mymx5

Γενικά περί Mx-5 => Νέα που αφορούν το mx5 => Topic started by: aris17561 on April 29, 2009, 11:15:51 AM

Title: Διαφορές ΜΚ1 ΜΚ1,5
Post by: aris17561 on April 29, 2009, 11:15:51 AM
καλημερα παιδια... θελω να ρωτησω κατι και ελπιζω να μην ειμαι οφ τοπικ... ειναι αληθεια οτι το μκ1 του 94-97 ειχε 90 αλογα ? αν ναι.... μπορουσεσ να το σβουριξεισ καθολου η επρεπε να το τουρμπισεισ ?
Title: Διαφορές ΜΚ1 ΜΚ1,5
Post by: Manolis on April 29, 2009, 11:41:51 AM
καλημερα παιδια... θελω να ρωτησω κατι και ελπιζω να μην ειμαι οφ τοπικ... ειναι αληθεια οτι το μκ1 του 94-97 ειχε 90 αλογα ? αν ναι.... μπορουσεσ να το σβουριξεισ καθολου η επρεπε να το τουρμπισεισ ?

Τα 90 του άλογα είναι περίπου σαν τα 126 του NC(εννοώ ότι στην πραγματικότητα είναι περισσότερα) οπότε ναι μπορείς να το σβουρίξεις γιατί έχει και 14άρες.Το βασικό του μείον όμως είναι ότι δεν έχει μπλοκέ.
Title: Διαφορές ΜΚ1 ΜΚ1,5
Post by: george 1323 on April 29, 2009, 11:47:13 AM
καλημερα παιδια... θελω να ρωτησω κατι και ελπιζω να μην ειμαι οφ τοπικ... ειναι αληθεια οτι το μκ1 του 94-97 ειχε 90 αλογα ? αν ναι.... μπορουσεσ να το σβουριξεισ καθολου η επρεπε να το τουρμπισεισ ?

Τα 90 του άλογα είναι περίπου σαν τα 126 του NC(εννοώ ότι στην πραγματικότητα είναι περισσότερα) οπότε ναι μπορείς να το σβουρίξεις γιατί έχει και 14άρες.Το βασικό του μείον όμως είναι ότι δεν έχει μπλοκέ.
Εγω ειχα την εντυπωση οτι τα μκ1 ειχαν μπλοκε απο την μανα τους. :oops:
Title: Διαφορές ΜΚ1 ΜΚ1,5
Post by: Manolis on April 29, 2009, 11:52:09 AM
Τα 90-93 ναι είχαν.Ηταν μάλιστα το μοναδικό "μικρό" που κυκλοφόρησε και στην Αμερική (γιατί ως τότε έβγαινε ένα μόνο μοντέλο) και για
αυτό το λόγο υπάρχουν bolt on λύσεις για αυτό.Από το 93 και έπειτα υπήρχε και 1.8 και το μικρό στερήθηκε του μπλοκέ του  :-[
Title: Διαφορές ΜΚ1 ΜΚ1,5
Post by: eimai koulos on April 29, 2009, 02:52:44 PM
καλημερα παιδια... θελω να ρωτησω κατι και ελπιζω να μην ειμαι οφ τοπικ... ειναι αληθεια οτι το μκ1 του 94-97 ειχε 90 αλογα ? αν ναι.... μπορουσεσ να το σβουριξεισ καθολου η επρεπε να το τουρμπισεισ ?

Τα 90 του άλογα είναι περίπου σαν τα 126 του NC(εννοώ ότι στην πραγματικότητα είναι περισσότερα) οπότε ναι μπορείς να το σβουρίξεις γιατί έχει και 14άρες.Το βασικό του μείον όμως είναι ότι δεν έχει μπλοκέ.
Εγω ειχα την εντυπωση οτι τα μκ1 ειχαν μπλοκε απο την μανα τους. :oops:



to mk1 ναι το mk1.5  oχι 

κ για τα αλογα νομιζω οτι ηταν γυρω στα 100 πραγματικα κ με καποιες μικροεπεμβασεις επαιρνε κ αλλο
Title: Διαφορές ΜΚ1 ΜΚ1,5
Post by: VasmaV on April 29, 2009, 02:58:12 PM
ναι γύρω στα 100 πραγματικά είναι από όσο έχω διαβάσει και γω.
Title: Re: Διαφορές ΜΚ1 ΜΚ1,5
Post by: Neko on April 29, 2009, 09:19:16 PM
Θα συμφωνισω και εγω οτι ειναι 100 πραγματικα και σαν κατοχος ΜΚ1.5!! Απο την αρχη που το οδηγησα τα 90 αλογα που λεγανε ηταν λιγα.Βεβαια το μπλοκε ειναι κατι που του λειπει (και το θελω πολλλυυ)αλλα πιστευω οτι και μεσα ειναι πιο ομορφο απο το ΜΚ1.
Title: Re: Διαφορές ΜΚ1 ΜΚ1,5
Post by: Basilmx5 on April 29, 2009, 09:34:04 PM
Παιδια δε ξερω για τα τεχνικα σημεια αλλα τωρα τελευταια εχω παθει τη πλακα μου με τα μκ1 ή μκ1.5, φτιαγμενα τουλαχιστον εξωτερικα, οχι τα μαμα, τα μαμα τα βλεπω πολυ skinny.. θεωρω οτι γινονται απτα ομορφοτερα αμαξια που μπορουν να κυκλοφορησουν, σκετα στολιδια αν τα εχεις τουμπανο κ καλοδιατηρημενα..
Title: Re: Διαφορές ΜΚ1 ΜΚ1,5
Post by: mx5mk1 on July 01, 2009, 10:05:42 PM
όπως λέει κα το nick μου, είμαι κάτοχος mx5mk1 και χθες οδήγησα NC 1.8, θέλετε εντυπώσεις ΝΑmk1 vs NC1.8 ?

Title: Re: Διαφορές ΜΚ1 ΜΚ1,5
Post by: Konstantinos on July 01, 2009, 11:18:28 PM
Ναι φυσικά,αναμένω με αγωνία τις εντυπώσεις σου! Απλά ρίξε μια ματιά γιατί πιστεύω υπάρχει ένα αντίστοιχο topic κάπου στο forum ωστε να μην χαθεί η ροή της ενότητας! Βασίλη συμφωνώ απόλυτα :good:Θα ήμουν υπερευτυχής με ένα Mk1 έστω με 90hp (αν και θα του είχα κάνει πολλάαα που οικονομικά δεν μπορώ στο Mk3)!!
Title: Re: Διαφορές ΜΚ1 ΜΚ1,5
Post by: mx5mk1 on July 02, 2009, 08:00:53 AM
Nομίζω δεν υπάρχει λόγος να γράψω την προσωπική μου άποψη για τη σύγκριση NAmk1 και NC επειδή μπορεί να δημιουργηθεί κάποια μικρή αντιπαράθεση, κάτι που δεν θα ήθελα με τίποτα να συμβεί....      :exaclty:
Title: Re: Διαφορές ΜΚ1 ΜΚ1,5
Post by: nmwisima on July 02, 2009, 02:07:36 PM
Δεν υάρχει σύγκριση φίλε μου, πρακτικά. Γράψε ό,τι θες.

Μηλα με πορτοκάλια ειναι ούτως ή άλλως.

Ό,τι και να πεις, πολύ διαφορετικές εποχές, πολύ διαφορετικές ανάγκες και προυποθέσεις.
Title: Re: Διαφορές ΜΚ1 ΜΚ1,5
Post by: option-D on July 06, 2009, 05:13:12 PM
Παίδες, για δείτε αυτήν εδώ (http://www.car.gr/classifieds/cars/view/245053/) τη Γιαπωνέζα..
Γιατί είναι έτσι; Τί εννοώ.. Μούτρα, τιμόνι, κώλος είναι διαφορετικά απο τα υπόλοιπα.. Το κοντέρ είναι σε μίλια επίσης, οπότε την κόβω για καθαρόαιμη..
Title: Re: Διαφορές ΜΚ1 ΜΚ1,5
Post by: jSkyline on July 06, 2009, 05:17:48 PM
Aμερικανα ειναι φιλαρακι !!!
Title: Re: Διαφορές ΜΚ1 ΜΚ1,5
Post by: Liakos on July 06, 2009, 05:19:20 PM
Μανο αν ηταν Ιαπωνικης προελευσης το πρωτο που θα επρεπε να ισχυει θα ηταν να βρισκεται το τιμονι στα δεξια...ατοπο.Μπροστα εχει μονο τα jaws δε βρισκω κατι αλλο διαφορετικο.Βλεπω επισης κ ανακλαστηρες μπροστα....αυτοματο κιβωτιο....πισω "αμερικανικη" πινακιδα....
Εγω σου λεω οτι ειναι Αμερικανικο. ;)

*με προλαβες ρε mod της κακιας ωρας :P
Title: Re: Διαφορές ΜΚ1 ΜΚ1,5
Post by: jSkyline on July 06, 2009, 05:22:28 PM
Δεν εχει και πλαινα φλασακια, εχει και το σημα του Eunos...Φαινεται απο μακρια το "αμερικανακι" !!!
Title: Re: Διαφορές ΜΚ1 ΜΚ1,5
Post by: option-D on July 06, 2009, 05:26:01 PM
Όντως.. Αυτό με το τιμόνι που είναι πολύ μπαμ, δεν το σκέφτηκα..  :punish:

Οπότε είναι Γιαπωνέζα απ' το Αμέρικα..

(http://foxtrotters.tripod.com/usamade2.gif)
Title: Re: Διαφορές ΜΚ1 ΜΚ1,5
Post by: harry2287 on September 28, 2010, 10:58:37 PM
Εγω παντως  το Μκ1 ηθελα απο 15 χρονων αλλα τοτε δεν γνωριζα οτι το Μκ1 εχει 115 αλογατα και μπλοκε (limited slip) οπως το ξερω!! διαφορες απο οσο ξερω το Μκ1.5 εχει διαφορετικο airflow εχει : abs,air condition,κατι μπαρες για σταθεροτητα πισω απο τις καρεκλες και 90 αλογατα στα χαρτια! Μαζι με αυτα εχω και μια απορια...το δικο μου σαν Μκ1 (Na6ce) εχει κλιματισμο (a.c) και φωτακι στο πορτμπαγκαζ kai  ανοιγει το πορτμπαγκαζ απο την εσωτερικη κονσολα ?? αυτα δεν ειναι εξτρα του Μκ1,5 (na8ce) ???   
Title: Re: Διαφορές ΜΚ1 ΜΚ1,5
Post by: fotis78 on September 29, 2010, 04:18:12 AM
Εγω παντως  το Μκ1 ηθελα απο 15 χρονων αλλα τοτε δεν γνωριζα οτι το Μκ1 εχει 115 αλογατα και μπλοκε (limited slip) οπως το ξερω!! διαφορες απο οσο ξερω το Μκ1.5 εχει διαφορετικο airflow εχει : abs,air condition,κατι μπαρες για σταθεροτητα πισω απο τις καρεκλες και 90 αλογατα στα χαρτια! Μαζι με αυτα εχω και μια απορια...το δικο μου σαν Μκ1 (Na6ce) εχει κλιματισμο (a.c) και φωτακι στο πορτμπαγκαζ kai  ανοιγει το πορτμπαγκαζ απο την εσωτερικη κονσολα ?? αυτα δεν ειναι εξτρα του Μκ1,5 (na8ce) ???   
του 90'και του 91'δεν ειχαν ντιζα για να ανοιγει το πορτ μπαγκαζ εσωτερικα.το 92 και μετα ανοιγει απο μεσα με το τραβηγμα του λεβιε στην μεσαια εσωτερικη κονσολα οπως και των μκ2-μκ2,5.το a/c υπηρχε αλλα ηταν στον extra εξοπλισμο!!!!αλλα ποιος εβαζε a/c....ολοι λεγαν ' καμπριο πηρα τι να το κανω το a/c...'τωρα για το λαμπακι του πορτ μπαγκαζ δεν γνωριζω αλλα ισως ο προηγουμενος ιδιοκτητης ισως να προνοησε και να εβαλε...μηπως τι κοστος να εχει ενα λαμπακι στο πορτ μπαγκαζ....
Title: Re: Διαφορές ΜΚ1 ΜΚ1,5
Post by: Ξάδελφος on September 29, 2010, 10:44:27 AM
Μην ψαχνεις να βρεις ακρη με τα στοιχεια του εξοπλισμου οπως πχ λαμπακια ,φωτακια ,μπλιμπλικια,ντιζες στα πορτμπαγαζ κλπ κλπ κλπ γιατι απλα θα χασει τη μπαλα δεν εχει να κανει με τη χρονολογια .Βλεπεις αμαξια ιδιας χρονολογιας και μπορει να ναι απο εξοπλισμο παντελως διαφορετικα.
Το Μκ1.5 ειχε παντως φτωχοτερες εκδοσεις απο μπλιμπλικια κλπ ,εκδοσεις που στο ΜΚ1 δεν υπηρχαν

Τα ΜΚ1.5 σε σχεση με τα ΜΚ1 παντα στα 1600cc
Δεν εχουν μπλοκε αλλα εχουν το μεγαλο καβουκι και ολη τη μεταδοση του 1.8 και περνουν μεσα bolt on το τορσεν .Το Μκ1 ειχε μικρης εμπλοκης δισκατο το οποιο φθειροταν σε βαθος χρονου και επαβε να ειναι μπλοκε.(Το ΜΚ1.5 στα 1800 ειχε μπλοκε τορσεν)
Τα ημιαξονια στο διαφορικο ειναι χωνευτα ενω του ΜΚ1 ειναι βιδωτα.
Οι ζωνες ασφαλειας (τα σταθερα σημεια οχι οι ιμαντες) κατω ειναι διαφορετικες,του ΜΚ1.5 ειναι μικροτερες.
Εχουν μεγαλυτερα φρενα (οσα εχουν ABS)
Exoυν flash to pass λειτουργεια στα φαναρια που πολλα MK1 δεν εχουν.
Ο κεντρικος καθρεπτης ειναι κολλημενος στο παρμπριζ ενω στα Μκ1 στο τελαρο εκει που στα ΜΚ1.5 ειναι το φωτακι καμπινας.
Εχουν πιο ενισχυμενη δομικα καροτσα αλλα δεν εχουν τα εξτρα δεσιματα απο κατω εχουν ομως τις υποδοχες για να μπουν.
Εχουν λιγοτερους ιππους αλλα σε μεγαλυτερη κλιμακα στροφων  περισσοτερη αποδιδομενη ροπη.
Οι 14αρες ζαντες  ειναι πιο φαρδιες απ τις 14αρες του Μκ1 κι εχουν διαφορετικο σχεδιο.
Εχουν διαφορετικο ταμπλο το οποιο ειναι πολυ συγγενικο με των ΜΚ2 καμια σχεση με το επιπεδο ταμπλο του ΜΚ1 στα προτυπα του 323F της εποχης.
Εχουν καθισματα με προσκεφαλο οπως τα ΜΚ2 ενω τα ΜΚ1 εχουν μονοκομματα.
Εχουν σχεδον τα ιδια ηλεκτρονικα και το ιδιο AFM ,το 1.8 ειναι αυτο που εχει διαφορετικο,εχει ΜΑF.
Εχουν διαφορετικα μοτερ και κατ επεκτασιν αρκετα διαφορετικα αναλωσιμα ανταλλακτικα,πχ τρομπα νερου-καταλυτη κα.

Οσο για το αν μπορεις να ντριφταρεις με τα 89 αλογα του Μκ1.5...
Οπως ειχε πει αλλος... αν δε μπορεις με 90 δε μπορεις ουτε με 900.
Title: Re: Διαφορές ΜΚ1 ΜΚ1,5
Post by: nmwisima on September 29, 2010, 11:38:49 AM
Τα Μκ1,5 έχουν 102-105 αλογα στο δυναμόμετρο :good:
Title: Re: Διαφορές ΜΚ1 ΜΚ1,5
Post by: Ξάδελφος on September 29, 2010, 12:01:34 PM
Περαν αυτου ,στα  χαρτια εχουν 89 αλογα,αλλα επειδη ειναι βαρβατα και οχι φοραδες(συνοδευονται απο αυξημενη ροπη σ ολο το φασμα για να το πω επιστημονικα) αποδιδουν και σου δινουν την αισθηση κινητηρα  105+ ιππων...Λογικο ειναι τα δυναμομετρα να λενε αληθεια και να μην ειναι αστικοι μυθοι.85-87 ιπποι στον τροχο εχουν παντως αρκετες φορες μετρηθει.Αν προσθεσεις και τις απωλειες χαλαρα το ονομαστικο 89 καταρριπτεται.
Ενας λογος που ανακοινωθηκαν με 89 ιππους και οχι περισσοτερους ειναι για να προμοταριστη η εκδοση με τον 1.8 κινητηρα που απεδιδε 120 και κατι αλογα.

Ο κινητηρας ειναι ο ιδιος που φορουσαν τα αυτοματα 1.6 μιατα.

Ο 1.6 με το ηλεκτρονικο καρμπιρατερ στα 323 στις αρχες του 1990 απεδιδε 90 ονομαστικα αλογα. Με πολλαπλο ψεκασμο και βελτιωσεις ο ιδιος σχεδον κινητηρας στο μιατα χλωμο να απεδιδε 89.
Title: Re: Διαφορές ΜΚ1 ΜΚ1,5
Post by: nmwisima on September 29, 2010, 01:05:22 PM
Ο λόγος για τον οποίο έδιναν ονομαστική 90 έιναι για να μπορουν να αγοραστουν
από Νέους Οδηγούς στη γερμανική αγορά, εκεί όπου υπήρχε πλαφόν στην ιπποδύναμη.

Η mazda θα έχανε πολλές πωλήσεις αλλιώς.
Title: Ποιά η διαφορά μεταξυ ΝΑ 90hp και ΝΑ 115hp
Post by: tursiopstruncatus on February 17, 2011, 12:01:58 AM
Κατ' αρχην καλημέρα. θα ήθελα να ρωτήσω αν ξέρει κανείς τι διαφορές υπάρχουν στον κινητήρα μεταξύ των mx5 ΝΑ με τα 115 και αυτών με τα 90 άλογα. Έχω απευθυνθεί σε αρκετούς μηχανικούς mazda και δεν γνωρίζουν.
Το 115αρι πάει πολύ καλά και θα ήθελα αν μπορούσα να .......ξυπνήσω λίγο το δικό μου που είναι 90αρι...μουλάρι.
Αν έχει τεθεί ξανά στο παρελθον το ίδιο ερώτημα ζητώ συγνώμη, αλλά δεν βρήκα κάτι....
Title: Re: Ποιά η διαφορά μεταξυ ΝΑ 90hp και ΝΑ 115hp
Post by: nmwisima on February 17, 2011, 12:07:38 AM
Τα έχουμε γράψει ξανά. Ψάξε καλύτερα.

Είμαι βέβαιος ότι κάποιος ποιο υπομονετικός θα κάτσει να τα ξαναγράψει.

Πάντως η απάντηση που ψάχνες για "ξυπνημα" του μοτέρ σου, με τα 102 πραγματικά και όχι 90 άλογα, δεν έχει να κάνει καθόλου με το Μκ1.

Το μοντέλο 89-93 είχε πιο πουσαρισμένο αλλά και πιο αδύναμο μοτέρ, με προβληματική μύτη στροφάλου, αλλά και πιο αδύναμο σύστημα μετάδοσης, που όμως είχε πιο κοντό κορονοπήνιο και γι αυτό είναι γενικά πιο γρήγορο.

Α.
Title: Re: Ποιά η διαφορά μεταξυ ΝΑ 90hp και ΝΑ 115hp
Post by: Hayate on February 17, 2011, 12:26:47 AM
σίγουρα έχει άλλους εκκεντροφόρους, λογικά και τα εγκεφαλικά του θα έχουν διαφορά. χαμηλές-μεσαίες είναι πτώμα, ψηλά παεί πολύ καλά. ροπή νομίζω έχει μικρότερη απο το ΜΚ1,5.
Title: Re: Ποιά η διαφορά μεταξυ ΝΑ 90hp και ΝΑ 115hp
Post by: bobbylouk on February 17, 2011, 01:25:06 AM
την ιδια ερωτηση ειχα κανει οταν πηρα το δικο μου μκ1.5 απο τον ιδιοκτητη του ο οποιος ειχε και ενα μκ1 με τα 115 ταυτοχρονα ειχε και τα 2 δηλαδη...η απαντηση σου ηταν οτι αν τα οδηγησεις τωρα και τα δυο στο καπακι το συμπερασμα που θα εβγαζες ειναι οτι το μκ1 εδινε περισσοτερη δυναμη ψηλα,ενω το μκ1.5 ηταν πιο γραμικο σε ολο το φασμα των στροφων,αυτο μου απαντησε.
Title: Re: Ποιά η διαφορά μεταξυ ΝΑ 90hp και ΝΑ 115hp
Post by: Ξάδελφος on February 17, 2011, 08:38:52 AM
Κατ' αρχην καλημέρα. θα ήθελα να ρωτήσω αν ξέρει κανείς τι διαφορές υπάρχουν στον κινητήρα μεταξύ των mx5 ΝΑ με τα 115 και αυτών με τα 90 άλογα. Έχω απευθυνθεί σε αρκετούς μηχανικούς mazda και δεν γνωρίζουν.
Το 115αρι πάει πολύ καλά και θα ήθελα αν μπορούσα να .......ξυπνήσω λίγο το δικό μου που είναι 90αρι...μουλάρι.
Αν έχει τεθεί ξανά στο παρελθον το ίδιο ερώτημα ζητώ συγνώμη, αλλά δεν βρήκα κάτι....
Δεν ειναι δυνατον να μη βρηκες κατι εκτος και αν δε διαβασες τα 3-4 τελευταια ποστ .
Πηγαινε πιο πανω στην ιδια σελιδα που θετεις το ερωτημα σου.Τα χουμε γραψει αναλυτικα.
Title: Re: Διαφορές ΜΚ1 ΜΚ1,5
Post by: mx5silver on February 17, 2011, 10:13:47 AM
για τα διαφορα ψιλολογια που λεμε, εμενα μοντελο 91, εχει αναλογικο ρολοι κατω απο το ραδιοφωνο,ηλεκτρικα παραθυρα, μονοκομματα δερματινα καθισματα και abs.....
και απο κατω δεν εχει την παραμικρη υποψια δεσιματος. καποια μκ1 εχουν μια μπαρα στην πισω γεφυρα στα ψαλιδια (μαλλον τα 93 μοντελα), εμενα δεν εχει τιποτα, αλλα ουτε και υποδοχες για να βιδωθει.
ενα μκ1,5  φιλου μου 97 μοντελο,  πισω ειχε ολοκληρο το Π , μπαρα ψαλιδιων εμπρος και την μπαρα πισω απο τις ζωνες ασφαλειας......
επισης οι λασπωτηρες στα μκ1 ειναι 2 κομματια(ενα ο λασπωτηρας και αλλο ενα μικρο πανω απο τον προφυλακτηρα για να "δενει" με τη κουρμπα του θολου), ενω στα μκ1.5 ειναι μονοκομματοι.....
Title: Re: Διαφορές ΜΚ1 ΜΚ1,5
Post by: lok502 on February 17, 2011, 10:37:44 AM
Η μπάρα πίσω από τα καθίσματα στα ΜΚ1.5 δεν κάνει σχεδόν καθόλου διαφορά.
Την μικρή μπάρα κάτω από το διαφορικό νομίζω την είχαν τα ΜΚ1 από το 92 και μετά.
Επίσης τα ΜΚ1.5 τουλάχιστον στην Αμερική έχουν και 5η βίδα που στηρίζει τα καθίσματα στο κεντρικό τούνελ.
Title: Re: Διαφορές ΜΚ1 ΜΚ1,5
Post by: mx5mk1 on February 17, 2011, 10:44:10 AM
Oι διαφορά του ΜΚ1 σε σχέση με ΌΛΑ τα υπόλοιπα ΜΧ5 είναι ότι από αυτό ξεκίνησαν όλα, αυτό θα είναι το πιο συλλεκτικό και περιζήτητο στο μέλλον και όταν θα αναφέρονται στο ΜΧ5, πολλά χρόνια μετά, πάντα θα αναφέρονται σε αυτό...
Title: Re: Διαφορές ΜΚ1 ΜΚ1,5
Post by: nmwisima on February 17, 2011, 12:22:20 PM
Oι διαφορά του ΜΚ1 σε σχέση με ΌΛΑ τα υπόλοιπα ΜΧ5 είναι ότι από αυτό ξεκίνησαν όλα, αυτό θα είναι το πιο συλλεκτικό και περιζήτητο στο μέλλον και όταν θα αναφέρονται στο ΜΧ5, πολλά χρόνια μετά, πάντα θα αναφέρονται σε αυτό...

Ηλία, με όλη τη συμπάθεια που σου έχω, όταν όλα τα ποστ σου είναι είτε Bold, είτε τεράστια, είτε χρωματιστά, είτε όλα αυτά μαζί

α) χάνουν την αξία τους αυτά που γράφεις
β) είναι αστείο να θεωρείς ότι έχει μόνιμα πολύ σημαντικά πράγματα να πεις
γ) είναι ενοχλητικό

Φιλικά,
Α.
Title: Re: Διαφορές ΜΚ1 ΜΚ1,5
Post by: Ξάδελφος on February 17, 2011, 12:23:21 PM
Μην ψαχνεις να βρεις ακρη με τα στοιχεια του εξοπλισμου οπως πχ λαμπακια ,φωτακια ,μπλιμπλικια,ντιζες στα πορτμπαγαζ κλπ κλπ κλπ γιατι απλα θα χασει τη μπαλα δεν εχει να κανει με τη χρονολογια .Βλεπεις αμαξια ιδιας χρονολογιας και μπορει να ναι απο εξοπλισμο παντελως διαφορετικα.
Το Μκ1.5 ειχε παντως φτωχοτερες εκδοσεις απο μπλιμπλικια κλπ ,εκδοσεις που στο ΜΚ1 δεν υπηρχαν

Τα ΜΚ1.5 σε σχεση με τα ΜΚ1 παντα στα 1600cc
Δεν εχουν μπλοκε αλλα εχουν το μεγαλο καβουκι και ολη τη μεταδοση του 1.8 και περνουν μεσα bolt on το τορσεν .Το Μκ1 ειχε μικρης εμπλοκης δισκατο το οποιο φθειροταν σε βαθος χρονου και επαβε να ειναι μπλοκε.(Το ΜΚ1.5 στα 1800 ειχε μπλοκε τορσεν)
Τα ημιαξονια στο διαφορικο ειναι χωνευτα ενω του ΜΚ1 ειναι βιδωτα.
Οι ζωνες ασφαλειας (τα σταθερα σημεια οχι οι ιμαντες) κατω ειναι διαφορετικες,του ΜΚ1.5 ειναι μικροτερες.
Εχουν μεγαλυτερα φρενα (οσα εχουν ABS)
Exoυν flash to pass λειτουργεια στα φαναρια που πολλα MK1 δεν εχουν.
Ο κεντρικος καθρεπτης ειναι κολλημενος στο παρμπριζ ενω στα Μκ1 στο τελαρο εκει που στα ΜΚ1.5 ειναι το φωτακι καμπινας.
Εχουν πιο ενισχυμενη δομικα καροτσα αλλα δεν εχουν τα εξτρα δεσιματα απο κατω εχουν ομως τις υποδοχες για να μπουν.
Εχουν λιγοτερους ιππους αλλα σε μεγαλυτερη κλιμακα στροφων  περισσοτερη αποδιδομενη ροπη.
Οι 14αρες ζαντες  ειναι πιο φαρδιες απ τις 14αρες του Μκ1 κι εχουν διαφορετικο σχεδιο.
Εχουν διαφορετικο ταμπλο το οποιο ειναι πολυ συγγενικο με των ΜΚ2 καμια σχεση με το επιπεδο ταμπλο του ΜΚ1 στα προτυπα του 323F της εποχης.
Εχουν καθισματα με προσκεφαλο οπως τα ΜΚ2 ενω τα ΜΚ1 εχουν μονοκομματα.
Εχουν σχεδον τα ιδια ηλεκτρονικα και το ιδιο AFM ,το 1.8 ειναι αυτο που εχει διαφορετικο,εχει ΜΑF.
Εχουν διαφορετικα μοτερ και κατ επεκτασιν αρκετα διαφορετικα αναλωσιμα ανταλλακτικα,πχ τρομπα νερου-καταλυτη κα.

Οσο για το αν μπορεις να ντριφταρεις με τα 89 αλογα του Μκ1.5...
Οπως ειχε πει αλλος... αν δε μπορεις με 90 δε μπορεις ουτε με 900.
Την μικρή μπάρα κάτω από το διαφορικό νομίζω την είχαν τα ΜΚ1 από το 92 και μετά.
Επίσης τα ΜΚ1.5 τουλάχιστον στην Αμερική έχουν και 5η βίδα που στηρίζει τα καθίσματα στο κεντρικό τούνελ.
Tα πρωτα μοντελα (1990) αυτα με τον κοντο στροφαλο,δεν ειχαν καθολου δεσιματα απο κατω ουτε καν βιδες αναμονες.Ετσι εμπαινε μια μικρη μπαρα σαν αφτερ μαρκετ που βιδωνε πανω απο τις καμπεροβιδες.
Τα 91-93 ειχαν δεσιμο στη μπροστα γεφυρα και πισω ολοκληρα Π που επιαναν στα πισω,εμπρος ψαλιδια(της πισω γεφυρας) και φταναν μεχρι την καροτσα(μπροστα απο το φιλτρο βενζινης η μια πλευρα)
Στα ΜΚ1   1994-97 τα 1600αρια που κυκλοφορησαν Ευρωπη και σε καποια αλλα κρατη  δεν ειχαν το μπλοκε του 1.8 και ας ειχαν την ιδια μεταδοση,φρενα,καροτσα και τα δεσιματα σε μπροστα γεφυρα και πισω Π,αλλα και τη μπαρα στα B-pillar αλλα εχουν τις αναμονες για να μπουν,ολα.
Τωρα, ρολογακια,διακοπτακια , κοκοψινια κοκοψωνια που διαφερουν απο αμαξι σ αμαξι  δεν εχει να κανει με χρονολογια και κυβισμο αλλα καθαρα με παρτιδα εισαγωγης.Ηταν απειροι οι συνδιασμοι.
5 η βιδα εχει και το δικο μου που ειναι ελληνικης αντιπροσωπειας 1996 μοντ.
Title: Re: Διαφορές ΜΚ1 ΜΚ1,5
Post by: bobbylouk on February 17, 2011, 12:51:20 PM
ολα τα μχ5 ειναι ξεχωριστα οχι μονο το μκ1,καθε γενια εχει τους κρυφους της ασσους στο μανικι και την ιστορια της,το τι προτιμαει ο καθενας ειναι πανω στο προσωπικο του γουστο και στην επιλογη του.,πλακα θα χει σε λιγο να τσακωθουμε κιολλας για το ποιο ειναι το καλυτερο..δεν εχει νοημα..εγω μπορει να προτιμω το δικο μου (μκ1.5)(οχι επειδη ειναι δικο μου)αλλα επειδη την κοψια του μκ1 την θεωρω αξεπεραστη και σαν εσωτερικο πολυ ανωτερο απο το μκ1 αισθητικα αλλα και παλι δεν παυω να χαζευω την μαχιμη απλοτητα του μκ1 μεσα η την ανωτερη τεχνολογια των μεταγενεστερων και τα απειρα σημεια που εχει βελτιωθει το μχ5..ειναι λοιπον πολυ εγωιστικο να λεμε εντελως καθετα οτι ξερεις τι? μκ1 τελος... :nod: :giveheart:
Title: Re: Διαφορές ΜΚ1 ΜΚ1,5
Post by: Ξάδελφος on February 17, 2011, 01:01:45 PM
ολα τα μχ5 ειναι ξεχωριστα οχι μονο το μκ1,καθε γενια εχει τους κρυφους της ασσους στο μανικι και την ιστορια της,το τι προτιμαει ο καθενας ειναι πανω στο προσωπικο του γουστο και στην επιλογη του.,πλακα θα χει σε λιγο να τσακωθουμε κιολλας για το ποιο ειναι το καλυτερο..δεν εχει νοημα..εγω μπορει να προτιμω το δικο μου (μκ1.5)(οχι επειδη ειναι δικο μου)αλλα επειδη την κοψια του μκ1 την θεωρω αξεπεραστη και σαν εσωτερικο πολυ ανωτερο απο το μκ1 αισθητικα αλλα και παλι δεν παυω να χαζευω την μαχιμη απλοτητα του μκ1 μεσα η την ανωτερη τεχνολογια των μεταγενεστερων και τα απειρα σημεια που εχει βελτιωθει το μχ5..ειναι λοιπον πολυ εγωιστικο να λεμε εντελως καθετα οτι ξερεις τι? μκ1 τελος... :nod: :giveheart:
Εγω για παραδειγμα γουσταρω το ταμπλο του ΜΚ1 89-93 αλλα δε γουσταρω τα μικρα φρενα του ,το μικρο διαφορικο του και καποιες ελλειψης δομικες στην καροτσα.
Οταν ηθελα να παρω ΜΧ5. Κοιτουσα μονο ΝΑ , γουσταριζα τα φωτα του. Το οτι πηρα Μκ1.5 και οχι ΜΚ1 ειναι γιατι τη δεδομενη περιοδο που τ αγορασα  ετυχε αυτο που μ αρεσε περισσοτερο σφαιρικα να ειναι ΜΚ1.5.
Οπως και αν ποτε μπω στο διλλημα ΝΒ ή ΝΒFL, θα επιλεξω το πρωτο. Μου φαινεται πιο απλο σχεδιαστικα ,λιγοτερο "βαρυ" εμφανισιακα πιο λιτο και αυτο εγω το γουσταρω.
Γουστα ειναι και το τι ταιριαζει στον καθενα ειναι υποκειμενικο.


Ανωτερη τεχνολογια ?  :????:
Η ηλεκτρικη κεραια ή το ψηφιακο ραδιοφωνο ?
(Μ εξαιρεση το VVt(οπως λεγεται τεσπα αυτο)) .
Αναφερομαι σε ΝΑ-ΝΒ .Το NC ειναι αλλο εντελως αυτοκινητο.
Title: Re: Διαφορές ΜΚ1 ΜΚ1,5
Post by: trabakoulas on February 17, 2011, 02:32:06 PM
Oι διαφορά του ΜΚ1 σε σχέση με ΌΛΑ τα υπόλοιπα ΜΧ5 είναι ότι από αυτό ξεκίνησαν όλα, αυτό θα είναι το πιο συλλεκτικό και περιζήτητο στο μέλλον και όταν θα αναφέρονται στο ΜΧ5, πολλά χρόνια μετά, πάντα θα αναφέρονται σε αυτό...

Δηλ. φιλε μου θεωρεις διαφορετικο το ΜΚ1 απο ΜΚ1,5 ??? Να δω τι αλλο θα ακουσουμε εδω μεσα. Ελεος :zalistika:
Οσο για τα ΜΧ5 πρωτης γενιας ναι μεν ωραια αυτοκινητα αλλα ειναι παλια πλεον πως να το κανουμε.Και υπερτιμημενα οταν ζητανε για αμαξι 20ετιας 4-5 χιλιαρικα.Αν δεν ηταν cabrio κλπ, θα ειχανε 500 ευρω.

Και για να τελειωνουμε με τις χιλιοειπωμενες διαφορες μεταξυ ΜΚ1 και 1,5
προκειται για τα ιδια σχεδον αυτοκινητα. 8)
Αν τα δεις εξωτερικα δε προκειται να καταλαβεις διαφορά. :????:
Το ταμπλο των ΜΚ1,5 ειναι σχεδον το ιδιο απλα εχει καμπυλες κανοντας το φαινετε πιο καινουριο, και ο κινητηρας ειναι ο ΙΔΙΟΣ ακριβως με ΙΔΙΑ ολα τα ανταλλακτικα και με μονη διαφορα τα εμβολα χαμηλοτερης συμπιεσης (9/1 αντι 9.4/1 στο 90-93) με πυρους πρεσσαριστους (ενω στα 90-93 εχουν ασφαλειες) και οι πιο ηπιοι εκκεντροφοροι στα 90-97(απο τα αυτοματο) που τα κανουν να αποδιδουν 105 αλογα ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ σε σχεση με τα 115 του 90-93.Ο κοφτης στα παλια ειναι στις 7200 και στα ΜΚ1,5 στις 6750.Λιγο παραπανω ροπη στις μεσαιες λογω ηπιοτερων εκκεντροφορων για τα 94-97.
Βλεποντας καποιος τους κινητηρες, οπτικα δε θα καταλαβει καμια απολυτως διαφορα, παρα μονο απο καποιες ασημαντες λεπτομερειες οπως το σωληνακι των αναθυμιασεων του ΜΚ1 που ειναι μεταλλικο αντι λαστιχενιο που ειναι στο ΜΚ1,5 κλπ.
Αυτες λοιπον ειναι οι διαφορες καθως και το διαφορικο και καποια αλλα δεσιματα οπως προανεφεραν τα παιδια οι οποιες ειναι απειροελαχιστες αφου προκειται τελικα για τα ιδια αυτοκινητα.
Title: Re: Διαφορές ΜΚ1 ΜΚ1,5
Post by: nmwisima on October 21, 2015, 12:16:13 AM
Δεν ξερω αν εχει γραφτει αλλα το Μκ1 δεν εχει σινιαλο φώτων, εχει δηλαδη, αλλα πρέπει τα φώτα να είναι ανοιχτα.

Εξ ου και το κουμπι στην κονσολα.

Στο μκ1,5 οταν αναβεις τα φωτα, ή κανει σινιαλο, τα ποπ απ ανοίγουν αυτοματα.

Στο μκ1 αν δεν πατήσεις το κουμπι και αναψεις τα φωτα φωτιζεις μεαα στον προφυλακτηρα...
Title: Re: Διαφορές ΜΚ1 ΜΚ1,5
Post by: selito on October 21, 2015, 12:26:35 AM
Δεν ξερω αν εχει γραφτει αλλα το Μκ1 δεν εχει σινιαλο φώτων, εχει δηλαδη, αλλα πρέπει τα φώτα να είναι ανοιχτα.

Εξ ου και το κουμπι στην κονσολα.

Στο μκ1,5 οταν αναβεις τα φωτα, ή κανει σινιαλο, τα ποπ απ ανοίγουν αυτοματα.

Στο μκ1 αν δεν πατήσεις το κουμπι και αναψεις τα φωτα φωτιζεις μεαα στον προφυλακτηρα...

Σίγουρα αυτό ισχύει για όλα τα μκ1?
Μήπως κάτι παίζει με τα ηλεκτρικά σου και έχει χαλάσει η επαφή των pop-ups με το σινιάλο?

Δεν έχω ιδέα από τις καλωδιώσεις του μκ1 αλλά μου φάνηκε περίεργο  :coolio:
Title: Re: Διαφορές ΜΚ1 ΜΚ1,5
Post by: nmwisima on October 21, 2015, 01:16:47 AM
Σίγουρα. Δεν είναι μονο το σινιαλο σου λεω.

Ανοιγεις τα φαναρια με το κουμπι και μετα αναβεις τα φωτα απο το διακοπτη στην κολονα του τιμονιου.

Title: Re: Διαφορές ΜΚ1 ΜΚ1,5
Post by: panosk on October 21, 2015, 03:09:16 AM
Α. Κανεις λαθος μεγαλο... πρεπει να βγαλεις τον ρελε που είναι κάτω απο το τιμονι να τον εγχειρήσεις και να περάσεις τις κολλήσεις με ενα κολλητηρι ξανα και θα δουλεύει σαν καινούργιο. Υπαρχει και εδω μεσα αν το ψαξεις και αν θυμαμαι καλα απο τον stelio-fess ;)
Title: Re: Διαφορές ΜΚ1 ΜΚ1,5
Post by: mx5silver on October 21, 2015, 09:07:24 AM
καποιο πρόβλημα εχει το δικο σου....
το σινιαλο στα μκ1 υπαρχει και δουλευει κανονικα... :good:
Title: Re: Διαφορές ΜΚ1 ΜΚ1,5
Post by: Delimx on October 21, 2015, 09:21:25 AM
Μια χαρά δουλεύει το σινιάλο στα μκ1, άσχετα που μέχρι να σηκωθούν τα pop-up νυχτώνει  :P
Title: Re: Διαφορές ΜΚ1 ΜΚ1,5
Post by: panosk on October 21, 2015, 03:36:46 PM
Οσο για τα περι εξοπλισμου εμενα ειναι μκ1 1991 και εχει  a/c ηλεκτρομαγνητικες, συναγερμο εργοστασιακο που οταν ξεκλειδωνεις αναβουν και τα φωτα μεσα πριν μπεις στο αυτοκινητο, abs . Δεσιμο πισω στο διαφορικο ,vlsd που τωρα πεθανε . Και το υπεροχο και διαχρονικο απλο και λυτό ταμπλο. Γιατι οπως και κάποιος ειπε πριν τα γουστα ειναι υποκειμενικά .
Τωρα γιατι ειναι υπερτιμημενα εχει να κανει με ολα τα παλια αυτοκινητα που πουλησαν πολυ ανα τον κοσμο και ποσο μαλλον γι αυτο που αναγεννησε την κατηγορια roadster .
Το πρωτο μοντελο που αρχισει να γίνεται σπανιο ανεβαζει και αξια .
Ασε που σε λιγο θα μπορει να παει ιστορικες πινακιδες ;) .
Title: Re: Διαφορές ΜΚ1 ΜΚ1,5
Post by: dimsabas on October 22, 2015, 12:02:38 AM
Άντε ρε Α., αυτό με τα φώτα το ήξερα ακόμα κι εγώ.
Title: Re: Διαφορές ΜΚ1 ΜΚ1,5
Post by: SchumiMx5 on October 22, 2015, 12:30:46 AM
Οοο, τι του είπε.
Title: Re: Διαφορές ΜΚ1 ΜΚ1,5
Post by: heras on October 22, 2015, 01:15:00 AM
Για πειτε ρε παιδες...αν ανοιγω την κουκουλα χωρις να ανοιγω το φερμουαρ ζοριζω τη ζελατινα? Εχει και ρολ μπαρ το δικο μου και ειναι μπελας με το φερμουαρ, θελει λιγη προσπαθεια
Title: Re: Διαφορές ΜΚ1 ΜΚ1,5
Post by: dimsabas on October 22, 2015, 07:31:39 AM
Τι σε νοιάζει ρε Βαγγέλη; Και ζόρικο να είναι, δε θα προλάβει να χαλάσει μέχρι να το πουλήσεις.
Title: Re: Διαφορές ΜΚ1 ΜΚ1,5
Post by: mx5silver on October 22, 2015, 11:35:10 AM
δεν είναι σωστο να μην την ανοίγεις,  γιατι τσακιζει η ζελατινα και μετα θα κανει σημαδι και δεν θα βλέπεις πισω( όχι ότι και με καλη ζελατινα βλέπεις, αλλα λεμε....)

για να ανοίξεις πιο ευκολα το φερμουάρ, ανοιξε πρωτα τα κλειστρα της κουκουλας από το τελαρο να χαλαρωσει λιγο  και μετα ανοιξε το φερμουάρ...
το αναποδο για το κλεισιμο. κλεισε πρωτα το φερμουάρ και μετα πιασε τα κλειστρα στο τελαρο :good:
Title: Re: Διαφορές ΜΚ1 ΜΚ1,5
Post by: RustRat on October 22, 2015, 11:45:53 AM
Και μιας και λέμε διαφορές μκ1 με μκ1.5, έβαλα ταμπλό μκ1 που έχει τα φωτάκια δίπλα από το ντουλαπάκι, και κάτω από τον αναπτήρα. Υπάρχει έτοιμη αναμονή στην καλωδίωση του μκ1.5 για αυτά τα φωτάκια, ή πρέπει να κάνω μόντα;

Στάλθηκε από το GT-N5100 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Title: Re: Διαφορές ΜΚ1 ΜΚ1,5
Post by: heras on October 22, 2015, 12:40:03 PM
δεν είναι σωστο να μην την ανοίγεις,  γιατι τσακιζει η ζελατινα και μετα θα κανει σημαδι και δεν θα βλέπεις πισω( όχι ότι και με καλη ζελατινα βλέπεις, αλλα λεμε....)

για να ανοίξεις πιο ευκολα το φερμουάρ, ανοιξε πρωτα τα κλειστρα της κουκουλας από το τελαρο να χαλαρωσει λιγο  και μετα ανοιξε το φερμουάρ...
το αναποδο για το κλεισιμο. κλεισε πρωτα το φερμουάρ και μετα πιασε τα κλειστρα στο τελαρο :good:

Δεν ειναι οτι βαριεμαι να ανοιξω το φερμουαρ αλλα το ρολ μπαρ σαν μονοζυγο που φοραει με δυσκολευει στις κινησεις. Ουτως η αλλως δεν βλεπω και πολλα πισω... η ζελατινα, ειναι αρκετα θαμπη
Title: Re: Διαφορές ΜΚ1 ΜΚ1,5
Post by: luigid on October 22, 2015, 01:22:46 PM
δεν είναι σωστο να μην την ανοίγεις,  γιατι τσακιζει η ζελατινα και μετα θα κανει σημαδι και δεν θα βλέπεις πισω( όχι ότι και με καλη ζελατινα βλέπεις, αλλα λεμε....)

για να ανοίξεις πιο ευκολα το φερμουάρ, ανοιξε πρωτα τα κλειστρα της κουκουλας από το τελαρο να χαλαρωσει λιγο  και μετα ανοιξε το φερμουάρ...
το αναποδο για το κλεισιμο. κλεισε πρωτα το φερμουάρ και μετα πιασε τα κλειστρα στο τελαρο :good:

Δεν ειναι οτι βαριεμαι να ανοιξω το φερμουαρ αλλα το ρολ μπαρ σαν μονοζυγο που φοραει με δυσκολευει στις κινησεις. Ουτως η αλλως δεν βλεπω και πολλα πισω... η ζελατινα, ειναι αρκετα θαμπη

Heras ριξε μια ματια στο βιντεακι,τα εξηγει πολυ καλα.Αξιζει η προσπαθεια κατα την γνωμη μου,αν και εφοσων η κουκουλα σου ειναι σε καλη κατασταση.

https://www.youtube.com/watch?v=vmrKCKXx9FM
Title: Re: Διαφορές ΜΚ1 ΜΚ1,5
Post by: panosk on October 22, 2015, 04:50:33 PM
δεν είναι σωστο να μην την ανοίγεις,  γιατι τσακιζει η ζελατινα και μετα θα κανει σημαδι και δεν θα βλέπεις πισω( όχι ότι και με καλη ζελατινα βλέπεις, αλλα λεμε....)

για να ανοίξεις πιο ευκολα το φερμουάρ, ανοιξε πρωτα τα κλειστρα της κουκουλας από το τελαρο να χαλαρωσει λιγο  και μετα ανοιξε το φερμουάρ...
το αναποδο για το κλεισιμο. κλεισε πρωτα το φερμουάρ και μετα πιασε τα κλειστρα στο τελαρο :good:

Δεν ειναι οτι βαριεμαι να ανοιξω το φερμουαρ αλλα το ρολ μπαρ σαν μονοζυγο που φοραει με δυσκολευει στις κινησεις. Ουτως η αλλως δεν βλεπω και πολλα πισω... η ζελατινα, ειναι αρκετα θαμπη
Να σου πω την δικη μου εμπειρια... το ειχα δωσει στον αδερφο μου να παει μια βολτα αν θυμαμαι καπου κοντα στην Πρωτοχρονια ηταν, η θερμοκρασια κατω απο 6 βαθμους... δεν προλαβε να κανει οτι ανοιγει την κουκουλα "γιατι ηθελε να το δειξει σε καποιον φιλο" και η ζελατινα εσπασε σαν τζαμι απο την μια μερια μεχρι την αλλη !!!
Το σωστο ειναι να την ριχνεις πρωτα και μετα.
Title: Re: Διαφορές ΜΚ1 ΜΚ1,5
Post by: panosk on October 22, 2015, 05:01:50 PM
Και μιας και λέμε διαφορές μκ1 με μκ1.5, έβαλα ταμπλό μκ1 που έχει τα φωτάκια δίπλα από το ντουλαπάκι, και κάτω από τον αναπτήρα. Υπάρχει έτοιμη αναμονή στην καλωδίωση του μκ1.5 για αυτά τα φωτάκια, ή πρέπει να κάνω μόντα;

Στάλθηκε από το GT-N5100 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Πετρο συμφωνα και με τον ιλ και για τα μκ1 παιρνεις ρευμα απο την δεξια μπλαφονιερα που ειναι διπλαστο ντουλαπακι και δινεις και στα 2 κατω ;) .
Title: Re: Διαφορές ΜΚ1 ΜΚ1,5
Post by: mx5silver on October 22, 2015, 05:07:36 PM
δεν είναι σωστο να μην την ανοίγεις,  γιατι τσακιζει η ζελατινα και μετα θα κανει σημαδι και δεν θα βλέπεις πισω( όχι ότι και με καλη ζελατινα βλέπεις, αλλα λεμε....)

για να ανοίξεις πιο ευκολα το φερμουάρ, ανοιξε πρωτα τα κλειστρα της κουκουλας από το τελαρο να χαλαρωσει λιγο  και μετα ανοιξε το φερμουάρ...
το αναποδο για το κλεισιμο. κλεισε πρωτα το φερμουάρ και μετα πιασε τα κλειστρα στο τελαρο :good:

Δεν ειναι οτι βαριεμαι να ανοιξω το φερμουαρ αλλα το ρολ μπαρ σαν μονοζυγο που φοραει με δυσκολευει στις κινησεις. Ουτως η αλλως δεν βλεπω και πολλα πισω... η ζελατινα, ειναι αρκετα θαμπη
για να την ξεθαμπωσεις  καθαρισε την με γυαλιστικο χρωματος αυτοκινητου.  απλωσε την κρεμα, τριψε(μην την πολυζορισεις την ζελατινα και σκιστει), ασε να στεγνωσει και καθαρισε με στεγνο πανι
μετα θα είναι 1 με 2 κλικ πιο διαφανη....
Title: Re: Διαφορές ΜΚ1 ΜΚ1,5
Post by: panosk on October 22, 2015, 07:47:29 PM
Μπορει να πιασει και το 3 κλικ αναλογα τις αλοιφές και τα νουμερα ;)
Title: Re: Διαφορές ΜΚ1 ΜΚ1,5
Post by: heras on October 23, 2015, 01:52:07 AM
Θα το κανω παιδια σας ευχαριστω !! Και το βιντεακι ειναι πολυ καλο !!
Title: Re: Διαφορές ΜΚ1 ΜΚ1,5
Post by: heras on November 05, 2015, 03:01:57 PM
Δοκιμασα σημερα να καθαρισω λιγο τη ζελατινα της κουκουλας, αρχικα μ ενα νωπο πανι να φυγει η πολλη σκονη και βρωμια και στη συνεχεια απλωσα σε στεγνο πανι σπρεϋ υγρων πιατων. Το αποτελεσμα σχετικα ικανοποιητικο καθως εδειξε πιο λαμπερη και σαφως βελτιωθηκε η ορατοτητα πισω

Δεν ειχα ομως αλοιφη για γυαλισμα οπως ειχαμε πει για να δω καλυτερα αποτελεσματα οποτε μαλλον πρεπει να αγορασω μια και να δοκιμασω παλι. Παντως και το υγρο πιατων βελτιωσε αρκετα τη θαμπαδα
Title: Re: Διαφορές ΜΚ1 ΜΚ1,5
Post by: Trelos7 on December 09, 2015, 09:13:38 PM
Γνωρίζει κάποιος τι κορονοπήνιο φοράει το mk1,5 και τι το mk1?
Title: Re: Διαφορές ΜΚ1 ΜΚ1,5
Post by: nmwisima on December 09, 2015, 09:19:41 PM
Γνωρίζει κάποιος τι κορονοπήνιο φοράει το mk1,5 και τι το mk1?

Το Mk1 φοράει 4,3 και το 1,5 φοράει 4,1

Τα καβούκια δεν ειναι ίδια, και τα κορωνοπήνια ΔΕΝ ειναι εναλλάξιμα :good:
Title: Re: Διαφορές ΜΚ1 ΜΚ1,5
Post by: Trelos7 on December 09, 2015, 09:23:47 PM
Σε ευχαριστώ Αχιλλέα. Άρα για κοντύτερο κορονοπήνιο στο μκ1,5 πάς σε aftermarket;
Title: Re: Διαφορές ΜΚ1 ΜΚ1,5
Post by: selito on December 09, 2015, 09:27:23 PM
Σε ευχαριστώ Αχιλλέα. Άρα για κοντύτερο κορονοπήνιο στο μκ1,5 πάς σε aftermarket;

Υπάρχουν επιλογές από άλλα αυτοκίνητα, όπως 4.44, 4.625, 4.778 που βγαίνει πιο οικονομικά απτό να αγοράσεις Aftermarket.
Title: Re: Διαφορές ΜΚ1 ΜΚ1,5
Post by: Trelos7 on December 09, 2015, 09:28:41 PM
Ευχαριστώ  :)
Όταν έρθει η ώρα θα τα ξαναπούμε.
Title: Re: Διαφορές ΜΚ1 ΜΚ1,5
Post by: iliasfyntanidis on December 09, 2015, 09:51:50 PM
Γνωρίζει κάποιος τι κορονοπήνιο φοράει το mk1,5 και τι το mk1?

Το Mk1 φοράει 4,3 και το 1,5 φοράει 4,1

Τα καβούκια δεν ειναι ίδια, και τα κορωνοπήνια ΔΕΝ ειναι εναλλάξιμα :good:
+1 Στα καλά tech facts.