη την αλήθεια για την έκβαση του αγώνα. Αργότερα η διαφορά από τα πρώτα γυρολόγια (M3 E90, Leon supercopa) μεγάλωσε και τελικά το MX-5 GT τερμάτισε 6ο (από τις 10 συνολικά συμμετοχές) στην κατηγορία του.
Title: Re: Fastest, lightest MX-5 edition ever!
Post by: nmwisima on April 01, 2011, 12:07:53 AM
Mα πόσο κάμπερ έχει πίσω :????:
Title: Re: Fastest, lightest MX-5 edition ever!
Post by: Liakos on April 01, 2011, 12:38:58 AM
Mα πόσο κάμπερ έχει πίσω :????:
Ελα ντε...σα χαλασμενο φαινεται. :????:

Μπραβο στο miata.Το ριξανε στο λακκο με τα θηρια! :o :o
Title: Re: Fastest, lightest MX-5 edition ever!
Post by: saldale on April 01, 2011, 08:03:14 AM
Και πολύ σωλήνας βρε παιδί μου...
Κανένα πιο "ελαφρυ" cage δεν μπορούσαν να φτιάξουν?
Title: Re: Fastest, lightest MX-5 edition ever!
Post by: lok502 on April 01, 2011, 08:28:04 AM
Μάλλον θα το απαιτούσαν οι κανονισμοί, όπως επίσης και λόγοι ασφάλειας/ακαμψίας.
Πάντως παίζει σε δύσκολη κατηγορία το "ταπεινό"  Μιάτα και τα πάει πολύ καλά, νομίζω αν αναλύσουν τον 1ο αγώνα θα βελτιωθούν πολύ στους επόμενους.. Μην ξεχνάμε και με τί θηρία είναι αντιμέτωπο..


(Ελπίζω η Μάζντα να βάλει μυαλό και να βγάλει έστω και περιορισμένη, μια ειδική έκδοση Μιάτα, ελαφρύ χωρίς εξοπλισμό και σκληροπυρηνικό -ένα R package δηλ.
Για μένα όνειρο θα ήταν ένα Μιάτα πχ NC  900(δύσκολα)-950 κιλά (εφικτό), τελείως γυμνό (μόνο απλό AC προαιρετικά για να μην πεθαίνουμε από τη ζέστη το καλοκαίρι-όχι κλιματισμό ούτε ηχοσύστημα, δερμάτινα, μόνωση κλπ), χειροκίνητα παράθυρα, μπάκετ, μπλοκέ, ανάρτηση, αντιστρεπτικές, rollbar, bushings πολυουρεθάνης, κοντό 6αρι κιβώτιο και 180-200 άλογα.
Title: Re: Fastest, lightest MX-5 edition ever!
Post by: dimsabas on April 01, 2011, 03:30:11 PM
Πράγματι, ένα τέτοιο NC θα ήταν ονειρικό. Ένα 106 Rallye σε roadster. Ίσως όμως οι εταιρίες βλέπουν ότι δεν υπάρχει επαρκές κοινό για τέτοιες εκδόσεις και τελικά είμαστε λίγοι οι σκληροπυρηνικοί. Ιδού μια αντίστοιχη έκδοση από το EVO, η οποία όμως είναι τελείως γυμνή, αφού προορίζεται για αγωνιστική χρήση. (http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1307745/)

Τώρα, στο θέμα μας:


(http://adventure52.com/wp-content/uploads/2011/03/2_mark-ticehurst-onboard-1024x614.jpg)


(http://www.trackculture.com/wp-content/uploads/2011/03/IMG_0042.jpg)

(http://www.trackculture.com/wp-content/uploads/2011/03/IMG_0077.jpg)


Και εδώ ο κινητήρας, που όπως φαίνεται είναι ο MZR-Duratec με τετραπετάλουδο σύστημα barrel throttles της Cosworth.

(http://www.trackculture.com/wp-content/uploads/2011/03/IMG_0076.jpg)

Και μία αναφορά από τον Sam Hignett, τον Managing Director της Jota Sport που ετοίμασε το αυτοκίνητο:
http://www.adventure52.com/2011/03/28/view-from-inside-the-mx-5-gt/
Title: Re: Fastest, lightest MX-5 edition ever!
Post by: Liakos on April 02, 2011, 12:41:42 AM
Απολαυστε!  :nod:

Mazda MX-5 GT Timelapse Build (http://www.youtube.com/watch?v=uOX-QgEoE_g#normal)
Title: Re: Fastest, lightest MX-5 edition ever!
Post by: Basilmx5 on April 02, 2011, 10:26:05 PM
Πραγματικα πολυ ομορφο βιντεο...

Πράγματι, ένα τέτοιο NC θα ήταν ονειρικό. Ένα 106 Rallye σε roadster. Ίσως όμως οι εταιρίες βλέπουν ότι δεν υπάρχει επαρκές κοινό για τέτοιες εκδόσεις και τελικά είμαστε λίγοι οι σκληροπυρηνικοί.
Κ αυτοι που ειστε ρε Δημητρη... αντε να βαλω κ τον εαυτο μου μεσα, με την εννοια οτι θαθελα να χα ενα τετοιο, δεν θα μπορουσαν να διαθεσουν 60χιλιαρικακια για ενα τετοιο project... γιατι τοσο θα κοστιζε αν εβγαινε στη παραγωγη, εστω σε μερικη...
Title: Re: Fastest, lightest MX-5 edition ever!
Post by: dimsabas on April 02, 2011, 11:10:49 PM
Τη στιγμή που το Sport κοστίζει 30-35 χιλιάρικα, θεωρώ ότι αν η Mazda έστηνε κανονική γραμμή παραγωγής (κι όχι όπως η Ford που αναγκαζόταν να στέλνει τις καρότσες αλλού και να μοντάρουν χειροποίητα τα Focus RS, με αποτέλεσμα να χάνει χρήματα σε κάθε RS που πουλούσε), ένα ρεαλιστικό κόστος 40Κ θα το καθιστούσε ελκυστικό. Όλα αυτά με 170-180 αλογάκια από το δίλιτρο μοτεράκι και βάρος περί τα 950 κιλά. Τα επιπλέον 100 κιλά για να φτάσει τα 850 ίσως κοστίζουν κάτι παραπάνω. Από την άλλη, ξαναρωτάω πόσοι θα αγόραζαν ένα αυτοκίνητο χωρίς οροφή.
Title: Re: Fastest, lightest MX-5 edition ever!
Post by: Ξάδελφος on April 02, 2011, 11:29:01 PM
Τι να στήσει? Κανονική γραμμή παραγωγής? Τοτε θα ηταν που για να συμφερει η παραγωγη του σε σχεση με το ποσα λιγα αμαξια θα πωλουνταν εκ των πραγματων ,θα κοστιζε 100000Ε.
Γιατι λες τα λαχταριστα πανακριβα αυτοκινητα που πουλανε λιγα κομματια τα δινουν για κατασκευη σε "οικους" ? Μηπως γιατι για τα λιγα κομματια δε συμφερει η δημιουργια-στησιμο ολοκληρης γραμμης παραγωγης?
Title: Re: Fastest, lightest MX-5 edition ever!
Post by: Basilmx5 on April 03, 2011, 03:37:42 PM
Τη στιγμή που το Sport κοστίζει 30-35 χιλιάρικα, θεωρώ ότι αν η Mazda έστηνε κανονική γραμμή παραγωγής (κι όχι όπως η Ford που αναγκαζόταν να στέλνει τις καρότσες αλλού και να μοντάρουν χειροποίητα τα Focus RS, με αποτέλεσμα να χάνει χρήματα σε κάθε RS που πουλούσε), ένα ρεαλιστικό κόστος 40Κ θα το καθιστούσε ελκυστικό. Όλα αυτά με 170-180 αλογάκια από το δίλιτρο μοτεράκι και βάρος περί τα 950 κιλά. Τα επιπλέον 100 κιλά για να φτάσει τα 850 ίσως κοστίζουν κάτι παραπάνω. Από την άλλη, ξαναρωτάω πόσοι θα αγόραζαν ένα αυτοκίνητο χωρίς οροφή.
Αυτα τα πολυ ομορφα πραγματακια που λες 170-180 αλογα 950-850κιλα τα χουν αμαξια που κοστιζουν καινουργια 60-70-80χιλιαρικα βλεπε λοτους-σπιντστερ... που το ειδες το ρεαλιστικο νουμερο των 40χιλιαδων?  :llol: μη σου πω για πιο σκληροπυρηνικο οπως ατομ-κτμ κ αλλα σαυτη τη κατηγορια που ξεπερνανε τα 100...
Αλλα στο τελος τελος, εγω σου λεω οτι εβγαινε "αυτο" το μχ5 κ το ειχαν 40k... τα ειχες να τα δωσεις? ή θα τα εδινες? (ρητορικη ερωτηση) ::-
Title: Re: Fastest, lightest MX-5 edition ever!
Post by: Liakos on April 08, 2011, 03:39:43 PM
Nα και πως κατεκτησε την 6η θεση στην κατηγορια του. Δεδομενης της συγκρουσης που ειχε κ του αποτελεσματος αυτης, η 6η θεση ειναι πραγματικα εντυπωσιακη.

Mazda MX-5 GT at Britcar March 2011 (http://www.youtube.com/watch?v=d5rHk4RzJyc#normal)
Title: Re: Fastest, lightest MX-5 edition ever!
Post by: Basilmx5 on April 08, 2011, 05:28:57 PM
Δεδομενης της συγκρουσης που ειχε..
Καθως κ των αντίπαλων αυτοκινητων... ferrari, lambo, lotus, aston martin, ktm....
η 6η θεση ειναι πραγματικα εντυπωσιακη.
Title: Re: Fastest, lightest MX-5 edition ever!
Post by: NiTse on April 08, 2011, 06:12:03 PM
Τελικά με τις μαμά ζάντες έτρεξε. Τι διαστάσεις άραγε φοράει στα λάστιχα;
Title: Re: Fastest, lightest MX-5 edition ever!
Post by: lok502 on April 08, 2011, 07:03:56 PM
Για 1ο αγώνα πήγε πολύ καλά, όταν θα καταλήξουν στο σωστό στήσιμο θα πάει πολύ καλύτερα. Μόνο που στέκεται δίπλα στα τέρατα είναι απίστευτο.

(Κλασική αγγλική δήλωση: "although it is an MX5 it is a little bit more powerful and bit more potent")

Θἐλω κι εγώ "a little bit more power".  :excited:
Title: Re: Fastest, lightest MX-5 edition ever!
Post by: simkoz on April 08, 2011, 10:50:05 PM
είδατε και το tow? ίδιο με του Δημήτρη!!!!
Title: Re: Fastest, lightest MX-5 edition ever!
Post by: dimsabas on April 09, 2011, 07:51:28 AM
Καμία σχέση! :llol:
Το δικό του είναι πολύ μεγαλύτερο και σίγουρα πολύ βαρύτερο. (Η σιγουριά αναφέρεται πως όλο αυτό το ματσούκι δεν μπορεί να ζυγίζει 30-40 γραμμάρια όπως το δικό μου). Λογικό είναι, αφού το αγωνιστικό θα ρυμουλκηθεί πολύ περισσότερες φορές από ένα πολιτικό αυτοκίνητο.
Title: Re: Fastest, lightest MX-5 edition ever!
Post by: spoumi on July 17, 2011, 03:38:06 AM
περισσότερα στον σύνδεσμο.

http://www.mazdamx5racing.co.uk/ (http://www.mazdamx5racing.co.uk/)